Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Volkswagen up! oficiálně: Mini-VW odhalen

Fox je zapomenut, po čtyřech letech čekání přichází produkční verze Volkswagenu up!.
Zpět na článek
21. 8. 2011 08:51
21. 8. 2011 09:10
neregistrovaný "mircoola"
21. 8. 2011 14:27
21. 8. 2011 14:47
21. 8. 2011 16:50
21. 8. 2011 17:48
21. 8. 2011 12:40
21. 8. 2011 13:43
21. 8. 2011 16:36
21. 8. 2011 20:03
21. 8. 2011 20:05
22. 8. 2011 11:55
21. 8. 2011 09:13
21. 8. 2011 10:02
21. 8. 2011 10:17
22. 8. 2011 17:23
21. 8. 2011 09:37
21. 8. 2011 09:46
22. 8. 2011 09:41
22. 8. 2011 12:03
21. 8. 2011 09:50
21. 8. 2011 10:21
21. 8. 2011 15:48
22. 8. 2011 12:39
22. 8. 2011 20:12
21. 8. 2011 09:53
21. 8. 2011 10:08
21. 8. 2011 10:31
21. 8. 2011 11:26
21. 8. 2011 11:59
21. 8. 2011 11:45
21. 8. 2011 12:11
21. 8. 2011 12:18
21. 8. 2011 12:31
21. 8. 2011 10:28
21. 8. 2011 10:59
21. 8. 2011 11:51
21. 8. 2011 14:09
21. 8. 2011 14:13
21. 8. 2011 14:29
21. 8. 2011 16:18
21. 8. 2011 17:51
21. 8. 2011 14:50
21. 8. 2011 14:51
21. 8. 2011 18:55
21. 8. 2011 20:16
21. 8. 2011 23:00
23. 8. 2011 13:18
21. 8. 2011 15:02
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
21. 8. 2011 16:30
21. 8. 2011 18:23
21. 8. 2011 18:23
21. 8. 2011 18:28
21. 8. 2011 20:23
21. 8. 2011 22:50
22. 8. 2011 01:19
22. 8. 2011 09:29
21. 8. 2011 18:55
21. 8. 2011 19:20
21. 8. 2011 21:11
21. 8. 2011 21:15
21. 8. 2011 21:21
21. 8. 2011 21:28
21. 8. 2011 22:38
22. 8. 2011 00:04
22. 8. 2011 06:35
22. 8. 2011 12:18
22. 8. 2011 22:20
21. 8. 2011 23:58
22. 8. 2011 02:11
22. 8. 2011 09:34
22. 8. 2011 09:59
22. 8. 2011 12:50
22. 8. 2011 14:09
22. 8. 2011 11:23
22. 8. 2011 15:39
22. 8. 2011 11:59
22. 8. 2011 13:23
22. 8. 2011 14:29
22. 8. 2011 20:14
22. 8. 2011 20:03
22. 8. 2011 15:47
22. 8. 2011 15:27
Avatar - jenik1
21. 8. 2011 08:51
Konkurence
Určitě tohle německé auto bude stát víc než Fiat Panda. Ale je Panda opravdu horší auto?
Rozbalit vlákno
22
neregistrovaný "mircoola"
21. 8. 2011 09:10
Re: Konkurence
Je. Treba sa odviezt a spravit si vlastny nazor.
21. 8. 2011 09:14
Re: Konkurence
přesně tak :yes: Proto čekám na tvoje jízdní dojmy s novou Pandou a tímhle VW... ;-)
Avatar - Katikakus
21. 8. 2011 09:59
Re: Konkurence
Takze ty uz si jel v obou, kdyz tvrdis, ze Panda je horsi? :-!
Avatar - jenik1
21. 8. 2011 14:27
Re: Konkurence
Nemohl by jsi to napsat česky...slovensky neumím.. v na slovensku nemáte web o autech?
21. 8. 2011 14:47
Re: Konkurence
To myslíš opravdu vážně že nerozumíš slovensky? Kolik ti je?
Avatar - Katikakus
21. 8. 2011 15:45
Re: Konkurence
Tipoval bych tak 12-13 >:-[]
Avatar - twistedTSD
21. 8. 2011 16:45
Re: Konkurence
Já bych tipoval, že jezdí Fiatem ;-)
Avatar - jenik1
21. 8. 2011 16:50
Re: Konkurence
Některý slova neznám, třeba "odviezt "
21. 8. 2011 17:48
Re: Konkurence
Projet se, svézt se... Jako samostatné slovo chápu, ale když je to v celé větě tak sned se dovtípíš. Případně použít google translator. :-)
21. 8. 2011 21:13
Re: Konkurence
No tak to se nad sebou hochu trošku zamysli. Nerozumět takhle jasný větě to je IQ tykve
Avatar - User111
21. 8. 2011 12:40
Re: Konkurence
Ak chceli prist s konkurencnym vyrobkom, tak mali dojst pred 6 rokmi ked zacala toyota vyrabat yarisa 1.0 50kw s priemerkou 4,3 l ktoru robim denne >:D
21. 8. 2011 13:43
Re: Konkurence
Tak na spritmonitoru je blazen ktery jezdi prumerne za 4.2, tak se mas co ucit (kola 145/80 nafoukana na 4.5bar >:-[] ), ale normalni lidi s tim jezdi za 5.6, takze zadny zazrak.
Avatar - Katikakus
21. 8. 2011 15:47
Re: Konkurence
Mikesi, opet tady ze sebe delas saska - i male dite dnes vi, ze papirova spotreba a realita jsou dve rozdilne veci. Nebo ty snad naivne veris, ze to za tech 4.3 bude opravdu jezdit? >:D
21. 8. 2011 16:36
Re: Konkurence
Mily Katikakusi, jsem rad, ze to co vi i male deti uz jsi pochopil i ty, blahopreji. Ovsem az budes zase priste na neco odpovidat si to predtim aspon precti, jinak budes opet za vola >:D Spotreba 4.3 neni samozrejme ani udavana, ta je vyssi, ovsem dosahnout se ji asi da, otazkou pouze je za jakych podminek - k tomu taky smeroval muj predchozi prispevek.
Avatar - Katikakus
21. 8. 2011 18:30
Re: Konkurence
Precti se jeste jednou clanek, vole.
21. 8. 2011 20:03
Re: Konkurence
Co se ma precist? Clovece at ti nerupne nejaka cevka, diskuse by prisla o saska... >:D

