Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: TEST Kia Rio: První předsériové dojmy

Malá auta formátu Fabie stály dosud u Kie na vedlejší koleji. S příchodem nové generace Ria se to ale změní. První kilometry s novým vozem už máme za sebou.
Zpět na článek
15. 8. 2011 08:44
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
15. 8. 2011 08:31
15. 8. 2011 09:47
neregistrovaný "zulyk"
15. 8. 2011 09:02
neregistrovaný "kamenp"
15. 8. 2011 10:56
15. 8. 2011 11:19
15. 8. 2011 16:07
15. 8. 2011 10:29
15. 8. 2011 10:35
15. 8. 2011 10:56
15. 8. 2011 10:30
15. 8. 2011 11:09
15. 8. 2011 11:12
15. 8. 2011 11:16
15. 8. 2011 11:17
15. 8. 2011 11:26
15. 8. 2011 11:31
15. 8. 2011 11:54
15. 8. 2011 12:00
15. 8. 2011 12:30
15. 8. 2011 17:55
15. 8. 2011 20:23
15. 8. 2011 22:04
15. 8. 2011 11:18
15. 8. 2011 11:26
15. 8. 2011 11:30
15. 8. 2011 11:40
15. 8. 2011 11:50
15. 8. 2011 12:05
15. 8. 2011 11:40
15. 8. 2011 12:02
15. 8. 2011 12:07
15. 8. 2011 11:16
15. 8. 2011 11:28
15. 8. 2011 11:28
15. 8. 2011 11:42
15. 8. 2011 12:54
15. 8. 2011 13:39
15. 8. 2011 14:00
15. 8. 2011 20:24
15. 8. 2011 11:21
15. 8. 2011 11:35
15. 8. 2011 21:32
15. 8. 2011 10:59
15. 8. 2011 11:25
15. 8. 2011 12:03
15. 8. 2011 13:55
15. 8. 2011 14:06
15. 8. 2011 14:42
15. 8. 2011 14:57
15. 8. 2011 15:33
15. 8. 2011 15:12
15. 8. 2011 11:51
neregistrovaný "bukowski"
15. 8. 2011 12:32
15. 8. 2011 12:44
neregistrovaný "bukowski"
15. 8. 2011 12:31
15. 8. 2011 12:55
15. 8. 2011 13:36
15. 8. 2011 22:07
15. 8. 2011 13:44
15. 8. 2011 15:00
15. 8. 2011 13:31
15. 8. 2011 13:35
15. 8. 2011 18:14
15. 8. 2011 19:10
15. 8. 2011 20:32
15. 8. 2011 21:12
15. 8. 2011 21:17
15. 8. 2011 21:20
15. 8. 2011 13:49
15. 8. 2011 13:54
15. 8. 2011 18:18
15. 8. 2011 18:22
15. 8. 2011 14:02
15. 8. 2011 16:21
neregistrovaný "SR20"
15. 8. 2011 18:38
16. 8. 2011 08:01
16. 8. 2011 00:58
16. 8. 2011 08:05
16. 8. 2011 09:58
neregistrovaný "pantheon"
Avatar - 3_diamanty
15. 8. 2011 07:29
tak a ide sa do boja
KIA ma konecne plnohodnotne male auto, picanto sa uz rozbieha medzi malymi, ceed je medzi nizsou strednou triedou uz ostrielany bojovnik, sportage si za takisto rekordne kratku dobu vybojoval respekt medzi SUV, venga laka mladych skusit triedu malych mpv a konecne nove RIO je ta spravna volba ktorou sa KIA dostava medzi elitu :yes:

kia je cim dalej tym silnejsia a to ma moze len tesit ;-) za rok je tu novy ceed a potom to uz bude skutocne horuci asflat na cestach ;-)
Rozbalit vlákno
2
Avatar - 3_diamanty
15. 8. 2011 07:42
Re: tak a ide sa do boja
picanto sa uz robieha samozrejme medzi mini autami som myslel ;-)

inak kia ma mat aj nejaky novy roadster odvodeny od ceedu takze sa mame na co tesit
15. 8. 2011 08:13
Re: tak a ide sa do boja
Velmi sa mi paci. Kia ide stale dobrym smerom a prajem jej vela uspechov. Za mna ma Kia :yes: :yes: :yes: zvlast po osobnych skusenostiach.
15. 8. 2011 07:59
z každáho niečo
Páči sa mi tá zmes prevzatých prvkov v interiéry:
Volant a budíky - KIA Sorento
Stredné výduchy a rádio - Škoda Superb
Výplne dverí - Ford C-max
Nastavenie klimatizácie - Kia Sportage
Spodné ovládanie rádia mi pripomína ovládanie klimatizácie na Focuse predošlej generácie

Ale inak pekné auto...:)))

Vysvetlí mi niekto, na čo je ten štvorcový otvor v palubovke?
Rozbalit vlákno
4
15. 8. 2011 08:09
Re: z každáho niečo
Je to odkládací prostor a přitahuje pozornost jako magnet hřebíky :-) Asi by to chtělo aspoň krytku (uzavíratelný prostor).
15. 8. 2011 09:22
Re: z každáho niečo
a kolesa ma z toyoty avensis a ma tiez 4 dvere ako felicia a samozrejme vpredu motor ako fiesta... :-)
uprimne mi je jedno, odkial co zobrala, ak to dokopy dobre vyzera tak to je len + ako nejake sialene korejske vystrelky z 90tych rokov.
Avatar - Choochoo
15. 8. 2011 11:46
Re: z každáho niečo
Mne ten zadek se svetlama strasne pripomina seat toledo nebo jinou herku tohoto koncernoveho vyrobce. Koukam ze zacina Kia zapadat do bidneho designu ala koncern. Pro me je jasna jednicka Hyundai vs Kia
15. 8. 2011 17:09
Re: z každáho niečo
V zadních světlech taktéž vidím lehkou inspiraci u Seatu (viz minulý Leon - [odkaz] ), ale dnes už je aut tolik a designové nápady jsou už tak vyčerpané, že se to bez (alespoň částečného) kopírování neobejde a myslím, že co se týče přídě a profilu Ria, tak tam se stále jedná o kus originálního a (dle mého soudu) designově povedeného auta... Takže za mě má mistr Schreyer :yes: ...
15. 8. 2011 07:59
Další takový
Tady taky vypadá nárazník že je v jiném odstínu barvy, jak u Focusu. že by je dělali u stejného výrobce nebo to bude spíš fotaparátem.
Rozbalit vlákno
7
15. 8. 2011 08:06
Re: Další takový
U předprodukčních sérií je to celkem běžné. Většinou na to v článku upozorňují (zde se zmínili jen o plastech v interiéru).
15. 8. 2011 08:31
Re: Další takový
jo taky jsem si toho už u Focusu všiml, že z jistého úhlu mají "jinou" barvu..
