Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Honda: Nový Civic dostane motor 2,2 i-DTEC (110 kW, 350 Nm)

Druhý díl hondího video-představení deváté generace Civiku je zaměřen na novou verzi známého turbodieselu.
Zpět na článek
12. 8. 2011 14:53
17. 8. 2011 15:52
12. 8. 2011 22:31
13. 8. 2011 01:39
13. 8. 2011 03:52
13. 8. 2011 13:22
14. 8. 2011 03:05
17. 8. 2011 16:04
Avatar - GregorZV
12. 8. 2011 14:53
Skvelý
motor, máme ho tú česť mať v našej CR-V!
Rozbalit vlákno
2
Avatar - Bully_
17. 8. 2011 15:52
Re: Skvelý
Nejasal bych tolik ;-) Predchozi 2,2i-CTDi ma v realu (u vsech co byli s timhle motorem na brzde) stejny vykon i kroutak - 150k a 350 Nm. Obavam se ze s rostouci hmotnosti a predevsim DPF (filtrem pevnych castic) ceka nove vozy stejny a logicky osud- ze pojedou porad hur. A to i kdyby byl silnejsi. Accord 7G 2,2i-CTDi s papirovymi 140k akceleruje lip nez soucasny Accord 8G 2,2i-DTEC Type-S s papirovymi 180k.
Avatar - white label
17. 8. 2011 16:28
Re: Skvelý
Tak hlavně to video vyznívá trošku komicky, dělat dneska z nastupující verze turbodieselu o objemu 2,2! litru, který má 110kW/350Nm nějaký významnější pokrok je spíš úsměvné..., Samozřejmě i to má svou nespornou výpovědní hodnotu.
12. 8. 2011 18:10
Už Honda změnila ceník?
[odkaz]

Jsem tak rád, že nám diesel šetří kapsu :-) .
Rozbalit vlákno
3
Avatar - gld
12. 8. 2011 18:27
Re: Už Honda změnila ceník?
Šetrí nešetrí, kto má zbierať tie brikety čo padajú passatom z výfuku. A keď ide čiplá oktávka tak to rovno zbieram na vozík a chalupu mám na rok vykúrenú..
12. 8. 2011 18:55
Re: Už Honda změnila ceník?
„ Technický ředitel DP Radek Zamrazil odmítl, že by autobusy na naftu byly méně ekologické než vozy na plyn. "Plynové mají sice menší emise oxidů dusíku, ale horší oxidů uhlíku," uvedl. Dopravní podnik by navíc musel kvůli plynu přestavět garáže."

No vidíš a pán technický ředitel co tomu rozumí, velebí diesel i proti téměř dokonale čistému CNG ;-) . Diesel propaganda začíná být čím dál směšnější. Osobně bych ve svém městě raději „čuchal" 100 autobusů na cng bez jediného katalyzátoru než 50 nejčistších dieselů splňujících EU6. Pan ředitel zřejmě nebude životní forma založená na uhlíku, když mu tak vadí, pro normálního člověka prakticky neškodný, CO2 a nevadí rakovinný odér dieselů.
12. 8. 2011 19:19
Re: Už Honda změnila ceník?
Ještě víc takových vtipných pohádek, prosím, jsme celí napnutí!
Avatar - Atlis
12. 8. 2011 22:31
2.2?
Priliz velky motor do hatchbacku nizsej strednej. Ludia v tej triede kupuju najmensie motory a Honda sa furt drzi obrovskych objemov... Poistka na 2.2 je vysoka, napriklad v PL je na auta do 2.0 dovozna prirazka 3 percenta, nad 2.0 18 percent. To auto bude mat otrasnu cenu, uspora proti benzinom teda ziadna...
Rozbalit vlákno
5
13. 8. 2011 01:39
Re: 2.2?
ja jezdim 8 roku a v zivote jsem neboural...takze na pro ostatni vysokou pojistku kaslu...ja mam diky bonusum malou...ale Honda bude delat jeste 1.6 diesel....i kdyz tenhle je fakt supr a s tim lehkym autem bude delat divy
13. 8. 2011 03:52
Re: 2.2?
@ Atlis

To ze se to nebude prodavat ve vychodni (stredni) Evrope Hondu asi moc nezajima. Napriklad ve Velke Britani, coz je jeden z nejdulezitesich trhu pro civic, se pojistka i road tax nepocitaji podle obemu motoru. Road tax se pocita podle emisi. Pojistka podle veku ridice, toho jak ma dlouho ridicak, jeho historie atp.
13. 8. 2011 13:22
Re: 2.2?
No, ono je to taky správný a logický....když mám platit daň za znečišťování ŽP, tak ať to vychází ze skutečné "újmy" a ne zase z komplexu jakési "spravedlnosti", jako je to u nás. Ji nak i v Česku se silniční daň platí alespoň částečně ve vztahu k emisní normě a stáří auta. Na druhou stranu počítat všechno na CO2 je děsivá kravina a hloupé politikum, případné dopady na ŽP by měly být vyčísleny komplexně - kam by se ale pak dostal leckterý ten hybrid, že?
14. 8. 2011 03:05
Re: 2.2?
S tim souhlasim. Ja jsem jenom chtel rict, jaky je v posledni dobe trend. To jestli je to spravne nebo ne uz je vec druha ;)
Avatar - Bully_
17. 8. 2011 16:04
Re: 2.2?
Presne tak, vetsinou se vyse povinneho ruceni i dalsi pojistky odvozuji hlavne z jinych udaju nez z pouheho obsahu motoru jako je tomu v CR. Kde je nakonec pro Hondu trh ne tolik podstatny.
Nestestim ale obsah prece jenom trosku je (resp. byl), predchozi "Hondi" turbodiesel 2,2i-CTDi mel obsah 2204 cm3 a treba pro Nemecko (to uz s prodejem vozu Honda hybe pro Evropu podstatne) byl prekazkou k masovemu rozsireni. Nad 2,2l. obsahu proste spadal do vyssich pojistnych i jinych kategorii. 2,2i-DTEC ma podle me i z techto duvodu obsah nepatrne snizeny na 2199 cm3, pri zachovani cca stejnych vykonovych parametru. Realny vykon na kolech + stale se zvysujici rozmery a hmotnost aut uz je jina kapitola ;-\