Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Lancia Thema: Znovuzrození jména s pomocí Chrysleru

Lancia už v Ženevě oživila jméno Thema pro nástupce extravagantního Thesisu. Ve Frankfurtu bude mít modernizovaný Chrysler 300 s logem italské automobilky oficiální premiéru.
Zpět na článek
31. 8. 2011 09:28
neregistrovaný "RayBan"
31. 8. 2011 09:42
31. 8. 2011 10:15
31. 8. 2011 10:16
31. 8. 2011 12:02
31. 8. 2011 13:17
31. 8. 2011 13:51
31. 8. 2011 13:59
31. 8. 2011 14:05
31. 8. 2011 23:48
1. 9. 2011 17:12
31. 8. 2011 12:19
31. 8. 2011 10:03
31. 8. 2011 10:10
31. 8. 2011 10:14
31. 8. 2011 10:17
31. 8. 2011 11:58
31. 8. 2011 13:39
31. 8. 2011 13:52
31. 8. 2011 14:00
31. 8. 2011 14:06
31. 8. 2011 17:34
31. 8. 2011 23:35
1. 9. 2011 00:02
31. 8. 2011 12:50
31. 8. 2011 13:41
31. 8. 2011 10:31
31. 8. 2011 11:56
31. 8. 2011 12:11
31. 8. 2011 13:37
31. 8. 2011 14:56
31. 8. 2011 17:41
31. 8. 2011 20:13
31. 8. 2011 23:44
1. 9. 2011 01:08
1. 9. 2011 07:41
31. 8. 2011 17:49
31. 8. 2011 12:46
31. 8. 2011 13:31
31. 8. 2011 10:32
31. 8. 2011 13:43
31. 8. 2011 14:46
31. 8. 2011 15:18
31. 8. 2011 17:46
31. 8. 2011 13:21
31. 8. 2011 11:00
31. 8. 2011 11:29
31. 8. 2011 12:22
1. 9. 2011 00:09
1. 9. 2011 20:05
31. 8. 2011 14:11
1. 9. 2011 00:11
1. 9. 2011 12:52
1. 9. 2011 20:07
1. 9. 2011 23:26
2. 9. 2011 07:33
31. 8. 2011 14:08
31. 8. 2011 12:05
31. 8. 2011 10:02
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
31. 8. 2011 15:33
Avatar - Barrichello
31. 8. 2011 09:10
Degradace Legendy
Lancia si z nás normálně dělá prču, to jinak není možný říct. Do americké legendy namotnuje turbotrkator od itlaského výrobce změdělských pleček a ještě jako základ dá chíplých 190 HP - už 2008 300C 3,0 CRD V6 Mercedes měla 214 HP.

Takže chlopci fiatácký nám nabídnou nový model s horším výkonem než byl ten starej, no to je teda goooool. Ale podařilo se jim snížit prům. spotřebu anfty přesně o litr, hehehe.
Silnější verze nabídne sice o 25 Hp víc, ovšem je otázkou zda VM motori, který dopsud produkoval chrčivé dehty hlavně pro užitková auta a V6 CRD nikdy nedělal, stejně tak jako Fiat dosáhne aspon stejné spolehlivosti jako ten sazínek od Mercedesu. upřímně o tom, vzhledem k tradici fa VM dost pochybuju....Stačí vzpoemnout na slavné 2,5 TD....

No a další motor už je jen Pentastar, kterej si v evropě nikdo nekoupí, takže se dá celkem v klidu předpovědět, že to auto bude naprostý prodejní debakl......

Kdo totiž bude chtít 300C, nepůjde pro přelepeninu, ale pro veruzi s motory HEMI 5,7 a 6,4 SRT8 a ta se naštěstí pod lancií vozit nebude, takže originál chrysler a dva motory, které se ke kalsickému zástupci amerikcýh křižníků dálnic s pohoenm zdaních kol hodí nejvíc.

Hlavně že lancia něčím zalepila díru po obludném propadáku jménem Thesis, které ho se prodalo za celou dobru býroby tolik, co dua 300/Charger za 3 měsíce a to ještě jen v USA....
Rozbalit vlákno
50
Avatar - jazva
31. 8. 2011 09:16
Re: Degradace Legendy
A čo je na 300vke legendárneho? >:D
31. 8. 2011 09:24
Re: Degradace Legendy
Niekto si tu proste pletie pojmy a dojmy. Ak tu je niečo legendárne, tak práve meno Lancia. Vincenzo sa obracia v hrobe.
Avatar - Barrichello
31. 8. 2011 09:53
Re: Degradace Legendy
titul severomaerické auto roku, kanadské auto roku, 35 ocenění, legendární motory HEMi, odkaz na řadu 300 z 50 .let, spousty fanoušků po celém světě, nazměnitelný desing.

Zdá se ti to málo?
Avatar - gld
31. 8. 2011 13:24
Re: Degradace Legendy
Na legendu je to sakra málo. 35 ocenení a titul auto roka má aj oktávia a legendou ju to nerobí :-!
Avatar - Barrichello
31. 8. 2011 20:50
Re: Degradace Legendy
oktávka nemá zrychlení z nuly na sto za 4,3 s ; 470 HP, pohon zadních kol, V8 a odkaz na původní oktavii...mno.
A pokud vím nikdy nedostala ocenění za desgin, chrysler/dodge měl právě ty ocenění za to a pak za nejlepší nabídka mezi velkými auty a poměr cena výkon...

Tohle auto je tradiční pokračovatel amerických musle car. At chceš nebo ne je to legenda. Když řekneš kdekoliv na světě 300C HEMI, každý ví co je to za auto.
Avatar - gld
31. 8. 2011 22:08
Re: Degradace Legendy
citroen 2cv je legenda a zrýchlenie na stovku sa tam meria kalendárom..napríklad..takže nechrľ na mňa tabuľky, legendu to z 300c nespraví.
Avatar - Barrichello
31. 8. 2011 20:50
Re: Degradace Legendy
Tohle auto je tradiční pokračovatel amerických musle car. At chceš nebo ne je to legenda. Když řekneš kdekoliv na světě 300C HEMI, každý ví co je to za auto.
31. 8. 2011 09:23
Re: Degradace Legendy
Mám presne opačný názor. Úbohá Lancia.Kedysi priekopník, dnes žobrák. Musí vyrábať staré americké plečky, aby prežila. Smutné.
Avatar - jazva
31. 8. 2011 09:44
Re: Degradace Legendy
Aj keď je to len prelepená americká plečka, mne sa to páči. A rozhodne by som si radšej kúpil túto Lanciu ako Chrysler. A myslím, že takých bude viac...
Avatar - gld
31. 8. 2011 13:26
Re: Degradace Legendy
Jeden z mála rozumných názorov. Podľa mňa to auto vyzerá výborne. Odhliadnúc od všetkých zákulisných koncernových kšeftov- to auto vyzerá výborne a ponúkne aj techniku na úrovni.

Som prekvapený, ako dobre sa im podarilo interiér upraviť na úroveň hodnú lancie. Drevo vyzerá veľmi kvalitne, jemné dvojfarebné kombinácie kože.. vyzerá to fajn.
31. 8. 2011 20:33
Re: Degradace Legendy
To nepopieram ani nerozporujem. Ako som už napísal, pre Chrysler je to česť. Pre Lanciu poníženie.
Avatar - Barrichello
1. 9. 2011 09:55
Re: Degradace Legendy
Čest být pod mrtvou zančkou?

to je teda čest, děkuju ale tu si strčte za klobouk.

