A čekal si od VW designový zázrak? Já tedy ne. Je to přesně takové, jaké má VW být. Na design je v koncernu zaměřen Seat. Takže jeho mini auto bude možná kapku odvázanější. ;-)
To je pouze prohášení vedení koncernu o směřování automobilky Seat. Osobně mi je jedno, jestli se Seat prodává nebo ne.
Stejně bych mohl prohlásit i to, že designová nuda v podání VW na zákazníky zabírá přímo úžasně, tudíž zdejší kvákání o nudě ve spojení s VW se nezakládá na jakémkoli relevantním důkazu. A přesto tento "názor" je zde velmi populární.
No a kvákání o nudném desingu Toyoty vyvracejí ještě vyšší prodeje.Na desing Toyoty je zde také velmi populární názor (hlavně z jistých řad fanoušků jednoho koncernu),ovšem relevantní důkazy chybí. :-!
Hochu žijeme v globalizovaném světě :-!
Jo přepsat se muže každý,o tom to není,diskuze je spíše o kvalitním myšlení.O pouze evropském trhu nebyla v tvém předchozím příspěvku ani řeč,to pak můžeme drolit na jednotlivé státy až vesnice.Takže drž se své předhozí myšlenky. ;-)
Zkus zapojit mozek a reagoat trošku zdrženlivěji. Já nemám potřebu zde probírat konzumaci velrybího masa. Vrať se na zem a pokud možno k tématu vlákna.
Je to o desingu,dle tvého,vysoké prodeje svědčí o jeho nenudnosti,čili spíše zajímavosti,či emocialitě.Takže Toyota jako prodejní jednička má desing zajímavý(lepší než VW).To je tvá dedukce,argumentace podpořená prodejností,nic víc nic míň. ;-)
Citace: tudíž zdejší kvákání o nudě ve spojení s VW se nezakládá na jakémkoli relevantním důkazu
Jo promiň design,ale musím se hlídat asi více,protože těch překlepů píši čimdál tím víc,ale většinou je opravím při editaci(ty nejnápadnější)asi už opravdu stárnu.
Tak dobře,citace:To je pouze prohášení vedení koncernu o směřování automobilky Seat. Osobně mi je jedno, jestli se Seat prodává nebo ne.
Stejně bych mohl prohlásit i to, že designová nuda v podání VW na zákazníky zabírá přímo úžasně, tudíž zdejší kvákání o nudě ve spojení s VW se nezakládá na jakémkoli relevantním důkazu. A přesto tento "názor" je zde velmi populární.
A teď můj názor:Tento tvůj názor jde aplikovat i na Toyotu,nic víc,jsem říci nechtěl,použití stejného argumentu,ve vztahu prodenost a design.
Jenže já sem Toyotu nezatáhl a nikde jsem neprohlásil, že VW má design nejlepší ze všech. V onom příspěvku také mluvím o tom, že "bych MOHL" prohlásit, né že prohlašuju.
Toyotu nevlastnim a je mi to srdečně jedno,ani já to neprohlašuji za berné,jen poukazuji na možné aplikace argumentu.Toyota je prodejní jednička,tak jsem ji použil,mohl jsem vzít GM,ale tam to komplikuje více značek.Bral jsem na vědomí i to,že jsi psal"BYCH MOHL".
Jen chci upozornit,že prodejnost není ovlivněná pouze designem,ani kvalitou,ani technikou,ale je to mix vlivů.Opravdu mi nešlo o to že by jsi to prohlasil na tvrdo,jen o možnou aplikaci,na více produktů.
Asi nema cenu pripominat, ze Japonci zahajili vyrobu podobneho elektromobilu jen s trochu lepsimi parametry jiz letos. Za 4 roky, az tento VW pujde do vyrony, bude jiz v Japonsku tesne pred dokoncenim dalsi generace elektromobilu, nepochybne s o poznani lepsimi parametry. Jo, zivot je svina. Kdo chvili stal, jiz stoji opodal.
Asi nemá cenu připomínat, kolik % hybridů tvoří světové prodeje aut. :-!
Já jen nechápu tvoji hysterii, která je zatím neopodstatněná. Ropa tu je a ještě tu nějaký pátek bude. Jak říkám, myslím, že se spalovacím motorem budu jezdit ještě min 10 let.
Pro budoucnost automobilek neni dulezite jak dlouho budou dobihat stare technologie. Ty uz dnes umi vyrobit kdekdo. Ale dulezite je komu a jak rychle se podari zvladnout ty nove a jak moc ostatnim utece. Je to obycejny zavod. Ti co budou v cili drive se stanou budoucimi leadry a ostatni k nim budou chodit nakupovat licence a technologie, pokud nebudou chtit vlastnim vyvojem ztracet jeste vice casu. Ano, zakaznik si v nasledujicich letech muze poridit co chce - stare osvedcene i nove progresivni technologie. Ale automobilka musi zvladnout to nove co nejrychleji. Jinak drive ci pozdeji ztraci pozice.
Nebude to tak hrozné. Moderní technologie, které se budou roubovat do automobilů, v tuto chvílí táhnou firmy, které s automobily nemají (nebo neměly) nic společného.
Kdo nemá technologii teď, bude si ji moci koupit. Tak jako nakupují všichni.
Vsak o tom mluvim. Az dodnes si automobilky, ktere zname jako lidry svetoveho trhu, delaly sve motory sami. Automobilky bez vlastnich motoru kazdy chape jako neplnohodnotne. Vetsi cast zisku plyne prave z pohonu, nikoliv z ohybani plechu. Pokud by to bylo tak jak pises, tak se jednoduse toky penez presunou jinam a zisky z pohonu automobilkam vyschnou. Kdo si to muze dovolit?
Neni pravda, ze vyrobci novych technologii nemaji s automobilkami nic spolecneho. Velmi casto to jsou clenove stejnych koncernu nebo jsou jinak majetkove provazany. Ale samozrejme jenom tam, kde si automobilky vcas uvedomili potrebu techto technologii. Dnes uz je na nakup podilu pozde, protoze cena vyrobcu techto technologii prudce roste. A jsme opet u toho, ze kdo prijde vcas je ve vyhode.
Ve výhodě možná, ale zdejší hodně rychlá doba, která ještě zrychlí, stejně tuto výhodu může smazat během doslova roku. Konstukce el. motoru nebude vyžadovat tolik času jako je tomu u spalovacích. Bude se rychleji kopírovat, firmy budou nabízet obdobná řešení s minimem rozdílů. Opět opakuji, nakoupit i tu poslední technologickou novinu nebude problém.
A pozor na kopírování od teď nebude nic špatného.Jaká to změna.Nakupovat technologické novinky nebude problém-a za co?Většina finačních prostředků se přesunula do ropných států,nebo východoasijských zemí,západ se stále více zadlužuje.Navíc asiaté jsou zvyklí tvrdě makat (i duševně).Ve vyspělích zemích lenivíme,v poválečné době také lidi dřeli jinak než dnes,růst v Evropě byl daleko rychlejší.To je prostě civilizační vývoj,který snad ani nejde zastavit.Takže když ujede vlak,tak problémy budou.
Proboha, kde jsi byl posledních 50 let?
Kopírují všichni a všechno a už pěknou řádku let.
Žádná většina prostředků není v "ropných státech". Máš vlčí mlhu před očima.
Spíš kde žiješ ty teď.Kopírování je minimálně na tomto webu kritizováno,tak proč ho najednou schvalovat.Všude se brojí proti kopírování,tak proč ho neosuzovat dál.Kdo kupuje podíly v Porsche,Daimleru (je klika,že VW je státní firma i se speciálním zákonem) a dalších tradičních firmách.Kdo koupil Jaguár a další.Dnes byla prodána Škoda Power firmě Doosan.
To že asijské země a zejména arabské,které mají ropu finačně značně posílily narozdíl od tradičních bohatých států ví dnes každý.Tak chabý přehled jako ty tu má opravdu málokdo. :-!
Já tady nic neschvaluju, jen ti ukazuju, že se jedná o běžnou praxi. Že je to pro tebe novinka, je odrazem tvého rozhledu a zkušeností.
Jasně, ty už vidíš, že většinu světového majetku má pár arabášů s velbloudama. Bohužel, tak tragické to opravdu není. Jinak doporučuju se poohlédnout po článcích na netu, kde se píše kolik % lidí drží většinu světového bohatství a co to je za lidi. :-!
