Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Nový Hyundai i30: První foto

První generace Hyundaie i30 bude mít krátký život. Po necelých pěti letech ukáže automobilka ve Frankfurtu nástupce.
Zpět na článek
10. 8. 2011 10:26
10. 8. 2011 11:26
10. 8. 2011 10:37
10. 8. 2011 10:42
10. 8. 2011 10:48
10. 8. 2011 10:55
10. 8. 2011 11:04
10. 8. 2011 11:09
10. 8. 2011 11:12
10. 8. 2011 11:15
10. 8. 2011 13:37
10. 8. 2011 14:26
10. 8. 2011 11:14
10. 8. 2011 18:28
10. 8. 2011 11:13
10. 8. 2011 18:22
10. 8. 2011 12:35
10. 8. 2011 18:31
10. 8. 2011 11:10
10. 8. 2011 11:28
10. 8. 2011 12:38
10. 8. 2011 14:01
10. 8. 2011 16:08
10. 8. 2011 18:26
10. 8. 2011 19:15
neregistrovaný "zulyk"
10. 8. 2011 19:28
10. 8. 2011 20:38
10. 8. 2011 21:37
10. 8. 2011 20:55
10. 8. 2011 23:10
10. 8. 2011 12:40
10. 8. 2011 14:25
10. 8. 2011 12:58
10. 8. 2011 13:01
10. 8. 2011 13:17
10. 8. 2011 13:24
10. 8. 2011 14:23
10. 8. 2011 19:18
neregistrovaný "zulyk"
10. 8. 2011 22:32
11. 8. 2011 08:07
11. 8. 2011 14:27
11. 8. 2011 18:16
neregistrovaný "zulyk"
10. 8. 2011 14:50
10. 8. 2011 13:11
10. 8. 2011 13:16
10. 8. 2011 13:19
10. 8. 2011 13:24
10. 8. 2011 14:03
10. 8. 2011 14:28
10. 8. 2011 14:34
10. 8. 2011 14:55
10. 8. 2011 15:06
10. 8. 2011 14:55
10. 8. 2011 15:02
10. 8. 2011 18:34
10. 8. 2011 14:54
11. 8. 2011 12:23
10. 8. 2011 14:40
10. 8. 2011 14:57
10. 8. 2011 16:01
10. 8. 2011 16:50
10. 8. 2011 18:14
10. 8. 2011 22:58
Avatar - zdravy rozum
10. 8. 2011 10:26
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - -TEAC-
10. 8. 2011 10:26
i30
Hodnotím jen co vidím. :yes:
Rozbalit vlákno
1
10. 8. 2011 11:26
Re: i30
asi tak, taky se mi to zatím dosti zamlouvá ;-)
Avatar - kari.laz
10. 8. 2011 10:31
prozatím dobré
Že by dostali rozum? Prozatím, až na tu přední masku, to ujde. Více se hodnotit zatím nedá.
Rozbalit vlákno
5
Avatar - Nerez
10. 8. 2011 11:14
Re: prozatím dobré
Tak nějak, po prvním pohledu dobré, uvidíme ve výrobě :yes:
10. 8. 2011 11:30
Re: prozatím dobré
a mne sa paci aj ta maska, ako aj na i40 tak aj tu...podla toho obrazku musim zdvihnut palec :yes:
10. 8. 2011 11:45
Re: prozatím dobré
ved prave ta maska je nadherna, jedinecna a dokonale identifikacna pre hyundai
10. 8. 2011 21:28
Re: prozatím dobré
Za mě alespoň zatím :yes: ...
Díky předku z i40 vypadá nová generace mnohem moderněji a zároveň hodnotněji. Přikrčená a dynamicky pojatá boční silueta se taktéž povedla... Ještě, jak dopadne interier - já bych si tipnul trochu umírněnější verzi z Elantry... Uvidíme, s čím přijde Peter Schreyer, osobně se už celkem těším... :-)
Avatar - Emel
11. 8. 2011 19:52
Re: prozatím dobré
Proč dostali rozum? Současná i30 je takové střízlivé nekonfliktní auto...
Avatar - radolaco
10. 8. 2011 10:37
Fajn
Hm, vyzera to dobre..keby malinko skratili ten horny spic prednych svetiel, tak skoro dokonaly dizajn...aspon teda na tejto jednej foto. Pokial to budu predavat za cenu terajsieho modelu tak :yes:
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Dan0044
10. 8. 2011 10:42
Hyu nebo Kia?
Jeden koncern, dvě značky, dva designový směry... a vždycky u mě vítězila Kia. A jak tak na to koukám, taky to tak i zůstane. Hyundai pokračuje v poněkud zrůdičkoidním designu i nadále, a jak se mi nelíbila první generace, tak se mi nelíbí i ta druhá.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Dinar
10. 8. 2011 10:48
Nic
originálního, naštěstí. Po kreacích ix35, i40 nebo elantře, které evidentně kreslil někdo trpící latentní mořskou nemocí, je tenhle mix brava, astry, resp. čehokoliv s čímkoliv v nižší střední uklidňující "pastvou" pro oči od hyundai car makera. :-!
Rozbalit vlákno
13
10. 8. 2011 10:55
Re: Nic
Ale no tak, určitě netrpěl "latentní m. nemocí" - tento typ designu u těchto vozů (speciálně Elantra) je naopak přijímán velmi velmi pozitivně!

