Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Porsche 911 Carrera S: První dojmy

Šestá generace Porsche 911 dostala sedmistupňovou převodovku. Co je dál nového?
Zpět na článek
16. 9. 2011 19:40
16. 9. 2011 23:21
16. 9. 2011 23:41
17. 9. 2011 11:39
18. 9. 2011 12:36
18. 9. 2011 20:32
18. 9. 2011 20:16
16. 9. 2011 18:21
16. 9. 2011 14:31
16. 9. 2011 14:42
16. 9. 2011 19:34
16. 9. 2011 20:25
16. 9. 2011 16:17
16. 9. 2011 16:56
16. 9. 2011 17:16
16. 9. 2011 20:27
16. 9. 2011 19:55
16. 9. 2011 21:38
18. 9. 2011 18:53
18. 9. 2011 21:10
19. 9. 2011 09:19
16. 9. 2011 13:59
Marná sláva
Pořád nejlepší, těžko hledat chyby. :yes:
Rozbalit vlákno
16
Avatar - Pekelná Micinka
16. 9. 2011 14:28
Re: Marná sláva
Jsem zvědavý na Targa verzi, ta mě u odcházející generace nadchla... Konkrétně tenhle (nebo identický) kousek. Škoda, že fotka není lepší, nebo jsem nenašel, kombinace barva, lišta a prosklená střecha je prostě lahodná. [odkaz] :-) :yes: :yes:
16. 9. 2011 19:40
Re: Marná sláva
Nová Targa, jestli se nepletu, nebude mít skleněnou střechu. Vrátí se k tradičnějšímu pojetí.
16. 9. 2011 23:21
Re: Marná sláva
Zkrátka místo elektrické skleněné střechy přijde odjímatelný panel. Takže se vrátí k tradičnějšímu pojetí ala [odkaz] Ale ta informace je starší, takže je možné, že to nakonec bude jinak. Jestli mi paměť dobře slouží, tak skleněná střecha budila trochu nevole u příznivců značky.
Avatar - white label
16. 9. 2011 23:25
Re: Marná sláva
Podle té fotky je ta informace už hodně stará... >:D
16. 9. 2011 23:41
Re: Marná sláva
>:-[] To jen pro případ, že Micinka neví, jak vypadala Targa v minulosti. Dříve to byla opravdu klasická targa, tedy vůz s odjímatelným střešním panelem. Současná verze prostě targa není. Je to kupé s panoramatickým střešním oknem. Jak jsem napsal, už je to nějakou dobu, co jsem četl, že nová generace má dostat odjímatelný panel. To neznamená, že ho na sto procent dostane.
Avatar - white label
16. 9. 2011 23:49
Re: Marná sláva
Tedy pokud by ten střešní panel náhodou nová targa dostala třeba jen z 50%, tak by mě zajímalo, kterou část/stranu střechy by šlo sundat a kterou naopak ne... >:D
17. 9. 2011 11:39
Re: Marná sláva
Targa neni coupe, ale hatchback. Mam ji doma. A v zadnem pripade bych si ji nekoupil, kdybych musel z auta sundavat odnimatelnou 60 kilovou strechu. Vlastne i kdyby to nevazilo vubec nic (kam bych to daval, bylo by to brzzo poskrabane, ...) Neverim, ze tomu tak bude u dalsiho modelu, je to nesmysl.

A prave kvuli prosklene strese jsem si to auto koupil (a vubec nezalezi na tom, zda by bylo na pevno nebo oteviraci). Je to uzasny, mit nad sebou jen nebe, na semaforech se mrknout nad sebe, ...
Avatar - Pekelná Micinka
17. 9. 2011 22:38
Re: Marná sláva
Hatchback?!? Jakou si vybral barvu? Cream White je naživo úžasná...
18. 9. 2011 12:36
Re: Marná sláva
Jj, Targa je hatchback. To zadni okno se otevira :-) Celkem super vec, kdyz potrebujes nacpat do auta treba kufr ;-)

Ja mam cernou - [odkaz]

