Frankfurt 2011
Ono Skoda a MPV vobec nieje take nerealne. Nastupca Roomsteru by mal byt viac hranatejsi, a nie taky vystredny ako je teraz. Dlhsie sa sa uz spekuluje, ci bude dvojca Touranu. Ocakavam, ze to pride na trh koncom 2012 az zac 2013.
Otazne budu este kroky Renaultu, ze ktorym smerom posle Daciu. V principe nieje problem najst uz prve kresby logana s posuvnymi dverami vo forme MPV. A to je vyzva, na ktoru musi (mala by) Skoda(VW) reagovat.
Urcite to vsak bude zaujimave.
Otazne budu este kroky Renaultu, ze ktorym smerom posle Daciu. V principe nieje problem najst uz prve kresby logana s posuvnymi dverami vo forme MPV. A to je vyzva, na ktoru musi (mala by) Skoda(VW) reagovat.
Urcite to vsak bude zaujimave.
Roomster pravděpodobně zůstane v tom samém segmentu, kde je. V posledních letech mu roste slušná konkurence (C3 Picasso, Meriva), takže by byla chyba, pokud by tenhle segment Škoda opustila bez adekvátní náhrady.
zdravy rozum
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Nezadluženější stát v Evropě je Německo, nejzadluženější automobilka je VW - a rozhodující vliv v ní má stát. Ale vzhledem k tomu, že je Německo démonizováno jako superstát, nikdo si moc netroufá o tom psát. Jasné, němečtí jsou majitelé 90% časopisu i novin a to je síla.
To se potom vyrábí auta na dluh, hlavně aby byly kusy a VW bylo první na světě.
To se potom vyrábí auta na dluh, hlavně aby byly kusy a VW bylo první na světě.
Ale proč je VW zadlužený, to už nenapíšeš, co? Že si půjčí prostředky k rozvoji výrobních kapacit, k zakoupení podílu v různých dalších společnostech a podobně... Tedy investice, které mu v budoucnu přinesou další kapitál. Aspoň si nemusí půjčovat na platy a materiál k výrobě...
Jednou to skončí i v Německu. Nevím kdy VW těch 85 mld. Euro zaplatí a z čeho když to pořád roste. Taky nevím kdy Německo zaplatí ty dva bilióny euro. Německo o 15% neplní kritéria o zadlužení.
Kdojekdo obecně sice nevím, ale ty vypadáš na nějakého zamrzlého potomka předsedy nacistického odboje... 8-s
Je ale důležité vždy vědět kdo je kdo a co je co.
Právě proto jsem napsal to, co jsem napsal...
Seš mimo, nevyznáš se v tom, a zase tu píšeš tupé příspěvky. Už jednou jsem ti to vysvětlil. Podruhé už tě pošlu do patřičných míst "exote".
Ty jsi známý tím, že když Ti chybí argumenty tak začneš urážet.
Ty si známý tím, že píšeš tupé příspěvky. Gratuluju. :-!
Nebo ostré, že to někoho bolí?
Tupé, chapče.
Naposledy jsem ti věnoval dost řádků argumentačního textu. A nejen já. Bohužel, nebyl si na ně schopen vůbec nijak zareagovat.
Něco sis někde přečetl, zmotal dohromady a vypadlo z tebe co vypadlo. Nesmysl.
Naposledy jsem ti věnoval dost řádků argumentačního textu. A nejen já. Bohužel, nebyl si na ně schopen vůbec nijak zareagovat.
Něco sis někde přečetl, zmotal dohromady a vypadlo z tebe co vypadlo. Nesmysl.
Mě ta čísla živí. Co živí Tebe? Máma?
Jsi schopen rozlišit pojem půjčka a dluh?
Ty číslový mágu?
Ty číslový mágu?
Proboha.......
No, ten ti teď nepomůže, co tak zkusit něco sám vymyslet? Nebo není odkud brát?
Polopatě......A na co má VW tu podle Tebe půjčku 2 bilióny Kč? Ano, je to tzv. Letadlo a vytloukání klínu klínem.
