Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Technika

Zpět na článek

Audi 4,0 TFSI V8: Vidlicový osmiválec pro Audi S6, S7 a S8

36 komentářů

Vencator
Ja samozrejme nemyslel svoje vyroky vazne >😁 jestli to nekoho zveda ze zidle tak prosim ale starsi vozy z US and A byly docela vyhlaseny tim ze jim ty zatacky tak nejako nebyly po chuti neni se co divit kdyz dost z nich bylo siroke tak jako jsou dlouha nekera dnesni miniauta >😁 ba nekdy i sirsi a odpruzeni ktere na nerovnostech vyvolavalo pocit zaoceaneskeho parniku tomu jen pridavalo >😁
figurka
Jasně. A proto Ampera.
Tyrrell
Však jsem si dal záležet.A proč jsem jako alternativu zvolit Hemi?Protože v Evropě snad jen MB a teď Audi >😁
_MT_
Jezdit plynule a jezdit pomalu jsou dvě různé věci. Řidič je alfa a omega úsporné jízdy. Hybrid funguje jen tehdy, kdy řidič jede tak, jak auto potřebuje. Úspěšnost hybridů je tedy v motivaci řidiče jezdit "správným" stylem. U konvenčních aut je to stejné. Kdyby člověk jel eco-run, tak dosáhne ještě lepších čísel. Už jen přezout auto ze salámů na galusky by dost pomohlo.
ryccardo
91 oktanů (amerických) je ovšem nejvíc oktanové palivo, které se tam dá pořídit. Běžně se tam prodává i 85 a 87 oktanový benzín.
Avatar - white label
white label
Tušil jsem, že nás jako znalec jistě něčím překvapíš/pobavíš...! >😁
Avatar - white label
white label
Rozhodně tam mají víc zatáček, než ty nadhledu, "bítle"... :😉 😉
figurka
Neříkám, že dokonale znám US autotrh. Proto jsem ten příspěvek koncipoval otevřeně s tím, že jsem opravdu zvědav na alternativu.
Nejdřív sem hodíš jako altermativu k audímu 4.0 TFSI 5.7 Hemi (s čímž nemám problém) a pak jako alternativu k S8 předhodíš Amperu. >😁 >😁
Tyrrell
Pochopil jsem tě naprosto jasně,ale proč si trochu nepopíchnout že?. 😄 Tak dnes šupem do práce a někdy opět :yes:
BroukJ
Jasně, v USA nemají zatáčky. Ideální klient Providentů a Cofidisů.
BroukJ
Když je řidič důchodce a chce brzdit provoz, tak se dá udělat se spotřebou ledacos. Jinak je to jen divadlo a někteří klamou sami sebe.
Tyrrell
A co tohle: [odkaz] 😄
Avatar - praptak
praptak
:yes: Souhlas, o řidiči je to skoro nejvíce.
_MT_
Ale je to krásná představa. Nebo V8 z Maserati. *zasněný*
Avatar - Pekelná Micinka
Pekelná Micinka
Přesně tak. Nemůžu chtít třeba A7 a čekat, že si do ní budu objednávat pětilitrový kompresor z Jagu.
Avatar - Pekelná Micinka
Pekelná Micinka
Asi jsem to pro tebe nenapsal dost srozumitelně. Myšleno to bylo tak, že lidé si většinou kupují auto a vybírají do něj motorizaci. Hemi je (asi) fajn motor, ale chtěl bych vidět "fajnšmekra", co přijde do salonu Audi a vznese dotaz: "Jaké modely byste mi mohli nabídnout s motorem Hemi? Uznáš, že to by bylo na příslovečný mokrý hadry. Lidí, co by si kupovali auto, které je postavné kolem nějakého motoru asi moc nebude, aspoň u nás myslím že ne. Ve státech to možná bude trochu jinak, protože jsou po dlouhá léta zvyklí na svoje Big a small blocky, Hemi atd. a ty motory si vydobyly jméno svými vlastnostmi a jsou takovou trademark. V Evropě se ty motory mění jak na běžícím páse, takže nyní už nějaký legendární motor asi nevznikne, neřku-li to, že žádný takový motor, co by se stal pojmem,a zůstal proto dlouho ve výrobě snad ani nevznikl. Vlastně ano, ale nevím jestli se stal pojmem - Jaguar V12. Jo, u nás možná snad ještě HTP. >😒] nebo lokomotivní/průmyslové motory K6S/K12V. >😁
_MT_
Záleží na řidiči. Za 14 litrů jezdí A8L W12 (papírově má jezdit za 12). Jel jsem s A7 3.0 TFSI a dosáhl jsem nižších hodnot než zdejší redaktoři se stejně motorizovanou A6.
_MT_
To mi připomnělo noční můru, kterou jsem měl v noci na dnešek - řídil jsem Range Rover s třikrát přeplňovaným tříválcem 8-s >😒]