Oproti modelu Carerra se Targa lisi hlavne v tom stresnim panoramatickem okne a oteviratelnem zadnim okne => z toho duvodu je zadni cast u Targy z vice dilu. Specificky pro Targu je take ten lem (na fotce stribrny) vedouci od zrcatek nad dvermi dozadu. Targa ma take mekci nastaveni podvozku. Motorizace je pak stejna jako u jinych modelu Porsche ... je ale o 60kg tezsi jak Carrera diky mechanismum kolem toho stresniho okna.
Avatar - white label
19. 9. 2011 00:52
Re: Marná sláva
Targa je především targa, i když má otvíratelné zadní okno, to mají přece otvíratelné i mnohá kupé a taky se z nich proto hned nemusí dělat 3dv. hb...
18. 9. 2011 20:32
Re: Marná sláva
Asi máme každý jinou definici slova kupé. U mě kupé může mít zadní dveře, jako liftback. Není to ojedinělé řešení. Rozdíl mezi liftbackem a kupé je počet dveří, liftback má 5, kupé 2-3. Hatchback má úplně jiný zadek, jeho profil nemá s kupé snad nic společného. Přesnější dělení je velmi složité (třeba rozdíl mezi kupé a dvoudveřovým sedanem je definován objemem interiéru) a úplně přesné neexistuje, pokud vím. Jestli se nepletu, nejpřesnější označení je třídveřové hatchback kupé, ale pokud člověk použije přiohnutou definici targy, tak je to targa.

Targy mívají střešní díly plastové nebo látkové, takže 60 kg vážit nebudou. Ta stará 911, kterou jsem posílal, má myslím plastovou. A bývá pro ně vyhrazené místo ve voze. Nicméně tě chápu. Targy jsou otevřená auta, která nejsou zatížena složitými mechanismy střech, takže jsou lehčí než klasické kabriolety. Střešní díl bývá nouzový. Co se týče nového modelu, těmto zvěstem nepřikládám moc velkou váhu, ale smysl to má.
Avatar - white label
19. 9. 2011 00:55
Re: Marná sláva
"Targa s odnímatelnou 60! kg střechou???"
Jako vtip dobré... ;-)
Avatar - Pekelná Micinka
17. 9. 2011 22:35
Re: Marná sláva
Nemusí být, ale i zvenčí to sklo vypadá výborně a můj dojem z auta jako takového zlepšuje. Naproti tomu klasická Targa, ta 911ce nepřidá.
18. 9. 2011 20:16
Re: Marná sláva
Uvidíme. Jsem v tomhle neutrální. Targy mám všeobecně rád. Kdyby se Porsche povedla, tak proč ne. Je to alternativa ke kabrioletu, který se mi v podání odcházející 911 nelíbí (ten zadek je opravdu zvláštní). Ale jinak, skleněná střecha mi nevadí. Po stránce vzhledu nádherné. Jediný drobný nedostatek je mandatorní pohon všech kol.

