Nemůžu si pomoct, ale stávající generace se mi s přibývajícími roky líbí snad čím dál víc. Jasně, v interiéru je vidět datum vzniku, zvlášť v porovnání s novějšími konkurenty (Rapide, Panamera), ale exteriér...to auto má pořád takový zvláštní náboj.
Dvou nových derivátů se trochu (možná neoprávněně) obávám, no ale, nechme se překvapit.
Souhlasím. Navíc pokud Masetati bude používat méně z Ferrari a více z Fiatu, Chrysleru a Alfy Romeo, tak ztratí kouzlo vyjímečnosti. A nepochybně i kvalitu. Sice bude daleko levnější a dostupnější, ale...
Jj, možná je v tom už moc velká snaha Fiatu najít ještě v nějaké značce svého koncernu zisk... A mohlo by to dopadnout tak, jak ty říkáš - nižší kvalitou a celkovým degradováním značky jako takové... A to by byla velká škoda... :-(
Smířil jsem se (ač nerad) už s americkým základem i se snahou udělat z Maserati "tuctovku" s roční produkcí kolem 50tis. aut. Ale DIESEL??!! 8-s:no::no: Za tohle by měl jít Marchionne na pranýř v centru Modeny!!! Když začalo ropu dávat do svých aut před časem Porsche, jen jsem se tiše smál, že se značka vrátila ke kořenům a bude zase nabízet traktory. >:-[] Ale opravdu jsem nevěřil tomu, že stejný osud potká i trojzubec. :no::no::no:
Mě se líbí, že konečně přiznali pravdu, kterou tvrdím od začátku - na sportovní jízdu moc velké, na limuzínu moc malé. Ale nádherné je, i po těch letech. Doufám, že nová generace bude mít použitelné palubní systémy a interiér na úrovni.