CARBUZZ.com: "In fact, the Elantra looks better, in our opinion, than the larger Sonata and may even have the best design for its class." ... NEJLEPŠÍ DESIGN VE SVÉ TŘÍDĚ!!!

USNews BEST CARS: "Elantra exteriér, design- 9.3 (z 10-ti - Excellent)! ... interiér: Elantra Interior - 8.9 (Very Good)!"

:-)
Avatar - Dinar
10. 8. 2011 11:04
Re: Nic
Všiml jsem si, že ten odkaz sem cpeš v každé diskusi o hyundai, a asi máš pravdu, protože jsem slyšel, že mimo carbuzz je design hyundaie kladně hodnocen také na tachovsku a orlickoústecku. Jinak, přeji hodně šťastných kilometrů za volantem i20, i30?? ;-)
Avatar - Starfighter
10. 8. 2011 11:09
Re: Nic
>:-[] Já tě jen doplním, design hyundaie je taky hodně dobře hodnocen před obchody Tesco a Lidl, především řidiči v čtyřproužkových šusťákových soupravách s naloženou basičkou v akci a "mámou" na sedadle spolujezdce.
10. 8. 2011 11:12
Re: Nic
Ty máš evidentně taky nějaký permanentní problém. ;-) Šusťáku :-)
Avatar - saldy
10. 8. 2011 11:15
Re: Nic
hele já už jsem přešel na petky v Tesko akci 4+2 zdarma :yes:
Avatar - Guttalax
10. 8. 2011 13:37
Re: Nic
;-) Čím víc proužků-tím víc Adidas >:D
10. 8. 2011 14:26
Re: Nic
Ja ti neviem - ale podľa mňa je pred Tecsom a Lidlom najviac oceňovaný dizaj značky Škoda. Je ich tam ako múch >:D
Avatar - kari.laz
10. 8. 2011 11:14
Re: Nic
Pod každým článkem snad třikrát minimálně.
10. 8. 2011 18:28
Re: Nic
Hyundai i30 první generace za rok 2009 - Vítěz 1. místo nižší střední Austrálie! Takže zase jiný odkaz, ať je sranda: [odkaz]

Hyundai i30 - Mid Sized Car Winner Australia's Best Cars Awards 2009 >:D
10. 8. 2011 11:13
Re: Nic
Co má americký vkus a požadavky společného s evropským trhem?
10. 8. 2011 18:22
Re: Nic
PENÍZE! :-) ... a jinak: mnohdy taky stejná auta! >:D
10. 8. 2011 12:35
Re: Nic
Nemáš náhodou link na na ty testy ?
10. 8. 2011 18:31
Re: Nic
[odkaz]

[odkaz]

[odkaz]

Motor 1.8 US: [odkaz]
Avatar - Starfighter
10. 8. 2011 11:05
Přiblížení vzhledu vkusu evropského zákazníka
Další přiblížení vzhledu vkusu evropského zákazníka...tak tato slova mě málem dohnala k slzám. Jestli to má být další výtvor evropského designového studia Hyundai, pak mi nezbývá než se vážně domnívat, že jejich studio je jen nastrčenou boudou PR.