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
15. 8. 2011 08:44
Re: Další takový
Plast verzus kov - iny odraz svetla = iny odtiet farby
15. 8. 2011 10:09
Re: Další takový
Tím to bude. Ještě tomu asi dost pomůže filtr na foťáku
15. 8. 2011 13:02
Re: Další takový
Tak na fusionech (nejen na tom mém) je to markantní bez ohledu na barvu a její typ (klasika i metalíza). A nejen na náraznících, ale taky na klikách.
15. 8. 2011 12:18
Re: Další takový
Zaujímavé, na plastových blatníkoch Renaultov som si to doteraz nejak nevšimol, na nárazníkoch rôznych áut však už áno...
Avatar - Pekelná Micinka
15. 8. 2011 14:08
Re: Další takový
Třeba je vyrábí Plastac ;-) >:D
15. 8. 2011 08:30
Opet bude zalezet hlavne na cene...
Pokud KIA nasadi vyrazne nizsi ceny, mohla by ukrojit kus kolace.
Je to nadherne auto a Fabia vedle Ria vypada jako Quasimodo - takovy maly hrbac...
Tak uvidime... :yes:
Rozbalit vlákno
10
15. 8. 2011 08:45
Re: Opet bude zalezet hlavne na cene...
Na cenu jsem také zvědavý, protože se musí vejít mezi (dosluhující) Cee´d a (čerstvé) Picanto. To si stojí (coby novinka) cenou celkem vysoko (neberu-li akci Edition 1) a Cee´d je cenově "na dně".
15. 8. 2011 17:14
Re: Opet bude zalezet hlavne na cene...
Cenu čekám někde v rozmezí od 200 do 230tis.... Dost možná na úrovni nového Avea (215 se slušnou výbavou)...
15. 8. 2011 09:23
Re: Opet bude zalezet hlavne na cene...
staci ak nasadia ceny ako u ostatnych, s takym dizajnom a vlastnostami nemusia ist nizko. Uprimne, co by si si vybral za tu istu cenu:? fabiu ci rio?
Avatar - KANKUNEN
15. 8. 2011 09:33
Re: Opet bude zalezet hlavne na cene...
Přesto, že se mi Rio líbí 100x víc než Fabie tak bych si vzal tu Fabii s TSI. Ceny v servisu umí u korejců dost překvapit. Při nutnosti výběru základního motoru bych HTP nesnesl.
15. 8. 2011 12:20
Re: Opet bude zalezet hlavne na cene...
Servis rozhodujúcim kritériom?
Záleží aj na tom, ako často ho potrebuješ a ako tak čítam skúsenosti ľudí na tomto serveri, škodovkári jazdia do servisu podstatne viac ako ľudia na kórejských autách.
Okrem toho Fabia má dosť pre mňa dosť podstatných mínusov, pre ktoré by som ju nechcel a pre ktoré som schopný tvrdiť aj dosť tvrdý záver - čokoľvek okrem Fabie.
15. 8. 2011 15:01
Re: Opet bude zalezet hlavne na cene...
nehovoriac o tom ze reklamacie v Hyundai/kia sa riesia razantnejsie ako v skodovke..
15. 8. 2011 21:15
Re: Opet bude zalezet hlavne na cene...
To mozem potvrdit. Ked nas tu v okoli zasiahol kamenec, mne to na Kii spravili vsetko za 10 dni, u Skodovky za 50 dni!!!!!!
15. 8. 2011 14:24
Re: Opet bude zalezet hlavne na cene...
Kupovat si auto podle cen servisu...
To je jako mít doma ošklivou manželku a koukat jen na to zda mi uvaří a vypere ponožky. :no:
Lepší být singl. :yes:
15. 8. 2011 09:38
Re: Opet bude zalezet hlavne na cene...
Stejne jako Kankunen... asi bych sahl po Fabii s TSI (kombi), pokud bych byl na rozhodovani sam - ale pritelkyne proste Fabii nemuze ani videt, takze by padla volba na Ibizu ST (ktere ale zase chybi slabe TSI).

Pokud bych mel volit na zaklade designu, tak je to proste jasne RIO. I ta atmoska s 6ti kvaltem mi imponuje, ale odhaduji, ze tam uz bude cena kolem 300+ a to postrada smysl... necham se prekvapit.
15. 8. 2011 17:24
Re: Opet bude zalezet hlavne na cene...
300tis. to nebude, tam bude ta cenovka tak kolem 265tis. (můj tip), ale já bych sáhnul klidně už po základním motoru... Je tam sice 5ti-stupeň, ale ten na malé auto bohatě stačí a výkon je na úrovni slabší 1.2 TSI od koncernu, takže podle mně není moc, co řešit... Příplatek za silnější benzín je sice otázka priorit, ale v B segmentu se moc nevyplatí a diesely jsou zde opravdu absurdita...
15. 8. 2011 08:31
Dotaz
Mna by velmi zaujimalo ako to vypada s nasadenim 1.2 Turbo GDI do Ria. Od prvotnej informacie zo Genevy je dost ticho. Zaujimalo by ma ci vobec bude, ak hej tak kedy a ake budu jeho paramtre.
Vopred dakujem :-) :yes:
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "zulyk"
15. 8. 2011 09:47
Re: Dotaz
tiez by som rad vedel, ako to bude s ponukou silnejsich motorov, ci to bude 1,2 fukana, alebo nasadia este 1,6 atmo? zaujimala by ma aj informacia o podvozku, na com nove Rio stoji? je novy alebo terajsi upraveny alebo je to podvozok i20? vdaka za info
neregistrovaný "kamenp"
15. 8. 2011 09:02
Kia klasika
Zvenku to vypadá celkem slušně, ale interiér dle mého názoru moc krásy nepobral, alespoň na fotkách. Uvidíme v reálu. Ale rozhodně další pěkný skok vpřed oproti minulé generaci v podání korejce.
Rozbalit vlákno
11
Avatar - Guttalax
15. 8. 2011 09:18
Re: Kia klasika
;-) Je to takovýkiapřehled všeho co zatím Šrajer přitáh do Kojeje. Pokud začnou prodávat toto auto za 250 tis. tak to bude stejný odrbanec jako Ceed Fresh.Výbavou oplývající Ryjo viz foto bude k mání těsně pod 400 litrů. Stejně nebudou schopni přitáhnout do republiky víc jak 100 kusů měsíčně a bude to stejný trapas jak s tím ingotním Korejstážem! >:D >:D >:D
15. 8. 2011 09:52
Re: Kia klasika
Pán je jasnovidec? Alebo jedinec trpiaci nejakým komplexom?
Avatar - Guttalax
15. 8. 2011 10:22
Re: Kia klasika
;-) K tomu nemusím být jasnovidec. Stačí se jen podívat a všimnout si ,že KIA kaká auta na jedno kopyto.Ten nový Ceed bude taky jednobrd. :-! Celkem úsměvné jsou spotřeby. Nevlezou se do nich i kdyby se to počítalo jen na 90 kilometrů. Korejci jsou v tomto sedmilháři.Ale toto je lepidlo pro ty co budou chtít něco extra za mini cenu.Zajímavý je ten dvojbarevný odstín předku. Všeobecně se ví ,že korejci lak neumí.