Samozřejmě, že Micinka kupuje auto s motorem. Jen je otázka, o kolik je horší motor a o kolik je horší zbytek auta. Fakt bych chtěl vidět tu srovnatelnou (ve všech ohledech) americkou konkurenci.
Avatar - white label
white label
Že bys nám místo toho palečku dolů raději vysypal ty odpovídající USA alternativy k Audi S8, znalče autotrhu USA. 😉
Tyrrell
To vše pramení z neznalosti trhu v USA :no:
Cara Binieri
Je to tak...Američané udávají oktanové číslo v soustavě AKI, takže 91 AKI je přibližně 95 evropských oktanů RON.
😄
figurka
Nějak mne nenapadá, co z US produkce postavit proti S8.
Avatar - jazva
jazva
ty už si takého komika videl? >😁
Tyrrell
Nevím jak to děláš ty,ale já kupuji auta vždy s motorem.Opravdu mě zajímá jaký motor zakrývá kapota.Představa,že si koupím např. M5 s motorem 1,2 htp je asi zvrácená,ale na druhou stranu máš M5 😉 Opravdu si myslíš,že Cadillac nabídne méně komfortu či výbavy než Audi?
Avatar - white label
white label
A to klidně může být, zrovna ve "státech", docela douho... 😉
Vencator
nez prijde prvni zatacka?? >😁
Avatar - white label
white label
Je to klidně možné, otázka jen jak dlouho... 😉
Vencator
Hemi by jelo i na whisky....
Avatar - Pekelná Micinka
Pekelná Micinka
Tak já nevím, většina lidí si kupuje auto, ne motor. A i kdyby byl HEMI lepší, zbytek auta bych tedy chtěl od Audi než od... no amíků, těch aut s HEMI je určitě dost, ale nepamatuju si žádné. Možná Lincoln/Cadillac že by dokázali nabídnout srovnatelný komfort s A6/A7/A8, ovšem stejně je mi to evropské "balení" příjemnější.
Avatar - Guess
Guess
Mám takový pocit, že v americe je jiné značení.. že 91 oktanové je evropských 95 a 93 oktanové je evropských 100 .. někde jsem o tom četl.. ;-\
Avatar - petrumr
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - white label
white label
Audi papírově! s 95. 😉
Avatar - white label
white label
Každé T(F)SI si vystačí i s Naturalem 95, 95 oktanů je oficiálně doporučená minimální! hodnota oktanového čísla, uvedená i na víčku nádrže k těmto mototrizací...
98 oktanů je optimální! doporučená hodnota ke které se vztahují i výrobcem udávané výkonové parametry...

P.S. To Hemi, to si snad ještě vystačí i s olovnatým benzínem... 😉
Johnnn
Hemi si nepapírově vystačí i s 91. 😄 Jen do Audi se jaksi nehodí...
Tyrrell
Co vybrat při téměř stejné sprotřebě? Bez váhání Hemi.1.osvědčená technika, 2.nemá turbo, 3.vystačí si s 95 :yes:
Avatar - peter222
peter222
Prednedávnom tu ból testovaný motor 3.0 TFSI ,kde sa im sťažka darilo držať spotrbu na hodnote 12,5 l na 100 km aj keď v tabuľkových hodnotách tam bolo 8,2. Myslíl si ,že motor 4.0 TFSI nebude žiadnou výnimkou a priemerná spotreba bude 13 a viac. ;-\