PS: kaučukový smrádek v kabině bude pořád přítomen i v top verzi? >:-[]
Rozbalit vlákno
3
10. 8. 2011 11:46
Re: Přiblížení vzhledu vkusu evropského zákazníka
tak jako v kazdem novem aute vsech vyrobcu :-!
10. 8. 2011 14:27
Re: Přiblížení vzhledu vkusu evropského zákazníka
No, pre teba ho tam asi špaciálne aplikujú ... >:D
Avatar - Starfighter
10. 8. 2011 15:04
Re: Přiblížení vzhledu vkusu evropského zákazníka
To jsou moc hodní, že je to odér přímo pro mě, ale já mám silnou vůli- nekoupím a nekoupím! >:D
Avatar - saldy
10. 8. 2011 11:10
myslim, že tvary nikoho nepřekvapily, je to zmenšená i40, všimněte si tenkého zadního sloupku, šikmo vzad bude konečně taky něco vidět, doufám že bude pohlednější jak elantra a tzv. fluidní tvary trochu zkrotí a hlavně ať moc nenaroste, těšíme se na nálož nových motorů.
Rozbalit vlákno
0
10. 8. 2011 11:28
Nová i30 a Ceed
Hmm, tak predbežná skica vyzerá fajn, no realita býva vždy trochu odlišná. V tomto prípade si však trúfnem povedať, že ako nová i30, tak aj nový Ceed budú oveľa konkurencieschopnejší ako stávajúce generácie. A veľmi si želám aby hlavne nový Ceed vyzeral veľmi dobre, lebo ich u nás nakupujú nielen obyčajní ľudia, ale dostávajú ich napríklad zamestnanci MV ako služobné vozidlá, alebo polícia atď... Tak nech nám na cestách jazdia krajšie autá! Držím palce! :yes:
Rozbalit vlákno
7
10. 8. 2011 11:47
Re: Nová i30 a Ceed
ziaden novy ceed nebude..... kia tento nazov zavrhla :-!
10. 8. 2011 11:58
Re: Nová i30 a Ceed
Z korejských aut se mně nejvíc lídí nové Rio, vypadalo pěkně i na veletrhu v Brně. Doufám, že nový Ceed bude mít vzhled Ria.
10. 8. 2011 12:13
Re: Nová i30 a Ceed
To mě zajímá, nikde o tom nebyl ani náznak. Je pravda, že jde o "komplikovaný" název, ale možná markeťáci naznali, že už není potřeba takto vyčnívat.
10. 8. 2011 12:25
Re: Nová i30 a Ceed
Čo je na Ceed komplikované? Komplikovaný názov je podľa mňa Quashqai. Tiež som inak o nejakom zmene názvu Ceedu nepočul.
10. 8. 2011 12:40
Re: Nová i30 a Ceed
Jen to, že je to zkratka ("Community European, které má symbolizovat zaměření na Evropu a European Desing reflektující zaměření na potřeby a požadavky Evropských zákazníků") a píše se to oficiálně cee´d (a 3d verze pro_cee´d). Ale je dost pravděpodobné, že o té zkratce dnes málokdo ví a tak je to prostě "síd".
Také jsem jako kluk netušil, že Fiat je zkratka :-)
10. 8. 2011 23:21
Re: Nová i30 a Ceed
nevies? cee-apostrophe-d...vidis, komplikovane >:D
Avatar - Guttalax
10. 8. 2011 13:41
Re: Nová i30 a Ceed
;-) Nový Ceed bude vypadat jako starý ,akorát bude mít víc sklopené čelní sklo a tím palubovku jak ve Volze >:D
Avatar - Shr3k
10. 8. 2011 12:23
Já z té "Mazda" linky
oblouku předního blatníku navazujícího na prolis až dozadu, uvedené v roce 2006 na Mazdě 2, fakt nebudu. Oni už se to nesnaží ani nijak maskovat. >:D
Rozbalit vlákno
2
Avatar - Typhoon
10. 8. 2011 20:47
Re: Já z té "Mazda" linky
Ten tvar mi připomíná Golf VII v hliněné podobě v dáli na klipu.
11. 8. 2011 12:14
Re: Já z té "Mazda" linky
Přesně tohle mně napadlo, když jsem to viděl....novej Golf vypadá dobře, rozhodně bych řekl, že pokud Hyundai tohle dotáhne, natřou to designem třeba takovému Focusu III. Ten jsme pořád nevydejchal a přitom to uato jsme prohlížel a viděl mnohokrát.
10. 8. 2011 12:38
pro fandy
odkaz konkurence...sice i40, ale docela podrobně... nehádejte se,jestli ano nebo ne, další auto na trhu,pohoda :-!
[odkaz]
Rozbalit vlákno
11
10. 8. 2011 14:01
Re: pro fandy
Zajímavý odkaz, díky :yes:
Avatar - Starfighter
10. 8. 2011 15:01
Re: pro fandy
Velmi dobrý test :yes: Zejména pasáž o dýchavičném turbodieslu, kterému se chce chcípat i na trojku. Cenovka 764 990 Kč rovných zní jako dobrý vtip.
Namátkou jsem se podíval k Toyotě na Avensis kombi, od které korejci bezostyšně obšlehli boční siluetu, a hle: 2.0D 125kW Business Plus za 694 900 Kč.
Počítám, že potkat i40 na našich silnicích se bude svátkem (což je z estetického hlediska zároveň výhra).
Avatar - Shr3k
10. 8. 2011 16:08
Re: pro fandy
Je to fakt, i40 je takový designový hybrid, který vznikl, když nechali Avensis v jedné garáži s Mazdou 6 přes noc. :-)

Pak už stačilo zamontovat úžasnou modrou palubní desku, která je navržena u všech posledních hyundaiů tak, aby mohla na tuningových sraze vyhrávat soutěže o noční design stylem "Čím víc to svítí, tím víc Adidas, pané, šuší vám tó, šuší." 8-s

