Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Martin Winterkorn na obhlídce Hyundaie i30: Video z IAA 2011

Šéf skupiny VW při procházce frankfurtským výstavištěm nemohl vynechat konkurenci, která se přizpůsobuje velmi rychle. Řeč je hlavně o automobilce Hyundai a její nové i30.
Zpět na článek
27. 9. 2011 08:41
27. 9. 2011 12:16
28. 9. 2011 09:37
28. 9. 2011 10:58
27. 9. 2011 08:46
27. 9. 2011 08:59
27. 9. 2011 09:02
27. 9. 2011 09:11
neregistrovaný "RayBan"
27. 9. 2011 09:18
27. 9. 2011 09:31
27. 9. 2011 11:57
27. 9. 2011 12:23
27. 9. 2011 13:14
27. 9. 2011 13:47
27. 9. 2011 14:00
28. 9. 2011 23:02
29. 9. 2011 00:38
27. 9. 2011 14:22
27. 9. 2011 16:15
27. 9. 2011 18:15
27. 9. 2011 19:55
27. 9. 2011 23:12
27. 9. 2011 09:34
27. 9. 2011 10:57
27. 9. 2011 12:05
27. 9. 2011 12:23
27. 9. 2011 11:29
27. 9. 2011 11:47
27. 9. 2011 13:37
27. 9. 2011 14:48
27. 9. 2011 20:13
27. 9. 2011 14:30
27. 9. 2011 14:51
27. 9. 2011 17:03
27. 9. 2011 12:15
27. 9. 2011 13:19
27. 9. 2011 14:03
27. 9. 2011 14:29
27. 9. 2011 21:48
28. 9. 2011 01:29
28. 9. 2011 08:47
28. 9. 2011 11:55
28. 9. 2011 18:28
29. 9. 2011 09:46
27. 9. 2011 17:50
27. 9. 2011 15:53
27. 9. 2011 14:13
27. 9. 2011 18:11
27. 9. 2011 14:27
27. 9. 2011 10:40
27. 9. 2011 11:41
27. 9. 2011 11:12
27. 9. 2011 11:35
27. 9. 2011 12:17
27. 9. 2011 12:20
27. 9. 2011 12:30
27. 9. 2011 12:48
27. 9. 2011 12:52
27. 9. 2011 13:04
27. 9. 2011 13:06
27. 9. 2011 12:58
27. 9. 2011 13:03
27. 9. 2011 13:27
27. 9. 2011 13:43
27. 9. 2011 13:57
27. 9. 2011 14:13
27. 9. 2011 14:19
27. 9. 2011 15:10
27. 9. 2011 15:23
27. 9. 2011 14:37
27. 9. 2011 15:18
27. 9. 2011 15:22
27. 9. 2011 15:24
27. 9. 2011 15:29
28. 9. 2011 22:38
27. 9. 2011 16:03
27. 9. 2011 13:59
27. 9. 2011 14:12
27. 9. 2011 14:32
27. 9. 2011 14:35
27. 9. 2011 15:14
27. 9. 2011 15:26
28. 9. 2011 22:21
29. 9. 2011 11:48
27. 9. 2011 13:05
27. 9. 2011 23:22
28. 9. 2011 01:18
28. 9. 2011 22:26
29. 9. 2011 11:49
30. 9. 2011 01:35
27. 9. 2011 13:14
27. 9. 2011 13:41
27. 9. 2011 14:58
27. 9. 2011 15:23
27. 9. 2011 18:05
28. 9. 2011 22:40
28. 9. 2011 22:57
27. 9. 2011 14:20
27. 9. 2011 14:24
28. 9. 2011 13:55
28. 9. 2011 14:36
27. 9. 2011 14:32
27. 9. 2011 14:33
27. 9. 2011 15:01
27. 9. 2011 15:08
27. 9. 2011 16:00
27. 9. 2011 17:19
27. 9. 2011 19:03
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
27. 9. 2011 20:48
27. 9. 2011 08:11
Já to říkal
Nechci být rejpal ale nedá mi to >:D Já jsem to říkal...
Rozbalit vlákno
5
Avatar - Ada je zase tady
27. 9. 2011 13:18
Re: Diplomat
Pan Martin Winterkorn je dobře vychován a tak nemůže na stánku konkurenční automobilky říci vše, co si myslí. Například něco o tom šíleném asijském designu interiéru... :no:
Avatar - Hammunasakra
27. 9. 2011 18:53
Re: Diplomat
Ehm, tohle je na YouTube docela HIT (ale jak vidno najdou se tací, kteří jej pochopí jaksi "obráceně" :-)
Avatar - Ada je zase tady
28. 9. 2011 01:07
Re: Diplomat
Ja jsem vychovan podobne jako pan Winterkorn => proto to jeho chovani zcela chapu.
Potom ale doma (nebo na www.auto.cz) uz rikam zcela otevrene. co si myslim!
Avatar - Hammunasakra
28. 9. 2011 10:00
Re: Diplomat
To je "chvályhodné" (také se snažím říkat OTEVŘENĚ.. :-)
PS: Ředitelem je pochopitelně z "jiných" důvodů, ale vypadá trochu jako "opička v obleku" (trochu "překvapivě" ho NEumí nosit.. ;-)
Avatar - 3_diamanty
27. 9. 2011 08:41
a je to tu
kia, hyundai :yes:

a to je len zaciatok toho co pride :-)
Rozbalit vlákno
5
Avatar - Nerez
27. 9. 2011 12:16
Re: a je to tu
Jen doufej, stejně se to nestane >:D
Avatar - Hammunasakra
27. 9. 2011 18:54
Re: a je to tu
Já tedy rozhodně NEjsem fanynka Hyundai a Kia, nicméně ono "SE TO STANE" ;-)
28. 9. 2011 09:37
Re: a je to tu
Spíš myslím, že s tím korejci přišli moc pozdě, bohužel. Nyní by se dali odpočítávat dny, kdy příjde čínská smršť, která bude moc na kritiku reagovat co rok a ne téměř čtvrtstoletí jako u korejců... Ale musím dám klobouk dolů, jak se nyní korejci rozjeli a poprvé se mi dostali do užšího výběru no nové auto....
Avatar - Hammunasakra
28. 9. 2011 10:03
Re: a je to tu
Čínské snahy nezpochybňuji, ale zatímco Hyundai/Kia se evropským automobilkám již (téměř) vyrovná, těm čínským to bude přece jen chvilku ještě trvat.. (snad s výjímkou ČÍNSKÉ automobilky Volvo ;-)
28. 9. 2011 10:58
Re: a je to tu
To vidím podobně.
27. 9. 2011 08:46
No
jsem zvedavy na tu smrst co se tu za chvili strhne :-)
Rozbalit vlákno
0
27. 9. 2011 08:59
Smršť ....
Nakonec je to dobře, ne ? Alespoň se chlapci od lidových vozů budou snažit :-) .... Já se o ně nebojím, spíše, jak už několikrát zaznělo, se musí bát fiat a francouzi .... a možná i japonci ....
Rozbalit vlákno
15
27. 9. 2011 09:13
Re: VW a ti druzí...
Přesně tak! VW byl, je a bude svá vlastní kategorie. To frantíkům a italům přibyla za poslední roky konkurenční značka :-! Ale asi i Ford a Opel budou mít novou konkurenci až v Koreji ještě doladí podvozky a převodovky... Ale vše záleží na cenové politice Hyundai a Kia. Pokud se vrátí k trendu, který razili ještě před 5 lety a budou cenově výrazněji pod kokurencí, pak jim mohou zatopit. Pokud ale zvýši cenu na úroveň konkurence, jako u nejnovějších modelů (např. Sportage, ix 35, i40), přibydou jen dvě nové plnohodnotné značky pro automobilky, které jsem zmiňoval výše.

Otázka je, jestli je vůbec reálné vyrábět vozy kvalitativně srovnatelné s Peugeoty,Renaulty,Citroeny,Fordy a Opely s prodejní cenou výrazně nižší, než u těchto značek :-) :-!
Avatar - gld
27. 9. 2011 11:32
Re: VW a ti druzí...
Situáciu si načrtol pekne. S tým, že podľa mňa hyundai/kia nechcú predávať za menej. Chcú ponúknuť rovnako kvalitné zbožie ako európske automobilky, za približne rovnakú cenu. Možno prihodia lepšiu výbavu, dlhšiu záruku, ale diskont z kóreje pomaly končí. S tým zrejme od začiatku rátali. Postupne sa lacnejšími modelmi dostať do podvedomia ľudí a teraz, keď už ich bežný európan berie ako plnohodnotnú automobilku sa dotiahnu cenami.
27. 9. 2011 13:37
Re: VW a ti druzí...
Nevšiml jsi si snad, jak je těžké i pro evropské automobilky s desítkami let tradice si udržet postavení na evropském trhu? Nízká cena je jedna z mála zbraní, které skutečně fungují. Jinak je to běh na hodně dlouhou trať. Možná se podbízet nechtějí, ale Evropané jsou pěkné konzervy. Prodejní čísla časem ukáží.
Avatar - gld
27. 9. 2011 13:50
Re: VW a ti druzí...
Už sa to začalo a časom to bude zreteľnejšie. Nové kórejské modely sa nesnažia zaujať v prvom rade cenou. Tá je už pri niektorých modeloch plus-mínus rovnaká ako u zavedenej európskej konkurencie.

