Novinky
Přihlásit pro přidání komentáře
Klaudius
Síce stručne, ale pekne napísané, pragmatický pohľad ako má byť. Máme tu skrátka ďalšie Porsche v rámci najlepších tradícií značky.
Docela zaujali fotky, ten kryt motoru napríklad - neviem, či urobili u Porsche dobre, že motor schovali, ten bol vždy chválou modelu a pod kapotu každý nahliadol rád.
Tá ruka na radičke...dobrá fotka, ale nie som si istý - vie dotyčný majiteľ ruky, že to, čo drží, je šaltpáka...? >😁 >😁 >😁
Docela zaujali fotky, ten kryt motoru napríklad - neviem, či urobili u Porsche dobre, že motor schovali, ten bol vždy chválou modelu a pod kapotu každý nahliadol rád.
Tá ruka na radičke...dobrá fotka, ale nie som si istý - vie dotyčný majiteľ ruky, že to, čo drží, je šaltpáka...? >😁 >😁 >😁
To čo držím je řadicí páka držená tak, aby bylo vidět vyznačené scháma řazení a poloha páky úplně vpravo :-! >😒]
Je to jasné. Ale trochu humoru neuškodí. :yes: 😉
Mimochodem - [odkaz] 😄
zdravy rozum
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
zdravy rozum
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
zdravy rozum
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Koho ještě urazíš, chytráku... >😁
zdravy rozum
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
zdravy rozum
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Cara Binieri
No jo, snaha o nějaké novoty trochu vyšuměla...
Pokud 911 milujete, není co řešit, nové zákazníky asi nepřesvědčí.
Nešlo by to podat i takhle? >😒]
Pokud 911 milujete, není co řešit, nové zákazníky asi nepřesvědčí.
Nešlo by to podat i takhle? >😒]
cuoresportivo
Technika stejná, design lišící se jen v detailech. Marná sláva, tohle podobně jako novou Pandu nové zákazníky nepřiláká.
Nebo máte, protože je to německé, jiný názor? >😒]
Nebo máte, protože je to německé, jiný názor? >😒]
Mě se zdá, že se 911 prodává stabilně dobře a nový design spíše nějaké nové zákazníky přitáhne, než že by kvůli němu fans od značky odcházeli.
To, že vidíš zrovna mezi Pandou a 911kou hlavní rozdíl především v jejich "národnosti", vypovídá o tvém myšlení/smýšlení mnohem víc, než by sis sám přál... 😉
GTI
Jak to tak čtu, ta upřímná starost o to, jestli snad někde Porsche sežene pár hejlů na novou 911, člověka až dojme. Možná by v této souvislosti nebylo od věci doporučit předznačeným garážovým světákům návštěvu stuttgartské čtvrti Zuffenhausen. Stojí tam jak autochrám, totiž museum Porsche, tak hned v těsném sousedství továrna a samozřejmě obrovská prodejna. Ano, tušíš správně, eurodrzkama se to tam jenom hemží. Tak tam u kulaťáku zalez do roští a bedlivě pozoruj, jak se to dělá, když se kupuje Porsche.
Zde samozřejmě není co řešit, existuje pouze jediná věta - Porsche je Porsche je Porsche. Všechno ostatní jsou než plačky nad rakví svého vlastního malolitrážního osudu.
BRAVO PORSCHE :yes:
Zde samozřejmě není co řešit, existuje pouze jediná věta - Porsche je Porsche je Porsche. Všechno ostatní jsou než plačky nad rakví svého vlastního malolitrážního osudu.
BRAVO PORSCHE :yes:
:-! :yes:
U Kulaťáku je showroom Scuderie Ferrari a Maserati, tak pomalu >😒]
Jinak naprosty souhlas.
Jinak naprosty souhlas.
No ale to je jen otázka času, kdy je FauVé koupí... >😒]
Cituji:
"CEO Fiatu Marchionne uvedl, že IPO Ferrari by měla mít hodnotu přesahující 5 mld. EUR. Celková tržní kapitalizace Fiatu je přitom jen 8 mld. EUR.."
Takže si je všechny může koupit asi tak 4x. Ale proč by to dělal, jejich akcie jedou dolů jak na tobogánu, počká až to účetní zprasí tak, že tržní kapitalizace bude 1 mld. a pak to třeba koupí, ale s garancí státu, že mu dá 5mld. daňových úlev. >😁 >😁 >😁
"CEO Fiatu Marchionne uvedl, že IPO Ferrari by měla mít hodnotu přesahující 5 mld. EUR. Celková tržní kapitalizace Fiatu je přitom jen 8 mld. EUR.."
Takže si je všechny může koupit asi tak 4x. Ale proč by to dělal, jejich akcie jedou dolů jak na tobogánu, počká až to účetní zprasí tak, že tržní kapitalizace bude 1 mld. a pak to třeba koupí, ale s garancí státu, že mu dá 5mld. daňových úlev. >😁 >😁 >😁
:yes: Byl jsem tam a můžu jen doporučit. Koukat se, jak nad hlavou "jezdí" na lince poršáky, je zážitek 😄
.... a když už budou v Zuffenhausenu tak ať to vezmou ještě přes Leonberg.... tam je šlechtitelská stanice.... 😉
praptak
Asi budu v menšině (ale doufám, že je nás víc) dávám palec nahoru za manuál o sedmi stupních. 😄
Joffrey
vypadají skvěle, design se opět posunuje o krůček dál. Velmi chválím delší rozvor, který rozředil určitou těžkost zadních partií, kterou zejména poslední dvě generace trochu trpěly.