Přikládám ilustraci zmiňované spekulace. [odkaz] Má jít o moderní pojetí druhé generace 911 Targa. Psalo se o tom na řadě webů. A je mnoho renderů a kreseb. Myslím, že se k tomu vyjádřilo i přímo Porsche, protože má jít specificky o reinkarnaci druhé, nikoli první generace. Nemá jít o minimalistické, ale o stylové řešení. Ale jak říkám, je možné, že z toho sejde.
Avatar - Ham.
16. 9. 2011 18:21
Re: Marná sláva
Pořád krásnější, na živých fotkách mi přijde ještě hezčí než na ofiko.
16. 9. 2011 14:31
Článok
Síce stručne, ale pekne napísané, pragmatický pohľad ako má byť. Máme tu skrátka ďalšie Porsche v rámci najlepších tradícií značky.
Docela zaujali fotky, ten kryt motoru napríklad - neviem, či urobili u Porsche dobre, že motor schovali, ten bol vždy chválou modelu a pod kapotu každý nahliadol rád.
Tá ruka na radičke...dobrá fotka, ale nie som si istý - vie dotyčný majiteľ ruky, že to, čo drží, je šaltpáka...? >:D >:D >:D
Rozbalit vlákno
9
Avatar - Lukáš Vaverka (Auto.cz)
16. 9. 2011 14:35
Re: Článok
To čo držím je řadicí páka držená tak, aby bylo vidět vyznačené scháma řazení a poloha páky úplně vpravo :-! >:-[]
16. 9. 2011 14:42
Re: Článok
Je to jasné. Ale trochu humoru neuškodí. :yes: ;-)
Avatar - zdravy rozum
16. 9. 2011 18:05
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - zdravy rozum
16. 9. 2011 18:06
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - zdravy rozum
16. 9. 2011 18:08
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - CHerokee
16. 9. 2011 19:34
Re: Článok
Koho ještě urazíš, chytráku... >:D
Avatar - zdravy rozum
16. 9. 2011 19:37
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
16. 9. 2011 20:25
Re: Článok
:yes: ;-) Vidíš, ten článok som nečítal.
Avatar - Well-being
16. 9. 2011 16:17
Paráda ...
... co dodat, devětsetjedenáctka zraje jak víno ... :yes:
Rozbalit vlákno
0
Avatar - zdravy rozum
16. 9. 2011 16:36
Sbalit vlákno
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Rozbalit vlákno
4
16. 9. 2011 17:33
Re: Hoří má panenko, při nárazu hoří
Zkus to trochu vysvětlit... :-)
Avatar - zdravy rozum
16. 9. 2011 18:01
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - zdravy rozum
16. 9. 2011 18:03
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
16. 9. 2011 20:26
Re: Ja bych dal ty nadrze i do zrcatek
Načo sa bavíš s dementom. Zázraky sa nedejú. ;-)
16. 9. 2011 16:56
:-)
No jo, snaha o nějaké novoty trochu vyšuměla...
Pokud 911 milujete, není co řešit, nové zákazníky asi nepřesvědčí.

Nešlo by to podat i takhle? >:-[]
Rozbalit vlákno
3
Avatar - Ji/Ri
16. 9. 2011 17:16
Re: :-)
Noví zákazníci musí přesvědčit sami sebe. 911 nepotřebuje přesvědčovat. Je to nejlepší sporťák planety.
16. 9. 2011 20:27
Re: :-)
On narážal na niečo iné. ;-)
16. 9. 2011 19:55
Re: :-)
No mě osobně předchozí verze neoslovili, ale do této bych šel...
16. 9. 2011 18:02
Přímé srovnání s odcházející generací neukazuje zásadní rozd
Technika stejná, design lišící se jen v detailech. Marná sláva, tohle podobně jako novou Pandu nové zákazníky nepřiláká.
Nebo máte, protože je to německé, jiný názor? >:-[]
Rozbalit vlákno
9
Avatar - Lukáš Vaverka (Auto.cz)
16. 9. 2011 18:03
Re: Přímé srovnání s odcházející generací neukazuje zásadní
Ne, nemám :-)
Avatar - Pekelná Micinka
16. 9. 2011 21:33
Re: Přímé srovnání s odcházející generací neukazuje zásadní
Mě se zdá, že se 911 prodává stabilně dobře a nový design spíše nějaké nové zákazníky přitáhne, než že by kvůli němu fans od značky odcházeli.
17. 9. 2011 11:41
Re: Přímé srovnání s odcházející generací neukazuje zásadní
Sdilim stejny nazor. Porad zustava uzasnym sportovnim autem, ale navic ziskalo neco z elegance Aston Martinu.
Avatar - Pekelná Micinka
17. 9. 2011 22:25
Re: Přímé srovnání s odcházející generací neukazuje zásadní
:yes:
Avatar - white label
16. 9. 2011 23:23
Re: Přímé srovnání s odcházející generací neukazuje zásadní
To, že vidíš zrovna mezi Pandou a 911kou hlavní rozdíl především v jejich "národnosti", vypovídá o tvém myšlení/smýšlení mnohem víc, než by sis sám přál... ;-)
18. 9. 2011 18:50
Re: Přímé srovnání s odcházející generací neukazuje zásadní
to napisal ten pravy, ze? >:D
Avatar - white label
19. 9. 2011 00:48
Re: Přímé srovnání s odcházející generací neukazuje zásadní
Ve srovnání s tebou jednoznačně a každopádně... >:-[]
19. 9. 2011 07:07
Re: Přímé srovnání s odcházející generací neukazuje zásadní
som rad ze si si to potvrdil sam dokonca >:D >:-[]
Avatar - ethicon
19. 9. 2011 10:08
Re: Přímé srovnání s odcházející generací neukazuje zásadní
myslím, že všetci sme pochopili čo tou vsuvkou myslel a nechce sa mi veriť, že ty nie .. ;-)
16. 9. 2011 21:38
BOHNICE JSOU VLEVO
Jak to tak čtu, ta upřímná starost o to, jestli snad někde Porsche sežene pár hejlů na novou 911, člověka až dojme. Možná by v této souvislosti nebylo od věci doporučit předznačeným garážovým světákům návštěvu stuttgartské čtvrti Zuffenhausen. Stojí tam jak autochrám, totiž museum Porsche, tak hned v těsném sousedství továrna a samozřejmě obrovská prodejna. Ano, tušíš správně, eurodrzkama se to tam jenom hemží. Tak tam u kulaťáku zalez do roští a bedlivě pozoruj, jak se to dělá, když se kupuje Porsche.

