Mě se líbí, že konečně přiznali pravdu, kterou tvrdím od začátku - na sportovní jízdu moc velké, na limuzínu moc malé. Ale nádherné je, i po těch letech. Doufám, že nová generace bude mít použitelné palubní systémy a interiér na úrovni.
Jj, možná je v tom už moc velká snaha Fiatu najít ještě v nějaké značce svého koncernu zisk... A mohlo by to dopadnout tak, jak ty říkáš - nižší kvalitou a celkovým degradováním značky jako takové... A to by byla velká škoda... :-(
Souhlasím. Navíc pokud Masetati bude používat méně z Ferrari a více z Fiatu, Chrysleru a Alfy Romeo, tak ztratí kouzlo vyjímečnosti. A nepochybně i kvalitu. Sice bude daleko levnější a dostupnější, ale...
Smířil jsem se (ač nerad) už s americkým základem i se snahou udělat z Maserati "tuctovku" s roční produkcí kolem 50tis. aut. Ale DIESEL??!! 8-s:no::no: Za tohle by měl jít Marchionne na pranýř v centru Modeny!!! Když začalo ropu dávat do svých aut před časem Porsche, jen jsem se tiše smál, že se značka vrátila ke kořenům a bude zase nabízet traktory. >:-[] Ale opravdu jsem nevěřil tomu, že stejný osud potká i trojzubec. :no::no::no:
Nemůžu si pomoct, ale stávající generace se mi s přibývajícími roky líbí snad čím dál víc. Jasně, v interiéru je vidět datum vzniku, zvlášť v porovnání s novějšími konkurenty (Rapide, Panamera), ale exteriér...to auto má pořád takový zvláštní náboj.
Dvou nových derivátů se trochu (možná neoprávněně) obávám, no ale, nechme se překvapit.