Malá auta formátu Fabie stály dosud u Kie na vedlejší koleji. S příchodem nové generace Ria se to ale změní. První kilometry s novým vozem už máme za sebou.
KIA ma konecne plnohodnotne male auto, picanto sa uz rozbieha medzi malymi, ceed je medzi nizsou strednou triedou uz ostrielany bojovnik, sportage si za takisto rekordne kratku dobu vybojoval respekt medzi SUV, venga laka mladych skusit triedu malych mpv a konecne nove RIO je ta spravna volba ktorou sa KIA dostava medzi elitu :yes:
kia je cim dalej tym silnejsia a to ma moze len tesit ;-) za rok je tu novy ceed a potom to uz bude skutocne horuci asflat na cestach ;-)
Páči sa mi tá zmes prevzatých prvkov v interiéry:
Volant a budíky - KIA Sorento
Stredné výduchy a rádio - Škoda Superb
Výplne dverí - Ford C-max
Nastavenie klimatizácie - Kia Sportage
Spodné ovládanie rádia mi pripomína ovládanie klimatizácie na Focuse predošlej generácie
Ale inak pekné auto...:)))
Vysvetlí mi niekto, na čo je ten štvorcový otvor v palubovke?
a kolesa ma z toyoty avensis a ma tiez 4 dvere ako felicia a samozrejme vpredu motor ako fiesta... :-)
uprimne mi je jedno, odkial co zobrala, ak to dokopy dobre vyzera tak to je len + ako nejake sialene korejske vystrelky z 90tych rokov.
Mne ten zadek se svetlama strasne pripomina seat toledo nebo jinou herku tohoto koncernoveho vyrobce. Koukam ze zacina Kia zapadat do bidneho designu ala koncern. Pro me je jasna jednicka Hyundai vs Kia
V zadních světlech taktéž vidím lehkou inspiraci u Seatu (viz minulý Leon - [odkaz] ), ale dnes už je aut tolik a designové nápady jsou už tak vyčerpané, že se to bez (alespoň částečného) kopírování neobejde a myslím, že co se týče přídě a profilu Ria, tak tam se stále jedná o kus originálního a (dle mého soudu) designově povedeného auta... Takže za mě má mistr Schreyer :yes: ...
Pokud KIA nasadi vyrazne nizsi ceny, mohla by ukrojit kus kolace.
Je to nadherne auto a Fabia vedle Ria vypada jako Quasimodo - takovy maly hrbac...
Tak uvidime... :yes:
Na cenu jsem také zvědavý, protože se musí vejít mezi (dosluhující) Cee´d a (čerstvé) Picanto. To si stojí (coby novinka) cenou celkem vysoko (neberu-li akci Edition 1) a Cee´d je cenově "na dně".
Přesto, že se mi Rio líbí 100x víc než Fabie tak bych si vzal tu Fabii s TSI. Ceny v servisu umí u korejců dost překvapit. Při nutnosti výběru základního motoru bych HTP nesnesl.
Servis rozhodujúcim kritériom?
Záleží aj na tom, ako často ho potrebuješ a ako tak čítam skúsenosti ľudí na tomto serveri, škodovkári jazdia do servisu podstatne viac ako ľudia na kórejských autách.
Okrem toho Fabia má dosť pre mňa dosť podstatných mínusov, pre ktoré by som ju nechcel a pre ktoré som schopný tvrdiť aj dosť tvrdý záver - čokoľvek okrem Fabie.
Kupovat si auto podle cen servisu...
To je jako mít doma ošklivou manželku a koukat jen na to zda mi uvaří a vypere ponožky. :no:
Lepší být singl. :yes:
Stejne jako Kankunen... asi bych sahl po Fabii s TSI (kombi), pokud bych byl na rozhodovani sam - ale pritelkyne proste Fabii nemuze ani videt, takze by padla volba na Ibizu ST (ktere ale zase chybi slabe TSI).
Pokud bych mel volit na zaklade designu, tak je to proste jasne RIO. I ta atmoska s 6ti kvaltem mi imponuje, ale odhaduji, ze tam uz bude cena kolem 300+ a to postrada smysl... necham se prekvapit.