Letadlo tak možná z tvého pohledu. Že se nedožiješ splacení té půjčky.
Na čem funguje současná celosvětová ekonomika? Jo, je to to tvoje "letadlo". A co se tak povznést nad toto, pro tebe zajisté skandální, odhalení a zkusit rozlišit pojem, kdy jeden půjčku pravidelně splácí a ten druhej ne. Jaký je v tom rozdíl? Podstatnej, bohužel pro tebe, tak daleko ses zatím nedostal...
Na čem funguje současná celosvětová ekonomika? Jo, je to to tvoje "letadlo". A co se tak povznést nad toto, pro tebe zajisté skandální, odhalení a zkusit rozlišit pojem, kdy jeden půjčku pravidelně splácí a ten druhej ne. Jaký je v tom rozdíl? Podstatnej, bohužel pro tebe, tak daleko ses zatím nedostal...
tak opať sa stalo čo som čakal ostatne ako vždy pod člankom značky vw group,sa opať spustila vlna mudrosti a pravd...ale bohužial,bohužial pre vas...koncer vw group je tak zly ,že ma auto prakticky v každom segmente ,predaje ktore možu mnohy len ticho zavidiet ....mne je jasne že hocičo čo vw spravi je zle hrozne,ale jedno viem aj ja sam,že sa to tak či tak bude predavať...Touran je možno bez emocii ,prakticky ,ale je to poriadne auto...niekto kupuje rozumom niekto očami...pre mna je sučasny scenic nepekny priam až lacno vyzerajuci...komu sa nepači stale tu su traja francuzi a potom ešte aj nemci,da sa vybrať aj medzi japoncami...
Jenže musímě být realisté, Škoda bude plnit funkci globální značky s value for money filozofií, příští modely se ponesou spíš v duchu uspokojení poptávky na asijských trzích (Čína, Rusko, Indie).
Jinak, gango, pozor na ten alkohol v profilu, upozorňovat na to, že rád piješ alkohol, to je výsada velmi nevypitých prosťáčků... nezbývá než věřít, že když už se tedy pokoušíš pít, že je auto v garáži. Tak si říkám, co ho asi vede k tomu, že si ze všeho co může tvořit život mladého člověka, někdo vybere do profilu zteplalý pivo. Divný ne?
Být konkrétní, to ti moc nejde. 😉
A ktoré MPV? Myslím, že som to definoval dostatočne.
Zatím ses zmohl akorát tak na, "to není nejlepší, jiní jsou lepší, to nemůžeš vědět, neříkej hop, apod."
Všechno v tak obecné rovině, že mi to přijde až křečovité.
Máš problém se postavit za svůj názor a podpořit jej argumenty. 😉
Já problém s argumenty nemám, nemusím se uchylovat k obecným nicneříkajícím výkřikům, jako to děláš ty. 😉
PS: U Touranu řeší v první a poslední řadě všichni jeho cenu. Žeprej je moc vysoká, ale jak říkám já, řešit veřejně cenu auta znamená, řešit veřejně svoji peněženku.
Proto by tu měla být Škoda s obdobným MPV namířeným proti P5008, C4 GP, R Grand Scenic a za podobnou cenu a trefí do černého. Touran je naprosto předražený malý MPV - hraje si na premiovku, kterou opravdu neni... 😒
Aspoň, keby ste si naštudovali cenníky.
Tvoje porovnanie ericn😒br /> Touran Trendline 1,2TSI 17 420,-€
Peugeot Premium 1,6L THP 24 800,-€
Tomu "tvojmu" Peugeotu dostatočne sekunduje Touran Highline 1,4 TSI za 23 740,-€ ... a ešte si na dorovnanie ceny k tomu dokúpiš v balíku xenóny, lepšie rádio,parkovačky zatiaľ čo v Peugeote tie xenóny "nevedou".
