Frankfurt 2011
Přihlásit pro přidání komentáře
simson33
Takže čekání na novou generaci Hiluxe se zase o nějakou dobu prodlužuje, na rozdíl od některých předřečníků si ale myslím, že na generační výměnu už je nejvyšší čas. VW je nový hráč na trhu a i když je AMAROK podle mého názoru technicky lepší než Hilux, tak na afrických a asijských trzích bude nějakou dobu trvat než jeho existenci zaregistrují😄. Ale třeba takový Ford Ranger už je etablovaný a právě se představuje v nové generaci, vzhledem k tomu, že už stávající Ranger byl v terénu lepší než Hilux, náskok se ještě zvýší kvalitou interiéru a jízdními vlastnostmi na silnici, prostě žádné dobré zprávy pro Toyotu. Od ledna se stěhuje výroba Nissanu Navara do Thajska do továrny Mitsubishi, kde se vyrábí L200, lze také očekávat technické změny.
Mrkni na odkaz 😄 Není to s Hiluxem,ale je zajímavé... [odkaz]
Chtělo by se říct, pěkné video z doby, kdy Toyota (i v Evropě) prodávala opravdové off-roady. HDJ 80 to je v terénu trochu jiná liga nejen než stávající Hilux, ale i než stávající LC 150 nebo 200. V době, kdy se prodával LC 80 vypadal Hilux taky trochu jinak, přední tuhá náprava a pancéřové klouby... to jsou ty ingredience, které mu zajistily celosvětovou pověst nezničitelnosti. To však nemá se stávajícím Hiluxem nic společného, na opravdu hrubé použití dnes ve světě Toyota nenabízí Hilux, ale řadu J7 (k nám dováží f. Dajbych).
Nemyslím si, Toyota je pojem který neohrozí ani Amarok, ani Ranger. Amarok je na papíře s technikou lépe - praxe je to co rozhodne. V praxi začal VW vyhrávat Dakar až tehdy, kdy Mitsubishi kvůli nedostatku peněz na závodění z Dakaru odešlo..... 😄
Ovšem nový Ranger a BT50 budou mít vylepšenou kabinu - to je ovšem něco, co zajímá pouze Evropu.
Ovšem nový Ranger a BT50 budou mít vylepšenou kabinu - to je ovšem něco, co zajímá pouze Evropu.
Pokud jde o Amarok tak ten je lepší nejen na papíře (nechci tady opakovat věci z minulých diskusí na toto téma), jediný otazník zůstává u spolehlivosti, protože ta se projeví až časem. U aut téhle kategorie je spolehlivost na prvním místě, tady má Toyota velkou výhodu a proto si může dovolit tak trochu pospávat.... ne však dlouho, stačí připomenout jak dopadl třeba v Africe Land Rover (symbol motorizace černého kontinentu), který spal dlouho a po probuzení zjistil, že africké Land vládne už nikoli Rover ale Cruiser 😄
Tak panove jak uz jsem tu jednou psal ja s timto typem auta od VW -Amarok uz mam zkusenosti nejen jako pani redaktori po asfaltovych silnickach a po meste ale i bohuzel v zaprahu za vlekem a v terenu.
Dobre jsem si ho vyzkousel u mych pratel na farme v nemecku kde ho meli bezplatne na tyden od mistniho dealera zapujceny.
Takze muzu i zdelit jejich dojmy.
U nich vladne toyota hilux a land a VW se zkouselo prosadit a zatnout drapky.
Takze k motoru.
Hilux ma 2 standartni baterie ktere jsou opravdu k nezaplaceni v zime, ma klasicke rucni cerpadlo na naftu kdyz zavzdusnis motor,ma klasicke odlucovace vody ktere vypustis jak u traktoru.
VW motor z ALA golf a podob. je v tomto uplne mimo..
Celkove je Hilux motor predimenzovan traktorove hruby projev je ale co je hlavni tahne od volnobehu a na volnobeh se proste s nim rozjedes i nalozeny.
To amarok nalozeny proste nezvlada neustale musis turovat motor a pres spojku se snim trapit pri manevrovani couvani totalni opruz .
Amarok v kombinaci s plnym 2500 kg vlekem je k uzoufani motor je potreba maximalne vytacet protoze jakmile spadnou trochu otacky tak 2.0 na to proste nema..
Nm jsou ale asi jen na papire...
Dimenzovani spojky u hiluxu je povestne a tez turba ktere si toyota vyrabi sama.