Hezky si poposedni a precti jeste jednou prispevek z 12:40, snad uz to bylo naposledy...
Avatar - Katikakus
21. 8. 2011 22:09
Re: Konkurence
Tys to porad jeste nepochopil, tak uz nevim, jak te nakopnout...Ztrata casu, Mikesi.
21. 8. 2011 19:48
Re: Konkurence
Yaris, 1.0/51 kW priemerka 6,0-6,2 litra, 90% jazdenie po meste. Jazdí s tým manželka, takže normálne, nie na potrebu.
21. 8. 2011 20:05
Re: Konkurence
Sice neni mesto jako mesto, ale tomu udaji bych klidne veril.
21. 8. 2011 20:41
Re: Konkurence
Do mesta to máme asi 1 km, ale vzhľadom na denno-denné zápchy počítam za mesto aj to. Tých 10% mimo mesto je odhadom občasná jazda 30 km po diaľnici do Trnavy a 30 km nazad.
Avatar - iudex
22. 8. 2011 11:55
Re: Konkurence
Ty to máš z BA do TT 30 km? Poraď, kadiaľ. >:-[]
P.S. Od Vás do Paštékova by som teda nechcel dochádzať, nie je deň, keď Vás nespomínajú v dopravnom servise.
22. 8. 2011 14:04
Re: Konkurence
Nie, je to niečo cez 50 km, ale z toho diaľnica je asi 30. ;-)
21. 8. 2011 09:13
L-UP-O
VW trvalo 1 generáciu aby sme tu mali spať Lupo. Osobne som ale čakal väčší úlet , tak ako to bolo v prípade Lupa. Čo sa týka spotreby úvodných trojvalcov, VW mohol aspoň z marketingovych dôvodov prísť so spotrebou pod 4 L.
Rozbalit vlákno
3
Avatar - Katikakus
21. 8. 2011 10:02
Re: L-UP-O
To by ale jaksi museli podvadet, kdyz jim to zere vic, vime? :no:
Avatar - pelikoš
21. 8. 2011 10:17
Re: micra
má o 200kubíků větší motor a více jak 20 kw větší výkon a přitom menší spotřebu.kde je chyba... :-! jo a a patere dveře ;-)
22. 8. 2011 17:23
Re: micra
a malo s tym niekedy VW problem pisat spotrebu nizsiu ako je real?
21. 8. 2011 09:37
no....
zvenku jakžtakž, interiér katastrofa..... ;-)
Snaha o interiérovou kombinaci "VW looku", jisté hravosti (lakovaná přístrojovka) a (logické) snahy o minimalizaci nákladů nemůže dopadnout jinak než jak to, co vidíme na fotkách.....