Chrysler/Dodge má mimo itálii v evropě víc fanoušků než ta Lancia a zná ho i víc lidí.
Avatar - Ham.
31. 8. 2011 09:45
Re: Degradace Legendy
Ale vždyť Lancia nic nevyrábí, jenom upravuje 300C a to přelepování Chrysleru je vlastně jediná věc která jí zbývá.
31. 8. 2011 09:53
Re: Degradace Legendy
No tak ještě má dva své vlastní modely Y a Delta. Ale už je to jen torzo v kontextu let ještě relativně nedávno minulých.
Avatar - Ham.
31. 8. 2011 10:13
Re: Degradace Legendy
Jo máš pravdu, myslel jsem to tak, že není schopná vývoje nového modelu v dané třídě takže musí vzít zavděk přelepováním znáčků na americe.
31. 8. 2011 20:19
Re: Degradace Legendy
Zabehni trošku nazad do histórie - čo znamenala značka Lancia za života svojho zakladateľa. Príklad:Lancia Lambda, samonosná celokovová karoséria a nezávisle zavesené predné kolesá, motor V4, proti sebe otvárané dvere-bez B stĺpika, to všetko v roku 1922 (!)
[odkaz]
Značku po smrti Vincenza viedol jeho syn Gianni, a úspešne pokračoval v práci svojho otca.
Automobilovému svetu Lancia priniesla niekoľko prevratných noviniek a patentov, spomenutú oceľovú samonosnú karosériu, pružné uloženie motora, aerodynamickú optimalizáciu karosérie (Aprilia 1937, cx 0,47), brzdy na hnacích hriadeľoch (nie v kolesách), v roku 1939 sériový 5-kvalt, prvý sériový motor V6 atď...
Značka Lancia rozhodne nie je ten neschopný outsider, ktorého postupne "vybudoval" Fiat. Lancia sa dostala do finančných ťažkostí, lebo doba nepriala autám, ktoré zväčša neboli zrovna ľudové...
Je trochu smutné, že si všetci pamätajú len pár posledných rokov. Málokto si už spomenie aj na športové úspechy Delty HF Integrale, a to nie je tak dávno.
Rozhodne v automobilizme je meno Lancia pojmom. Aj keď lesk a sláva už pominuli.
Ja osobne oceňujem značku Lancia ako takú určite vyššie ako Chrysler.
Takže vôbec vec nevidím tak, že je pre Lanciu česť predávať pod svojou značkou americké vozy. Naopak, pre Chrysler je cťou, keď si na jeho modely Lancia svoj znak umiestni.
31. 8. 2011 20:34
Re: Degradace Legendy
Tak to máš pravdu, to som v tom momente opomenul a použil nevhodné slovo. ;-)
Avatar - Barrichello
31. 8. 2011 09:56
Re: Degradace Legendy
Průkopník produkující sice krásná a rychle, ale velmi nekvalitní, nespoehlivá auta, díky čemuž přišel do záhuby (ted spadl po koncern Fiat) :-)
31. 8. 2011 10:21
Re: Degradace Legendy
zatímco Chrysler přišel do záhuby (teda pod Fiat) kvůli zlým němcům, že? ;-)
Lancia krachla, protože dělala blbá auta, Chrysler krachnul (pardon, šel do "ochrany před věřiteli"), protože na něj byli všichni zlí.... :'-( >:D
Avatar - Barrichello
31. 8. 2011 10:49
Re: Degradace Legendy
Všichni? ne, jen Mercedes AG a jeho chytří a manažeři, designeři a auditoři, kteří tam udělali takové změny, a všechny byly k lepšímu.

Kvalitu co dřív kontrolovalo 5 lidí kontroloval jeden, design Sebringu 07-10 zadali zřejmě portorikánci sjetýmu na cracku a cpaní výběhové techniky MB jako byl Crossfire, Sprinter a další - v tom věřili asi jen ve Stuggartu :-)
Avatar - euro89
31. 8. 2011 10:37
Re: Degradace Legendy
Pod to se podepisuji. :'-(
neregistrovaný "RayBan"
31. 8. 2011 09:28
Re: Degradace Legendy
To že je Evropa totálně zmasírovaná z dieselu se odráží i na nabídce motorů, Thema nejspíš nabídne kus auta za dobrou cenu. Konec konců Fiat Freemont jde podobnou cestou a má velmi dobrý start.
Avatar - WinDiesel
31. 8. 2011 09:36
Re: Degradace Legendy
Start má Freemont dobrý protože řada Italů prostě odmítala koupit SUV jiné než domácí značky - prostě chtějí Itala. Teď mohou, tak to udělají ale poptávka ze zemí mimo Itálie je velmi slabá. Jakmile se vyčerpá poptávka v Itálii, půjdou prodeje raketově dolů, na trhu je obrovská nabídka SUV a crossoverů a ještě se zvyšuje, do 6 měsíců přijdou nejméně 6 dalších modelů.
Avatar - Barrichello
31. 8. 2011 09:57
Re: Degradace Legendy
190 Hp na 5ti metrový auto, a pak se někdo smál 2,7 V6 v předchozí generaci.
To taky hodně jelo >:D V kopci a 5tičlenou rodinkou a puštěnou klimou, to bude dělo, to přejede i oktávka. A zvlášt až přijde ten kombík, který bude ještě těžší
31. 8. 2011 10:22
Re: Degradace Legendy
Jak psali jiní, MB-S a Audi A8 ma 150kw a jde to. Kazdej neni zavodnik ve vypujcenym otcove aute nebo s vlastni tuzing-karou, aby musel trhat rychlostni rekordy....190hp je na to uplne v klidu pro klidnou rodinnou jizdu.

Dodnes se taky podivuju na Ford Mustand 4.0 se cca.155 kw....
Avatar - Barrichello
31. 8. 2011 11:04
Re: Degradace Legendy
Ford Mustang 4,0 V6 se 155 Kw se nějaký ten pátek nevyrábí, jestli ti to neušlo...
Místo toho je 3,7 V6 Duratec 227 Kw...

Takže tak, ovšem Lancie to hodlá nabízet i v roce 2011.
Navíc srovnej si váhu a rozměry Mustanga a 300C.

Víš co - svez se v prvním bazaru s 300C 2,7 V6 popř. s Dodge Magnum.
Uvidíš dynamiku té Lancie - to bude to samé v bledě modrém + ještě si přišti turboefekt toho zemědělského chrochtáku....
Avatar - gld
31. 8. 2011 13:29
Re: Degradace Legendy
pojem "krútiaci moment" ti niečo hovorí?
Avatar - Barrichello
31. 8. 2011 13:59
Re: Degradace Legendy
Aaano, slavný krouták naftákůůů. Jistě. ovšem s truboefektem, takže zas šlápneš na plyn 2 sekundy se nic neděje a pak ze řevu transitu se to ráčí vyrazit dopředu....Uněkterých aut i se svítí kontrolou trakce, to sem se zasmál....

Jezdil sem s Volvem S 80 D5. Nemusíš mi popisovat jak se chová nafták v autě vyšší střední :-)
Měl sem tu čest.
Avatar - gld
31. 8. 2011 14:36
Re: Degradace Legendy
Z tvojho popisu mi to vychádza na skúsenosti s krížencom motora 2.5 TDI V6 a 5,7 diesel od gm.

Ale k veci, neadorujem masáž chrbtice kopancom od turbodiesla. Len poukazujem na hlúposť tvojho prirovnávania 2,7 benzíniaku k modernej trojlitrovej nafte.
Avatar - Barrichello
31. 8. 2011 15:15
Re: Degradace Legendy
Jenže výkon byl stejnej, takže akorát ten toč. moment ve prospěch nafty. Ten to sám o sobě nezchrání, když to má 1,7-1,8 tuny.

Jo a ta 2,7 byla taky moderní - DOHC, proměnná délka sání atd.
Žádný prehistorický motor sohc z poč. 90 let.
Avatar - gld
31. 8. 2011 17:29
Re: Degradace Legendy
No tak krútiaci moment je dosť dôležitá hodnota. O to hlúpejší prímer "2.7 nešla, toto tiež nepôjde". 258 Nm a 440 Nm je značný rozdiel.

140 kw a 440 Nm, navyše rozložených do celého spektra najčastejšie využívaných otáčok bude theme stačiť. A komu by sa málilo, vždy má tú možnosť priplatiť si za silnejšiu verziu. Tak čo kritizuješ?
Avatar - Barrichello
31. 8. 2011 20:18
Re: Degradace Legendy
Že v roce 2008 už bylo v základu o 24 Hp víc....Takže pokrok nula, naopak krok zpět. 3,0 CRD V6 stála 990 tis Kč. Sem zvědav, kolik bude stát ta silnější verze >:D
Avatar - gld
31. 8. 2011 22:11
Re: Degradace Legendy
Už chápem, prečo sa tu s tebou nikto nebaví. Ty si pako. Miešaš jablká s hruškami a furt si meleš to svoje.

Končím aj ja, lebo táto diskusia nemá zmysel.
Avatar - Barrichello
1. 9. 2011 09:51
Re: Degradace Legendy
Úsměvné.
Když nedokážeš pochopit že Lancie nám tu v roce 2011 nabídne horší vůz než byl v roce 2008 pod Chryslerem se týče výkonových parametrů....