Nevravím, že sa mi to páči. Ale je to tak.
27. 9. 2011 17:49
Re: VW a ti druzí...
Je to tak, ale právě díky tomu prodejní čísla ukáží, jaké mají reálné postavení.
Avatar - WinDiesel
27. 9. 2011 12:41
Re: VW a ti druzí...
Kdyby to nebyl pro VW problém, tak by náfukovi tak nespadla čelist. Francouzi už o tom ví, jedni snižují ceny, druzí zvyšují kvalitu....... Italové jsou odsouzeni k zániku ale asi se zachrání na zádech Chrysleru......
Avatar - Ada je zase tady
27. 9. 2011 13:33
Re: VW a ti druzí...
Jestli by meli Korejci vyrabet vozy kvalitativne srovnatelne s renaultem, museli by v kvalite dost poklesnout... ;-)
Avatar - white label
27. 9. 2011 13:43
Re: VW a ti druzí...
...ty zase perlíš... >:-[]
Avatar - Hammunasakra
27. 9. 2011 18:56
Re: VW a ti druzí...
To "vlastní kategori" by SNAD šlo použít (s drobnými "ale") na Golf, jinak..
(ehm, "ani náhodou" ;-)
Avatar - white label
27. 9. 2011 10:26
Re: VW a ti druzí...
:yes:
Souhlas, podobný přístup VW je rozhodně sympatičtější, než kdyby dělali, že je nějací "podřadní" korejci vůbec nezajímají a jejich produkty by vůbec nesledovali. Takhle má i zákazník VW pocit, že něco pro udržení na špičce evropského meinstreamu opravdu dělají a nespí jenom na vavřínech..., je důležité vědět, která konkurence nespí a hlídat si vůči ní pozici...
Avatar - Choochoo
27. 9. 2011 12:14
Re: VW a ti druzí...
To ze reknou, mame reseni, ale bylo drahe, mi neprijde jako ze by nespali na vavrinech. Spis mi to prijde ze chtej videlat co nej´vic s horsi kvalitou ;-)
To tu bylo porad kecu o korejskych herkach, ale podle uvedeneho sdeleni to teda musi byt kvalita ten vw ;-) >:D
Avatar - white label
27. 9. 2011 12:48
Re: VW a ti druzí...
Podle jakých konkrétních sdělení si děláš podboné (celkové) závěry?
Podle těch tvých údajných sdělení je Hyundai kvalitnější, než BMW, což nepotřebuje komentář už vůbec.
Jestli je tady Korea pro někoho naprosto přímá konkurence, tak je to především Japonsko, a když se dívám např. na design nové i 30 a deswign nového Civicu, tak tro pro Civic vůbec nevyznívá dobře a to rozhodně nejsem fanda designu ala i30. Korea na evropském trhu na VW stále zřetelně nemá (a ještě mít dlouho nebude), bohužel o japonské konkurenci už to v podstatě neplatí ani dnes.
Avatar - Choochoo
27. 9. 2011 13:56
Re: VW a ti druzí...
V Evrope muzou, ale tak Toyotu, to je masovka a hlavne vw. Staci se podivat na ty radoby luxusni chromovany ovladací cudliky radia ;-) Takova cinska lacina cedka jak u vw >:D Jsem myslel ze si H/K udrzi nejakou uroven.
O japonsku pochybuji, tam je technika, ktera se zbidou dostane ze zeme, max do USA.
O Civica strach nemam, tak jako se nezdala 8G a byla velmi uspesna, tak 9 na tom nebude urcite take spatne.
27. 9. 2011 21:51
Re: VW a ti druzí...
Niekedy lacnejšie riešenie kvalitne vypracované a z kvalitných materiálov môže byť lepšie ako sofitikované riešenie s výstupom o čosi slabšie zvládnutým. Alebo minimálne trvácnejšie. Čo ale potom, keď bývalý outsider zvládne to lepšie na rovnakej alebo lepšej úrovni za nižšiu cenu? To stojí za zamyslenie. Strávil som vo vývoji aj príprave výroby nejaký čas, a popravde, v celom procese sa doslova premrhá také množstvo peňazí, že naozaj verím, že to isté alebo lepšie môžu napríklad Kórejci zvládnuť kvalitnejšie aj za nižšiu cenu.
28. 9. 2011 09:38
Re: VW a ti druzí...
Já bych řekl všichni výrobci a těšit se můžou řidiči na nižší ceny..
Avatar - 3_diamanty
27. 9. 2011 09:02
kedysi chodili korejci kukat ako sa robia auta
a teraz bude europa chodit za korejcami ;-)

ani to dlho netrvalo, par rokov a su medzi najlepsimi, uplynie este par rokov a sef vw si s radostou kupi hyundaia ;-)

to bude sleha
Rozbalit vlákno
9
27. 9. 2011 09:34
Re: kedysi chodili korejci kukat ako sa robia auta
Evropa chodit za korejcami? Asi ti uniklo, kde se tyhle auta vyvíjí... Vývoj probíhá v Německu! Vzhledem k tomu, že je mnoho dodavatelských firem (kde probíhá vývoj), které dělají pro více automobilek, není v dnešní době až tak složité doběhnout konkurenci. Horší to bude s tím předbíháním. V korejských vývojových centrech to s tím vývojem zas až tak převratné nebylo. Několik let zpátky se snažily vázat na know-how japonských automobilek (co vím například z vývoje pasivní bezpečnosti). Teď to zkouší v evropě a tady to jde zřejmě o něco lépe.
Jasné mi není tvoje nadšení z korejců, protože na Slovensku korejci zaměstnají akorát tak skupinu s nejnižším vzděláním - tzn. malé příjmy. Z oblasti, kde je větší množství peněz a know-how (vývoj), tam si tvoje země ani neškrtne. Ale je fajn, že jim fandíš.
Avatar - gld
27. 9. 2011 11:35
Re: kedysi chodili korejci kukat ako sa robia auta
Vývoj prebieha po celom svete, každá väčšia automobilka to tak má.