Je sice hezké, že se VW nechal při barevných variacích v interiéru inspirovat Fiatem 500, ale zatímco italům to funguje, u VW opravdu nikoliv..... Korunu marnosti v interiéru nasazuje volant, který je dole zarovnaný.... Do městského autíčka opravdu funkčně i esteticky fantastická volba ;-)

Nezbývá než položit obligátní otázku: "kdo si to koupí?".
Holky a vyznavači jistého kýče asi zůstanou u F500, lidi hledající "dospěle" vypadající mikroauto můžou zakotvit u nového Picanta (a uvidí se, jak bude vypadat nová Panda)... Pokud chceme zůstat u třídvířek, je tu třeba ještě docela povedené Twingo nebo KA....

A tak zatímco mistr elegance ( >:D ) se snad prodával aspoň v Brazílii, tak pro tohle autíčko od VW moc budoucnosti nevidím ani tam, protože v miniautech v Brazílii má Fiat veleúspěšné Uno....

Takže pokud bych si troufl tipnout, tak něco málo se toho prodá v Německu a to bude tak vše..... Snad kdyby to bylo aspoň hodně levné tak by to mohlo být lepší, ale VW se nikdy nějak nepodbízel, tak proč to čekat teď....

Uvidíme, třeba bude všechno jinak ;-)
Rozbalit vlákno
8
Avatar - CHerokee
21. 8. 2011 09:46
Re: no....
Uvidíme. Věřím, že VW má natolik schopný marketing, že mají propočítáno a promyšleno vše tak, aby se to prodávalo. Interiér se mi třeba docela líbí, malá autíčka mají být veselá. Co se konkurence týká - když člověk uvažuje o VW nemyslí většinou na korejce.
22. 8. 2011 09:41
Re: no....
Jejich marketing je schopný jen do určité míry. Lupo taky neprodal, a to zkrátka proto, že bylo drahé a za tu cenu nemělo nic "extra" - narozdíl třeba od současného mini nebo Fiatu 500, což jsou také velmi malá auta za nemalé peníze. Obávám se, že up! půjde přesně stejnou cestou jako lupo - prodají se ty, co si koupí zastánci koncernu a kteří chtěji opravdu VW na kapotě (ti ostatní sáhnou po škodovce a seatu, které tu dříve nebyly a vyjdou levněji), nové zákazníky nepřitáhne. Fox přišel místo lupa z Brazílie, protože nový evropský model nechtěl VW financovat. up! ukazuje, že se asi Němci nepoučili dostatečně.

Mimochodem, up! se mi opravdu nelíbí.
22. 8. 2011 12:03
Re: no....
Tohle jsem slyšel i o Audi A1 a nikdo to nechce.
Avatar - miromen
21. 8. 2011 09:50
Re: no....
Koncern VW prostě male auta neumi. Nejmenši modely u AUDI A2 to je prostě strašak do zeli a součastna A1 je sice na tom co se tyče vzhledu lip ale pěkna to určitě neni. U VW jsou to zase "prditka" Lupo,Fox a teď UP ktery dopadl asi nejlip ale jak pišeš ten interier a zvlašť volant jak z jineho auta je nepovedeny.
Avatar - pelikoš
21. 8. 2011 10:21
Re: no....
jo a budou k tomu muset dávat pořádný návody,aby tam lidem stále tloukly,že ten nápis coje na volantu musí být dole >:-[] >:D
22. 8. 2011 12:39
Re: no....
Souhlas. Taky si myslím, že žádnou díru do světa na rozdíl od Mini nebo Fiatu 500 příp.Pandy to neudělá. Navíc rozhodně nebude za nějaký dvakrát levný peníz. To si neměčtí důchodci koupí raději Duster. :yes:
Avatar - Typhoon
22. 8. 2011 20:12
Re: no....
Mini sem netahejte! To je úplně jiná kategorie. Toto je miniauto za "levný" peníz.
Avatar - Guttalax
21. 8. 2011 09:53
týdli
;-) Vypadá jak šlapací >:D >:D >:D
Rozbalit vlákno
0
21. 8. 2011 10:05
Přístrojovka
To lakování a zběžným pohledem jeden budík má být jakoby napodobeninou přístrojovky pětistovky? Lakování začala 500, pak Giulietta, a teď tahle kopie. Němec nikdy nic nevymyslí originálního...
Rozbalit vlákno
11
21. 8. 2011 11:03
Re: Přístrojovka
Si sedni do starýho brouka ty rozumbrado. ;-)
V té době Pětistovka ještě ani neexistovala.
[odkaz]
21. 8. 2011 11:57
Re: Přístrojovka
V novodobý historii...
21. 8. 2011 14:02
Re: Přístrojovka
Jo, takže vlastně podle tebe... >:D