Samozřejmě záleží jak to nacení, pokud záj základní verzi za 850 a lepší za mega, nikdo neřekne popel, pokud ALE daj základ za 1 mega, bude někde něco špatně :-)
Avatar - Hammunasakra
31. 8. 2011 09:38
Re: Degradace Legendy
Když může být 150ti kW motor v "prémiových" audi A8 nebo S-Klasse, proč ne tady? ;-)
31. 8. 2011 09:44
Re: Degradace Legendy
Ano degradace legendy to je, ale jak píší ostatní, tou degradovanou legendou je Lancia a ne tahle obludka. ;-)
Avatar - Hammunasakra
31. 8. 2011 10:07
Re: Degradace Legendy
Nu ano, na druhou stranu Chrysler 300 zas TAK "špatný" snad NEní... ;-)
PS: Uvidíme jak to bude s cenou, ale já bych asi raději Lancia Thema než Seat Exeo (nebo první Superb :-)
Avatar - Dinar
31. 8. 2011 10:38
Re: Degradace Legendy
Ty bys jistě ráda, jenže to není totéž, exeo je případ přebouchání typu "premiový výběhový na mainstream" thema "mainstreamový výběhový na premii". Rozdíl, řekl bych, a navíc, exeo nefunguje, thema nebude fungovat tím tuplem, muselo by to být auto cenově srovnatelné právě s těmi "přesahovači" do vyšší střední typu superba V6 (resp. čehokoliv jiného ve střední větších rozměrů a vrcholných motorizací), pak by tu byl jistě důvod sáhnout po této "Lancii". Jsem velmi zvědav, kam to Italové cenově nastřelí.
Avatar - Ondore
31. 8. 2011 19:30
Re: Degradace Legendy
Dinare nemyslim, ze by sli s tymto na trh stavajuc to proti premii, iste vedia, ze podat to takto, tak su bez sance. Cenovka na urovni vybaveneho Sup V6 je jedina realna cesta, obavam sa, ze trochu nadsadia "lebo Lancia". Tak ako tak, suhlasim, ze to co nefunguje u Exea nebude fungovat ani tu...
Avatar - Hammunasakra
31. 8. 2011 20:52
Re: Degradace Legendy
Myslím že máte pravdu "jen napůl" ;-)
Chrysler 300 je "přebouchaný" Mercedes E, takže ... "přeboucháním" na Lancia Thema ... :-)
Avatar - Barrichello
31. 8. 2011 20:54
Re: Degradace Legendy
E to má je zadní nápravu.
přední je z S-klasse,
A zbytek už je vlastní konstrukce, tak bych byl opatrný s tím přeboucháním :-)
Avatar - Hammunasakra
31. 8. 2011 20:56
Re: Degradace Legendy
No, nápravy z E, rsp. S-Klasse - to NEní úplně špatné, to JE docela "prémiové" ;-)
PS: NE vážně - VŠE ("celkové hodnocení a šance vozu") se bude odvíjet od CENy!
Avatar - Ondore
31. 8. 2011 23:09
Re: Degradace Legendy
Kylie nespochybnujem ze to je dobre auto, do istej miery som aj ja cielovka na koho by mala Thema smerovat. Preferujem "houpave" a pohodlne auta, teda houpave aspon v ponimani ludi, ktori za vrchol blaha povazuju trend nasadeny nemcami - tvrde podvozky a interier, ktory Ta obopina, tomuto som na chut fakt neprisiel.

Ale k premii - to, ze su v trojstovke pouzite diely z premiovky, to z Themy premiu neurobi...
Avatar - Hammunasakra
31. 8. 2011 23:44
Re: Degradace Legendy
U Lancie management udělal za minulá desetiletí MNOHO chyb, to se "ze dne na den" spravit prostě NEdá - uvidíme jaká bude "lanciaverze" konkrétně a hlavně kolik bude stát. Když se alespoň "trochu" chytne, PAK mohou investovat do "větších" úprav atd. :-)
31. 8. 2011 10:13
Re: Degradace Legendy
Já si osobně myslím, že bez Lancie i Chryslera 300 přežiju .... Chápu, že dovoz (lehce) ojeté americké legendy s velkým motorem do Evropy může viditelně zvýšit image majitele a pomoct mu se zařadit mezi stejně vyvolené, ale prodej nových vozů (byť dovezených) asi nebude nic moc ..... Možná větší šanci paradoxně mají tyto stroje u kupců v méně rozvinutých zemím Evropy, kde lidé podléhají reklamně/marketingových trikům na navození "dobré" image poněkud více, vždyť i báťuška Putin sedlá silného amerického oře, byť jen se třema kolama ;-)
Avatar - euro89
31. 8. 2011 10:34
Re: Degradace Legendy
S nadpisem se nedá, než souhlasit! Prodávat pod logem legendární Lancie americký střepy se mi maximálně příčí. Vedení Fiatu tím naprosto zabíjí slavou legendu jménem Lancia. Fiat by udělal líp, kdyby tenkrát nechal Chrysler padnout a soustředil se jen na svoje značky, které už roky zanedbává. Komu by nějakej Chrysler chyběl? Osobně mě napadá jen jeden spamer zde na diskuzi s nickem brazilského závodníka F1, který při každé příležitosti spamuje diskuze odkazy na nějaký plečky dotáhnutý od někud z ameriky.
Avatar - Barrichello
31. 8. 2011 11:09
Re: Degradace Legendy
>:D :-) ;-) :-) :-) :-)
31. 8. 2011 22:17
Re: Degradace Legendy
Ty jsi slupka. Ale pro pobavení dobrý >:D
Avatar - Alpinis182
1. 9. 2011 01:31
Re: Degradace Legendy
Trapny...
V kolika tech "strepech" jsi sedel, prosim te ? :O
31. 8. 2011 09:42
kecy prdy
Řeči typu ubohost lancie, že musí přebírat americké plečky..kde jste přišli na to, že jsou to plečky? Je to trapné a hloupé. Kolik z vás, co takhle blbě mele hovadiny v těchamerikách jelo? doma zaparkovaná fabia htp a na místní diskuzi borci, přitom nemá ani na tu ypsilon. Raději si koupím tuto lancii než třeba předraženého passata, který na dálnici drncá jak prkno :no:
Rozbalit vlákno
93
31. 8. 2011 09:48
Re: kecy prdy
Koukám, další kterej "by" kupoval. >:D

Mimochodem, ten tvůj nick tak "trochu" napovídá, c¨čemuže dáváš jakože přednost. >:D
31. 8. 2011 10:15
Re: kecy prdy
Já už mám nakoupeno ty inteligente ;-)
31. 8. 2011 10:16
Re: kecy prdy
A mimochodem tvoje příspěvky napovídají, že máš iq houpacího koně
31. 8. 2011 10:27
Re: kecy prdy
Už houpací kůň?
Naposledy to byla šumící tráva. >:D

Chlapci, mám z vás upřímnou radost! >:D
31. 8. 2011 12:02
Re: kecy prdy
Jde vidět, že jsi to nepochopil, nevadí. Hlavně že máš vysoké ego. Takhle na netu dělá ze sebe každý velkého tvrďáka jako ze sebe děláš ty, ale řekl bych, že v osobním životě budeš pěkná troska. Nešikanují tě v práci, že máš pořád nějaké nutkání se s každým hádat a někoho pořád urážet? Řekl bych, že trpíš nevýlečeným mindrákem. Ale co já se s tebou budu vůbec vybavovat, tobě to snad jednou dojde
31. 8. 2011 12:07
Re: kecy prdy
Chlapče, ty seš obyčejnej duševní prosťáček. Co předvádíš, jak reaguješ...
Ten mindrák máš především ty a dost lidí ti to tu dneska napsalo. Ale jak říkám, klidně si ulev, vynadej mi, snad se ti potom udělá líp.