A až nabudúce, chcete porovnávať ceny MPV pozrite sa čo stojí Ford, Citroen(ten samozrejme porovnajte bez tých akčných zliav -6000,-€)
Podivej se na ceny Peugeotu 5008 v CZ a zjistis,ze ho koupis v klidu pod 500tis CZK, tj pod 20 tis Eur s vybavou Premium + extras, tak jako ja 😄
Za stejnou cenu u VW bych opravdu mel jen 1.2TSI ve vybave trendline, moc vstricni nejsou a navic to auto uz ma svoje stari a fl na tom nic nezmeni.
Pokud je to na Slovensku jinak, mate pech...
VW Touran 1,2 TSI 409 900,- Kč
Furt Ti tam líta 100 000,- Kč...... t.j. cca 4000,-€
Ona tá 1,6 THP sa veľmi nepredáva a upravujú cenu modelu smerom dole, aby výroba motora bola rentabilná. Na Slovensku vyšli s akčným modelom 3008 za 18 000 tis. eur. čo je cca 430 tis. českých. Myslím dobre, ale tá 1,6THP má nejakú malú konštrukčnú vadu motora. Je o tom informovaná celá sieť servisov Peugeot. Nemusí sa to stáť práve tvojmu motoru, ale náhoda je blbec. Mne osobne majiteľ servisu radšej odporúčal diesel, prípadne ak stále trvám na benzíne, tak radšej VTi.
A čo sa týka zliav pri predaji? Toyota na akčný model mi ponúkla 5% okamžite , Ford dáva na akčný model tak 2%, u VW nakonfigurované auto 7%. U Peugeotu mi povedali: Pri odkúpení Vášho auta -1500 € z ceny(to bola vlastne akcia)
Kúpa auta je o jednaní. 😄
Ten samý předsudek slyším v podstatě na každý menší turbobenzín, např z líhně VW (prý je špatný haha). Dost pochybuju, že by v tomto případě BMW a PSA udělali špatný motor... 1.6THP je v pohodě a navíc má celkem přesnou 6st. převodovku, výměna za 1.6 VTI by byla dost nešťastná, už kvuli 5st převodovce (to je děs) a slabšímu "krouťáku". 1.6HDi jsem už měl v C4GP a neni to věru špatný kousek, ale jak BMP6, tak i co jsem měl 5st manuál jsou dost děsný.
Kyklop níže má i pravdu v tom, že do MPV se více kupuje diesel, nicméně když najedeš cca 15-20tis ročně, tak se ti prostě nevyplatí....
BTW tohle střední MPV je nejlepší co můžeš sehnat poměr/cena. Pokud by Škoda udělala dvojče Touranu a cena by byla o 30-50tis Kč níže, tak to bude trefa do černého a já za 3 roky o ní budu i klidně uvažovat
😉 :yes: >😁
Ja osobne nemám rád reči "jedna babka povedala...." ale toto bola debata s majiteľom, ktorý vlastní autorizovaný servis Peugeot, je podielnikom v ďalších dvoch servisoch a podielnikom veľkoobchodu autosúčiastok pokrývajúcu asi 1/3 trhu Slovenska. Bol to on - človek, ktorý dvadsať rokov jazdí výhradne BENZÍNOVÉ auta (BMW), ktorý ma presviedčal, že tento benzín nie. Radšej diesel.
No a tie 2,0 TDI vo svojich začiatkoch neboli určite synonymom spoľahlivosti. Prvý rok zavedenia znamenal od technikov Bosch-a verdikt - ruky preč od dvojlitra, kým sa to vychytá. Radšej spoľahlivý "traktor" v podaní 1,9 TDI.
S tými prevodovkami súhlas. Hlavne BMP6, ale keď už raz dali prachy do vývoja snažia sa to pretláčať ako sa dá. Myslím si, že jeden čas sa na Slovensku dalo GPicasso kúpiť v benzíne v akcii len s touto "nešťastnou" prevodovkou.
Môj názor na P5008 už poznáš. Považujem ho za vynikajúce multifunkčné kombi.
Mňa u Peugota zaujala 3008. Zopár iných drobností u vodiča, menší ale variabilnejší kufor.
1,6 HDI v meste jazdila slušne, i keď u toho 6st bolo potrebné častejšie radiť.