PS: On se starý brouk dělal do r. 2003. ;-)
Avatar - Ronault.
21. 8. 2011 15:52
Re: Přístrojovka
A které auto té doby nemělo kovovou palubní desku, z Evropský dostupných malých?
21. 8. 2011 16:15
Re: Přístrojovka
Optej se třeba toho alfisty, očividně si myslí, že krom Fiatu asi žádné. ;-)
21. 8. 2011 19:50
Re: Přístrojovka
Tak ako sa páči? Nemohol si sa dočkať... ;-)
21. 8. 2011 20:12
Re: Přístrojovka
No, myslím, že se povedl. ;-)
21. 8. 2011 20:44
Re: Přístrojovka
Čiže si rád, že si sa v pár veciach aj netrafil? Mne osobne sa ráta, že zachovali markanty na prednom nárazníku, aj zalomenie línie okien a sklené tretie dvere dávajú autu šmrnc. Ale nájdu sa aj veci, ktoré mi nesedia, aj keď to tak majú aj iní.
21. 8. 2011 21:01
Re: Přístrojovka
Ano, jsem rád, že jsem se netrefil. Třeba právě ty nárazníky vypadají líp, než jsem čekal. ;-)
21. 8. 2011 22:55
Re: Přístrojovka
Áno, tie príjemne prekvapili, na druhú stranu, keby neboli, tak by to auto bolo hodne nudné.
Avatar - zdravy rozum
22. 8. 2011 09:00
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Ham.
21. 8. 2011 10:08
Hezké,
žádný úlet, přesně ve stylu VW. Jen mi není jasný cílový trh a i když je tato třída zcela mimo můj svět nestyděl bych se do toho sednout. V Evropě tato kategorie obecně mizí pro nezájem zákazníků, viz třeba náš trh, který není zrovna bohatý ale v této třídě se skoro nic neprodá, v bohatších zemích je to ještě horší a těch pár chudých zemí v EU to nevytrhne. Snad nějaká Indie nebo Brazílie, tam by to velikostí odpovídalo ale na tamní poměry je to moc velký "přepych" a technicky moc sofistikované ve srovnání s Tatou nebo 40 let starými modely z Evropy, které tam „frčí“ no ale i tam se spíš prodává 100 starý Golf/Jetta než tyto pidiprckové. Tak snad zbývá jedině Čína ale i tam mi už dnes přijde, že se orientují na větší auta. Tak kde jsou ty trhy? Nebo hodlá VW masivně investovat do marketingu a přesvědčit Evropany, že toto je ta správná třída pro ně? :-)
Rozbalit vlákno
8
21. 8. 2011 10:31
Re: Hezké,
"...náš trh, který není zrovna bohatý ale v této třídě se skoro nic neprodá," - veta si trochu odporuje, poslani tohoto auta nebude byt jedinym autem v rodine coz je celkem obvykly stav v cesku (maji jen na jedno auto, tak radsi vetsi), tohle auto ti je pro celou rodinu celkem na nic.
Avatar - Ham.
21. 8. 2011 11:26
Re: Hezké,
Ano souhlasím, ale kde je tedy potenciál prodejů? V bohatých zemích už vůbec ne tam se preferují do rodiny dvě a více rovnocenných aut daleko vyšších tříd, nějaké další chudé země jako Rumunsko mi také na tuto třídu nepasují takže kde vlastně. Jestli si dobře pamatuji tak v poslední statistice za celoevropské prodeje 2010 nebyl v první desítce ani jeden zástupce této třídy.
Avatar - gld
21. 8. 2011 11:59
Re: Hezké,
Práveže západná európa bude hlavným odbytiskom pre VW up. Dve-tri autá v rodine znamenajú, že sa nájde aj miesto pre krpca. Či už pre odrastené deti alebo pre manželku ktorej sa bude s mini lepšie parkovať pred nákupným centrom.
21. 8. 2011 11:45
Re: Hezké,
V Evropě tato kategorie samozřejmě nemizí, právě naopak. VW experimenty nedělá a UP je jasným důkazem, že je tato třída perspektivní. Umístěním výroby na Slovensko se může dostat na nižší náklady než konkurence - Twingo, kolínská trojčata. Může proto nabídnout podobné ceny a obsadit velkou část trhu. Jak je velký ? Evropské prodeje za loňský rok:
Panda 236 000
