Neviem teraz porovnat medzi VW (pripadne Skoda) a Suzuki ani jazdne vlastnosti, ani kvalitu a vykon motorov, ale ta ponuka sa mi javi vyborna. Ved ked si naozaj porovnam tie ceny, tak je Suzuki o neuveritelnych (byvalych) 100000 Sk lacnejsi ako Skoda Fabia RS a to uz Fabia nedohna, i keby mala lepsi podvozok. Myslim si, ze Suzuki pridal do boja s VW znovu oleja do ohna a to sa mi paci. Len nech sa nevzdava, drzim mu palce. Suzuki :yes: .
Len skoda, ze tento model zrejme nebude s 4x4. :-(
Porovnáváš neporovnatelný. Ibiza/Polo/Fabia mají automat, mnohem silnější a výrobně náročnější/dražší motor, když to všechno sečteš, je cenový rozdíl naprosto oprávněný.
Ale Swift Sport se mi moc líbí, atmosférický motor, hravý design, absence zbytečných serepetiček, jen toho výkonu by mohlo být víc (alespoň 160 koní by si tohle auto zasloužilo).
Jasne, rozdiel tu je, ktory nikto nespochybnune ale ak som to dobre pocital, tak vyse ako 100000 Sk rozdiel, sa mi zda naozaj velky. Navyse, ano je to hypoteza, ale som presvedceny, ze Suzuki bude lahsi ako Fabia a tam nejake tie chybajuce koniky by mohli ten rozdiel vo vykonoch zmensit.
Pokud to budu brát v českých korunách, tak příplatek za DSG tvoří cca 35 tisíc, k tomu si připočítej o více jak 40 koní vyšší výkon, pravděpodobně rozsáhlejší výbava (mmj. XDS) a další. Ve výsledku mi připadá cena Swiftu jako docela vysoká, když za nějakých 350 tisíc můžu mít Twingo RS s podobným výkonem.
Na druhou stranu ceny v Německu bývají o nějakých 10% vyšší, než u nás. Pokud Suzuki nastaví ceny sportovního sviště pod nějakých 390 tisíc, bude to naprosto adekvátní.
Tak tady se řeší koně, je to atmosfér a nebude problém přidat. Když jsem měl před pár lety minulou 1,3 tak z 90 koní po oficko úpravě v servise bylo hned 108. Sportovní sání, úprava potrubí, výfuku...nic co by poškodilo životnost nebo zvedlo spotřebu, žádný chip.
Nicméně těch 455 000 mi furt připadá hodně. Za tyhle peníze se už kupují jiná auta.