15. 8. 2011 10:56
Re: Kia klasika
Tak se podívej na udávané spotřeby nemecké trojky. Ti se do nich nevlezou (benzínové verze), ani kdyby se to počítalo na 50 km. Kia se v tomto pouze přizpůsobila evropské potěmkunii.
15. 8. 2011 11:04
Re: Kia klasika
problém je v norme, ktorá platí v Európe. autá sa na spotrebu testujú väčšinou v uzavretom priestore s vypnutými všetkymi prístrojmi - rádio, klíma, svetlá...
a v reáli sa to ťažko dá dostiahnuť. ale dá sa, veeelmi citlivou jazdou ;-)
ináč, tá norma platí pre všetky značky a dosť zavádza oproti skutočnosti 8-s
15. 8. 2011 11:19
Re: Kia klasika
Rádio a světla sice spotřebu zvyšují, ale jen velmi málo. V EU jistou dobu změnili pravidla pro testování spotřeby. Např. Audi Q7 3.0TDI, v roce 2006 měla městský provoz 14.6 litru [odkaz] a v roce 2011 ejhle - to samé auto žere po městě jen 8,6 litru [odkaz]

To je prostě k smíchu. Navíc u audi mají šikovného webmastra. nevím, jestli je to chyba nebo to tak má být, ale 180 kW třílitrový chrocht žere ve verzi clean diesel vždy víc paliva. Navíc, v jednom řádku tvrdí, že nejvyšší výkon je 180 kW aby hned v dalším napsali, že nejvyšší výkon je 176 kW. Co si mám vybrat. Prostě audi :no:
15. 8. 2011 11:34
Re: Kia klasika
S tou spotrebou to robia práve tak ako celé európska konkurencia (česť výnimkám). Nič iné nemáš?
Lak vynechaj, nejde ešte o sériové auto a to všeobecné "korejci lak neumí" by si mal nejak podložiť, inak je to len tvrdenie do vetra. ;-)
Avatar - Guttalax
15. 8. 2011 13:28
Re: Kia klasika
Nemusím chodit daleko -Žilina je toho zdářný příklad. :no:
15. 8. 2011 13:33
Re: Kia klasika
Niečo si si fetol? Píšeš kvapku z cesty, kámo...
Avatar - Flai
15. 8. 2011 16:07
Re: Kia klasika
To že "korejci lak neumí" mužu taky potvrdit ! HMMC Nošovice a jejich subdodavatel nárazníků Plakor Mošnov -časté reklamace laku,kdy nárazníky mají jiný odstín laku.(nejčastěji červená ) Musí se to pak sundávat z auta a vrací se to zpet do Mošnova na přebroušení!+nová barva ;-)
15. 8. 2011 20:20
Re: Kia klasika
to je aspoň faktický argument ;-)
15. 8. 2011 09:18
Výška sedáku
Ondřeji, aká výška sedáku vzadu je dostatočná? Prečo 370 mm sklame, je to málo? Porovnaj s inými autami v testoch - veď je to slušná hodnota. Nie je to hľadanie nedostatku za každú cenu?

Ak by som niečo vytkol, tak je to málo skla a hrozba klaustrofobických pocitov, najmä na zadných sedadlách. No a palubka tiež krásou nehýri, uvidíme, jak to bude vyzerať vo finálnej verzii.
Rozbalit vlákno
0
15. 8. 2011 09:46
DOBRÁ PRÁCA, DCÉRKO
Pochvala do Kie, do Kii, nebo snad do Kiova? Každopádně dobrá práce, takříkajíc dobrá... schreieřina. Jo, jo, schreieřina začíná být pozvolna...frajeřina. Auto má vynikající posaz na silnici, vzdálený audi-átři.-odér na zádi je speciálně pro nás sympatickou parádičkou. Pro mne doslova odporná příď picanta je u Ria rozmělněná do přijatelné formy, no... vypadá to na lowendový sukces. Oceňuji rovněž kabinu, pohledově pak sedadla, členění zadní lavice, umístění ručky parkovací brzdy, tradičně však nebaštím umístění venkovných zpětných a minimalistické "A" okénko, ale to jsou prkotiny, které smete celkové vyznění karoserie.

Jasná trefa na lowendový cíl. Ale nejen tam, i vocas mainstreamu lape po dechu. Naštěstí je tu mainstreamová špička - ŠKODA se svojí třídní progresivitou, naštěstí je tu doslova diamantové, ikonozní a kompletně vyspělé VW POLO, a stále se pohledově lepšící Fiesta.

No... musíme uznat, že máme před sebou nepřehlédnutelnou (před)premiéru.

bravo kia :yes:
Rozbalit vlákno
28
15. 8. 2011 09:49
Re: DOBRÁ PRÁCA, DCÉRKO
S Polom čiastočne súhlas, s ostatnými nie. Fabia bude mať čo doháňať a o Fieste je škoda reči.
15. 8. 2011 10:32
Re: DOBRÁ PRÁCA, DCÉRKO
Pro Rio bude velký úspěch pokud se dostane na 1/10 prodejů Fiesty, Clia nebo 207. V této třídě nebude nikdo kvůli pár tisícům experimentovat. Rio dopadne jako Ceed.
Avatar - AUDIRS6
15. 8. 2011 10:42
Re: DOBRÁ PRÁCA, DCÉRKO
To akoze Ceed dopadol zle?
Tak ty si trochu mimo, a vela ostatnych tiez:
Toto auto ma uz pod taktovkou byvaly Audi Maag - Peter Shreier, po úspechu Ceedu - predstavenstvo koncernu po 2!! rokoch predaja takto oznacilo jeho bilanciu, dostal ON uplne volnu ruku, z hladiska dizajnu na vsetko co z fabriky vylezie - a tu su vysledky !!! a RIO bude uplne v pohode bojovat o priazen zakaznikov v mainstreame proti Fabke, Polu, C3, Cliu,Fieste a neviem este comu...
Takze - len tak dalej Peto!!! :yes: :yes: :yes:
15. 8. 2011 10:55
Re: DOBRÁ PRÁCA, DCÉRKO
Ceed se dostal na 1/5 prodejů těch nejlepších - Golf, Astra, Focus, Mégane. Rio to bude mít ve své třídě mnohem složitější - za 1/10 si stojím. Konkurence je v této třídě daleko silnější - Polo, Fiesta, Corsa, Clio, 207, Punto, C3, Fabia, Yaris, Micra, Sandero - auta, která jsou před i20 a nevěř tomu, že se Rio před i20 dostane.
