Testy
Vedle AMG modelu určitě nejlepší motorizace, jen proboha ne s manuálem. Automat je pohodlnější, navíc má pádla a menší kombinovanou spotřebu. 250 CDI s manuálem měli v Ostravě jeden a stál tam 3/4 roku (C sedan)
Přesně tak. Mercedes s manuálem, to prostě nejde dohromady.
A proč diesel do kupé? Raději benzín V6, popř. čtyřválec turbo-benzín, ne? Jinak dynamika C250 CDI je zcela v pořádku, proti tomu nic.
Ano, manuál nemůže mít pádla. To je tak asi jediný argument proti němu...
Tak manuály u tohodle motoru přijdou do republiky dva - jeden pro novináře a jeden, který bude rok stát na autosalonu. 7G Tronic plus je rychlejší, úspornější, přesnější, má dva režimy + možnost těch pádel pod volantem.
Ale k charakteru auta i samotného motoru (ano, u čtyřválcového turba to zní nelogicky, ale je to tak), ten manuál skvěle ladí. C Coupé chce nabídnout všestranně fungující kompromis sportu a komfortu a manuální převodovka je nedílnou součástí toho balíčku. Bez ní prostě výsledek nemůže být tak fantastický.
Na druhou stranu chápu (a neberte to prosím osobně), že když si člověk dokáže pořídit více méně pro radost auto s cenovkou kolem milionu korun, zpravidla (a to i v celoevropském měřítku) už je starší a pohodlnější a přednosti manuálu buď už nedokáže tolik ocenit, nebo je pro něj rovnou auto bez automatické převodovky nepřijatelné.
Na druhou stranu chápu (a neberte to prosím osobně), že když si člověk dokáže pořídit více méně pro radost auto s cenovkou kolem milionu korun, zpravidla (a to i v celoevropském měřítku) už je starší a pohodlnější a přednosti manuálu buď už nedokáže tolik ocenit, nebo je pro něj rovnou auto bez automatické převodovky nepřijatelné.
*Hodnocení se vztahuje na redakcí testovaný vůz a je hodnocen v kontextu s jeho konkurenty v dané třídě.*
Cena/uzitna hodnota- 6 bodov
Tudiz to za ty prachy(1,3mio) ani nestoji. Nebo ano?
Zde testovane 320d xdrive coupe(primy konkurent, pravda 2009 rok) za 1,4 mio dostalo bodu 7
Cena/uzitna hodnota- 6 bodov
Tudiz to za ty prachy(1,3mio) ani nestoji. Nebo ano?
Zde testovane 320d xdrive coupe(primy konkurent, pravda 2009 rok) za 1,4 mio dostalo bodu 7
To je spíš trapné, ne?
2,14d pro frajery, kteří jezdí jen v pravém pruhu nebo parkují na invalidech >😁
Nevím, kdo tohle koupí... Výkon 0, image ***ka, cena adekvátní kupní síle ***ků >😁
Tohle jsem si měl koupit místo GT-R. Manželka by mi to aspoň pořát nebrala na projížďky, protože její SUV jede i vypadá 2x líp :-!
2,14d pro frajery, kteří jezdí jen v pravém pruhu nebo parkují na invalidech >😁
Nevím, kdo tohle koupí... Výkon 0, image ***ka, cena adekvátní kupní síle ***ků >😁
Tohle jsem si měl koupit místo GT-R. Manželka by mi to aspoň pořát nebrala na projížďky, protože její SUV jede i vypadá 2x líp :-!
Tady promluvil hlupák. 204 koní a 500Nm je daleko nad průměrem vozů v této republice. Auto není srovnatelné s Datsunem GT-R. To je jiná třída vozů, mimochodem i cenová.
On to nepsal kvůli tomu, že by mu to auto vadilo. On si chtěl jenom trochu zaexhibovat. Zkus ho jenom ujistit, že už to četli úplně všichni, že má GT-R a X6.
