Novinky
Ani ne - já (přece) VŽDY preferuji "víceválce" 😉
PS: Akorát jsem "připisovala" a vy jste byl s odpovědí "moc rychlý":
Ta "díra" mezi "obyčejným" dvoulitrem TDi a "motorem pro náročnější" V6 3.0 TDi je prostě VELKÁ ..
.. což je možná do jisté míry způsobeno tím věčným "soupeřením" s BMW, které sice má VYNIKAJÍCí 23d, ale v reálu ho zas tak moc NEvyužívá...
(přiznávám že NEchápu, jak to že třeba Alpina D3 není "prodejní supertrhák" 😉
Odcházím, takže
Pěkný den 😄
PS: Akorát jsem "připisovala" a vy jste byl s odpovědí "moc rychlý":
Ta "díra" mezi "obyčejným" dvoulitrem TDi a "motorem pro náročnější" V6 3.0 TDi je prostě VELKÁ ..
.. což je možná do jisté míry způsobeno tím věčným "soupeřením" s BMW, které sice má VYNIKAJÍCí 23d, ale v reálu ho zas tak moc NEvyužívá...
(přiznávám že NEchápu, jak to že třeba Alpina D3 není "prodejní supertrhák" 😉
Odcházím, takže
Pěkný den 😄
moj zdroj hovoril o rokoch 2004-2006, ako o problemovych, tie motory sa ale nasadzovali aj neskor az do sucasnosti, tam akurat uz spomenute ozubene kolesa-ktore praskali boli vyrobene z ineho-kvalitnejsieho materialu a tym padom by to uz nemal byt problem, a to ze V6 a V8 atmo je fajn motor...hmmm, ako jeden moj profesor povedal - motor bez turba je nekompletny motor - a to uz je nejaky ten "piatok" dozadu... :-! ..aa svetu div sa, zrazu tam to turbo / a vacsinou uz nie len 1 / dava kazdy >😁 ale o tom to je - pokrok nezastavis, ked mozem z 3,5 litra mat vyse 500 Nm od min.otacok, preco by som mal byt spokojny s 365 Nm od 3000 :😉 8-s ???
Takze asi tak, ale hold smula, kvalitativne celkovo MB na BMW A OOOO zacina stracat... :-! :-! :no:
Takze asi tak, ale hold smula, kvalitativne celkovo MB na BMW A OOOO zacina stracat... :-! :-! :no:
Děkuji za (nakonec) kladnou odpověď, chápu, že to osobní přemáhání muselo být (zvlášť ve tvém případě) oooopravdu vwelké! 😉 >😒]
NEslyšela jsem je vedle sebe, ale VELMI pravděpodobně (jistěže) ANO 😉
PS: Ale stejně "jistěže" je ten motor už poněkud "out" (a zdá se že "in" NEbyl ani kdysi... 😉
[odkaz]
PS: Ale stejně "jistěže" je ten motor už poněkud "out" (a zdá se že "in" NEbyl ani kdysi... 😉
[odkaz]
Ale to je přece vyloženě antifandoooovwská reakce! 😉
Nechceš občas zkusit reagovat na to, o čem píšu?
Chceš snad tvrdit, že ten V6 TDI není akusticky kultivovanější, než R4 turbodiesel?
Nechceš občas zkusit reagovat na to, o čem píšu?
Chceš snad tvrdit, že ten V6 TDI není akusticky kultivovanější, než R4 turbodiesel?
To je (docela) HODNĚ "fandoooovwská" odpověď.. 😄
PS: Sorry, já mám RÁDA "víceválce", ale BUDOUCNOST patří tomu 250 CDi aspol (a vy to VÍTE 😉 ) a tenhle motor opravdu NE"braňte" (nebo alespoň ŘEKNĚTE, že V6 3.0 v mém starém C5 byl "minimálně akusticky kultivovanější volbou", než stejně výkonný "naturbovaný" 2.0 TFSi 😄
PS: Sorry, já mám RÁDA "víceválce", ale BUDOUCNOST patří tomu 250 CDi aspol (a vy to VÍTE 😉 ) a tenhle motor opravdu NE"braňte" (nebo alespoň ŘEKNĚTE, že V6 3.0 v mém starém C5 byl "minimálně akusticky kultivovanější volbou", než stejně výkonný "naturbovaný" 2.0 TFSi 😄
JAK jste přišel na to že někdo srovnává 2.0 TDi a 2.7 HDi???
Jen jsem UPOZORNILA, na "přestárlý" V6 2.7 TDi, který se kdysi (když se ještě vyráběl) NEvyrovnal V6 2.7 HDi
[odkaz]
(o V6 2.7 HDi se psalo "nejkultivovanější diesel" na světě - pokud si vzpomínáte, to jen na připomenutí o jaké jde motor.. :yes: 😄
jeho "evoluční" verzí je současný 3.0 HDi a 4.4 TDV😄
K těm "srovnáním" - právě že 250 CDi (či 2.2 HDi) s 2.7 TDi srovnávat LZE (a BEZ jakéhokoli "okecávání", u audi je to jen "z nouze cnost", prostě modernější motor NEmají a JEN proto ho mají stále v nabídce), což mne vrací k původnímu (k PODSTATĚ), že vwaudi (překvapivě) NEmá, narozdíl od kkonkurence, co nabídnout v docela "důležité" kategorii mezi 2.0 až 3.0 (a NEpochybuji že dříve či později s něčím takový příjdou - to že 2.0 TDi je např. pro Passat "málo" je prostě FAKT
Jen jsem UPOZORNILA, na "přestárlý" V6 2.7 TDi, který se kdysi (když se ještě vyráběl) NEvyrovnal V6 2.7 HDi
[odkaz]
(o V6 2.7 HDi se psalo "nejkultivovanější diesel" na světě - pokud si vzpomínáte, to jen na připomenutí o jaké jde motor.. :yes: 😄
jeho "evoluční" verzí je současný 3.0 HDi a 4.4 TDV😄
K těm "srovnáním" - právě že 250 CDi (či 2.2 HDi) s 2.7 TDi srovnávat LZE (a BEZ jakéhokoli "okecávání", u audi je to jen "z nouze cnost", prostě modernější motor NEmají a JEN proto ho mají stále v nabídce), což mne vrací k původnímu (k PODSTATĚ), že vwaudi (překvapivě) NEmá, narozdíl od kkonkurence, co nabídnout v docela "důležité" kategorii mezi 2.0 až 3.0 (a NEpochybuji že dříve či později s něčím takový příjdou - to že 2.0 TDi je např. pro Passat "málo" je prostě FAKT
Nikdo nikoho do končícího 2,7 TDI nenutí ani u A4 i tam je možnost vzít rovnou 3,0 TDI, ale miniámálně akustickou kultivovaností je na tom i tento V6 TDI líp, než R4 (250 CDI apod.)...
opět chaotická argumentace, srovnávat 2.0 TDI s 2,7 HDI je totéž jako srovnávat 2.0 HDI s 2.7 TDI, no a že se 2.7 TDI nevyrovná 2.7 HDI, parametry A4 jsou s tímto motorem topspeed 239km/h, zrychlení 7,9, C5 224km/h, 8,9. Ale znova prémie je prémie proto, že když ti 239 a 7,9 nestačí tak dáš 3.0TDI u vyšších tříd třeba tu výběhovou 4,2 atd. Běžní výrobci mají dva nebo tři motory a končí. Tvé argumantaci opravdu nerozumím a je to jeden velký chaos takové velké matlámo patlámo...
