Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Avatar - positivemind
Pěkný test
| 28. 8. 2011 23:52
Vážně pěkný test :yes: na Autofunu nám vyvolal hezkou hádku při srovnání s M1 v zatáčkách :-)
Paráda
| 29. 8. 2011 11:37
Nádherné auto. Nebýt té Mazdy, je to jasná špička třídy. (Škoda ukončení produkce S2000).

Poslední generace Mercedesu jsou vyložené skvosty, zejména C a E. Jen u SUV mi nějak nesedí design, zajména GLK se mi naživo vyloženě nelíbí. Ale na nízké vozy je tento designový trend jako ušitý.
Avatar - CHerokee
Paráda
| 29. 8. 2011 17:21
SLK je parádní retro. A jízda s ním je opravdu návyková.
Krása,
| 29. 8. 2011 20:43
vyvážené tvary, styl a uhlazenost. Nějak se s ním ale najíždělo na patníky - přední nárazník se mi zdá zespoda odřený. S takovýmhle autem se parkuje vždy před patníkem! Je mi ale jasný, že redakce auto.cz nemusela být tou první, která měla s autem čest.
Avatar - Dinar
Zajímavé
| 30. 8. 2011 10:09
jak Mercedesu prochází nabídka turbomotoru ve sportovním roadsteru, kolik jsem zaznamenal pláče nad implementací 2,0t u bmw do X1 například (a to je SUV), nebo "ztrátu" atmosfér u nové 1-er, MB šoupne 1,8t do sporťáku a já čtu ódy na radost od kritika turbomotorů. >:D ;-)
Avatar - Michal Fokt
Zajímavé
| 30. 8. 2011 10:46
Co na to říct. Snad jen že jste nečetl dost pečlivě... Turbomotor je to ovšem velmi slušný.
Avatar - Dinar
Zajímavé
| 30. 8. 2011 13:20
Lépe neříkat nic, Vaše testy čtu, myslím, docela pravidelně.
Zajímavé
| 30. 8. 2011 12:34
Už předtím byl základní motor přeplňovaný (byť kompresorem) a v nabídce je atmosférický šestiválec a přibyde i osmiválec. Zmizelo SLK 300 a bylo nahrazeno 250. Změny to podle mě nejsou tak drastické. Alespoň já je tak nevnímám. Můj favorit (350) zůstal. Jeho odchod by mi vadil stejně jako odchod 30i. A jako předtím vynikajícího hliníkového 3,5 litru.
Avatar - Dinar
Zajímavé
| 30. 8. 2011 13:19
Já s tím problém nemám, mě se líbil už předchozí 1,8 s kompresorem, jen říkám, že u bmw se pláče nad turbem i v esúvéčku. Mmch. 30i nikam neodešel, v zetku je, jen se prostě jede na vlně informací o tom, jak bmw turbí, tj. konec světa, a přitom jeho největší konkurence Audi, MB jede na turbovlně už nějakou dobu, jen jaksi u toho mercedesu se to přechází. Tím mu ale nechci upírat např. tebou zmíněný 350, který považuju za naprostou špičku. ;-)
Avatar - CHerokee
Zajímavé
| 30. 8. 2011 14:04
MB používá turba jen u menších motorů. V6 i V8 jsou atmosférické. A mimochodem po uvedení biturbo 63 AMG v třídách E a S se zvedla vlna kritiky a momentálně je prý vyvíjen tlak prodejců těchto AMG modelů na továrnu v Affalterbachu, aby opět dávala atmosférické jednotky i do těchto tříd (se skutečným 6litrovým obsahem a ne 5,5 biturbo).
Avatar - Dinar
Zajímavé
| 30. 8. 2011 14:09
AMG bych vynechal, ale pokud vím, nový V8 pro esko a éčko bude s turbem a dělá se i na čtyřválci s vyšším objemem než 1,8 a turbem. Snad V6 350 ještě nějakou dobu přežije.
Avatar - CHerokee
Zajímavé
| 30. 8. 2011 20:49
O tom se psal a možná se to zase vrátí. Krom toho je nový v SLK 55 AMG - atmo V8 s vypánatelnými 4 válci. A to je docela zajímavá cesta...
Zajímavé
| 2. 9. 2011 21:39
Možná to nevyznělo úplně jasně. Nepsal jsem, že 30i odešel, ale že by mi odchod 350 vadil stejně jako (případný) odchod 30i. Pokud jsem psal, že vyhodit ze Z4 30i je naprostá blbost, tak stejně píšu, že vyhodit z SLK 350 je naprostá blbost. Prostě do (menšího) roadsteru atmosférický šestiválec patří.

S nahrazením základního šestiválce u Z4 problém nemám. Jak se říká "It was good while it lasted." A v SUV nahrazení 30i za 28i je celkem logické. Uvidí se, jestli 30i do budoucna přežije.

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerát Zobrazit nabídku