15. 8. 2011 11:06
Re: DOBRÁ PRÁCA, DCÉRKO
Nikdy nehovor nikdy.
15. 8. 2011 17:49
Re: DOBRÁ PRÁCA, DCÉRKO
Podle mně má Rio celkem velký potenciál a mohl by zaútočit možná i na pozici Yarise... Jinak - proč mají ti nejlepší o tolik vyšší prodeje? Protože mají své domácí silné trhy, které tyto modely táhnou... Vyškrtni si prodeje z Německa a Francie a uvidíš, jak to bude všechno hned vyrovnanější...
Avatar - Nerez
15. 8. 2011 19:29
Re: DOBRÁ PRÁCA, DCÉRKO
Potenciál? Na tohle slovo jsem od jisté doby celkem háklivý >:D
15. 8. 2011 20:21
Re: DOBRÁ PRÁCA, DCÉRKO
Prečo? Hrdzavie?
Avatar - Typhoon
15. 8. 2011 17:15
Re: DOBRÁ PRÁCA, DCÉRKO
Co pořád kopete do Fábky?
[odkaz]
15. 8. 2011 10:19
Re: DOBRÁ PRÁCA, DCÉRKO
Chvíli jsem přemýšlel nad tím, že vás pane GTI snad i pochválím za jeden z mála objektivních příspěvků na adresu asijských výrobců, ale závěrem jste si to pokazil. Hlavně jste však mezi řádky napsal důvod vašeho příspěvku - vy se bojíte, sem by patřili min tři vykřičníky, ale dávám :-), ten je výstižnější.
Jinak KIA je nesklonná, zadek není z A3, ale z pro ceeda, u picanta se shodnem, o zařazení na trhu naštěstí nerozhodujeme ani jeden. Dle mých informací cena začne pod 200 s třídveřovým modelem a okolo 250 bude schopný kus. Myslím, že OK, vzhledem k tomu, co za to dostaneme. Volba "jetý němec", či nová "rejže" bude opět o něco těžší.
15. 8. 2011 10:36
Re: DOBRÁ PRÁCA, DCÉRKO
Na nic jiného tu nečekám, než na to až mě pochválíš, ty brepto. Jinak jsi to odhadl přesně, ano bojím se. Bojím se mozků tvého vakuo-kalibru. Bojím se přiZpěvatelů, kteří si umí dát nick "ten nejlepší", bojím se lidské malosti, tuposti, všech těch projevů komplexů méněcennosti, prostě všech zhůvěřilých malolitrážních diskutérů. Diskutérů jimž je myšlénka nedostupná jako nafta do Ferrari.

P.S. Nezapomeň napsat Peterovi Schreierovi, že zadek ria není autorským rukopisem átrojky, nýbrž procee´da... koupí ti mokrý hadry...
15. 8. 2011 10:45
Re: DOBRÁ PRÁCA, DCÉRKO
I tato tvoje arogantní a jedovatá slina není ničím jiným než projevem strachu. Slušnému člověku nestojíš za reakci, nejsem však natolik slušný abych si neodpustil alespoň malou reakci - patříš chocholouškovi přitroublý hochu.
Jsi typickým důkazem, toho, že na internetu je/může být každý hlupák králem.
15. 8. 2011 10:53
Re: DOBRÁ PRÁCA, DCÉRKO
Kup si slovník a uč se žít. Do té doby tu můžeš jen tupě kopat nohama.
Avatar - KANKUNEN
15. 8. 2011 11:02
Re: DOBRÁ PRÁCA, DCÉRKO
Gti každý tvůj oponent je zasypán urážkami bez argumentů. :no:
O autech jsi to celkem dobře trefil. :yes:
15. 8. 2011 11:11
Re: DOBRÁ PRÁCA, DCÉRKO
Nevšiml jsem si, že bych Rio jakkoli urážel... ;-) Pokud máš na mysli toho moulu nahoře, pokud ho považuješ za mého oponenta, pak nechtěj abych tu napsal, za co ho na diskusích považuji já...
15. 8. 2011 11:29
Re: DOBRÁ PRÁCA, DCÉRKO
Aja som si naivne myslel, že dno si už dosiahol... Kam až chceš klesnúť?
Avatar - Blue Sun
15. 8. 2011 11:58
Re: DOBRÁ PRÁCA, DCÉRKO
Hloubí si kryt, aby se měl kam před těmi svými .... schovat.
15. 8. 2011 12:29
Re: DOBRÁ PRÁCA, DCÉRKO
Neměj obavu, tvého bahna se tu nepodaří dosáhnout nikdy nikomu.
15. 8. 2011 12:42
Re: DOBRÁ PRÁCA, DCÉRKO
To máš pravdu, ja žiadnym bahnom nedisponujem. To tvoje je tu jedno z mála. ;-)
15. 8. 2011 12:09
Re: DOBRÁ PRÁCA, DCÉRKO
A teď si představ milý GTI, že se zachovám stejně jako ty, totiž stanu se hulvátem.
Jak jsem pochopil, redakce tohoto serveru si tě dokonce váží, ale hlavně tě osobně znají a to je jako by jsi byl veřejně známou osobou. Tak pozor na barvu trenek zevnitř a začni se chovat slušně - jsi lehce dohledatelný.
15. 8. 2011 12:28
Re: DOBRÁ PRÁCA, DCÉRKO
Ty máš hlavně problém v tom, že se chceš pořád někým stávat a nakonec ti z toho vychází jeden velkej diskusní brajgl. Soustřeď se na sebe, o sobě přemýšlej. A když už chceš diskutovat, tak se to proboha nepřed někde nauč.
15. 8. 2011 12:43
Re: DOBRÁ PRÁCA, DCÉRKO
Skús mu ísť príkladom. ;-)
15. 8. 2011 13:47
Re: DOBRÁ PRÁCA, DCÉRKO
No vidíš, reagovat můžeš i negativně, ale ne vulgárně - jinak si tě opravdu najdu.
15. 8. 2011 18:40
Re: DOBRÁ PRÁCA, DCÉRKO
Tak si dej pozor, aby jsi nenašel někoho nepravýho a nestal se z tebe "ten nejošklivější" >:D
Avatar - Ji/Ri
15. 8. 2011 22:02
Re: DOBRÁ PRÁCA, DCÉRKO
Sorry, krasavče (ty nejkrásnější), ale tohle si nech na disko nebo hospody... tohle tu nepatří... nezastávám se ani urážek, ale tohle je špatně a nepatří to tu!
16. 8. 2011 10:17
Re: DOBRÁ PRÁCA, DCÉRKO
OK, asi máte oba( provocateur i Ji/Ri) pravdu, ale na hrubý pytel má vždy přijít hrubá záplata. Arogance a urážky argument nenahradí.