300tis. to nebude, tam bude ta cenovka tak kolem 265tis. (můj tip), ale já bych sáhnul klidně už po základním motoru... Je tam sice 5ti-stupeň, ale ten na malé auto bohatě stačí a výkon je na úrovni slabší 1.2 TSI od koncernu, takže podle mně není moc, co řešit... Příplatek za silnější benzín je sice otázka priorit, ale v B segmentu se moc nevyplatí a diesely jsou zde opravdu absurdita...
Mna by velmi zaujimalo ako to vypada s nasadenim 1.2 Turbo GDI do Ria. Od prvotnej informacie zo Genevy je dost ticho. Zaujimalo by ma ci vobec bude, ak hej tak kedy a ake budu jeho paramtre.
Vopred dakujem :-):yes:
tiez by som rad vedel, ako to bude s ponukou silnejsich motorov, ci to bude 1,2 fukana, alebo nasadia este 1,6 atmo? zaujimala by ma aj informacia o podvozku, na com nove Rio stoji? je novy alebo terajsi upraveny alebo je to podvozok i20? vdaka za info
Zvenku to vypadá celkem slušně, ale interiér dle mého názoru moc krásy nepobral, alespoň na fotkách. Uvidíme v reálu. Ale rozhodně další pěkný skok vpřed oproti minulé generaci v podání korejce.
;-) Je to takovýkiapřehled všeho co zatím Šrajer přitáh do Kojeje. Pokud začnou prodávat toto auto za 250 tis. tak to bude stejný odrbanec jako Ceed Fresh.Výbavou oplývající Ryjo viz foto bude k mání těsně pod 400 litrů. Stejně nebudou schopni přitáhnout do republiky víc jak 100 kusů měsíčně a bude to stejný trapas jak s tím ingotním Korejstážem! >:D >:D >:D
;-) K tomu nemusím být jasnovidec. Stačí se jen podívat a všimnout si ,že KIA kaká auta na jedno kopyto.Ten nový Ceed bude taky jednobrd. :-! Celkem úsměvné jsou spotřeby. Nevlezou se do nich i kdyby se to počítalo jen na 90 kilometrů. Korejci jsou v tomto sedmilháři.Ale toto je lepidlo pro ty co budou chtít něco extra za mini cenu.Zajímavý je ten dvojbarevný odstín předku. Všeobecně se ví ,že korejci lak neumí.
Tak se podívej na udávané spotřeby nemecké trojky. Ti se do nich nevlezou (benzínové verze), ani kdyby se to počítalo na 50 km. Kia se v tomto pouze přizpůsobila evropské potěmkunii.
problém je v norme, ktorá platí v Európe. autá sa na spotrebu testujú väčšinou v uzavretom priestore s vypnutými všetkymi prístrojmi - rádio, klíma, svetlá...
a v reáli sa to ťažko dá dostiahnuť. ale dá sa, veeelmi citlivou jazdou ;-)
ináč, tá norma platí pre všetky značky a dosť zavádza oproti skutočnosti 8-s
Rádio a světla sice spotřebu zvyšují, ale jen velmi málo. V EU jistou dobu změnili pravidla pro testování spotřeby. Např. Audi Q7 3.0TDI, v roce 2006 měla městský provoz 14.6 litru [odkaz] a v roce 2011 ejhle - to samé auto žere po městě jen 8,6 litru [odkaz]
To je prostě k smíchu. Navíc u audi mají šikovného webmastra. nevím, jestli je to chyba nebo to tak má být, ale 180 kW třílitrový chrocht žere ve verzi clean diesel vždy víc paliva. Navíc, v jednom řádku tvrdí, že nejvyšší výkon je 180 kW aby hned v dalším napsali, že nejvyšší výkon je 176 kW. Co si mám vybrat. Prostě audi :no:
S tou spotrebou to robia práve tak ako celé európska konkurencia (česť výnimkám). Nič iné nemáš?