Twingo - 150 000
107 - 107 000
C1 - 102 000
Rozhodující prodeje jsou samozřejmě na západ od nás.
Např. v Holandsku je v TOP10 107, Twingo, Aygo,Ka, C1.
Avatar - Ham.
21. 8. 2011 12:11
Re: Hezké,
Dík za čísla, ale jen jsi mi potvrdil, že ten trh není nic moc, malá marže x nízké prodeje asi ani levné výrobní náklady nezachrání, nakonec v Kolíně je mají také a žádný success to není a v této třídě to není o nějaké technické vyspělosti aby se to dalo svést na Citroen, Peugeot nebo Toyotu, auto této třídy umí vyrobit i producent jízdních kol. Myslím, že stěžejní model to nebude a možná soustředění se na "nosné" třídy by bylo chytřejší, no ale asi je to daň za velikost koncernu, který musí pokrývat vše od Veyronu až po to šlapací auto.
21. 8. 2011 12:18
Re: Hezké,
VW se dostal na 1. místo evropských prodejů jen díky rozšiřováním svého modelového portfolia. V době, kdy se spoléhal jen na Polo, Golfa a Passata to nestačilo na Renault, který se právě díky novým modelům dostal na prodejní špičku / Twingo, Scénic /. Nevím jaká je plánovaná kapacita v Bratislavě - dle mě však je 150 000 aut reálných a to se počítá.
Avatar - Ham.
21. 8. 2011 12:31
Re: Hezké,
No ale ono jde o co nejvyšší zisk a až teprve potom o velikost prodejů (netvrdím, že ovládat trh není příjemné) a 150000 v této třídě kde marže je určitě nejnižší z celé produkce není žádné bingo a dělat to kvůli image je už úplně mimo. No nic, to že tomu nerozumím já nemůsí nic znamenat. Nebo strategové VW vědí něco co ještě nevíme my, jako třeba že brzo dojde nafta a bude po ptákách a pak by to dávalo smysl.
21. 8. 2011 18:15
Re: Hezké,
To je taky tím, že větší auta jsou tam zatížená větší daní... Proto se tam prodávají spíš ty menší - a tenhle důvod podle mě neplatí jen pro Holandsko... A pokud VW vidí, že mu v tomhle segmentu model chybí je jasný, že díru musí zacelit... Jinak by to nebyli Němci...
Avatar - Tomas_2002
21. 8. 2011 10:13
Cílová skupina
Cílová skupina je podle mě jasná. Manželka manažera, která potřebuje jen 2x denně vyzvednout jedno dítě ue školky a v pátek odpoledne dojet na nákup. Manažer bude nakonec taky rád, protože když dojdou v sobotu ráno rohlíky tak nebude muset tlačit z garáže Passata, ale jenom skočí do před domem stojícího UP ! :yes:
Rozbalit vlákno
9
21. 8. 2011 10:33
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
21. 8. 2011 11:01
Re: Cílová skupina
"imidzovka pre bezdetnych" ???, prosím tě co je na tomhle křápu "imidzovka" ???
21. 8. 2011 12:01
Re: Cílová skupina
Všechno, len nie imidžovka a lifestyle.
Avatar - Katikakus
21. 8. 2011 15:53
Re: Cílová skupina
To s tou imageovkou si nemyslel vazne, vid?
Avatar - rohYpnol
21. 8. 2011 13:48
Re: Cílová skupina
Tak to těžko. Manželka manažera totiž bude požadovat SUV, protože město je přeci strašně nebezpečná džungle >:-[] a bezpečnost pro ratolest především.
O Up! může být zájem max. tak pro studenty/důchodce/3-4. auto do rodiny... Tedy u nás žádná světlá budoucnost. Na západ od nás SNAD...
21. 8. 2011 14:31
Re: Cílová skupina
Malý auta se neprodávaj?
Jó, ty vlastně myslíš, že když VW, tak malé neprodá "snad" ani... 8-s
Avatar - Katikakus
21. 8. 2011 15:54
Re: Cílová skupina
Rekneme si to za rok. :-!
21. 8. 2011 16:16
Re: Cílová skupina
No, takže by nebylo od věci, pokud by ses sem pokusil napsat, jaký prodej odhaduješ. Myslím tím počty kusů, stačí pro celou evropu a pro celou rodinku NSF.