Proti tomu je Kia se svou bavoráckou oranžovo-červenou zlatá.
10. 8. 2011 18:26
Re: pro fandy
Souhlasím, test je to dobrý, navíc příznivý. Jistě ale nečekáš od rváče typu ex-Revue Pavla Jandy, že ho uspokojí krotký downsizovaný diesel. Na ten motor už se sešlo hodně různých názorů, podle povahy každého jezdce. Takže třeba v AutoTipu se dočteš, že "...v praxi silnější verze 100 kW přesvědčí. Jde o příjemnou motorizaci se slušným záběrem od nízkých otáček." Nebo třeba názor Autocaru, kde určitě nejsou skalní fandové Hyundaie, a už vůbec ne důchodci, co nejraději prdlavky: "Already more refined than the GDI engine, the diesel also pulls more readily from low revs and is well matched to both the six-speed manual and six-speed automatic gearboxes." Motorizací dostupných pro i40 v Evropě je zatím hodně málo, o tom žádná. Taky se ani ještě neprodává a Hyundai se nepochybně rozhodne podle zkušeností a reakcí majitelů (ne internetových debatérů), motorů na výběr má dostatek.
neregistrovaný "zulyk"
10. 8. 2011 19:15
Re: pro fandy
nechcem nijako obhajovat ten motor, ale patrilo by sa dodat, ze v case testu mal nabehane necelych 1500 km ;-)
Avatar - pario
10. 8. 2011 19:28
Re: pro fandy
Máš pravdu. Ani jednému novinárovi nepripadá i40-ka ako Avensis, stále niečo melú o fluidnom designu.
10. 8. 2011 20:38
Re: pro fandy
Ten test na i40 je fajn a dodam svoje skusenosti - konecne sa na tej i40 da u dealerov odviest tak som to vyuzil a k 1,7 CRDi nemam takmer ziadne vyhrady. Motor je neskutocne tichý, zivy (taha aj pod 2000 ot.) a subjektivne sa vyrovna Passatu a Superbu so 140 k. Spotrebu som si specialne odsledoval a dalo sa s nim ist aj za 4,8 a priemer tam svietil 5,9.

Ale co ma dostalo bola kvalita interieru, garfika pristrojov a podvozok aky mali dat uz do ix35 -stabilny, komfortny a vyvazeny. V Auto Tipe napisali ze Hyundai sa zaradil medzi automobilovu elitu a ja s nimi suhlasim.

i40 na mna z fotiek posobila dospelym dojmom aj ked sa mi az tak nepozdavali svetla ale nazivo je vsetko OK a jazda ma fakt dostala.

Kazdy kto pojde kupovat auto v tejto triede by nemal rozhodne obist. Hyundai je dalej nez som si myslel a to tejto znacke fandim.

Pred mesiacom som sa vozil v C5 a v Passate - i40 sa vyrovna Passatu, C5 mala na moj vkus divne radenie a brzdy.

Inak to s tou kvalitou radenia ma Pavel Janda z Auto Forumu, co testoval i40 pravdu - v nicom si nazada s nemeckou konkurenciou.

K novej i30 - na ten zadok som fakt zvedavy lebo ten na sucasnej mi az tak nesadol. A hlavne dufam ze podvozku daju viac komfortu.