Lak vynechaj, nejde ešte o sériové auto a to všeobecné "korejci lak neumí" by si mal nejak podložiť, inak je to len tvrdenie do vetra. ;-)
To že "korejci lak neumí" mužu taky potvrdit ! HMMC Nošovice a jejich subdodavatel nárazníků Plakor Mošnov -časté reklamace laku,kdy nárazníky mají jiný odstín laku.(nejčastěji červená ) Musí se to pak sundávat z auta a vrací se to zpet do Mošnova na přebroušení!+nová barva ;-)
Ondřeji, aká výška sedáku vzadu je dostatočná? Prečo 370 mm sklame, je to málo? Porovnaj s inými autami v testoch - veď je to slušná hodnota. Nie je to hľadanie nedostatku za každú cenu?
Ak by som niečo vytkol, tak je to málo skla a hrozba klaustrofobických pocitov, najmä na zadných sedadlách. No a palubka tiež krásou nehýri, uvidíme, jak to bude vyzerať vo finálnej verzii.
Pochvala do Kie, do Kii, nebo snad do Kiova? Každopádně dobrá práce, takříkajíc dobrá... schreieřina. Jo, jo, schreieřina začíná být pozvolna...frajeřina. Auto má vynikající posaz na silnici, vzdálený audi-átři.-odér na zádi je speciálně pro nás sympatickou parádičkou. Pro mne doslova odporná příď picanta je u Ria rozmělněná do přijatelné formy, no... vypadá to na lowendový sukces. Oceňuji rovněž kabinu, pohledově pak sedadla, členění zadní lavice, umístění ručky parkovací brzdy, tradičně však nebaštím umístění venkovných zpětných a minimalistické "A" okénko, ale to jsou prkotiny, které smete celkové vyznění karoserie.
Jasná trefa na lowendový cíl. Ale nejen tam, i vocas mainstreamu lape po dechu. Naštěstí je tu mainstreamová špička - ŠKODA se svojí třídní progresivitou, naštěstí je tu doslova diamantové, ikonozní a kompletně vyspělé VW POLO, a stále se pohledově lepšící Fiesta.
No... musíme uznat, že máme před sebou nepřehlédnutelnou (před)premiéru.
Pro Rio bude velký úspěch pokud se dostane na 1/10 prodejů Fiesty, Clia nebo 207. V této třídě nebude nikdo kvůli pár tisícům experimentovat. Rio dopadne jako Ceed.
To akoze Ceed dopadol zle?
Tak ty si trochu mimo, a vela ostatnych tiez:
Toto auto ma uz pod taktovkou byvaly Audi Maag - Peter Shreier, po úspechu Ceedu - predstavenstvo koncernu po 2!! rokoch predaja takto oznacilo jeho bilanciu, dostal ON uplne volnu ruku, z hladiska dizajnu na vsetko co z fabriky vylezie - a tu su vysledky !!! a RIO bude uplne v pohode bojovat o priazen zakaznikov v mainstreame proti Fabke, Polu, C3, Cliu,Fieste a neviem este comu...
Takze - len tak dalej Peto!!! :yes::yes::yes:
Ceed se dostal na 1/5 prodejů těch nejlepších - Golf, Astra, Focus, Mégane. Rio to bude mít ve své třídě mnohem složitější - za 1/10 si stojím. Konkurence je v této třídě daleko silnější - Polo, Fiesta, Corsa, Clio, 207, Punto, C3, Fabia, Yaris, Micra, Sandero - auta, která jsou před i20 a nevěř tomu, že se Rio před i20 dostane.
Podle mně má Rio celkem velký potenciál a mohl by zaútočit možná i na pozici Yarise... Jinak - proč mají ti nejlepší o tolik vyšší prodeje? Protože mají své domácí silné trhy, které tyto modely táhnou... Vyškrtni si prodeje z Německa a Francie a uvidíš, jak to bude všechno hned vyrovnanější...