Mimochodem - je el. parkovací brzda taková hrůza? Udělej si průzkum, zeptej se 911 majitelů, ať máš aspoň trochu reprezentativní vzorek a zeptej se, jak že to často svojí 911 posílaj "přes rukáv do vraceček". Ono mačkat mezerník na klávesnici, nebo za to zatáhnout v autě jsou přeci jen dvě odlišné věci.
Za mě 911krát :yes:
Mimochodem - je el. parkovací brzda taková hrůza? Udělej si průzkum, zeptej se 911 majitelů, ať máš aspoň trochu reprezentativní vzorek a zeptej se, jak že to často svojí 911 posílaj "přes rukáv do vraceček". Ono mačkat mezerník na klávesnici, nebo za to zatáhnout v autě jsou přeci jen dvě odlišné věci.
Za mě 911krát :yes:
:yes😒br />
Ja sem si za ni zatahnout za jizdy jeste nikdy nelajznul a asi to nikdy neudelam 😉 K tomu, aby to auto bylo zabavne, zadnou rucni brzdu neni treba. Naopak mi pripadne v tom aute uplne zbytecna! Otravuje me.
Ja sem si za ni zatahnout za jizdy jeste nikdy nelajznul a asi to nikdy neudelam 😉 K tomu, aby to auto bylo zabavne, zadnou rucni brzdu neni treba. Naopak mi pripadne v tom aute uplne zbytecna! Otravuje me.
Přes rukáv do vraceček... na silnici spíš výjimečně, jenže 911 je auto, které se dá vzít na víkend na okruh a tam už se to může hodit. Porsche se tím více staví na stranu GT spíše než sportovního auta - budiž, ale zajímalo by mě, co je k tomu vedlo, jaké výhody si od elektronické brzdy slibují.
bordeaux
tu sa topatri, dizajn je dokonaly, motory dokonale, co viac riesit? :yes:
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Bože, vidím, že už perlíš i tady... >😒]
a ja vidim ze nie som jediny do ktoreho sa navazas. Ale ako pozeram tak pozeram nikde tu nevidim tvoj prvy prispevok, vsade len pindas do niekoho.. Nevravel si mi tu nedavno ze si ta tu ludia vazia? Kde???? >😁 >😁 >😁
Sedmikvalt na to, když chceš plout německou dálnicí při 180 a poslouchat u toho rádio. 911 není ultimativní sporťák, ale univerzální auto. Za tohle :yes😒br />
Ruční brzda, to už je slabší... taky nechápu, že sáhli po elektronice.
Ruční brzda, to už je slabší... taky nechápu, že sáhli po elektronice.
Machýrek
Je skvela, pouze jedna vyhrada, napric vsemi modely Porsche: nikdy se mi nelibila ta jejich svetla bezova v interieru, vypada jak omacka od "neceho" na smetane ze skolni jidelny... ano je to ciste subjektivni, ale pokazde, kdyz to vidim, tak vidim i tu omacku.
A prave kvuli prosklene strese jsem si to auto koupil (a vubec nezalezi na tom, zda by bylo na pevno nebo oteviraci). Je to uzasny, mit nad sebou jen nebe, na semaforech se mrknout nad sebe, ...
Ja mam cernou - [odkaz]
Oproti modelu Carerra se Targa lisi hlavne v tom stresnim panoramatickem okne a oteviratelnem zadnim okne => z toho duvodu je zadni cast u Targy z vice dilu. Specificky pro Targu je take ten lem (na fotce stribrny) vedouci od zrcatek nad dvermi dozadu. Targa ma take mekci nastaveni podvozku. Motorizace je pak stejna jako u jinych modelu Porsche ... je ale o 60kg tezsi jak Carrera diky mechanismum kolem toho stresniho okna.
Targy mívají střešní díly plastové nebo látkové, takže 60 kg vážit nebudou. Ta stará 911, kterou jsem posílal, má myslím plastovou. A bývá pro ně vyhrazené místo ve voze. Nicméně tě chápu. Targy jsou otevřená auta, která nejsou zatížena složitými mechanismy střech, takže jsou lehčí než klasické kabriolety. Střešní díl bývá nouzový. Co se týče nového modelu, těmto zvěstem nepřikládám moc velkou váhu, ale smysl to má.
Jako vtip dobré... 😉
Přikládám ilustraci zmiňované spekulace. [odkaz] Má jít o moderní pojetí druhé generace 911 Targa. Psalo se o tom na řadě webů. A je mnoho renderů a kreseb. Myslím, že se k tomu vyjádřilo i přímo Porsche, protože má jít specificky o reinkarnaci druhé, nikoli první generace. Nemá jít o minimalistické, ale o stylové řešení. Ale jak říkám, je možné, že z toho sejde.