To jen, abys pak nevykládal, že tys "to" říkal...
Avatar - theolli
21. 8. 2011 14:50
Re: Cílová skupina
nebo nemusí tahat z garáže 460LH,S Classe a skočí jen do Fiata 500 před barákem! Kterej balíkář si bude dělat ostudu s Passatem?? :-!
21. 8. 2011 10:28
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Rozbalit vlákno
0
21. 8. 2011 10:34
Neviditelná ruka trhu
V tomto segmentu jsem se toho v minulosti najezdil až, až a proto se snažím se do něj pokud možno nevrátit. A přestože VW obecně moc nemusím, objektivně konstatuji, že mi na Up! nic podstatného nevadí. Ani design, který je dokonce, i přes nepopiratelnou příslušnost k rodině, i tak trochu veselý.

Koncern jako VW by měl mít zastoupení i mezi trpaslíky a to se asi povedlo docela dobře. Jak se bude prodávat ve velkém procentu rozhodne hlavně cena i v poměru k již existující konkurenci.
Rozbalit vlákno
0
21. 8. 2011 10:59
a kde je Fox?
nechápu proč odstranili Foxe, to byl auťák, který měl fakt našlápnuto >:D
Rozbalit vlákno
6
21. 8. 2011 11:01
Re: a kde je Fox?
Fox figuruje v Brazílii. No a tam se mu daří. ;-)
21. 8. 2011 18:09
Re: a kde je Fox?
Tady nejsi v Brazílii.
21. 8. 2011 20:14
Re: a kde je Fox?
No a co? Musí se všechny modely prodávat všude stejně dobře? v podstatě to ani nejde. Každý trh má svá specifika a tedy jiné požadavky.
22. 8. 2011 17:50
Re: a kde je Fox?
Zajímavé, že to takhle jde srovnávat pouze v některeých případech. Srovnávej evropský trh, na něm je Fox totálně prohrávající a nikdo tu ošklivku nechce.
22. 8. 2011 18:49
Re: a kde je Fox?
Ano, ani Lavida by se tu nechytla, ale Číňani za ni utrhnou ruce.

Kdyby VW prodával všechny své modely výborně, vy odpůrci, byste byli asi už zavřeni na psychiatrii. >:-[]
22. 8. 2011 20:16
Re: a kde je Fox?
Fox neni ani tak ošklivej jako spíš krabička bez nápadu... Jeden jsem jednou v Praze viděl - žlutý jako náhradní vůz autoservisu >:D
21. 8. 2011 11:00
Nečekaně povedené
Nemyslel jsem si, že by se designéři až tak moc odvázali, na VW je to opravdu uvolněné. Celkový design typický VW, vše dotaženo, minimum chyb. Na hodnocení techniky si musíme chvilku počkat, ale žádná katastrofa se asi konat nebude.
Celkově tipuju, že si zákazníky najde a nebude jich zrovna málo. Ano, dost lidí tu vzpomíná Pandu, ta je ovšem pořád trošku jiná. S vyšší stavbou kastle, pořád je tam cítit důraz na obestavěný prostor a praktičnost. Design jde spíše stranou. Z mého pohledu je Up! designově celistvější. Rozhodovat bude i cena, v této třídě je to totiž to mnohdy první a mnohdy i poslední, co je důležité (typicky u nás). V tomto případě je to ale VW - nejlevnější určitě nebude, spíš se ukáže na tom druhém konci. A že mu díky této pozici mnozí přisuzují neúspěch? Kdepak, pravda bude určitě někde jinde - je to přece VW. ;-)