Chvíli jsem přemýšlel nad tím, že vás pane GTI snad i pochválím za jeden z mála objektivních příspěvků na adresu asijských výrobců, ale závěrem jste si to pokazil. Hlavně jste však mezi řádky napsal důvod vašeho příspěvku - vy se bojíte, sem by patřili min tři vykřičníky, ale dávám :-), ten je výstižnější.
Jinak KIA je nesklonná, zadek není z A3, ale z pro ceeda, u picanta se shodnem, o zařazení na trhu naštěstí nerozhodujeme ani jeden. Dle mých informací cena začne pod 200 s třídveřovým modelem a okolo 250 bude schopný kus. Myslím, že OK, vzhledem k tomu, co za to dostaneme. Volba "jetý němec", či nová "rejže" bude opět o něco těžší.
Na nic jiného tu nečekám, než na to až mě pochválíš, ty brepto. Jinak jsi to odhadl přesně, ano bojím se. Bojím se mozků tvého vakuo-kalibru. Bojím se přiZpěvatelů, kteří si umí dát nick "ten nejlepší", bojím se lidské malosti, tuposti, všech těch projevů komplexů méněcennosti, prostě všech zhůvěřilých malolitrážních diskutérů. Diskutérů jimž je myšlénka nedostupná jako nafta do Ferrari.
P.S. Nezapomeň napsat Peterovi Schreierovi, že zadek ria není autorským rukopisem átrojky, nýbrž procee´da... koupí ti mokrý hadry...
I tato tvoje arogantní a jedovatá slina není ničím jiným než projevem strachu. Slušnému člověku nestojíš za reakci, nejsem však natolik slušný abych si neodpustil alespoň malou reakci - patříš chocholouškovi přitroublý hochu.
Jsi typickým důkazem, toho, že na internetu je/může být každý hlupák králem.
Nevšiml jsem si, že bych Rio jakkoli urážel... ;-) Pokud máš na mysli toho moulu nahoře, pokud ho považuješ za mého oponenta, pak nechtěj abych tu napsal, za co ho na diskusích považuji já...
A teď si představ milý GTI, že se zachovám stejně jako ty, totiž stanu se hulvátem.
Jak jsem pochopil, redakce tohoto serveru si tě dokonce váží, ale hlavně tě osobně znají a to je jako by jsi byl veřejně známou osobou. Tak pozor na barvu trenek zevnitř a začni se chovat slušně - jsi lehce dohledatelný.
Ty máš hlavně problém v tom, že se chceš pořád někým stávat a nakonec ti z toho vychází jeden velkej diskusní brajgl. Soustřeď se na sebe, o sobě přemýšlej. A když už chceš diskutovat, tak se to proboha nepřed někde nauč.
Sorry, krasavče (ty nejkrásnější), ale tohle si nech na disko nebo hospody... tohle tu nepatří... nezastávám se ani urážek, ale tohle je špatně a nepatří to tu!
Vloni se prodalo v EU tuším 100kks cedníků a i kdyby Rio pobralo jen polovinu tohoto počtu, tak čísla budou chybět všem, pravda...Polo, Fiesta budou zasaženy méně, ostatní pak více. PS umí velmi dobře balancovat nad mixem orientálního nádechu a evropských požadavků. U velké Optimy pak spolu s přitažlivostí pro zaoceánské trhy.
Mně se líbí :-) ... Autoweb.cz: "Kia Rio ale myslí i na řidiče. Pozice za volantem je naprosto perfektní, jako by ji navrhovali u BMW nebo Mercedesu. Pedály jsou rozmístěné dobře a kdyby Rio vyzývalo k podřazování s meziplynem, byla by radost ho provádět. Také tu najdete vypínatelnou stabilizaci, což vám dovolí si s autem na limitu hrát. Překvapilo mne, jak ochotně se nechá auto vyprovokovat k utažení zatáčky ubráním plynu, jako to umí třeba Ford Fiesta." :-)
Zdravím vespolek,
bylo by nějaké oficiální info kdy a jestli vůbec dorazí na náš trh sedan?
V sedanu za slušnou cenu by to byl pro měj favorit na rodinnej wágn..