Mám nedávnou zkušenost a jakési "porovnání" vozů audi A4 a Citroën C5 (pravda audi jen s "obyčejným" 2.0 TDi zatímco "můj brouček" s V6 HDi a výsledek by se fanoooouškům asi NElíbil - no myslím že by mi spíše NEvěřili 😄
Ale k motoru - myslím že něco jako 250 CDi, 2.2 HDi či 23d (alpina D3) je VYNIKAJÍCÍ motorizace použitelná od nižší střední po onu S-Klasse, i když tam s maličkými výhradami - byť spíše pocitovými, výkonově NO problem! MB S 250 CDi jezdí 240 km/h a zrychlí za 8 s - to je v reálném světě NAPROSTO dostatečné (mimochodem třeba "nedávné" S-Klasse W140 S 300 Turbodiesel tato verze dynamicky "totálně deklasuje", nevím jestli to víte/si uvědomujete.. 😉 .. a málem "současné" S 320 CDi (W221) je na tom jen nepatrně hůř.. 😄
Což mne vrací zpět k "lepší" verzi "obyčejných" naftových dvoulitrů, tedy 2.2 HDi aspol. - v "této době" jsou to výborné varianty pohonu a
1) mne opravdu UDIVUJE, že audivw něco takového (v "běžných osobních" autech NEnabízí
2) mne napadá, že možná i VĚTŠINA lidí (kupců) si NEuvědomuje, až JAK "dobré" to jsou pohonné jednotky (a u vw na to co lidé chtějí/jak vnímají MAJÍ "čuch" = a možná PROTO něco podobného (zatím) NEnabízí, neb to "není třeba" 😉
MÁ zkušenost je (a tohle platí myslím BEZ ohledu na značku!), že rozdíl mezi "obyčejným" dvoulitrem a např. 2.2 HDi je OBROVSKÝ, pro většinu lidí možná až ŠOKující, NEčekaný, prostě VELIKÝ (je to skoro rozdíl jako mezi R4 a V6 - a tohle NENí až tak přehnané přirovnání!
PS: Co se týče "uměle snížených/softwarově na nižší výkon nastavených" výkonů téhož motoru - myslím že si "hrajeme se slovy"
Já bych prostě volila NEJ výkon - jinak pouze v nějakém teoreticky "absurdně přehnaném" případě kdy by výkon byl "přehnán" za cenu "výrazného zhoršení" křivky točivého momentu apod. - ale to je opradu jen teorie, v praxi nic takového NEznám (a ze stran výrobců je to v reálu spíše jen "marketingová hra" se zákazníkem - "uměle" nižší výkon spojený s menší výbavou aby bylo "zadarmo" více variant - ono to "pěkně" vypadá.. 😉
PS: Ještě že do toho ringu nepošlou A4 V6 2.7 TDi 140 kW - to by moc "vwo co go" NEbylo 😉
(sorry, tohle není o rozdělení trhu mezi passat který končí dvoulitrem a A4 která nabízí V6 2.7 který se dodnes nevyrovnal👋nevyrovná ani dnes již nevyráběnému V6 2.7 HDi, tady prostě vwaudi "zaspalo" - a CHYBí mu, motorizace mezi dvoulitrem a třílitrem - ale vsadila bych se, že VĚTŠINA "náhodně vybraných" lidí by mi řekla že audi A4 2.7 Tdi je URČITĚ "lepší" než.. 😄
Pěkný den (s motorem 250 CDi či 2.2 HDi nebo 23d, možná i s alpina D3 :yes: 😉
Ale k motoru - myslím že něco jako 250 CDi, 2.2 HDi či 23d (alpina D3) je VYNIKAJÍCÍ motorizace použitelná od nižší střední po onu S-Klasse, i když tam s maličkými výhradami - byť spíše pocitovými, výkonově NO problem! MB S 250 CDi jezdí 240 km/h a zrychlí za 8 s - to je v reálném světě NAPROSTO dostatečné (mimochodem třeba "nedávné" S-Klasse W140 S 300 Turbodiesel tato verze dynamicky "totálně deklasuje", nevím jestli to víte/si uvědomujete.. 😉 .. a málem "současné" S 320 CDi (W221) je na tom jen nepatrně hůř.. 😄
Což mne vrací zpět k "lepší" verzi "obyčejných" naftových dvoulitrů, tedy 2.2 HDi aspol. - v "této době" jsou to výborné varianty pohonu a
1) mne opravdu UDIVUJE, že audivw něco takového (v "běžných osobních" autech NEnabízí
2) mne napadá, že možná i VĚTŠINA lidí (kupců) si NEuvědomuje, až JAK "dobré" to jsou pohonné jednotky (a u vw na to co lidé chtějí/jak vnímají MAJÍ "čuch" = a možná PROTO něco podobného (zatím) NEnabízí, neb to "není třeba" 😉
MÁ zkušenost je (a tohle platí myslím BEZ ohledu na značku!), že rozdíl mezi "obyčejným" dvoulitrem a např. 2.2 HDi je OBROVSKÝ, pro většinu lidí možná až ŠOKující, NEčekaný, prostě VELIKÝ (je to skoro rozdíl jako mezi R4 a V6 - a tohle NENí až tak přehnané přirovnání!
PS: Co se týče "uměle snížených/softwarově na nižší výkon nastavených" výkonů téhož motoru - myslím že si "hrajeme se slovy"
Já bych prostě volila NEJ výkon - jinak pouze v nějakém teoreticky "absurdně přehnaném" případě kdy by výkon byl "přehnán" za cenu "výrazného zhoršení" křivky točivého momentu apod. - ale to je opradu jen teorie, v praxi nic takového NEznám (a ze stran výrobců je to v reálu spíše jen "marketingová hra" se zákazníkem - "uměle" nižší výkon spojený s menší výbavou aby bylo "zadarmo" více variant - ono to "pěkně" vypadá.. 😉
PS: Ještě že do toho ringu nepošlou A4 V6 2.7 TDi 140 kW - to by moc "vwo co go" NEbylo 😉
(sorry, tohle není o rozdělení trhu mezi passat který končí dvoulitrem a A4 která nabízí V6 2.7 který se dodnes nevyrovnal👋nevyrovná ani dnes již nevyráběnému V6 2.7 HDi, tady prostě vwaudi "zaspalo" - a CHYBí mu, motorizace mezi dvoulitrem a třílitrem - ale vsadila bych se, že VĚTŠINA "náhodně vybraných" lidí by mi řekla že audi A4 2.7 Tdi je URČITĚ "lepší" než.. 😄
Pěkný den (s motorem 250 CDi či 2.2 HDi nebo 23d, možná i s alpina D3 :yes: 😉
Neexistuje žádný uměle snížený výkon, prostě se vezme dobrý základ a ten se naladí na různé výkony třeba od 150 do 240kW přičemž každý stupeň se hodí pro něco jiného. 150kW jako pohodová entry motorizace pro vyšší třídu, 240kW pro nižší třídu jako nějaká ostrá verze, viz poznámka o 123d nebo diskuze o 1,8 TFSI nebo stará 325i naladěná na 140 kterou by BMW nenahrazovalo třeba 2.0 vyhnaným na totež protože to co se hodí do type-r se nehodí do prémie, prostě do určité společnosti se chodí ve fraku a ne v šortkách i kdyby je šil...doplň si sama.
