.... no, zas tak předražené to není.... :yes: (+ pochvala za nízký příplatek za ESP)
Základní 1.2 s klimou atd. za 280 není zlá nabídka (ikdyž samozřejmě, můžeš za to mít auto o třídu výš atd. atd.). Ceny jiných motorů a vyšších výbav už jsou hodně vysoko, ale to je asi celkem irelevantní, protože s Twin-airem ani s JTD si to auto v ČR stejně nikdo kupovat nebude....
Buď jak buď české prodeje budou nizounké, jinak ale v Evropě se tomuhle modelu docela daří....
Štve mě, když někdo někomu něco nutí. Ve všech diskusích tvůj názor, že jen to 5dveřové auto je to správné. Já zase upřednostňuji 3dveřáky, a mám to podložené mým pozorováním
obsazenosti aut v ulicích. Osobně jsem nikoho vzadu nevezl dobrých 10 let.
No takhle..
Je fakt, že ten pár dveří vzadu se dá využít jako nákladový prostor pro tašky...
Nicméně..., objektivním faktem je to, že pro singles jsou 3 dv. dostatečné..., ale možná na tuto Ypsilonku přijde řada pro ženu místo F 500, až nastane ten správný čas.. :-)
Je to tak, že protože nepiju a všechny cesty zpět odřídím já, nemůže po mě ještě někdo chtít soustavně čistit okopaný interiér mého auta a vysávat po těch prasatech
Je fakt, ze existuje jakasi relace mezi rozmery dveri (vstupniho otvoru) a pohodlnosti nastupovani. A cim mensi je auto, tim mensi jsou taky dvere. Takze pokud mame miniauto jako je Y (Panda, Picanto, MiTo, Mini, Up!...), tak designeri musi bud navrhnout logickou prakticnost 3 dveraku pro ridice a jednoho spolujezdce, nebo udelaji petidver, ktery si pak ale na sebe majitel bude spis oblekat, nez ze do nej nastoupi. Do auta nejcasteji nastupuje ridic a do maleho auta tim tuplem, akze 3 dver je jiste ergonomicteji variantou, nebot zadni sedadla se budou pouzivat spise okrajove. 3 dvere prospeji i vzhledu.
Osobne myslim, ze nejlepe se z miniaut s 5ti dvermi popasoval Fiat s Pandou, Picanto/Spark uz je docela bida. Ze se s tim specificky cesky trh pere po svem (nizkymi prodeji 3dv) je pro vyrobce globalne nezajimave. Holt plati to same, co jsem popsal u tech fluidnich krivek i30 - s peti dvermi ma zakaznik pocit, ze dostal "vic auta" (pro ty co neumi cist nemluvim o vetsim aute).
Dle mého se do Y nastupuje (vše se teď bude týkat zadku a mých subjektivních dojmů) lépe, než o třídu větší C3 (ta má extrémě krátké 2dveře). Vzadu je překvapivě hodně místa pro nohy, má však extrémě krátký sedák, vhodný jen pro kratší cesty nebo děti.
No a ten sedak je pak tim kompromisem. Pokud by byl delsi, uz by se ti nastupovalo hure... Male auto je proste male a cpat na nej 5 dveri, jen at mam vic nez konkurence je dle meho zbytecne. Ostatne kupec maleho auta jej nkupuje jako levnejsi alternativu klasickeho hatchbacku, ale jako male auto a tak s tim pocita.
Tak to te, wolffe, realita asi zklame. Letos jsem Italii projel krizem krazem a z malych aut jsem krome Pandy, 500 a GP videl prave hromadu Pol, Mini (fakt hodne Mini), Smartu a Kacek a kupodivu - Foxu. Osobne tipuju, ze na Up! se italove primo tresou.
Mimochodem, jak u nas na cestach vypada 500 trapne az kycovite, tak na ty italske silnicky sedla :yes:
Ja som prisiel z Talianska (10 dni) prave pred 2 dnami a Lancia tam ma naozaj velke zastupenie a prave minivozy. Prekvapilo ma ale, ze som tam videl len par Giulietta :-O . No co ma najviac prekvapilo bol fakt, ze dvojka (teda po tal. znackach obecne) je tam Ford. Take Mitsubishi som tam ale za 10 dni nevidel ani jedno a to som presiel od Rima, cez Loreto, Assisi, Bari (juh) a dalsie mesta. Preco, to neviem.
To mas pravdu, Colt je podla mna o nicom ale v Taliansku som videl nielen mini-auta ale i velky pocet Sorento, Sportage alebo Audi Q 5 ale Mitsubishi ani jedno bez vynimky. A to ma prekvapilo. Pritom tam nejde o nedoveru v japonske vyrobky, taka Toyota tam mala vela Corola alebo i Mazda 6 sa objavovala. Mitsubishi ziadne! Ale mozno som tych 10 dni jazdil po nespravnych cestach ;-) .