PS: V práci po mě nikdo neřve, nejsem zaměstnanec. Stojím, teda spíše sedím, na tý druhý straně. ;-)
31. 8. 2011 13:17
Re: kecy prdy
Neříkej mi chlapče machírku a raději sklidni hormonky, moc často ti ujíždí. Já tě delší dobu sleduju a přinde mi, že se snažíš kde koho urážet za každou cenu, když s tebou jen trochu v něčem nesouhlasí. A zkus přestat používat smilíky, nejsme na diskuzi teenagerů, ikdyž to tu tak nejspíš bude...
31. 8. 2011 13:21
Re: kecy prdy
Nemůžu za to, že si nevidíš na špičku svého nosu. ;-)
Já tu reaguju především na lidskou malost a hloupost.
31. 8. 2011 13:51
Re: kecy prdy
Já zase reaguju na tu tvoji lidskou malost a hloupost:) Jak říkám, diskutovat s takovými jako, to je mi vážně pod úroveň. Já si myslel, že zde chodí slušní lidi, co těm autům aspon trochu rozumí, ale jak vidím, opak je pravdou
31. 8. 2011 13:53
Re: kecy prdy
Pokud si to nepoznal, tak jsem se musel snížit já na tu tvou úroveň, abys pochopil, že co tu píšeš, je jak od abslolventa pomocné školy. ;-)
31. 8. 2011 13:59
Re: kecy prdy
Člověče, z tebe dneska ani neusnu jaký jsi borec. Až se probudíš ze snu do reality, tak se mi ozvi
31. 8. 2011 14:02
Re: kecy prdy
Je mi jedno, jak se ti spí, jen by ti mělo dojít, že to, čím se tady kasáš, je jako od franty vrány z horní dolní. A napsalo ti to sem víc lidí. Chyť se za nos. ;-)
31. 8. 2011 14:05
Re: kecy prdy
No, já si zatím všiml, že ty si tady oblíbený asi jako trní v za*ku. Zkus tvoji radu nejdřív použít u sebe. To je vše:)
31. 8. 2011 14:07
Re: kecy prdy
Chlapče, já tu nepíšu proto, abych se tu s někým plácal po zádech. To přenechávám těm, co to potřebují. ;-)
31. 8. 2011 23:48
Re: kecy prdy
To máš pravdu, mě tak přijde, že tu chodíš proto, aby sis vyléčil mindráčky ;-)
1. 9. 2011 17:12
Re: kecy prdy
A co kdybys šel do háje ty? proboha, proč jsou všichni ti milovníci a obdovovatelé italských aut takovýhle uhádaný zakomplexovaný hovada? Chápu, že mindráky máte tak plus minus stejný, ale tak si je neventilujte tady. A co sem blbe zase taháš passata? A že máš nakoupíno, jak děláš ramena výše? Máš, blbosti si pobral teda nakoupil plnej ranec.
Avatar - Blue Sun
31. 8. 2011 12:19
Re: kecy prdy
Jo, vypadá to na to... >:D
Avatar - Dinar
31. 8. 2011 10:03
Re: kecy prdy
Zase další jouda s vw obsesí, článek o lancii, řeší se, jestli si lancia zaslouží lepit své logo na chrysler, místní chryslerofil zas řeší opak atd. a ty sem vrazíš passata. >:-[]

Jinak, 300c jsem si projel, a řeknu ti, že z hlediska podvozku nezbývá než doufat, že s tím italové něco udělali, protože jako chrysler (nevím jak po fl, to jsem nejel) je to auto podvozkově dost chabé, houpe se, naklání a přitom drncá, navíc je uvnitř na tuto třídu příliš hluku od podvozku, je to prostě velké auto za "malé" peníze, se vším, co k tomu patří. Ale jak můžeš číst výše, stačí, když do toho nacpou velký motor a pro pár hejlů je tu najednou legenda, páč tomu cayennu v dýzlu to onehdá na světlech nandal... a za třetinovou cenu. :-) ;-)
31. 8. 2011 10:10
Re: kecy prdy
Tak já to auto za nějakou legendu nepovažuji a je mi celkem víš kde. Já zase jel v tom passatu(to je jediné auto ve kterém jsem v této třídě jel, jinak je mi to celkem ukradený) a byl jsem velice zklamán. Ticho bylo, ale to drncání nic moc, ale jak říkám, mě je toto ukradený a at si každý koupí co chce
Avatar - jazva
31. 8. 2011 10:14
Re: kecy prdy
Passat a 3OO/Thema nie je tá istá trieda!!! Passat je o triedu menší...
31. 8. 2011 10:17
Re: kecy prdy
co já vím, tak je to vyšší střední, ale třeba se pletu
31. 8. 2011 10:29
Re: kecy prdy
Hlavně, že si toho hodně projel. A teď to projíždíš na diskuzi. >:D
31. 8. 2011 11:58
Re: kecy prdy
No to projel, to máš pravdu ;-) Až budeš mět najetý, co já mám nacouvaný, tak mi napiš, ale dle tvých názorů jde poznat, že opravdu toho nemáš moc najeto.
31. 8. 2011 12:08
Re: kecy prdy
>:D
Jojo, asi další točvolant, co? Rozumově a namachrovaně by to sedělo.
31. 8. 2011 13:39
Re: kecy prdy
To říká ten pravý chlapečku
31. 8. 2011 13:44
Re: kecy prdy
Ještě, že jsi to poznal, holčičko. ;-)
31. 8. 2011 13:52
Re: kecy prdy
Opravdu puberťák :-)
31. 8. 2011 13:56
Re: kecy prdy
Rád bych byl, v podstatě mi to lichotí. ;-)
31. 8. 2011 14:00
Re: kecy prdy
Odpovídalo by to inteligenci tvých příspěvků, to jo ;-)
31. 8. 2011 14:03
Re: kecy prdy
Puberťák nemůže být inteligentní? >:D

Kam ty na ty axiomy chodíš? Za barák ke hnoju?
31. 8. 2011 14:06
Re: kecy prdy
Prosím tě, nech si tyhle urážky pro sebe. Je to trapné, vtipné to není a vypovídá to o tvé lidské úrovni
31. 8. 2011 14:09
Re: kecy prdy
Už ti dochází, jak ses tu odkopal? ;-)

Koukám, že abych někoho "urazil", nepotřebuju použít ani jedno sprosté slovo. Tak se uč. ;-)
31. 8. 2011 17:34
Re: kecy prdy
a čím jsem se odkopal? Ale ty urážíš a ztrapňuješ akorát tak sám sebe pro boha, už to pochop. Tyhle trapné urážky s hnojem za svým domem se tu snažíš používat na každého, kdo jen trochu s tebou nesouhlasí. Jsi tu lidem akorát k smíchu. Člověk na úrovni by toto nenapsal. A člověk jako ty mě opravdu nedokáže urazit, takových už jsem v životě potkal dost a vždy to byli chudáci, co si snaží něco dokazovat. Chlapče, já už su člověk, který je dávno za vodou a hádat se s takovými pacholky je mi pod úroveň. Tak to zkus pochopit, možná ti to jednou půjde
31. 8. 2011 19:17
Re: kecy prdy
Já jsem tu k smíchu možná tak těm, co mají v hlavě nastláno. A pokud použiji tvá slova, tak zde předvádíš pevný názorový postoj.
Nejdřív Passata označíš, "že drncá jak prkno", pak za "etalon třídy pro socky" a podobné žvásty, abys to potom zakončil slovy, že je to velmi pěkné auto s vynikajícími jízdními vlastnostmi apod.
Nejdřív ses tu odkopal a jak si zjistil, že seš mimo, tak si nevěděl, kam se schovat a do čí zádele vlézt.