Zde samozřejmě není co řešit, existuje pouze jediná věta - Porsche je Porsche je Porsche. Všechno ostatní jsou než plačky nad rakví svého vlastního malolitrážního osudu.

BRAVO PORSCHE :yes:
Rozbalit vlákno
16
Avatar - Ji/Ri
16. 9. 2011 23:04
Re: BOHNICE JSOU VLEVO
:-! :yes:
17. 9. 2011 12:47
Re: BOHNICE JSOU VLEVO
Údajně se tu nesmí zvedat palce, tak... díky ;-)
Avatar - Ji/Ri
17. 9. 2011 20:25
Re: BOHNICE JSOU VLEVO
Jo? ;-) tak .... :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: >:D :yes: ať si to užijem, GTI, co?
16. 9. 2011 23:05
Re: BOHNICE JSOU VLEVO
U Kulaťáku je showroom Scuderie Ferrari a Maserati, tak pomalu >:-[]
Jinak naprosty souhlas.
Avatar - Pekelná Micinka
16. 9. 2011 23:20
Re: BOHNICE JSOU VLEVO
No ale to je jen otázka času, kdy je FauVé koupí... >:-[]
Avatar - Ham.
17. 9. 2011 00:48
Re: BOHNICE JSOU VLEVO
Cituji:
"CEO Fiatu Marchionne uvedl, že IPO Ferrari by měla mít hodnotu přesahující 5 mld. EUR. Celková tržní kapitalizace Fiatu je přitom jen 8 mld. EUR.."

Takže si je všechny může koupit asi tak 4x. Ale proč by to dělal, jejich akcie jedou dolů jak na tobogánu, počká až to účetní zprasí tak, že tržní kapitalizace bude 1 mld. a pak to třeba koupí, ale s garancí státu, že mu dá 5mld. daňových úlev. >:D >:D >:D
17. 9. 2011 12:48
Re: BOHNICE JSOU VLEVO
:-) Jo, kulaťáky přitahují ty nejlepší, u Mercedesu v Stuttgartu je také kulaťák.
Avatar - Pekelná Micinka
17. 9. 2011 22:28
Re: BOHNICE JSOU VLEVO
Mají v Mladé Boleslavi kulaťák? ;-) >:D
17. 9. 2011 08:47
Re: BOHNICE JSOU VLEVO
:yes: :-)
17. 9. 2011 12:49
Re: BOHNICE JSOU VLEVO
:-) :yes:
Avatar - boost.
17. 9. 2011 09:57
Re: BOHNICE JSOU VLEVO
:yes: Byl jsem tam a můžu jen doporučit. Koukat se, jak nad hlavou "jezdí" na lince poršáky, je zážitek :-)
17. 9. 2011 12:49
Re: BOHNICE JSOU VLEVO
:-) :yes:
Avatar - Emel
19. 9. 2011 09:38
Re: BOHNICE JSOU VLEVO
V Bohnicích? Poršáky nad hlavou? Jo takhle...
Avatar - Ji/Ri
17. 9. 2011 20:29
Re: BOHNICE JSOU VLEVO
.... a když už budou v Zuffenhausenu tak ať to vezmou ještě přes Leonberg.... tam je šlechtitelská stanice.... ;-)
18. 9. 2011 18:52
Re: BOHNICE JSOU VLEVO
ty vole, asi prvy krat s tebou suhlasim :yes:
17. 9. 2011 00:33
Sedmistupňový manuál
Asi budu v menšině (ale doufám, že je nás víc) dávám palec nahoru za manuál o sedmi stupních. :-)
Rozbalit vlákno
1
17. 9. 2011 11:43
Re: Sedmistupňový manuál
:yes:
17. 9. 2011 11:39
První živé fotky
vypadají skvěle, design se opět posunuje o krůček dál. Velmi chválím delší rozvor, který rozředil určitou těžkost zadních partií, kterou zejména poslední dvě generace trochu trpěly.