Myslím, že koncern nemá potřebu aby PSA konkuroval jenom passatem když má A4. Na některých bohatých trzích prodá víc A4 a méně passatu na chudých je tomu naopak. Když by se snažil posouvat passata dále nahoru tak skončí u stejného problému který se diskutoval pod golfem vs. A3 a proč by to proboha dělal. Prostě když by někdo měl problém, že passat nemá v naftě 150kw tak pošle do ringu A4 s 3.0 TDI a je po boji takže wo co go?
Myslím, že koncern nemá potřebu aby PSA konkuroval jenom passatem když má A4. Na některých bohatých trzích prodá víc A4 a méně passatu na chudých je tomu naopak. Když by se snažil posouvat passata dále nahoru tak skončí u stejného problému který se diskutoval pod golfem vs. A3 a proč by to proboha dělal. Prostě když by někdo měl problém, že passat nemá v naftě 150kw tak pošle do ringu A4 s 3.0 TDI a je po boji takže wo co go?
Popravdě mně byly nejmilejší Maserati s (turbo) motory Maserati (případně Citroën s motorem Maserati 😄 ), ale firmy se spojily a takhle to prostě "chodí"...
NEvěřil byste CO všechno já přečtu (VŠE od National Geographic přes Auto-Zeitung po české Euro 😉
Souhlasím že by MĚLO a krom trochu "problematického" použití motoru 250 CDi (dle mne spíš "pocitově" než "funkčně") se naštěstí S-Klasse "drží" klasických STANDARDů až "rigidně" (což já pokládám za PLUS) :yes:
Myslím že reálné prodeje motorů typu 250 CDi a 2.2 HDi (na Jaguar XF 2.2D s osmi jsem MOC zvědavá) se budou (možná i HODNĚ) "množit" - a to i ve vyšší střední třídě (já osobně nejraději V6 i ve střední, ale uvědomuju si, že ty časy pomalu "končí"...
A co se motorů V6 s "uměle sníženým výkonem týče" - to je dle mne trochu NEsmysl. CHÁPU "potřebu" šestiválce (já nej"menší" motor ve střední měla dva a půl litr a míň "ani náhodou" - i když s tou přicházející MOTORovou "(r)evolucí"... kdo ví 😐 Ale k těm "omezeným" 6ti válcům - já bych si to NEkoupila = když už V či R 6 tak "plnohodnotnou" verzi - a myslím že právě k takové nabídce vývoj spěje (NEjen u BMW, ale že ho ostatní BUDOU následovat - asi tak na 99,9999....% 😉
NEpoužívání R4 Bi-TDi ve vozech typu Passat je mi trochu ZÁHADOU ("dobrovolně" nemají protinabídku "ani" vozům jako je P 508 či C5 - divné!
Pěkný den 😄
NEvěřil byste CO všechno já přečtu (VŠE od National Geographic přes Auto-Zeitung po české Euro 😉
Souhlasím že by MĚLO a krom trochu "problematického" použití motoru 250 CDi (dle mne spíš "pocitově" než "funkčně") se naštěstí S-Klasse "drží" klasických STANDARDů až "rigidně" (což já pokládám za PLUS) :yes:
Myslím že reálné prodeje motorů typu 250 CDi a 2.2 HDi (na Jaguar XF 2.2D s osmi jsem MOC zvědavá) se budou (možná i HODNĚ) "množit" - a to i ve vyšší střední třídě (já osobně nejraději V6 i ve střední, ale uvědomuju si, že ty časy pomalu "končí"...
A co se motorů V6 s "uměle sníženým výkonem týče" - to je dle mne trochu NEsmysl. CHÁPU "potřebu" šestiválce (já nej"menší" motor ve střední měla dva a půl litr a míň "ani náhodou" - i když s tou přicházející MOTORovou "(r)evolucí"... kdo ví 😐 Ale k těm "omezeným" 6ti válcům - já bych si to NEkoupila = když už V či R 6 tak "plnohodnotnou" verzi - a myslím že právě k takové nabídce vývoj spěje (NEjen u BMW, ale že ho ostatní BUDOU následovat - asi tak na 99,9999....% 😉
NEpoužívání R4 Bi-TDi ve vozech typu Passat je mi trochu ZÁHADOU ("dobrovolně" nemají protinabídku "ani" vozům jako je P 508 či C5 - divné!
Pěkný den 😄
- určitě je mi milejší porsche, ferrari, maserati s motorem porsche, ferrari, maserati/ferrari než kombinace maserati hemi nebo pentastar
- asi moc nečteš
- směr vývoje jistě u malých aut ale luxusní třída je luxusní proto aby si mimo jiné dovolila to co si jiné třídy dovolit nemohou
- neshodneme, protože ve vyšší střední může být ale je to entry motorizace, rozhodně ne typická. I zde je vhodnější třeba podladěný třílitr.
- kde se shodneme je, že 2.2 HDi je jistě optimální pro C5 ale to je typická střední třída, tedy ekvivalent MB-C kde je zase optimální nafta 250CDI
- na otázku proč jej nepoužívá resp. jen v užitkáčích mohu jen odpovědět, že nepracuji v koncernu ale mohu se jen dohadovat, že když chtějí 150kW ve třídách které tvoří image prémie tak raději podladí 3.0 stějně jako to dělá BMW od 3er výše, jistě by třeba i BMW mohlo vzít 2.0 ze 123d se 150kW a narvat jej do 7er, 5er, 3er a proč to nedělá, no protože by kazili pověst ve třídách které dělají prémií prémií (hlavně vyšší střední a výše).
- asi moc nečteš
- směr vývoje jistě u malých aut ale luxusní třída je luxusní proto aby si mimo jiné dovolila to co si jiné třídy dovolit nemohou
- neshodneme, protože ve vyšší střední může být ale je to entry motorizace, rozhodně ne typická. I zde je vhodnější třeba podladěný třílitr.
- kde se shodneme je, že 2.2 HDi je jistě optimální pro C5 ale to je typická střední třída, tedy ekvivalent MB-C kde je zase optimální nafta 250CDI
- na otázku proč jej nepoužívá resp. jen v užitkáčích mohu jen odpovědět, že nepracuji v koncernu ale mohu se jen dohadovat, že když chtějí 150kW ve třídách které tvoří image prémie tak raději podladí 3.0 stějně jako to dělá BMW od 3er výše, jistě by třeba i BMW mohlo vzít 2.0 ze 123d se 150kW a narvat jej do 7er, 5er, 3er a proč to nedělá, no protože by kazili pověst ve třídách které dělají prémií prémií (hlavně vyšší střední a výše).