A tie diesle sa určite najmarkantnejšie predávali vo VW. Pokiaľ tu bol 1,9 TDI. Príchodom turbobenzínov sa situácia určite mení. I vo fleetoch, nie len kategórie MPV vidieť dostatok TSI-čiek.
Tak nech to THP nezarachotí a nech auto slúži na to, na čo má a nepretŕča sa v servise. Je jedno akej značky to bude. To nikdy neteší. 😄
S tou prodejni cenou si myslim ze se pletes, Nejvetsi prodelek je vzdy pri prodeji u drazsiho auta. Cena se starim aut priblizuje. Treba pri koupy oktavky a pocatecnim rozdilu 100tis mezo I30, si myslim, ze za 6 let ten rozdil nebude vice jak 50.
PS: Nebola pred krátkym časom najštýlovejšia Altea? >😁
Uznávám, že někdo jiný je osloven třeba tímhle - [odkaz] 8-s >😁 To je ovšem v designové konfrontaci autíčko z pískoviště...
Z hlediska praktičnosti, uživatelské přívětivosti, to snad ani nemůžeš myslet vážně. Právě v tomto hledisku přece vítězí Touran na celé čáře.
P.S. Altea, ano, krátká je krásná dodnes.
Tak ako ťahač je od začiatku navrhovaný na ťahanie návesov a je tomu podriadené všetko, tak predpokladám, že aj pri návrhu MPV jeho výrobca chápe, že je to auto pre RODINU a tomu sa podriadi všetko. Niekomu to proste ide lepšie, niekomu horšie. Taký je svet a život...
Tady se da hovorit o necem co ma styl😒br /> [odkaz]
[odkaz]
Touran ma take svou jasne danou konkurenci😒br /> [odkaz]
[odkaz]
a mozna jeste jedna krabice
[odkaz] ikdyz to je na stejny brdo
Auto pro chlapa máš zde - [odkaz]
Konkurence přináší MNOHEM více. Králem asi zatím pořád průkopník Renault, hodně dobrá MPV umí nabídnout Ford atd...
Upřímně řečeno, ten váš "koncern" nemá žádné auto na úrovni C-Maxe (vůz na které nemá podvozkově ani Golf) nebo Berlinga (praktičnost)...
Jediné tomu podobné snad Škoda Roomster (není zlá), VW Caddy, Altea XL...
Toť vše. O praktičnosti Golfu Plus není třeba mluvit, to auto je zbytečné.
Takže budu rád, když si za pár let zajdu okouknout sportovní MPV škodovku abych potěšil sebe i rodinu. Zatím tedy pro mě vítězí Ford!
Samozrejme, že ak za emócie považuješ, že pri každej jazde ti stúpa krvný tlak a adrenalín, pretože ti opäť vŕzga palubovka, píska ukotvenie zadných sedačiek a sem tam sa ozve sedadlo vodiča. Plasty nelícujú, pri vysávaní auta zistíš, že na tom tapacírungu tak šetrili, že vidíš kabeláž auta. Takže ak ti takéto "drobnosti" nevadia budeš s Fordom spokojný. Jazdnými vlastnosťami si Ford a Touran môžu podať ruky. Ale pozor Touran tu má možnosť adaptívnych tlmičov, možnosť športového podvozku, či naopak zvýšený podvozok. A tieto možnosti a celkovo široké možnosti konfigurácie nikto neponúka. (teda pokiaľ viem Ford bude na tom asi z ostatných konkurentov najlepšie ale potom ta cena... .... možno viac ako u VW). U Forda sa oplatí vyberať akčné ponuky.
Tak držím palce pri výbere rodinného auta.
>😁 >😁 >😁
Suhlasim ale s tebou, ze Touranu sa da velmi malo veci vytknut. A este ked si zoerieme, ze nasledujuca verzia touranu bude mat dve verzie, tak to bude uplne super. V Principe konkurencia je to co potrebujeme ako zakaznici, a tiez vtedy pokial nas automobilovy priemysel zivi...
Na novu zafiru sa ale bude VW tazko odpovedat, uvidime co vymyslia.