Frankfurt 2011
Přihlásit pro přidání komentáře
...originality to moc nepobralo a seat jako takový v tom také nevidím. Prostě takový univerzální design... Ale musím říct, že se mi to hodně líbí. Mnohem víc, než MissionL, ze které jsem dost zklamaný 😡
Souhlas, tohle domácí cvičení zvládl seat mnohem lépe než škoda. Navíc je patrné, že i tady je podvozek s menším rozvorem, stejně jako u MissionL, takže by mohlo jít o stejnou kategorii levného sedanu. Jak to vypadá, bude seat ve verzi sedan, škoda jako liftback a hatchback.
Příchod seatu očekávám cca půl roku za škodou, možná 3/4 roku.
Příchod seatu očekávám cca půl roku za škodou, možná 3/4 roku.
...napr. Ibiza 6J zacinala s PQ25 ako prva potom Polo a Fobia ju nema doteraz...resp. tazko urcit logiku ludi vo vedeni VW...resp. poradie uvadzanych modelov... 😉
Až bude mít škodovka stejnou volnost jako Seat, dočkáme se takových kreací. leč koncern rozhodl jinak. Proč? Otázka do diskuze.
Arese
To auto vypadá opravdu úžasně. Jestli je toto předobraz nového Toleda, tak je to opravdová bomba! Prudce elegantní a přitom dynamické a všechny proporce i linky dokonale ladí - tak si představuji opravdový Seat střední třídy. Ve světle tohoto konceptu vyniká, jak zoufalé a polovičaté je řešení jménem Exeo...
Podivej se na ta obludna kola :no: :no: :no: Pokud by tam byly 16-ky, hned by to vypadalo lepe
Ja by som tam dal 12-ky, hned by to vyzeralo lepsie >😁
A motor by musel byt samozrejme TDI PD >😒]
A motor by musel byt samozrejme TDI PD >😒]
Hele, ty se směješ, ale v cca sedmdesátých letech designéři všichni kreslili skicy, kde byly extrémně malé disky a obrovská guma. Žádný nízkoprofil. A móda se opakuje. 😉 >😒]
Jsi drbnuty, 12-ky by boli male. A diesel do auta samozrejme patri. Vyrabat dnes auto s bendzinovym motorom je ako vyrabat cernobielu telku 😄
pumpkin
"Dle vyjádření šéfa automobilky SEAT Jamese Muira není koncept IBL předobrazem sériového produktu."
"Koncept IBL má nejblíže ke studii Škody MissionL. Oba vozy jsou předobrazem sériového modelu, který bude vznikat na společné výrobní lince v České republice. "
Je, či nie je predobrazom sériového modelu?
Inak dizajn IBL hodnotím na jednotku. Pôsobí to príjemne, elegantne, trochu športovo a mne maska pripomína éru Seatov z 90. rokov. (v dobrom slova zmysle). :yes:
"Koncept IBL má nejblíže ke studii Škody MissionL. Oba vozy jsou předobrazem sériového modelu, který bude vznikat na společné výrobní lince v České republice. "
Je, či nie je predobrazom sériového modelu?
Inak dizajn IBL hodnotím na jednotku. Pôsobí to príjemne, elegantne, trochu športovo a mne maska pripomína éru Seatov z 90. rokov. (v dobrom slova zmysle). :yes:
zino
No len nech to do sériovej podoby nezprznia a verím tomu, že Seat bude mať konečne aj úspešnejší model, ktorý by mohol aj spĺňať to kvôli čomu ho VW kúpil...
hodně povedená studie :yes:
Az na ten interier. Doufejme alespon, ze tam nakonec nenacpou zase nejake kelimky od piva :no:
webpaja
Krásný sedan připomínající bratrskou studii Lamba a kombinující to nej ze 159 a 166. Vedle tohoto konceptu se přátelé (jakkoliv jsem patriot) může studie Škody zahrabat!