A kórejci na slovensku (ale aj v čechách) zamestnávajú kopec fachmanov. Nie každý je dizajnér či inžinier v oblasti vývoja. Aj ľuďom s nižším vzdelaním treba ponúknuť prácu a za to by mal byť každý uvedomelý občan vďačný.
27. 9. 2011 12:41
Re: kedysi chodili korejci kukat ako sa robia auta
Ne v Čechách, ale ve Slezsku.
Avatar - gld
27. 9. 2011 13:00
Re: kedysi chodili korejci kukat ako sa robia auta
kapusta, zelí..
Avatar - zdravy rozum
27. 9. 2011 15:03
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - zdravy rozum
27. 9. 2011 15:00
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - zdravy rozum
27. 9. 2011 15:01
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
27. 9. 2011 15:11
Re: Hlavne nekupovat nebezpecne skody bez stresneho nosnika
Jak ty sis mohl dát nick "zdravý rozum"????
Avatar - zdravy rozum
27. 9. 2011 19:10
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
27. 9. 2011 09:02
PR :D
Reklama k nezaplateniu... :-)
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "RayBan"
27. 9. 2011 09:11
das Auto
Někdo má mnoho let das Auto stále ve sloganu, někdo v klídečku už na výrobní lince ... ;-)
Rozbalit vlákno
0
27. 9. 2011 09:18
KLÍÍÍD
No kdo mě zná, ví, že VW moc nefandím...
Na drhou stranu, napíšu to zde znovu.
Kdo opravdu ve Frankkfurtu byl ví, že tyto články jsou jen nafouklou bublinou. Pedpokládám, že všichni šéfové všech automobilek byli na prohlídce u všech ostatních... od toho také veletrhy jsou. Hyundai a Kia v Německu nikoho nezajímala, stánkyměli poměrně malé, neměli dokonce ani pavilon sami pro sebe a už vůbec nebyli vedle sebe. Zájem o korejské vozy byl minimální, nabídka malá a nezajímavá (jakstakýs hlouček se snad vytvářel jen kolem I40)

Pouze naši škrabáci dostali nejspíš od HaK zaplaceno tak nepíšou o ničem jiném... Překvapujeme, kolik snaživých článků na téma HK se zde objevilo, přitom (ať nepíšu jen o tom "mrtvém" Fiatu, který měl nesrovnatelně zajímavější a obletovanější expozici) např. PSA s novou řadou DS a nebo Opel se Zafirou a Amperou měli daleko lepší věci u sebe a také daleko obletovanější...

Takže pánové od rejže... Ano... lepšíte se, ale to je tak jediné mimo toho, že marketingové oddělení u nás je velmi agilní, co se dá na to téma konstatovat... A ani tohle PR bohužel neznamená, že by se korejská auta dotáhla na ta Evropská.. To ani omylem.. >:-[]
Rozbalit vlákno
70
27. 9. 2011 09:31
Re: KLÍÍÍD
Vo Frankfurte som bol a stanok Hyundai bol na velmi slusnej urovni hned vedla Ferrari, Maserati a Lancia.

Takze neviem na akej vystave si bol ty ale na sadnutie do novej i30 som cakal min 1-2 minuty, kedze bola stale obsadena. To iste ix35 a i40.

Okrem premiovej trojky Audi, BMW, M-B nemal nikto iny samostatny pavilon. Ich uroven podla ocakavania bola oproti mainstremu ako z inej galaxie.

Realne to este potrva roky, kym korejci doladia niektore detaily ale ako celok su uz uplne porovnatelne. A nezabudaj CZ/SK nie je pupok sveta - korejci boli doteraz silny hlavne v USA, Cine, Asii a Rusku. Teraz je na rade EU. V USA napr. Hyundai preda viac aut ako vsetci nemecki konkurenti dokopy!

VW vie velmi dobre, preco sa ich ma obavat - uvidime okolo roku 2017 - 2018:-)
Avatar - 3_diamanty
27. 9. 2011 10:02
Re: KLÍÍÍD
velmi dobry prispevok

:yes:

povedal si vsetko jasne zretelne ;-)
Avatar - R32
27. 9. 2011 11:57
Re: KLÍÍÍD
:yes: presne tak... VW si dobre uvedomuje silu a progres H/K a pozorne sleduje ich kroky. Vedia (či sa to tu niekomu páči alebo nie), že z H/K sa stáva resp. sa už stal pre koncern vážny konkurent ktorý predáva pod dvoma značkami skoro viac áut než celý koncern dokopy.
Všimli ste si inak, že ako sa tu rozprúdi diskusia vždy keď je reč o škode, vw a hyundai? :-)
Avatar - Choochoo
27. 9. 2011 12:23
Re: KLÍÍÍD
Tak tu poslední větu jsem zrovna chtěl psát >:D
Jsem zvedav na 2020 ;-)
Osobne teda verim vice H/K, teda jestli vubec podari dostat pred Toyotu, temto znackam ;-)
27. 9. 2011 13:14
Re: KLÍÍÍD
Co to píšeš proboha za lži?
U Hyundaie bylo pusto prázdno, v autě sem seděl během 10 vteřin.
Hyundai byl v jakémsi atriu, v podstatě ani nebyli přímo v pavilonu... A Kiu krom noclehárny venku nebylo těžké minout úplně.

Srovnávat stánek s Ferrari a Maserti může fakt už jen pomatená rejže... U Ferrari a Maserati byl stánek v obležení leda srovnatelný se stánkem Lamborghini, když předváděli módní přehlídku...

Je mi to celkem jedno..., jen mi vadí ty prokazatelný lži, které se tady objevují... a je pravda, že HK začíná mít stejně agresivní a lživý marketing jako má ten VW... V tom si mohou podat ruce... Vytvořit auru za každou cenu, jak sme žádání a úspěšní...

Lživé informace, zavádějící informace, lživá kampaň... I expozice blbého Chevroletu - po kterém zde ani pes neštěkl - snad ani jeden článek (na Německé poměry) byla daleko lepší a větší a zajímavější (Corvette, Camaro atd..) než expozice Hyundaie s nejsilnějším motorem 1,7 D...

