Frankfurt 2011

Zpět na článek

Nový Hyundai i30: První foto

100 komentářů

Avatar - zdravy rozum
zdravy rozum
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - -TEAC-
-TEAC-
Hodnotím jen co vidím. :yes:
dRudi
asi tak, taky se mi to zatím dosti zamlouvá 😉
Avatar - kari.laz
kari.laz
Že by dostali rozum? Prozatím, až na tu přední masku, to ujde. Více se hodnotit zatím nedá.
Avatar - Nerez
Nerez
Tak nějak, po prvním pohledu dobré, uvidíme ve výrobě :yes:
puko
a mne sa paci aj ta maska, ako aj na i40 tak aj tu...podla toho obrazku musim zdvihnut palec :yes:
legnaw
ved prave ta maska je nadherna, jedinecna a dokonale identifikacna pre hyundai
Jinoch123
Za mě alespoň zatím :yes: ...
Díky předku z i40 vypadá nová generace mnohem moderněji a zároveň hodnotněji. Přikrčená a dynamicky pojatá boční silueta se taktéž povedla... Ještě, jak dopadne interier - já bych si tipnul trochu umírněnější verzi z Elantry... Uvidíme, s čím přijde Peter Schreyer, osobně se už celkem těším... 😄
Avatar - Emel
Emel
Proč dostali rozum? Současná i30 je takové střízlivé nekonfliktní auto...
Avatar - radolaco
radolaco
Hm, vyzera to dobre..keby malinko skratili ten horny spic prednych svetiel, tak skoro dokonaly dizajn...aspon teda na tejto jednej foto. Pokial to budu predavat za cenu terajsieho modelu tak :yes:
Avatar - Dan0044
Dan0044
Jeden koncern, dvě značky, dva designový směry... a vždycky u mě vítězila Kia. A jak tak na to koukám, taky to tak i zůstane. Hyundai pokračuje v poněkud zrůdičkoidním designu i nadále, a jak se mi nelíbila první generace, tak se mi nelíbí i ta druhá.
Avatar - Dinar
Dinar
originálního, naštěstí. Po kreacích ix35, i40 nebo elantře, které evidentně kreslil někdo trpící latentní mořskou nemocí, je tenhle mix brava, astry, resp. čehokoliv s čímkoliv v nižší střední uklidňující "pastvou" pro oči od hyundai car makera. :-!
Icescent
Všiml jsem si, že ten odkaz sem cpeš v každé diskusi o hyundai, a asi máš pravdu, protože jsem slyšel, že mimo carbuzz je design hyundaie kladně hodnocen také na tachovsku a orlickoústecku. Jinak, přeji hodně šťastných kilometrů za volantem i20, i30?? 😉
Avatar - Starfighter
Starfighter
>😒] Já tě jen doplním, design hyundaie je taky hodně dobře hodnocen před obchody Tesco a Lidl, především řidiči v čtyřproužkových šusťákových soupravách s naloženou basičkou v akci a "mámou" na sedadle spolujezdce.
webpaja
Ty máš evidentně taky nějaký permanentní problém. 😉 Šusťáku 😄
Avatar - saldy
saldy
hele já už jsem přešel na petky v Tesko akci 4+2 zdarma :yes:
Avatar - Guttalax
Guttalax
😉 Čím víc proužků-tím víc Adidas >😁
Lovap
Ja ti neviem - ale podľa mňa je pred Tecsom a Lidlom najviac oceňovaný dizaj značky Škoda. Je ich tam ako múch >😁
Avatar - kari.laz
kari.laz
Pod každým článkem snad třikrát minimálně.
Icescent
Hyundai i30 první generace za rok 2009 - Vítěz 1. místo nižší střední Austrálie! Takže zase jiný odkaz, ať je sranda: [odkaz]

Hyundai i30 - Mid Sized Car Winner Australia's Best Cars Awards 2009 >😁
webpaja
Co má americký vkus a požadavky společného s evropským trhem?
Icescent
PENÍZE! 😄 ... a jinak: mnohdy taky stejná auta! >😁
pogo26
Nemáš náhodou link na na ty testy ?
Icescent
[odkaz]

[odkaz]

[odkaz]

Motor 1.8 US: [odkaz]
Avatar - Starfighter
Starfighter
Další přiblížení vzhledu vkusu evropského zákazníka...tak tato slova mě málem dohnala k slzám. Jestli to má být další výtvor evropského designového studia Hyundai, pak mi nezbývá než se vážně domnívat, že jejich studio je jen nastrčenou boudou PR.