Za mna Hyundai palec hore:-)
10. 8. 2011 21:37
Re: pro fandy
Díky - konečně dojmy z reálného světa :yes:
Avatar - Typhoon
10. 8. 2011 20:55
Re: pro fandy
Hyundai: Fluidní (tekutý) design (vzhled, tvar)
Ford: Kinetický (pohybový) design (vzhled, tvar)
Není to všechno Pí-ár-blbost?
10. 8. 2011 23:10
Re: pro fandy
To je složitější: automobilový design je součástí designu (konstrukce) obecně a má kořeny v architektuře, výtvarném umění, ale i ve filozofii tvorby. Dám ti sem dva docela fajn odkazy. Jeden je na encyklopedii architektonických pojmů, přečti si tam heslo "organická architektura": [odkaz] (a vzpomeň si na Kaplického knihovnu). Druhý odkaz je na rozhovor s architektem Drahovským, který k tomuhle proudu názorově patří: [odkaz] . :-) Zároveň je dobré něco si přečíst i o futurizmu: [odkaz] Takhle se k bionice postavili např. u Benzů: [odkaz] , a takhle ke fluidic sculpture: [odkaz] ...
11. 8. 2011 09:29
Re: pro fandy
Jen drobná poznámka: možná se na letošním "Designbloku" objeví studie KIA POP a P.Schreyer bude mít veřejný seminář k tématu. Jedná se, ale ještě to prý nepotvrdil.
Avatar - salamoon
10. 8. 2011 12:40
super
aj ked sa mi zda,ze od toho a-stlpika je to site na kiu,tak tato skica je u mna za 1* :yes:
Rozbalit vlákno
1
10. 8. 2011 14:25
Re: super
taky me to napadlo, i astru to pripomina. Od a sloupku se mi to libi. Ten predek moc ne, takze za 2
Avatar - pumpkin
10. 8. 2011 12:58
Držím palce
Už len porovnanie tej prvej fotky so súčasnou generáciou v teste pod Doporučujeme ukazuje aký obrovský skok dopredu sa Hyundaiu v poslednej dobe podaril.
Pre mňa je na prvom mieste v tomto segmente momentálne Astra po dizajnovej stránke. Na druhom by mohla byť práve nová i30-ka.
A čudujem sa že vás stále bavia tie reči že na čo sa to podobá. Minimálne v tomto segmente tu už asi všetko aj tak bolo. Dôležité je skôr ako to vedia skĺbiť do jedného celku aby to dobre vyzeralo.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Blue Sun
10. 8. 2011 13:01
..
Zajímavé, že design, který některým vadí u elantry, je tady najednou v pořádku...
Rozbalit vlákno
9
10. 8. 2011 13:17
Re: ..
Je to pouze ilustrace a chybí vlnobití na bocích, navíc vypadá vyváženěji.
Avatar - Blue Sun
10. 8. 2011 13:24
Re: ..
Vlnobití je stejné jako u elantry... Vždyť je to jen hatch verze El...
10. 8. 2011 14:23
Re: ..
jj, je to zajímavé. Skica má opravdu shodnou figuru, prolisy, natvarování sloupků, víceméně světla, jen ta maska v detailu ctí i40 místo Elantry. To zajímavější - jak je vyřešená záď - je samozřejmě zatím schované, jasná jsou jen ležatá světla, to už víme i ze spy obrázků. Možná ještě zajímavější bude, jak přistoupí k figuře SW - jestli ji víc rozparádí po vzoru i40. Budu se zase opakovat: s designem exteriéru nemám problém, ten unesu u řady aut, proč ne tady, Hyundai zkrátka jede s dalšími na jedné vlně bionického designu. Ale podstatný pro mě bude pokrok v nastavení podvozku, řízení a hnací soustavy. Hodila by se i premiéra nějaké malé benzinové jednotky GDI, nejlépe rovnou i s turbo verzí, protože tenhle základní objem dělá u řady i30 gró a navíc je to evropská móda pro zeleně zapálená lýtka.
neregistrovaný "zulyk"
10. 8. 2011 19:18
Re: ..
niekde som zapocul, ze by i30-ka mala prist o multilink vzadu, nevies o tom nahodou nieco?
10. 8. 2011 22:32
Re: ..
No, Elantra, jako sestra i30, má vlečenou zadní a mám pocit, že ji měla už v předchozí americké generaci. Teď si ale nevzpomenu, jestli jsem někde četl, jak to bude s evropskou i30, respektive i novým cee'dem. Logika říká, že když se u Elantry podařilo velmi slušně naladit podvozek i bez multilinku, je zbytečné cpát ho do nové i30. Vlečená náprava je levnější a prostorově úspornější = větší kufr, nižší výrobní náklady. Třeba je tady nějaký technický typ, který ví přesně, jak to bude.
EDIT: Tady je odkaz na Carscoop, jsou tam i nějaké spy fotky, včetně interiéru. Oni se domnívají, že multilink vzadu zůstane - ale nemají to ničím potvrzené, takže asi jen spekulují... [odkaz]
11. 8. 2011 08:07
Re: ..
Multilink vzadu zůstává. Jinak na fotkách ve tvém odkazu je vidět maska přesně takové i30 jaká je v Nošovicích, ale skica jí má spíše jako i40, tak teď nevím co platí. Buď je ta skica vymyšlená nebo ještě nastala změna před výrobou. On to tak moc problém není, je to jen nárazník :-)
Avatar - saldy
11. 8. 2011 14:27
Re: ..
taky bych typoval, že základní uspořádání podvozku zůstane, i když v jiném článku zde o Velosteru píše redaktor opak, změnit by korejci měli dodavatele tlumičů, zesílit prahy, či je vyplnit nějakou tlumící hmotou.
neregistrovaný "zulyk"
11. 8. 2011 18:16
Re: ..
dikes za odkaz, tiez si myslim, ze by ten multilink mali nechat a rozhodne sa ho snazit poriadne naladit ;-)
10. 8. 2011 14:50
Re: ..
Nevím kde to vidíš, ale já na obrázku vidím kombinaci rovných ploch a křivek a to v podstatně umírněnější formě než je Elantra.
Avatar - Guttalax
10. 8. 2011 13:11
Kopčoši
;-) Ryjo z Nošovic >:D
Rozbalit vlákno
2
10. 8. 2011 13:16
Re: Kopčoši
Rio je o třídu níž a na jeho základě bude postaven nástupce i20.
Avatar - Guttalax
10. 8. 2011 13:19
Re: Kopčoši
To máš u korejců fuk. Mastí auta na jedno brdo. Asi Šrajer chlastá tu jejich rýžovou pančovanou kořalku. S ním se dostanou tak akorát k jednobrdům. >:D
10. 8. 2011 13:24
Cyklus
Takže veksl po necelých pěti letech? Jsou nějací nedočkaví. To na tom začali dělat po přečtení testů aktuální generace ne?
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Guttalax
10. 8. 2011 14:03
muhehe
Hans-Ulrich Goebel, který má u Hyundaie na starosti prodej, popisuje typického zákazníka i30 podle představ marketérů. Zacilují na 35-50 leté muže, manažery s průměrným platem 2600 eur měsíčně. Česká realita bude pravděpodobně poněkud odlišná.Díky velmi příznivé ceně se i30 stane stejně jako Kia cee´d jasnou volbou pro ty, kterým se nechce přeplácet desítky tisíc za VW Golf či Opela Astru. Velkou cílovou skupinou budou také rodiny, které před několika lety vlastně za stejné peníze kupovaly hůře vybavenou a menší fabii kombi, které s postupem let odrostly a která postupně dosluhuje. >:D >:D >:D >:D
Rozbalit vlákno
9
10. 8. 2011 14:28
Re: muhehe
sakra, jeste musim pockat 5 let a vypracovat se na manageera >:D
Avatar - Guttalax
10. 8. 2011 14:34
Re: muhehe
Co se píše na stránkách 4-5 v uživatelské příručce pro vozy hyundai?
Vlakový a autobusový jízdní řád...

