Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: BMW 5: České ceny čtyřválcových turbo-motorů

Benzinový dvoulitr se nabízí za rovný milion, xDrive se díky čtyřválcům dostal pod 1,3 milionu korun.
Zpět na článek
Avatar - Machýrek
26. 9. 2011 07:25
Stale o nekolik kroku pred ostatnimi
Diesel 2,0 l, 160 kW, 450 Nm :yes: :yes: :yes:
Jak dlouho potrva konkurenci se tomuhle vyrovnat? ;-)
Rozbalit vlákno
10
Avatar - WinDiesel
26. 9. 2011 07:45
Re: Stale o nekolik kroku pred ostatnimi
Je to přesně naopak, 2 roky trvalo BMW dohnat Mercedes který má 150 kW / 500 Nm. Pro Mercedes je to otázka naladění řídící jednotky, je to otázka zda vůbec něco takového chtějí a potřebují. A rovnou si odpovím - nepotřebují, protože mezi 150 kW čtyřválce a 190 kW šestiválce bude vložen dieselhybrid se 165 kW.
26. 9. 2011 08:15
Re: Stale o nekolik kroku pred ostatnimi
Je to trochu jinak než píšeš, BMW do této chvíle nasazovalo single turbo R6 se stejným výkonem, ale podstatně příjemnějším chodem a hlavně ve spojení s 8° převodovkou.
Avatar - WinDiesel
26. 9. 2011 08:33
Re: Stale o nekolik kroku pred ostatnimi
To je spíše otázka vkusu, já mám 7G a necítím potřebu mít 8G. Různé ty 8G a plánované 9G jsou více marketingovým nástrojem než že by opravdu přinášely velký přínos. A pak, Mercedes je konzerva a nikam nespěchá, už riskoval svoji dobrou pověst v nedávné minulosti dost a dost. A já mohu potvrdit že Mercedes je zpět se svojí kvalitou i pověstí - luxusní, dostatečně výkonný (nemusí být s výkony na špici) a hlavně robustní. BMW (Audi za konkurenci nepovažuji, je to jen pozlátko) ještě bude mít problém, až Mercedes odkryje všechny karty, první kartou bylo Béčko, které ale není konkurencí pro BMW, další bude Áčko, dieselhybridy ve všech velkých vozech, potom nové GL, facelift GLK, nové GLC, BLK, bude toho dost (a na závěr konkurent X6 - hrůza - ale musí to být). Ve všech zmiňovaných vozech bude vylepšený 2,1 CDI biturbo (v GL pouze jako dieselhybrid). A pokud třeba je motor BMW trochu kultivovanější, s dieselhybridem se to ještě více setře. A navíc, každý ví, že je to (v dnešní době) jen otázka utlumení, v S-Klasse není 4 válec slyšet vůbec. Mimochodem, jsem zvědav kdy nový diesel biturbo šoupnou do řady 7.
Avatar - Dinar
26. 9. 2011 08:55
Re: Stale o nekolik kroku pred ostatnimi
Zbytečné dohadování se, tady nezaostává nikdo za nikým, bmw má dvouturbový dýzl už pár let stejně jako MB, jen ho nenasadilo do vyšší střední. Z hlediska uživatele je to skutečně čistě otázka priorit, buď stejně výkonný šestiválec s lepším projevem nebo o litr úspornější čtyřválec... a co se převodovek týká, je to podobné, principielně, všechno nad šest stupňů je zbytečně moc, čistě řešení pro co nejlepší "tabulkově ekologická" čísla. I když... přece jen si troufnu říct, že ten ZF osmikvalt je o něco lepší než 7g-tronic. ;-)
Avatar - Parda71 (BMWfans)
26. 9. 2011 11:42
Re: Stale o nekolik kroku pred ostatnimi
Přesně, BMW 123d s biturbo čtyřválce o 150kW už existuje snad dva tři roky. Jen jej implantovali navíc už jen do X1, takže se o něm neví tolik jako o 250CDI od MB, který jej dává všude.
26. 9. 2011 09:04
Re: Stale o nekolik kroku pred ostatnimi
Ještě jsem neměl tu čest s modifikovaným 7G, znám jen verzi montovanou do 2009 a ta byla taková vlažnější, přesto hladká, ale podřazení od ní bylo oproti ZF8 daleko za očekáváními.
Avatar - WinDiesel
26. 9. 2011 11:51
Re: Stale o nekolik kroku pred ostatnimi
To je možné ale nějaké extra sportovní chování se od Mercedesů ani neočekává, tady je to jasně rozděleno - BMW/sport, Mercedes/návrat k robustnosti, Audi/parazituje. :-)
26. 9. 2011 11:55
Re: Stale o nekolik kroku pred ostatnimi
Neřekl bych, že je to takto. BMW přidává na luxusu, M-B na sportovnosti a Audi se snaží vyhovět všem nárokům.
Avatar - WinDiesel
26. 9. 2011 13:07
Re: Stale o nekolik kroku pred ostatnimi
Audi parazituje :-) to mi nevymluvíš :-) To máš jak se Škodovkou, vwlastník VW založený ke konci 30 let 20. století parazituje na firmě založené v 80. letech století 19. ;-\
Ovšem na rozdíl od Renaultu byli ve VW alespoň schopni rozeznat potenciál naší značky, i když dusit Škodovku by mohli i méně.