15. 8. 2011 13:47
Re: DOBRÁ PRÁCA, DCÉRKO
Vloni se prodalo v EU tuším 100kks cedníků a i kdyby Rio pobralo jen polovinu tohoto počtu, tak čísla budou chybět všem, pravda...Polo, Fiesta budou zasaženy méně, ostatní pak více. PS umí velmi dobře balancovat nad mixem orientálního nádechu a evropských požadavků. U velké Optimy pak spolu s přitažlivostí pro zaoceánské trhy.
15. 8. 2011 14:47
Re: DOBRÁ PRÁCA, DCÉRKO
Souhlas.
15. 8. 2011 10:29
Líbí
Mně se líbí :-) ... Autoweb.cz: "Kia Rio ale myslí i na řidiče. Pozice za volantem je naprosto perfektní, jako by ji navrhovali u BMW nebo Mercedesu. Pedály jsou rozmístěné dobře a kdyby Rio vyzývalo k podřazování s meziplynem, byla by radost ho provádět. Také tu najdete vypínatelnou stabilizaci, což vám dovolí si s autem na limitu hrát. Překvapilo mne, jak ochotně se nechá auto vyprovokovat k utažení zatáčky ubráním plynu, jako to umí třeba Ford Fiesta." :-)
Rozbalit vlákno
2
15. 8. 2011 10:35
Re: Líbí
Musíš brát ty PR články trochu s rezervou. Už mě taky párkrát zlákaly a v reálu jsem po minutě dával z HK zpátečku.
15. 8. 2011 10:56
Re: Líbí
Tak určitě; srovnání s realitou, osobní seznámení s vozem, volant v ruce a osobní drive-test je vždy nejlepší - rezervu si vždy musíme ponechat... :-)
15. 8. 2011 10:30
Sedan??
Zdravím vespolek,
bylo by nějaké oficiální info kdy a jestli vůbec dorazí na náš trh sedan?
V sedanu za slušnou cenu by to byl pro měj favorit na rodinnej wágn..
Rozbalit vlákno
33
15. 8. 2011 11:09
Re: Sedan??
Prečo sedan? Kombíčko by bolo lepšie. Tu Fabia veľa konkurencie nemá, len Clio a 207...zabudol som nejaké malé kombi?
15. 8. 2011 11:16
Re: Sedan??
to je nejaké auto? >:D
15. 8. 2011 11:17
Re: Sedan??
áno, a dokonca veľmi vydarené a ako sa povie "za babku"... doplň vedomosti... :yes:
15. 8. 2011 11:26
Re: Sedan??
Pod "vydareným" si predstavujem niečo celkom ale celkom iné. ;-)
15. 8. 2011 11:54
Re: Sedan??
Ak malé vydarené kombi bude, dám vedieť. ;-) Ale Ibiza proste vydarené auto nie je.
15. 8. 2011 12:00
Re: Sedan??
Subjektívny názor... ;-)
15. 8. 2011 12:30
Re: Sedan??
Isteže. Okrem iného. Jazdu, a teda aj interiér mám vyskúšané na vlastnej koži a to je aj objektívne, myslím si. Ibiza nie je tým, čo nazývam vydareným autom.
15. 8. 2011 17:55
Re: Sedan??
Já si zas myslím, že Ibiza je momentálně jediným pořádně konkurenceshopným modelem značky (pokud nepočítám přeznačkovaný Sharan - Alhambru)....
15. 8. 2011 20:23
Re: Sedan??
V rámci značky snáď. V rámci európskej ponuky je to bieda.
Avatar - Ji/Ri
15. 8. 2011 22:04
Re: Sedan??
to si myslíš ale jen ty.... ;-)
15. 8. 2011 11:18
Re: Sedan??
No především je to nejpovedenější kombi třídy.
15. 8. 2011 11:26
Re: Sedan??
Kombi s najkrajším zadkom. Kufor objemovo pod Fabiou, pocitovo, dizajnom interiéru, z veľkej časti aj exteriéru pod všetkou konkurenciou. Asi preto som naňho zabudol.
15. 8. 2011 11:30
Re: Sedan??
No vidieť, že o tom aute veľa nevieš. "Pocitovo" ako píšeš má jedny z najlepších jazdných vlastností a pár litrov objemu kufru písaných na papieroch, nemusí v reále hrať zas až tak veľkú rolu. No vidieť, že ty si ten typický spotrebiteľ, ktorý kupuje auto len podľa spotreby, objemu kufra a ceny. Poradím ti... S týmito kritériami si nikdy neužiješ poriadnu zábavu zo šoférovania... Ale samozrejme to beriem, každý máme iné priority. Každý aj na iné priority máme svoje prostriedky. Pochopiteľné a proti tomu samozrejme nič nemám...
15. 8. 2011 11:40
Re: Sedan??
Správne, auto si nekupujem pre zábavu.
Seat je pre mňa pritvrdý, nepohodlný, malý, má nechutný plastový interiér a podobne nechutne sa na mňa škľabí aj zvonka. Zadok sa im dizajnovo poaril, ale to je trochu málo na palec hore. ;-)
15. 8. 2011 11:50
Re: Sedan??
Tak ani moja priorita pri poslednej kúpe nebola zábava, ale akýsi pomer všetkých vlastností, ktoré som požadoval. Ak by to auto ale žiadnym spôsobom nelákalo aby som sa tešil na ďalšiu jazdu s ním, tak by som ho nechcel. Teda u mňa tam musí byť akýsi ten efekt, kedy je to auto aj zábavné a baví ťa s ním jazdiť, baví ťa, že ho máš. Že vlastne si s ním spokojný. Naozaj, ak by ma moje auto nebavilo, tak ho predám a idem hľadať ďalej. Bez ohľadu na to či má kufor 400l alebo 10 000l. A to ja teda potrebujem poriadny kufor, pretože veľmi často vozím veľa rozmerných vecí. Keby mi to auto nič nedalo zo samotného šoférovania, jednoducho ho nechcem.
15. 8. 2011 12:05
Re: Sedan??
Skús mi napísať svoj pohľad o 10 rokov. Bude iný. Ja som mal pred 10-15 rokmi tiež iný názor ako dnes.
Avatar - AUDIRS6
15. 8. 2011 11:40
Re: Sedan??
Sorry, ze sa miesam...ale ak myslel nielen dizajnovo ale aj kvalitativne, tak uz by to davalo zmysel uplny, mna tiez momentalne - a teraz fakt VAZNE : nedokaze oslovit nic-NIC co Seat dizajnovo urobil pre kvalitu interieru - lebo tam ako sofer asi stravis viac casu ako pozeranim sa na auto zvonka - ci?
Alhambra a Exeo su defakto VW a OOOO, a ostatne je kvalitativne uplne :no:
Avatar - Blue Sun
15. 8. 2011 12:02
Re: Sedan??
Na druhou stranu - k čemu jinému, než k přepravě, objemům a spotřebám by měl přihlížet, když kupuje KOMBI? Malé kombi není žádný sporťák, aby se tu argumentovalo zábavou z řízení. Má to být auto, které odveze (mladou) rodinu na místo, nevytřese z ní duši a chuť do života... Seat dovede všechno mimo právě toho...