Co máte dělat když se proti vašemu Hyundai rozletí roj včel?
Přestat tlačit a schovat se do auta...

Jak dostat hyundai přes 150km/h?
Hoďte ho z útesu...

a.Vidím že máte nový Hyundai!!
b.No jo vyhrál jsem druhou cenu v loterii.
a.Co byla první cena?
b.Ovocný koš... >:D >:D >:D >:D >:D
10. 8. 2011 14:55
Re: muhehe
Znám, tyhle vtipy kolovaly před pár lety po Anglii o škodovkách.
10. 8. 2011 15:06
Re: muhehe
Však jsou jen zde upraveny ;-)
10. 8. 2011 14:55
Re: muhehe
:-) to první patří spíše na FORD:

Fordem tam vlakem zpátky....

a ještě jsem si vzpomněl na německé oblíbené:

Japonec na konec...
Avatar - Guttalax
10. 8. 2011 15:02
Re: muhehe
Co znamena logo Hyundai? Špatně udělaná Honda...
Co je zkratka KIA? Korejska Imitace Auta
10. 8. 2011 18:34
Re: muhehe
Chybka, správně se říká opilá Honda. Je to z osmdesátých let z USA, ale i tak máš výbornou paměť. ;-)
10. 8. 2011 14:54
Re: muhehe
No, to je hodně starý citát, že, to jsi zapomněl napsat. Kompletně z roku 2007, z doby zavádění první generace i30 a je to vyjádření člověka, který už v marketingu Hyundaie Europe nepracuje, protože ho loni nahradil Mark Hall (dříve Toyota, Lexus), podle všeho kamarád Rushfortha, který udělal v evropském Hyundai pořádný průvan. Takže asi už ta definice není dneska stejná, dá se předpokládat. Argumentace cenou není u Hyundaie dávno v první větě, cenová válka od té doby pokročila jinam, Hyundai taky posunul své priority a Fabie kombi přestaly být nějakým základním lakmusem, protože zájem se přesunul k Octavii. Každopádně ale i30 dokonale spadá do kategorie lidového vozu, to se těžko změní. A tomu samozřejmě v ČR nadále odpovídá klientela příjmově zařazená do nižší střední třídy (myšleno fakt sociologicky). Jeden rozdíl tu proti roku 2007 určitě je navíc: za tu dobu si Hyundai a Kia naprosto svědomitě vypěstovaly loajální jádro zákazníků, o které se můžou při marketingu opřít.
11. 8. 2011 12:23
Re: muhehe
Mně je sympatická jedna věc. Já třeba KIU nepokládám primárně za korejský auto - podle mně to je evropský auto vyráběný v korejský režii. A poznámka, že design H je daní evropskému vkusu? Kéž by to tak bylo. Ono se i dneska ukazuje, že globální svět je moýná někde ve sférách financí, ale globální vkus neexistuje, stejně jako neexistuje globální životní styl. Tudíž výrobky se musí přizpůsobovat jednotlivým trhům a ne aby se podařilo "vytvořit" jednoho jediného univerzalního spotřebitele s unoverzálním vkusem a potřebami. Focus III měn designově už zcela zklamal, zajímalo by mně, jak se líbí v USA, Číně nebo třeba Rusku.....globální model je u mainstreamové produkce nesmysl. A Korejci tohle pochopili, Ford naopak ne, i když tady svoji roli hraje i racionalizace a krize.....
Avatar - Guttalax
10. 8. 2011 14:40
Taky dobrý
Jede korejec taxíkem z Nošovic do Ostravy. Sedí vzadu a konverzuje s řidičem, když se kolem nich prožene Hyundai i30 s hvízdajícími pneumatikami.
Korejec povídá: "Mmmm, Hyundai! Korejský výrobek. Hodně silný, hodně rychlý!"
Když pak stojí na křižovatce ve Frýdku-Místku, vidí z boční ulice vylétnout Kiu Soul a korejec opět: "Mmmm, Kia! Korejská výrobek. Hodně dobrá, hodně rychlá!"
Taxikář se kouká do zpětného zrcátka a prohlíží si nadutého Korejce.
Když přijíždějí před ostravským hotelem Imperial kolem nich se provalí Hyundai Genesis Prada, Korejec spustí: "Mmmm, Hyundai! Korejský výrobek. Hodně dobrý, moooc rychlý!"
Taxík zastaví a řidič koukne na taxametr a praví: "Bude to 380 euro nebo 10000 korun českých, pane."
"Cože? 380 euro ? Vždyť z Nošovic to je do Ostravy jen několik kilometrů!"
"Ech, pane, tenhle taxametr, to je Samsung. Korejský výrobek, hodně dobrý a moooc rychlý."
Rozbalit vlákno
3
10. 8. 2011 18:59
Re: Taky dobrý
Baže, na žebříčku MMF 2010 je J.Korea až 33. - zato ČR je už 38.! Na žebříčku Světové banky je J.Korea jenom 26., zato ČR je pašácky 28. Fakt dobrý důvod ohrnovat bílej frňák. S pokračující americko-evropskou krizí váha asijských vyspělých ekonomik poroste, tak doufejme tady Nošovice a u sousedů Žilinu nechají. Akorát možná zavedou pro švorcovou Evropu místo aut výrobu bicyklů, co bude prima pro naše zdraví ;-)
Avatar - Guttalax
10. 8. 2011 15:14
nejmodernější fabrika v Evropě
Tak šatny, to kdyby někdo nevěřil. Je to fakt maras. Tady je vidět, jak se šetří na dělnících. Každý má jen jendu skřínku. Ty nové jsou dokonce ještě užší!!!!!!!!!!!
Vedle vás jeden, ohnete se, opřete se o perdel * toho za vámi. A jak tam projít tou úzkou uličkou? Ti nakraji jen uhýbají. Fakt jak někde v Čině v pracovním táboru. Nejlepší je, když se tam potkají obě směny.
Navrhuji vedení, aby udělali patrové skřínky. 3 patra, pro každou směnu jedno. A ke každe skřínce žebřík pro ty vyšší patra. A ti co by se nevlezli do třetího patra, tak by měli skřínky na střeše. No ale to asi není realne, ty žebríky by stály hodně, to si firma nemůže dovolit.
Rozbalit vlákno
4
10. 8. 2011 15:50
Re: nejmodernější fabrika v Evropě
Tipuji tě na zhrzeného a vyhozeného zaměstnance ;-)
Avatar - Shr3k
10. 8. 2011 15:58
Re: nejmodernější fabrika v Evropě
[odkaz]