Gratuluju, dneska sis tu nafackoval a naplival do vlastního obličeje.
31. 8. 2011 23:35
Re: kecy prdy
jejda mene, chlapče zlatá, ty jsi vážně sedíš na vedení. Ano pasaat za ty prachy drncá, ale komfort jízdy nemá nic společného s jízdními vlastnostmi (ted jsi nejspíš objevil ameriku) a o tom etalonu pro socky už jsem se zde vyjádřil. No, spíše ty se tu snažíš někomu lézt do zádele, jenom aby ses cítil silný a mohl jsi se snažit malichernými urážkami někoho urazit. Gratuluju, dneska sis tu nafackoval a naplival do vlastního obličeje, opravdu iteligentní věta >:D Když to psychicky nezvládáš, tak raději ani už nepiš machre
1. 9. 2011 00:02
Re: kecy prdy
A když už jsme se teda opět dostali k tomu volkswagenu (mimo jiné, já osobně proti němu nic nemám, dokonce dělá nejspolehlivější dodávky), tím, že jsem jej nazval autem pro socky, to jsem nemyslel nějak zle, ale já jsem člověk z generace u které byl takto vw znám, ale bylo to myšleno z legrace a ne jako snaha tuto značku pomluvit. A když hodnotím vozidlo, jako jsem hodnotil současného passata, tak si snad mohu dovolit vystihnout jeho silné stránky jako ticho na palubě, dobré jízdní vlastnosti, líbívý design, ale též mohu vystihnout jeho stinné stránky, jakou je například horší komfort odpružení nebo snad ne? Tak mi teda laskavě vysvětli, čím jsem si podle tebe nafackoval a čím komu lezu do zádele jak ty říkáš.
31. 8. 2011 12:50
Re: kecy prdy
jak se pozná dle názorů kolik má kdo najeto? já že bych si opsal návod a založil logistiku jen se zkušenými řidiči. :-)
31. 8. 2011 13:41
Re: kecy prdy
Tož já za ty svoje roky poznám, když si někdo na něco hraje. Třeba se pletu, ale on většinou píše věci naprosto mimo téma, jen se snaží za každou cenu někoho urazit.
Avatar - jazva
31. 8. 2011 10:31
Re: kecy prdy
No pokiaľ myslíš tou vyššou strednou 300/Thema, tak to áno. Ale Passat je "len" stredná trieda... Teda toto sú základy a pokiaľ sa trepeš na autoserver do diskusie, mal by si to ovládať.
31. 8. 2011 11:56
Re: kecy prdy
Základy říkáš?:D tak pardon, splet jsem si třídu jednoho pekáče, až budeš o autech vědět co já, tož mi potom napiš:D Já mám jiné starosti, než se zajímat o to, do jaké třídy patří etalon třídy pro socky
Avatar - jazva
31. 8. 2011 12:11
Re: kecy prdy
Keby si si to splietol, tak sa nič nedeje. Lenže ty si to nevedel. Máš priestor nás tu všetkých poučiť o tom, čo o autách vieš. Avšak zo zatiaľ predvedených vedomostí sa dá usúdiť, že toho veľa nebude. "Etalon triedy pro socky" si nechaj do hospody, možno u vás na vsi to niekoho zaujíma...
31. 8. 2011 13:37
Re: kecy prdy
Jejda, tady je to vážné. Člověk si splete třídu passata a hned je z toho pozdvižení. Jak jsem si to jenom mohl dovolit, že kluci? "On si spletl třídu našeho boha pasaaata!! mama mia, to je ale neznalec" O tomto diskuzním foru jsem si myslel kde co, ale že je to zde až tak bídné, to by mě nenapadlo..
Avatar - jazva
31. 8. 2011 14:56
Re: kecy prdy
>:D ty si nedáš povedať a nedáš a budeš sa ešte viac špárať v tých svojich výkaloch. Nájdi mi , moulo, prosím ťa jeden jediný môj príspevok ktorý som napísal počas tých rokov čo sem píšem, v ktorom som velebil, oslavoval (alebo proste niečo podobné) Passata a ja ti ho kúpim. Počas tejto diskusie si tu spravil zo seba iba gašpara. Passat je podľa teba citujem: "plekáč", potom "vozem pro socky" aby si to zavŕšil "passat je velice pěkné auto" 8-s

PS: Verejne sa tu prezentuješ, tak sa aspoň snaž písať po česky. Niekedy až z toho oči bolia...
31. 8. 2011 17:41
Re: kecy prdy
Na slovensku nemáte svůj portál? Mě urážkama slovák opravdu neurazí a tím jsem narážel na marnost místních fandů vw group. Opravdu se mnohokrát nasměju na místní diskuzi. Jinak passat je pěkné auto, tiché, ale drncá. A volkswagenu se odjakživa říká vůz pro socky, ale tím se to nemyslí nějak zle, spíše jako sranda. Ale to je těžko někomu něco vysvětlovat, když si nedokáže přeložit volkswagen. Tak prve popřemýšlej slováku a pak mě tady urážej
Avatar - jazva
31. 8. 2011 20:13
Re: kecy prdy
Na slovensku máme podobné portály, ale nechodia tam taký borci ako ty. >:D Sám si napísal, že Passat bolo jediné väčšie auto, čo si šoféroval, ale ideš tu zo seba robiť svetáka čo má autá v malíčku. A "Slováka" si čecháčku(alebo Moravák podľa dialektu?) nechaj od cesty, môžeš sa hanbiť, že ovládam tvoj rodný jazyk lepšie ako ty. >:-[]
31. 8. 2011 23:44
Re: kecy prdy
Víš, já tříkrát zaměstnal slováka a vždy to byla tragédie. Zdechlý jak veš, přechytralý jako by snědl půlku zeměkoule, v hlavě vymeteno, ale hlavně to byl největší frajér, co jsem kdy viděl. Ale když ty chlapi porovnám s tebou, tak to byli ještě celkem šikovní ogaři. Víš mě nějak velké auta nezajímají. Mě zajímá rozvoj mé firmy a od auta potřebuji, aby mi odvezlo zboží(to jsou ty firemní, jako kamiony a dodávky) a potom, aby mě spolehlivě odvezlo z bodu A do bodu B ( to je to firemní/osobní) a na to, že už mi děcka nějaký ten pátek odešli z domu nepotřebuji velké auto. Každý máme svoje životní priority, takže nemám zapotřebi se vozit ve velkých autech, ikdyž na to mám finance.
Avatar - jazva
1. 9. 2011 01:08
Re: kecy prdy
Ty už radšej nič neporovnávaj... >:D To že si zamestnal troch povaľačov, to tiež o tebe niečo napovedá.Niekto sa učí na vlastných chybách a niekto si na nich buduje kariéru... Taký je život. Ja teda nie som lingvista a ani expert na gramatiku, ale keby mám ja tvoj prejav, tak si nezarobím ani na slanú vodu, nie aby som ešte riadil nejakú firmu... >:-[]

Nie je ti trápne sem zaťahovať národnosti? Na viac nemáš? Ak ti to pomôže, tak budem pre teba aj Maďar, alebo Mongol - mne je jedno čo si o mne myslí nejaký nímand z Horní Dolní...
S tým že máme asi odlišné životné priority a záľuby súhlasím. Len nechápem, prečo sem prispievaš, keď ťa autá nezaujímajú. Si nájdi stránku o sádrových trpaslíkoch, alebo o niečom inom čo ťa zaujíma a tam prispievaj. Píšeš že máš deti dávno odrastené, čiže niekde nad 45 rokov. Ako 45 ročný si teda musel zažiť roky(95-03) najväčšej slávy VW áut v ČR, keď vlastniť Passat niečo znamenalo. Lenže v inom príspevku píšeš, že si z generácie čo nazýva VW socka vágen a to sú ľudia tak nejako medzi 20-30. Tak sa nejako názorovo ujednoť a zaraď. >:-[]
1. 9. 2011 07:41
Re: kecy prdy
Taky jsem je hned vyhodil. Bohužel, dobrých šoférů je málo. Když už jsme u té gramatiky, na místní diskuzi jsem na tom ještě velice dobře ;-) A nevím, proč máte všichni za potřebí někoho pasovat do nímandů a Bůh ví čeho ještě z Horní Dolní...to je nějaká moderní parafráze puberťáků nebo co? Mě auta velice zajímají a velice mě baví. To jsem se špatně vyjádřil, když jsem řekl, že mě nezajímají velká auta, tím jsem myslel řekněme managerské vozy. A vw jako socka vágen je takto známý ještě dřív, než jsem se snad narodil, ale myslím, že řešit takovou hovadinu už snad nemusíme ne? Jak už jsem zde jednou řekl, já to nemyslel nějak zle. A nemusíš mi radit, abych se zařadil, já vím kde mám svoje místo a to velice dobře:)
31. 8. 2011 17:49
Re: kecy prdy
A aby mě slovák poučoval o češtině, to je taky vrchol :no:
31. 8. 2011 12:46
Re: kecy prdy
Zatím jsi tu předvedl akorát hulvátsví a nebetyčnou hloupost. Nejsi schopen rozeznávat ani kategorie vozů a mám vážnou obavu, že ani jeden od druhého.
Zklidni to a začni znovu...socko
31. 8. 2011 13:31
Re: kecy prdy
Hulvátství? Ale kde. Jen jsem jednomu arogantnímu machírkovi řekl svůj názor. Že nejsu schopný rozeznát kategorie vozů, to se hned pozná, když si spletu jednoho plkáče. A s tím vozem pro socky jsem to nemyslel nějak zle, ale volkswagenu se tak říká odjakživa...zkus si přeložit volkswagen a možná to pochopíš.
31. 8. 2011 14:15
Re: kecy prdy
VolksWagen - Lidový vůz. Ty nejsi člověk? No, cos tu doteď předvedl, naznačuje, že asi ne... Lingvisto.
Avatar - Dinar
31. 8. 2011 10:32
Re: kecy prdy
Ano, pleteš, passat je střední třída, 300c vyšší střední, a rozměry atakuje až lux. sedany. Jinak nevím, jakým passatem jsi jel, v akt. provedení mu můžeš vyčítat lecos, ale kvalitu jízdy ve srovnání s konkurencí ve třídě určitě ne.
Avatar - Barrichello
31. 8. 2011 11:32
Re: kecy prdy
Srovnávat Passat a 300C - dobrý. Hehe :-) :-)
Passat je jen naleštěná modla za přepálenou cenu nenabízejícího nic lepšího než jiná evropská konkurence. Je to proti tomu prdítko a navíc ta V6ka nemá nijak oslnující parametry - 305 HP z Pentastaru vymáčkli taky.
31. 8. 2011 13:43
Re: kecy prdy
člověk řekně něco špatného o pasatu a kluci z toho dneska ani neusnou
31. 8. 2011 14:46
Re: kecy prdy
Tak jednoho jsem před dvěma lety koupil na firmu a vycházel mi stejně "draze" jako Mondeo se srovnatelnou výbavou.
31. 8. 2011 15:18
Re: kecy prdy
sis měl nechat dotáhnout nějakýho Sebrinka woe ;-) >:-[]
Avatar - Barrichello
31. 8. 2011 15:30
Re: kecy prdy
Na toho by neměl >:D
V roce 2001 stál mega (2,7 V6 DOHC)