Ale na co se těším víc, je tento malý prcek od Škodovky. Naději, že bude opravdu povedený, to dává velkou. :-)
Rozbalit vlákno
7
21. 8. 2011 11:19
Re: Nečekaně povedené
u škodovky sem hodne zvedav jak se s tim popasuji. Neni mi jasne jak na to implantuji škodovackou masku, kdyz chladic je pod motorem. Je to totiz se zadnimi C svetly jediny identifikacni znak skodovky. Takze je dost mozne, ze se ty auta prilis lisit nebudou.
21. 8. 2011 13:12
Re: Nečekaně povedené
Bohužel, to co jsem viděl není zdaleka tak povedené jako Up. Zřejmě proto, že Up byl stavěn jako celek a Škodovka musela "napasovat" svůj čumák na jiné auto... Ale Up je pecka, lepší než jsme čekali. Uvidíme co nová Panda, ale teď je Up jednička... :yes:
21. 8. 2011 19:54
Re: Nečekaně povedené
To, čo si videl, mohol byť ešte Seat. Netreba predbiehať, ale rozdielov bude viac ako dosť, hľadať ich nebudeme.
21. 8. 2011 20:15
Re: Nečekaně povedené
Což je dobře a jedna otázka na tělo, je škodovka (dle tebe) povedenější? ;-)
21. 8. 2011 20:48
Re: Nečekaně povedené
Nie, nie je. Je trochu "obyčajnejšia", ak sa to dá tak nazvať.
21. 8. 2011 21:03
Re: Nečekaně povedené
No, co už, snad příště. >:D
21. 8. 2011 11:02
detaily, ale...
Na to, ze to je v podstate 3. generacia, tak uz konecne mohli zmenit smerovky v blatnikoch, tu dlhu antenu a klucky dveri 8-s
Rozbalit vlákno
8
Avatar - pumpkin
21. 8. 2011 12:59
Re: detaily, ale...
dobrý postreh. pri takto malých autách sa počíta ozaj každý detail. taký prút veru nemá ani 4-ročná 500-ka.

Predok sa im podaril ale to je asi všetko čo sa týka môjho prvého dojmu. Interiér je asi tak "imidžový" ako pri novom Chrobáku. Zadné svetlá pridávajú z karosérie pocit že je vysoká a úzka...

No uvidíme
Avatar - white label
21. 8. 2011 13:47
Re: detaily, ale...
Já zase vidím zadní partii, jako designově velmi silnou stránku Upu. Myslím, že zrovna miniauto si nemusí hrát na nízko (střechou) rokročeného "sporťáka"...
Avatar - Emel
21. 8. 2011 20:55
Re: detaily, ale...
No nevím, skleněné zadní dveře mě moc neberou. Když pominu svůj osobní názor, že by plech vypadal lépe, není to ani moc praktické řešení - bude to drahý, křehký a těžký díl na autě. Ale zřejmě bylo potřeba dodat autu nějaký rozpoznávací znak... budiž, ale vůbec bych se nezlobil, kdyby ho Škodovka neměla.
21. 8. 2011 19:55
Re: detaily, ale...
3. generácia čoho? Ak, tak po VW Lupo druhá...
21. 8. 2011 20:53
Re: detaily, ale...
1. Lupo
2. Fox
3. Up!

...a okrem toho som napisal, ze "v podstate"...
21. 8. 2011 20:57
Re: detaily, ale...
Veď hej. Aj keď to vyťahovanie Foxa nechápem, veď je to o 30 cm dlhšie auto - má rozmery Favorita a Feldy, patrí prakticky o triedu vyššie, aj keď má len 3 dvere a vyzerá jak hra na kolečkách.
21. 8. 2011 22:57
Re: detaily, ale...
este doplnim, ze 3. brzdove svetlo a stierac su z G5 ;-)
Avatar - white label
21. 8. 2011 23:11
Re: detaily, ale...
A na to si přišel jak, snad ne, jen podle těchto fotek? >:-[]
Zadní stěrač G5/G6 je logicky delší, stejně jako tomu (velmi pravděpodobně) bude i u toho třetího brzdového světla. Tvarová podobnost tam pochopitelně je, protože je to pořád VW a taky co designově originálního by sis zrovna na zadním stěrači a třetím brzdovém světle představoval? ;-)
Avatar - gld
21. 8. 2011 11:51
Lets get high
Nazvať najvyššiu výbavu slangovým slovom pre sfajčenie sa trávou...odvážny krok od konzervatívnej automobilky >:D :yes:

Ale k veci- sériový up sa mi páči viac ako koncepty. Normálne svetlá, použiteľnejšie previsy, podarený a praktický interiér.. som zvedavý na pomer cena/výbava, disciplína v ktorej VW nezvykne excelovať.

Každopádne, v dobrej farbe a na nejakých príplatkových kolesách to vôbec nie je zlé auto, za interiér dávam zvlášť :yes:
Rozbalit vlákno
1
21. 8. 2011 12:12
Re: Lets get high
Cena bude konkurenceschopná. UP bude asi za stejné peníze jako Twingo. Škodovka se Seatem půjde o trochu níž.
21. 8. 2011 12:39
Na Fox netreba zabúdať ... : ).
Ten v našich krajoch i tak nik nepozná ;-)

Osobne veľký úspech nepredpokladám - autá mini nie sú veľmi v kurze a konkurencia je tvrdá a cena nepustí ...