Nu, co dělat, kdyby nepřišli náckové a po nich komančové, Mohla Škoda kupovat VW a nebo hrát dnešní roli Audi........ :-|
Avatar - Machýrek
26. 9. 2011 18:11
Re: Stale o nekolik kroku pred ostatnimi
Miril jsem jinam ;-)
MB je rovnocenny paralelni stream k BMW (samozrejme pouze v podmnozine portfolia, ktera ma ekvivalenty na obou stranach).
26. 9. 2011 07:53
528i za 6,2 sekundy?
Tak to bych teda chtel videt. To je snad jen teoreticky udaj, ne? 7,2 sek. by bylo bajecne, ale tohle?

A jiz tradicne kombinovane spotreby pod 5 litru naftaku jsou taky jen "delani si srandy ze zakaznika". To jako ze mimo mesto to zere 4 litry? Jak muzou takhle lhat?
Rozbalit vlákno
12
26. 9. 2011 08:18
Re: 528i za 6,2 sekundy?
Je to měřeno dle aktuální normy, tedy stejné pro všechny. Obecně při nízké zátěži žere kolem 5-ti litrů a přes 8 se dá dostat až při šílenostech.
26. 9. 2011 09:03
Re: 528i za 6,2 sekundy?
Kamarad ma focuse 1.8 tdci. Jezdi hlavne dalky a spotreba se ustalila na 5,5L. Jak muze mit o 400kg tezsi auto s vetsim motorem mensi spotrebu? Vysvetlete mi to nekdo.
26. 9. 2011 09:24
Re: 528i za 6,2 sekundy?
sam si si na to odpovedal.... kupil Ford >:D
E91 320d, 30% v meste, 70% mimo mesto (nie dialnica), v meste tacho 60 a mimo tak 120-130 podla nalady... 5,4/100km. Tiez som si myslel ze to nie je mozne... tam, kde koncernove dychavicne TDI zralo 6-7L, mam skoro dvojnasobok vykonu za menej a to mam asi tak 150kg navyse od O-II ;)
"Drive BMW. Else you are not really driving"
Avatar - skejpa
26. 9. 2011 20:36
Re: 528i za 6,2 sekundy?
:yes:
27. 9. 2011 07:36
Re: 528i za 6,2 sekundy?
No vidis, ted jsi to potvrdil. Jezdis s lehkou nohou v aute o tridu nizsi a podstatne lehsi za vyssi spotrebu, nez udava vyrobce. Neni co dodat.
26. 9. 2011 09:46
Re: 528i za 6,2 sekundy?
Technologie je jaksi jinde než v 90-tých letech a konstrukčně spíš v 80-tých.
Avatar - WinDiesel
26. 9. 2011 08:36
Re: 528i za 6,2 sekundy?
"Vylhané", tedy měřené dle stávající metodiky, jsou všechny spotřeby (jak benzínů tak dieselů). Úplně řvu smíchy, když vidím, jak lidi onanují nad tabulkovými spotřebami turbobenzínů a paralelně okamžitě označují tabulkové spotřeby dieselů za vylhané..... >:D
26. 9. 2011 09:01
Re: 528i za 6,2 sekundy?
Doufam, ze s tou onanii jsi to nemyslel na me, protoze ja nad turbobenziny neonanuju. Jeste jsem chtel v puvodnim prispevku pripsat, ze kdo si koupi 528 misto 530 je *, ale v posledni chvili jsem si to rozmyslel.
O papirovych spotrebach benzinaku vim taky sve, psal jsem to tady jiz mnohokrat. CLS 63AMG - kombinovane 9,9L - :-)
Avatar - Parda71 (BMWfans)
26. 9. 2011 11:44
Re: 528i za 6,2 sekundy?
Proč? Taková 530i v manuálu (u 528i manuál nelze) je krásná volba fajnšmekra...
26. 9. 2011 11:55
Re: 528i za 6,2 sekundy?
A takových se najde >:-[]
Avatar - Parda71 (BMWfans)
26. 9. 2011 19:59
Re: 528i za 6,2 sekundy?
Jasně, po deseti tisících se tahle verze prodávat nebude, ale já jsem za ní rád, že vůbec existuje.
Avatar - WinDiesel
26. 9. 2011 13:08
Re: 528i za 6,2 sekundy?
Nemyslel, brouku >:D
26. 9. 2011 08:29
nejlepší volba
je podle mě 535d, ten motor je papírově naprosto fantastickej!
Rozbalit vlákno
3
26. 9. 2011 11:49
Re: nejlepší volba
Věř tomu, že i v reálu! ;-) :-) :yes:
Avatar - WinDiesel
26. 9. 2011 13:09
Re: nejlepší volba
Honimil papírový? Vyzkoušet, a potom posuzovat, nic dalšího nedává smysl.
26. 9. 2011 13:55
Re: nejlepší volba
Ty jseš ocas! Jel jsem s tím už před měsícem ;-) Včera jsem proháněl A6 Avant 3,0 BiTDI/230 kW a mám jasno! Králem je BMW! :-! :yes:
Avatar - KANKUNEN
26. 9. 2011 14:27
Nejlepší motory
BMW má nejlepší motory, ale dokáže je ještě zdatně přikrášlit.
Rozbalit vlákno
1