Isteže. Okrem iného. Jazdu, a teda aj interiér mám vyskúšané na vlastnej koži a to je aj objektívne, myslím si. Ibiza nie je tým, čo nazývam vydareným autom.
Kombi s najkrajším zadkom. Kufor objemovo pod Fabiou, pocitovo, dizajnom interiéru, z veľkej časti aj exteriéru pod všetkou konkurenciou. Asi preto som naňho zabudol.
No vidieť, že o tom aute veľa nevieš. "Pocitovo" ako píšeš má jedny z najlepších jazdných vlastností a pár litrov objemu kufru písaných na papieroch, nemusí v reále hrať zas až tak veľkú rolu. No vidieť, že ty si ten typický spotrebiteľ, ktorý kupuje auto len podľa spotreby, objemu kufra a ceny. Poradím ti... S týmito kritériami si nikdy neužiješ poriadnu zábavu zo šoférovania... Ale samozrejme to beriem, každý máme iné priority. Každý aj na iné priority máme svoje prostriedky. Pochopiteľné a proti tomu samozrejme nič nemám...
Správne, auto si nekupujem pre zábavu.
Seat je pre mňa pritvrdý, nepohodlný, malý, má nechutný plastový interiér a podobne nechutne sa na mňa škľabí aj zvonka. Zadok sa im dizajnovo poaril, ale to je trochu málo na palec hore. ;-)
Tak ani moja priorita pri poslednej kúpe nebola zábava, ale akýsi pomer všetkých vlastností, ktoré som požadoval. Ak by to auto ale žiadnym spôsobom nelákalo aby som sa tešil na ďalšiu jazdu s ním, tak by som ho nechcel. Teda u mňa tam musí byť akýsi ten efekt, kedy je to auto aj zábavné a baví ťa s ním jazdiť, baví ťa, že ho máš. Že vlastne si s ním spokojný. Naozaj, ak by ma moje auto nebavilo, tak ho predám a idem hľadať ďalej. Bez ohľadu na to či má kufor 400l alebo 10 000l. A to ja teda potrebujem poriadny kufor, pretože veľmi často vozím veľa rozmerných vecí. Keby mi to auto nič nedalo zo samotného šoférovania, jednoducho ho nechcem.
Sorry, ze sa miesam...ale ak myslel nielen dizajnovo ale aj kvalitativne, tak uz by to davalo zmysel uplny, mna tiez momentalne - a teraz fakt VAZNE : nedokaze oslovit nic-NIC co Seat dizajnovo urobil pre kvalitu interieru - lebo tam ako sofer asi stravis viac casu ako pozeranim sa na auto zvonka - ci?
Alhambra a Exeo su defakto VW a OOOO, a ostatne je kvalitativne uplne :no:
Na druhou stranu - k čemu jinému, než k přepravě, objemům a spotřebám by měl přihlížet, když kupuje KOMBI? Malé kombi není žádný sporťák, aby se tu argumentovalo zábavou z řízení. Má to být auto, které odveze (mladou) rodinu na místo, nevytřese z ní duši a chuť do života... Seat dovede všechno mimo právě toho...
Díky. Potrebujem priestor, pohodlie, komfort obsluhy, akustický komfort (podmienka pridaná po skúsenostiach s Fabiami). A v neposlednom rade dobrý pocit z pobytu v interiéri auta, pretože v ňom trávim niekedy dosť veľa času. ;-)
jj, Ibiza ST je bezpochýb najkrajšie kombi v triede malých áut... Škoda, že nevidieť kombi napríklad od Fiesty, Pola, Corsy... Bolo by tam z hľadiska konkurenčného boja veselo...
Polo kombi aj Polo sedan boli, a nejak to nikam nedotiahli....
Corsa je už za horizontom, snáď s novou generáciou...
Fiesta v kombíku? Tak takú príšerku si ani nechcem predstaviť...