Leda na tu nepovednou generaci 07-10, tu pak vyprodávali asi za 370 s 2,0 TDI PD od VW :-)
31. 8. 2011 17:46
Re: kecy prdy
No mě právě spletly ty rozměry, ty jsou docelaa velkorysé, uznávám svou chybičku. Ale jinak jsem neřekl, že špatně jede, jízdní vlastnosti to má na svou velikost vynikající, jen mi přišlo, že na D1 i tak celkově na okreskách ten passat trošku víc drncal, než jsem si myslel. Tím neříkám, že je to kostitřas, ale mohlo by to být ještě lepší:)
31. 8. 2011 13:21
Re: kecy prdy
není, to ne, ale stejná cenová hladina, když porovnáme výbavy. Jinak je ten passat velice pěkné auto, jen je trošku tvrdší
Avatar - Barrichello
31. 8. 2011 10:53
Re: kecy prdy
Je hezké že kritizuješ vlastní řady.

S kalsee je tudíž šmejd, bo přední náprave -POZOOOR -KOMPLETNÉ CELÁ - Z mercedesu S klasse W220. To je smůla. Chrysler na tom podvozku nevyrobil pomalu šroubek.

zadní náprava je E-klase, převodovka W5A580 (MB 5G Tronic - použití ve vozech
1996–1999 Mercedes-Benz W140
2000-2005 Mercedes-Benz W220
2006-Present Mercedes-Benz W221 (V12 Models only)
1997-2002 Mercedes-Benz W210
2002-2004 Mercedes-Benz W211
1997-2000 Mercedes-Benz W202
2000-2004 Mercedes-Benz W203
1998-2005 Mercedes-Benz W163
1997-2004 Mercedes-Benz W168
2004-Present Mercedes-Benz W169
2005-Present Mercedes-Benz B-Class
1998-2005 Mercedes-Benz R170
1990-2001 Mercedes-Benz R129
2001-Present Mercedes-Benz R230 (V12 Model and Earlier, up to 2005)
1998-2002 Mercedes-Benz W208
2003-2005 Mercedes-Benz W209
2000-2006 Mercedes-Benz C215 (V12 Models only)
2007-Present Mercedes-Benz C216 (V12 Models only)
1996-Present Mercedes-Benz W463 (AMG Models only)
2005-2009 Mercedes-Benz SLR
2002-Present Maybach 57 and 62

Ten Mercedes ale vyráběl šmejdy teda >:-[] Jak v tom mohl někdo jezdit. Houpe se to nebrzdí (kotouče Bosch - je to na nich vyraženo) a drncá to a nezatáčí to a vůbec.
Avatar - Dinar
31. 8. 2011 11:00
Re: kecy prdy
O tobě se dá opravdu říct, žes objevil aMERIKU! >:-[] Kolikrát ti tu někdo mlátil v diskusích o hlavu starou techniku MB, kdyžs tu líčil tu úžasnou technickou vyspělost chrysleru. :-O
Avatar - Barrichello
31. 8. 2011 11:11
Re: kecy prdy
A kolikrát sem ti tu já mlátil v rekaci na tvoje plačky že ten podovzek stojí za houby, že je celý komplet od Mercedesu?

Nevíš co mluvíš prosím tě, Mercedes byl špičkovej a v chrysleru to enfunguje. Asi to kluci v kanadě křivě namontovali, prosimtě zamysli se co vlastně plácáš.
Děláš tu ze sebe kašpárka z loutkovýho.
Avatar - Dinar
31. 8. 2011 11:29
Re: kecy prdy
Je to pořád stejné, jsi automobilový ignorant! :-! Nebýt jím, věděl bys, že:

1. podvozky MB do příchodu aktuální generace S,E,C nebyly považovány v rámci své konkurence za žádnou špičku, co se jízdních vlastností týká.

2. konstrukční základ nemusí znamenat stejný výsledek, na to, co kritizuju u 300c, tj. špatný komfort při nízké agilitě mají vliv péra, tlumiče a použitý odhlučňovací materiál (to ke zmíněnému hluku od podvozku). Srovnávat tohle s MB a uvádět modely, které měly např. vzduchové odpružení nebo naprosto jinak nastavený podvozek (např. SLR) je jen a jen potvrzením tvého ignoranství.

Už jsem to dnes jednou napsal, diskuse s tebou je k ničemu, a mě nezbývá, než se podle toho zařídit, chryslere. ;-)
Avatar - Barrichello
31. 8. 2011 11:44
Re: kecy prdy
1) To bych nevěděl, mě neměcký auta nezajímaj, tak si o nich nečtu romány. Ty si čteš o technických novinkách japonců, korejců, amerik, čínanů rusáku a kýho výra ještě když tě to nezajímá?
Pokud jo, tak klobouk dolů.

2)
Péra a tlumiče se daj vyměnit, pochybuju že tam dneska má ještě někdo původní tlumiče, Já všude dával KYB - můžeš si tam nacpat i KONI pokud si fajnšmekr, pružin je na výběr asi 50 verzí od sportovních po normální.
Brzdy jdou přehodit z SRT8 - Bremba. kdyby někdo potřeboval brzdit tak že by mu Bosch nestačil.

Tlumící materiál - celej podovozek je zaplastovanej - podběhy, pod motorem a převodovkou atd., všude je vystříkaná pěna (prahy, dutiny atd.)
Tak mi prozrad jak bys ho ještě odhlučnil, rád se nechám poučit.

Jo a já nepotřebuju mít v autě hrobový ticho.
Nekupuju si Bentley, kupuju obyčejnou káru vyšší střední.
Americkej musle car.
Kdybych chtěl limuzínu do golf klubu, půjdu si koupit Jaguar.
Avatar - Blue Sun
31. 8. 2011 12:22
Re: kecy prdy
Takže prvně je třeba celé auto přebastlit, aby to fungovalo tak, jak v Evropě fungují sériové verze? Aha... to je asi ta Ameeeeerika...
Avatar - Barrichello
31. 8. 2011 12:26
Re: kecy prdy
Pokud z toho chceš mít uberwagen, přebastit si to můžeš.
Funguje to ale naprosto normálně i bez přebastlení.