PS: kaučukový smrádek v kabině bude pořád přítomen i v top verzi? >😒]
legnaw
tak jako v kazdem novem aute vsech vyrobcu :-!
Lovap
No, pre teba ho tam asi špaciálne aplikujú ... >😁
Avatar - Starfighter
Starfighter
To jsou moc hodní, že je to odér přímo pro mě, ale já mám silnou vůli- nekoupím a nekoupím! >😁
Avatar - saldy
saldy
myslim, že tvary nikoho nepřekvapily, je to zmenšená i40, všimněte si tenkého zadního sloupku, šikmo vzad bude konečně taky něco vidět, doufám že bude pohlednější jak elantra a tzv. fluidní tvary trochu zkrotí a hlavně ať moc nenaroste, těšíme se na nálož nových motorů.
zino
Hmm, tak predbežná skica vyzerá fajn, no realita býva vždy trochu odlišná. V tomto prípade si však trúfnem povedať, že ako nová i30, tak aj nový Ceed budú oveľa konkurencieschopnejší ako stávajúce generácie. A veľmi si želám aby hlavne nový Ceed vyzeral veľmi dobre, lebo ich u nás nakupujú nielen obyčajní ľudia, ale dostávajú ich napríklad zamestnanci MV ako služobné vozidlá, alebo polícia atď... Tak nech nám na cestách jazdia krajšie autá! Držím palce! :yes:
legnaw
ziaden novy ceed nebude..... kia tento nazov zavrhla :-!
Josef 1
Z korejských aut se mně nejvíc lídí nové Rio, vypadalo pěkně i na veletrhu v Brně. Doufám, že nový Ceed bude mít vzhled Ria.
bullock
To mě zajímá, nikde o tom nebyl ani náznak. Je pravda, že jde o "komplikovaný" název, ale možná markeťáci naznali, že už není potřeba takto vyčnívat.
zino
Čo je na Ceed komplikované? Komplikovaný názov je podľa mňa Quashqai. Tiež som inak o nejakom zmene názvu Ceedu nepočul.
bullock
Jen to, že je to zkratka ("Community European, které má symbolizovat zaměření na Evropu a European Desing reflektující zaměření na potřeby a požadavky Evropských zákazníků") a píše se to oficiálně cee´d (a 3d verze pro_cee´d). Ale je dost pravděpodobné, že o té zkratce dnes málokdo ví a tak je to prostě "síd".
Také jsem jako kluk netušil, že Fiat je zkratka 😄
puko
nevies? cee-apostrophe-d...vidis, komplikovane >😁
Avatar - Guttalax
Guttalax
😉 Nový Ceed bude vypadat jako starý ,akorát bude mít víc sklopené čelní sklo a tím palubovku jak ve Volze >😁
Avatar - Shr3k
Shr3k
oblouku předního blatníku navazujícího na prolis až dozadu, uvedené v roce 2006 na Mazdě 2, fakt nebudu. Oni už se to nesnaží ani nijak maskovat. >😁
Avatar - Typhoon
Typhoon
Ten tvar mi připomíná Golf VII v hliněné podobě v dáli na klipu.
BeranK
Přesně tohle mně napadlo, když jsem to viděl....novej Golf vypadá dobře, rozhodně bych řekl, že pokud Hyundai tohle dotáhne, natřou to designem třeba takovému Focusu III. Ten jsme pořád nevydejchal a přitom to uato jsme prohlížel a viděl mnohokrát.
6B6
odkaz konkurence...sice i40, ale docela podrobně... nehádejte se,jestli ano nebo ne, další auto na trhu,pohoda :-!
[odkaz]
_patrik
Zajímavý odkaz, díky :yes:
Avatar - Starfighter
Starfighter
Velmi dobrý test :yes: Zejména pasáž o dýchavičném turbodieslu, kterému se chce chcípat i na trojku. Cenovka 764 990 Kč rovných zní jako dobrý vtip.
Namátkou jsem se podíval k Toyotě na Avensis kombi, od které korejci bezostyšně obšlehli boční siluetu, a hle: 2.0D 125kW Business Plus za 694 900 Kč.
Počítám, že potkat i40 na našich silnicích se bude svátkem (což je z estetického hlediska zároveň výhra).
Avatar - Shr3k
Shr3k
Je to fakt, i40 je takový designový hybrid, který vznikl, když nechali Avensis v jedné garáži s Mazdou 6 přes noc. 😄