No právě .. a tak to bylo "vždy" - s tím že některé "prů..." se staly "populárnějšími" a některé "zapadly v dějinách", ale dá se to označit za (skoro) "normální" 😉
COŽE to chce Maserati použít/jaké motory (opravdu si NEjsem jistá)? VELMi moderní 3.6 Penstar a "klasiku" Hemi 6.4? Mne NEuráží ani jeden.. 😉
250 CDi v S-Klasse působí (soustřeďte se na VÝZNAM/smysl slovesa) možná "podivně" (a JÁ bych si ho - do S-Klasse, - NEzvolila), ale slova jako OSTUDA jsem NEčetla (a zrovna tak NEmáte pravdu s tím "všechna hodnocení" 😄
NEmusí se nám to líbit (mně tedy ne), ale TOHLE prostě JE "směr vývoje"..
Ale SHODNU se s vám,i že tento typ motoru "patří" do vyšší střední (Jaguar XF 2.2D, jako "překvapivě" povedené/dobré" doporučované 520d 😉
(a do A-Klasse je 250 CDi vhodný možná jako TOP motorizace - ale jako "ta správná" se mi jeví pro C-Coupé atd., ostatně já tu "pravidelně" doporučuji 2.2 HDi jako "optimální" motor pro Citroën C5 😄
K vašemu "BiTDi a A8 - to by bylo STEJNÉ jako u S-Klasse, s tím že momentálně Bi-TDi (myslím) NEní pro 250CDi konkurencí (vy tušíte PROČ ho koncern pro "normální/osobní" auta NEpoužívá...??
250 CDi v S-Klasse působí (soustřeďte se na VÝZNAM/smysl slovesa) možná "podivně" (a JÁ bych si ho - do S-Klasse, - NEzvolila), ale slova jako OSTUDA jsem NEčetla (a zrovna tak NEmáte pravdu s tím "všechna hodnocení" 😄
NEmusí se nám to líbit (mně tedy ne), ale TOHLE prostě JE "směr vývoje"..
Ale SHODNU se s vám,i že tento typ motoru "patří" do vyšší střední (Jaguar XF 2.2D, jako "překvapivě" povedené/dobré" doporučované 520d 😉
(a do A-Klasse je 250 CDi vhodný možná jako TOP motorizace - ale jako "ta správná" se mi jeví pro C-Coupé atd., ostatně já tu "pravidelně" doporučuji 2.2 HDi jako "optimální" motor pro Citroën C5 😄
K vašemu "BiTDi a A8 - to by bylo STEJNÉ jako u S-Klasse, s tím že momentálně Bi-TDi (myslím) NEní pro 250CDi konkurencí (vy tušíte PROČ ho koncern pro "normální/osobní" auta NEpoužívá...??
Slyšel,
Honda svolává CIVIC 2008-2010 a FRV 2008-2009 kvůli čepadlu chladicí kapaliny
Nissan svolává Qashqai s 2.0 benal s CVT 2010-2011 - brzdový rozvod se dře o převodovku
Honda svolává CIVIC 2008-2010 a FRV 2008-2009 kvůli čepadlu chladicí kapaliny
Nissan svolává Qashqai s 2.0 benal s CVT 2010-2011 - brzdový rozvod se dře o převodovku
No - to budou mít (majitelé i MB) "radost" 😉
(vy jste někdy slyšel o výrobci, kterého něco podobného NEpotkalo? 😄
(vy jste někdy slyšel o výrobci, kterého něco podobného NEpotkalo? 😄
Ach (Alpina D3 - tedy ten motor - je přece "jen" takové 24d 😉
PROTO jsem to napsala tak jak jsem napsala D3 lomeno 23d 😄
PROTO jsem to napsala tak jak jsem napsala D3 lomeno 23d 😄
- evropské motory jsou o dost dál, váhově, výkonově, točivostí, nižší spotřebou, exhalacemi
- 250 CDI v Sku je skoro ostuda a shodují se na tom všechna hodnocení. Ano vím, je i úlitbou zeleným bezmozkům ale do luxusní třídy je to nepatřičnost jak výkonem, tak zvukem a to, že má nízkou spotřebu nikoho při ceně 2 mio nezajímá. Šmrncovní může být v novém Ačku, typicky patří do Cčka, maximálně do Ečka a výš ani ťuk. Při tvé "objektivní" lásce k oooo bych chtěl vidět tvé komentáře kdyby dali BiTDI do A8 (spotřeba by byla velmi podobná 250CDI, zvuk a výkon stejně otřesný).
- 250 CDI v Sku je skoro ostuda a shodují se na tom všechna hodnocení. Ano vím, je i úlitbou zeleným bezmozkům ale do luxusní třídy je to nepatřičnost jak výkonem, tak zvukem a to, že má nízkou spotřebu nikoho při ceně 2 mio nezajímá. Šmrncovní může být v novém Ačku, typicky patří do Cčka, maximálně do Ečka a výš ani ťuk. Při tvé "objektivní" lásce k oooo bych chtěl vidět tvé komentáře kdyby dali BiTDI do A8 (spotřeba by byla velmi podobná 250CDI, zvuk a výkon stejně otřesný).
V roku 2011 a debate o novych motoroch napises, ze Mercedes ma problemy s motormi V6 a V8, ktoré pochádzajú z roku 2004-2006, no s takym podtonom ako keby sa jednalo o motory sucasne... A to prave v case ked sa MB stale ako jediny snazi udrzat atmosfericke motory v hre a aktualny V6 350 je /aspon co som ja postrehol/ vychvalovany...
Takze dost zavadzajuci argument.
Takze dost zavadzajuci argument.
Proč?? Protože odpověď zní NEee? 😉
(audi/vw prostě zrovna tenhle motor "chybí" - stejně jako MB momentálně V6 biturbo - reagovala jsem na AUDiRS6, ne na "naši diskuzi" - což platí na VŠECHNY body, včetně těch od 4) dále... 😄
(audi/vw prostě zrovna tenhle motor "chybí" - stejně jako MB momentálně V6 biturbo - reagovala jsem na AUDiRS6, ne na "naši diskuzi" - což platí na VŠECHNY body, včetně těch od 4) dále... 😄
Jablka s hruška já (v ranním ovocném salátu s müsli a jogurtem) RÁDA 😉
PS: A to v bodě č..? 😄
PS: A to v bodě č..? 😄
Zdroj info?
