Tahle 911 se fakt povedla, ta modrá na nových fotkách je dokonalá. Ten nový manuál je líp vidět tady [odkaz] Jsem docela zvědavý, jak to bude jištěný...
Proč ne modrou, tedy proč je to ta první na odstřel? Po Praze potkávám docela často Targa odstupivší generace ve slonový kosti. Kdybych měl kupovat 911 pro sebe, byla by přesně taková. :-)
Jestli konfigurátor nelže, tak se to jmenuje Cream White, bohužel jsem nevygooglil žádný fotky Targa v téhle barvě, v konfigu je totiž nějak moc "cream", ve skutečnosti je víc "white". Tahle zelená ale taky není marná... :-):yes: [odkaz]
Vždyť je to pořád to samé. za třicet let se změnila pouze optika světel a díry v blatníku. ;-\ Ale věřím že skalním příznivcům se to líbí... mě ne :no:
Tedy, ehm... motor vzadu u Brouka nebyl proto, že to nejlépe odpovídá funkci, ale spíše jako nízkonákladové řešení. Taková trošku z nouze ctnost. Ale to není nic proti 911...
To máš sice pravdu, ale Micinka psal(a) o tvaru vozu, resp. tvaru jeho karoserie, nikoli jen o uložení motoru vzadu, ten by mohl být klidně i jinde, aniž by se zásadně musel měnit základní tvar karoserie, viz třeba Cayman.
Jenže ono je to s celou 911 stejně... mistrně balancuje na hraně historických řešení a moderního auta. Velmi dobře si pamatuju povyk, který provázel opuštění vzduchem chlazených motorů...
Co se týká techniky, tak znovu píšu ano, ale příspěvek Micinky byl přece věnovaný mnohem víc designu, než samotné technice...
Jinak novodobější 911ky chlazené vodou, logicky částečně ztratily na akustickém charakteru, za to jejich provoz je (pro někoho možná malinko paradoxně) "bezproblémovější"...
Modrou 911ku? Nee, to by byla promarněná šance jen k vůli barvě, třeba tady ten odstín vypadá dost hrozně: [odkaz]
Targa by sice nevadila, ale klasika (911) nejlépe v klasice (kupé)... ;-)
Je to tak. Abych neplácal vodu, vše jsem dnes ověřia na koupališti v Edenu. Tedy vodu jsem občas plácal, občas lapal po dechu, dílem z vedra, dílem z vody a dílem z výhledu, ale za tím co jsem napsal si stojím, tvar 911 je odvozen a podřízen funkci resp. uspořádání a ve svém základu je dá se říci utilitární, dalo by se to říct i tak, že na něm není kousek karoserie navíc, pokud jako esenciální věc budeme brát tvar a nutný sklon předních světlometů.
Může být, ale pak i tvar brouka odpovídá funkci. :-) Možná jsem měl použít slovo uspořádání, ale to mi v té paralele s ženami přišlo až moc anatomické.
Hlavně, že zrovna tvé auto snů, to je designová revoluce s každou další generací... >:-[]
Měl bys vědět, jak se to tvé auto snů píše, ale "DiscAvery" asi ne. ;-)