Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Mercedes-Benz SLK 250 CDI: Turbodiesel oficiálně, v prodeji od září

Hned po odhalení na frankfurtském autosalonu se začne prodávat dieselové SLK. Jeho cena bude nižší než u benzinového SLK 250 BE.
Zpět na článek
17. 8. 2011 12:07
17. 8. 2011 12:57
17. 8. 2011 13:01
17. 8. 2011 13:07
17. 8. 2011 14:03
17. 8. 2011 17:21
17. 8. 2011 18:44
17. 8. 2011 23:43
18. 8. 2011 13:45
18. 8. 2011 14:57
18. 8. 2011 18:37
18. 8. 2011 19:52
19. 8. 2011 00:00
18. 8. 2011 00:17
18. 8. 2011 13:33
18. 8. 2011 15:22
18. 8. 2011 18:44
17. 8. 2011 20:53
Avatar - mustafa
17. 8. 2011 12:07
trapárna
Jako jezdci jsou možná dobří, ale jako herci nic moc >:D
Rozbalit vlákno
1
17. 8. 2011 12:23
Re: trapárna
Az budu chtit videt recenze s nemcinou pujdu na www.autobild.de :-! :no: :no: :no:
Avatar - KANKUNEN
17. 8. 2011 12:57
6
Šestiválec je z cenou o hodně nad čtyřválci a místo čtyřválce už může být třeba nafta, takže to půjde dobře.
Rozbalit vlákno
15
Avatar - CHerokee
17. 8. 2011 13:01
Re: 6
Diesel se k tomuto typu auta moc nehodí. Jsem spíše zvědavý na 55 AMG. 250 i 350 CGI jsou dost dobré motory.
Avatar - Ricardo
17. 8. 2011 13:07
Re: 6
Hlavně, když mají automat a proto se dá řadit pádlama >:-[]
Avatar - Pekelná Micinka
17. 8. 2011 14:03
Re: 6
To je jako, že se tu to... mácháš. >:D >:D
Avatar - white label
17. 8. 2011 17:21
Re: 6
Určitě to nepojede zle, ale zrovna do tohoto auta R4 diesel, to je jako mleté maso, místo čokolády, v lentilkách...
8-s >:-[]
Avatar - CHerokee
17. 8. 2011 18:44
Re: 6
Tak před pár dny jsem s 350 CGI ujel 1000 km. 3 hodiny v zácpě. Automat k nezaplacení. A ten smrad ze spálených spojek...úsměvný. Proti moderním automatům brojí jen ti, co ho pořádně nevyzkoušeli.
Avatar - Ricardo
17. 8. 2011 23:43
Re: 6
Spálená spojka? Tobě asi opravdu nezbývá jiná možnost než automat a vozit se, mačkat pádla a u toho se opájet pocitem, že máš vliv na to, co převodovka dělá...
Avatar - CHerokee
18. 8. 2011 13:45
Re: 6
Do felícií se automat nedělal ;-)
18. 8. 2011 14:57
Re: 6
Mě ten automat nesedl. Na běžné ježdění byl skvělý, ale když jsem tlačil na pilu, tak nebyl nic moc. A "Manuální" mód je k smíchu. Jako kdyby inženýři od Mercedesu ještě neviděli manuální sekvenční převodovku. Meziplyny jsou efektní, ale přesné řazení by mi vyhovovalo víc. Dvouspojka v Z4 mě přesvědčila víc. Celkově je to dobré auto, nebojím se říci i lepší než Z4, ale převodovka je bohužel limitující faktor. A ještě větší škoda je, že je to jediná volba - ani manuál, ani sportovní automat v nabídce není a asi ani nebude.
Avatar - CHerokee
18. 8. 2011 18:37
Re: 6
Nevím s jakou jste jezdil převodovkou, ale v SLK je úplně nová 7G Tronic Plus. Proti původnímu 7G Tronicu je o něco lepší a v SLK je sportovně naladěná a přizpůsobuje se dobře jízdnímu stylu. Měl jsem obě, takže můžu porovnat.
18. 8. 2011 19:52
Re: 6
Asi každý jinak tlačíme na pilu. Je lepší než předchozí 7G Tronic, ale pořád není tak rychlá, jak bych si představoval. Když jsem s tím jel do zatáčky (a potřeboval jsem jít dolu o více stupňů), musel jsem vybírat menší zlo - buď brzdit dříve a dát převodovce dost času na podřazení, nebo do zatáčky vlítnout optimálně, kdy zase převodovka dokončovala podřazování až v zatáčce. Sice normálně řadí celkem jemně a dává meziplyny, ale přesto to není tak sametové, aby to nerozhodilo auto a já neztrácel čas korekcemi. Slušný automat, ale sportovní převodovku si představuji jinak. AMG tam nejspíš dá něco lepšího, ale nejsem si jist, jestli bych chtěl V8 do SLK. Problém by asi vyřešila zakázková úprava u AMG nebo Brabusu, ale její rozumnost by se odvíjela od nákladů.

