Ekonomika
😉 Při jízdě Itálií je hodně vidět. Auto mladých. :yes: :yes: :yes:
Na jihu si auto jako UP! nemá šanci ani škrtnout. Auto od Němců co nepřineslo nic nového (narozdíl třeba od této Lancie, či Pandy...)
Tak to te, wolffe, realita asi zklame. Letos jsem Italii projel krizem krazem a z malych aut jsem krome Pandy, 500 a GP videl prave hromadu Pol, Mini (fakt hodne Mini), Smartu a Kacek a kupodivu - Foxu. Osobne tipuju, ze na Up! se italove primo tresou.
Mimochodem, jak u nas na cestach vypada 500 trapne az kycovite, tak na ty italske silnicky sedla :yes:
Mimochodem, jak u nas na cestach vypada 500 trapne az kycovite, tak na ty italske silnicky sedla :yes:
V Itálii jezdí německých aut mraky. I těch malých. Vidím, že buď máš opět vlčí mlhu, nebo si tam fakt dlouuuho nebyl.
Ja som prisiel z Talianska (10 dni) prave pred 2 dnami a Lancia tam ma naozaj velke zastupenie a prave minivozy. Prekvapilo ma ale, ze som tam videl len par Giulietta 😲 . No co ma najviac prekvapilo bol fakt, ze dvojka (teda po tal. znackach obecne) je tam Ford. Take Mitsubishi som tam ale za 10 dni nevidel ani jedno a to som presiel od Rima, cez Loreto, Assisi, Bari (juh) a dalsie mesta. Preco, to neviem.
Ja to treba vim: Podivej, co Mitsubishi v malych autech nabizi. Colt je ...... :no:
To mas pravdu, Colt je podla mna o nicom ale v Taliansku som videl nielen mini-auta ale i velky pocet Sorento, Sportage alebo Audi Q 5 ale Mitsubishi ani jedno bez vynimky. A to ma prekvapilo. Pritom tam nejde o nedoveru v japonske vyrobky, taka Toyota tam mala vela Corola alebo i Mazda 6 sa objavovala. Mitsubishi ziadne! Ale mozno som tych 10 dni jazdil po nespravnych cestach 😉 .
Základní 1.2 s klimou atd. za 280 není zlá nabídka (ikdyž samozřejmě, můžeš za to mít auto o třídu výš atd. atd.). Ceny jiných motorů a vyšších výbav už jsou hodně vysoko, ale to je asi celkem irelevantní, protože s Twin-airem ani s JTD si to auto v ČR stejně nikdo kupovat nebude....
Buď jak buď české prodeje budou nizounké, jinak ale v Evropě se tomuhle modelu docela daří....
navyse chvalim patdverove prevedenie, ktore z nepraktickeho cuda urobilo konecne normalne auto :yes:
obsazenosti aut v ulicích. Osobně jsem nikoho vzadu nevezl dobrých 10 let.
Je fakt, že ten pár dveří vzadu se dá využít jako nákladový prostor pro tašky...
Nicméně..., objektivním faktem je to, že pro singles jsou 3 dv. dostatečné..., ale možná na tuto Ypsilonku přijde řada pro ženu místo F 500, až nastane ten správný čas.. 😄
S mrnětem ten pár dveří navíc prostě oceníš.
Osobne myslim, ze nejlepe se z miniaut s 5ti dvermi popasoval Fiat s Pandou, Picant👋Spark uz je docela bida. Ze se s tim specificky cesky trh pere po svem (nizkymi prodeji 3dv) je pro vyrobce globalne nezajimave. Holt plati to same, co jsem popsal u tech fluidnich krivek i30 - s peti dvermi ma zakaznik pocit, ze dostal "vic auta" (pro ty co neumi cist nemluvim o vetsim aute).