PS: Teď už to TAK "dramaticky" NEpůsobí.. 😉
(vy jste někdy slyšel o výrobci, kterého něco podobného NEpotkalo? 😉
PPS: Doporučuji koupit nějaký katalog ojetin 😄
PS: Teď už to TAK "dramaticky" NEpůsobí.. 😉
(vy jste někdy slyšel o výrobci, kterého něco podobného NEpotkalo? 😉
PPS: Doporučuji koupit nějaký katalog ojetin 😄
:no: 😢 :no: 8-s :no:
To bylo ve stručnosti HODNOCENí vaší odpovědi (a šlo to i HŮŘe ;-\
PS: "obvinit" a pak strčit hlavu do písku (neříct CO tím obviněním myslel.. :no:
PPS: Čtu relativně DOST a klidně přiznám že NEvím že by tiskem šla nějaká "dramatická" zásadní zpráva tohoto typu (takže řekněte O CO JDE, nebo si budu myslet že jste si to VYMYSLEL 😐
To bylo ve stručnosti HODNOCENí vaší odpovědi (a šlo to i HŮŘe ;-\
PS: "obvinit" a pak strčit hlavu do písku (neříct CO tím obviněním myslel.. :no:
PPS: Čtu relativně DOST a klidně přiznám že NEvím že by tiskem šla nějaká "dramatická" zásadní zpráva tohoto typu (takže řekněte O CO JDE, nebo si budu myslet že jste si to VYMYSLEL 😐
Nu MNĚ jsou motory "z USA" naopak VELMi sympatické (CO se vám na nich NElíbí?? 😐
MB s 250 CDi - tedy v docela "masově" prodávané kategorii věru "nezachráplo" (naopak prodeje v kategorii naftového V8 jsou co do počtů "zcelazanedbatelné" 😉
PS: A ještě k MB - mám tam určité "malilinkaté" zkušenosti, zopakuji že v kategorii "drahých/špičkových" modelů jako je CL, S či SL na Mercedes konkurence "prostě nemá" 😄
MB s 250 CDi - tedy v docela "masově" prodávané kategorii věru "nezachráplo" (naopak prodeje v kategorii naftového V8 jsou co do počtů "zcelazanedbatelné" 😉
PS: A ještě k MB - mám tam určité "malilinkaté" zkušenosti, zopakuji že v kategorii "drahých/špičkových" modelů jako je CL, S či SL na Mercedes konkurence "prostě nemá" 😄
1) ví
2) paní
3) když vám jde o zvuk, tak V6 HDi zní JEŠTĚ lééééépe 😉
4) myslíte že 2.0 BiTDi se vyrovná alpina D3/23d, 2.2 HDi či 250 CDi?
5) když "ho máte" (vwy jste akcionář? tak to GRATULUJi :yes: 😄 ), tak proč ho (přes opakované PROHRY s 250 CDi) v "normálních" vozech NEpoužíváte (třeba jen "v menších"?? 😉
6) vzhledem k přicházejícímu V6 Bi-CDi a R6 Tri-turbu by se MĚLA zvednout (jinak by to bylo fakt..
7) víte že "celoplanetárně" (mimo evropu) ten motor nikoho moc NEzajímá, že? 😄
😄 naštěstí BENZÍNové V8 světem (stále ještě - díkybohu) "letí" :yes:
2) paní
3) když vám jde o zvuk, tak V6 HDi zní JEŠTĚ lééééépe 😉
4) myslíte že 2.0 BiTDi se vyrovná alpina D3/23d, 2.2 HDi či 250 CDi?
5) když "ho máte" (vwy jste akcionář? tak to GRATULUJi :yes: 😄 ), tak proč ho (přes opakované PROHRY s 250 CDi) v "normálních" vozech NEpoužíváte (třeba jen "v menších"?? 😉
6) vzhledem k přicházejícímu V6 Bi-CDi a R6 Tri-turbu by se MĚLA zvednout (jinak by to bylo fakt..
7) víte že "celoplanetárně" (mimo evropu) ten motor nikoho moc NEzajímá, že? 😄
😄 naštěstí BENZÍNové V8 světem (stále ještě - díkybohu) "letí" :yes:
Ono slecna nevie, ze 2,0 BiTDi uz mame, ale do aut kde sa da dat V6 TDi s priskrtenym motorom, ju proste davat zatial nemusime >😒] lebo ta V6 TDi 204 PS vobec nezere o moc viac, a znie o mooooc lepsie. :yes:
Noo a slecna este nevie, ze 4,2 TDi 350PS / 800 Nm, tiez nie su maximalne parametre, ktore sa daju z toho motora dostat...rad by som to napisal, ale nemozem, ale tie cisla za tak za rok rapidne zdvihnu >😒] >😒] >😒]
Noo a slecna este nevie, ze 4,2 TDi 350PS / 800 Nm, tiez nie su maximalne parametre, ktore sa daju z toho motora dostat...rad by som to napisal, ale nemozem, ale tie cisla za tak za rok rapidne zdvihnu >😒] >😒] >😒]
Nechce sa mi o tom pisat moc, ale jednalo sa o CLS 350 /kod motora 272 / a V8- 500 /kod 273/, -vada materialu - ozubeneho kolesa na hriadeli rozvodov.
Ze to moze postihnut vsetkych s tymito motormi vyrobenymi 2004-2006 - to je myslym dost, a niekolko prikladov ako si zakaznici stazovali, ze hoci to malo byt riesene v ramci zaruky, doplacali na to oni :-! :-! :no: :no:
Idem si to este raz podrobnejsie prejst...
Ze to moze postihnut vsetkych s tymito motormi vyrobenymi 2004-2006 - to je myslym dost, a niekolko prikladov ako si zakaznici stazovali, ze hoci to malo byt riesene v ramci zaruky, doplacali na to oni :-! :-! :no: :no:
Idem si to este raz podrobnejsie prejst...
MEEEEDO ma problemy s V6 a V8, a Vaaazne !!! - hladaj aj ty a najdes :-!
nebudem ti to tu vsetko servirovat na striebornom podnose, stacilo keby si pozorne citala 8-s takze predsa len ty bryle >😁
nebudem ti to tu vsetko servirovat na striebornom podnose, stacilo keby si pozorne citala 8-s takze predsa len ty bryle >😁
Jen dokládáš, že MB občas zachrápne, přichází pozdě a jako poslední a až příjde tak se znovu bude divit co dvojka BMW a OOOO peče. Benzin ano, v Panameře. RR a B je jiná třída než německá prémie. A Masserati je opět jinde, obávám se, že po nasazení motorů z US bude zcela out i v benzinu.