Nic není dokonalé. Auto je to dobré. Ale podle mě, pokud má někde slabinu a prostor pro zlepšení, je to převodovka.
Avatar - CHerokee
19. 8. 2011 00:00
Re: 6
Tak AMG Speed shift je jiné kafe. V8 co tu chystají má mít jen 187 kg, takže to asi bude paráda. Není to auto na dráhu, ale ve své třídě je bezkonkurenční. S novým SLK mám nalítáno kolem 4000 km a je to auto na zábavu a radost z jízdy.
Avatar - Hammunasakra
18. 8. 2011 00:17
Re: 6
Já sice teoreticky také preferuji "víceválcové" BENZÍNové motory, ale SLK je maličké lehoučké auto - výborný 250CDi s ním bude nejspíš příjemně "cvičit" - já myslím že by to NEmusela být špatná verze... ;-)
Avatar - white label
18. 8. 2011 13:33
Re: 6
No jo, kdyby dal do prémiového roadsteru dieselový R4 koncern, tak tu napíšeš hromadu negativních komentářů, ale když to udělá MB, tak je to vlastně nakonec dobře... :*) >:-[]
Avatar - Hammunasakra
18. 8. 2011 15:22
Re: 6
NEtlačte mne do takových "bubostí" (vnímání světa JEN přes znáček na kapotě). Myslím že do BMW Z4 by se 23d MOHL hodit (ale MUSí to být TAKOVÝHLE motor - "malýlehký" (v tomto případě NE 6ti-válec) a "nabušený" ... a OCEŇUJi vaši "vizi budoucnosti", myslím že než "dopřipraví" u vwaudiporsche ten nový roadster MOHLi by mít k dispozici i nějakou odpověď na 2.2 HDi apod. a tak i u nich by se MOHL do takového auta dostat naftový motor (ještě nedávno jsme si ho NEdovedli představit třeba v 6kovém BMW kupé, v příští generaci bude možná i v tom Z4 ;-)
PS: A s těmito motory se VELMi příjemně třeba předjíždí. NEviděla bych jejich použití jen v nižší spotřebě, o tu nejde, svým "průběhem" a výkonem ale - dle mne - MAJí smysl (již jsem to psala, ale rozdíl mezi "obyčejným" R4 dvoulitrem a "tímhle" je skoro ZÁSADNí, opravdu téměř jako mezi 4 a 6ti-válcem :yes: :-)
PPS: A jestli jste měl při psaní na paměti mou reakci na Porsche Panamera a diesel, tak jednak Porsche vnímám (zatím stále ještě ;-) ) dost NAD "běžnými" vozy BMW, audi, MB apod. a HLAVNĚ jsem "kritizovala", konkrétním motor a jeho výkon, srovnatelný s výkonem "tuctového" CITROËNu C5 - TO je pro mne "zklamání"! Když už Porsche nabízí diesel, má to být (skoro "musí to být") něco jako 40d od BMW nebo Bi-TDi, NEjen kvůli výkonu, ale i "technologiím" - "tuctový" naftový třílitr jaký najdete v Lagunách a C5kách apod. to je prostě na Porsche vyšší střední až luxusní třídy prostě MÁLO :no: :-|
Avatar - CHerokee
18. 8. 2011 18:44
Re: 6
Souhlasím. 250 CDI není nepředstavitelný, v prodejích C + E tvoří diesely 90 % prodaných vozů. Ale k charakteru SLK se opravdu spíše hodí výkonější benzínové jednotky... myslím, že vím o čem mluvím. Ale rozhodně to neodsuzuji, každému po chuti.