Jen s jedním háčkem...Škoda nahradí diodové světlomety halogenovými a máme tu sérii, tady SEAT říká: Vyrábět to nebudeme...i když 😉
Za mě SEAT vs. ŠKODA 1:0
Jen s jedním háčkem...Škoda nahradí diodové světlomety halogenovými a máme tu sérii, tady SEAT říká: Vyrábět to nebudeme...i když 😉
Za mě SEAT vs. ŠKODA 1:0
Moja reč. Štúdia Seatu je krásna a športovo elegantná (v tom najlepšom, nie sprofanovanom zmysle slova). Ale jej markanty sú príliš nesériové aby to prežili do reálnej produkcie. Škoda je pravý opak, na štúdiu priveľmi triezva až fádna, ale aspoň reálne uskutočniteľná bez veľkých zmien. Uvidíme, ako budú vyzerať obe sériovky.
overnight
no dobře, jinak koncept je to hezký, ale více bych ho asi neřešil - podle Muira tento koncept není předobrazem budoucího sériového produktu! (jak bývá u Seatu bohužel v poslední době zvykem) 😄
Banjo
Asi takhle - je to moc pěkná Alfa 😄 Akorát že se takhle nejspíš dělat nebude. Ale pokud ji do série dotáhnou aspoň z 80% takhle pěknou, se slušným motorem a za rozumnou cenu, možná o ní budu uvažovat.
A ta nová Škodovka sice nevypadá tak skvěle, ale špatné to taky není (něco úplně jiného než nová Fabka) a vypadá, že skoro v téhle podobě by mohla jít "na pás".
A ta nová Škodovka sice nevypadá tak skvěle, ale špatné to taky není (něco úplně jiného než nová Fabka) a vypadá, že skoro v téhle podobě by mohla jít "na pás".
wakogi
Na to ze co je na tomto aute si pri kazdom pohlade musim povedat ze to som uz niejde videl je to celkom podarene. Predok je jednoznacne odkaz na Lancer starsej genaracie, Alfa je zastupena tiez, Lambo a Ford by sa tak isto nasiel. Ale najviac ma prekvapuje ze to asi bude prekarosovany americky PASSAT
[odkaz]
Cim sa samozrejme dosiahne priazniva cena na povodne auto si nikto nespomenie a koncern pojde dalej.
[odkaz]
Cim sa samozrejme dosiahne priazniva cena na povodne auto si nikto nespomenie a koncern pojde dalej.
hej jasné prekarosovaný Us passat ty si úplný * keby si si len nekukal obrázky ale aj čítal članok tak by si sa dozvedel že je to obdoba mission L a mission L ma zastupovať prvú octaviu tour a tá mala cca 4,5m tak to neprovnávaj s us passatom ktorý je o 36 cm dlhší a ešte ta posledná veta že si na pôvodné auto nikto nespomenie lebo seat bude lacnejší tá ma už uplne dostala keďže seat sa v amerike ani nepredáva a kto chce veľký passat si nekúpi toto a zase naopak tak tu nefilozofuj že čo to bude až to bude ale si prečitaj poriadne článok!
MariAchi
...fakt krasavec, jenom ziram. Ty vrasky dole na pridi mi tam moc nesedi, ale linie, svetla, previsy - a to zadni bocni okenko :yes: :yes: :yes:
Votelo vidim ze citanie ti velmi dobre nejde, ale ocakaval som ze aspon chapes pisany text a to by malo byt zvladnute uz po druhe triede ZS. Filozofovanie a debata patri uz niekde inde a vidim ze aj tu si zostal level nizsie. Tvoj prispevok nepriniesol absolutne nic nove, ziadnu novu poznamku, ziadny tvoj nazor na dizajn na auto ako take. Bohuzial.
Clanok som si precital, ale pre teba este raz, vyjdril som svoj nazor. Nikde som nepisal ze novy Seat bude lacnejisi alebo lacny, a uz vobec nie ze si na povodne auto (US Passat) kvoli tejto cene nikto nespomenie. Ale co uz komu neni dano... Jedine co si fakt dobre poznamenal je ze Seatv sa US nepredava. Ale pozor to je velka vyhoda prave pre toto auto v EU. Nikde netvrdim ze nove Toledo nemoze byt dvojicka Skodovky. Ale proporciami karoserie, tvarom okien mi to vychadza na Passat from US.
Ani by som sa tomu nedivil a to pre teba opet nie len este raz zopakujem zopakujem ale aj este aj rozviniem: aj tymto sposobom sa daju usetrit naklady cim sa dosiahne priazniva VYROBNA cena. Technika samozrejme moze byt prisposebena narocnejsej EU klientele tak ako to VW pouzil pri Jette. Pri dnesnej modularite VW platforiem je to realne. A tesim sa na to co z tohto auta nakoniec vznikne. V kazdom pripade by to mohla byt zaujimava alternativa pre vodica juzanskeho typu medzi ktorych asi patris aj ty. Dufam ze to bude mat silny klakson 😄
Clanok som si precital, ale pre teba este raz, vyjdril som svoj nazor. Nikde som nepisal ze novy Seat bude lacnejisi alebo lacny, a uz vobec nie ze si na povodne auto (US Passat) kvoli tejto cene nikto nespomenie. Ale co uz komu neni dano... Jedine co si fakt dobre poznamenal je ze Seatv sa US nepredava. Ale pozor to je velka vyhoda prave pre toto auto v EU. Nikde netvrdim ze nove Toledo nemoze byt dvojicka Skodovky. Ale proporciami karoserie, tvarom okien mi to vychadza na Passat from US.