A ergonomie?Hilux je malinko mensi ale interier prijemnejsi a jednoduse nikde i po 180 000 km nic nevrze ani neskripe neupada..
O tom jsem se presvedcil.
U amaroka co jsme meli na pujceni stredova operka (jeji panty)byla uz v poslednim tazeni a stred pristrojovky podivne chrul v terenu na pastvinach.(16000 km)
A nemuzu zapomenout na VW UNIKAT v teto tride absence ukazatele teploty motoru..
Tak absudrni hloupost v teto tride ukazatel nemit se jeste nikomu nepodarilo.Vzhledem k pouziti auta je to kontrolka velmi velmi dulezita...
Takze v tahu nebo v zatezi az kdyz budes varit se rozsviti hm tak to je k popukani od Firmy VW,.
A co jsme zjistili pri kontretnim srovnani Hilux je v zadu proste vetsi ano je to tak a sedacky o tridu pohodlnejsi.
Tez tuhost kastle a podvozek na hrbolech je jinde a to uz mel hilux neco nakroutino..
Celkove je amarok dobry pokus ale nic vic jako konkurence je cenove predrazeni a kvalitativne pod prumerem hiluxu..
Spolehlivost ? Ta uz je jasna u Hiluxe a Amarok?Ten mestky 2.0 bi je fakt jen pro mesto v terenu nebo v tahani vleku brzo zařve..
Lepsi je mit motor 2x predimenzovan nez toto.
Proc nenainstalovali 3.0 tdi dodnes je ne zcela pochopitelne..
Ale prevodovka kardany by asi sli brzo tez do pr...
Jinak samozrejme ze Toyotu za Amaroka nevimenili a jejich dojem je asi tak:hezke ale jdete o dum dal s tim..
Dobre jsem si ho vyzkousel u mych pratel na farme v nemecku kde ho meli bezplatne na tyden od mistniho dealera zapujceny.
Takze muzu i zdelit jejich dojmy.
U nich vladne toyota hilux a land a VW se zkouselo prosadit a zatnout drapky.
Takze k motoru.
Hilux ma 2 standartni baterie ktere jsou opravdu k nezaplaceni v zime, ma klasicke rucni cerpadlo na naftu kdyz zavzdusnis motor,ma klasicke odlucovace vody ktere vypustis jak u traktoru.
VW motor z ALA golf a podob. je v tomto uplne mimo..
Celkove je Hilux motor predimenzovan traktorove hruby projev je ale co je hlavni tahne od volnobehu a na volnobeh se proste s nim rozjedes i nalozeny.
To amarok nalozeny proste nezvlada neustale musis turovat motor a pres spojku se snim trapit pri manevrovani couvani totalni opruz .
Amarok v kombinaci s plnym 2500 kg vlekem je k uzoufani motor je potreba maximalne vytacet protoze jakmile spadnou trochu otacky tak 2.0 na to proste nema..
Nm jsou ale asi jen na papire...
Dimenzovani spojky u hiluxu je povestne a tez turba ktere si toyota vyrabi sama.
A ergonomie?Hilux je malinko mensi ale interier prijemnejsi a jednoduse nikde i po 180 000 km nic nevrze ani neskripe neupada..
O tom jsem se presvedcil.
U amaroka co jsme meli na pujceni stredova operka (jeji panty)byla uz v poslednim tazeni a stred pristrojovky podivne chrul v terenu na pastvinach.(16000 km)
A nemuzu zapomenout na VW UNIKAT v teto tride absence ukazatele teploty motoru..
Tak absudrni hloupost v teto tride ukazatel nemit se jeste nikomu nepodarilo.Vzhledem k pouziti auta je to kontrolka velmi velmi dulezita...
Takze v tahu nebo v zatezi az kdyz budes varit se rozsviti hm tak to je k popukani od Firmy VW,.
A co jsme zjistili pri kontretnim srovnani Hilux je v zadu proste vetsi ano je to tak a sedacky o tridu pohodlnejsi.
Tez tuhost kastle a podvozek na hrbolech je jinde a to uz mel hilux neco nakroutino..
Celkove je amarok dobry pokus ale nic vic jako konkurence je cenove predrazeni a kvalitativne pod prumerem hiluxu..
Spolehlivost ? Ta uz je jasna u Hiluxe a Amarok?Ten mestky 2.0 bi je fakt jen pro mesto v terenu nebo v tahani vleku brzo zařve..
Lepsi je mit motor 2x predimenzovan nez toto.
