Ekonomika
Přihlásit pro přidání komentáře
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Guttalax
Euro 2 by měli na STK vyřazovat. :-!
Special-line
Ono to nejde, ale já bych nejradši do center zakázal vjezd mimo zásobování. Každej si nemusí vozit zadek do centra autem. Naákuoy rozměrnějších věcí už se dneska v centru nedělají takže není problém. Vidím to u nás, a to není ještě tak velké město (Třebíč, 38 tis. obyvatel.) a pěkně mě to štve odpoledne takovej provoz na náměstí ještě když je přímo na náměstí parkoviště, to mi fakt vadí.
Zajímavá a povedená myšlenka :yes: , bohužel asi neproveditelná... Problémů je hned několik: 1) Určitě by byl problém definovat jakési "hranice" centra a spory kolem toho by byli nekonečné 2) Vzhledem k uzavřenému centru by se notně zvýšila vytíženost všech silnic ve městě, navíc by se zvýšila doprava celkově, protože na stejné místo by se museli lidé dostat oklikou právě kolem centra... 3) Úplně by to změnilo ekonomický chod města, kde by obchodníci v centru přišlo o dost ze svých zisků na úkor těch mimo něj... 4) Asi poslední problém vidím u megaměst typu Tokia, kde samotné centrum tvoří své samostatné město... Takhle to vidím já, ale jak už jsem řekl, určitě je to zajímavá myšlenka... 😄
beibej
Buď je auto způsobilé k provozu a pak nemá co kdo kecat do toho kam majitel jede, nebo ať provoz zakážou plošně. Tohle je buď a nebo. >😁
Plechovka
Informace v článku nejsou pravdivé - dělení aut není dle Euro X, jak tvrdí článek, ale dle tzv. emisních kategorií, které odpovídají Euro normám jen pro diesely. Benzínové auto dostane zelenou, tedy nejvyšší známku, pokud splňuje Euro 1 a vyšší (rok výroby 1993 a novější).
viz [odkaz]
viz [odkaz]