Pak už stačilo zamontovat úžasnou modrou palubní desku, která je navržena u všech posledních hyundaiů tak, aby mohla na tuningových sraze vyhrávat soutěže o noční design stylem "Čím víc to svítí, tím víc Adidas, pané, šuší vám tó, šuší." 8-s

Proti tomu je Kia se svou bavoráckou oranžovo-červenou zlatá.
_patrik
Souhlasím, test je to dobrý, navíc příznivý. Jistě ale nečekáš od rváče typu ex-Revue Pavla Jandy, že ho uspokojí krotký downsizovaný diesel. Na ten motor už se sešlo hodně různých názorů, podle povahy každého jezdce. Takže třeba v AutoTipu se dočteš, že "...v praxi silnější verze 100 kW přesvědčí. Jde o příjemnou motorizaci se slušným záběrem od nízkých otáček." Nebo třeba názor Autocaru, kde určitě nejsou skalní fandové Hyundaie, a už vůbec ne důchodci, co nejraději prdlavky: "Already more refined than the GDI engine, the diesel also pulls more readily from low revs and is well matched to both the six-speed manual and six-speed automatic gearboxes." Motorizací dostupných pro i40 v Evropě je zatím hodně málo, o tom žádná. Taky se ani ještě neprodává a Hyundai se nepochybně rozhodne podle zkušeností a reakcí majitelů (ne internetových debatérů), motorů na výběr má dostatek.
nechcem nijako obhajovat ten motor, ale patrilo by sa dodat, ze v case testu mal nabehane necelych 1500 km 😉
Avatar - pario
pario
Máš pravdu. Ani jednému novinárovi nepripadá i40-ka ako Avensis, stále niečo melú o fluidnom designu.
andy333
Ten test na i40 je fajn a dodam svoje skusenosti - konecne sa na tej i40 da u dealerov odviest tak som to vyuzil a k 1,7 CRDi nemam takmer ziadne vyhrady. Motor je neskutocne tichý, zivy (taha aj pod 2000 ot.) a subjektivne sa vyrovna Passatu a Superbu so 140 k. Spotrebu som si specialne odsledoval a dalo sa s nim ist aj za 4,8 a priemer tam svietil 5,9.

Ale co ma dostalo bola kvalita interieru, garfika pristrojov a podvozok aky mali dat uz do ix35 -stabilny, komfortny a vyvazeny. V Auto Tipe napisali ze Hyundai sa zaradil medzi automobilovu elitu a ja s nimi suhlasim.

i40 na mna z fotiek posobila dospelym dojmom aj ked sa mi az tak nepozdavali svetla ale nazivo je vsetko OK a jazda ma fakt dostala.

Kazdy kto pojde kupovat auto v tejto triede by nemal rozhodne obist. Hyundai je dalej nez som si myslel a to tejto znacke fandim.

Pred mesiacom som sa vozil v C5 a v Passate - i40 sa vyrovna Passatu, C5 mala na moj vkus divne radenie a brzdy.