No tak stačí,aby nějaký bohatý německý občan zaplatil dluhy za Porsche.Proč se tak nestalo?Proč Škodu Power nekoupila česká,nebo alespoň evropská firma.Většina světového bohatství určitě není v evropských rukou,je to smutné,ale je to tak,takže si tady můžeš jásat jak chceš a schvalovat kopírování také.Kopírování není novinka,jen nevím proč ho najednou schvalovat,což jsi udělal ve svém příspěvku "rychlejší kopírování",bereš to najednou jako samozřejmost chování.
Kopírování beru jako NORMÁLNÍ PRAXI na kterou ty nebo já nemáme žádný vliv. Jde o veřejné tajemství, které všichni odsuzují, ale také ho všichni praktikují.
Nejsem tady od toho, abych rozebíral pohnutky proč to či ono, nekoupil ten či onen.
NEMLUVÍM a nikdy sem NEPSAL, že většina světového bohatsví je v evropských rukou - to je tvůj výmysl, se kterým se NEZTOTOŽŇUJI.
No ty jsi tvrdil,že nebude problém si potřebnou technologii koupit.Ale bude mít někerá evropská firma dostatek prostředků?Většina světového bohatství je v jiných rukou,než našich,takže nám nezbývá než vývíjet a makat,než nakupovat.To je má myšlenka,takže když nám ujíždí vlak je to špatné.Ty jsi tvrdil,že na tom nezáleží.
Bóže, to jsou dedukce, ty seš fakt prudce inteligentní.
Neděláš náhodou nějakého finančního analytika?
Dle tvého slabého úsudku můžu prohlásit:
Evropské automobilky a potažmo firmy můžou vše zabalit, v budoucnu nebudou mít prostředky, takže je jakákoli snaha k ničemu. >:D
Podívej se, jak jsi už sám poznamenal. Svět je globalizován i arabáši jsou závislí na jiných. Nic jiného krom písku a velbloudů nemají. Za chvíli budou i bez ropy. A co jim zbyde? Pár papírů s nápisem akcie? Jen to je bude živit a proto je i v jejich zájmu, aby firmy jejichž akcie drží, prosperovaly. ;-)
Zájem mít na prosperitě držených firem mít budou,ale necítíš ten rozdíl:Já vlastním,Ty vlastníš,nebo on vlastní.Vždyť tady za chvíli budeme ve své zemi jen pouhá pracovní síla a rozhodovat se bude jinde(zisky také půjdou jinam),z toho je mi smutno.Není to o tom,že bychom se vrátili někam do středověku.
Vidím spíše to,že v zemích kde žijí,nebo ještě před pár lety žili v bídě,zatímco my v relativním blahobytu mají větší motivaci k práci,vidí větší pokrok,docela nás válcují.A nám to nevadí,budeme dělat mrtvé brouky,však ono to nějak dopadne.Nakonec ještě se nestalo,aby to nějak nedopadlo.
A proč ty některé výkřiky,kupujte evropské výrobky.
Sice vlastnit můžou, ale nikdy nebudou vlastnit všechno. vždy budou muset nakupovat... u jiných. Svět je provázaný více, než si asi sám myslíš. A pokud půjdem do důsledku, až nějaký vykuk rozhodne, že "znárodní" firmu drženou arabem, tak to udělá a arabovi zbyde max bezcený paír a hromada písku.
Vždy v historii bylo důležité vlastnit důležitou,nebo klíčovou technologii z daného celku,protože ostatní už není tak cenné.Automobilka,která by kupovala pouze licence,nebo karoserie,si dělala své,ale pohon by už kupovala,také nebude ani dnes brána za plnohodnotnou.I když je pravda,že vše k tomu směřuje,přibývá dodavaných dílů,bez rozdílu automobilek.Co si dříve produkovali sami,dnes vyrábí jiná firma,pro více automobilek,čímž se značně setřely kvalitativní rozdíly.
Raději bych vyděl jistou nezávislot na některých regionech.
Znárodňování-to už snad opravdu ne,to už tu bylo a moc se také nevedlo.
Proč se tedy do něčeho nepustíš, vybuduj úspěšnou firmu, vytvářej pokrok a prosperitu. Možná si říkáš, že je hloupost porovnávat velké společností s malým českým živnostníkem, ale uvědomte si, že většina z nadnárodních firem začínala na myšlence a práci jedince. A velice často s kapitálem rovnajícím se několika tisícovkám korun! Kecat a poučovat umí každý..
