Japonská automobilka Lexus bude na čínský trh dovážet více vozidel s nižším objemem motoru. Do budoucna chce, aby se vozidla značky Lexus s objemem motoru nižším než 3 litry podílely na prodejích značky v Číně z 80 procent.
AKo Lexus sa tu pokusa o nejake specialy pre Cinu. Preco neposle modely s mensimi motormi pre Eu, a aj s viacerimy diaslami(neverim ze som toto povedal, neznasam traktory). Preco trocha nespustia ceny. p.s. myslim si ze kompakt by sa mal vyrabat v EU tiez. Fandim CZ alebo SK, samozrejme, Toyota, pocujete?
Rád ti odpovím: motory pod 3 litry (tzn. převážně čtyřválce) charakterem NEODPOVÍDAJÍ kvalitám značky Lexus.
Značka Lexus je o KULTIVOVANOSTI. To znamená plynulý zátah, tichý a vyrovnaný chod, výkonová rezerva, absence vibrací, ticho.
Proto 6 nebo 8 válců a NE nafta. Lexuse máme doma a vím tedy, o čem mluvím.
Nižší obsahy (např. 2,4 benzín používaný v Toyotách) a nafta jsou ústupkem požadavku zákazníků a nyní zejména emisím. A je to, dle mého osobního názoru, špatně (stejně jako např. MB S-Klasse s motorem 2.2Diesel biturbo).
Pokud jde o výrobu, odstěhování produkce z Japonska vždy v případě japonských značek znamenalo propad v kvalitě a ztrátu image. U Lexuse by to mohlo být ohrožení dlouho pečlivě budovaného renomé. Lexuse (a ani jiného japonce) vyrobeného mimo Jap. bych si nikdy nekoupil. Lekes
OK, v podstate ti poviem toto- suhlasim ze benzin je tichsi a kultivovanejsi ako diesel, ale tu( myslim ze ani v CR nie je to inak) vsetko fici na naftu. Toyota vyraba vo FR male modely pre EU ako Yaris. Model ES ma svoje chyby.ale v podstate je to dobre, a aj pekne auto. Nech teda Lexus zostane vyrobeny v JP, ale msylim ze nasledovne veci by sa mali zmenit:
1. viacej motorov v ponuke, inluzive diesel pre modely GS a RX(cigani co kupuju S320cdi a bmw 730d nech zostanu pri tom- LSko len s benzinom)
2. seriozne nizsie ceny nez su teraz, ved v SK stoji RX350 50,000Eur s DPH, kym v usa zacna na $38,000(nejakych 30 tis EUR)!!!!
Pokud jde o ceny, v ČR proběhlo nedávno přecenění (asi) všech modelů Lexuse, a to celkem výrazně. (Kupoval jsem ještě předtím, ach jo)
Ceny v Americe jsou jiné u všeho, ale to má odlišné důvody.
Více motorů v modelech Lexe by samozřejmě bylo příjemné, nicméně ty dodávané jsou dokonalé a optimální a osobně bych jiný ani nevolil.
Modely Toyoty z Evropy jsou stále nad průměrem spolehlivosti, ale již problematické a NEdosahují kvality japonské produkce.
A naftu NE, prosím! Naftu mám v Multivanu, měl jsem v MB E kombi, mazdě MPV a dalších (rodinných či "stěhovacích") vozech a super. Ale v Lexusu prosím NEE.
neviem neviem..ale mne je to jedno...ked nechces naftu, tak tam nedavi...mne na lexuse tak nezalezi. Ale v EU bez diesla...neviem neviem...dokonca by som povedal ze vitazna kombinacia je diesel+hybrid, aj pri vyssej cene. Ja by som bol velmi reda keby Cadillac(kedze som osobne velkym fanusikom) daval diesel aj do CTS,lebo to by tu tak rozbehlo predaje, ze si kupim za slusnu cenu dobry benzin 3.0, teraz... a inak u Lexusu- ES sa mi celkom pozdava tiez