Tak neviem či si sedel v BMW 7 a Audi A8... ani v jednom z nich o nedostatku miesta pre nohy nemôže byť reč, teda pokiaľ nemáš nejaké zvláštne nadrozmerné nohy :-) Povedať, že BMW a Audi majú nedostatok znalostí a skúseností na to treba fakt "zdravý" rozum. :no:
Nepíše se to "koncernovwá" (nuda)? :-)
PS: Zatímco v případě prodejů vyšší střední to s prodejními čísly versus kvalita (z MÉHO pohledu) "celkem vyšlo", tady tedy moc NEeee.. ;-)
1) CL - prostě protože je NEJ(lepší) :yes:
2) 760i - pro ten MOTOR (za který si :yes: opravdu ZASLOUŽí :-)
3) S - totální klasika, "celkově" na ni konkurence prostě "nemá"
4) Panamera
5) A8
6) XJ
7) LS
8) mezera
9) Phaeton - fandovwé NEurazte se, ale "jen tak tak" se mohl rovnat s MINULÝMi generacemi konkurentů, dnes ... (tam ta MEZERA vskutku patří ;-)
Zkráceně (zjednodušeně) to je (jak jsem už u "vyšší střední" řekla) MŮJ pohled na "kvalitu" danných vozů (jinak by to asi bylo na dlooooooooouhou diskuzi :-)
Ač považuji A8 za auto lepší (vzhledem k tomu, jak ho využívám; přeci jen mládí nejde zastavit), u mě je jednoznačně králem S klasse. I přes jeho stáří se mi pořád líbí a pořád se v něm rád vozím. A prodeji stíhá se svými mladšími konkurenty. Před takovým výkonem člověk musí smeknout. Ano, CL je ještě lepší, ale to je jako porovnávat jablka a hrušky.
Teď jen doufám, že Mercedes v nové generaci design CL a S nezničí. Také by se mohl vyvarovat dalšího kopírování designu Maybachu, kterého tímto činem prakticky zmrzačil. Jde o zapeklitou situaci, když S stojí zároveň pod i nad Maybachem.