Frankfurt 2011
Vypadá to spíš na evoluci současného kosmo designu :yes: než na revoluci v podobě úplně nového tvarového směru.
Jestli to tak bude tak u mě za jedna :yes:
Jestli to tak bude tak u mě za jedna :yes:
znamena to, ze ziadny Type-R sa nechysta?
Takze zatimco 6G byla snad v peti variantach, tato u nas bude v jedine? Skoda, kazdopadne 5D je presne to, co mi vyhovuje, takze spokojenost. Jen na to auto nebudu mit >😁
Ne nutně. Problémem sportovních verzí 5D hatchbacků je tuhost karoserie a pokud bude karoserie tuhá, jak slibují, neměl by být problém udělat CTR 5D. To ovšem neznamená, že verze Type R bude. U Hondy bohužel nic nefunguje předvídatelně. 😐
Stavím sa, že žiadny Type R nebude. Ekonormy to neumožnia a Honda turbá nechce/nevie robiť. Takže ďalšia legenda, ktorá odíde do histórie a Japonci zapadnú hlbšie do šedého priemeru triedy.
Mohlo by to tak opravdu dopadnout, ale vzhledem k tomu, že to vypadá, že si Honda uvědomuje, že to s ořezáním sportovních modelů trošku přehnala a zdá se, že pracuje na nápravě, by zaříznutí další takové verze nedávalo smysl. Ale může to být jen produkt mého nezdolného optimizmu. >😁
S normami není problém, problém je v hlavě. Nebo kde. >😁
S normami není problém, problém je v hlavě. Nebo kde. >😁
Spíš nechce, než neumí. Turbínová mánie v EU je zlo...
ja si tiez myslim ze Civic type-r nebude.
myslim ze spravia CR-Z type-r. ale to je pre mna maleee.
inak k tym turbomotorom, odporucam pogooglit type-r kompresor 😉
chalani v UK maju vacsinou viac ako 300konikov z Type-r-ov a zatial sa nikomu este motor nerozpadol.
tu je jeden na MACZ
[odkaz]
PADAMova recenzia je super
myslim ze spravia CR-Z type-r. ale to je pre mna maleee.
inak k tym turbomotorom, odporucam pogooglit type-r kompresor 😉
chalani v UK maju vacsinou viac ako 300konikov z Type-r-ov a zatial sa nikomu este motor nerozpadol.
tu je jeden na MACZ
[odkaz]
PADAMova recenzia je super
Padamův CTR je monstrum s nepochopitelnou dynamikou od 4000 výš. To už je pomalu zralé na 4x4, quaife už to místy nedává. >😒]
Snad si nemyslis ze nevie robiť turba? V F1 patrila vzdy ke spicce, tomu ja rikam turbomotor, 1,5l, 12000ot, 700koni.
Už sa na ňu teším. Dúfam, že nesklame a bude mi skrášlovať pracovnú plochu ako teraz TypeR 8g. :yes:
Taky mám dojem, že Honda upadá do průměru třídy. Ale pak vidím JD Power a je mi jasné, že ta auta mají něco navíc, co se v testech a z teoretickejch hodnot nedá vyčíst. Jasně, spoustu Hond mají důchodci a ty si většinou už spíš všechno pochvalujou, resp. auta docela rozmazlujou.
S novou hondou mám minimální zkušenosti, jen C8g 2,2 "honda tdi" (už mi z těch zkratek hrabe) a musím říct, že je to příjemný stroj. Snad bude C9g zase o nějakej ten kus dál, protože si myslím, že na konci jeho životního cyklu budu v situaci, kdy o něm budu moct uvažovat😊
S novou hondou mám minimální zkušenosti, jen C8g 2,2 "honda tdi" (už mi z těch zkratek hrabe) a musím říct, že je to příjemný stroj. Snad bude C9g zase o nějakej ten kus dál, protože si myslím, že na konci jeho životního cyklu budu v situaci, kdy o něm budu moct uvažovat😊
Kombík je věc, co Hondě už dlouhé roky chybí, ale v téhle souvislosti je to irelevantní - mít prostorný interiér u 5D není zločin, kombi je už prostě moc dlouhé, v řadě případů ošklivé a ve většině s mizernými jízdními vlastnostmi.
"Ta stará sportovní Honda" je mýtus. Jistě, kultovní sportovní verze a modely jako S2000, NSX nebo ITR se postaraly o tuhle image, ale faktem je, že u Hondy byl vždy špičkový motor (což ovšem platilo stejně tak pro Toyoty a Nissany), ale zbytek za moc nestál.
Teprve v posledních letech začíná zbytek auta dohánět kvality motorů, zejména co se týče řízení, brzd, naladění podvozku a tvarování sedadel. V mezičase ovšem motory obecně opustily výšiny 7000 otáček a Honda není výjimkou. Nevím ale ani o jednom motoru, jenž by byl v dané kubatuře lepší než 1.8 a 1.3 i-VTEC, ať už jde o dynamiku nebo spotřebu. Takže diskutabilní je pouze paleta motorů, ale nikoli motory samotné.
Ta poslední věta, to bych tipnul na Octavii TDI v garáži. >😁
V portfoliu Civicu určitě chybí ještě 120k L15, i když díky hybridu vlastně už chybět nebude. 😄 Respektive L15 měla být podle mě základní motorizací, s L13 jsem nikdy v Civicu nejel, ale nedělám si iluze. Ale tak ne náhodou se prodá 8 z 10 Civiců právě s 1.8, u Hondy nikdy moc nešly ty sociální verze na odbyt.
Škála nafťáků bude od příštího roku bohatší o 1.6(+-) i-DTEC, i když není úplně vyloučené, že z nabídky pro změnu vypadne ta velká a těžká 2.2.
I kdyby to byl jen mýtus, tak je na čem stavět a že v Evropě jméno Honda má dobré.
Současný Civic byl můj sen do zkušební jízdy. Corolla 1,6 na se kterou jsem na zkušební jízdu přijel byla mnohem živější v nízkých otáčkách. Tak jsem vyzkoušel naftu a ta jede dokonale. Za cenu Civicu v naftě jsem nakonec skončil u M6 2,0i.
Ad motor: to je klam, typický pro všechny Hondy. Můj Civic 4D 1.6 D16/110 k s pětikvaltem, což byl ve své době přímo zázrak v disciplíně pružného zrychlení, se mi také zdál sakramentsky dynamičtější v nízkých otáčkách (a že jede sakra lépe, než Corolla 1.6), ovšem jen do chvíle, než jsme udělali přímé porovnání. Nevím, proč motory H většinou působí dole tak zvadle, ale nejsou. 😄 To platí i o té naftě. Také působí, že se dlouho sbírá, ale přitom je rychlá.