Mimochodem - je el. parkovací brzda taková hrůza? Udělej si průzkum, zeptej se 911 majitelů, ať máš aspoň trochu reprezentativní vzorek a zeptej se, jak že to často svojí 911 posílaj "přes rukáv do vraceček". Ono mačkat mezerník na klávesnici, nebo za to zatáhnout v autě jsou přeci jen dvě odlišné věci.

Za mě 911krát :yes:
Rozbalit vlákno
2
17. 9. 2011 11:45
Re: První živé fotky
:yes:

Ja sem si za ni zatahnout za jizdy jeste nikdy nelajznul a asi to nikdy neudelam ;-) K tomu, aby to auto bylo zabavne, zadnou rucni brzdu neni treba. Naopak mi pripadne v tom aute uplne zbytecna! Otravuje me.
Avatar - Emel
19. 9. 2011 09:26
Re: První živé fotky
Přes rukáv do vraceček... na silnici spíš výjimečně, jenže 911 je auto, které se dá vzít na víkend na okruh a tam už se to může hodit. Porsche se tím více staví na stranu GT spíše než sportovního auta - budiž, ale zajímalo by mě, co je k tomu vedlo, jaké výhody si od elektronické brzdy slibují.
18. 9. 2011 18:53
dokonalost
tu sa topatri, dizajn je dokonaly, motory dokonale, co viac riesit? :yes:
Rozbalit vlákno
2
Avatar - white label
19. 9. 2011 00:47
Re: dokonalost
Copak ,že bys nám pomalu začal "zrát"... :*) >:-[]
19. 9. 2011 07:09
Re: dokonalost
ja nie som ako ty co pindas na vsetko okrem koncernu.
Avatar - petrumr
18. 9. 2011 21:10
Sbalit vlákno
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Rozbalit vlákno
5
Avatar - white label
19. 9. 2011 00:41
Re: to snad NE?
Bože, vidím, že už perlíš i tady... >:-[]
19. 9. 2011 07:10
Re: to snad NE?
a ja vidim ze nie som jediny do ktoreho sa navazas. Ale ako pozeram tak pozeram nikde tu nevidim tvoj prvy prispevok, vsade len pindas do niekoho.. Nevravel si mi tu nedavno ze si ta tu ludia vazia? Kde???? >:D >:D >:D
Avatar - Machýrek
19. 9. 2011 07:41
Re: to snad NE?
..on ti vazne psal/rikal, ze si ho tu lide vazi? >:D >:D >:D
19. 9. 2011 09:16
Re: to snad NE?
hej hej, vraj ho tu ludia poznaju a ze poznaju jeho autopark. A zabil to tym ze si ho vazia.. Se***val mu isty teenager nejaky panda bmwfanda, 18 rocny fagan s hustymi recami.. >:D >:D
Avatar - Emel
19. 9. 2011 09:19
Re: to snad NE?
Sedmikvalt na to, když chceš plout německou dálnicí při 180 a poslouchat u toho rádio. 911 není ultimativní sporťák, ale univerzální auto. Za tohle :yes:

Ruční brzda, to už je slabší... taky nechápu, že sáhli po elektronice.
Avatar - Machýrek
19. 9. 2011 00:37
Barvy v interieru
Je skvela, pouze jedna vyhrada, napric vsemi modely Porsche: nikdy se mi nelibila ta jejich svetla bezova v interieru, vypada jak omacka od "neceho" na smetane ze skolni jidelny... ano je to ciste subjektivni, ale pokazde, kdyz to vidim, tak vidim i tu omacku.
Rozbalit vlákno
0