Taak, a ted trosku jinak. Ze je Malibu s ameriky a Epica z koreje, to vi kazdy. Ze Epica konci a Malibu je uz na sklonku, to obcas nekdo taky. Ze jde Chevrolet cestou globalnich modelu, tzn spojovani drivejsich, i to nekdo vi. A ze je toto auto uz z prvni fotky Epice podobne, na niz se pri puvodu tohoto auta taky nezaponelo, tak to musi videt kazdy ;)
Jenomže se stačí podívat na předchozí generaci Malibu, které je to současné Malibu podobné tak nějak... víc :-) Epice jsou podobná tak možná světla a to ještě hodně vzdáleně. A pak samozřejmě maska chladiče se znakem, která je ale podobná i u Avea a Suburbanu...
Jinak nemá Epica s Malibu společného vůbec nic, zatímco současné Malibu je postavené na platformě Epsilon a to nové na jejím nástupci Epsilon II, Epica je v tomto ohledu pořád Daewoo.
Jo, tak to je jasne, ale precejen se mi libi, ze na koreu nekaslou uplne a design precejen zkloubili, i kdyz mohli udelat jen evoluci stavajiciho Malibu. Kazdopadne obe predchozi auta byly vzhledove povedene, takze novy design nesel moc pokazit :-) Za me 1*, uz se tesim, az jej potkam
Ne každý potřebuje denně sportovat, někdo se rád jen tak vozí.
Snad bych jen dodal, ze ti, co maji potrebu denne sportovat na verejnem, se maji hlasit u chocholouska- uz na ne ceka i s bazukou.
Ja to priznam hned: rad ridim, vozit se necham ve vlaku. Ale, sportovat za volantem? Jak to vlastne vypada? Muze mi to tu nekdo vysvetlit? Ze by shyby ke stresnimu oknu? Bezet vedle auta?