To co se vám může stát v novém Fordu Focus, resp. každém autě se dvěma páry dveří, rozhodně nehrozí pasažérům opouštějícím zadní sedadlo Hyundai Veloster.
Parádní reklama! ...pro pitomce. Máme sice míň dveří, ale je to vlastně výhoda... Kdyby na to auto nedali ani jedny dveře, nikdo by se v něm nikdy nezabil... Teď ještě reklamu na i40, kde bude prezentováno, že nejmenší nabídka motorů ve třídě v historii je vlastně výhoda, protože se člověk nemusí rozhodovat >:D A zahrát to třeba na emise (což je asi tak jediné co se dá na tom najít "pozitivního"). Smutný pohled tuleního mláděte, v pozadí tající ledovec, zaplavené Holandsko a na pozadí vrčící šestiválec z BMW... střih... vytlemené mládě tuleně, rostoucí ledovce a šťasný holanďan za volantem i40
Zastavit co nejvíc ke středový čáře a nechat dítě vystoupit do vozovky může opravdu jenom méně inteligentní člověk. Ale aspoň je vidět na jakou cílovou skupinu se Hyundai zaměřuje :-)
Uz vidim velmi ladku odvetu, ked bude pasazier nutne potrebovat vystupit presne na tu opacnu. Ak mas moznost vyberu, je to vzdy lepsie a prezentovat menej moznosti ako nejake plus sa im velmi lahko moze skaredo vratit slusnym zosmiesnenim. Nabuduce tam nechaju len stresne okno a maju najbezpecnejsie auto na svete?
bohatě bude stačit, když si třeba ve Fordu vezmou tuhle reklamu a nechají sednout stopařku vedle spolujezdce a hned bude na správné straně a řidič bude moct pomrkávat do výstřihu >:D
Nebo taky jiná bezpečnost - třeba požár v autě a auto plný - najednou ten vlevo musí čekat až vystoupí ten vpravo a pak se ještě obtížně přesouvat do prava ...
už vidím reklamu fordu, jak začne horieť veloster a cestujúci vzadu zhoria zaživa. Vedľa toho sa pristaví horiaci ford, posádka pohodlne vystúpi, pozrie na zuhoľnatené obete v hyundai a povie si: "its payback time, mothafuckers"
No, popravde nepáči sa mi, že si vzali na mušku konkurenciu. Mohli tam dať i30 alebo naodelovať hocijaké bezmenné auto so štyrmi dverami.
Za druhé - tá reklama je vyslovene negativistická. Poukazuje na vymyslené nebezpečenstvo, pričom, samozrejme, nič také nerieši. Keby som chcel byť zlý, tak by ako gavalier mal vystúpiť najprv vodič, sklopiť operadlo a podať slečne ruku. To by si smrť zgustla, že? Čo keby vzadu sedela ešte jedna dáma a vonku pršalo? Že namiesto jednej zmoknú kvôli chýbajúcim dverám dve, nie je tiež nič pozitívne...
Túto reklamu teda vnímam negatívne. Nepoučí, nepoteší, práve naopak.
Ak by mala potešiť, možno by slečna mohla požiadať vodiča, aby sklopil operadlo a pomohol jej von, a on by jej s úsmevom otvoril dvere na pravej strane. To by bolo ono. Výmysel so smrťou je hlúpy a trápny.
Reklamný priemysel kašle na etickú stránku a dáke hodnoty, treba len zaujať. O tejto reklame budeš chvíľu rozmýšľať či už pozitívne alebo negatívne. Možno o jej primitívnosti aj niekomu povieš a o to im ide.
Je to podobne (aj keď menej) sprosté ako reklama na Ford SportKa. ( [odkaz] ). Človek si to však zapamätá narozdiel od dákej reklamy na BMW, kde chlapík v rokoch si len tak jazdí po krajine s úsmevom na perách.
Osobne som za sofistikovanejší humor, ale čo už.
Táto reklama mi inak príde typicky americká. Tam nemajú problém dať konkrétny konkurenčný výrobok a ztrápniť ho. (viď US reklamy na pracie prášky..)
A netreba zabúdať na neoficiálne reklamy, ako napríklad bola na VW Polo ( [odkaz] ), takže túto by som nebral vážne tiež ;-)
Keby taketo auto mal VW alebo Škoda a podobnu reklamu tak je to vypisovania chvalospevov do nebies.
V Nemecku a v Holandsku Hyundai chvalia za originalny a hlavne odvazny pristup dat taketo uletene auto do vyroby. Ine automobilky urobia max studiu, ktoru 2 roky vlacia po autosalonoch a potom konec, ziadna seriova vyroba. (napr. Skoda Joyster)
Stale vam ten Hyundai nie je dost dobry? Co este maju spravit? Ved tie auta su z roka na rok lepsie a lepsie. Nie nahodou je to 4.automobilka sveta (a vyrobi viac ako 4 krat viac aut ako Škoda) a aktualny vitaz Auto Bild qualitats report pred Mazdou a Toyotou!
Sledujem Hyundai zopar rokov a nie vsetko mi na tejto znacke vonia ale to sialene tempo inovacie a rastu je obdivuhodne. Kto ma trosku nastudovanu Juznu Koreu vie, ze idu dopredu brutalnym tempom (mimochodom technologicky je Korea dobrych 15-20 rokov pred CZ a SK a to pred 40 rokmi bola 150 rokov za nami! ).