15. 8. 2011 12:07
Re: Sedan??
Díky. Potrebujem priestor, pohodlie, komfort obsluhy, akustický komfort (podmienka pridaná po skúsenostiach s Fabiami). A v neposlednom rade dobrý pocit z pobytu v interiéri auta, pretože v ňom trávim niekedy dosť veľa času. ;-)
15. 8. 2011 11:16
Re: Sedan??
jj, Ibiza ST je bezpochýb najkrajšie kombi v triede malých áut... Škoda, že nevidieť kombi napríklad od Fiesty, Pola, Corsy... Bolo by tam z hľadiska konkurenčného boja veselo...
15. 8. 2011 11:28
Re: Sedan??
Polo kombi aj Polo sedan boli, a nejak to nikam nedotiahli....
Corsa je už za horizontom, snáď s novou generáciou...
Fiesta v kombíku? Tak takú príšerku si ani nechcem predstaviť...
Avatar - KANKUNEN
15. 8. 2011 11:28
Re: Sedan??
Důvod může být, že by si požrali zákazníky o jednu třídu výše, ale je to škoda
15. 8. 2011 11:42
Re: Sedan??
Myslíš, že Fabia kombi berie zákazníkov Octavii a Clio Meganu? To si nemyslím, autá o triedu hore sú o kus ďalej aj v technike, interiéri...
15. 8. 2011 12:54
Re: Sedan??
Stará verze Ria se prodávala u nás taky jako hatch i sedan, btw Rio v sedanu jsem kdesi už na fotkách viděl, včetně parametrů a prostě bych ho chtěl..kombíka už jsem vlastnil, ale nemoh jsem se na sebe ani podívat, když jsem jel kolem nějaké odrazné plochy. Teď mám většího sedana a je to pro mě nejpraktičtější auto, co jsem kdy vlastnil. Vlastnosti kombi (jako převézt pračku apod.) jsem využil tak dvakrát do roka max. Ale chápu, že v našich končinách patřím k menšině. Asi budu muset špárovat na Elantru.
Taky vím, že sedan k nám nejde na trh hned, ale chtěl jsem vědět, jestli vůbec někdy bude. Nebo aspoň u některých sousedů. Když už tu autor článku vyzývá k otázkám na dovozce.
15. 8. 2011 13:39
Re: Sedan??
A? ja som nenarážal na to. ja som narážal na vhodnosť malého sedanu ako rodinného auta. Mimo to, Rio bolo aj malé kombi, hoci nie zrovna vydarené...
[odkaz]
15. 8. 2011 14:00
Re: Sedan??
To je Rio I. generace. Nevzhledné.
15. 8. 2011 20:24
Re: Sedan??
Nevzhľadné, málo priestoru vzadu, neoslní ani kufor, neisté jazdné vlastnosti, dosť hrozná kvalita aj dielenské vypracovanie. Ale bol to kombík.
15. 8. 2011 11:21
Re: Sedan??
Európa bude mať hatchback: 3 a 5-dverový
Ázia a Amerika bude mať sedan a 5-dverový hatchback

niekde to tu bolo písané v prvých oficiálnych správach, že všetky karosárske verzie nebudú dostupné na žiadnom trhu naraz.
15. 8. 2011 11:35
Re: Sedan??
Kedy pride sedan, to neviem, ale je ho tu vidiet...staci si to posunut na asi 2:40. Aj ked je to skor americky dizajn a neviem, nakolko bude totozny ten pre europu. Mimochodom potom je na tom istom videu aj facelift pre Soul a je (podla mna ( este krajsi.[odkaz]
15. 8. 2011 14:14
Re: Sedan??
Již jsem to tu psal, letos bude pětidveř a na jaře tří. Cena začne pod 200 s třídveřovým modelem a -+ 220 pěti. Okolo 240 bude první "schopný" pětidveřový kus. S jinou variantou karoserie se pro evropu zatím nepočítá. Předpoklad je, typuji, prodat na našem trhu cca 600-800 ks, uvidíme, ale myslím, že jako prd.
Jinak někde jsem četl názor, že novému ceedu nezůstane multilink a jméno, vzhledem k tomu, že v žilině již jeden stojí a obé má, si myslím, že to je jen fáma.
15. 8. 2011 21:32
Re: Sedan??
O multilinku na zadní se tady spekulovalo i kolem nové generace i30 - ve vazbě na to, že Elantra má vlečenou, i mně to přišlo logické kvůli úsporám. Teď nejčerstvěji ale redaktoři Autotipu byli ve Frankfurtu ve vývojovém centru H. na prohlídce prototypu nové i30 (nesměli fotit :'-( ) a tvrdí, že konstrukce náprav zůstává zachovaná. To by znamenalo i pro cee'd zachování multilinku. Svědčí to ve prospěch toho, cos viděl v Žilině.
15. 8. 2011 10:59
interier
no to je cosi priserne.. 8-s
Rozbalit vlákno
8
15. 8. 2011 11:25
Re: interier
vidíš, a niekto to schválil do sériovej výroby :-!
Avatar - Blue Sun
15. 8. 2011 12:03
Re: interier
Nečteš a nevíš... je to stále ještě předsériová verze a sériový bude upravený... :-(
Avatar - Katikakus
15. 8. 2011 13:55
Re: interier
Takhle to dopada, kdyz nekdo necte, nebo nechape...
15. 8. 2011 14:06
Re: interier
ty woe..esteze si mi to ozrejmil..fakt az teraz vidim tu krasu, ked citam a chapem..moc krat vdaka >:D :yes:
Avatar - Katikakus
15. 8. 2011 14:42
Re: interier
Doporucuji precist clanek, zejmena pak prvni odstavec v casti nazvane "Malý maxi-interiér", mozna te to trkne a prestanes tady ze sebe delat saska. ;-)
15. 8. 2011 14:57
Re: interier
saska mas medzi nohami >:D
..ale aby si to pochopil ty jelito, tak ti to ozrejmim..ja som to samozrejme cital,, tzn. nenapisal som nic viac a nic menej nez to, ze tento interier (cize tato verzia) je hroza..to ze to bude vyzerat nakoniec o nieco inak neriesim, to mi je uplne jedno, nakolko ilustracia je k dispozicii len tato.