Mluvila jsi o současnosti (na něj nemá ani jeden ze soupeřů) a najednou jsi u budoucnosti, trochu chaotické a argumentačně slabé.... No a když se naplní co říkáš tak MB spadne v extralize dokonce na třetí příčku
musím velmi souhlasit s Kylie, a to jak v pohledu na bmw, tak v názoru na MB, který rozhodně nestojí stranou a aktuálně nabízí pro řidiče v tzv. "našlapaných variantách" nejlepší motorizace, myšleno nejen výkonem, ale také charakterem. 😉
Co se M3 týká, tak moje info je mírně jiné, probíhá vývoj motoru 3,2 s přeplňováním, kdy jsou pořád ve hře dvě varianty, první je čistě twinturbo se dvěma turby vždy pro tři válce jedno, druhá je opět se dvěma turby a přidaným elektricky poháněným kompresorem, což má fungovat podobně jako u vw tsi tak, že kompresor jde o nuly, v urč. otáčkách se odpojí a práci nechá turbům. Toto řešení je údajně extrémně zaměřeno na reakce motoru na plyn s tím, že přeplňování má být skutečně nízkotlaké, výkon kolem 400ps, což byl také důvod pro zvýšení objemu na 3,2 má mu zůstat točivý charakter, i s tímto turboelektrokompresorovým balastem by měl efektivně točit až k 7,5 tis. ot. Tedy, fakticky nejde o triturbo motor, ale o třikrát přeplňovaný motor. Co z toho vyleze, uvidíme, rozhodně bych tu, vzhledem k tomu co bmw v motorářském světě znamená, vynechal prosťáčkovsky osmajlíkované výkřiky o "quattroturbech" ha, ha, ha. 😉
Co se M3 týká, tak moje info je mírně jiné, probíhá vývoj motoru 3,2 s přeplňováním, kdy jsou pořád ve hře dvě varianty, první je čistě twinturbo se dvěma turby vždy pro tři válce jedno, druhá je opět se dvěma turby a přidaným elektricky poháněným kompresorem, což má fungovat podobně jako u vw tsi tak, že kompresor jde o nuly, v urč. otáčkách se odpojí a práci nechá turbům. Toto řešení je údajně extrémně zaměřeno na reakce motoru na plyn s tím, že přeplňování má být skutečně nízkotlaké, výkon kolem 400ps, což byl také důvod pro zvýšení objemu na 3,2 má mu zůstat točivý charakter, i s tímto turboelektrokompresorovým balastem by měl efektivně točit až k 7,5 tis. ot. Tedy, fakticky nejde o triturbo motor, ale o třikrát přeplňovaný motor. Co z toho vyleze, uvidíme, rozhodně bych tu, vzhledem k tomu co bmw v motorářském světě znamená, vynechal prosťáčkovsky osmajlíkované výkřiky o "quattroturbech" ha, ha, ha. 😉
S příchodem naftového R6 tri-turba se 4,2 TDi stane "bi-výběhovým", j(edn)ak tím že naftové V8 v osobních vozech "končí" a hlavně výběhovým od slova "vyběhnout" 😉
Mne tedy TĚŠÍ (doslova!) že existuje stále "klasická" (pochopitelně) benzínová V12 v modelu 760i :yes: 😄
S S-Klasse jsem to myslela tak, že poslední VELKÝ srovnávací test skončil (myslím že poprávu) vítězstvím (opět) S-Klasse (audi A8 bylo poslední, dokonce za PHAETONem - což bylo trochu překvapení) ... bylo to hodnocení/z pohledu té "důležité" osoby na pravém zadním sedadle, tedy odhlučnění, kultura jízdy a chodu motoru atd. 😉
NEsmíte tyto vozy hodnotit JEN podle toho jak je kupuje česká státní správa! 😄
PS: A NEchte toho s tou naftou - to jistě platí pro "určitý" typ kupujících (viz předchozí věta), ale naštěstí "normální" lidé ještě EXISTUJí (nafta naštěstí "letí" JEN v Evropě - a i zde se asi blíží svým "limitům" 😉
(já se ve vozech Rolls Royce, Bentley, Aston ale i Maserati RÁDA obejdu BEZ nafty, vy jí tam snad CHCETE?!?!? 8-s
Mne tedy TĚŠÍ (doslova!) že existuje stále "klasická" (pochopitelně) benzínová V12 v modelu 760i :yes: 😄
S S-Klasse jsem to myslela tak, že poslední VELKÝ srovnávací test skončil (myslím že poprávu) vítězstvím (opět) S-Klasse (audi A8 bylo poslední, dokonce za PHAETONem - což bylo trochu překvapení) ... bylo to hodnocení/z pohledu té "důležité" osoby na pravém zadním sedadle, tedy odhlučnění, kultura jízdy a chodu motoru atd. 😉
NEsmíte tyto vozy hodnotit JEN podle toho jak je kupuje česká státní správa! 😄
PS: A NEchte toho s tou naftou - to jistě platí pro "určitý" typ kupujících (viz předchozí věta), ale naštěstí "normální" lidé ještě EXISTUJí (nafta naštěstí "letí" JEN v Evropě - a i zde se asi blíží svým "limitům" 😉
(já se ve vozech Rolls Royce, Bentley, Aston ale i Maserati RÁDA obejdu BEZ nafty, vy jí tam snad CHCETE?!?!? 8-s
Souhlasím, právě A8 V8 TDI dnes prakticky dost těžko hledá přímou a stejně schopnou konkurenci...
V luxusní třídě vládne nafta a naftě vládne "výběhový" 4.2 TDI a tedy i celkovým prodejům, tento motor se ukazuje jako zcela ideální motor pro tuto třídu (btw. navíc A8 je s 8 válem o něco lehčí než 740d a o dost lehčí než Sko) a kdo je za trojicí Audi, MB, BMW která je celá prakticky v naftě? Ano správně Panamera. Takže benaloví fanšmekři zde mají Panameru která ve variantě turbo s něco přes 400kW nemá motorově/váhově důstojného soupeře a těžké a žravé V12ky MB počínaje a Phaetonem konče jsou již dnes docela out a nikdo je nekupuje (no asi pár petrolejových princů si je do sbírky dá, myslím, že i jistě dobrá S8 bude spíš pro dotváření image než pro nějaké skutečné prodeje). Takže s tím, že na MB v S třídě nemá ani jeden ze soupeřů jsi to myslela jak?
Děkuji (za to "gurmánské" 😉
PS: Souhlasím že Mercedes (který se NE"zúčastní" oné AUDixBMW nikdynekončící bitvy) může PŮSOBIT že je "mimo", ale NEmyslím si, že by to byla pravda. Ve "vyšší" kategorii modelů S, CL, SL na něj (dle mne) NEmá ani jeden ze soupeřů a v motorech je to jak kdy jak kde - třeba s třílitrovým naftovým biturbem přichází poslední, ale zato bude mít 245 kW .. pravda BMW je tady OPRAVDU "napřed" a odpoví(dá) tri-turbem, ale to je prostě VSKUTKU "náskok díky technice/nebo spíš technologiím" a v motorech BMW prostě bylo a je "napřed" ... ale audi zase třeba nemá (stále ještě) odpověď na 250 CDi atd. atp.
Já si myslím, že "celkově" určitý NÁSKOK v motorech mělo, má a určitě ještě nějakou dobu bude mít BMW, ale popravdě - viz třeba i zdejší diskuze - moc lidí to NEoceňuje/-ní... a možná si opravdu ani NEuvědomuje.. 😄
PS: Souhlasím že Mercedes (který se NE"zúčastní" oné AUDixBMW nikdynekončící bitvy) může PŮSOBIT že je "mimo", ale NEmyslím si, že by to byla pravda. Ve "vyšší" kategorii modelů S, CL, SL na něj (dle mne) NEmá ani jeden ze soupeřů a v motorech je to jak kdy jak kde - třeba s třílitrovým naftovým biturbem přichází poslední, ale zato bude mít 245 kW .. pravda BMW je tady OPRAVDU "napřed" a odpoví(dá) tri-turbem, ale to je prostě VSKUTKU "náskok díky technice/nebo spíš technologiím" a v motorech BMW prostě bylo a je "napřed" ... ale audi zase třeba nemá (stále ještě) odpověď na 250 CDi atd. atp.