Citace: "Pracuju na assembly uz pres tri roky a tak uz lecco pamatuju. A hlavne si pamatuju to ze uz dopredu bylo pocitano s treti smenou a tudiz i s velikosti saten. Jenze pak nejaka chytra hlava z kanclu vymyslela udelat z pulky satny pro treti smenu VIP vchod. A ten se vyuziva 2krat za rok. Proste parada. Jeste at nam uberou pul jidelny a ja si ty sracky, co tam vari, klidne sezeru na schodech."
10. 8. 2011 16:26
Re: nejmodernější fabrika v Evropě
Pár továren v Evropě znám a beru to jako slušný standard. Spíš bych doporučil se podívat do sociálních prostor některých dodavatelů, kam až je tlak na cenu dostal. Mám v živé paměti demontáže klimajednotek prestižního dodavatele evropských automobilek, aby klientský audit neshledal AC v kancelářských prostorech jako luxus na úkor ceny finálního výrobku ;-)
Avatar - Guttalax
10. 8. 2011 17:08
Re: nejmodernější fabrika v Evropě
:-O Jsem rentiér :-!
10. 8. 2011 16:47
No, počkal bych...
... s hodnocením až na realitu :yes: Jako kresba zatím celkem ujde...
Rozbalit vlákno
2
Avatar - Guttalax
10. 8. 2011 17:16
Re: No, počkal bych...
Ono to taky bude vypadat jináč.Tyhle sci-fi natáhliny s obřími koly udělají své >:D
10. 8. 2011 17:44
Re: No, počkal bych...
no jasně, vzpomeňme na Roomstera >:D
Avatar - deliqent4
10. 8. 2011 16:50
Nádhera
Tak a pokud škodovka nepříjde s něčím opravdu aspoň trochu líbivím místo Fábie tak u mě končí. Korejci ju převálcujou. Byl jsem vždycky Fanda ŠKODY ale musím ač nerad uznat že co se vzhledu týče poslední desetilení je to až na pár vyjímek buď hrůza nebo je to nemastné neslané :(. Ti korejci začínají dělat auta co májí šmrnc. Vypadají hodně dobře a biť jsem patriot mám pořád auta která se mi líbí vzhledově. Technika už také není u těchto značek vůbec špatná Kia dává tu svou 7miletou záruku a to není jen tak. Kdybych si měl dneska vybrat mezi novou I30, Ceedem a fabiu tak bohužel Fabka nemá šanci. Uvidíme novou generaci až někdy! výjde a co s toho výjde.
Rozbalit vlákno
1
10. 8. 2011 18:14
Re: Nádhera
Jen pozor, Fabia není přímým konkurentem i30, která je v nižší střední třídě... konkurentem i30 je např. Ford Focus, Renault Megane, Chevrolet Cruze a další! i30 je daleko nad Fabií, čili toto nelze srovnávat... :-)
Avatar - Guttalax
10. 8. 2011 17:13
Trocha kvality z Nošovic
Citace:No, ke koupi vozidla Kia Venga řeknu jen tolik, že to nebyla příliš šťastná volba, ale to už teď asi tušíš. Je to auto, na které bylo aplikováno (při vývoji i výrobě) spoustu low-cost řešení, které nejsou na první pohled vidět, ale budou se projevovat přesně tak, jak uvádíš. Výrobní procesy v HMMC jsou celkem zmáknuté (i když...řekneme si později), ale kvalita použitých dílů je víceméně příšerná. Nechci se Ti tímto nějak vysmívat nebo se pošklebovat, jen konstatuju, že to nebudou poslední problémy s tímto vozem.

