Novinky
Přihlásit pro přidání komentáře
0
Pěkné 😄 :yes:
Wartburg 353W
0
Puvodni 1L koncept mel tusim jednovalec a nebyl hybridni. A byl myslim hezci. Zajimalo by me, jak se vyviji projekt Loremo (low resistance motion), ale zrejme uz nijak.
Ada je zase tady
0
Ano, budoucnost patri TDI :yes:
0
Dolfi, ale to uz nebude tebou zboznovane PDcko! TDI uz do budoucna bude jen marketingovy brand. PDckum odzvonilo, takze si svuj dunivy traktor hyckej - nebudou :-! >😒]
webpaja
[odkaz]
Vážně, není to náhodou Bugatti ?
Volkswagen Octavia, Volkswagen Ibiza, Volkswagen 911... to neznáš? >😁 Jinak doufám, že se dožiju těchto vozítek v běžném provozu, jednoznačně palec nahoru :yes😒br />
Jo a není to tak dlouho co tu byl článek o tom, že Fiat bude vyrábět dvouválec a někteří odborníci už dopředu ví, že je to na nic, nesmysl, šmejd... a ja nevím co. No ale dvouválec od VW to je něco jinýho, to bude revoluční motor, největší kvality, perfektní konstrukce který nemá konkurenci... bla bla bla >😁
Jo a není to tak dlouho co tu byl článek o tom, že Fiat bude vyrábět dvouválec a někteří odborníci už dopředu ví, že je to na nic, nesmysl, šmejd... a ja nevím co. No ale dvouválec od VW to je něco jinýho, to bude revoluční motor, největší kvality, perfektní konstrukce který nemá konkurenci... bla bla bla >😁
Každej kdo s dvouválcem někdy jezdil (třeba na motorce), tak ví, jak se motor projevuje a jaké vibrace produkuje. Na značce nezáleží. Fyzika platí pro všechny. 😉
Nejsem si jist kolikrát je například uložená kliková hřídel na motorce, stejně tak si nejsem jist prostorvými možnostmi uložení motoru, vyvažovacími hřídelemi, podvozkem, silentbloky, převodovkou...
Vlastně nemá motorka jenom 2 kola? Mám pocit, že srovnáváš jabka s hruškama 8-s
Vlastně nemá motorka jenom 2 kola? Mám pocit, že srovnáváš jabka s hruškama 8-s
Opět mimo Ronaulte. Někdy bys měl být ve svých reakcích zdrženlivější.
Mluvil jsem o projevu MOTORU, nikoli motorky nebo auta. Z toho cos napsal dedukuji jeden fakt. Na motorce s 4t dvouválcem jsi nikdy nejel. :-!
Mluvil jsem o projevu MOTORU, nikoli motorky nebo auta. Z toho cos napsal dedukuji jeden fakt. Na motorce s 4t dvouválcem jsi nikdy nejel. :-!
Až bude mít motorka 4 kola, nebude mít motor pod zadkem řidiče, bude mít oddělený prostor pro motor a pro posádku, bude mít tunu, odhlučňovací materiály, řadící páku, sedadlo, pedály a volant kde budeme hodnotit přenášení vibrací a hluku (to vše a mnoho dalšího se projeví na projevu motoru pro posádku), tak pak bude dobré srovnat projev XY-válce na motorce a XY-válce a v autě.
A ano, na motorce jsem s dvou nebo čtyřválcem jsem nejel, protože motorky nemusím, stejně jako je nesrovnávám s auty.
A ano, na motorce jsem s dvou nebo čtyřválcem jsem nejel, protože motorky nemusím, stejně jako je nesrovnávám s auty.
Pořád si meleš tu svou - neznalou. Takže až pochopíš fyzikální limity motoru a od nich odvozující se projev, pak budeš schopen napsat aspoň nějakou reakci s hlavou a patou.
Spousta lidí tu nepokrytě nadává na projev tříválcového HTP, dvouválec na tom NEBUDE lépe.
Spousta lidí tu nepokrytě nadává na projev tříválcového HTP, dvouválec na tom NEBUDE lépe.
