Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Volkswagen NILS: Elektrický gullwing z Wolfsburgu

Volkswagen představuje koncept jednomístného elektromobilu určeného pro městskou individuální dopravu.
Zpět na článek
5. 9. 2011 10:49
5. 9. 2011 09:06
Vive la France
Rekneme (shovivave), ze VW vzdal touto studii hold povestne francouzske kreativite :yes:
Rozbalit vlákno
4
5. 9. 2011 13:04
Re: Vive la France
Obšlehnutej Twizi či jak se ten Renault jmenuje.
5. 9. 2011 14:51
Re: Vive la France
Twizy. Jeho výhoda je ještě nižší hmotnost a větší dojezd (100 km). Nicméně VW se mi líbí víc. No a největší plus Twizy je, že to není jen koncept, ale příští rok se začne prodávat. Nabíjení je celkem rychlé - 3 hodiny na 80%, 3,5 hodiny na plnou. To vše z běžné sítě. Z vysokonapěťové přípojky to bude otázka pár desítek minut. No a velký problém toho auta je, že nemá pořádné dveře (pokud vím). Buď nemá dveře, nebo se dají dokoupit takové poloviční. Takže za deště to může být zajímavé.
6. 9. 2011 00:17
Re: Vive la France
Navíc Twizy je pro dva.... Ty "hadrové" dveře buou toto vozítko dost limitovat. Ale pořád je to lepší než nějaký skůtr a za relativně podobnou cenu (když nepočítám čínské prskolety)
6. 9. 2011 17:09
Re: Vive la France
Dveře nejsou hadrové, pokud vím. V základu nejsou žádné, jsou tam jen deflektory. A za příplatek je spodní polovina dveří, je to tedy jako kdybys jezdil stále se staženými okénky (s deflektorem větru). A je pro dva, ale to je pro mě celkem vedlejší, když jezdím sám, jako většina lidí. Zadní sedadlo by mi stejně sloužilo leda jako odkládací prostor.
Avatar - Ham.
5. 9. 2011 10:49
Žádná krása
to tedy není a otázka je zda pro jednoho není už lepší jedna stopa, třeba i zakapotovaná.
Rozbalit vlákno
6
5. 9. 2011 12:47
Re: Žádná krása
Mě se to celkem líbí. Kdyby to bylo dnes na trhu, tak bych vážně zvážil objednávku. Zakapotovaná motorka je zajímavý koncept, ale tohle se mi líbí víc.

BTW: Řidič sedí před motorem... Tedy tohle mikro VW má hnanou zadní nápravu >:D :yes:
Avatar - Dinar
5. 9. 2011 13:25
Re: Žádná krása
>:D Zadokolky se vrací, elektrodrifty na kruháčích... pak že to jde všechno do kopru. ;-)
5. 9. 2011 14:53
Re: Žádná krása
>:D

Na těch galuskách s nízkým valivým odporem by to možná i šlo. ;-)
5. 9. 2011 15:00
Re: Žádná krása
Abych to ještě doplnil. Klasická motorka/ skútr má jednu ohromnou výhodu - proplétání zácpami. To byl hlavní důvod, proč jsem si motorku na škole koupil.
Avatar - Ham.
5. 9. 2011 22:00
Re: Žádná krása
No to je přesně ono, obávám se, že toto "ještě" auto prostě zabere stávající pruh stejně jako velké auto a zácpy budou plus minus stejné, na motorce/skutru by ve špičkách byla propustnost dnešních komunikací násobná.
6. 9. 2011 17:11
Re: Žádná krása
To určitě ne. Redakce u tohohle uvádí šířku 39 cm... to je trochu zvláštní, když jen v ramenou mám víc. Minimálně galusky něco přidají. Twizy má snad metr a proplétat se s ním dá, nicméně motorka je pořád menší a mrštnější. Co se propustnosti týče, z hlediska legislativy jsou problémy pruhy. Nehledě na rozměr, všechno zabere celý pruh a odstupy určuje rychlost (a kvalita brzdové soustavy). Jestli auto má dva metry na šířku nebo jen jeden metr, na tom moc nezáleží.
5. 9. 2011 15:01
jedna stopa
Sam jezdim casto do prace na motorce, ale presto uznavam, ze dve stopy maji vyhody tam, kde nejde o zabavu ale o dopravu z A do B. Za spatneho pocasi na kluzke silnici je to nekdy na motorce trapeni. S Twizy nebo i timhle Tvwizy pujde jezdit celorocne.
Rozbalit vlákno
0