Frankfurt 2011
webpaja
0
jakoby se Ford chytal dělat lidový Aston, nepříliš originální, ale hezké.
3_diamanty
0
ja som si spociatu myslel ze je to peugeot 😁, dat tam levika na kapotu a napis peugeot na chladic tak je to parada auto :yes:
Dinar
0
Jo, ale proč ne, navíc, mě se negativně lomené masky líbí. Trochu "odtučnit" zadek, nějakou tu 2,0t 250hp, cenu kolem 600k a bude se to prodávat.
webpaja
0
Údajně by mělo jít o studii k ověření nového designu Mondea. máš SZ
Deadlift
0
Nebo o studii k ověření nového designu Mustangu. 😉
0
mne to príde ako kríženec Aston Martin, Peugeot a De Tomaso Deauville Concept. Neni to uplne najhorsie, ale videl som už aj krajšie concepty
nádherný auto, škoda že sériová výroba zřejmě nebude no....
A ja si to viem dosť dobre predstaviť na kupé typu Scirocco; technická báza Focusu, motory EcoBoost... to nie je nereálne.
Tak, tak, kdo jiný z mainstreamu by měl dělat auto zaměřené na jízdní požitky než právě Ford... Podvozek jak má být, motory EcoBoost (1.6, 2.0, nářez by pak byla třeba 3.5 určená pro USA)... Ale to je všechno zatím věštění z koule... To, co je jisté, je designový směr, který koncept ukazuje, a ten je opravdu prvotřídní... Snad se dostane do co nejvíce modelů značky :yes: ...
Tak za toto si Ford zaslúži potlesk. Toto je ten správny dizajnový smer, ktorý, zdá sa, Ford v poslednej dobe (viď nový Focus) márne hľadá. Dávať do jednej vety dizajn Aston Martinu ako nedostižnej legendy a mainstreamového Fordu, to svedčí o tom, že toto sa Fordu vydarilo. Ostatne uvedený smer naznačil Ford už pri predstavení štúdie elektrického Focusu, ktorý má úplne inú masku ako bežný FoFo a tie prvky Astonu sú tam čitateľné. Ak by Ford aplikoval tento dizajnový jazyk na nové modely, teším sa na modrú budúcnosť. :yes:
Jestli toto je budoucnost fordu..... :no:
Rok a půl stará studie Citroënu pro módní časopis CQ: [odkaz] najdi sedm rozdílů :-!
Rok a půl stará studie Citroënu pro módní časopis CQ: [odkaz] najdi sedm rozdílů :-!
mbrzda, nedávaj zadosť svojmu nicku a trochu otvor oči. Ak za rovnaké považuješ základné línie strechy a veľkosť/typ karosérie, tak potom OK. Inak ide o rovnakú podobnosť, ako medzi bežnými autami v rovnakej triede a s rovnakým typom karosérie.
Že kopírují firmy jako Citroen, Peugeot, Maserati nebo Alfa Romeo design Aston Martina, není to samé jako když to dělá Ford, který jeho design kupu let spolutvořil. 😉
Nový globální Mustang dle mě.
Taky v tom vidím část Mustanga, každopádně studie za 1, otázkou je, jak se podaří převést studii do realizace samotného auta...
To sotva, Mustang vždy vycházel z tradičního odkazu původního modelu....
To by tohle jaksi nesplnovalo.
Mohla by to být ale zdařilá náhrada Cougaru a navízat někde na tradici kupé jako bylo Capri.
To by tohle jaksi nesplnovalo.
Mohla by to být ale zdařilá náhrada Cougaru a navízat někde na tradici kupé jako bylo Capri.
Dle mne, předek Evosu vychází jasně z tradičního Mustangu. Tak to by tohle jaksi splňovalo.
Navíc Mustang ne vždy vycházel z tradičního odkazu prvního modelu... 😉
Navíc Mustang ne vždy vycházel z tradičního odkazu prvního modelu... 😉
Souhlas s Barrichellem... Tato studie je sice podobná Mustangu zaměřením, ale designový přístup je zcela odlišný... Zatímco Evos vsází na lehkost a dynamiku křivek, tak v případě Mustangu je dosaženo sportovnosti pomocí masivnosti, ostrosti a skoro až brutality... Už sám název kategorie Musle car říká, co v ní máme hledat...
Cougar sice bylo kupátko jak víno a tento vuz má těch dvěří poněkud více,ale stačí jen udělat kruček,odebrat jeden pár dveří a bude mi jasné,co si za nějaký čas pořídím.......až muj Cougar doslouží. :yes: :yes: :yes: