Jsem zvědavý na Targa verzi, ta mě u odcházející generace nadchla... Konkrétně tenhle (nebo identický) kousek. Škoda, že fotka není lepší, nebo jsem nenašel, kombinace barva, lišta a prosklená střecha je prostě lahodná. [odkaz] :-):yes::yes:
Zkrátka místo elektrické skleněné střechy přijde odjímatelný panel. Takže se vrátí k tradičnějšímu pojetí ala [odkaz] Ale ta informace je starší, takže je možné, že to nakonec bude jinak. Jestli mi paměť dobře slouží, tak skleněná střecha budila trochu nevole u příznivců značky.
>:-[] To jen pro případ, že Micinka neví, jak vypadala Targa v minulosti. Dříve to byla opravdu klasická targa, tedy vůz s odjímatelným střešním panelem. Současná verze prostě targa není. Je to kupé s panoramatickým střešním oknem. Jak jsem napsal, už je to nějakou dobu, co jsem četl, že nová generace má dostat odjímatelný panel. To neznamená, že ho na sto procent dostane.
Tedy pokud by ten střešní panel náhodou nová targa dostala třeba jen z 50%, tak by mě zajímalo, kterou část/stranu střechy by šlo sundat a kterou naopak ne... >:D
Targa neni coupe, ale hatchback. Mam ji doma. A v zadnem pripade bych si ji nekoupil, kdybych musel z auta sundavat odnimatelnou 60 kilovou strechu. Vlastne i kdyby to nevazilo vubec nic (kam bych to daval, bylo by to brzzo poskrabane, ...) Neverim, ze tomu tak bude u dalsiho modelu, je to nesmysl.
A prave kvuli prosklene strese jsem si to auto koupil (a vubec nezalezi na tom, zda by bylo na pevno nebo oteviraci). Je to uzasny, mit nad sebou jen nebe, na semaforech se mrknout nad sebe, ...
Jj, Targa je hatchback. To zadni okno se otevira :-) Celkem super vec, kdyz potrebujes nacpat do auta treba kufr ;-)
Ja mam cernou - [odkaz]
Oproti modelu Carerra se Targa lisi hlavne v tom stresnim panoramatickem okne a oteviratelnem zadnim okne => z toho duvodu je zadni cast u Targy z vice dilu. Specificky pro Targu je take ten lem (na fotce stribrny) vedouci od zrcatek nad dvermi dozadu. Targa ma take mekci nastaveni podvozku. Motorizace je pak stejna jako u jinych modelu Porsche ... je ale o 60kg tezsi jak Carrera diky mechanismum kolem toho stresniho okna.
Asi máme každý jinou definici slova kupé. U mě kupé může mít zadní dveře, jako liftback. Není to ojedinělé řešení. Rozdíl mezi liftbackem a kupé je počet dveří, liftback má 5, kupé 2-3. Hatchback má úplně jiný zadek, jeho profil nemá s kupé snad nic společného. Přesnější dělení je velmi složité (třeba rozdíl mezi kupé a dvoudveřovým sedanem je definován objemem interiéru) a úplně přesné neexistuje, pokud vím. Jestli se nepletu, nejpřesnější označení je třídveřové hatchback kupé, ale pokud člověk použije přiohnutou definici targy, tak je to targa.
Targy mívají střešní díly plastové nebo látkové, takže 60 kg vážit nebudou. Ta stará 911, kterou jsem posílal, má myslím plastovou. A bývá pro ně vyhrazené místo ve voze. Nicméně tě chápu. Targy jsou otevřená auta, která nejsou zatížena složitými mechanismy střech, takže jsou lehčí než klasické kabriolety. Střešní díl bývá nouzový. Co se týče nového modelu, těmto zvěstem nepřikládám moc velkou váhu, ale smysl to má.
Uvidíme. Jsem v tomhle neutrální. Targy mám všeobecně rád. Kdyby se Porsche povedla, tak proč ne. Je to alternativa ke kabrioletu, který se mi v podání odcházející 911 nelíbí (ten zadek je opravdu zvláštní). Ale jinak, skleněná střecha mi nevadí. Po stránce vzhledu nádherné. Jediný drobný nedostatek je mandatorní pohon všech kol.
Přikládám ilustraci zmiňované spekulace. [odkaz] Má jít o moderní pojetí druhé generace 911 Targa. Psalo se o tom na řadě webů. A je mnoho renderů a kreseb. Myslím, že se k tomu vyjádřilo i přímo Porsche, protože má jít specificky o reinkarnaci druhé, nikoli první generace. Nemá jít o minimalistické, ale o stylové řešení. Ale jak říkám, je možné, že z toho sejde.
Síce stručne, ale pekne napísané, pragmatický pohľad ako má byť. Máme tu skrátka ďalšie Porsche v rámci najlepších tradícií značky.
Docela zaujali fotky, ten kryt motoru napríklad - neviem, či urobili u Porsche dobre, že motor schovali, ten bol vždy chválou modelu a pod kapotu každý nahliadol rád.
Tá ruka na radičke...dobrá fotka, ale nie som si istý - vie dotyčný majiteľ ruky, že to, čo drží, je šaltpáka...? >:D >:D >:D
Přímé srovnání s odcházející generací neukazuje zásadní rozd
Technika stejná, design lišící se jen v detailech. Marná sláva, tohle podobně jako novou Pandu nové zákazníky nepřiláká.
Nebo máte, protože je to německé, jiný názor? >:-[]
Re: Přímé srovnání s odcházející generací neukazuje zásadní
To, že vidíš zrovna mezi Pandou a 911kou hlavní rozdíl především v jejich "národnosti", vypovídá o tvém myšlení/smýšlení mnohem víc, než by sis sám přál... ;-)
Jak to tak čtu, ta upřímná starost o to, jestli snad někde Porsche sežene pár hejlů na novou 911, člověka až dojme. Možná by v této souvislosti nebylo od věci doporučit předznačeným garážovým světákům návštěvu stuttgartské čtvrti Zuffenhausen. Stojí tam jak autochrám, totiž museum Porsche, tak hned v těsném sousedství továrna a samozřejmě obrovská prodejna. Ano, tušíš správně, eurodrzkama se to tam jenom hemží. Tak tam u kulaťáku zalez do roští a bedlivě pozoruj, jak se to dělá, když se kupuje Porsche.
Zde samozřejmě není co řešit, existuje pouze jediná věta - Porsche je Porsche je Porsche. Všechno ostatní jsou než plačky nad rakví svého vlastního malolitrážního osudu.
Cituji:
"CEO Fiatu Marchionne uvedl, že IPO Ferrari by měla mít hodnotu přesahující 5 mld. EUR. Celková tržní kapitalizace Fiatu je přitom jen 8 mld. EUR.."
Takže si je všechny může koupit asi tak 4x. Ale proč by to dělal, jejich akcie jedou dolů jak na tobogánu, počká až to účetní zprasí tak, že tržní kapitalizace bude 1 mld. a pak to třeba koupí, ale s garancí státu, že mu dá 5mld. daňových úlev. >:D >:D >:D
vypadají skvěle, design se opět posunuje o krůček dál. Velmi chválím delší rozvor, který rozředil určitou těžkost zadních partií, kterou zejména poslední dvě generace trochu trpěly.
Mimochodem - je el. parkovací brzda taková hrůza? Udělej si průzkum, zeptej se 911 majitelů, ať máš aspoň trochu reprezentativní vzorek a zeptej se, jak že to často svojí 911 posílaj "přes rukáv do vraceček". Ono mačkat mezerník na klávesnici, nebo za to zatáhnout v autě jsou přeci jen dvě odlišné věci.
Ja sem si za ni zatahnout za jizdy jeste nikdy nelajznul a asi to nikdy neudelam ;-) K tomu, aby to auto bylo zabavne, zadnou rucni brzdu neni treba. Naopak mi pripadne v tom aute uplne zbytecna! Otravuje me.
Přes rukáv do vraceček... na silnici spíš výjimečně, jenže 911 je auto, které se dá vzít na víkend na okruh a tam už se to může hodit. Porsche se tím více staví na stranu GT spíše než sportovního auta - budiž, ale zajímalo by mě, co je k tomu vedlo, jaké výhody si od elektronické brzdy slibují.
a ja vidim ze nie som jediny do ktoreho sa navazas. Ale ako pozeram tak pozeram nikde tu nevidim tvoj prvy prispevok, vsade len pindas do niekoho.. Nevravel si mi tu nedavno ze si ta tu ludia vazia? Kde???? >:D >:D >:D
hej hej, vraj ho tu ludia poznaju a ze poznaju jeho autopark. A zabil to tym ze si ho vazia.. Se***val mu isty teenager nejaky panda bmwfanda, 18 rocny fagan s hustymi recami.. >:D >:D
Sedmikvalt na to, když chceš plout německou dálnicí při 180 a poslouchat u toho rádio. 911 není ultimativní sporťák, ale univerzální auto. Za tohle :yes:
Ruční brzda, to už je slabší... taky nechápu, že sáhli po elektronice.
Je skvela, pouze jedna vyhrada, napric vsemi modely Porsche: nikdy se mi nelibila ta jejich svetla bezova v interieru, vypada jak omacka od "neceho" na smetane ze skolni jidelny... ano je to ciste subjektivni, ale pokazde, kdyz to vidim, tak vidim i tu omacku.