Stará verze Ria se prodávala u nás taky jako hatch i sedan, btw Rio v sedanu jsem kdesi už na fotkách viděl, včetně parametrů a prostě bych ho chtěl..kombíka už jsem vlastnil, ale nemoh jsem se na sebe ani podívat, když jsem jel kolem nějaké odrazné plochy. Teď mám většího sedana a je to pro mě nejpraktičtější auto, co jsem kdy vlastnil. Vlastnosti kombi (jako převézt pračku apod.) jsem využil tak dvakrát do roka max. Ale chápu, že v našich končinách patřím k menšině. Asi budu muset špárovat na Elantru.
Taky vím, že sedan k nám nejde na trh hned, ale chtěl jsem vědět, jestli vůbec někdy bude. Nebo aspoň u některých sousedů. Když už tu autor článku vyzývá k otázkám na dovozce.
A? ja som nenarážal na to. ja som narážal na vhodnosť malého sedanu ako rodinného auta. Mimo to, Rio bolo aj malé kombi, hoci nie zrovna vydarené...
[odkaz]
Kedy pride sedan, to neviem, ale je ho tu vidiet...staci si to posunut na asi 2:40. Aj ked je to skor americky dizajn a neviem, nakolko bude totozny ten pre europu. Mimochodom potom je na tom istom videu aj facelift pre Soul a je (podla mna ( este krajsi.[odkaz]
Již jsem to tu psal, letos bude pětidveř a na jaře tří. Cena začne pod 200 s třídveřovým modelem a -+ 220 pěti. Okolo 240 bude první "schopný" pětidveřový kus. S jinou variantou karoserie se pro evropu zatím nepočítá. Předpoklad je, typuji, prodat na našem trhu cca 600-800 ks, uvidíme, ale myslím, že jako prd.
Jinak někde jsem četl názor, že novému ceedu nezůstane multilink a jméno, vzhledem k tomu, že v žilině již jeden stojí a obé má, si myslím, že to je jen fáma.
O multilinku na zadní se tady spekulovalo i kolem nové generace i30 - ve vazbě na to, že Elantra má vlečenou, i mně to přišlo logické kvůli úsporám. Teď nejčerstvěji ale redaktoři Autotipu byli ve Frankfurtu ve vývojovém centru H. na prohlídce prototypu nové i30 (nesměli fotit :'-( ) a tvrdí, že konstrukce náprav zůstává zachovaná. To by znamenalo i pro cee'd zachování multilinku. Svědčí to ve prospěch toho, cos viděl v Žilině.
Doporucuji precist clanek, zejmena pak prvni odstavec v casti nazvane "Malý maxi-interiér", mozna te to trkne a prestanes tady ze sebe delat saska. ;-)
saska mas medzi nohami >:D
..ale aby si to pochopil ty jelito, tak ti to ozrejmim..ja som to samozrejme cital,, tzn. nenapisal som nic viac a nic menej nez to, ze tento interier (cize tato verzia) je hroza..to ze to bude vyzerat nakoniec o nieco inak neriesim, to mi je uplne jedno, nakolko ilustracia je k dispozicii len tato.
veľmi pekné auto (exteriérovo), palubovka - otras :'-( mohli na nej teda trochu viac popracovať. ale jazdiť bude asi obstojne, takže celkovo :yes: a vw go home! ;-)
Ani zozadu nevyzerá vábne, akoby u niekto nárazník vrazil dnu...Podľa mňa dosť rozpačité, aspoň podľa týchto fotiek. Počkaje na reálny výstup, potom sa bude hodnotiť lepšie.
súhlasím. som náramne zvedavý aké bude na živo... zatiaľ ale vyzerá o 100% lepšie ako jedno nemenované trošku preceňované škaredé káčatko... aj keď len porovnám ich foto
Po týdnu servírovaných podivností a mořských oblud od Hyundai nám přistál na stole další chod. Tentokrát od svého koncernového bráchy a já mu hned na začátku musím vyseknout poklonu, neboť působí proti H. jako balzám pro oko. Také bych chtěl pochválit autora textu, že se nekonal u testovaných korejců známý krok stranou, tedy přenesení vlastností auta v plné výbavě na základní holobyt. Přehmaty vidím zatím tři, divná černá díra v palubovce, oplastování předních sedadel (jak populární) a hlavně stříbrná lišta s ovladači, která přímo volá po zářezu do řidičova kolena.