Já myslím, že nemá, jinak by takto nemluvil. A i kdyby měl, tak to svědčí o nevkusu v obou případech. Ošklivý Datsun za 2,5 mega a také X6 nepatří zrovna mezi jinak pohledné BMW...spíše nesmyslný hybrid sportu a SUV.
Má, informovat o tom i v Autocaru, pro případ, že by někdo neměl internet😄
Cherokee> Jaký je to pocit z musu plivnout na ikonu GT-R, o které zatím žádný novinář neřekl byť jen začáteční písmeno hanlivého slova? >😁
Ulevilo se Ti, nebo si myslíš, že díky tomu prozřu a zaznám, jaký mám paskvil? >😁
Ulevilo se Ti, nebo si myslíš, že díky tomu prozřu a zaznám, jaký mám paskvil? >😁
Není to žádná ikona, ale asijský špičkový sporťák bez tradice a šmrncu. Asi jako tady v Evropě Audi TT. Je rychlý, ale nekoupil bych si ho, Proto jsme u jiné značky, co se sportovního vozu týká.
Když bych chtěl 500 koňovou ikonu - Amerika Shelby GT 500, Evropa MB SLS AMG... to jsou ikony.
Když bych chtěl 500 koňovou ikonu - Amerika Shelby GT 500, Evropa MB SLS AMG... to jsou ikony.
Moje volba by byla Corvette a Maserati Granturismo :yes:
U nás to ikona není, ale ve světě myslím že je.
O to ale nejde, mně přesvědčila účinnost a lehkost soužití s tímto vozem, což u žádné ameriky není a dlužno podotknout, že ta technologická i strojařská zaostalost např. právě Mustangu je otřesná 😄
SLS je drahé a pouze zadokolka.
Navíc na většině trati je pomalejší :-!
O to ale nejde, mně přesvědčila účinnost a lehkost soužití s tímto vozem, což u žádné ameriky není a dlužno podotknout, že ta technologická i strojařská zaostalost např. právě Mustangu je otřesná 😄
SLS je drahé a pouze zadokolka.
Navíc na většině trati je pomalejší :-!
"cena adekvátní kupní síle ***ků"
Jsem rád, že nejsem ***ek, protože na něj ani zdaleka nemám >😁
Nějak mi obecně unikl smysl tohoto příspěvku, takže odpověď na první otázku.. ne, motor trapný není, zato tento příspěvek ano 😉
Jsem rád, že nejsem ***ek, protože na něj ani zdaleka nemám >😁
Nějak mi obecně unikl smysl tohoto příspěvku, takže odpověď na první otázku.. ne, motor trapný není, zato tento příspěvek ano 😉
Jen mě občas baví to tu rozproudit 😄
Každopádně mi na již unavenou mysl přišlo to, že nemám rád MB a hlavně jeho kupce.
"hlavně, aby to vypadalo" nebo "mám Mercedes", to je trapas, přitom takový kupec nemá na pořádný motor nebo tomu nerozumí a nechce to (AMG, víceválec benzín...).
Motor do kupátka 4válec diesel? Paráda přesně pro Ty, kteří jen chtějí vypadat a jízda je nebaví, protože Mk je pouze parametr výkonu v jistých otáčkách a sám o sobě o dynamice vozu moc nemluví nota bene u těžce zpřevodovaného dieselu (tohle ale většina místního fóra nechápe).
Pokud porovnáš Mk na kolech benzínu s 300NM a dieselu s 500NM, bude to adekvátní a benzínové turbo bude mít rozsah 5000ot místo 500 😄))
Ale je to celé offtopic, sorry :😉
Každopádně mi na již unavenou mysl přišlo to, že nemám rád MB a hlavně jeho kupce.
"hlavně, aby to vypadalo" nebo "mám Mercedes", to je trapas, přitom takový kupec nemá na pořádný motor nebo tomu nerozumí a nechce to (AMG, víceválec benzín...).
