Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Český trh v srpnu 2011: Hyundai i40 mezi nejlepšími ve střední třídě

Srpen ve střední třídě znamenal razantní nástup novinky z Jižní Koreje. Hyundai i40 se dostal až za velkou trojku.
Zpět na článek
25. 9. 2011 10:19
26. 9. 2011 15:24
26. 9. 2011 07:25
25. 9. 2011 11:08
25. 9. 2011 13:18
25. 9. 2011 13:48
25. 9. 2011 21:55
25. 9. 2011 11:17
25. 9. 2011 11:25
25. 9. 2011 11:37
25. 9. 2011 15:13
25. 9. 2011 11:51
25. 9. 2011 13:08
25. 9. 2011 18:40
26. 9. 2011 15:57
26. 9. 2011 19:42
26. 9. 2011 23:22
25. 9. 2011 13:32
25. 9. 2011 13:43
25. 9. 2011 13:54
25. 9. 2011 14:01
25. 9. 2011 14:00
25. 9. 2011 15:00
25. 9. 2011 16:02
25. 9. 2011 16:38
26. 9. 2011 16:00
25. 9. 2011 15:04
25. 9. 2011 21:44
25. 9. 2011 22:08
25. 9. 2011 16:07
25. 9. 2011 21:59
25. 9. 2011 22:01
25. 9. 2011 22:07
26. 9. 2011 16:33
26. 9. 2011 11:34
Avatar - 3_diamanty
25. 9. 2011 10:04
dobra praca - hyundai a peugeot
tak hyundai ma potesil skutocne ako aj peugeot 508 ktory sa na dalsi rok zrejme zaradi za silnu trojku superb passat mondeo, mozno prave i40tka by mu to mohla stazit ;-)

insignii a lagune uz dochadza dych ;-) a koniec koncov tie auta maju aj svoj vek takze je to normalny stav

C5ka opat ukazuje ze aj tu na peugeot nikdy nemala tak ako aj C4 na 308micku a C3 na 207micku, vzdy je peugeot kazdej triede v porovnani s citroenom uspesnejsi a dovolim si tvrdit krajsi a lepsi ale to je len moj nazor.

potesil ma aj slusny predaj medaku C - zrejme ta inovacia mu pomohla , je to skutocne teraz dokonale auto, kral strednej triedy ako sa patri :yes: nie je co riesit je to best of best co sa tu da kupit v tejto triede

bude zaujimave sledovat i40tku ako narobi vrasky passatu mondeu a dalsim
:-) uz teraz sa na to tesim a to sa predaj este len rozbieha :yes: super
Rozbalit vlákno
0
25. 9. 2011 10:19
Hyundai....
.... tak zatímco u modelu i30 si docela dobře dovedu představit, kdo si tohle auto kupuje, u modelu i40 mi jaksi tato představivost dochází..... ;-) Inu, pořád se učíme.... :*) Opravdu nechápu, co někoho na i40 může přitahovat....
Rozbalit vlákno
16
Avatar - 3_diamanty
25. 9. 2011 11:20
Re: Hyundai....
ja zase nechapem co niekto vidi na krabiciach typu mondeo superb passat, su drahe nudne poruchove a bez napadu, imidzu a kvality, kazdy mame moznost vyberu ;-) nie sme v komunizme

i40tka splni ten isty ucel co napriklad mondeo a navyse nepochybujem ze je lacnejsia a ma lepsie zaruky, navyse jej dizajn je uz vec vkusu, o technike hyundaia dnes uz nik nepochybuje tak nevidi mziadny problem, chcelo by to zavolat tym co si tie i40tky kupili mozno ti vysvetlia preco si ich kupili a mozno budes aj prekvapeny ze preco.

unifikacia skoncila, kazdy si uz dnes kupi co chce a to je dobre

nazory typu ze toto je jedina volba alebo len toto je spravne sme pocuvali za komancov, dnes ma clovek moznost volby a kazdy je svojpravny a nikoho nie je nic do ineho ze co si kupi, je to kazdeho osobna vec.

ja tiez neriesim ze preco ma sused novu C3ku a nekupil radsej Polo alebo i20tku alebo si nekupil rovno baworaka 3. To nie je moj problem.

i40 :yes:
25. 9. 2011 12:00
Re: Hyundai....
Ty budeš ještě větší pacient než zdravej rozum a to jsem si myslel, že jeho pozice je neotřesitelná :-)

Víš ty vůbec co znamená pojem image? Jestli ho ve středním mainstreamu někdo nepostrádá, tak je to právě Mondeo a Passat.

Mondeo kombi ve výbavě Enterprise s 1,6 T (160 koní) se prodává od 521 tis. Vůbec nevím co proti tomu může postavit Hyundai?

O poruchovosti a nekvalitě Mondea se trochu rozepiš. Stejně jako o technice i 40. Můžeš si k tomu pozvat na pomoc i odkazovače Icescenta ;-)
25. 9. 2011 13:06
Re: Hyundai....
.... zrovna to Mondeo o kterém píšeš mám objednané.... Nedovedu si předsatvit, kolik by musel stát ten Hyundai, abych o něm uvažoval jako o alternativě..... 420 tisíc? Víc těžko....
25. 9. 2011 13:39
Re: Hyundai....
Dobrá volba, mně ta cena s výbavou vyrazila dech. Jsem zvědavej, co nakonec táta zvolí. Je sice Fordista, ale V60 se těžce odolává :-)
26. 9. 2011 15:24
Re: Hyundai....
Je to opravdu skvělá nabídka. A solidní auto.
26. 9. 2011 15:55
Re: Hyundai....
Prvy mesiac predaja je tazke nieco hodnotit - ja cakam od tohoto auta stabilne umiestnenie na urovni C5/508/Avensis - Superb/Passat/Mondeo/Insignia budu este niekolko rokov zatial neohrozeni. Podla osobnej skusenosti spred par tyzdnov co sa tyka jazdy, interieru, odhlucnenia, prejavu motora sa da i40 pokojne porovnat s Passatom/Superbom/Mondeom. To len konzervativnost Europy je tak silna, ze si to zatial nedokaze priznat.

Ten nemecky test Auto Bildu je zaujimavy aj v tom, ze adekvatne vybaveny Passat je o celych 7000 Euro drahsi a na stranke www.autobild.de samotni diskutujuci Nemci nechapu ako mohol vyhrat Passat.

Trochu odbocim a doporucim video a clanok z Frankfurtu, kde najvyssi sef VW 5 minut detailne inspiciruje novu i30. Vysledkom je, ze pri ohmatavani interieru skonstatoval pred svojou suitou "BMW to nedokaze....My to nedokazeme...Ako je mozne, ze oni to dokazu?"

[odkaz]

Predsudky budu korejci vyvracat este vela rokov - avak kazdy kto sa odvezie a porovna s konkurenciou by mal uznat, ze korejci postavili dobre auto.

S i40 sa opakuje pribeh spred 5 rokov, ktory zacala i30 - vtedy este stale korejsky * a dnes 6. najpredavanejsie auto vo svojej triede v Europe!

Za mna i40 :-)
Avatar - Bristol
25. 9. 2011 13:14
Re: Hyundai....
dejme tomu že nové mondeo po fl. a insignia má ve své třídě image...ale jaký image má podle tebe passat? image žlutého taxíku z letiště a nebo kurýra z přazské firemní flotily co ti v noci bezohledně svítí do ksichtu dálkovkama i když ho 2x porblikneš? >:D ..to nevím jestli je zrovna ta správná image...
25. 9. 2011 13:23
Re: Hyundai....
ježišikriste ty se taky mírni.... Passat má image dlouhodobě nejprodávanějšího auta ve své třídě v EU....
Chápu, že pro někoho, jehož sen je Thesis 3.0 V6 (tzv. "pojízdný debakl") je Passat nudný.... Jenže tyhle auta kupují dospělí lidi, ne děti - a proto tabulky prodejů vypadají tak, jak vypadají..... 8-s
Avatar - Bristol
25. 9. 2011 22:02
Re: Hyundai....
dobrá...domluvíme se takto...ty dál slintej nad passaty, golfy, phaetony a nevím čím...a mě zas neber moje auta...a budeme spokojeny...a je mi putna jestli má passat image nejprodávanějšího auta v EU co z toho mám? jako že je nejlepší...?? :no:

měl by sis rozmyslet co přesně znamená slovo image... ;-) napovím ti: cokoli od VW to asi nebude...i když jsou to kvalitní a sofistikovaná vozidla a skoro všichni tady tim jezděj...tak do slova "image" mají hodně daleko...
Avatar - Bristol
25. 9. 2011 22:10
Re: Hyundai....
...a ještě něco: jestli je pro tebe známkou dospělosti to že si někdo koupí VW a nejlépe v Tdičku...tak jsi u mně blb a ne dospělej...lidi škatulkovat nemůžeš...každemu se líbí něco jiného...mě je třeba ted 20...a za 10 let, jestli někdy budu mít na nové auto tak si rozhodně nekoupím nic z mainstreamu...a nekoupim si to ani v 50...znám lidi kteří kašlou na to jezdit v pitomej fábce...a ty prachy narvou do renovace veterána... ;-)

...docela je mi líto lidí co celej život nejezdili v ničem jiném než škodovce nebo vw...jak moc se ochudili...
25. 9. 2011 20:12
Re: Hyundai....
..tak zrovna ja priznivcem Mondea nejsem..:-) podle meho je strasne mastodoitni a ten interier nic moc, navic sedacky mi prijdou celkem nepohodlny...V60 je nekde jinde, ale zalezi na ucelu, na sedacky vzadu se vejdou tak leda male deti...
Avatar - Bristol
25. 9. 2011 22:04
Re: Hyundai....
já jsem zase příznivcem uplně jiných aut než co jsou tady vypsány...jen kdybych si měl vybrat tak by to bylo asi to mondeo...případně insignia...nebo auta z opačné strany tabulky(jako alfa 159 případně japonci)

vzhledem k tomu že jsem studentem v lidnaté praze tak zatím nic takového řešit nemusím protože v praze je mi auto platné asi jako koze internet... ;-)
25. 9. 2011 11:51
Re: Hyundai....
Těch 66 i40 neznamená, že byly prodány, ale registrovány. Když spočítáš, kolik je u nás salónů Hyundaie, tak to jsou všechno předváděčky ;-)
26. 9. 2011 07:25
Re: Hyundai....
Přesně tak, v posledních dvou týdnech jsem skutečně na různých místech republiky potkal dost i40-tek, ale až na jednu měli všechny reklamní polepy Hyundai. Zajímalo by mě, kolik z těch registrací bylo skutečně prodaných aut zákazníkům....
25. 9. 2011 13:44
Re: Hyundai....
Mne sa napr. velmi paci! V CR sa predalo za september 56 ks. V takom rakusku za august (za september neviem najst) dokonca 126 ks!!! Takze to auto sa ludom naozaj paci, aj ked tebe nie. ;-)
Avatar - Ham.
25. 9. 2011 11:08
Budíček
Je smutné, že první jakž takž sbouchané auto střední třídy od korejských kopíráků pošle z první dobré do kopru zavedenou evropskou i japonskou mainstreamovou konkurenci v podobě Insignie, 508, Laguny, Avensisu, C5, Accordu, Legacy etc. Některé automobilky by se měly skutečně již probudit nebo se jednoho dne probudí a budou klábosit se Saabem v automobilovém nebi.
Rozbalit vlákno
7
Avatar - Hammunasakra
25. 9. 2011 11:15
Re: Budíček
REÁLNÁ kvalita s prodejními čísly moc společného NEmívá (nejen v autech ;-)
PS: Mne (celkem) "těší" 9tá příčka CITROËNu C5 - je to (mohu mluvit jen za 2 nej-vyšší verze) dost POVEDENÉ auto a tohle umístění myslím celkem "odpovídá" (tak jako se v rakouských žebříčcích dlouhodobě drží "v první desítce", tak konečně to vidím i zde... :yes: :-)
25. 9. 2011 12:06
Re: Budíček
Viz výše, jsou to registrace, ne prodeje...
25. 9. 2011 13:04
Re: Budíček
jo jo, je to první kompletní měsíc, kdy se to auto do Česka tahá.... Absurdita typu "i40 se prodává lépe než Laguna a spol." zatím nehrozí....
Avatar - Bristol
25. 9. 2011 13:18
Re: Budíček
koukni na prodejní čísla accordu a mazdy 6...tyhle modely hyundai nikam nevytlačil...accord a 6ka se prostě v tuzemsku moc velké oblibě nětěší...a sám nechápu proč...image, výbavu, techniku, spolehlivost a motory skvělé...snad jen ten marketing a že každej nakonec sáhne po TDCi nebo TDI...a nic jiného se nezná v těchto končinách...
Avatar - rohYpnol
25. 9. 2011 13:48
Re: Budíček
Jaké jsou prodeje těchto aut pro soukromé osoby? To je podle mě odpověď, proč se jich prodá tak málo.
Většinu prodejů střední třídy táhnou právnické osoby, a jestliže neoslovuje Mazda, Toyota, Honda tuto klientelu, tak se není čemu divit. A přiznám se, že snad neznám žádnou firmu, která by měla firemní flotilu Hond nebo Mazd.
Avatar - Bristol
25. 9. 2011 21:55
Re: Budíček
to já taky ne...firmy kupujou v zásadě jen passaty a superby, případně mondea...a na to že mondea jsou oproti passatum co se týče flotil hodně mimo...o to víc mě udivujou jeho prodejní čísla...
25. 9. 2011 19:34
Re: Budíček
V drtivé většině ty i40 budou předváděčky.
25. 9. 2011 11:12
Lidi, proberte se!
Vůbec nedokážu pochopit, co vede zákazníky ke koupi i40 v takovém množství? Všechny ostatní auta ve střední třídě nabídnou vždy něco lepšího než Hyundai. Např. Peugeot 508 nádherný dizajn a špičkové naftové motory, Superb obrovský kombík, Passat 4 x 4, moře výbavy, Mondeo dokonalé jízdní vlastnosti, C5 bezvadné naftové motory a pohodlí, Insignia skvělý dizajn, Legacy bezkonkureční 4 x 4 a benzíny, Laguna super cena, S60 ušlechtilý dizajn a vyjímečnost. Na Hyundai mi vychází snad jen nízká cena? Prémiové "3", A4 a "C" s i40 srovnávat nebudu, protože bych je urážel. Ty nabízí i pokroková řešení apod...
Rozbalit vlákno
25
Avatar - Hammunasakra
25. 9. 2011 11:17
Re: Lidi, proberte se!
To je jako u hudby, jakási "momentální popularita" (která NEmá příliš REÁLné základy, nicméně...
(i40 na mne nepůsobí snad špatně, nicméně "slabá" je nabídka motorů a cena také není až tak "zásadně" zajímavá - prostě logika se v těchto věcech jen TĚŽKO hledá.. ;-)
Avatar - 3_diamanty
25. 9. 2011 11:22
Re: Lidi, proberte se!
je dobre ze sa konecne prebrali a kupia si co chcu a potrebujue nie co musia

i40 :yes:

508 :yes:
Avatar - 3_diamanty
25. 9. 2011 11:30
Re: Lidi, proberte se!
nie kazdy tuzi po najlepsich jazdnych vlastnostiach, stvorkolke super nafte, megakombiku aebo po supermegatutibombadizajne

su ludia ktori neziju len pre auto a auto vyuzivaju uplne normalne nepotrebuju si dvihat ego a nemaju komplexy , neziju len pre auto ale maju v zivote ine priority hodnoty a ine ciele ako si kupit megatuti auto ktore budu chranit ako diamant a ked im nahodou ho suchne sused ide ich porazit a stavaju sa z nich nervaci.

su ludia ktori auto beru ako auto nie ako modlu alebo nieco co ich ovlada alebo nieco pre co ziju, su ludia ktori maju aj ine dovody zit ako len zivit auto a vysavovat ho na obdiv.

zivot je o inom

;-)
25. 9. 2011 13:55
Re: Lidi, proberte se!
tak preco potom vsade velebis hyundai/kia ako svoju modlu? 8-s
25. 9. 2011 14:35
Re: Lidi, proberte se!
Jenže koupě novinek či převratných řešení je motor vývoje. Pokud budou všichni lidé chtít jen průměrné výrobky (ve všech směrech - to je přesně specifikace Hyundai i40 - ničím nevyniká nad konkurenci), tak nemá potom smysl cokoli nového vyvíjet... 8-s
Avatar - WinDiesel
25. 9. 2011 13:05
Re: Lidi, proberte se!
Jak už tady bylo řečeno, tento měsíc to byly vozy do showroomů, uvidí se až za 2-3 měsíce a potom, až odezní novost, se to srovná. Naopak já jsem spokojen s P508, zasloužený návrat na výsluní.
25. 9. 2011 13:21
Re: Lidi, proberte se!
Ja by som to videl skôr tak, že ľudia sa konečne už prebrali a uvedomili se, že kúpiť krásny a s najväčšou pravdepodobnosťou spoľahlivý H i40 (spoľahlivosť Korejských áut podľa oficiálnych štatistík), navyše cenovo výrazne výhodnejší je lepšia voľba ako kúpiť hnusný, sterilný, predražený a rozhodne nie ukážkovo spoľahlivý (spoľahlivosť Passatu podľa oficiálnych štatistík) :-) A ruku na srdce, nemožnosť voľby 4x4 je pre 90% zákazníkov nepodstatná a nafta s výkonom 140 koní je pre tých istých 90% zákazníkov úplne dostatočná. V i40 som nesedel, ale niekoľko krát som mal možnosť jazdiť s Peogeotom 508 a úprimne nechápem, čo vedie potencionálnych kupcov v tejto triede k spomínanému "etalonu" od VW. Odpoveď je ale viac ako jasná, ústretová až podliezavá politika "flitovým" zákazníkom, ktorej sa ťažko konkuruje. Z toho vyplýva jeden veľmi podstatný fakt, ktorý by bolo pri predajoch vhodné uvádzať. Drvivá väčšina Passatov sú firemné autá, jednotlivci majú chvalabohu viac rozumu.
Avatar - rohYpnol
25. 9. 2011 13:53
Re: Lidi, proberte se!
Aha - a firmy jsou tak tupé, že si nedokáží srovnat (a to v době krize především), která nabídka je pro ně nejvýhodnější... Aneb všichni jsou blbci, jenom já letadlo 8-s
25. 9. 2011 15:01
Re: Lidi, proberte se!
Netvrdím, že firmy sú tupé, ale pri výbere firemných áut platia úplne iné pravidlá, ako pri jednotlivcovi. Firmám ide predovšetkým o cenu a leasingové podmienky a tu, ako som už povedal a pri predaji bol aj svedkom, má VW výbornú politiku, ktorú napr. od Hondy, alebo Mazdy nedostaneš a to aj napriek tomu, že ich Accord, alebo model 6 je 100 rokov pred Passatom. Ak chce firma nakúpiť cca 10 áut v strednej triede, dám ruku do ohňa, že vo VW dostanú najlepšiu ponuku, preto tie predaja Passata, nič viac za týmto modelom nehľadaj. Je to absolútne šedý a nezaujímavý triedny priemer, nič viac, nič menej. Aby som bol ale objektívny, musím uznať, že v rámci príplatkových výbav a možností konfigurácie je na špičke, ale ruku na srdce, koľko s predaných kusov má napr. 4x4? Zanedbateľné percento.
Avatar - WinDiesel
25. 9. 2011 15:07
Re: Lidi, proberte se!
Myslím že by ses měl probudit. Passat, jakkoli VW nemám rád, I40 vůbec neohrozí. Mondeo taky ne, to má dostatečně silnou sportovní image. I40 se porve s těmi ostatními a už je to vidět, takže nejvíce v ohrožení jsou Laguna s Insignií.
26. 9. 2011 15:22
Re: Lidi, proberte se!
Lagunu budou hodně táhnout nízké ceny, takže bych se o ní tolik nebál.
25. 9. 2011 15:38
Re: Lidi, proberte se!
No konečne ti to došlo, hurá. Ešte pár rokov a ak sa budeš stále viac nad niektorými vecami zamýšľať, možno sa aj zobudíš do reality... v dobrom. Vidím, že z toho, čo som sem už bol písal, si nikto žiadne ponaučenie nevzal - tak ešte raz: trhový dopyt tvoria v dobe "trhovej ekonomiky" a "demokracie" vymyté mozgy. Firemní manažéri sú prototypom vymytých mozgov, na tom má dosť veľký podiel vysokoškolské vzdelanie a "unifikácia správneho názoru" forsírovaná v týchto inštitúciách - asi to každý pozná z praxe, že keď stretne mladého inžiniera, má tie jediné správne názory a pocit akejsi nadradenosti a keď stretne ďalšieho, tak je to ako cez kopirák... Bohužiaľ... A firemné flotily >:-[] . Som bol nedávno svedkom "nákupu" nových áut do jednej firemnej flotily: No čo kúpime? No jednoznačne škodovku alebo volkwagen, všetci píšu, že to sú tie najlepšie autá. Dobre, zavolám známemu, predáva škodovky. Ahoj, čo tam máš? Octavia? A máš k tomu aj nejaký turbodiesel? Dobre, to stačí, ešte nejakú výbavu a prídeme to zobrať! Upozorňujem, že toto bol nákup dvoch členov vrcholového manažmentu spoločnosti. Keď onu Octaviu priviezli zo showroomu, skoro som sa po.ral od smiechu... Pýtam sa, vy ste objednali základnú verziu? Odpoveď: Nie, je tam výbaba. Tak sa pýtam: A prečo má čierne spätné zrkadlá? Odpoveď: Čo, to má čierne spätné zrkadlá? A naozaj má. Keďže som sa už veľmi bavil, tak mi nedalo a spýtal som sa na motor. Odpoveď: To je O.K., je tam turbodiesel, nízka spotreba, 77kW stačí. Otázka: A koľko to má prevodových stupňov? Odpoveď: Šesť predsa, však v mojom P 307 mám už z roku 2006 šesťstupňovú prevodovku, tuná to už musí byť. Samozrejme, že tam bola 5-stupňová, ako bonus dlhé prevody, motor lenivý jak sviňa a keď od neho niekto niečo chce, tak ho musí prakticky neustále držať v "benzínových" otáčkach... Samozrejme, obaja to boli inžinieri a "manažéri". Takže asi takto nejako sa rozhoduje o tých firemných flotilách, možno nie všade, ale dovolím si tvrdiť, že vo väčšine prípadov, s rôznymi "manažérmi" sa stretávam denne a sú to poľutovaniahodní prostáčikovia, doslova. Problém je, že táto sprostá doba dáva týmto prostáčikom do rúk moc rozhodovať o osudoch mnohých ľudí... Ale to len tak na okraj.
Inak tlieskam prispievateľke Kylie, som si prečítal debatu k článku VW vs. Porsche a dokáže si klásť (na rozdiel od niektorých mužských prispievateľov tuná) vcelku logické otázky, hovorí to aj o jej postoji v živote, bravo.
Táto téma a predaj i40 je len dôkazom toho, že o dopyte a reálnom predaji rozhodujú dnes vymyté mozgy - skutočne neexistuje doslova žiadny dôvod na kúpu tohto auta v dnešnej konkurencii, ak si odmyslíme bežnú štatistickú odchýlku 4% inak orientovaných jedincov. Keď sa človek pozrie na to poradie a vidí pozície Accordu, Kizashi, Mazdy 6, Legacy (keby som chcel porovnávať toto auto s i40, tak to sa hádam ani nedá, veď je to skoro až smiešne), tak musí mu byť okamžite všetko jasné... O Passate ani nevravím, to je stabilná ukážka toho, ako sa za cenu minimálnej spoľahlivosti a invencie dá dosiahnuť permanentným pláchaním mozgov v Európe No.1 na trhu. Platí základné pravidlo - to čo je najpredávanejšie, nikdy nie je najlepšie, stačí sa pozrieť na všetko okolo seba hypermarketmi počnúc a práve napríklad autami končiac. Takže viesť tu nejaké siahodlhé debaty o "koncerne" je mlátením prázdnej slamy, proste v EU budú stále No.1 a nikto na tom nič nezmení, nech by prišiel s čímkoľvek. Najsmutnejšie na tom je to, že im na to stačí nulové invencia (viď posledná "generácia" Passat, prekladanie celých palubných dosiek z jedného auta do druhého, o ostatných dieloch radšej nevravím...) a spoľahlivosť výrobkov na doslova tragickej úrovni (to už je pred nimi aj bratstvo Hyundai/Kia). Však ale keď je pre nás EU tá jediná a správna cesta, tak tomuto sa už naozaj nie je čo diviť >:-[] .
Avatar - rohYpnol
25. 9. 2011 16:26
Re: Lidi, proberte se!
Sice zajímavá příhoda, ale nelze z konkrétního zážitku paušalizovat. Jistě, že se najdou i tací.
O kvalitě absolventů VŠ typu VŠKE či VŠE, Plzeňské právnické apod. tu vůbec nemá smysl polemizovat :-(
Nicméně pokud se budeme bavit o fleetových prodejích a o vozových parcích velkých firem, tak je očekávatelné, že pokud nefungují na principu všimného, jsou vozy vybírány na základě dlouhodobých zkušeností a výběrových řízení.
A nepochybuji o tom, že VW a Škoda mají velmi výhodné profiremní nabídky.
Spolehlivost de facto nehraje roli. Pokud se auto vysype a je za něj poskytnutá náhrada, tak je to jedno. Stejně tak jako poruchy. A po 3 letech stejně udělá pápá a firma kupuje nový. Takže se vlastně vše vyřeší v záruce.
Navíc je možné mít často od jednoho prodejce např. Škodu pro řadové zaměstnance, VW pro výše postavené a Audi pro manažery apod. Což jinde nehrozí.
Navíc zahrnuje takový VW vše od dodávek, přes pickupy atd. U konkurence prostě prakticky vždy něco schází, nebo nestojí za nic.
Nikdo jiný než VW či Ford nedokáže nabídnout firmě kompletní vozový park.
A není nutno chodit do extrémů. Stačí kombinace dodávky + střední třídy. A máme tu Multivan/LT/Caddy + Passat, Tranzit + Mondeo, i40 + pokus o dodávku...
26. 9. 2011 15:19
Re: Lidi, proberte se!
Mercedes, Renault, Citroen, Peugeot, určitě jsem něco ještě vynechal. Ale s komplexní nabídkou od lowendu po highend máš pravdu, tam nikdo nemá (v Evropě) záběr jako VW. Na druhou stranu, není tak nutná. V Německu klidně vybaví celou firmu Mercedesy.
26. 9. 2011 15:54
Re: Lidi, proberte se!
Tak nějakou firmu možná jo, ale klasické nadnárodní firmy mají své standardy... většinou žádné BMW, Mercedes nebo Lexus mimo ředitelstva .... žádné kupé či kabriolety .... někde jsou dokonce předepsané z čeho vybírat - pak má i škodovka smolíka - většinou je to GM (Opel), Ford a VW .... Japonci málokdy - občas se povede Toyota (hlavně v Polsku, tak mají nějaké lepší ceny) .... Korea je zatím neakceptovatelná pro velké fleety ....
Samozřejmě jsou i firmy, které i dají limit (většinou přes nějakou společnost poskytující operativní leasing) a je na Tobě, co si koupíš - klidně A3 v základu, jak psal svatej Pavlík nebo balkánsko-italský sen - BMW 316 nebo MB-C 180 ....případně Subaru nebo nějakou jinou blbinu ...
26. 9. 2011 16:10
Re: Lidi, proberte se!
Samozřejmě, záleží na firmě, ale fleetové ceny Mercedesů v Německu jsou velmi příznivé. Prémie se tam do fleetů prodává často a bývají to základní motorizace, takže to rozhodně není pro ředitele.
26. 9. 2011 20:07
Re: Lidi, proberte se!
Muzu mluvit jen za to, co znam a nevim o farmaceuticke firme, kde by stredni management jezdil v Mercedesu a uz vubec si neumim predstavit reprezentanta treba v acku, i kdyz cenove by to asi problem nebyl .... takze se jezdi golfy, astry a focus ... stredni management pak passat, insignia nebo mondeo ... vyssi management si muze dovolit ledacos, ale dost casto jsou okolo toho dost kecy - tak jako nekomu vadi nase Subaru, ze pry SUV neni firemni auto ... a to staly 22 tis Euro ... Jedina vyjimka byla Astra, kterou kdysi vlastnil chlapek, ktery vlastnil i Saab /pred GM/ a tam vsichni jezdili v Saabech .... nadhera repik a mel 900 - vsichni jsme jim zavideli ;-)
26. 9. 2011 23:34
Re: Lidi, proberte se!
Nadnárodní firmy, hlavně neněmecké, to budou mít určitě jiné. Ale v rámci Německa jsou fleety prémiových značek relativně běžné. Nemá je každá firma, ale jsou mnohem častější než v ČR. Je to opravdu spíš o firemní politice a jejích prostředcích (a dosažitelných slevách). Vybavit firmu komplet u Mercedesu není zase o tolik nákladnější než to udělat třeba u VW. Záleží pak na požadavcích na výbavu.
Avatar - Emel
26. 9. 2011 15:39
Re: Lidi, proberte se!
Slušné dodávky dělá kde kdo (Renault, Opel, Peugeot, Citroen, Fiat), Hyundai H1 taky není tak hrozná. A o kvalitě absolventů libovolné VŠ bys měl raději mluvit s náležitým respektem ;-).
25. 9. 2011 19:25
Re: Lidi, proberte se!
Kde lze najít ty oficiální statistiky spolehlivosti?
Avatar - Ada je zase tady
26. 9. 2011 08:07
Re: Lidi, proberte se!
Treba na TUV. Nebo u ADACu :-!
26. 9. 2011 16:14
Re: Lidi, proberte se!
To ale nejsou statistiky spolehlivosti i když se tak někdy neprávem nazývají.
26. 9. 2011 15:23
Re: Lidi, proberte se!
I ta cena i40 pokulhává. Mondeo je za podobné peníze (je levnější, ale je možné, že některé příplatky by ho nakonec vyhnaly nad i40).
Avatar - Emel
26. 9. 2011 15:40
Re: Lidi, proberte se!
Mondeo je teď zkrátka výhodné, třeba Superb nebo Passat už jsou o poznání dražší. A na Mondeo se čeká něco mezi půlrokem a rokem.
26. 9. 2011 16:21
Re: Lidi, proberte se!
Je to nebývale dobrá nabídka, o tom žádná. V běžné střední třídě asi nejlepší nabídka na českém trhu. Nicméně pro mě by byla problém čekací lhůta.
Avatar - Guttalax
25. 9. 2011 11:17
Asie II
;-) Dát víc jak půl mega za korejce chce mít buď hodně odvahy nebo fandovství! V těchto cenách jsou jiná a zavedená auta. Ale kdo chce ,at si to koupí. >:-[]
Rozbalit vlákno
30
Avatar - 3_diamanty
25. 9. 2011 11:25
Re: Asie II
tak a teraz uz ked si sa pobavil mozes ist nastartovat fabiu a ist do hypermarketu kupovat v akciach handry, Co si kupi druhy do toho ta nic nie je. Chvalabohu ze uz dnes mame moznost volby a taki ako ty dnes uz nikoho netrapia.
25. 9. 2011 11:37
Re: Asie II
Ach muj bože, možnost volby tu čtu od tebe snad už potřetí. To to nestačí napsat jednou? Pokud si jí chceš koupit, kup si jí. V republice Škodovku Huyndai stejně nepřeválcuje. Nahoře píšeš o imidži, stále platí, že ostatní automobilky nabízí v tomhle směru víc, než zmíněný Huydai a to nezměníš.

Ale jinak netvrdím, že to jsou špatná auta. Ale že bych si z nich měl sednout na zadek a tvrdit, že jsou nejlepší? To si nemyslim. Je to pouze plnohodnotná konkurence pro ostatní vozy daných tříd (i když si myslim, že i40 by měla ještě přidat).
Avatar - Guttalax
25. 9. 2011 15:13
Re: Asie II
;-) Ty handro! Já jí nikomu nenutím. Když neumíš číst ,tak na to nereaguj.Asi nechápeš význam věty -kdo chce ,at si to koupí. >:-[]
Avatar - Toxik
25. 9. 2011 11:51
Re: Asie II
Jak říkáš, kdo chce, tak si ho koupí. Mě taky čeká rozhodování jestli vstoupit podruhé do stejné řeky, tzn.mírně jetý Hyundai Genesis 4,6V8 sedan se kterým jsem se v březnu loučil s opravdu těžkým srdcem nebo nová i40 2,0GDI Premium A/T. Já jsem velký fanda této značky, ale určitě najdu na každém modelu několik věcí, které se mi na něm nelíbí. A nadávat si tady navzájem, že to je lepší než tohle je zbytečné. Každý to vidí jinak a vždy bude bránit tu "svou" značku, kterou si oblíbil a nemusí být zrovna ani majitel vozu této značky. Mně se třeba taky líbí Peugeot 508 nebo Insignia, ale při koupi svého vozu upřednostím opět Koreu.
Avatar - WinDiesel
25. 9. 2011 13:08
Re: Asie II
Počkej alespoň na větší motor, jistě přijde 2,2 CRDI..... Ta 1,7 to je ostuda, Opel má taky 1,7 CDTI 96 kW což není málo a v Insignii tento motor nenajdeš a i kdyby, jsou tam výkonnější alternativy.
25. 9. 2011 18:40
Re: Asie II
Ostuda?Dovedu si předstvit,že každý s autem nezávodí.Na to určitě nemá,ale pro klidnou pohodovou jízdu,navíc úspornou,proč ne.Navíc k luxusnějšímu dojmu z auta přispívá tichost agregátu.1,7CRDI v i-40 je o 8!! decibelu tišší než 2,0TDI v Superbu,to je dost obrovský rozdíl.A to už na volnoběh.
Chápu,že někdo miluje pouze zvuk traktoru,a je zapřísáhlý závodník.Najde se ale i pár lidí opačného ražení.
Prodeje nemá cenu zatím hodnotit.
Celkem je ale jasné,že zde zavedené značky nemůže v prodejích porazit,i kdyby byl 3x lepší než konkurence.
26. 9. 2011 15:57
Re: Asie II
Ten hluk byl měřen kde? A v jakých frekvencích? Rok výroby? Jen jsem zvědavý. Superb není nejmladší a v rámci koncernu ve své třídě není nejlepším autem v nabídce, takže mě to moc nepřekvapuje.

Jinak silnější motor si člověk nemusí nutně kupovat kvůli závodění. Čím mám silnější auto, tím víc dodržuji předpisy. Žádný stres, pohodička, klidně dodržuji i 30 na dálnici, byť si myslím svoje o člověku, který tam tu značku dal. Naopak řízení podmotorovaných aut mě stresuje.
26. 9. 2011 19:42
Re: Asie II
Anglický test.Nevím proč by nadržovali jednomu,či druhému.Každopádně z hlediska kultivovanosti,spotřeby 1,7CRDI chválili.Ano druhá stránka je zátah,dvoulitr ho má lepší.8 decibelů je sakra rozdíl.
Předpisy se dají v pohodě dodržovat i se slabším autem,nebo snad potřebuješ dokazovat,že je silnější než ve skutečnosti?
To že tě řízení podmotorovaného auta stresuje je snad na návštěvu psychologa,nebo ne?
Dobrý řidič umí jet se vším.
Ale mohli dát silnější motorizaci,třeba toto:[odkaz]
Nebo silnější CRDI,ovšem Evropa jede na downsizingu,tak jí dají co chce.
26. 9. 2011 23:22
Re: Asie II
Kde jsem myslel jako v kabině, venku, s otevřenou kapotou atd. Jaké frekvence v testu uvažují je také důležité - někdy papírově hlučnější zařízení člověku vadí méně. Věřím tomu, že je i40 tišší, jen mě zajímaly detaily. Dobré by bylo i vědět, o který motor v Superbu přesně šlo - Škoda je často pozadu v koncernu.

Nevím, co je těžkého pochopit na tom, že schopnost nabrat během pár vteřin jakoukoli legální rychlost je uklidňující. Já totiž do levého nelezu, když bych tím někoho omezil. Je pro mě stresující, když neadekvátnost mého vozu omezuje ostatní. Znám to z druhé strany a moc se mi to nelíbí, takže se snažím to nedělat druhým. V hustém provozu tak místo svého tempa buď držím tempo levého pruhu, čímž často porušuji předpisy, nebo držím tempo pravého pruhu, které je často loudavé. Zkrátka, výkon není jen o rychlosti, ale také o tom, jak se na tu rychlost dostaneš. Auto musí mít dobré pružné zrychlení. A dostatečná výkonová rezerva ti může pomoci utéct z krizové situace. Ne že by nešlo dodržovat předpisy i tak, ale upřímně, podívej se, kolik lidí to dělá. Když to tak pozoruji, podle mě méně než 5% řidičů. Proč bych si nedopřál víc výkonu, když je tak pro mě řízení na českých silnicích příjemnější a dodržování předpisů mě dokonce i baví.

Možná máš pravdu a měl bych přestat brát ohled na ostatní >:-[] Očividně jsem nemocný 8-s

BTW: Na návštěvu psychologa je, když se se stresem nedokážeš vyrovnat. Ne když ho zažíváš - zažíváme ho snad všichni.
25. 9. 2011 13:32
Re: Asie II
Guttalax, pozri si testy i40. Napr. "Autobild" cislo 34, Str. 48-50. Prekladam: Vysledok (fazit): "Korejcom sa podarilo vyrobit velmi prevedcive auto.Vypada moderne, clovek sa citi v kvalitne spracovanom interiery velmi dobre a i velmi dobre jazdi. Este stale sice nedosahuje uroven Passatu, ktory je normou (Maßstab) aut, to vsak Korejcanou nemusi znechutit, pretoze este ziadny Hyundai nebol Passatu v kvalite tak blizko (dicht) ako teraz. Ten Hyundai chvalia vsetky testy, ktore som cital. Bravo Hyundai :yes: Dalsi krok vpred!
Avatar - rohYpnol
25. 9. 2011 13:43
Re: Asie II
Není chvála jako chvála. Jinak napsáno - i40 stále nedosahuje úrovně zavedené konkurence, např. Passatu :-! To mi jako moc velká pochvala nezní. Pokud chce Hyundai výrazně prorazit, musí být lepší než Passat, a to nejlépe za méně peněz.
Dokud to bude ten, kdo jen dobíhá peleton, tak může bojovat jen a jen cenou. A to je ve střední třídě málo :no:
25. 9. 2011 13:54
Re: Asie II
Ak je na zapade povazovany Passat (aspon to tak citit z nemeckych automoblovych diskusii) za "SUPERAUTO" 8-s a nakoniec sa uvedie k Hyundaiu i40, ze este tak blizko (Dicht=tesne) nikdy nijaky Hyundai nebol, ze dosiahne len o par % horsi vysledok ako ten "boh-Passat", tak to za chvalu pre I40 povazujem. Ked sa pozries totiz na nemecke testy (ine necitam, lebo nepoznam jazyky :-( , tak vysiel passat vzdy ako jednoznacny vitaz s relativne velkym odstupom. To u Hyundai I40 nie je.
Avatar - rohYpnol
25. 9. 2011 14:01
Re: Asie II
Je to věcí interpretace. Passat tu má pseudogeneraci, ve které je stále lepší než zbrusu nový Hyundai... Nicméně jak jsem psal. Hyundai musí být lepší, pokud chce zaujmout.
25. 9. 2011 14:00
Re: Asie II
Mimochodom je otazne, ci na nejakom nemeckom automobilovom portale vobec MOZE byt nejake ine auto lepsie ako PASSAT???? Za tie roky, co citam DE-casopisy, sa mi to nejak nezda. Snad by museli dat Na Mondeo, Lagunu, Accord, Hyundai a pod. znak VW a az potom by mohol byt vitazom :-!
Avatar - rohYpnol
25. 9. 2011 15:00
Re: Asie II
Myslím, že v tom není problém. Mondeo je dlouhodobě označováno za lepší v kategorii podvozek/řízení. C5 je bezpochyby ozančováno za pohodlnější. Passat není bezmyšlenkovitě označován za nejlepší ve všem.
V čem je tedy i40 lepší než Passat? Hm? nepochybuju, že něco se najde (třeba šířka mezi zadními podběhy nebo podobná marginálie...
Ale je i40 kvalitnější? Je prostornější? Je pohodlnější? Je sportovnější? Má lepší motory či převodovky? Má výbavové prvky, co Passatu schází? Myslím, že odpověď na všechny tyhle otázky je stále NE.
25. 9. 2011 16:02
Re: Asie II
Mas pravdu, mam na to rovnaky nazor ale v celkovom vysledku u Autobildu vyhral, teda aspon co som vsetko cital= vzdy a bez vynimky passat!!!! A to s väcsim odstupom. A ked v Autobilde napisu, ze Passat je normou aut v danej kategorii, tak to hovori za vsetko. A doteraz bol dokonca pri suboji Passat-Mondeo, Mondeo viac kritizovana ako Hyundai! Vo vysledku k Hyundai je uvedene, ze az na riadenie (Lenkung) je vsetko ABSOLUT in Ordnung. Toto o Mondee ani o Insignii nikdy nenapisali, lebo k nim boli viac kriticki ako k Hyundai. A v tomto vidim ten pokrok u Hyundai. Mozno by bol dobry test I40 a Mondeo alebo C5 atd. Ale proti "bohu-Passatu" uz skoro nezaostava, tak znie vysledok testu. Moze to povedat podla Autobildu Mondeo, Insignia, C5??? Podla terajsich testov v Autobild, nie. (Moj nazor je len ten, ze pre mna je Passat dobry ale nie najlepsi ;-) )
Avatar - rohYpnol
25. 9. 2011 16:38
Re: Asie II
Tvůj názor ti vůbec neberu. To, že Passat slouží jako norma/etalon je podle mě naprosto v pořádku. Je to model, který zkrátka určuje třídu stejně jako Golf. To, že stanovuje měřítka, ani zdaleka neznamená, že je ve všem nejlepší.
Jenže zatímco C5 vyniká v pohodlí, tak ztrácí jinde a o tom to celé je.
Ano - srovnání Mondeo x i40 by bylo jistě zajímavé. i40 je krok správným směrem, ale na to, aby se svými prodeji alespoň řádově zařadil mezi TOP, bude muset hodně přidat.
Že se nyní prodává lépe než Insignia, je spíše ostudou Opelu než pochvalou pro i40 ;-)
26. 9. 2011 16:00
Re: Asie II
Nesmíš to brát tak vážně. Hodnocení bývá relativní, nikoli absolutní. Výsledky dvou testů nemůžeš (snadno) kombinovat dohromady. Nikdy není nad osobní zkušenost.
25. 9. 2011 15:04
Re: Asie II
Kolegyňa v práci kúpila Audi A3 za 23 000€, so 105 koňovým benzínom v tragicke výbave. To už nie odvaha, fandenie, ale strata zdravého rozumu, ale ako hovoríš, nech si každý kúpi čo sám uzná za vhodné :-)
25. 9. 2011 15:35
Re: Asie II
Neboj, třeba se jednou ve firmě vypracuješ na pozici tvé kolegyně, kdy si budeš moct Audi taky dovolit a nebudeš se na parkovišti za svý auto stydět >:D

P.S. Zdravej rozum je tvůj brácha, že ho v každým příspěvku zmiňuješ?
25. 9. 2011 21:44
Re: Asie II
Počúvaj ma ty krasavec, ke dospeješ a dosiahneš aspoň teoretickej dospelosti vo forme 18 tich narodením, môžme sa spolu rozprávať o autách. Aby sme si ujasnili pojmy a dojmy:
1. Spomínaná kolegyňa je vo firme podomnou
2. Moje auto stálo viac ako uvedená hodnota
3. Na rozdiel od blbečkov ako si ty , si nepotrebujem nič dokazovať vlastníctvom auta so štyrmi kruhmi v znaku a už vôbec nie s modelom, ktorý je smiešny sám pre seba. Ak máš problém s veľkosťou penisu a tvoja priateľka ti to vyčíta, kľudne to rieš nákupom ojazdenej Audi A6 s počtom najazdených 300 000 km, ale zmier sa stým, že v tejto debate píšu ľudia, ktorí neonanujú nad výfukom VW, ale jednoducho idú do predajne a kúpia si auto za cca 25 000€ a týto ľudia premýšľajú predsa len trošku inak ty. Prajem krásne vlhké sny nad Audi A3 :-)
25. 9. 2011 22:35
Re: Asie II
Tak jsem měl pravdu, zdravej rozum bude tvůj brácha :-)

Když tak čtu tvůj projev, tak pod tebou můžou pracovat snad jen uklížečky veřejných záchodků na vlakovým nádraží v Blavě >:D

Koukám, že máš nějakej komplex z Audi nebo z nějakýho majitele ;-)
25. 9. 2011 22:08
Re: Asie II
...a možno ešte jedna vec pán "provocateur". S ľudmi ako ty sa v princípe odmietam baviť to s jedného jediného dôvodu. Ty píšeš o autách, ktoré by si chcel šoférovať vo svojich vlhkých snoch, ja o autách na ktoré mám a ktoré si aj reálne kúpim. Každým cca 5 rokov riešim nákup nového auta v hodnote spomínaných cca 25 000€, drahšie auto si dovoliť nemôžem, to ale neznamená, že chcem a musím zľaviť vo svojich požiadavkách. Na A6, MB e, alebo Lexus jednoducho nemám, Passat považujem za triedny vtip preto sa mi spomínaný H i40 javý ako výborná voľba. Keď sa ti podarí predať 40 ročný Žiguli, ktorý máš v garáži, možno pochopíš, o čom hovoríš. Zatiaľ si však užívaj krásnej mladosti nad lacnými pornočasopismi :-)
25. 9. 2011 22:49
Re: Asie II
Máš pravdu, o Astonu sem tam něco napíšu. Ale ty tady pláčeš na nesprávném hrobě, já ti za to nemůžu, že si nemůžeš dovolit dát za auto víc než 25 000 EUR.

Neblbni, na žigulika jsem se ještě nezmohl. Garáž taky nemám. Před maringotkou, pod plachtou zavěšenou na čtyřech tyčí, mi parkuje modrá Škoda MB 1000. Ale nedávno jsem si nechal nastříkat kola zlatou barvou. A příští rok, když se mi podaří sehnat hodně železa, si snad pořídím i velké křídlo na víko od motoru ve stylu WRX STI.

A to WRX STI, který mám zatím jenom na plakátě v maringotce nad kamnami, si stejně jednou pořídím... ;-)
25. 9. 2011 16:07
Re: Asie II
To je to, co si prednedavnom spominal st.paul a za co som ti dal :yes: . To znamena, ze ludia, podla mna v 80% auta neporovnavaju a ani sa v nich nevyznaju. Pracujem so 100-vkami, mozno az s 1000 ludmi a väcsina si kupila nejake auto, bez testu, bez porovnavania, bez skumania plusov a zaporov.
Avatar - Bristol
25. 9. 2011 21:59
Re: Asie II
za audi A3 v mrzkém benzínu za víc jak půl mega bych se teda hodně styděl protože by se mi všeco smáli jak jsem se nechal na tak mizernou nabídku napálit... :no:
25. 9. 2011 22:01
Re: Asie II
...ale pán "provocateur" to vidí predsa len trošku inak :-)
Avatar - Bristol
25. 9. 2011 22:07
Re: Asie II
každej na to může mít jiný názor...kdo ale dá na vytuněnej golf s 1.6kou v nulový výbavě přes půl mega je u mě blázen...stačí se mrknout na stránky bazaru na auta co maj najeto do 40tisíc km a za tyhle peníze máš už máš auta s uplně jinými motory, výbavou a o pár tříd vejš...
25. 9. 2011 22:57
Re: Asie II
Pokud se stydíš, že si můžeš dovolit dát za auto půl mega, tak to už je jedině tvůj problém. Klidně si kup za těch 500 tis. třeba Velostera, za který se stydět nemusíš a všichni ti ho jistě budou obdivovat...jen se nesmíš nikomu zmínit, že tam máš podobně mizernej benzín ;-)
26. 9. 2011 16:33
Re: Asie II
Také by to nebyla moje volba, ale na silnicích je A3 s bývalou základní 1.6 k vidění hodně a většinou s ženou za volantem. Tam, kam je mířená, očividně boduje. Nový základ v podobě 1.2 TFSI je rozhodně lepší.
Avatar - 3_diamanty
25. 9. 2011 11:36
kazdy krituzuje korejcov alebo francuzov
a pritom je ich na cestach stale viacej a viacej tak kde je ku,rva problem?

ludia to kupuju takze ak by im to nevyhovovalo zrejme by to nekupovali, dnes nikto nikoho nenuti kupovat toto alebo toto, kazdy ma moznost vyberu a kt osi c okupi do toho druheho nic

:-!

kazdy tu nadava na korejcov alebo francuzov talianov ale v rubrike moje.auto.cz ked si clovek cita recenzie napr na punto, sportage alebo 407 tak ani v jednom prispevku nie su nadavky posmesky, kazdy si auto chvali posranduje pokeca, poradi, kazdy povie co sa mu paci co nie a nikto nikomu nevravi ze je blazon ze si kupil 207mu alebo rio, preco ale tu to je inak a diskusie su take ubohe a kazdy sa hada tomu nerozumiem
Rozbalit vlákno
4
Avatar - miromen
25. 9. 2011 12:43
Re: kazdy krituzuje korejcov alebo francuzov
Kur-va problem neni žadny. Kdo je automobilově impotentni tak je mu fuk co koupi a skoči na ruzne špeky jako zaruka 7let cena od atd. Kdo však bere auta trochu važněji a je ochoten investovat větši kasu určitě neskonči u Kia/Hyundai.
Avatar - rohYpnol
25. 9. 2011 13:38
Re: kazdy krituzuje korejcov alebo francuzov
Každý ví, že kvalita potravin v hypermarketech je tristní a přesto tam všichni nakupují 8-s
Aneb to, že něco se kupuje, automaticky znamená, že to je dobré??? Asi každý ví, že cigarety škodí. A přesto to kuřáci stále kupují. Klíč dobrých prodejů Kia/Hyundai je stále v příznivé ceně.
Polopatistkcky - zeptej se majitelů Hyundai/Kia, proč si koupili vůz této značky. 80% ti řekne, že za danou cenu by "lepší" vůz nesehnali. Aneb cena, cena a zase cena. Komu nezáleží na každé koruně, tak téměř jistě obejde Hyundai/Kia velkým obloukem.
Samozřejmě uznávám, že např. ix35 dokáže oslovit již nejen cenou.
25. 9. 2011 16:51
Re: To je už dávno minulosť ....
Tiež som tak kupoval, ale u mňa rozhodla hlavne záruka a najlepšie podmienky lízingu ... a chcem kúpiť zas ... hoci ceny sú úplne, ale úplne inde ...

Faktom ale ostáva, že v pomere k výbave je "kórea" stále dobrá voľba ...

A to o tom "nerozumnom" kupovaní platí i i pre mnohé iné značky - napr. Škodu ....

Ale na to je marketing aby presvedčil zákazníka, že zrovna toto vozidlo potrebuje ...

Dobrá bola v tejto oblasti reklama Renaultu, keď zákazník odmietol všetky racionálne argumenty predajcu a vyhlásil, že ho nekupuje pre tie "úžasné" vlastnosti a výbavy, ale preto, že ho chce ....
Avatar - Bristol
25. 9. 2011 22:17
Re: To je už dávno minulosť ....
ovšem faktem je že korejská auta se už dotahují na některé evropské automobilky...typu renault napřiklad...dalším na řadě budou divize VW Seat a Škoda...na českym trhu si možná škodovka pozici udrží protože je domácí a lidi k ní mají vztah...ale pokud honem rychle se svejma autama něco neudělá tak v ostatnich zemích evropy...(jinde se to moc neprodává) ji korea spolkne i s navijákem...v takovém finsku je lidem škodovka ukradená a vzhledem k tomu, že nic domácího nemaj tak koupí to co se jim zdá nejvýhodnější...a to už brzo budou korejci...nebo-li...už v mnoha aspektech jsou...
Avatar - rohYpnol
25. 9. 2011 12:22
Převlečený NEúspěch
Jinak se tyto čísla nazvat nedají. V zemi zaslíbené pro Hyundaie takto salbá čísla hned při začátku prodeje... Viz Provocateur.
Čím dál chce Hyundai bojovat, když na začátku prodeje jsou čísla výrazně za elitou třídy v podobě svaté trojice - Superb - Passat - Mondeo?
Přitom až na pseudogeneraci Passatu jsou to modely v druhé polovině svého životního cyklu.
Jsem zvědav hlavně na prodeje i40 v UK.
Pro mě byla i40 spíše sklamání. Interiér nepůsobí zdaleka tak kodnotným dojmem, jako u konkurence. Navíc celkově design rozhodně podle mě postrádá nadčasovost. A pokud přistoupím na myšlenku, že dnes vlastně již není vyloženě spatný vůz v této třídě, tak interiér je přesně to, co mě v business class zajímá docela dost. Dá se totiž předpokládat, že při koupi vozu této třídy v něm řidič stráví spoustu času. I proto vede Passat a Superb s drtivým náskokem :yes:
Rozbalit vlákno
2
Avatar - WinDiesel
25. 9. 2011 13:15
Re: Převlečený NEúspěch
Já myslím že Korejci ani nečekali že pobijí svatou trojici (tedy svatou jen v Česku) >:D . Nicméně step by step zdvihají prodeje ve všech možných i nemožných třídách. A na rozdíl od japonců neudělali svatý grál z hybridů ale nabízejí všude to, co se tam žádá.
Toyota je v šoku, ale proč vypustili pro Evropu naprosto nezbytný motor 1,6 který měl vzniknout ve spolupráci s Isuzu? Korejci mají v této třídě 1,6 a 1,7. Místo toho se Toyota snaží křečovitě nabídnout hybrid jako náhradu, ale v ceně dobře vybaveného dieselového dvoulitru..... :no:
Korejci na všechny trendy na trhu reagují včas a na nic si nehrají. Jako alternativa jsou všude k mání a síť prodejců, právě proto že 3 vozy z portfolia jsou "české", bude sílit a prodeje půjdou nahoru.
25. 9. 2011 18:53
Re: Převlečený NEúspěch
Hlučnost hodnotíš jak?Důležitý aspekt dojmu z auta.
Nadčasovost?Co se Ti nelíbí,co Tě nezaujme dnes tak tě zpravidla nezaujme ani za 10 let (pokud si sám nepřipustíš jak stárneš,a jak upadají Tvoje kvality).
Ale co se Ti líbí může se Ti líbit za 10let tak z padesáti procent.
Jenže všichni žijeme dnes,tak proč snižovat svoje nároky na estetičnost.
Shodou okolností,dnes jsem i-40 potkal v černém laku,zřejmě předváděčka,výpadá (exteriér) více než dobře.
25. 9. 2011 13:56
i40 je len "prieskumník" ...
Je ilúziou predpokladať, že Hyundai očakáva od i40 prevalcovane zabehnutých európskych či japonských značiek v strednej triede ....

Je to len "prieskumník" čo má za úlohu etablovať sa a umožniť koncernu Hyundai/Kia expanziu i do vyšších segmentov, ktorá je samozrejme náročná a nie každý vôbec na to má sa o to vôbec pokúšať ...

Kórejci nejdu hlavou proti múru a nevnucujú svoje riešenia, ale snažia sa prispôsobiť náročným zákazníkom cez vlastný európsky vývoj ...

Je naozaj komické "dokazovanie", že vlastne prišli len vozidlá pre predajcov ....

Títo "experti" už "dokazujú" roky, že Kórea je "šrot" čo v Európe nemá šancu .... a zákazníci to nie a nie pochopiť ;-)

Úspech i40 mi pripadá ako normálny - auto som si prezrela a určite nejde o nejakú druhú ligu ...

Skôr ma zaujalo to, že sa im podarilo celkom úspešne rozbezhnúť predaj takej Elantry čo je naozaj len doplnenie sortimentu európskych modelov ...
Rozbalit vlákno
2
25. 9. 2011 14:05
Re: i40 je len "prieskumník" ...
Já zapomněl, že Hyundai má tak věrnou klientelu, které si váží, že nejdřív prodají i40 zákazníkům a až potom dodají předváděčky prodejcům >:D
Avatar - WinDiesel
25. 9. 2011 15:13
Re: i40 je len "prieskumník" ...
Souhlas :-) Zákazník je vždy na prvním místě, prvně je třeba uspokojit zákazníka, vystavit vozy v šóurúmu nětreba.
25. 9. 2011 16:28
ALI...PASSAT A 40 KOREJCŮ
Tak především klid, těch pár desítek modelů korejské střední submainstreamové čtyřicítky nejsou čísla prodejů na dalších sedm let, jsou to čísla vozů, které zaujaly motivační postoje v prodejnách Hyundaie. Jásot je předčasný, na druhé straně je velmi důvodná jistá názorová obezřetnost, kterou tu nahoře zmiňuje kolega Ham, ano, úspěchy korejské produkce ukazují především na jistou bezradnost jejich některých evropských konkurentů. Ve zkratce - střední třídu sám Passat s Mondeem a Superbem holt proti těm nájezdům neutáhne, chybí další kvalitní evropská odpověď. Co říkáš? 508? Tak se podívej, jak se ten údajný majstrštyk prodává... neznatelně.

A tedy problém teprve začíná, problém se teprve rodí. Dnes se jakékoliv korejské konkurence v této třídě Evropa obávat nemusí, samozřejmě, že i přes své těžkosti tu stále je Renault, Citroen, Peugeot, Opel...

Přesto, nabízí se poměrně přehledná orázka - Proč bych si měl zítra jít koupit H40 a proč bych mu měl dát přednost dejme tomu před... fordem MONDEO? Píši to proto, protože přiznávám, já to nevím, já nevím, proč si nemám kupovat Mondeo. Ví to někdo?
Rozbalit vlákno
20
Avatar - rohYpnol
25. 9. 2011 16:45
Re: ALI...PASSAT A 40 KOREJCŮ
Protože si máš koupit PASSAT >:D

Mimochodem zkus si tu otázku otočit - proč bys neměl upřednostnit i40 před Mondeem? A podlož to prosím fakty - tedy s čím si sám jel, nebo alespoň pár objektivních srovnání respektovaných periodik :-!
25. 9. 2011 16:50
Re: ALI...PASSAT A 40 KOREJCŮ
Já si tu velmi rád přečtu návod na koupi hyundaie, a upřímně - velmi na to čekám. V mé otázce je totiž ta pravda své doby, koupím-li si zítra H40, pak jsem musel logicky dát vale zmíněnému Passatovi, Mondeu, Insignii atd. A já prosím o vysvětlení toho... PROČ. Veřejně přiznávám, že já nevím proč bych měl H upřednostnit, nevím to. Tak čekám.
Avatar - rohYpnol
25. 9. 2011 17:00
Re: ALI...PASSAT A 40 KOREJCŮ
Hlavně že víš, proč bys měl upřednostnit Mondeo...

Sorry ale čekal jsem trochu rozhledu. Ale co. Odpovím si sám. Např. WhatCar upřednostňuje Mondeo a Passat před i40.
Avatar - Nerez
25. 9. 2011 18:25
Re: ALI...PASSAT A 40 KOREJCŮ
To ví jen majitelé i40, proč >:D Ale ani já to nechápu, neboj, nejsi sám. Jestli se i40 prodává od 650ti tak nechápu, proč bych si neměl koupit třeba Insignii ST, která je k mání již od 540ti :yes:
25. 9. 2011 19:08
Re: ALI...PASSAT A 40 KOREJCŮ
A proč Passat? Já opravdu nevím. Mondeo je ve všech směrech lepší a i stojí méně. Jízdními vlastnostmi se i40 nedotáhla na Mondeo a do kvality interiéru Passatu jí také něco chybí. Zbytek zástupců střední třídy už žádná špička není a přece se prodávají. Rozhodující je, že i když se i 40 nedotáhla na výše zmíněné premianty mainstreemu, tak opeorti ostatním se nemá za co stydět. Opel má stále ještě trochu pošramocenou pověst a u Frantíků se o image nedá vůbec mluvit.
25. 9. 2011 21:05
Re: ALI...PASSAT A 40 KOREJCŮ
Díky, registruji - "nemá se za co stydět". Vyčkejme dalších odůvodnění.
Avatar - Ji/Ri
25. 9. 2011 21:08
Re: ALI...PASSAT A 40 KOREJCŮ
frantici mají stejnou image jako ostatní. Jen se některé značky více profilovaly ve flotilách.... Mon, Pass, Sup - manažerská auta.... kdyby rendy, pežoty a td. udělaly fleetové ceny tak by se mohly časem věci odvíjet jinak.
25. 9. 2011 23:02
Re: ALI...PASSAT A 40 KOREJCŮ
Renault má fleetové ceny už nějakou dobu a dokonce i pro fyzické osoby :-)
26. 9. 2011 09:44
Re: ALI...PASSAT A 40 KOREJCŮ
Jenže volba auta je o faktech a argumentech jen částečně. Je to také o osobních preferencích, sympatiích. To je také jeden z důvodů, proč se, i přes různé ADACy, TUVy a jiné statistiky, záruky do hrobu atd. korea obecně zatím neprodává více.
Avatar - Blue Sun
25. 9. 2011 19:52
Re: ALI...PASSAT A 40 KOREJCŮ
Ví to plno lidí, ale málokdo ti to bude chtít vysvětlovat, protože ty jiný názor nepřijmeš jako věrohodný. Tak proč se snažit? Víš to?
25. 9. 2011 21:04
Re: ALI...PASSAT A 40 KOREJCŮ
Neabsolutizuj, a napiš jak to je přesně, tedy, že - od tebe jsem zatím nepřijal žádný názor za věrohodný. Ano, s tím souhlas :-O ;-)
Avatar - Blue Sun
25. 9. 2011 21:19
Re: ALI...PASSAT A 40 KOREJCŮ
Dobře, upřesním to - nepřijal jsi žádný jiný názor, který se neshodoval s tvým VW učením. Jsi zkrátka slepec, který ani nechce vidět...
25. 9. 2011 21:30
Re: ALI...PASSAT A 40 KOREJCŮ
Slepec jsi ty, čtenářský slepec, neb jaksi pozapomínáš na mé příspěvky o Mercedesech, BMW, AUDI, Porsche, VOLVO, Jaguar, Škoda, MINI, a plno, plno dalších. To ty si všímáš jen občasných mých vět o VW. Až zase nějakou napíšu, rozsekej ji na padrť. Dám ti možnost:

Passat je nejkomplexněji postavené a odladěné auto středního mainstreamu, auto, které nejvěrněji odráží očekávání největší části motoristické populace od vozidla dané kvalitativní a velikostní třídy. Je to jakýsi referenční produkt, je to ten, který rozhodnou měrou definuje evropskou střední mainstreamovou třídu.
Avatar - Blue Sun
25. 9. 2011 21:50
Re: ALI...PASSAT A 40 KOREJCŮ
Hezké, moc hezké...
Asi bych ti to i věřil, soudě podle počtu passatů na našich silnicích. To samé ovšem mohu říci o Mondeu, kterému chybí v ČR jediné - aura modly.
Bohužel nevěřím. Znám dva lidi, kteří jezdí Passatem, protože chtějí. A deset těch, kteří jezdí, protože musí. A většina z nich by jej ráda vyměnila za něco jiného, jenže firemní "politika" je výrazně proti.
Stojí tu proti sobě dva názory na jedno auto. Ani jeden nebude zcela špatný a ani jeden nebude zcela správný. Prostě jen budou. Tak jako auta.
26. 9. 2011 09:47
Re: ALI...PASSAT A 40 KOREJCŮ
Jestli chtějí tak zásadně jiné auto, než to, které jim přidělil zaměstnavatel, mohou svobodně odejít a pořídit si vlastní.
26. 9. 2011 11:32
Re: ALI...PASSAT A 40 KOREJCŮ
Hmmm .... rozumím .... já jsem taky nebyl zrovna šťastný, když jsem přesedal z Mercedesu E 500 do lidového vozítka pasát s pidimotůrkem 3,2 l ..... zasraná firemní politika :-)
Avatar - Ji/Ri
26. 9. 2011 22:46
Re: ALI...PASSAT A 40 KOREJCŮ
Sundej brýle růžovko, passat je u nás přeceněný, je to němec, který ještě nikoho nena.s.ere a v Německu je to obyč firmák.... tak už si tu onanii nech.
26. 9. 2011 06:45
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Emel
26. 9. 2011 16:00
Re: ALI...PASSAT A 40 KOREJCŮ
508 se prodává celkem podle očekávání... záleží, s čím ji srovnáváš. Jistě netřeba vysvětlovat, že i když kvalitami nijak nezaostává za Superbem nebo Passatem (můžeme diskutovat, zda je o pár procent lepší nebo horší), nemá šanci dosáhnout podobných prodejních výsledků.

Aktuálním problémem Mondea jsou dlouhé čekací doby, zřejmě jako důsledek velmi výhodných cen. Co se ostatních kvalit týče... mě osobně nesedí interiér, konkrétně design palubní desky, zejména v těch postříbřených verzích. Ale žádná tragédie to není a nevím, jestli i40 bude v tomto ohledu lepší.
27. 9. 2011 09:16
Re: ALI...PASSAT A 40 KOREJCŮ
No, myslím, že jsi tady položil vcelku zásadní otázku. Jediná odpověď v případě těchto dvou konkrétních aut mě napadá: Protože se ti i40 osobně líbí víc, než Mondeo.
Před naším barákem teď i40 stojí, takže podle mého názoru je to blbost. Přestože proti designu současných korejských aut nic nemám, i40 je prostě hnusná, aspoň podle mého názoru.

Pokud však tvojí otázku rozšíříme na celou mainstreamovou střední třídu, a jsi ochoten přijmout názor někoho, kdo korejská auta obecně v současnosti považuje za normální mainstream, tak je situace aspoň u mě trochu jiná.

Řekněme, že zvažuji auto v ceně do 850 tisíc.
Máme tady apoštola. Sorry, nekoupím si ho. Pořád se tady mluví o jeho image, ale pro mě má image taxikářského auta. Nemůže za to, ale je to tak.
Pak tady máme zmíněné mondeo. Ne, nekoupím si ho, i když je v současnosti nejvýhodnější v poměru cena/výkon. Středový panel je prostě humus, to nepřekousnu. Korejštější plasty, než korejci.
i40 - Nekoupím, je fakt hnusná. Podle mě v současnosti nejhnusnější auto ve střední třídě.
Laguna? Ne, díky. Na značce auta mě osobně vůbec nesejde, ale dvě věci mi vadí. P*ča na kufru a design předku.
C5 - uvažoval bych o ní, ale vůbec jí neznám.
508 - v podstatě stejný případ jako mondeo. Ač se tu opěvuje její design a kvalita a německost, mě se prostě nelíbí.

Takže co nám zbývá? Superb, japonci a... pak už v podstatě nic.
Japonce vyloučím rovnou, nelíbí se mi.

Takže vítězem je superb. Bohužel. Skvělé auto, ale zoufale nudné.

A na závěr - kdyby se v Evropě prodávala Kia Optima, byla by můj vítěz. Je to přesně design, který se mě osobně líbí a vzbuzuje ve mě emoce, ať si o tom myslí místní osazenstvo co chce.
Avatar - Ji/Ri
25. 9. 2011 21:05
Huldaj a ostatní?
Počkal bych si. Když se podívám, tak u každého autosalonu jich stojí cca. min. 3. Tak na jásot si počkám.
A na otázku, PROČ NE I40 a proč teda jo Mondeo, ... dosaď si co chceš.... odpovím - běž a svez se. Tyhle auta mají své jméno, které si budují u nás, ŘIDIČŮ... ono je to jako s hadrama - i u rákosníků.... ale ruku na srdce, od rákosů triko max na zahradu.... ale ...ale nic. Znovu říkám, dokud tu máme Mondea, C-Maxy, S-Maxy, Tiguany, Passaty, Touaregy, Supy, Laguny, překrásné a praktické Scéniky, Insignie, 308ičky, Golfy.... chápeš? Jediný důvod pro nákup by byla asi cena... ale ta se vyrovnala těm našim...tak proč rýžovary? :-! a cinty o kvalitách, cenách atd..... já chci od AUTA I IMAGE a ta se, DÍKY BOHU, MUSÍ BUDOVAT.
PS: Zapoměl jsem na majestátnou C5 a další.... ale rýžáky ni.
Rozbalit vlákno
6
Avatar - Blue Sun
25. 9. 2011 21:21
Re: Huldaj a ostatní?
Víš ty co? Hezký traktát, jenže... na image to nejezdí. Image mě po světě neodveze. Ani ten život mi nezachrání. Ani krásnější nebude... Tak už jděte všichni s nějakou image... třeba na zahrádku.
Jo, vlastně znám image, které mě někam odveze - Matter Image (kdo chce, si zjistí).
Avatar - Ji/Ri
25. 9. 2011 22:39
Re: Huldaj a ostatní?
To máš pravdu, nejezdí. Ale i40 a ostatní Hyun a Kie nenabídnou nic víc, ale nabídnou právě to míň, tu image. Ano, na image to nejezdí, život nezachrání....ale právě ti ostatní oproti hyun nabídnou i tu image. A pak, promiň, ale postavit vedle sebe např. 508 a i40.... to je jako krásnou šarmantní divokou sexy kočanu (508) a průměrnou matronu z pavlače, ano, pěkně namalovanou, načesanou, oblíknutou....ale všichni víme, že normálně je to stará blažková..... 8-s ;-)
Avatar - Blue Sun
26. 9. 2011 07:49
Re: Huldaj a ostatní?
Hm, to je právě to, co je strašně subjektivní. Tobě se líbí 508, mně se více líbí i40 a s ženskýma bych to vůbec nesrovnával (i když tady je to celkem běžná praxe).
26. 9. 2011 19:47
Re: Huldaj a ostatní?
No a jakou image ti nabídne třeba Superb?V té image si H+K a Škoda můžou málo co vyčítat.Krom teda ČR,jenže právě stejně imaginární.A kdo občas vyjede jinam,tak musí tedy tyto tři konkurenty vynechat.. :-!
26. 9. 2011 09:51
Re: Huldaj a ostatní?
Pokud budeš zavírat oči před rolí image v oblasti automobilů, budeš působit jak slon v porcelánu. "Nejhorší" na tom je, že to neplatí zdaleka jen u automobilů.
Avatar - Ji/Ri
26. 9. 2011 22:42
Re: Huldaj a ostatní?
Je to tak. :yes:
25. 9. 2011 23:49
hop, alebo trop
Ak môžem, dovolil by som si napísať môj osobný nazor. Spomínam si ako nadšene bol prijímaný opel insignia motoristickou odbornou verejnosťou. Samé chvály, minimálna kritika, skátka nový premiant na scéne pred ktorým sa mali triasť aj zavedené echtové značky. A ajľha ho. Prešiel rok od uvedenia na trhu, no budúci zázrak ciest nikde. Tých doslova a do písmema pár kúskov potvrdili, čo som si začal po nejakom čase myslieť. Insignia totálne u zákazníkov prepadla. Nik ale nevie, že prečo. I 40-ka na svoj úspech, či neúspech zatiaľ len čaká. Ktovie, čo jej podkopne nohy.. avšak bodaj by som sa mylil. :-)
Rozbalit vlákno
7
Avatar - Ada je zase tady
26. 9. 2011 08:17
Re: Fuckoidní design
zejména uvnitř. K dokonalosti tomu chybí už jen digitální tachometr uprostřed palubky >:-[] >:-[] >:-[]

Je to jako v té příhodě: jak se pozná krásná ženská? No že se po ní chlapi na ulici otáčejí!
No... a neotáčejí se právě proto, že ta tvář je těmi svými šílenými proporcemi notně překvapila?

Lidé si všímají především toho, co ještě neviděli. Žádná známka dlouhodobého úspěchu to není!

Hyundai I40 :no: :no: :no:
26. 9. 2011 19:49
Re: Fuckoidní design
ty se otáčíš za ošklivou ženskou?Většina právě naopak,proto i za i40 :yes:
26. 9. 2011 10:03
Re: Fuckoidní design
Insignia totálně u zákazníků nepropadla.
Velká Británie: nejprodávanější ve střední třídě za rok 2011
Německo. 2. nejprodávanější v mainstreamové střední za rok 2011

Nechcou se mi počítat čísla za celou Evropu, ale tipuji, že souboj o druhé místo s Mondeem bude hodně těsný.

Příště pozor na ty propadáky :-! :no:
26. 9. 2011 11:27
Re: Fuckoidní design
Len doplnín. Mienil som predaje v Česku a na Slovensku. :-|
26. 9. 2011 11:45
Re: Fuckoidní design
Psal jsi o tom, jak ji nadšeně přijímala odborná motoristická veřejnost, jak byla pasována na preminta třídy,..... Pak jsi psal o tom, jak Insignia u zákazníku totálně propadla. Já jsem ti jen napsal, že Insignia se prodává velice dobře a bojuje s Mondeem o druhé místo v Evropě. Nenapadlo mě, že o úspěchu Insignie rozhodují kusové prodeje v ČR a na Slovensku. >:-[]
26. 9. 2011 16:52
Re: Fuckoidní design
Ja mimo náš región nie som adekvétne schopný reflektovať predaje, napriek tomu, že tabuľky s príslušnými komentármi k dispozícii samozrejme sú. Skôr som uvažoval nad tým, či a ako sa píše o nej v československých motoristických stránkach a hovorí medzi ľuďmi. Opakujem, očakávanie boli vačšie..
Ale, áno, máš pravdu v prvom príspevku som sa vyjadril nepresne, ospravedlňujem sa. Nabudúce si dam lepší pozor.
Avatar - Ji/Ri
26. 9. 2011 22:44
Re: Fuckoidní design
.... a jsi dederon ta hadra nebo jako východní němec? >:D >:D >:D ale vážně, Insignia možná propadla u nás čr/sr... ale jinak se vozík celkem chytil....
Avatar - Achernar9
26. 9. 2011 11:34
i40
Vyslovovat předpovědi jak dopadne i40-ka je celkem zbytečný. Jen si tady o tom povoříme ale nakonec to stejně ukáže až trh. Já už jsem jich na silnicích pár potkal. Stejně tak to dopadlo s i20-kou. Nevím jak si stojí v tabulce prodejnosti ale mám teď dojem, že ju vidím na každým rohu. ;-) Tak aby nás ta i40-ka taky nepřekvapila. Pokud zatím nenabízí něco víc než je obvyklý... zatím je neobvyklý, že se něco takovýho v téhle třídě objevilo. Mě osobně tenhle design nevadí a můžu říct, že se mě i líbí. Výhrady mám ale k střední části palubky. Ta se mě nějak nezamlouvá.
Rozbalit vlákno
0
26. 9. 2011 14:15
video s testom i40
video s testom: [odkaz]
Rozbalit vlákno
0