Asi tě zklamu,ale nejsem si vědom,že bych byl ekonomicky nečinný.Dokonce jsem zatím šéfy hodnocen velmi dobře.Proto,že se snažím myslet dopředu,nečekat až s něčím přijde někdo jiný.Možná jednou přestanu stíhat a pak hold budu muset jít od válu,to tak bývá.V mém oboru na začátek podnikání musíš mít nejen nápad,ale i jistý kapitál a ten mi zatím přiznám se schází.Nojo nic jsem nezprivatizoval,ani...
Dost čechů má ale prý dost kapitálu,tak proč neinvestují (nezachraňují) české firmy?
Korejci take pokud vime nevedeli co je Diesel a ted v nizzsi stredni patri take ke spicce, Toyota treba nikdy nebude ale to neznamena, ze do 15 let prichodem vice a vice hybridu a podobny vylepseni nemuze VW, BMW ve spolupraci s MB mit stejny ci dobry a konkurencni hybrid. Ono vse jen zalezi na externi spolupraci vyrobcu baterii a jejich kapacita, vaha, velikost ...
Nikdo nema tech nadvladu donekonecna, driv ci pozdeji nekdo prijde s nejakym vylepsenim ci zjednodusenim v teto problematice.
Korejci a patří v naftě ke špičce? Kdes to četl? Tvůj dojem?
Co já vím, tak nemají žádný motor, který by vykazoval nějaké nadprůměrné vlastnosti. (1.6 s 90 a 115k a 2.0 se 140). Tohle pro mě tedy rozhodně není špička, ale obyčejný průměr.
Ohledně baterií, jako největšího problému, souhlas.
Kdyz porovnam kde Kia & Hyundai byl pred rokem 2007 v evrope+prodejich+kvality a porovnam to s Francouzema ci Japoncema nebo Oplem, Fiat tak nekdo tu udelal dva kroky vpred a nekdo zustal stat.
Mimochodem ziskavam informace ne jen z CR zdoju, a toto je muj objektivni nazor cloveka co sam sedla Audinu ale fandi Toyote a dovolil si rici svuj nazor o Korejcich.
A já to tak nevidím. Důkazy jsem uvedl.
Nepovažuji za špičku, když někdo dostane z nafotvého dvoulitru 140 koní, což běžně nabízí i ta "blbá" česká škodovka, která k tomu přidá i 170k 2.0 TDI CR.
U 1.6 tu jsou zase italové, kteří tu nabízejí běžně 120 koníků.
Chápu, že považuješ za obrovský skok, když korejci ještě neměli před nedávnem prakticky žádný nafotvý motor a teď nějaké mají, že se posunuli, ale ne na špičku. Pouze dotáhli konkurenci, ale nepředehnali. Jsou průměrní.
A jéje, tys snad neměl ani raději psát..
Kdo vyhrál anketu EOTY? Byli to snad teď někdy korejci? Ne. Nevím jaký jiný jasnější důkaz potřebuješ.
Co se týče projevu motorů, tak tam Korejci ztrácí snad ještě více a to především u benzínových motorů. Tam přesně platí, že jejich motory můžou oslovit pouze na papíře a pouze špičkovým výkonem, který je položen v poměrně vysokých otáčkách. :-!
Ja som nenapísal, že Kórejci sú v motoroch na špičke. Reagujem jedine na to, že ako argument v naftových motoroch si použil práve ten špičkový výkon, ktorý si zase teraz u benzínov zatratil. Prekrúcaš veci jak sa ti to hodí, ani ti nedochádza, jak si sám sebe serieš na hlavu...
A já snad někde prohlašoval že Korejci jsou špička?
Argument je naprosto jasný. Mnohem lepší volbou 1.6 dieslu je italský MultiJet, který se projevuje také o poznání lépe. A to italy nikterak nemusím.
Korejci neumí nic pořádně, v ničem nevynikají. A to je názor, za kterým si tu stojím. :-!
Ale kdepak, podle tebe tu budou příštích patnáct let jen hybridy, jaký elektromobil, pro ten tu přece není nic připraveno, jaks tu pár měsíců zpět vehementně tvrdil, ale to nic, správný ideolog upraví, přešaltruje, hlavně je být vidět, a tvrdit vždy tu momentálně výhodnou pravdu. :-!