Některé vášnivé diskutéry bych chtěl uklidnit, že útok na Polo, Fiestu, 207 nebo Fabii se samozřejmě nekoná, ale některým (Grande Punto, i20...) bude pořádně horko. Uvidíme, co přinese finální verze.
Ve třídě, které více vládnou mezi klienty spíš ženy se právě líbivý design počítá, proto se dá očekávat, že prodeje malé Kie někomu uškodí. V menší míře zavedeným střelcům jako jsou Polo, Fiesta, C3 (Peugeot a Renault představí nejpozději do roka nové generace a tady bude velmi záležet na jejich přijetí), ve větší pak Fabii, GP, Corse atd.
Oplastování předních sedadel, ocení každý, kdo na zadních sedadlech vozí ratolest v dětské sedačce. Používá německá svatá trojka a třeba i Jaguar a sám to vidím jako velmi praktické řešení.
;-) Pokud tu plečku budou tahat na lodích z Koree ,tak do konce roku se možná na pár kiaštastlivců dostane. Tento líbivý tucťák musí první nakrmit trh kde se platí eurem. Tady si musíte vystačit s I30 -Ceedem- nebo nepovedenou Vengou- >:-[]
Uvidíme kolik tady těch líbivců budou vůbec schopní dát na prodej do ČR. Ty jsi zarytý korejcomilec. to je vidět . Já zas pro ty korejské hujdy a plečky moc nehořím. Ale je to jen tvůj problém. >:-[]KIA prodá 59 žabáků a málem je z toho ohňostroj. Až se dotáhne aspoň na Hnůjdaj ,tak můžete oslavovat. Ale zatím se táhne za ním jak sopel a smrad. >:D
To sa proste deje keď chce niekto, čo mu pred dvoma mesiacmi zaviedli na vsi internet, "skákať" do diskutéra ktorý tu prispieva roky... ;-) Ale v poslednej dobe je to tu normálne. Staré "páky" akosi odchádzajú(alebo neprispievajú) a títo noví nemajú ani zdanie s kým sa potom snažia diskutovať. Už to tu dávno nie je to čo pred dvoma - troma rokmi. Bežne 2x za týždeň diskusia 400+ a aj keď boli 3/4 off topic a flame, tak bola aspoň sranda. Teraz je to tu samý malý Jarda a ak je diskusia 1x za mesiac 400+ tak asi v redakcii strieľajú šampus... ;-)
Je to jednoduché! Nebudou schopní dodat požadovaný počet aut. Budou to tahat přes půl zaměkoule a náš trh je pro toto nové auto nezajímavý. Až se nasytí ,tam kde je zájem KIE větší ,tak pak tady pohodí víc kostí pro vlčáky. :-!
Kua, dobre vidim?
Ved to ma rozvor skoro jak Octavia. Az na smiesnych 8mm. Sirka a vyska tiez nie su male.
Cize male auto, velke skoro jak golf IV. A vo vnutri mozno aj vacsie.
Dobrá poznámka. Inu, rozvor podobný jako nový Chevy Aveo - protože HKAG zdaleka neřeší jen konkurenci evropských značek. Jinak - pohled na Picanto i i10 prozradí, že mají rozvor kolem 2380 (mimochodem, na podobném jezdil kdysi o třídu větší Pony/Accent) - takže není jaksi důvod chodit v tomto případě s rozvorem pod 2500, skoro by se vytratily důvody pro to, mít zvlášť platformu pro mini a supermini.
Nie je nepodobný tejto Kii. Ako v tomto prípade, aj na Up!-e som videl len predsériové verzie, takže materiálmi sa musím nechať tiež prekvapiť, dizajnovo žiadny zázrak. Môj osobný názor je, že najmilším prekvapením budú dvere.