Za to plato nad kufrem je zodpověná společnost HP Pelzer (pobočka Ostrava). Vyrábí je z nataveného plastu, na který je nalisován krycí materiál, něco mezi kobercem a plyšem. Po vychladnutí se často kroutily. Celý proces je dost rychlý a používají se při něm mizerné materiály, tzv. se pokouší vyrobit z * bič. Tento problém se několikrát řešil přímo s HP, jelikož ty plata se kroutily už při dovozu do HMMC, natožpak po prodeji. Má rada: ohni jej ještě více a zkus to reklamovat.

Co se týče toho plastu pod stěračema, tak to vyrábí společnost Plakor czech, pobočka Mošnov. Podobný šlendrián jako Pelzer, horší o to, že je korejský . Vyrábí se klasickým litím ve formě, na přesný název matroše si nevzpomenu. Dodávají do HMMC tolik dílů, že už jsem dávno ztratil přehled, ale u spousty jejich výrobků se časem zjistilo, že něco není v pořádku. Většinou se to řešilo nějakým hotfixem, matně si vzpomínám i na ten plast pod sklem, nejdříve se viklal, pak zas nedržel...

Duchaření elekroniky: netuším, neznám, opět víceméně Korea, snad poradí někdo jiný...

Pazvuky v autě: klasika, kombinace nekvalitních komponentů a korejského způsobu výroby (kusy kusy kusy...).

Okno: pokud to těsní, tak bych to neřešil, pokud tam zatíká, je možné uvolnění samotného skla zkontrolovat, vyzkoušet v chodu při sundaném tapecu.

Moc jsem Ti asi nepomohl, ale tímto způsobem to ani není v mých silách, budeš to holt muset řešit s oficiálním zastoupením automobilky. Jsou na to zvyklí, tak se neboj přitlačit .
Rozbalit vlákno
2
Avatar - Blue Sun
11. 8. 2011 06:55
Re: Trocha kvality z Nošovic
Mám ti tu vytáhnout to samé z VW a Škoda fór? Nebo z diskusí u Fordů? Fiatů? Japonců? Všude najdeš problémy...
11. 8. 2011 07:43
Re: Trocha kvality z Nošovic
Mám VW Polo z Bratislavy.

Neskutečný šmejd. Palubovka silně vrže, přední náprava při brždění také. Sem tam se musí Polo restartovat, odpojit od baterky.

Reklamováno a palubovka vytěsněna, vypadalo to hrozně a stejně těsnění vypadlo, přední nápravu promazali a po roce opět vrže, k restartu, v servisu se chyba neprojevila.
10. 8. 2011 22:58
i30
Tipuji, že příští i30 bude mít přední světla až k A sloupku. Ale už teď je rekordmanem, skoro na úroveň předního skla to naštěstí v této třídě nikdo nedotáhl. Zadní světla po focusovsku míří až za víčko nádrže. Takže na 15" nebo 16" kolách to bude "krasavice" :-)
Rozbalit vlákno
0
14. 8. 2011 08:50
Další rendering
[odkaz]
Ta světla ze Seatu tam asi opravdu nebudou a ta příď... tomu bych věřil (na spy-fotkách ty pruhy byly vidět).
Rozbalit vlákno
0
24. 8. 2011 14:23
Jak je to s víceprvkem v zadu
Nemá někdo informaci, jestli u nové i30 nechají vzadu víceprvek (multilink)? Poslední modely to již nemají, viz. ix20 nebo nová Elantra. Podle mého bude auto povedené, ale nerad bych přišel o zadní víceprvkovou nápravu. Díky...
Rozbalit vlákno
0