Avatar - Nerez
15. 8. 2011 15:12
Re: interier
No osobně se mi ten interiér líbí víc, než v současných modelech Kie a Hyundaie
neregistrovaný "bukowski"
15. 8. 2011 11:51
pekné
veľmi pekné auto (exteriérovo), palubovka - otras :'-( mohli na nej teda trochu viac popracovať. ale jazdiť bude asi obstojne, takže celkovo :yes: a vw go home! ;-)
Rozbalit vlákno
2
15. 8. 2011 12:32
Re: pekné
Ani zozadu nevyzerá vábne, akoby u niekto nárazník vrazil dnu...Podľa mňa dosť rozpačité, aspoň podľa týchto fotiek. Počkaje na reálny výstup, potom sa bude hodnotiť lepšie.
neregistrovaný "bukowski"
15. 8. 2011 12:44
Re: pekné
súhlasím. som náramne zvedavý aké bude na živo... zatiaľ ale vyzerá o 100% lepšie ako jedno nemenované trošku preceňované škaredé káčatko... aj keď len porovnám ich foto
Avatar - Starfighter
15. 8. 2011 12:31
Rio
Po týdnu servírovaných podivností a mořských oblud od Hyundai nám přistál na stole další chod. Tentokrát od svého koncernového bráchy a já mu hned na začátku musím vyseknout poklonu, neboť působí proti H. jako balzám pro oko. Také bych chtěl pochválit autora textu, že se nekonal u testovaných korejců známý krok stranou, tedy přenesení vlastností auta v plné výbavě na základní holobyt. Přehmaty vidím zatím tři, divná černá díra v palubovce, oplastování předních sedadel (jak populární) a hlavně stříbrná lišta s ovladači, která přímo volá po zářezu do řidičova kolena.
Některé vášnivé diskutéry bych chtěl uklidnit, že útok na Polo, Fiestu, 207 nebo Fabii se samozřejmě nekoná, ale některým (Grande Punto, i20...) bude pořádně horko. Uvidíme, co přinese finální verze.
Rozbalit vlákno
5
15. 8. 2011 12:55
Re: Rio
Tvůj pohled je docela zajímavý. Útok na Fabii se prý nekoná a Puntu, kterého se prodá mnohem víc než Fábií, bude naopak pořádně horko. >:-[]
15. 8. 2011 13:36
Re: Rio
Tak vieš, niekto sa narodí na chalupe, okná má len do dvora... Potom sa netreba diviť, že humná pokladá za kraj sveta...
Avatar - Ji/Ri
15. 8. 2011 22:07
Re: Rio
Krásně řečeno :yes: :yes: :yes: ;-)
15. 8. 2011 13:44
Re: Rio
Ve třídě, které více vládnou mezi klienty spíš ženy se právě líbivý design počítá, proto se dá očekávat, že prodeje malé Kie někomu uškodí. V menší míře zavedeným střelcům jako jsou Polo, Fiesta, C3 (Peugeot a Renault představí nejpozději do roka nové generace a tady bude velmi záležet na jejich přijetí), ve větší pak Fabii, GP, Corse atd.
Oplastování předních sedadel, ocení každý, kdo na zadních sedadlech vozí ratolest v dětské sedačce. Používá německá svatá trojka a třeba i Jaguar a sám to vidím jako velmi praktické řešení.
Avatar - Starfighter
15. 8. 2011 15:00
Re: Rio
U žen bude mít alespoň ze začátku mínus v tom, že chybí automat.
S názorem na oplastovaná sedadla se neshodneme ;-)
Avatar - Guttalax
15. 8. 2011 13:31
Ryjotryjo
;-) Pokud tu plečku budou tahat na lodích z Koree ,tak do konce roku se možná na pár kiaštastlivců dostane. Tento líbivý tucťák musí první nakrmit trh kde se platí eurem. Tady si musíte vystačit s I30 -Ceedem- nebo nepovedenou Vengou- >:-[]
Rozbalit vlákno
11
15. 8. 2011 13:35
Re: Ryjotryjo
Niekto očividne prebral. Alebo dosť nepobral. Jedno z toho.
Avatar - Guttalax
15. 8. 2011 18:14
Re: Ryjotryjo
Uvidíme kolik tady těch líbivců budou vůbec schopní dát na prodej do ČR. Ty jsi zarytý korejcomilec. to je vidět . Já zas pro ty korejské hujdy a plečky moc nehořím. Ale je to jen tvůj problém. >:-[]KIA prodá 59 žabáků a málem je z toho ohňostroj. Až se dotáhne aspoň na Hnůjdaj ,tak můžete oslavovat. Ale zatím se táhne za ním jak sopel a smrad. >:D
Avatar - jazva
15. 8. 2011 19:10
Re: Ryjotryjo
Klaudius je korejcomilec???? >:D už to nežer/nepi, lebo ti to evidentne nerobí dobre. >:-[]
15. 8. 2011 20:32
Re: Ryjotryjo
Ja už som tu dostal prívlastkov... Vlastne ani neviem, čo som na tomto serveri vlastne ešte nebol... >:D
Avatar - jazva
15. 8. 2011 21:12
Re: Ryjotryjo
To sa proste deje keď chce niekto, čo mu pred dvoma mesiacmi zaviedli na vsi internet, "skákať" do diskutéra ktorý tu prispieva roky... ;-) Ale v poslednej dobe je to tu normálne. Staré "páky" akosi odchádzajú(alebo neprispievajú) a títo noví nemajú ani zdanie s kým sa potom snažia diskutovať. Už to tu dávno nie je to čo pred dvoma - troma rokmi. Bežne 2x za týždeň diskusia 400+ a aj keď boli 3/4 off topic a flame, tak bola aspoň sranda. Teraz je to tu samý malý Jarda a ak je diskusia 1x za mesiac 400+ tak asi v redakcii strieľajú šampus... ;-)
Avatar - Blue Sun
15. 8. 2011 21:17
Re: Ryjotryjo
Myslím, že jsi ještě nebyl vwanoušek, Klaudie... To už by byl vrchol dokonalosti.
15. 8. 2011 21:20
Re: Ryjotryjo
A tuším už bol, ale nepamätám si, kto mi to napísal, nejaký trojpríspevkový zelenáč... >:D
15. 8. 2011 13:49
Re: Ryjotryjo
přiznám se, že mi trochu uniká smysl tvého vyjádření. ;-)
15. 8. 2011 13:54
Re: Ryjotryjo
To je takový jeho folklor. Něco jako "Pepku, vyskoč!" >:D
[odkaz]
Avatar - Guttalax
15. 8. 2011 18:18
Re: Ryjotryjo
;-) Mám rád Pepka ,ale ty seš mi úplně víš kde >:D
Avatar - Guttalax
15. 8. 2011 18:22
Re: Ryjotryjo
Je to jednoduché! Nebudou schopní dodat požadovaný počet aut. Budou to tahat přes půl zaměkoule a náš trh je pro toto nové auto nezajímavý. Až se nasytí ,tam kde je zájem KIE větší ,tak pak tady pohodí víc kostí pro vlčáky. :-!
15. 8. 2011 14:02
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "SR20"
15. 8. 2011 16:21
Rozvor
Kua, dobre vidim?
Ved to ma rozvor skoro jak Octavia. Az na smiesnych 8mm. Sirka a vyska tiez nie su male.
Cize male auto, velke skoro jak golf IV. A vo vnutri mozno aj vacsie.
