Ja samozrejme nemyslel svoje vyroky vazne >:D jestli to nekoho zveda ze zidle tak prosim ale starsi vozy z US and A byly docela vyhlaseny tim ze jim ty zatacky tak nejako nebyly po chuti neni se co divit kdyz dost z nich bylo siroke tak jako jsou dlouha nekera dnesni miniauta >:D ba nekdy i sirsi a odpruzeni ktere na nerovnostech vyvolavalo pocit zaoceaneskeho parniku tomu jen pridavalo >:D
Jezdit plynule a jezdit pomalu jsou dvě různé věci. Řidič je alfa a omega úsporné jízdy. Hybrid funguje jen tehdy, kdy řidič jede tak, jak auto potřebuje. Úspěšnost hybridů je tedy v motivaci řidiče jezdit "správným" stylem. U konvenčních aut je to stejné. Kdyby člověk jel eco-run, tak dosáhne ještě lepších čísel. Už jen přezout auto ze salámů na galusky by dost pomohlo.
Neříkám, že dokonale znám US autotrh. Proto jsem ten příspěvek koncipoval otevřeně s tím, že jsem opravdu zvědav na alternativu.
Nejdřív sem hodíš jako altermativu k audímu 4.0 TFSI 5.7 Hemi (s čímž nemám problém) a pak jako alternativu k S8 předhodíš Amperu. >:D >:D
Asi jsem to pro tebe nenapsal dost srozumitelně. Myšleno to bylo tak, že lidé si většinou kupují auto a vybírají do něj motorizaci. Hemi je (asi) fajn motor, ale chtěl bych vidět "fajnšmekra", co přijde do salonu Audi a vznese dotaz: "Jaké modely byste mi mohli nabídnout s motorem Hemi? Uznáš, že to by bylo na příslovečný mokrý hadry. Lidí, co by si kupovali auto, které je postavné kolem nějakého motoru asi moc nebude, aspoň u nás myslím že ne. Ve státech to možná bude trochu jinak, protože jsou po dlouhá léta zvyklí na svoje Big a small blocky, Hemi atd. a ty motory si vydobyly jméno svými vlastnostmi a jsou takovou trademark. V Evropě se ty motory mění jak na běžícím páse, takže nyní už nějaký legendární motor asi nevznikne, neřku-li to, že žádný takový motor, co by se stal pojmem,a zůstal proto dlouho ve výrobě snad ani nevznikl. Vlastně ano, ale nevím jestli se stal pojmem - Jaguar V12. Jo, u nás možná snad ještě HTP. >:-[] nebo lokomotivní/průmyslové motory K6S/K12V. >:D
Záleží na řidiči. Za 14 litrů jezdí A8L W12 (papírově má jezdit za 12). Jel jsem s A7 3.0 TFSI a dosáhl jsem nižších hodnot než zdejší redaktoři se stejně motorizovanou A6.
To mi připomnělo noční můru, kterou jsem měl v noci na dnešek - řídil jsem Range Rover s třikrát přeplňovaným tříválcem 8-s >:-[]
Samozřejmě, že Micinka kupuje auto s motorem. Jen je otázka, o kolik je horší motor a o kolik je horší zbytek auta. Fakt bych chtěl vidět tu srovnatelnou (ve všech ohledech) americkou konkurenci.
Nevím jak to děláš ty,ale já kupuji auta vždy s motorem.Opravdu mě zajímá jaký motor zakrývá kapota.Představa,že si koupím např. M5 s motorem 1,2 htp je asi zvrácená,ale na druhou stranu máš M5 ;-) Opravdu si myslíš,že Cadillac nabídne méně komfortu či výbavy než Audi?
Tak já nevím, většina lidí si kupuje auto, ne motor. A i kdyby byl HEMI lepší, zbytek auta bych tedy chtěl od Audi než od... no amíků, těch aut s HEMI je určitě dost, ale nepamatuju si žádné. Možná Lincoln/Cadillac že by dokázali nabídnout srovnatelný komfort s A6/A7/A8, ovšem stejně je mi to evropské "balení" příjemnější.
Každé T(F)SI si vystačí i s Naturalem 95, 95 oktanů je oficiálně doporučená minimální! hodnota oktanového čísla, uvedená i na víčku nádrže k těmto mototrizací...
98 oktanů je optimální! doporučená hodnota ke které se vztahují i výrobcem udávané výkonové parametry...
P.S. To Hemi, to si snad ještě vystačí i s olovnatým benzínem... ;-)
Prednedávnom tu ból testovaný motor 3.0 TFSI ,kde sa im sťažka darilo držať spotrbu na hodnote 12,5 l na 100 km aj keď v tabuľkových hodnotách tam bolo 8,2. Myslíl si ,že motor 4.0 TFSI nebude žiadnou výnimkou a priemerná spotreba bude 13 a viac. ;-\