Technika
Přihlásit pro přidání komentáře
peter222
0
Prednedávnom tu ból testovaný motor 3.0 TFSI ,kde sa im sťažka darilo držať spotrbu na hodnote 12,5 l na 100 km aj keď v tabuľkových hodnotách tam bolo 8,2. Myslíl si ,že motor 4.0 TFSI nebude žiadnou výnimkou a priemerná spotreba bude 13 a viac. ;-\
_MT_
0
Záleží na řidiči. Za 14 litrů jezdí A8L W12 (papírově má jezdit za 12). Jel jsem s A7 3.0 TFSI a dosáhl jsem nižších hodnot než zdejší redaktoři se stejně motorizovanou A6.
praptak
0
:yes: Souhlas, o řidiči je to skoro nejvíce.
BroukJ
0
Když je řidič důchodce a chce brzdit provoz, tak se dá udělat se spotřebou ledacos. Jinak je to jen divadlo a někteří klamou sami sebe.
_MT_
0
Jezdit plynule a jezdit pomalu jsou dvě různé věci. Řidič je alfa a omega úsporné jízdy. Hybrid funguje jen tehdy, kdy řidič jede tak, jak auto potřebuje. Úspěšnost hybridů je tedy v motivaci řidiče jezdit "správným" stylem. U konvenčních aut je to stejné. Kdyby člověk jel eco-run, tak dosáhne ještě lepších čísel. Už jen přezout auto ze salámů na galusky by dost pomohlo.
Tyrrell
Co vybrat při téměř stejné sprotřebě? Bez váhání Hemi.1.osvědčená technika, 2.nemá turbo, 3.vystačí si s 95 :yes:
Hemi si nepapírově vystačí i s 91. 😄 Jen do Audi se jaksi nehodí...
Každé T(F)SI si vystačí i s Naturalem 95, 95 oktanů je oficiálně doporučená minimální! hodnota oktanového čísla, uvedená i na víčku nádrže k těmto mototrizací...
98 oktanů je optimální! doporučená hodnota ke které se vztahují i výrobcem udávané výkonové parametry...
P.S. To Hemi, to si snad ještě vystačí i s olovnatým benzínem... 😉
98 oktanů je optimální! doporučená hodnota ke které se vztahují i výrobcem udávané výkonové parametry...
P.S. To Hemi, to si snad ještě vystačí i s olovnatým benzínem... 😉
Hemi by jelo i na whisky....
Je to klidně možné, otázka jen jak dlouho... 😉
nez prijde prvni zatacka?? >😁
A to klidně může být, zrovna ve "státech", docela douho... 😉
Jasně, v USA nemají zatáčky. Ideální klient Providentů a Cofidisů.
Ja samozrejme nemyslel svoje vyroky vazne >😁 jestli to nekoho zveda ze zidle tak prosim ale starsi vozy z US and A byly docela vyhlaseny tim ze jim ty zatacky tak nejako nebyly po chuti neni se co divit kdyz dost z nich bylo siroke tak jako jsou dlouha nekera dnesni miniauta >😁 ba nekdy i sirsi a odpruzeni ktere na nerovnostech vyvolavalo pocit zaoceaneskeho parniku tomu jen pridavalo >😁
Tak já nevím, většina lidí si kupuje auto, ne motor. A i kdyby byl HEMI lepší, zbytek auta bych tedy chtěl od Audi než od... no amíků, těch aut s HEMI je určitě dost, ale nepamatuju si žádné. Možná Lincoln/Cadillac že by dokázali nabídnout srovnatelný komfort s A6/A7/A8, ovšem stejně je mi to evropské "balení" příjemnější.
Nevím jak to děláš ty,ale já kupuji auta vždy s motorem.Opravdu mě zajímá jaký motor zakrývá kapota.Představa,že si koupím např. M5 s motorem 1,2 htp je asi zvrácená,ale na druhou stranu máš M5 😉 Opravdu si myslíš,že Cadillac nabídne méně komfortu či výbavy než Audi?
Nějak mne nenapadá, co z US produkce postavit proti S8.
To vše pramení z neznalosti trhu v USA :no:
Že bys nám místo toho palečku dolů raději vysypal ty odpovídající USA alternativy k Audi S8, znalče autotrhu USA. 😉
A co tohle: [odkaz] 😄
Neříkám, že dokonale znám US autotrh. Proto jsem ten příspěvek koncipoval otevřeně s tím, že jsem opravdu zvědav na alternativu.
Nejdřív sem hodíš jako altermativu k audímu 4.0 TFSI 5.7 Hemi (s čímž nemám problém) a pak jako alternativu k S8 předhodíš Amperu. >😁 >😁
Nejdřív sem hodíš jako altermativu k audímu 4.0 TFSI 5.7 Hemi (s čímž nemám problém) a pak jako alternativu k S8 předhodíš Amperu. >😁 >😁
To mi připomnělo noční můru, kterou jsem měl v noci na dnešek - řídil jsem Range Rover s třikrát přeplňovaným tříválcem 8-s >😒]
Samozřejmě, že Micinka kupuje auto s motorem. Jen je otázka, o kolik je horší motor a o kolik je horší zbytek auta. Fakt bych chtěl vidět tu srovnatelnou (ve všech ohledech) americkou konkurenci.
Samozřejmě, že Micinka kupuje auto s motorem. Jen je otázka, o kolik je horší motor a o kolik je horší zbytek auta. Fakt bych chtěl vidět tu srovnatelnou (ve všech ohledech) americkou konkurenci.
Asi jsem to pro tebe nenapsal dost srozumitelně. Myšleno to bylo tak, že lidé si většinou kupují auto a vybírají do něj motorizaci. Hemi je (asi) fajn motor, ale chtěl bych vidět "fajnšmekra", co přijde do salonu Audi a vznese dotaz: "Jaké modely byste mi mohli nabídnout s motorem Hemi? Uznáš, že to by bylo na příslovečný mokrý hadry. Lidí, co by si kupovali auto, které je postavné kolem nějakého motoru asi moc nebude, aspoň u nás myslím že ne. Ve státech to možná bude trochu jinak, protože jsou po dlouhá léta zvyklí na svoje Big a small blocky, Hemi atd. a ty motory si vydobyly jméno svými vlastnostmi a jsou takovou trademark. V Evropě se ty motory mění jak na běžícím páse, takže nyní už nějaký legendární motor asi nevznikne, neřku-li to, že žádný takový motor, co by se stal pojmem,a zůstal proto dlouho ve výrobě snad ani nevznikl. Vlastně ano, ale nevím jestli se stal pojmem - Jaguar V12. Jo, u nás možná snad ještě HTP. >😒] nebo lokomotivní/průmyslové motory K6S/K12V. >😁
Pochopil jsem tě naprosto jasně,ale proč si trochu nepopíchnout že?. 😄 Tak dnes šupem do práce a někdy opět :yes:
Guess
Mám takový pocit, že v americe je jiné značení.. že 91 oktanové je evropských 95 a 93 oktanové je evropských 100 .. někde jsem o tom četl.. ;-\