Inak to s tou kvalitou radenia ma Pavel Janda z Auto Forumu, co testoval i40 pravdu - v nicom si nazada s nemeckou konkurenciou.

K novej i30 - na ten zadok som fakt zvedavy lebo ten na sucasnej mi az tak nesadol. A hlavne dufam ze podvozku daju viac komfortu.

Za mna Hyundai palec hore😄
_patrik
Díky - konečně dojmy z reálného světa :yes:
Avatar - Typhoon
Typhoon
Hyundai: Fluidní (tekutý) design (vzhled, tvar)
For😜 Kinetický (pohybový) design (vzhled, tvar)
Není to všechno Pí-ár-blbost?
_patrik
To je složitější: automobilový design je součástí designu (konstrukce) obecně a má kořeny v architektuře, výtvarném umění, ale i ve filozofii tvorby. Dám ti sem dva docela fajn odkazy. Jeden je na encyklopedii architektonických pojmů, přečti si tam heslo "organická architektura": [odkaz] (a vzpomeň si na Kaplického knihovnu). Druhý odkaz je na rozhovor s architektem Drahovským, který k tomuhle proudu názorově patří: [odkaz] . 😄 Zároveň je dobré něco si přečíst i o futurizmu: [odkaz] Takhle se k bionice postavili např. u Benzů: [odkaz] , a takhle ke fluidic sculpture: [odkaz] ...
ten nejkrásnější
Jen drobná poznámka: možná se na letošním "Designbloku" objeví studie KIA POP a P.Schreyer bude mít veřejný seminář k tématu. Jedná se, ale ještě to prý nepotvrdil.
Avatar - salamoon
salamoon
aj ked sa mi zda,ze od toho a-stlpika je to site na kiu,tak tato skica je u mna za 1* :yes:
Frantizsekk
taky me to napadlo, i astru to pripomina. Od a sloupku se mi to libi. Ten predek moc ne, takze za 2
Avatar - pumpkin
pumpkin
Už len porovnanie tej prvej fotky so súčasnou generáciou v teste pod Doporučujeme ukazuje aký obrovský skok dopredu sa Hyundaiu v poslednej dobe podaril.
Pre mňa je na prvom mieste v tomto segmente momentálne Astra po dizajnovej stránke. Na druhom by mohla byť práve nová i30-ka.
A čudujem sa že vás stále bavia tie reči že na čo sa to podobá. Minimálne v tomto segmente tu už asi všetko aj tak bolo. Dôležité je skôr ako to vedia skĺbiť do jedného celku aby to dobre vyzeralo.
Avatar - Blue Sun
Blue Sun
Zajímavé, že design, který některým vadí u elantry, je tady najednou v pořádku...
webpaja
Je to pouze ilustrace a chybí vlnobití na bocích, navíc vypadá vyváženěji.
Avatar - Blue Sun
Blue Sun
Vlnobití je stejné jako u elantry... Vždyť je to jen hatch verze El...
_patrik
jj, je to zajímavé. Skica má opravdu shodnou figuru, prolisy, natvarování sloupků, víceméně světla, jen ta maska v detailu ctí i40 místo Elantry. To zajímavější - jak je vyřešená záď - je samozřejmě zatím schované, jasná jsou jen ležatá světla, to už víme i ze spy obrázků. Možná ještě zajímavější bude, jak přistoupí k figuře SW - jestli ji víc rozparádí po vzoru i40. Budu se zase opakovat: s designem exteriéru nemám problém, ten unesu u řady aut, proč ne tady, Hyundai zkrátka jede s dalšími na jedné vlně bionického designu. Ale podstatný pro mě bude pokrok v nastavení podvozku, řízení a hnací soustavy. Hodila by se i premiéra nějaké malé benzinové jednotky GDI, nejlépe rovnou i s turbo verzí, protože tenhle základní objem dělá u řady i30 gró a navíc je to evropská móda pro zeleně zapálená lýtka.