Já si myslím, že "celkově" určitý NÁSKOK v motorech mělo, má a určitě ještě nějakou dobu bude mít BMW, ale popravdě - viz třeba i zdejší diskuze - moc lidí to NEoceňuje/-ní... a možná si opravdu ani NEuvědomuje.. 😄
Kdybych vám řekla "buřtíkovskou" pravdu, NEvěřil byste 😉
(NEřeknu protože ... 😄
PS: A vy víte o CO šl👋jde?? (já V8 6.3 pokládala, pokládám a asi ještě dlouho budu pokládat za FANTASTICKÝ FENOMENÁLNÍ zcela VÝJÍMEČNÝ motor - na který audi ani BMW NEmá/NEmělo odpověď.. 😉
(NEřeknu protože ... 😄
PS: A vy víte o CO šl👋jde?? (já V8 6.3 pokládala, pokládám a asi ještě dlouho budu pokládat za FANTASTICKÝ FENOMENÁLNÍ zcela VÝJÍMEČNÝ motor - na který audi ani BMW NEmá/NEmělo odpověď.. 😉
Je DOBŘE, že BMW a Mercedes ("mňamkový" V8 6.3 - neznám "lepší/příjemnější" univerzálnější velkoobjemový atmosferický motor) vyráběli "dýchající" motory co to šlo, teď (jak VŠICHNi víme - já, vy a SAMOZŘEJMĚ i u audi a BMW a "všude") ta doba (i z mého pohledu trochu "bohužel") KONČí. Definitivně!
(Že u BMW o rok, dva .. tři? dříve než u ostatních - to "z komplexního pohledu" v reálu není až tak důležité, ale že velké atmosferické pohonné jednotky KONČí a časem je nahradí bi-turba a ještě později tri-turba je JASNÉ. BMW za to že "když už MUSí být turbo" jako první použije naftové i benzínové TRI-turbo zaslouží RESPEKT ... na 100% ho časem budou ostatní - včetně audi - NÁSLEDOVAT 😉
(Že u BMW o rok, dva .. tři? dříve než u ostatních - to "z komplexního pohledu" v reálu není až tak důležité, ale že velké atmosferické pohonné jednotky KONČí a časem je nahradí bi-turba a ještě později tri-turba je JASNÉ. BMW za to že "když už MUSí být turbo" jako první použije naftové i benzínové TRI-turbo zaslouží RESPEKT ... na 100% ho časem budou ostatní - včetně audi - NÁSLEDOVAT 😉
Těch méně než 20 minut nemůžeš brát jen podle Buřtíka, tady od RS6ky se zřejmě čekají mimořádnější výkony (už podle podoby jeho nicku)... 😉 >😒]
P.S. O V6 a V8 psal v souvoslosti s MB, nikoli s BMW.
P.S. O V6 a V8 psal v souvoslosti s MB, nikoli s BMW.
To je DOST "zůžený pohled" (doporučuji VÝRAZNÝ odstup, tak správně, JEŠTĚ krůček.. 😉
Ty "hony" mezi BMW a audi byly jsou a budou NEsmyslné (od slova NESMYSL) - a pokud chcete "plně" chápat souvislosti s genezí motorových jednotek, ten ODSTUP (který u vás nějak NEvidím - zato w.l. dostává "za1" 😄 ) je NUTNÝ
Jaký článek, resp. o CO (s motory V6 a V8 šlo?) - BMW V6 nedělá, takže JAKÉ má audi problémy? 😉
PS: Už to bude dvacet minut, to už bude (dávno) PO "povinnostech", tak se těším na odpověď 😄
Ty "hony" mezi BMW a audi byly jsou a budou NEsmyslné (od slova NESMYSL) - a pokud chcete "plně" chápat souvislosti s genezí motorových jednotek, ten ODSTUP (který u vás nějak NEvidím - zato w.l. dostává "za1" 😄 ) je NUTNÝ
Jaký článek, resp. o CO (s motory V6 a V8 šlo?) - BMW V6 nedělá, takže JAKÉ má audi problémy? 😉
PS: Už to bude dvacet minut, to už bude (dávno) PO "povinnostech", tak se těším na odpověď 😄
NEmyslela jsem to jako "nekalou praktiku" - jen (já) si MYSLÍM, že ty "přemotorované" sedany (myslím "normální auta") se prostě dostala ke svým limitům (a "supervýkony") by měly být přenechány "na to stavěným" strojům!
NEšlo mi o Ferrari, za 3,9 s se na 100 km/h dostane "normální" motor BMW TwinScroll Twin Turbo 4.4 - jen ve voze Wiesmann GT5 :yes: 😄
PS: A vystačí na to s "čistým" ZADNíM pohonem (pohon 4x4 pro přenos OBŘÍHO výkonu pomůže JEN a POUZE v tom zrychlení na 100 km - což je opravdu NEsmyslná dispiclína .. jinak je spíš "zátěží" (tedy pokud nejste Ferrari FF 😉
NEšlo mi o Ferrari, za 3,9 s se na 100 km/h dostane "normální" motor BMW TwinScroll Twin Turbo 4.4 - jen ve voze Wiesmann GT5 :yes: 😄
PS: A vystačí na to s "čistým" ZADNíM pohonem (pohon 4x4 pro přenos OBŘÍHO výkonu pomůže JEN a POUZE v tom zrychlení na 100 km - což je opravdu NEsmyslná dispiclína .. jinak je spíš "zátěží" (tedy pokud nejste Ferrari FF 😉
Ano, konecne to niekto pochopil spravne !
Presne o tych 2och ide, MB uz nestiha, a to viem teraz este o cosi presvedcivejsie, nakolko som akurat docital 1 nemecky clanok o problemoch s motormi V6 a V8, zakaznici su nespokojni a sklamani !!!
Ale Audi a Bawo :yes: len tak dalej, len nech robia ten pokrok bez zbytocnych marketingovych hlasok a vsetko bude fajn ! :-!
OK panstvo, koncim, mam take mile povinnosti... 😉
Presne o tych 2och ide, MB uz nestiha, a to viem teraz este o cosi presvedcivejsie, nakolko som akurat docital 1 nemecky clanok o problemoch s motormi V6 a V8, zakaznici su nespokojni a sklamani !!!
Ale Audi a Bawo :yes: len tak dalej, len nech robia ten pokrok bez zbytocnych marketingovych hlasok a vsetko bude fajn ! :-!
OK panstvo, koncim, mam take mile povinnosti... 😉
Máš pravdu v tom, že BMW dlouho razilo cestu atmosféry a dnes dohání co může a trochu si protiřečí, no já myslím, že management už to nějak okecá.
Na druhou stranu se zkušenostmi BMW v motorařině obecně (konec konců je to historická dílna na motory) není pochyb, že se budou se svými motory i nadále pohybovat kolem špičky dané motorové kategorie/třídy. Já si myslím, že vzájemný souboj AudixBMW oběma docela pomáhá protože je drží hezky v laufu a ten kdo sem tam začíná pochrupovat je MB. Výsledek je, že tito dva stále zvyšují tempo inovací s cílem "uzbrojit" jeden druhého takže mimo MB už zcela ztratili konkurenci (pokusy Infiniti nebo Lexe jsou sympatické ale tak trochu náhodné, nepodpořené masivním tlakem na všech frontách) a výsledkem je, že zákazník se může blaženě smát protože tu jedna, tu druhá automobilka vypálí nějakou lahůdku takže bych se BMW ani Audi neposmíval protože v současné době jsou to rovnocenní soupeři kdy výpad stíhá výpad a boj není zdaleka rozhodnut byť poslední roky audi mohutně dotahuje prodeje bmw ale ono nic neroste do nebe a boj je otevřený. Dokonce bych si dovolil fandit oběma najednou protože mohou posunovat a udržovat Evropu na technologické špičce a že to ta stará rachejtle (Evropa) v souboji se světem potřebuje jako sůl a nejen v autech.