Ani by som sa tomu nedivil a to pre teba opet nie len este raz zopakujem zopakujem ale aj este aj rozviniem: aj tymto sposobom sa daju usetrit naklady cim sa dosiahne priazniva VYROBNA cena. Technika samozrejme moze byt prisposebena narocnejsej EU klientele tak ako to VW pouzil pri Jette. Pri dnesnej modularite VW platforiem je to realne. A tesim sa na to co z tohto auta nakoniec vznikne. V kazdom pripade by to mohla byt zaujimava alternativa pre vodica juzanskeho typu medzi ktorych asi patris aj ty. Dufam ze to bude mat silny klakson 😄
Jáchym
Což o to, hezký to je - ale problém je v tom, že ono koncepty většinou jsou mnohem hezčí než série a na rozdíl od škodovky má tohle k sérii hodně daleko pokud vůbec serie bude.
Že by sa im nakoniec zo Seatu podarilo spraviť športovca? Ale potom by MPV mal prenechať Škode, k nej sa hodia praktické a užívateľsky príjemné autá.
Len kto bude teraz v rámci koncernu produkovať lowend, aby mala Dacia tiež nejakú konkurenciu... Lacný model Škoda neverím, že bude tak lacný, aby Dacii konkuroval. Aj bude to len jeden model.
...odtial nastupoval rovno k Seatu (jeho prve dielo - Ibiza 6L, tu je fajn porovnat zozadu s 156 ci 147...
... neskor sa velka podobnost prejavila uz v rukopise jeho ucnov rovnako na zadnej partii sucasneho Fiatu Croma)...
...naviac, momentalne ako sef dizajner VW grup ma asi tiez co ku tomu povedat... 😄
Aj uznavaní si beru casto inspiraciu od dalsich uznavanych.
Ale je mi upřímně jedno, kde na ta auta bral inspiraci, jen chci říci, že autor legendárních aut jako jedničkového golfu, passatu, delty, pandy, punta a mnoha dalších rozhodně není "učeň" o 20 let mladšího designéra. Jestli, tak se de Silva učil od něj. To jsem tím chtěl říct.
...alebo presa, nielen v tejto branzi sa stalo nespocetne krat, ze si "stary zasluzily mazak" (niekedy nazyvany "stary lišiak" ci spravne povedane prachsprosty zlodej idey) "nacerpa" od mladeho, ktory urobi nejaku skicu, ci povie myslienku bez vacsieho povsimnutia ...ale "stary lišiak", ktory uz niecim presiel zbada jej potencial a vyuzije ju pre seba...a niektori dokonca kalkuluju aj s tym, ze vacsina v pripade "nejasosti a tvrdenia voci tvrdeniu" bude na ich strane, minimalne preto, ze "stari lišiaci" maju dost konexii...nevravim, ze je to tak aj v tomto pripade ja len vravim, ze podobnost tu je dost zasadna...takze aj Giugiario mohol byt učňom...
A ten "starý lišák" nebo "prachsprostý zloděj" Guigiario navrhnul i první generaci ibizy, jak jistě víš, milý seatofile.
Jestli se bavíš o zadních světlech, tak pokud de Silva nedokáže víc, než udělat pěknou AR 156 a pak její světla a zadní kliky "naklonovat" u konkurence, tak toho potenciálu IMHO až tak moc nemá. Nepopírám, že je tam silná podobnost lamp mezi cromou a právě 156, ale to byla 2 auta vyráběná v jednu dobu v jednom koncernu, to jsem schopen tolerovat spíš, než je de Silva hned nalepil na tehdejší Seat Ibiza.
...zrazka s...fiatofilom...no nic, aspon som to skusil, ze ci sa nemylim...nemylil som sa...howgh :-!
No a ta zalomená křvika na masce to je přeci Hlavní markanta nového designového směru Mazdy. Tady si to půjčili komplet celé. Se všemi zalomeními i přesahy do světlometů....