Já nic proti HK, ale jeho glorfikace a vynášení na evropskou úroveň mi přijde směšné... a je to spíše o tom, že si majitelé rejže potřebují dokazovat vlastní fin. nemohoucností něco víc, než na co mají... A při tom do rejže stále jde pouze a jedině ten, co nemá dost financí a nebo ho prostě auta nezajímají a neřeší technickou stránku věci, ale chce jen převoz z bodu A do bodu B za co nejmíň peněz. to je prostě realita. A kdo ji nevidí, lže si ve východní evropě do vlastní kapsi. Na západ od našich hranic (kde nefunguje připitomělá slovenská a česká nátura našeho produktu) po těch autech ani pes neštěkne... I blbý Duster tam člověk potká častějí než Ceed.
27. 9. 2011 13:47
Re: KLÍÍÍD
Vždyť je nech .... pokud si někdo koupil Kiu nebo Hyundaie, tak přeci nepřizná, že udělal špatně .... oni to asi nebudou špatná auta, ale schází jim image a to je to, co si tady snaží nahnat .... je to podobné jako souboj jestli nové auto nebo lehce ojeté .... můj názor je, že ať si každý koupí, co chce .... ale necpe ostatním, že je to jediné správné .... na nějaké statistiky kašlu ....
27. 9. 2011 14:00
Re: KLÍÍÍD
Souhlas.
Jen se teď nějak vyrojily právě ty skupiny, které si imho ty statistiky, jako podpůrný materiál vytvářejí.. A stejně tak jako lživé a nepravdivé informace z Frankfurtu...
P.S. Ani to video mi nepřišlo, tak jak je zde prezentováno...
Avatar - white label
27. 9. 2011 14:09
Re: KLÍÍÍD
To je ono, špatná auta už to dnes nejsou, ale pořád mají (a ještě dlouho mít budou) pro svého majitele punc toho, že při nákupu auta na jeho značce šetřil, prostě zaparkovaný nový Golf se i mezi prémií "ztratí" mnohem přirozeněji/nenuceněji, než i30, nebo Ceed.
To je to co někteří fanatičtí koreafuns nemohou překousnout, oni by chtěli při nákupu auta šetřit na značce, ale přitom jim vadí, že ušetřili i na "image" značky svého vozu..., což si obvykle zdejšími příspěvky snaží (alespoň částečně) kompenzovat...
28. 9. 2011 23:02
Re: KLÍÍÍD
Já hlevně nechápu, kde se bere ta jejich láska. Prostě mě nenapadá jediný důvod, proč fandit korejskejm autům. Možná by to chtělo vysvětlení. Už jsem slyšel to Patrickovo a beru ho. Další Patrick už tady asi nebude. Tak co ostatní koreafans? Jak jste na tom?
29. 9. 2011 00:38
Re: KLÍÍÍD
Tak o lásce snad mluvit nebudeme :-) Leč, co je zde k nepochopení? Prostě jezdit vozem od značky, kterou v něčem nikdo nepřekonal. Ano, něco takového opravdu objektivně platí. KIA (přesněji řečeno celý koncern) má devizu v "tahu na branku", čili v tempu vývoje. Žádná jiná značka v celé historii automobilové výroby nemá podobné výsledky. Logicky pak existuje cílová skupina kupců, která "to má podobně" - znám lidi, kteří se vyučili, dodělali si maturitu, pak VŠ a dnes řídí firmu. Mentalita těchto lidí je prostě jiná, ale nikoliv nepochopitelná.
27. 9. 2011 14:22
Re: KLÍÍÍD
Lživá kampaň ? Jaká ? Kde Hyundai, nebo Kia lžou ? Za každou cenu vytvořit auru, jak jsou žádaní a úspěšní ? Na svém obrazu zapracovali dost razantně (a dále pracují). V otázce posunu modelů, jejich vnímání a povědomí o značce odvádějí obrovský kus práce a je to vidět. Podívej, kde byli před 10ti lety. Spíš by se od nich mohli zavedené evropské značky učit. VW ? Proč by tvořili auru úspěšnosti a žádanosti. Prodeje odpovídají na údajnou žádanost. Úspěšnost ? >:D Nějak jsem si nevšiml, že by VW nevědělo, co má dělat, aby přežili na trhu.
Avatar - white label
27. 9. 2011 14:28
Re: KLÍÍÍD
Nech ho, nemůže rozdýchat jakýkoli větší úspěch, než má aktuálně Fiat, což bohužel momentálně není ani pro koreu žádný velký problém... ;-)
27. 9. 2011 16:15
Re: KLÍÍÍD
Tak ono hlavně by ses měl starat o sebe...
Myslím, že pro Fiat je H/K tím nejmenším rizikem. Fiat se s H/K v podstatě nepotkává na žádném pro něj významném trhu (není mi znám ani jeden významný trh, kde by H/K nějakým způsobem ohrožoval koncern Fiat).

Pokud je mi známo, tak HK jsou nejvíce ohroženi právě Opel a plány VW. Právě od těchto automobilek taky k H/K odešlo nejvíc lidí... není mi známo, že by někdo od Fiatu odešel právě k H/K. Vím o jednom případě, kdy někdo v USA došel od H/K právě k Fiatu, ale to je spíše vyjímka...