niekde som zapocul, ze by i30-ka mala prist o multilink vzadu, nevies o tom nahodou nieco?
_patrik
No, Elantra, jako sestra i30, má vlečenou zadní a mám pocit, že ji měla už v předchozí americké generaci. Teď si ale nevzpomenu, jestli jsem někde četl, jak to bude s evropskou i30, respektive i novým cee'dem. Logika říká, že když se u Elantry podařilo velmi slušně naladit podvozek i bez multilinku, je zbytečné cpát ho do nové i30. Vlečená náprava je levnější a prostorově úspornější = větší kufr, nižší výrobní náklady. Třeba je tady nějaký technický typ, který ví přesně, jak to bude.
EDIT: Tady je odkaz na Carscoop, jsou tam i nějaké spy fotky, včetně interiéru. Oni se domnívají, že multilink vzadu zůstane - ale nemají to ničím potvrzené, takže asi jen spekulují... [odkaz]
mich77
Multilink vzadu zůstává. Jinak na fotkách ve tvém odkazu je vidět maska přesně takové i30 jaká je v Nošovicích, ale skica jí má spíše jako i40, tak teď nevím co platí. Buď je ta skica vymyšlená nebo ještě nastala změna před výrobou. On to tak moc problém není, je to jen nárazník 😄
Avatar - saldy
saldy
taky bych typoval, že základní uspořádání podvozku zůstane, i když v jiném článku zde o Velosteru píše redaktor opak, změnit by korejci měli dodavatele tlumičů, zesílit prahy, či je vyplnit nějakou tlumící hmotou.
dikes za odkaz, tiez si myslim, ze by ten multilink mali nechat a rozhodne sa ho snazit poriadne naladit 😉
webpaja
Nevím kde to vidíš, ale já na obrázku vidím kombinaci rovných ploch a křivek a to v podstatně umírněnější formě než je Elantra.
Avatar - Guttalax
Guttalax
😉 Ryjo z Nošovic >😁
webpaja
Rio je o třídu níž a na jeho základě bude postaven nástupce i20.
Avatar - Guttalax
Guttalax
To máš u korejců fuk. Mastí auta na jedno brdo. Asi Šrajer chlastá tu jejich rýžovou pančovanou kořalku. S ním se dostanou tak akorát k jednobrdům. >😁
bojler_
Takže veksl po necelých pěti letech? Jsou nějací nedočkaví. To na tom začali dělat po přečtení testů aktuální generace ne?
Avatar - Guttalax
Guttalax
Hans-Ulrich Goebel, který má u Hyundaie na starosti prodej, popisuje typického zákazníka i30 podle představ marketérů. Zacilují na 35-50 leté muže, manažery s průměrným platem 2600 eur měsíčně. Česká realita bude pravděpodobně poněkud odlišná.Díky velmi příznivé ceně se i30 stane stejně jako Kia cee´d jasnou volbou pro ty, kterým se nechce přeplácet desítky tisíc za VW Golf či Opela Astru. Velkou cílovou skupinou budou také rodiny, které před několika lety vlastně za stejné peníze kupovaly hůře vybavenou a menší fabii kombi, které s postupem let odrostly a která postupně dosluhuje. >😁 >😁 >😁 >😁
Frantizsekk
sakra, jeste musim pockat 5 let a vypracovat se na manageera >😁
Avatar - Guttalax
Guttalax
Co se píše na stránkách 4-5 v uživatelské příručce pro vozy hyundai?
Vlakový a autobusový jízdní řád...