Jen tady ti manuáloví kritici (zjevně se vozící ve vozech, kde automat nebyl k mání) jsou k smíchu. Hájí něco proti něčemu, co sami nevyzkoušeli. Není nic lepšího než moderní automaty. Jezdím docela dost, vyzkoušel jsme všechno možné a jsem o tom přesvědčený.
17. 8. 2011 20:53
Diesel v kabriu
To musí být nádhera, přijet v parném létě na světla a poslouchat chrochtání čtyřválce se staženou střechou... Ale ten co si ho koupí motor neuslyší, tomu budou v hlavě cinkat ušetřené trojníky:-))))
Nedávno jsem v Brně potkal E cabrio 350 CDI. Marně jsem přemýšlel, proč někdo do auta, které lze provozovat tři-čtyři měsíce v roce, cpát diesel. Kdyby to bylo auto celoroční, dalo by se to jakžtakž pochopit, ale tohle je opravdu nějaká úchylka, nějaký fetiš...
Rozbalit vlákno
6
Avatar - Ham.
17. 8. 2011 21:15
Re: Diesel v kabriu
No myslím, že v našich zaměpisných šířkách ani trojníky nejsou na pořadu dne. Takové auto se kupuje na příležitostné vyjížďky, většinou jako další auto do stádečka, vyráží se ven když je hezky (no to letos třeba ještě nebylo) takže taková kárka najede max. pár tisíc ročně. No a kolik ta úspora může být, nula nula nic a ta nula opravdu nestojí za chrapot dieselu a smrad který v sedanu člověk sám po sobě nečuchá ale tady? To ten automat je celkem přijatelná věc a přispívá k pohodě při stažené střeše i při nějakém cukání z města ven nebo zpět i když optimální by bylo nabídnout alternativně i manuál. Sám jsem zvědavý na prodeje takové kombinace (snad nějaké jižní kraje kde auto jezdí třičtvrtě roku a skutečně najede desítky tisíc ročně třeba v autopůjčovně pro turisty třeba někdo uslyší na ty trojníky), technicky tomu nelze nic vytknout ale dehet v roadsteru to je skutečně síla...
17. 8. 2011 21:40
Re: Diesel v kabriu
tak cabrio s plechovou střechou může jezdit i v zimě, manželka jezdila tři roky po sobě s peugeotama 206,207 cc... ale to jsou aspoň předokolky... teď má Z4 a straším ji, že na zimu druhý nedostane:-)
Avatar - Ham.
17. 8. 2011 21:52
Re: Diesel v kabriu
Na nějakou nouzovku v zimě fajn ale na běžné denodenní ježdění bych to navrch v kombinaci ženská/zadokolka moc neviděl. Asi máš ženu gurmánku...
Avatar - Hammunasakra
18. 8. 2011 00:07
Re: Diesel v kabriu
No to NEmohu "odolat" a MUSÍM se zeptat: "A proč?" (byste to "neviděl" na kombinaci žena/zadokolka??????????????????????????… :-)
18. 8. 2011 07:14
Re: Diesel v kabriu
Bydlíme v Brně, tady je sníh tři dny v roce, a jezdí prakticky jenom po Brně, když jedeme někam dál jedeme mým... tak si myslím, že by to v pohodě mohla zvládnout s dobrým obutím... kdybysme byli na Vysočině tak by to asi byla jiná písnička:-)
Avatar - Ham.
18. 8. 2011 11:00
Re: Diesel v kabriu
Ale jo po městě se dá a nejde o to, že by kabrio nevyjelo nějaký nasněžený kopeček a s nataženou střechou ty pevné střechy dobře těsní a neprší do nich o tom žádná ale musí to být nějaká trasa kde jsou slušné silnice, 3km na nákup, 1 km do jeslí, 2 km ke kadeřníkovi a šup domů. Spíš jde o takovou celkovou vhodnost na naše nevhodné komunikace, pohybuji se v Praze a středočeském kraji a stav silnic a ulic dosáhl minulou zimu skutečně vrcholu a nelze předpokládat, že do nadcházející zimy s tím někdo něco udělá takže SUV je poslední použitelná kategorií a spíš to vypadá na pravověrné offroady. No a v zimě, cahotu, mlze po ránu na rozflákané silnici je kabrio no řekněme trochu extrémní prostředek, většina má nejaké větší ráfky na šlupce, světlá výška není nic moc a nizký posaz "skoro" na zemi je super na letní hladkou silnici, na ty srágorky co jsou nyní u nás každou zimu tedy kabrio nic moc. Z4 je krásný stroj, podle mě nejhezčí ve své kategorii ale v zimě bych ji ven tady u nás nevyhnal (tu Z4 ale ani ženu v kabriu).
18. 8. 2011 20:11
Na co si dát pozor - autoblog.nl
Jsem si vzpomněl na úsměvný komentář z testu SLK 350 na autoblog.nl aneb na co si dát pozor:

But do you look stupid?
Well, driving a convertible is always a bit gay.
A 4-seater convertible is per definition gay.
Being in a 4-seater convertible with 4 people, gay.
Driving it with the windows and the windscreen up and wearing a cap is gay.
Driving your convertible with a Mercedes cap on is even more gay.
Being in a convertible with 2 men is quite gay.
Cruising along in your convertible alone, gay.
Driving your convertible with music playing too loudly is also very gay.

So there's a lot to look out for.
This is a roadster, that's a good start.
A two-seater with rear-wheel drive and a long nose.
So there are a lot of mistakes you can't make.
The windows are up so you can hear me, that's a bit gay.
I'm in the car together with Rob, the cameraman, that's also a bit gay.
But the car is cool enough to make up for that.

Možná trochu nevhodné, ale způsob, jakým to redaktor podal, a navíc v nizozemštině... zkrátka jsem se zasmál.
Rozbalit vlákno
0