Novinky
Klaudius
0
Ona tá "stará" Fiesta mala tiež niečo do seba, mne osobne bola o kus sympatickejšia ako to súčasné strašidlo. Akurát si mohli odpustiť ten "kinetický" facelift, ten ju zošpatil.
pumpkin
0
im už všeobecne lezie tá kinetika na mozog...
Původní bezduchá krabice a na ní naplácaný kinetický design? Výsledek vypadá opravdu děsně. Proč tam raději nevyrábějí a neprodávají novou Fiestu? Pořád se všude říká, jaký je to světový model...
Protože tahle kára už je z hlediska vývoje zaplacená. Můžou jít tedy s cenou poměrně níž a nabídnout ji indickým masám. Indové nejsou moc majetný národ a ve srovnání s Tatou Nano bez větrání a topení je i stará Fiesta luxusní vůz!!!
Ale asi bude aj primerane drahšia, aj keď je stará, nemyslíš? Doma vyrábaná škrupinka na štyroch kolečkách a malým motorčekom bude vždy lacnejšia ako čokoľvek spoza hraníc.
Kdyby tam začali vyrábět novou Fiestu, určitě by to bylo levnější než připravit tak důkladný facelift té staré. Nebo by možná Indové moderní design nestrávili, proto jim tam poslali tu krabici. Vzhledově se totiž Tatě Nano trošku podobá. >😁
Nebylo, rozhodne ne vyrobou, tohle Figo bude cenou konkurovat Tata Nano.
"Americká automobilka Ford Motor dnes představila levný
malý vůz, jehož výrobu začátkem příštího roku zahájí v Indii. Firma tak hodlá podpořit svůj prodej na asijském trhu. Automobil s názvem Figo se
bude nejprve prodávat pouze v Indii, později by se však měl začít vyvážet i do dalších asijských zemí.
Automobilka nezveřejnila cenu nového vozu, ale uvedla, že tato cena bude
konkurenceschopná. Podle jednoho z analytiků by se měl automobil prodávat za zhruba 300.000 až 400.000 rupií (přibližně 100.000 až 140.000 Kč). "Tento nový automobil změní hru. Poskytne nám silný bod v srdci indického trhu," uvedl prezident indické divize Michael Boneham."
[odkaz]
"Americká automobilka Ford Motor dnes představila levný
malý vůz, jehož výrobu začátkem příštího roku zahájí v Indii. Firma tak hodlá podpořit svůj prodej na asijském trhu. Automobil s názvem Figo se
bude nejprve prodávat pouze v Indii, později by se však měl začít vyvážet i do dalších asijských zemí.
Automobilka nezveřejnila cenu nového vozu, ale uvedla, že tato cena bude
konkurenceschopná. Podle jednoho z analytiků by se měl automobil prodávat za zhruba 300.000 až 400.000 rupií (přibližně 100.000 až 140.000 Kč). "Tento nový automobil změní hru. Poskytne nám silný bod v srdci indického trhu," uvedl prezident indické divize Michael Boneham."
[odkaz]
O tej bezduchosti by som pomlčal. Dizajn je poplatný dobe, trochu konzervatívny, ale pohľadný. Ja by som to auto veľmi nemenil, ak ostáva technika, ostať mohol aj dizajn. Škoda peňazí...
Poplatný době... Myslím, že i v roce 2001 existovala v tomhle segmentu o dost hravější auta. Třeba mnohem starší Peugeot 206. Fiesta prostě byla krabice. Snad jediný designový prvek byly zadní lampy, ale ty okopírovala od Punta...
Mne je to auto sympatické. Napriek rovným líniám a plochám nie je ani zďaleka tak bezduché ako v tom čase Polo.
A Punto ma nejen lampy, ale cely zadek od Focuse Mk I. :no😒br />
Fiesta byla a je hravejsi, to hlavne jizdne rozhodne vice jak Peugeot 206 a 207, protoze je a byla vice jak o 100 kg lehci. :yes:
Fiesta byla a je hravejsi, to hlavne jizdne rozhodne vice jak Peugeot 206 a 207, protoze je a byla vice jak o 100 kg lehci. :yes:
Zase ten modrý mozek... Punto bylo uvedeno na trh v roce 1994, to u Fordu jezdili Escortem, žádným Focusem.
Měl by ses léčit.
Měl by ses léčit.
Zadní lampy Grande Punta sice mírně připomínají první Focus, ale byl to právě Fiat, kdo tennhle prvek přivedl do reality. Žádný Focus v té době a ještě dlouho potom nebyl.
První auto se světly v zadních sloupcích bylo asi kombi Volvo 850, ale to bylo velké kombi. Mezi hatchbacky bylo jednčkou Punto v září 1993.
První auto se světly v zadních sloupcích bylo asi kombi Volvo 850, ale to bylo velké kombi. Mezi hatchbacky bylo jednčkou Punto v září 1993.