Ale uričite veľa našincov "objaví" túto triedu ... lebo Škoda ... a tá je najlepšia s najlacnejším servisom atď. ...
Rozbalit vlákno
0
Avatar - rohYpnol
21. 8. 2011 13:54
Mnoho povyku pro nic
Úžasná premiéra je tu. Všichni po shlédnutí fotografií zírají v němém úžasu...
Je to on - Up! Jmenuje se stejně, jak se čekalo, vypadá stejně, jako koncept. Co na něm tedy germáni tak dlouho dělali???
Zároveň víme, jak bude vypadat nová Škoda City, stačí zaměnit znak (?)... Myslím, že i když to nebude špatný vůz, tak to může být slušný průšvih pro VW, alespoň co se prodejů v Evropě týká. VW však míří výš a v celosvětovém měřítku věřím tomu, že to nezvorali.
Rozbalit vlákno
0
21. 8. 2011 13:57
Sláva! Nemá tie odporné malé okienka!
Som veľmi rád, že sa potvrdili špionážne zábery a na rozdiel od štúdie autíčko nehyzdia tie malé a zbytočné okienka pred vodičovými dverami - ako napríklad v novej Kii Rio. Zdá se, že VW na rozdiel od Opelu, ktorých ich pchá doslova všade, si uvedomuje kontroverznosť a zbytočnosť tohto prvku.
Rozbalit vlákno
1
Avatar - white label
21. 8. 2011 14:05
Re: Sláva! Nemá tie odporné malé okienka!
souhlas...
Avatar - Pekelná Micinka
21. 8. 2011 14:13
rUP
Zvenčí dobré, zadek je pěkný, černé sklo prostě funguje. Jsem zvědavý, jestli zadní světla budou pro všechny modely stejné, k VW mi moc nepasují, spíš ke Škodě. ALE ten interiér.. "Plech" na palubce nemá ani hundrdfünfka. Proč to nerozdělili aspoň nějakou tenkou chromovou lištou, mohla by navazovat na rámeček větracího otvovru a vršek neopatřily černým nebo antracitovým měkčeným plastem. Vždyť by to opticky i navazovalo na dveře. U černé karoserie to není problém, ale červená, bílá, ani modrou bych nechtěl. Nebo jakkoli jinak, tohle, uvidíme naživo, z fotek to
Rozbalit vlákno
8
21. 8. 2011 14:29
Re: rUP
Na chromovaný lišty si počkej od Milotecu. >:-[]

On to "plech" nebude, to by bylo moc drahý. ;-)
Avatar - Pekelná Micinka
21. 8. 2011 14:39
Re: rUP
Hned jak dorazí, přilepím ti je na čelo. ;-)
Avatar - Pekelná Micinka
21. 8. 2011 14:39
Re: rUP
Hned jak dorazí, přilepím ti je na čelo. ;-)
21. 8. 2011 16:18
Re: rUP
Oukej, zatím si ho odmastím, aby to pak dobře drželo. ;-)
21. 8. 2011 14:50
Re: rUP
Pobavils >:D Miloštek umí udělat fakt hnusný věci :yes: :-)
Avatar - Pekelná Micinka
21. 8. 2011 14:38
Re: rUP
z fotek to vypadá zvláštně. Přesto o prodeje obavu nemám, ačkoli u nás více pod domácí značkou. VW určitě vymyslí nějaké koncernové restrikce ve výbavách, byť nakonec z konkurenčních důvodů a i kvůli výrobním nákladům asi velké nebudou, a pokud ne, pak jsem zvědavý, o kolik bude levnější Š a S.
Avatar - PeterLuk
21. 8. 2011 14:51
Super
Nadhera, ale svetla a strechu mal krajsiu koncept ako seriove auto... ;-)

Inac, ak by som si mal kupovat miniauto tak Picanto, Beetle alebo Up.
;-) :-)

Niak sa mi tie nove VW zacali pacit : touareg, tiguan, jetta, amarok alebo up. A hlavne Beetle.
Inac ten interier je nadherny, podoba tomu z beetla, len je civilnejsi a jednoduchsi.
Rozbalit vlákno
4
Avatar - gld
21. 8. 2011 18:55
Re: Super
Beetle je miniauto? Fúha..
21. 8. 2011 20:16
Re: Super
No pre amíka naozaj áno. >:-[]