A ta ponuka motorov pre i40 - to stale treba opakovat, ze je to zaciatok predaja a pridu aj silnejsie nafty? Ked sa v tom zveziete a presadnete do Passatu z 2,0 TDi 140 k a napr. Superbu s tym istym motorom tak pocitovo su takmer porovnatelne s 1,7 od Hyundai (posudzujem podla vlastnej skusenosti spred 2-3 tyzdnov a nie tabulkovych dojmov). To len za to, ze je to len Hyundai tak je s tym problem. Pamatam si na prve dojmy novinarov, ked zacala ix35 s 1,7 CRDi 115 k - dostacujuci motor na bezne jazdenie a mnoho ludom staci na to co potrebuju ako pise napr. HEMI v diskusii k testu i40. Pretekari nech si kupia 303 k Genesis za 31000 Euro alebo Passat R36 za 40 000 Euro.
Najprv sa chodte sami odviest a uvidite, kde dnes Hyundai je a budete velmi prekvapeni.
A ted mi napiš, co konkrétně je na tom autě k opěvování. Design? To snad nemůže myslet nikdo vážně. To že je odvážný neznamená, že je povedený nebo dokonce hezký. Jízdní vlastnosti? Taky se na ně moc chvalozpěvů nepěje. Nebo snad motor? To asi taky nebide to, co by stálo za opěvování. Tak, že by cena? To asi taky ne, protože za půl míče je výběr hodně široký a marně přemýšlím, které auto s podobným ražením by nebylo jízdně lepší než tohle.
jeden kriticky test na auto.cz este neznamena, ze je nepovedene - pozri si testy nemeckeho autobildu a autocaru a uvidis co pisu na podvozok. Odskakovanie a buchanie na 18 robi dalsich 5 konkurentov (pozri test na Citroen DS3 na tomto serveri) jedine Hyundai je kvoli tomu razantne a nekompromisne kritizovany - u ostatnych je to nutna dan za sportovost.
Motor je chvaleny za ochotu ist do otacok, vykon bez preplnovania a spotrebu. Na to ze to je len zaciatok a buduci rok pride 1,6 turbo s 210 k je to OK. Cena - to auto je na SK o rovnych 3000 Euro lacnejsie od Schirocca a ma o jedny dvere naviac plus 5 rokov zaruky bez obmedzenia km oproti smiesnym 2. To fakt staci niekomu napisat ze cena je skoro rovnaka ako VW a uz to vsetci zeru jak krava seno?
To, ze sa Ti to nepaci beriem ale za kazdu cenu vsetko od Hyundai kritizovat.
Nemyslim si, ze toto auto je robene primarne na trhanie predajnych rekordov. Tak ci onak trh rozhodne - o 2-3 roky si to povieme.
Andy, to nikomu nevyvratis, ze ten Veloster ma vcelku podareny podvozok. Ja uz som poslal aspon 3-4 odkazy od roznych nemeckych a rakuskych testov a vsade hodnotili Veloster ako velmi dobre auto vcetne podvozku. Ak sa nieco vycitalo, tak to bol slabsi motor ale tym, ktorym nestaci, Hyundai pripravuje uz nieco lepsie. Nemam Hyundai, ale za to, aky pokrok robi, mu patri :yes: .Reklama je super aj ked mohli tam dat nejake neurcite auto a nie zrovna focus, lebo si to focus nezasluzi.
The coupe has one door on the driver's side and front and rear doors on the passenger side - and it will switch them round for the UK's right hand drive market.
Tony Whitehorn, Managing Director of Hyundai UK said: "This shows how important the UK market is to the South Koreans. Britain will be by far the biggest market in Europe for the Veloster."
udělali kus práce - jako kdysi, když se jim všichni vysmívali....nějaký huyndai - nějaká Kia.......... bléé - a dnes - --- spousta těch posměváčků jezdí v těhle značkách a pomlaskávají, jaký to udělali kauf...
a tahle reklama............jééééééééééé miluju černý humor........ líbí se mi tahle reklama. Když dám vedle sebe tuhle reklamu a novou kampaň škodovky, kdy jsem měl dnes pocit, při pohledu na titulku MF dnes, že ji koupili nějací ekologičtí pošuci - tak tahle reklama od Hyundai jasně vítězí..............
když pominu, že je neetické vzít si do reklamy konkrétní značku konkurence nota bene Ford kterému ani nedokáží konkurovat tak je to celé jen ubohé okopávání kotníků. Prostě Korejčící jedou stále ve stylu toho * co řve sedm, dobré tak maximálně pro ty největší primitivy.
Ano máš pravdu u nás je to tak.Jinde jsou ale reklamy asi ostřejší:[odkaz]
Z etického hlediska je přímé srovnávání značek u nás nepřístojné,ale ta reklama je určena pro jinou zemi a ti mají svá pravidla.
Z tohoto důvodu nehodnotím zákazníky podle reklamy,to může pouze...
Určitě má nápad,vtip.
klip se mi líbí, auta neberu, páč to je právě ten ford okopčený..... ze zásady ne těm ku... zatáčkám.... a až budu chtít vůz tohoto designu, tak půjdu k Fordovi a ne ke *. kopírákům....