Co máte dělat když se proti vašemu Hyundai rozletí roj včel?
Přestat tlačit a schovat se do auta...

Jak dostat hyundai přes 150km/h?
Hoďte ho z útesu...

a.Vidím že máte nový Hyundai!!
b.No jo vyhrál jsem druhou cenu v loterii.
a.Co byla první cena?
b.Ovocný koš... >😁 >😁 >😁 >😁 >😁
_patrik
Znám, tyhle vtipy kolovaly před pár lety po Anglii o škodovkách.
webpaja
Však jsou jen zde upraveny 😉
free
😄 to první patří spíše na FORD😒br />
Fordem tam vlakem zpátky....

a ještě jsem si vzpomněl na německé oblíbené😒br />
Japonec na konec...
Avatar - Guttalax
Guttalax
Co znamena logo Hyundai? Špatně udělaná Honda...
Co je zkratka KIA? Korejska Imitace Auta
_patrik
Chybka, správně se říká opilá Honda. Je to z osmdesátých let z USA, ale i tak máš výbornou paměť. 😉
_patrik
No, to je hodně starý citát, že, to jsi zapomněl napsat. Kompletně z roku 2007, z doby zavádění první generace i30 a je to vyjádření člověka, který už v marketingu Hyundaie Europe nepracuje, protože ho loni nahradil Mark Hall (dříve Toyota, Lexus), podle všeho kamarád Rushfortha, který udělal v evropském Hyundai pořádný průvan. Takže asi už ta definice není dneska stejná, dá se předpokládat. Argumentace cenou není u Hyundaie dávno v první větě, cenová válka od té doby pokročila jinam, Hyundai taky posunul své priority a Fabie kombi přestaly být nějakým základním lakmusem, protože zájem se přesunul k Octavii. Každopádně ale i30 dokonale spadá do kategorie lidového vozu, to se těžko změní. A tomu samozřejmě v ČR nadále odpovídá klientela příjmově zařazená do nižší střední třídy (myšleno fakt sociologicky). Jeden rozdíl tu proti roku 2007 určitě je navíc: za tu dobu si Hyundai a Kia naprosto svědomitě vypěstovaly loajální jádro zákazníků, o které se můžou při marketingu opřít.
BeranK
Mně je sympatická jedna věc. Já třeba KIU nepokládám primárně za korejský auto - podle mně to je evropský auto vyráběný v korejský režii. A poznámka, že design H je daní evropskému vkusu? Kéž by to tak bylo. Ono se i dneska ukazuje, že globální svět je moýná někde ve sférách financí, ale globální vkus neexistuje, stejně jako neexistuje globální životní styl. Tudíž výrobky se musí přizpůsobovat jednotlivým trhům a ne aby se podařilo "vytvořit" jednoho jediného univerzalního spotřebitele s unoverzálním vkusem a potřebami. Focus III měn designově už zcela zklamal, zajímalo by mně, jak se líbí v USA, Číně nebo třeba Rusku.....globální model je u mainstreamové produkce nesmysl. A Korejci tohle pochopili, Ford naopak ne, i když tady svoji roli hraje i racionalizace a krize.....
Avatar - Guttalax
Guttalax
Jede korejec taxíkem z Nošovic do Ostravy. Sedí vzadu a konverzuje s řidičem, když se kolem nich prožene Hyundai i30 s hvízdajícími pneumatikami.
Korejec povídá: "Mmmm, Hyundai! Korejský výrobek. Hodně silný, hodně rychlý!"
Když pak stojí na křižovatce ve Frýdku-Místku, vidí z boční ulice vylétnout Kiu Soul a korejec opět: "Mmmm, Kia! Korejská výrobek. Hodně dobrá, hodně rychlá!"
Taxikář se kouká do zpětného zrcátka a prohlíží si nadutého Korejce.
Když přijíždějí před ostravským hotelem Imperial kolem nich se provalí Hyundai Genesis Prada, Korejec spustí: "Mmmm, Hyundai! Korejský výrobek. Hodně dobrý, moooc rychlý!"
Taxík zastaví a řidič koukne na taxametr a praví: "Bude to 380 euro nebo 10000 korun českých, pane."
"Cože? 380 euro ? Vždyť z Nošovic to je do Ostravy jen několik kilometrů!"
"Ech, pane, tenhle taxametr, to je Samsung. Korejský výrobek, hodně dobrý a moooc rychlý."
free
😊))))
_patrik
Baže, na žebříčku MMF 2010 je J.Korea až 33. - zato ČR je už 38.! Na žebříčku Světové banky je J.Korea jenom 26., zato ČR je pašácky 28. Fakt dobrý důvod ohrnovat bílej frňák. S pokračující americko-evropskou krizí váha asijských vyspělých ekonomik poroste, tak doufejme tady Nošovice a u sousedů Žilinu nechají. Akorát možná zavedou pro švorcovou Evropu místo aut výrobu bicyklů, co bude prima pro naše zdraví 😉
Avatar - Shr3k
Shr3k
>😁 :yes:
Avatar - Guttalax
Guttalax
Tak šatny, to kdyby někdo nevěřil. Je to fakt maras. Tady je vidět, jak se šetří na dělnících. Každý má jen jendu skřínku. Ty nové jsou dokonce ještě užší!!!!!!!!!!!
Vedle vás jeden, ohnete se, opřete se o perdel * toho za vámi. A jak tam projít tou úzkou uličkou? Ti nakraji jen uhýbají. Fakt jak někde v Čině v pracovním táboru. Nejlepší je, když se tam potkají obě směny.
Navrhuji vedení, aby udělali patrové skřínky. 3 patra, pro každou směnu jedno. A ke každe skřínce žebřík pro ty vyšší patra. A ti co by se nevlezli do třetího patra, tak by měli skřínky na střeše. No ale to asi není realne, ty žebríky by stály hodně, to si firma nemůže dovolit.
webpaja
Tipuji tě na zhrzeného a vyhozeného zaměstnance 😉
Avatar - Shr3k
Shr3k
[odkaz]