Fiat má tyto tradiční trhy: jižní Evropa, Jižní amerika a Severní Amerika. Na všech je výrazně silnější než H/K a na těchto trzích mu H/K nebere tržní podíl. Kde Fiat stagnuje jsou trhy na kterých se možná v tuto chvíli rozvíjí pomaleji než H/K, ale jsou to trhy pro Fiat obtížné dlouhodobě, takže neg. vliv H/k je diskutabilní.

Z tohoto pohledu mi H/K vadí rozhodně míň než vám VW fans, o tom není pochyb. Takže tvá poznámka mimo toho, že je nejapná, tak je také mimo mísu. Já tady neřeším Fiat..., ale řeším Evropský trh a evropské automobilky jako celek...

Takže se bohužel projevuješ ve vztahu k domovské Evropě jako chudák..., mimoto, že já tím, že sem ve Frankfurtu byl, mohu asi lépe než ty posoudit, jaké bylo vnímání H/K přímo an tom výstavišti.
Avatar - white label
27. 9. 2011 17:31
Re: KLÍÍÍD
Co je zrovna tobě známo není podstatné a argumentovat tím, jestli znáš/neznáš někoho kdo odešel od Fiatu k H/K je "mimo". Navíc od toho Fiatu dnes nemůže ani moc lidí odcházet, když už u něj (bohužel) moc lidí není.
Chudákama šetři, rozhodně bych zrovna v Evropě raději viděl na podobném vzestupu Fiat, než H/K, viz i k tomu mé "bohužel" v předchozí reakci... ;-)
27. 9. 2011 18:15
Re: KLÍÍÍD
Tak stačí vnímat věci v souvislostech, nehltat zdejší lži a vědět jak to je.
[odkaz]
[odkaz]

On ten Fiat není zdaleka tak mrtvý, jak se zde nejeden snaží prezentovat...
O úspěších H/K nepochybuju, ale furt je to jen... dohánění... Nic víc nic míň... Celý tento článek je mimo mísu... A nevidím důvod v to... to přiživovat...

Za to jsou zde placení zcela jistě jiní lidé. hurá všichni k rejži... :-)
27. 9. 2011 19:55
Re: KLÍÍÍD
Fiat je silnější v severní americe než hyundai???
Avatar - Ham.
27. 9. 2011 23:12
Re: KLÍÍÍD
Určitě, vždyť vlastní Chrysler a všechny jeho značky, a to je třetí největší výrobce v US.
27. 9. 2011 09:34
Re: KLÍÍÍD
No napsat, že korejská auta nedotáhla evropská ani omylem, to spíš ukazuje na to, žes pozorně sledoval v tv reportáže z Frankfurtu. Naopak jsou dneska kvalitou i cenou plně srovnatelná, ale stále mají stigma, kterého model od modelu zbavují. Pro východní Evropu stačí ukázat pár obrázků ze Švajcu, jak tam letí Hyundai a je po stigmatu.

Naopak souhlasím s tím, že marketing Hyundai i Kia je opravdu nekompromisní a cpe nám stále kvalita a nízká cena...v prodejně pak dostanete slevu a mají zákazníka. Přitom Golf bude stejně drahý jako i30
27. 9. 2011 10:11
Re: KLÍÍÍD
Nedávno tu byla statistika švýcarského trhu. Otázka do pranice, co je druhý nejprodávanější model na švýcarském trhu?

Naše Škoda Octavia.

Hyundai je na krásném, 30. místě, s nějakými 650 ks i30 za kvartál...

Nemůžeš fotit ty tvý vobrázky před autosalónem korejců...
27. 9. 2011 10:57
Re: KLÍÍÍD
Vo Svajciarsku som bol a preto viem, ze je to trochu inak. Ciastocne mas sice pravdu ale porovnavas neporovnatelne. Octavke sa tam naozaj dari-pozri sa na to, kolko s nich je Kombik. Väcsina!!! Preco? Lebo ma pohon 4x4. Hyundai i30 nejde (zatial) tymto smerom.
27. 9. 2011 11:03
Re: KLÍÍÍD
Švýcarský trh tak nějak promítá celoevropskou náladu. Prodejní statistiky jsou pořadím modelů značek +/- stejné.