Vy jezdíte v autech kde je vše tak jak to vyrobili?
Hmm......pak kdo je autombilovej fanda a ignorant.
Jsou věci který umí udělat určité firmy mnohem lepší než výrobce a pak taky věci který v době vývoje auta nebyly ještě k mání :-)

Novinka že.
31. 8. 2011 12:53
Re: kecy prdy
Připomíná mi to ty tunerský patlaly z West Coast Custom.
Když jejich šéfík přijel na autosalón do Německa, tak po shlédnutí evrospké scény se jen poškrábal na zadku a prohlásil, německý auta jsou už dodělaný, není tam nic, co by se dalo změnit/zlepšit. Tohle přesně vystihuje i fakt, jak dopadla jejich dílna v Berlíně. ;-)
Avatar - Barrichello
31. 8. 2011 13:02
Re: kecy prdy
Ne?
Všechny německý auto maj s vérii 4/6pístkový Bremba, sportovní proužiny, všude maj LEDky, jsou napcaný moderními audio/video systémy, head upy, kamery zaznamenávající vybočení z pruhů a dávající varování a nahravající jízdu před sebou i za, parkaovacími kamerami atd.

Že jsem si nějak nevšiml :-)
31. 8. 2011 13:09
Re: kecy prdy
Všechny evropské auta disponují takovými vlastnostmi, aby uspokojily jejich budoucí majitele, jak možností konfigurace, tak funkčností celku. ;-)
Avatar - Barrichello
31. 8. 2011 13:13
Re: kecy prdy
Všechny americký auta maj v základní výbavě půlku věcí co evropa za příplatek a jsou taky plně funkční.
A už se tam dá kupodivu i pár věcí připlatit. Jojo, časy se mění.
31. 8. 2011 13:24
Re: kecy prdy
Jo, až na to, že ta jejich standardní výbava v Evropě pořádně nefunguje. >:D
Avatar - Barrichello
31. 8. 2011 13:54
Re: kecy prdy
navigace?
Jojo, on je děsnej problém tam vrznout jinou.

2DINovouškatuli ti dneska dodaj i přestižní zančky jako Pioneer, JV, Kenwood atd., nacpeč mezi to kabeles co komunikjuje skrz can-bus s károu a tradá - navigace jede, dvd jede, sd/usb/ipod a další vstupy, rádio, cd/dvd/mp3 + dvbt-telka jede atd.

A všechno to premává i s origoš zesíkem a repráky.
Práce na 2 hodky pro car-audio servis, za 3 ti to udělám i já >:D
to samý k tomu připojení parkovací kamery, pokud by tam náhodou enbyla, jako že drtvá většina nových amerik už jí má.

A samozřejmě jdou tam přidat další a další věci.

Akorát si ne nejde naklikat v konfigurátoru, ovšem vzhledem k přípatkům které hctějí evropské zančky za tyto prvky bych neřekl, že tě to vyjde dráž.
navíc to může mít i modernější, ne vždy platí že to co tam montuje ted výrobce je to nejmodernější co jde sehant na trhu.

Já tam taky neměl plně funkční navi se vším, a mam vč. parkovací kamery, head-upu atd.
A protože baví i tahle technika (audio, video, počítače) tak sem si to dělal sám.
31. 8. 2011 14:04
Re: kecy prdy
Aneb slohovka o tom, jak se dá vše vyřešit/vyměnit/vylepšit.

No, ale o tom tu už drahnou dobu píšu, že to v základu nefunguje, tak je třeba napnout všchny síly, aby se to dostalo na evropskou úroveň vnímaní kvality. ;-)
Avatar - Barrichello
31. 8. 2011 15:02
Re: kecy prdy
když je to primárně dělaný pro ameriku a kor dne suž se to sem ofik nevozí, těžko to může všechno fungovat.
Pod Lancií snad ta navi fungovat bude, uříznout si stejnou ostudu jako tenkrát Mercedes (nebyli schopný zaplatit mapy pro stř. a východní evropu, ale dodávali káry s navigací v základu- která tak byla k ničemu) to by bylo hodně trapný.
1. 9. 2011 00:09
Re: kecy prdy
Konečně někdo, u koho jde vidět, že má přehled.
Avatar - Barrichello
1. 9. 2011 09:36
Re: kecy prdy
Když se o něco člověk zajímá, má o tom pehled. Pak je ještě obecný přehled.

Samozřejmě člověk nemůže znát detaily týkající se všech zanček, to by z toho totálně zblbnul neb těch informací je kvanta.
1. 9. 2011 20:05
Re: kecy prdy
Asi tak, já si myslím, že se v autech poměrně vyznám (taky mě ty auta živý), ale hold jsem si jednou spletl třídu pasata a už je z toho pozdvižení :-) Ale ty jsi konečně člověk, který má přehled o jednotlivých komponentech vozidel, předních značek. Takhle nějak si představuji diskuzi na automobilovém portálu
Avatar - Blue Sun
31. 8. 2011 14:11
Re: kecy prdy
Jo... a k čemu to všechno, když je prvně nutné předělat půl podvozku, aby se auto chovalo aspoň trochu evropsky? Když tohle nefunguje, jsou mi všechny hypermoderní ultrasystémy k ničemu. Maximálně tak na honění trika, jak předvádíš.
Avatar - Barrichello
31. 8. 2011 15:11
Re: kecy prdy
Podvozek je evropský.
Takže předělávat evropský podvozek na lepší evropský? >:-[]

Hmm...
Pokud ti nevyhovuje charakter odpružení, kup si jiný tlumiče (což bys stejně časem při stavu zdejších tankodromů musel udělat) a jiný pružiny a máš to.
Jaký půl auta. 8 ks spotřebáku
No a jestli ti přijde že sériový brzdy brzdí špatně, zkus reklamaci u Bosche :-)
nebo si kup děrovaný kotouče a keramický destičky, pak si můžeš hrát na závodníka...Každýmu normálnímu sériový brzdy stačej.

A vůbec, další reklamace prosím směřovat na:
Denso (altík, startér, kompresor klimy, el. hodiny)
Siemens (imobilizér, alarm)
Bosch (brzdy + elektronika)
TRW
Valeo (chladič, světla, servo atd.)
Mercedes
Alpine či harman (audio systémy)

Ty totiž jednotlivé komponenty pro chrysler vyrábí, zjevně asi nekvalitnějc než pro evropský výrobce no :-)
Popřípadě v Bramtpotnu zaměstnávaj chromý a slepý dělníky, co vše montují křivě a nekvalitně.

Pak je mi ovšem záhadou, proč si VW u chryslera nechává dělat Routan, že si nevybrali třeba Hondu :-)
1. 9. 2011 00:11
Re: kecy prdy
Až na to valeo. To je řecká značka a z v lastních zkušeností musím konstantovat, "nic moc"
Avatar - Barrichello
1. 9. 2011 09:35
Re: kecy prdy
Něco je výrobkem společného podniku Valeo Sylvania.
Avatar - del42sa
1. 9. 2011 12:52
Re: kecy prdy
Valeo je francouzská značka ;-)
1. 9. 2011 20:07
Re: kecy prdy
Je to možný, já tuto značku znám jenom proto, že vyrábí nejlevnější brzdové obložení pro kamiony a prodejce mi řekl, že je to řecká značka...třeba se plete
Avatar - del42sa
1. 9. 2011 23:26
Re: kecy prdy
tento sortiment Valeo nevyrábí už víc jak 20 let :

At the same time (1987), the Group sold off its non-strategic activities (brake linings, ignition and horns) and adopted the "5 Axes methodology", with the aim of achieving customer satisfaction through Total Quality.

[odkaz]
2. 9. 2011 07:33
Re: kecy prdy
možná nevyrábí, ale určitě ještě prodávají a nebo je to shoda názvů
Avatar - Blue Sun
31. 8. 2011 14:08
Re: kecy prdy
Překvapivě jsem ještě donedávna jezdil v autě, kde bylo skutečně vše tak, jak výrobce dodal... Samozřejmě, vlivem opotřebení bylo nutné některé součástky vyměnit, ale charakter auta zůstává stále stejný, tedy mohu říci, že stále jezdím v autě "tak, jak vyrobili".
Nesnaž se to okecat, evropská produkce je zkrátka stále o třídu lepší. A tvé poznámky jsou toho jen důkazem...
31. 8. 2011 11:04
Re: kecy prdy
No to je o důvod k pláči navíc. Chrysler dostane skvělou techniku od MB a vyrobí z toho todleto. >:D
Avatar - Barrichello
31. 8. 2011 11:12
Re: kecy prdy
Vyrobí z toho neprodávanjěší americký sedan mezi tzv. large cars.
31. 8. 2011 12:05
Re: kecy prdy
>:D :yes: sakra ta sedla
Avatar - euro89
31. 8. 2011 12:29
Re: Kupte barikovi někdo kalendář :D
Rok 1996 už před nějakým časem skončil. >:-[] Já myslel, že Amerika je časově posunutá od Evropy jen několik hodin, ale teď mám takový pocit, že to je několik let. >:D >:D Hlavně že se můžeš v roce 2011 pochlubit s nápravou, kterou měl MB před 15 lety. ;-)
Avatar - Barrichello
31. 8. 2011 12:37
Re: Kupte barikovi někdo kalendář :D
Lepší se pochlubit 15 let starou nápravou, která vydrží než nápravou odcházející každých 80 tis jako svého času Passat nebo se puchlubit dírou ve výrobním programu jako Lancia a Fiat.