Citace: "Pracuju na assembly uz pres tri roky a tak uz lecco pamatuju. A hlavne si pamatuju to ze uz dopredu bylo pocitano s treti smenou a tudiz i s velikosti saten. Jenze pak nejaka chytra hlava z kanclu vymyslela udelat z pulky satny pro treti smenu VIP vchod. A ten se vyuziva 2krat za rok. Proste parada. Jeste at nam uberou pul jidelny a ja si ty sracky, co tam vari, klidne sezeru na schodech."
webpaja
Pár továren v Evropě znám a beru to jako slušný standard. Spíš bych doporučil se podívat do sociálních prostor některých dodavatelů, kam až je tlak na cenu dostal. Mám v živé paměti demontáže klimajednotek prestižního dodavatele evropských automobilek, aby klientský audit neshledal AC v kancelářských prostorech jako luxus na úkor ceny finálního výrobku 😉
Avatar - Guttalax
Guttalax
😲 Jsem rentiér :-!
ericn
... s hodnocením až na realitu :yes: Jako kresba zatím celkem ujde...
Avatar - Guttalax
Guttalax
Ono to taky bude vypadat jináč.Tyhle sci-fi natáhliny s obřími koly udělají své >😁
ericn
no jasně, vzpomeňme na Roomstera >😁
Avatar - deliqent4
deliqent4
Tak a pokud škodovka nepříjde s něčím opravdu aspoň trochu líbivím místo Fábie tak u mě končí. Korejci ju převálcujou. Byl jsem vždycky Fanda ŠKODY ale musím ač nerad uznat že co se vzhledu týče poslední desetilení je to až na pár vyjímek buď hrůza nebo je to nemastné neslané 😞. Ti korejci začínají dělat auta co májí šmrnc. Vypadají hodně dobře a biť jsem patriot mám pořád auta která se mi líbí vzhledově. Technika už také není u těchto značek vůbec špatná Kia dává tu svou 7miletou záruku a to není jen tak. Kdybych si měl dneska vybrat mezi novou I30, Ceedem a fabiu tak bohužel Fabka nemá šanci. Uvidíme novou generaci až někdy! výjde a co s toho výjde.
Icescent
Jen pozor, Fabia není přímým konkurentem i30, která je v nižší střední třídě... konkurentem i30 je např. Ford Focus, Renault Megane, Chevrolet Cruze a další! i30 je daleko nad Fabií, čili toto nelze srovnávat... 😄
Avatar - Guttalax
Guttalax
Citace:No, ke koupi vozidla Kia Venga řeknu jen tolik, že to nebyla příliš šťastná volba, ale to už teď asi tušíš. Je to auto, na které bylo aplikováno (při vývoji i výrobě) spoustu low-cost řešení, které nejsou na první pohled vidět, ale budou se projevovat přesně tak, jak uvádíš. Výrobní procesy v HMMC jsou celkem zmáknuté (i když...řekneme si později), ale kvalita použitých dílů je víceméně příšerná. Nechci se Ti tímto nějak vysmívat nebo se pošklebovat, jen konstatuju, že to nebudou poslední problémy s tímto vozem.