Ano, dokonalý příklad ten HTP! Vidíš nějaký podstatný rozdíl ve vibracích mezi 1,2 HTP a normálním 4-válcem? Nebo snad ve hlučnosti v interiéru? Já tedy zanedbatelný (možná je ta HTP dokonce tišší než někteří zástupci čtyřválců), protože existují určité věci, kterým se říká tlumící materiály, uložení motoru, samonosná karoserie atd. Možná je neznáš, na motorce nejsou.
Fyzikální limity řeš při hmotnosti, ale při hlučnosti, kterou dokážeme dnes velice dobře utlumovat, proč? Stejně tak je to s vibracemi.
Fyzikální limity řeš při hmotnosti, ale při hlučnosti, kterou dokážeme dnes velice dobře utlumovat, proč? Stejně tak je to s vibracemi.
Nesmysl.
Zkus to nějak podložit argumenty. Hodnocení argumentu není názor, je to jen zoufalý výkřik.
Argumenty? Znáš fyzikální podstatu pístového spalovacího motoru?
Znáš konstrukci klikovky na dvouválci? Tam těch argumentů je poměrně dost. Takže nejdřív to zkus u sebe a pak tu vyrukuj s něčím, že potřebuješ argumenty.
Znáš konstrukci klikovky na dvouválci? Tam těch argumentů je poměrně dost. Takže nejdřív to zkus u sebe a pak tu vyrukuj s něčím, že potřebuješ argumenty.
Já ti na tvou klikovku říkám říkám odhlučňovací materiály, uložení motoru, samonosná koroserie, vyvažovací hřídele...
Co z toho má motorka, která má motor součástí rámu a vibrace jsou omezeny snad jen molitanem pod zadkem? Jak to chceš proboha srovnávat?
Myslíš si, že Fiat nic z toho, co jsem nahoře napsal, nepoužije pro zlepšení kultivovanosti chodu a nechá ho pevně připojit mezi přední sedadla? 8-s Jo, dvouválec, stejně jako HTP pod kapotou bude, ale to ještě neznamená, že ty v iteriéru budeš trpět hlukem a vibracemi, protože josalito tak trpí na motorce.
Co z toho má motorka, která má motor součástí rámu a vibrace jsou omezeny snad jen molitanem pod zadkem? Jak to chceš proboha srovnávat?
Myslíš si, že Fiat nic z toho, co jsem nahoře napsal, nepoužije pro zlepšení kultivovanosti chodu a nechá ho pevně připojit mezi přední sedadla? 8-s Jo, dvouválec, stejně jako HTP pod kapotou bude, ale to ještě neznamená, že ty v iteriéru budeš trpět hlukem a vibracemi, protože josalito tak trpí na motorce.
Hele, máš dvouválec v poměrně těžkém autě. Aby to auto jelo, bude se ten motor muset trochu honit. Díky dvěma válcům bude problém s průběhem Mk. A právě ten bude produkovat související vibrace. Samozřejmě že "odhlučnění a tlumení" bude, ale motor bude vykazovat svůj charakteristický zvuj i vibrace, které stejně nikdy neutlumíš. Někdo ho bude milovat pro to jaký je, já říkám, že to bude taková naleštěná bída.
Když já mám stejně raději Fiat F430 Scuderia.
Poslední dobou snad nevznikne auto, který by se mi sakum prásk líbilo. Ty bonpari místo zadních světel... Ach jo. Interiér je krásnej, i když já raději hořce čokoládovej, než sladkej karamel.
Pekelná Micinka
Na titulní fotce bych to tipoval spíš na tvůrce automobilů, než na vorsprung durch das auto. No původní koncept vypadal až moc hitlerovsky jak Kraftwagen, ale měl takovýho ducha. Tohle je jak moderně kapotovanej kompresor, důležitý ale je, jestli to k něčemu pomůže při snižování spotřeby sériové produkce.
Zaujímavá štúdia, ale prakticky ťažko prerazí. Kto si dnes niečo také kúpi? Môj názor plne vystihuje Tvoja posledná veta.
ZocelenyDrapalik
Po odchodu stareho Piecha byl novym vedenim vyvoj tohoto nesmyslu okamzite zastaven. Po te, co se zakulisnimi intrikami Piech zase vratil do cela, tak si vyvoj nesmyslu opet prosadil. Proste u VW zase maji Pech.