PS: Nemám pravdu částečně, ale celkově, pouze jsem interpretoval oficiální statistiky.
Avatar - Katikakus
27. 9. 2011 11:14
Re: KLÍÍÍD
Tou prvni vetou chces snad rict, ze Octavia je v evrope druhy nejprodavanejsi model? Kvuli tobe doufam, ze ne...
27. 9. 2011 11:24
Re: KLÍÍÍD
Možná se zaměř spíš na to +/-, což značí něco jako odhad. A ne, Octavia opravdu v evropě druhá není. O tu ale nešlo.
Tu se píše o úspěchu koree a ta je v celoevropském pořadí právě někde u 30 místa, tuším, s Ceedem.
Avatar - R32
27. 9. 2011 12:05
Re: KLÍÍÍD
30 miesto? >:D Prepáč no nedá mi otázočku aké značky by mali teda podľa teba a štatistiky byť pred nimi? Neviem, ale momentálne ma ani nenapadá 29 značiek (možno tak polovica) ktoré by boli predajne lepšími ako H/K. ??? :-! žeby Lancia, Alfa, Seat či nebodaj Smart... ? Daj prosím link na tú štatistiku, rád si to pozriem.
27. 9. 2011 12:06
Re: KLÍÍÍD
Nejde o značky, ale o modely. Což snad každému dojde... tedy skoro každému. 8-s
Statistiku najdeš mezi články zde na auto.cz.
Avatar - R32
27. 9. 2011 12:23
Re: KLÍÍÍD
Jééjda, tak sorry, to už potom dáva zmysel... ;-) aj keď Švajčiarsky trh je predsa len trošku iný nakoľko sa tam dosť preferujú štvorkolky...
Avatar - Andromeda
27. 9. 2011 16:26
Re: KLÍÍÍD
Tady jsou Švýcary ( prvních 10 za srpen 11 ),
[odkaz]
jsou tam další odkazy...
27. 9. 2011 11:29
Re: KLÍÍÍD
Ohledně ceny nového Golfu a i30 tak píšete nesmysly. Sám si auto kupuji a prošel jsem spoustu prodejen a jedno vím jistě. Nikdo mi nedal ani podobnou cenu na Golfa, kterou má i30. Výbava u Golfa v základu, dám si trochu lepší motor a jsem přes 400 tisíc. Ano souhlasím, že zpracování je lepší, určitě, ale pokud má člověk auto na ježdění, toto neřeší. Chtěl jsem Golfa 1,4, ale za ty ceny ani náhodou. Navíc u nás úplně chybí jedna výbava, která je standardem v Polsku i na Slovensku. Má tempomat atd. U nás se opět připlácí v nějakém balíčku... Pokud máš přímo nabídku na super Golf, napiš to zde. Díky
27. 9. 2011 11:33
Re: KLÍÍÍD
Se koukni na skladové Golfy, je jich k dispozici mraky a pokud umíš, slevu dostaneš i na ně. ;-)
27. 9. 2011 11:47
Re: KLÍÍÍD
To jo, ale podívej se na tu výbavu. Většinou je tam Sport paket, který nemá tempomat a bohužel ani u lepší výbavy není ovládání rádia atd. na volantu. Taky nemá vůbec USB port. Chápu, že to s kvalitou jízdy nemá moc společného, ale přeci jenom jsou to věci, které prostě chci :-)
27. 9. 2011 11:56
Re: KLÍÍÍD
Když kupuješ skladovku, bohužel si moc vybírat nemůžeš.
Ale tempomat si můžeš nechat dodělat, páčka v originále vyjde na nějaké 2,5 tis. Kč, něco málo dáš za montáž a aktivaci v ŘJ.

Ovládání rádia už taková stranda není, volant tak desítku, kabeláž nevím, USB port taky netuším.
27. 9. 2011 13:37
Re: KLÍÍÍD
Ohledně tempomatu jsem se ptal ve dvou prodejnách a vlastně mi oba řekli, že dodatečné přidání se nevyplatí, po telefonu mi řekli zhruba cenu okolo 10 tisíc. Navíc to nikdy nedělali, jedná se o největší prodejny v Ostravě. U té i30 jsem nemyslel skladovku, ale přímo vůz z výroby dle požadavků. Nedělám si iluze, někde se ten rozdíl ceny musí projevit, ale připlácet 100 tisíc a ještě tam nemít to co požaduji je špatně. Jinam turbo motor od VW byl v pohodě, myslím 1,4. To zase ano.
27. 9. 2011 14:28
Re: KLÍÍÍD
10 tisíc za dodělání tempomatu do koncernu? A že nikdy nedělali? No za tu cenu se ani nedivím. Každej garážník ti to udělá do dvojky sakum prdum.

Originál páčka stojí u VW 80 Euro + daň, kabeláž tuším 40 Eur + daň a montáž je cca 30 minut práce.
27. 9. 2011 14:48
Re: KLÍÍÍD
Díky za info, jde vidět jaké jsou "marže"...
27. 9. 2011 20:13
Re: KLÍÍÍD
Tempomat v originale za 2,5 tisic? >:D >:D >:D . Ja som si ho dal namontovat u Kie Ceed, 280 eur!! U VW za (priblizne 80 Eur) >:D >:D
27. 9. 2011 14:30
Re: KLÍÍÍD
Naopak, většina skladových aut má paket právě s tempomatem. Mimochodem, nejprve "pokud má člověk auto na ježdění, toto neřeší" a najednou je podmínkou USB a tlačítka na volantu.
27. 9. 2011 14:51
Re: KLÍÍÍD
Nechci se hádat, ale právě, že většina má onen paket Sport, který nemá tempomat. Ono možná se díváš na jiný motor než já. Každopádně mám auto hlavně na ježdění a proto mi tyto věci přijdou naprosto normální. Řešil jsem, že kvalita materiálů atd. je opravdu na straně Golfu. Pokud budu auto prodávat za 4 roky a nebude mít tempomat nebo USB, bude to chuďas, který nikdo nebude chtít...
27. 9. 2011 17:03
Re: KLÍÍÍD
Drtivá většina skladových aut je ve výbavě Trendline a krom základního paketu nejčastěji s All-in. Jestli je tomu u 1.4TSI naopak, to se přít nemůžu, jednotlivé motorizace v hlavě nemám.