Za to plato nad kufrem je zodpověná společnost HP Pelzer (pobočka Ostrava). Vyrábí je z nataveného plastu, na který je nalisován krycí materiál, něco mezi kobercem a plyšem. Po vychladnutí se často kroutily. Celý proces je dost rychlý a používají se při něm mizerné materiály, tzv. se pokouší vyrobit z * bič. Tento problém se několikrát řešil přímo s HP, jelikož ty plata se kroutily už při dovozu do HMMC, natožpak po prodeji. Má rada: ohni jej ještě více a zkus to reklamovat.

Co se týče toho plastu pod stěračema, tak to vyrábí společnost Plakor czech, pobočka Mošnov. Podobný šlendrián jako Pelzer, horší o to, že je korejský . Vyrábí se klasickým litím ve formě, na přesný název matroše si nevzpomenu. Dodávají do HMMC tolik dílů, že už jsem dávno ztratil přehled, ale u spousty jejich výrobků se časem zjistilo, že něco není v pořádku. Většinou se to řešilo nějakým hotfixem, matně si vzpomínám i na ten plast pod sklem, nejdříve se viklal, pak zas nedržel...

Duchaření elekroniky: netuším, neznám, opět víceméně Korea, snad poradí někdo jiný...

Pazvuky v autě: klasika, kombinace nekvalitních komponentů a korejského způsobu výroby (kusy kusy kusy...).

Okno: pokud to těsní, tak bych to neřešil, pokud tam zatíká, je možné uvolnění samotného skla zkontrolovat, vyzkoušet v chodu při sundaném tapecu.

Moc jsem Ti asi nepomohl, ale tímto způsobem to ani není v mých silách, budeš to holt muset řešit s oficiálním zastoupením automobilky. Jsou na to zvyklí, tak se neboj přitlačit .
Avatar - Blue Sun
Blue Sun
Mám ti tu vytáhnout to samé z VW a Škoda fór? Nebo z diskusí u Fordů? Fiatů? Japonců? Všude najdeš problémy...
Josef 1
Mám VW Polo z Bratislavy.

Neskutečný šmejd. Palubovka silně vrže, přední náprava při brždění také. Sem tam se musí Polo restartovat, odpojit od baterky.

Reklamováno a palubovka vytěsněna, vypadalo to hrozně a stejně těsnění vypadlo, přední nápravu promazali a po roce opět vrže, k restartu, v servisu se chyba neprojevila.
Provocateur
Tipuji, že příští i30 bude mít přední světla až k A sloupku. Ale už teď je rekordmanem, skoro na úroveň předního skla to naštěstí v této třídě nikdo nedotáhl. Zadní světla po focusovsku míří až za víčko nádrže. Takže na 15" nebo 16" kolách to bude "krasavice" 😄
bullock
[odkaz]
Ta světla ze Seatu tam asi opravdu nebudou a ta příď... tomu bych věřil (na spy-fotkách ty pruhy byly vidět).
GeMcz
Nemá někdo informaci, jestli u nové i30 nechají vzadu víceprvek (multilink)? Poslední modely to již nemají, viz. ix20 nebo nová Elantra. Podle mého bude auto povedené, ale nerad bych přišel o zadní víceprvkovou nápravu. Díky...