PS: fakt si ymslíš že na té nápravě se za 15 let nic nezměnilo? hodně naivní, on chrysler pokračoval ve vylpešování té převzaté techniky od MB, co se týče podvozků a platforem.
Avatar - Alpinis182
1. 9. 2011 01:37
Re: Kupte barikovi někdo kalendář :D
No, oproti Cayennu s TDI to legenda je...
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
31. 8. 2011 10:02
jsem rozpolcen
Na jednej strane dizajn Chrysleru 300, ktory bol vzdy osobity a svojsky pritazlivy. Navyse vo verzii pre Europu bol aj celkom slusnym vozidlom.

Vidiet toto auto s nalepkou Lancia... Neviem. Talianska znacka zila a zije z legendy, ktora skoncila so skupinou B. Lancia uz stvrstorocie neponukla nic a pseudo-barokovo-sci-fi dizajn poslednych modelov bol za hranicou trapnej ubohosti.

Cisto americky dizajn s talianskou znackou jednoducho nejde dokopy, hoci v tomto pripade je to pre Lanciu obrovsky krok vpred. Motoricky... americke motory su v tomto pripade lepsou volbou.

Fiat sa skratka pokusa predat vdaka motorom degradovane americke auto ako Lanciu. Co je ale v podstate pravda, kedza Lancia za poslednych 25 rokov nebola nikdy prva trieda. QED
Rozbalit vlákno
0
31. 8. 2011 10:10
paradni kara
me se to moc libi bez ohledu na puvod a dalsi okolnosti s tim spojene - to jsou jen predsudky
jsem zvedavy na ceny
Rozbalit vlákno
0
31. 8. 2011 11:01
Sbalit vlákno
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Rozbalit vlákno
5
Avatar - Barrichello
31. 8. 2011 11:18
Re: ZNIČENÍ LEGENDY LANICIA THEMA AMERICKÝM ŠUNTEM SLOŽENÝM
Stará hranatá bedna s pochybnou kvalitou zpracování. Lancia 80. let.
Jasně, nejrychlejší sedan.
V Top gearu si dělali z lacnií srandu jako z ničeho jiného - zejména jak tomu upadávali dveře :-)

275 Km/h, zrychlení z 0-100 za 4,3 s a 475 HP - 300CSRT8 a Charger SRT8. Myslíš že chrysler neumí udělat rychlé auto?
Plečka má brzdy Brembo, řazení pádly pod volantem,aktivní výfoukový systém, adaptivní tlumiče atd.
31. 8. 2011 11:24
Re: ZNIČENÍ LEGENDY LANICIA THEMA AMERICKÝM ŠUNTEM SLOŽENÝM
Hele, 90% lidí kupuje NOVÁ auta podle toho jak vypadají a vůbec nerozumí funkci a to co ví si přečetli, nebo slyšeli v hospodě. Thema podle fotek je pěkná a prodávat se bude, "nasranej-drsnej" výraz auta je přitahuje. Člověk musí žít a ne se vrtat furt v historii. Mimochodem kolik stála tehdejší Thema Ferrari a jaké byly provozní náklady, ty koně taky nic moc, V6 24V ve 164 tě vyklepl, takže :no:
Avatar - euro89
31. 8. 2011 12:38
Re: ZNIČENÍ LEGENDY LANICIA THEMA AMERICKÝM ŠUNTEM SLOŽENÝM
Ten nadpis vystihuje celou "novinku" asi nejlépe. :-) Jen si dovolím upozornit, že Thema 8.32, ač to byl vynikající vůz, nikdy nebyla nejrychlejší sedanem na světě. Tím byl v tý době tuším Vauxhall Lotus Carlton a rychlejší než Thema 8.32 bylo např. i BMW M5 E34. To ale nemění nic na tom, že ten "nový" brak složený ze všeho možnýho nesahá starý Themě ani po čepičku ventilku!
31. 8. 2011 13:30
Re: ZNIČENÍ LEGENDY LANICIA THEMA AMERICKÝM ŠUNTEM SLOŽENÝM
Thema 8.32 přišla tuším 2 roky před M5 a Carltonem ;-)
31. 8. 2011 14:50
Re: ZNIČENÍ LEGENDY LANICIA THEMA AMERICKÝM ŠUNTEM SLOŽENÝM
No a hlavně Thema turbo nebyla pomalejší než 8.32 a "pocitově" jela líp.
31. 8. 2011 14:47
Sbalit vlákno
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Barrichello
31. 8. 2011 14:59
Re: HNUS INTERIÉR
Ono halvně na těch fotkách co sou u článku je interiér kterej má odporvný barevný sladění.
odstín dřeva tragickej, kůže a další taky. Celý to s obě zaniká a vypadá to dost divně.
Chrysler má naštěstí lepší interiéry:
1) klasický černý: [odkaz]
2) černo béžový [odkaz]
3) červený [odkaz]

a budou i další varianty

Stejně tak je na výběr i několik masek chladiče a několik designů kol. Prostor pro individualizaci tu je, vše ofiko od Moparu.
Samo jsou pak i neorigo doplnky.

Proti staré generaci je to velký pokrok a ty plasty už sou tady měkčené.
Ta 8,5" navigace je taky super.
Avatar - KANKUNEN
31. 8. 2011 15:33
Legendy
Legenda Lancie spočívá tak v rally. Vůbec tímhle spojením neničí jeden druhého, ale oba se navzájem. Takže Lancia zanikne a Chrysler bude mít v Evropě utrum, stejně jako Fiat větší než Punto. Zachraň se Alfo utěkem z tohoto autošrotu ;-\
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Barrichello
31. 8. 2011 20:24
Důkaz pro všechny - nezatáčí to a má to interiér z favorita
aneb SRT8 v akci
[odkaz]

sesterský Charger SRT8
[odkaz]

přidám reakce amíků:
"The new interior is fantastic and the power is unmatched- especially at this price point."

"This is pure American muscle.
Rozbalit vlákno
2
Avatar - "Brňák"
31. 8. 2011 23:19
Re: Důkaz pro všechny - nezatáčí to a má to interiér z favor
Nuda.
Avatar - Barrichello
1. 9. 2011 09:52
Re: Důkaz pro všechny - nezatáčí to a má to interiér z favor
Nuda je možná leda to video. Ty auta umí být zábavné až běda.
Avatar - Barrichello
1. 9. 2011 10:35
Test: Dodge Charger Blacktop s 8st automatem ZF
[odkaz]
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Achernar9
8. 10. 2011 15:04
Ještě jednou degradace
Tato diskuze už je zřejmě mrtvá ale napíšu sem svůj názor.
Já jako fanda amerických křižníků jsem z toho v šoku. Považuju tohle přeznačkování za degradaci Chryslera. A Lancia by si tímhle mohla zlepšit svou image, kterou už dááávno stratila. Otázka je, jak tenhle model evropani přijmou. Já bych si rozhodně pořídil ORIGINÁL. Na nový auto nemám... ale měl jsem tu čest, že jsem se mohl s 300C svézt. A to je to co by mě vyhovovalo.
I z toho dohadování tady je poznat, že "ameriky" nepatří k oblíbeným. Já zas nepovažuju žádný evropský auto za konkurence schopný a hodný pořádné "ameriky". Můžete tady vytahovat technický záležitosti ale pro mě "americkej křižník" zůstává neotřesitelnou srdeční záležitostí.
Poslední krásný Lancie pocházely snad ze 60-tých let. Pod Fiatem už produkovali z mýho pohledu jen hnus. Ještě předešlá Lancia Thema vypadalo jako pořádný auto ale bylo to jen dvojče Fiatu Croma. Pak už Lancia neudělala nic, co by stálo za to. Až teď bude mít solidní káru v nabídce ale bohužel přiživí se jen na cizím.
Rozbalit vlákno
0