Rozbalit vlákno
2
15. 8. 2011 18:38
Re: Rozvor
toto je velmi dobry postreh!!
znaci ze vnutorny priestor pre posadku bude porovnatelny ,co je naozaj zaujimave :-)
16. 8. 2011 08:01
Re: Rozvor
Dobrá poznámka. Inu, rozvor podobný jako nový Chevy Aveo - protože HKAG zdaleka neřeší jen konkurenci evropských značek. Jinak - pohled na Picanto i i10 prozradí, že mají rozvor kolem 2380 (mimochodem, na podobném jezdil kdysi o třídu větší Pony/Accent) - takže není jaksi důvod chodit v tomto případě s rozvorem pod 2500, skoro by se vytratily důvody pro to, mít zvlášť platformu pro mini a supermini.
15. 8. 2011 17:07
OT: interiér VW Up!
[odkaz]
Rozbalit vlákno
3
Avatar - Starfighter
15. 8. 2011 17:14
Re: OT: interiér VW Up!
Hmm :yes: :yes:
Malilinkatá reminiscence na Tiguan?
15. 8. 2011 17:19
Re: OT: interiér VW Up!
:yes:
15. 8. 2011 20:29
Re: OT: interiér VW Up!
Nie je nepodobný tejto Kii. Ako v tomto prípade, aj na Up!-e som videl len predsériové verzie, takže materiálmi sa musím nechať tiež prekvapiť, dizajnovo žiadny zázrak. Môj osobný názor je, že najmilším prekvapením budú dvere.
15. 8. 2011 22:29
Že by konečně?
No tak tomu se říká nadějné vyhlídky: po chváleném Picantu zjevně ladiči Kie věnovali poctivé tuny dřiny taky vyladění podvozku Ria, takže už v předsériové podobě probouzí v redaktorech neslýchané vzpomínky na Fiestu nebo Mazdu 2. Jinak řečeno, zábavný malý heč od HKAG se konečně objevil nad obzorem. To je nejdůležitější sdělení za poslední roky, protože design exteriéru je s prominutím jenom staniol, do kterého je čokoláda zabalená. A Petr Schreyer posílá vzkaz, že sportovat se bude, protože on přece není jen krejčí, co šije ty kabátky navrch, ale mluví samozřejmě do celkové koncepce auta. (Znovu si zopakujeme, že slovo design zahrnuje celkovou projekci, nejen "výtvarné řešení", i když se na něj obvykle zužuje). Postavením téhle zřejmě podařené civilní platformy získává materiál pro budoucí práci na opravdu vážně míněném sportovním podvozku (s příslušnou fešáckou budkou). Design Ria se úměrně tomu ze stacionární kolmé cihly změnil na položenou dynamickou figuru (že se zrovna mně na ní všechno nezamlouvá, je opravdu jedno). Trochu váhám, jestli něco takového bude replikovat Hyundai v příští generaci i20 a říkám si, že dost možná pouze převezme vyzrálou civilní verzi podvozku, ale jinak bude hledět zachovat indickou střídmost. Aby dokázal zachovat elementární služebnost a nízkou cenu pro trhy, kde jsou hodnotové priority aut nastavené úplně jinak než ve zpovykané Evropě. A zatímco Hyundai vytvořil amerického zadohrabního exota Genesis Coupé, je teď ve Frankfurtu opět na tahu Schreyer, aby tam na konceptu vysvětlil, jak si uplatnění zadního náhonu s platformou GT představuje on - snad pro Evropu?
Rozbalit vlákno
5
16. 8. 2011 10:49
Re: Že by konečně?
Karoserie je nečekaně dobrá. Z prvních snímů snad jen kritika směrem k absenci většího šmrncu, lehkosti, ale to jde jistě na vrub té schreirovštiny, tedy jak píšeš - sport a zábavná jízda. Jinak díky za příspěvek. Tradičně :yes:
17. 8. 2011 08:20
Re: Že by konečně?
Souhlas... karoserie se opravdu povedla, i když to už mě vůbec nepřekvapuje vzhledem k již vytvořeným vozům pod taktovkou Schreyera - ten je momentálně asi nejlepší designér (masově prodávaných) aut :yes: ... Celkový designový směr Kie mi trochu připomíná Dodge - obě automobilky se snaží tvořit sportovní design, ale trochu jinak, než konkurence - základními atributy jsou robustnost, agresivita a skoro až tvrdost. Jde o jiný přístup k designu, ale (alespoň podle mně ) není vůbec špatný... Jinak taktéž díky, Patriku, opět si prokázal, že patříš mezi ty inteligentně nejsilnější jedince, kteří okusili Auto.cz :-) :yes:
17. 8. 2011 19:36
Re: Že by konečně?
To víš, každá kárka nemůže být tak šmrncoidní jako golfík! >:D >:D >:D Z toho má jeden erekci hnedka! >:D >:D >:D
17. 8. 2011 19:38
Re: Že by konečně?
Tolik exaltovaných kydů kvůli pohodovýmu autíčku pro masy? Bože můj, tady je někdo zastydlej. >:D >:D >:D >:D >:D Kolik ti je? - Patnáct? >:D >:D >:D >:D
Avatar - petr164
17. 8. 2011 14:26
Re: Konečně zasvěcený komentář
Peter Schreyer je dnes Pan designér a nezapomíná při teroru předpisů pro sváření auta s chodcem natupo vtisknout exteriéru výraz schopností jádra bez podbízení se kudrlinkami (pro GTIho, ach ti overboosted biedermayeristi) vytvářejícími při pohledu z půlmetru pocit jiného předmětu. Já bych dnes nicméně designéra pochválil zejména za styling exteriéru, méně již interiéru. Pokud se podíváte na tvarové řešení palubní desky, není zřetelná ani celkový ani detailní tvarový výraz, který by navíc měl být harmonický. Naopak zejména záď dokazuje, že si Scheyer uvědomuje sílu zásad a nekroutí a netříští horizontální linie, které vůz opticky rozšiřují stabilizují. Jsem zvědav na detailní technické řešení podvozku, protože je vždy nesmírně zajímavé sledovat, kdo z jakého řešení co vytěží (tj. jak ovládá fyziku).
16. 8. 2011 00:58
mhq
to je ono - [odkaz]
Rozbalit vlákno
1
16. 8. 2011 08:05
Re: mhq
Silový design v neředěné podobě >:D
neregistrovaný "pantheon"
16. 8. 2011 09:58
nemozem si pomoct
ale ten stredovy panel je divny a ta diera ani nehovorim...
Rozbalit vlákno
0
18. 8. 2011 23:24
Ta diera v palubovke
mi nedala pokoja...ved preco by tam nechali dieru!
ma to byt [odkaz]
Ale podla mna uplna blbost,ale niekoho potesi mat modernejsie ako ostatnych...len neviem co by som si tam dal.
Svokru?policajta? ,kozy ? :-)
Rozbalit vlákno
0