Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

reklama
| 20. 9. 2009 20:19
Žádám autora článku, aby pro příště tyto lživé informace posílal přímo lesákům a energetikům, dokud ještě mohou rozhazovat peníze daňových poplatníků. Každý, kdo offroadům trochu rozumí ví,že tohle nemá s FIATem nic společného - jde pouze o převlečenou Santanu, což je převlečený Defender. Auto není ani výborný, ani levný - tento "propracovaný systém pohonu" používal již Wyllis, je to ten nejlevnější možný způsob pohonu 4x4, poruchové volnoběžky v nábojích solidní výrobci opustili již před štvrt stoletím. Myslím, že čtenáři si zaslouží solidnější informace, než bláboly typu "uzávěrky volnoběžek" - to je jako by napsal, že auto má otvíratelné dveře. Tenhle článek je prostě jen velmi špatná reklama, která útočí na naše velmi špatné státní úředníky(nechtěl jsem napsat debilní)
reklama
neregistrovaný "pade.."
| 20. 9. 2009 22:09
Díky za reakci, chystal jsem se napsat vpodstatě to samé. Snad jen doplním, že Defender již dnes má systém pohonu nesrovnatelně sofistikovanější...
reklama
| 20. 9. 2009 23:16
santana nemá s defenderem nic společnýho ... a když už tak kdysi dávno ještě s předchůdcem defu LR Series III .... a přiřaditelnej předek má třeba i Toyota HZJ 105/7x ....
Avatar - kolmar
reklama
| 21. 9. 2009 00:13
Cruisine mne sa zda opak! Tak co ja viem, Defender sa vyrabal v spanielskom zavode a "domaci" kupili (nie plnohodnotny) patent a santana je jeho dvojnik, ibaze je tam lacnejsi system pohou, listove pera nahradili defikovske pruzini a motor od iveco... Tento massif je vlastne akoby facelift Santany PS 10, skladanej v tej istej fabrike ako Defender.

Vidno co-to aj na karoserii:

Defik

[odkaz]

Santana

[odkaz]

PS: mas SZ
reklama
| 21. 9. 2009 18:26
Kolmarovi ver, fakt se vyzna, az mne to samotneho zaskocilo, kdyz jsem to poprve zjistil.
Avatar - kolmar
reklama
| 22. 9. 2009 16:06
>:D kedy ti tak zaskocilo?? ;-)
reklama
| 21. 9. 2009 18:25
Dekuji. Pan Cerny celkove pise divne clanky.... ;-\ .
reklama
neregistrovaný "KingFrame"
| 24. 9. 2009 08:51
standa-t:
Pane kolego co můžete očekávat, že asi tak napíše člověk jenž si myslí, že stlačený zemní plyn je v zásobnících uložen v kapalném stavu (zaměňuje CNG s LPG, o tom, že ještě existuje LNG, ovšem ten vyžaduje kryogenní nádrže a je skladovaný za téměř normálního tlaku už neví vůbec nic), plete si vysokotlaké vystřikování Common rail se vstřikovacími jednotkami? Přeci nelze očekávat, že by vzniklo něco jiného než to co jste dočetl a právem se rozzlobil, ne? Je až s podivem jak může být někdo takový diletant jako pan Černý a přesto to nikomu v redakci nepřijde divné a nechají ho s klidem jeho bláboly publikovat. Měl jsem za to, že takový exot se vyskytuje jen na automixu, ale začíná mě jímat neblahý dojem, že Černý a Javůrek je jedna a ta samá osoba. Javůrek si také plete pojmy a je dokonce schopen porovnávat osobní vozidlo s nákladním.
Avatar - shamal
Defender Santana
| 21. 9. 2009 19:55
Iveco Massif nemá vůbec nic společného s Fiatem Campagnola, Iveco Campagnola (ostatně třídveřový Massif pro italský trh se tak znovu jmenuje) Iveco to připomíná z marketingových důvodů. U nás Campagnolu nikdo nezná - tím pádem zbytečně. Massif vychází z předchůdce Defenderu LR Series III, který měl listová pera a přiřaditelný předek. Potom co u Santany skončila licenční smlouva začali Španělé auto faceliftovat a upravovat, posledním pokusem byla Santana PS 10 (někdy zvaná též Annibal), která používala motor Iveco. Pro úplnost u Santany se vyráběly a montovaly i nejrůznější teréní Suzuki od SJ 13 přes Samuraje až po Vitaru. I tahle spolupráce ale už skončila, Santana (nepříliš úspěšně) prodává upravenou Vitaru pod vlastním názvem. Zpět k Massifu, Iveco přidalo důkladný facelift a nechává zatím Massif vyrábět u Santany na zakázku, prý ovšem plánuje převzetí celé továrny. Podle zahraničního tisku existuje prý i Massif se stálým pohonem všech kol a automatiuckou převodovkou pro švýcarskou armádu, když jsem se to pokoušel ověřit dozvěděl jsem se, že snad existuje jediný kus.
Avatar - kolmar
Defender Santana
| 22. 9. 2009 16:04
:yes: Tak napisal si to podstatne podrobnejsie ako ja... s vsetkymi faktami. Tak to proste je a spekulacie nie su na mieste.
Cim som sa trochu sekol je odvodenie od Series III nie Defiku... co vlastne je jeho predok... Ved malo kto vie kedy bol Land rover, potom Serie I/II/III a kedy uz samostatny nazov Defender... kabat to ma skoro stejni...

PS: tie kopie Suzuki sa este robia? ved "spanielska vitara" sa dala kupit aj u nas! a tusim oni maju na svedomi, ze do samurajov sa davali 1.9 diesele - preto sa volali Santana...

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerát Zobrazit nabídku