No tak tomu se říká nadějné vyhlídky: po chváleném Picantu zjevně ladiči Kie věnovali poctivé tuny dřiny taky vyladění podvozku Ria, takže už v předsériové podobě probouzí v redaktorech neslýchané vzpomínky na Fiestu nebo Mazdu 2. Jinak řečeno, zábavný malý heč od HKAG se konečně objevil nad obzorem. To je nejdůležitější sdělení za poslední roky, protože design exteriéru je s prominutím jenom staniol, do kterého je čokoláda zabalená. A Petr Schreyer posílá vzkaz, že sportovat se bude, protože on přece není jen krejčí, co šije ty kabátky navrch, ale mluví samozřejmě do celkové koncepce auta. (Znovu si zopakujeme, že slovo design zahrnuje celkovou projekci, nejen "výtvarné řešení", i když se na něj obvykle zužuje). Postavením téhle zřejmě podařené civilní platformy získává materiál pro budoucí práci na opravdu vážně míněném sportovním podvozku (s příslušnou fešáckou budkou). Design Ria se úměrně tomu ze stacionární kolmé cihly změnil na položenou dynamickou figuru (že se zrovna mně na ní všechno nezamlouvá, je opravdu jedno). Trochu váhám, jestli něco takového bude replikovat Hyundai v příští generaci i20 a říkám si, že dost možná pouze převezme vyzrálou civilní verzi podvozku, ale jinak bude hledět zachovat indickou střídmost. Aby dokázal zachovat elementární služebnost a nízkou cenu pro trhy, kde jsou hodnotové priority aut nastavené úplně jinak než ve zpovykané Evropě. A zatímco Hyundai vytvořil amerického zadohrabního exota Genesis Coupé, je teď ve Frankfurtu opět na tahu Schreyer, aby tam na konceptu vysvětlil, jak si uplatnění zadního náhonu s platformou GT představuje on - snad pro Evropu?
Karoserie je nečekaně dobrá. Z prvních snímů snad jen kritika směrem k absenci většího šmrncu, lehkosti, ale to jde jistě na vrub té schreirovštiny, tedy jak píšeš - sport a zábavná jízda. Jinak díky za příspěvek. Tradičně :yes:
Souhlas... karoserie se opravdu povedla, i když to už mě vůbec nepřekvapuje vzhledem k již vytvořeným vozům pod taktovkou Schreyera - ten je momentálně asi nejlepší designér (masově prodávaných) aut :yes: ... Celkový designový směr Kie mi trochu připomíná Dodge - obě automobilky se snaží tvořit sportovní design, ale trochu jinak, než konkurence - základními atributy jsou robustnost, agresivita a skoro až tvrdost. Jde o jiný přístup k designu, ale (alespoň podle mně ) není vůbec špatný... Jinak taktéž díky, Patriku, opět si prokázal, že patříš mezi ty inteligentně nejsilnější jedince, kteří okusili Auto.cz:-):yes:
Peter Schreyer je dnes Pan designér a nezapomíná při teroru předpisů pro sváření auta s chodcem natupo vtisknout exteriéru výraz schopností jádra bez podbízení se kudrlinkami (pro GTIho, ach ti overboosted biedermayeristi) vytvářejícími při pohledu z půlmetru pocit jiného předmětu. Já bych dnes nicméně designéra pochválil zejména za styling exteriéru, méně již interiéru. Pokud se podíváte na tvarové řešení palubní desky, není zřetelná ani celkový ani detailní tvarový výraz, který by navíc měl být harmonický. Naopak zejména záď dokazuje, že si Scheyer uvědomuje sílu zásad a nekroutí a netříští horizontální linie, které vůz opticky rozšiřují stabilizují. Jsem zvědav na detailní technické řešení podvozku, protože je vždy nesmírně zajímavé sledovat, kdo z jakého řešení co vytěží (tj. jak ovládá fyziku).
mi nedala pokoja...ved preco by tam nechali dieru!
ma to byt [odkaz]
Ale podla mna uplna blbost,ale niekoho potesi mat modernejsie ako ostatnych...len neviem co by som si tam dal.
Svokru?policajta? ,kozy ? :-)