Proc nenainstalovali 3.0 tdi dodnes je ne zcela pochopitelne..
Ale prevodovka kardany by asi sli brzo tez do pr...
Jinak samozrejme ze Toyotu za Amaroka nevimenili a jejich dojem je asi tak:hezke ale jdete o dum dal s tim..
Tady bych jen poznamenal že šestivál 3,0 by nic nevyřešil - byl by drahý a u 4 válu se u pracovního stroje prostě cení velikost válce která přináší přirozený zátah od volnoběhu. 6 vál má vyšší výkon a krouťák ale jinak jsou válce pořád stejně velké a nic to u pracovního stroje neřeší.
dicky: k tomu jak je motor Amaroku slaboučký a poddimenzovaný, když má jen dvoulitr (120kW a 400 Nm) bych rád napsal, že krom toho, že těch 400 Nm nikdo z konkurentů (zatím) nemá, dále je taky třeba vědět, že Hilux si celá léta vystačil s motorem 2.4D s výkonem okolo 66kW a krouťákem 270Nm, ten současný třílitr je pod jeho kapotou opravdu krátkou dobu, většinou v lépe vybavených modelech, které se prodávají na "bohatších" trzích...
Pokud jde o možnou nespolehlivost Amaroku tak nemá teď cenu psát věty typu "v terénu nebo při tahání vleku brzo zařve", protože to ještě nemůže nikdo vědět. Není nad prověření reálným provozem, neboj se, na možné vady se přijde brzo - příkladem může být Nissan Navara.
Pokud jde o možnou nespolehlivost Amaroku tak nemá teď cenu psát věty typu "v terénu nebo při tahání vleku brzo zařve", protože to ještě nemůže nikdo vědět. Není nad prověření reálným provozem, neboj se, na možné vady se přijde brzo - příkladem může být Nissan Navara.
Hilux opet jeste lepsi a peknejsi tady by se hosi od VW meli ucit jak se dela poradne a kvalitni auto do terenu.
A prodeje hovori za vse.
V tehle kategorii vozidel se lide nenechaji oblbnout rohlikem a motorem z golfu.
>😁
Takže nesundávej kalhoty když brod je ještě daleko 😄 V nejbližší době uvidíš jak se s registracemi Amaroku roztrhne pytel 😄
Jsem zvědavej jak se Amaroku "roztrhne pytel" s registracemi,ale pochybuju,že 100ks ztrátu dožene za 3 měsíce..to leda,že by VW přestěhoval továrnu do Čech a to se ani nikdy stejně nestane..
Jinak není nad 3.0 D-4D u Hiluxe..Amarok má myslím pouze BiTDI, objem 2,0 litru max...
Ztrátu letos nedožene, protože e nestihne dodat, ale příští rok bude Amarok v Čechách pick-up č. 1
A ten palec zvedáš mé blbé otázce, nebo své dechberoucí odpovědi?
Takže Amarok vlastně žádné prodeje letos mít nebude a příští rok taky ne...
Mimochodem, za pár měsíců se ukáží nové BT50 a Ranger a Amarok definitivně utře.
A tomu 2,0 TDI biturbo by som ani ja moc neveril v aute tohoto typu. Ale možno...
Na druhou stranu to není tak špatný. TDI 90-120 KW a TSI 118KW.
Viz můj příspěvek v 13:21
"Co se týče výdrže, Amarok nemá šanci"
Kolik jsi s tím najel? A kde jsi zjistil, jak moc je motor v Amaroku přetěžovaný?
Takže zase VWkill kecy.
Jak motor bude v Amaroku fungovat a jakou bude mít výdrž se zjistí až z užívání. Klidně to může být průser a VW si tím model pohřbí. Klidně to ale taky může být držák a pro VW to dopadne dobře.
Fakt nevím, kde bereš tu jistotu o výdrži Amaroku. Co má jiného, než toyota?
Ano, o Amaroku toho mnoho nevíme, o Toyotě toho ale víme dost. Uvidíme v jakém stavu budou motory Amaroku po 1 mil. km, kdy motory Toyoty běžně slouží.
To že toyota má v tomto segmentu svou hystorii je pravda. VW teprve začíná, ale vždycky se nějak začít musí. A jestli nějaký amarok vydrží milion se dozvíme, až se to někomu podaří, nebo nepodaří.
[odkaz]
Kde honí Amaroka a Hilux s 780 kg na korbě a tunovým karavanem k tomu a nevypadalo to, že by byl Amarok nějak horší.....