Na druhou stranu se zkušenostmi BMW v motorařině obecně (konec konců je to historická dílna na motory) není pochyb, že se budou se svými motory i nadále pohybovat kolem špičky dané motorové kategorie/třídy. Já si myslím, že vzájemný souboj AudixBMW oběma docela pomáhá protože je drží hezky v laufu a ten kdo sem tam začíná pochrupovat je MB. Výsledek je, že tito dva stále zvyšují tempo inovací s cílem "uzbrojit" jeden druhého takže mimo MB už zcela ztratili konkurenci (pokusy Infiniti nebo Lexe jsou sympatické ale tak trochu náhodné, nepodpořené masivním tlakem na všech frontách) a výsledkem je, že zákazník se může blaženě smát protože tu jedna, tu druhá automobilka vypálí nějakou lahůdku takže bych se BMW ani Audi neposmíval protože v současné době jsou to rovnocenní soupeři kdy výpad stíhá výpad a boj není zdaleka rozhodnut byť poslední roky audi mohutně dotahuje prodeje bmw ale ono nic neroste do nebe a boj je otevřený. Dokonce bych si dovolil fandit oběma najednou protože mohou posunovat a udržovat Evropu na technologické špičce a že to ta stará rachejtle (Evropa) v souboji se světem potřebuje jako sůl a nejen v autech.
ale puuujdou >😒] >😒] >😒] , pokial dostane RS4 ten isty motor co ma teraz RS5, a dovtedy este popracuju na podvozku a priblizia ho dnes uz legendarnej B7-RS4 >😒] :yes: :yes: :yes: tak potom nebude o com...a okrem toho, je to presne ako som hovoril uz davno - BMW=najkontroverznejsia automobilka sucasnosti, aktualne priklad - M-kove motory musia volne dychat a zabijat konkurenciu zvukom a otackami - ozyvalo sa z Mnichova este pred 5 rokmi >😒] >😒] :no: :no: :no:
Lenze California vazi o pol tony menej !!!, a vobec, zase jablka a hrusky ?!
..........chvilku som sa snazil s Tebou diskutovat na urovni, ale pokial mienis tasit taketo nekale praktiky :-! :no: ...zamysli sa nad tym :-!
..........chvilku som sa snazil s Tebou diskutovat na urovni, ale pokial mienis tasit taketo nekale praktiky :-! :no: ...zamysli sa nad tym :-!
Proč 600? California má 460 PS a na 100 km/h "pohodově" zrychlí za 3,9 s 😉
PS: A vůbec, zrychlení 0-100 km/h je jeden z nejNEsmyslnějších údajů (velká ŠKODA, že se k němu TOLIK lidí "upíná" ;-\
PS: A vůbec, zrychlení 0-100 km/h je jeden z nejNEsmyslnějších údajů (velká ŠKODA, že se k němu TOLIK lidí "upíná" ;-\
Ale NEsmysl - nikam jinam NEpůjdou (neb touto cestou (pů)jdou VŠECHNY automobilky, BMW je jen "trochu napřed" 😉
PS: Ode mne PALEC NAHORU :yes: 😄 :yes😒br /> (za "náskok díky technice" v praxi - za REÁLNÝ náskok před konkurencí, která je stejně bude jen n-á-s-l-e-d-o-v-a-t 😉
PS: Ode mne PALEC NAHORU :yes: 😄 :yes😒br /> (za "náskok díky technice" v praxi - za REÁLNÝ náskok před konkurencí, která je stejně bude jen n-á-s-l-e-d-o-v-a-t 😉
Tak doslo na ma slova za chvili bude vrchol automobilove produkce BMW -EU 3 valec 6krat turbo a lidem budou zde tvrdit ze je to posledni vykrik pokroku a inovace....
Nejak se to v te evrope zvrhava ..
Zlaty dobry V8 M3 A V10 V M5.
Co jste meli uzasne znicite BMW a pak lidi pujdou radsi jinam s penezi.
Nejak se to v te evrope zvrhava ..
Zlaty dobry V8 M3 A V10 V M5.
Co jste meli uzasne znicite BMW a pak lidi pujdou radsi jinam s penezi.
Nejdřív přestali dělat skvělý (už ani nevím kolikrát se umístil v engine of the year) nepřeplňovaný šestiválec a narvali tam kacířskou V8 a nakonec to pose*ou úplně ne jedním turbem, ale hned třema. Prosím, ještě by to chtělo diesel a zvyšenou verzi SUV M3 nebo combi M3 😒 .
Je smutné, že zrovna BMW co dělalo nejlepší nepřeplňované benzíňáky, se nechá takhle znásilňovat. Konkurence stále sportovní nepřeplňované benzíny nabízí, což je důkaz, že to jde. Píšu to nerad, ale F*U*C*K Y*O*U BMW!!!
Je smutné, že zrovna BMW co dělalo nejlepší nepřeplňované benzíňáky, se nechá takhle znásilňovat. Konkurence stále sportovní nepřeplňované benzíny nabízí, což je důkaz, že to jde. Píšu to nerad, ale F*U*C*K Y*O*U BMW!!!
Ved toto.... pozri sa na moj nick a dojde Ti s akym ironickym usmevom ja celu situaciu hodnotim >😁 , ono mat aj 600 PS neznamena zakonite robit 0-100 za menej nez 4,5s :-! ked ti zadne kola 0,2-0,4 s len bezmocne hrabu :-! tam je ten pes zakopany !!! >😒] potrebovali si aj vylepsit tabulkove hodnoty zrychlenia a este to hodit na Amikov ze oni chcu X-drive >😒] 8-s
A co bude špatné na M5 s x-drive? Mně se to třeba pozdává, u takového výkonu je to v podstatě nutností. Na driftíky ti stačí něco lehčího s menším výkonem.
"quattro turbo" >😁 >😁 >😁 , tak toto hej ! >😁 >😁 >😁 , Nooo, nikdy nevies, a ja sa skor domnievam, ze to Quattro - X-drive stitok si najde svoje miesto casom aj na prednych blatnikoch tohoto skvostu :-! :-! :-!
To viete ako vraj americkym zakaznikom pistia srdcia za 4x4 do vsetkych aut?
Koli tomu BMW zvazuje M5 s X-drivom, a tu, ked sa jedna o buducnost za nejake 2-3 roky to vidim este pravdepodobnejsie 8-s >😒]
To viete ako vraj americkym zakaznikom pistia srdcia za 4x4 do vsetkych aut?
Koli tomu BMW zvazuje M5 s X-drivom, a tu, ked sa jedna o buducnost za nejake 2-3 roky to vidim este pravdepodobnejsie 8-s >😒]
predpokladam, ze v este dalsej generacii sa potom bude nachadzat nejaky 4-valec quattro turbo...
...Ein Facelift, ab Anfang 2012 im Fachhandel...
nepoviem z kade 😉 ale uz je to cierne na bielom, takze sa tesme, a tesme sa asi aj na poslednu Atmosfericku RS - RS4. / aj ked ja som tiez zastanca Turb / :-!