Motor do kupátka 4válec diesel? Paráda přesně pro Ty, kteří jen chtějí vypadat a jízda je nebaví, protože Mk je pouze parametr výkonu v jistých otáčkách a sám o sobě o dynamice vozu moc nemluví nota bene u těžce zpřevodovaného dieselu (tohle ale většina místního fóra nechápe).
Pokud porovnáš Mk na kolech benzínu s 300NM a dieselu s 500NM, bude to adekvátní a benzínové turbo bude mít rozsah 5000ot místo 500 😄))
Ale je to celé offtopic, sorry :😉
Tady by se asi hodil GTI, zkusím ho chabě napodobit. Když kupuješ MB, kupuješ velmi kvalitní luxusní zboží. Dáváš tím najevo, že jsi na to tvrdě pracoval (a měl i štěstí) máš vkus, protože nevybíráš v Asii ani Americe. Každý nemá v kapse 2 miliony a tady toto auto C coupé 250 CDI nabízí střední třídě luxus, pohodlí, nízké náklady, skvělý design a výkonný motor. 😉
Já se zase dívám s opovržením na majitele X6. Jsou to vesměs lidé, kteří předtím nikdy BMW neměli a přišli ke značce jen a právě kvůli tomuto "IN" autu. O řízení vědí kulový, pořídili si to především proto, aby všichni čuměli... mastodontní ohavu pro dva.
Mercedes Benz i s velmi silným motorem nebude nikdy dosahovat sportovnosti např. BMW.... proto bych si do něj klidně pořídil i čtyřválcový diesel...
Tak tady bych určitě nesouhlasil. MB posiluje svou sportovní divizi - a na SLS BMW nemá odpověď. Současné SLK je sportovnější než Z4, což je také dáno tím, že je novější (lepší odvozek). C Klasse je na tom o poznání lépe než zastaralá BMW 3ka. BMW musí inovovat. Mercedes se teď rozjel ... letos k 125 výročí bylo mnoho nových modelů.
Asi bych nebyl tak tvrdý, ale rovněž se mi to auto nelíbí. Hybrid mezi sportem a SUV a není tak ani jedno. Nicméně se prodává a to je pro značku hlavní.
Zvláštní záliba.. ale musím přiznat, že na některých diskusích mám taky občas tendence takhle "rejpat".. 😄 😄
Ale k tématu.. tohle auto nemusí být jen paráda pro ty, které jízda nebaví.. možná to je auto pro ty, kteří chtějí auto v této cenové kategorii, ale nemají neomezený rozpočet a náklady zkrátka řeší, protože najezdí mraky kilometrů. To jim nemůžeš vyčítat. Zkrátka každý má své možnosti, dle kterých vybírá. Pro tebe je to low auto, já zase znám pár lidí, pro které je GT-R levná plečka, do které by nikdy nesedli.. Ale nikdy by to veřejně nenapsali, protože respektují možnosti ostatních lidí.. Moje možnosti jsou zatím bohužel níže, takže bych GT-R i MB bral >😁
Ale k tématu.. tohle auto nemusí být jen paráda pro ty, které jízda nebaví.. možná to je auto pro ty, kteří chtějí auto v této cenové kategorii, ale nemají neomezený rozpočet a náklady zkrátka řeší, protože najezdí mraky kilometrů. To jim nemůžeš vyčítat. Zkrátka každý má své možnosti, dle kterých vybírá. Pro tebe je to low auto, já zase znám pár lidí, pro které je GT-R levná plečka, do které by nikdy nesedli.. Ale nikdy by to veřejně nenapsali, protože respektují možnosti ostatních lidí.. Moje možnosti jsou zatím bohužel níže, takže bych GT-R i MB bral >😁
K Mercedesu: C kupé je moc pěkné, IMHO hezčí než E kupé, kde mi dost vadí ta obloukovitá dolní linka oken.
Kupé + diesel jako kombinaci nechápu a určitě bych si ji nevybral, ale nutno dodat že ten motor C 250 CDI funguje dobře a dynamika je dostatečná.