Pro kupce ojetin USB za 4 roky bude těžko, dyť stejně kvantum lidí ani neposlouchá cd a hraje jim jenom rádio. Tempomat se dá naštěstí velmi lehce domontovat.
Avatar - iudex
27. 9. 2011 12:15
Re: KLÍÍÍD
No keďže auto kupujem (aj keď inú triedu ako Golf), bol som aj vo VW a zaujímal sa práve o skladovky. Zľava sa pohybovala okolo 5-6 % z ofkiko cenníka a keď som veľmi pritlačil, niektorí dali 8%. O nejakých 10-15%, čo si tu dakedy hovoril, ani slychu.
27. 9. 2011 12:23
Re: KLÍÍÍD
Takovou slevu dostaneš na nové auto. Nikoli na skladovku. Ale třeba Audi a některé skladové modely mají slevu i přes 25%. Jo, ale to je za vybavené auto, a ne holátko v základu. To je snad jasné. Sleva se totiž počítá z nadstandardní výbavy, čím je jí více, tím větší můžeš dostat slevu.
Avatar - iudex
27. 9. 2011 13:19
Re: KLÍÍÍD
A čo je skladovka? Staré auto?! Je to takisto nové, len k dispozícii hneď, bez čakania 3-4 mesiace. A skladovky sú naopak dosť vybavené (niekedy až zbytočne), takže žiadne holobyty. Takže Tvoja teória je s prepáčením blbosť.
27. 9. 2011 14:03
Re: KLÍÍÍD
Opravdu netuším, kam jsi se díval, protože skladovky přímo v nabídce VW mají větší slevy:

10% na slabší 1.2 TSI s pár příplatky
[odkaz]

6% máš na nějakém úplné holátku se základním motorem
[odkaz]

To jsem vybral jen namátkou dvě auta. To je sleva za to, že jde o skladovku. A ještě k tomu si můžeš další slevu vyjednat, pokud umíš, jak řekl jossalito.
27. 9. 2011 14:29
Re: KLÍÍÍD
Oni to mají na Slovensku třeba trochu jinak. V Rumunsku je golf neuvěřitelně drahej a oktávka zase o dost levnější (ceníkově) :-) .... pasát je o cca 20% levnější než v ČR ..... Nákud nového auta venku je hračka, tak nechápu, proč se pořád argumentuje nějakýma místníma cenama ....
27. 9. 2011 14:33
Re: KLÍÍÍD
:yes:
Pro mnohé je zatěžko zvednout zadek a někam zajet.
27. 9. 2011 21:48
Re: KLÍÍÍD
Úplně náhodou jsem narazil na tuhle skladovku:

[odkaz]

>:D

Pro případ, že zmizí - je to Golf R za něco přes 1.2 milionu. By mě zajímalo, na co mysleli, když ho specifikovali.
Avatar - white label
28. 9. 2011 01:15
Re: KLÍÍÍD
K nám se tohle eRko ani oficiálně nedováží (jen individuální dovoz), proto je to navedeno tak zmateně, myslím jako GTIčko, včetně designu kol Detroit apod. Co je na té specifikaci tak šíleného? Myslíš tu konečnou cenu? Asi hlavně právě k vůli té ceně se k nám Golf R běžně vůbec nevozí...
28. 9. 2011 01:29
Re: KLÍÍÍD
Mě nic nezmátlo, vidím 199 kW, tak je mi jasné, že je to R. GTI/GTD je uvedeno, protože R nebudou mít v systému. (Nebo jde o typickou chybu mezi klávesnicí a židlí.) V pohodě, chápu. Mě jen zarazilo, koho mohlo napadnout koupit na sklad Golfa R za 1,2 milionu. To slovo sklad je tam klíčové. Golf přes milion není zrovna typická skladovka. Předváděčka, možná, ale skladovka?
28. 9. 2011 08:47
Re: KLÍÍÍD
To určitě nebylo na sklad ;-) ... spíš přišel nějaký hejhula a chtěl golfa se vším :-) ..... Pokud se podíváš ke mně na prvního pasáta, ten byl ceníkově 1,64 mil Kč ..... museli jsme na něj složit 30% před zadáním do výroby .... no ale i za 840 by golf byl docela drahej ....
Avatar - white label
28. 9. 2011 10:51
Re: KLÍÍÍD
S tou "skladovkou" určitě souhlas, ale ne s tím, že chtěl zrovna tohle eRko
"se vším".
V té konfiguraci chybí (k max. možné příplatkové výbavě) spousta věcí jako:
Navigace, kůže, střešní okno, aut. park asistent (nejen ta signalizace vzdálensti od překážky), parkovací kamera, 19" kola, telefon, skořepinová sedadla, bezklíčový přístup atp...., a to většinou zrovna levné příplatky nejsou... :-)
28. 9. 2011 11:55
Re: KLÍÍÍD
To by mě fakt nenapadlo, že za 1,2 mil se dá koupit golf a ještě mu něco chybí ;-) ....
Avatar - white label
28. 9. 2011 13:02
Re: KLÍÍÍD
Ono je to i tím, že Golf R už v základu (a s manuálem) stojí znatelně víc, než dvakrát tolik, co základní Golf se základní motorizací...
Rozsah cen Golfu je (bez příplatkové výbavy!) někde od cca 17 tis. euro, až po 39 tis. euro (v Německu).
Avatar - white label
28. 9. 2011 10:15
Re: KLÍÍÍD
Taky logicky netvrdím, že by to zrovna tebe zmátlo. Samozřejmě, že to není žádná normální/běžná skladovka, už jen proto, že se k nám tohle eRko oficiálně nedováží, tak si ho nikdo na sklad nebere. Někdo ho zřejmě chtěl, tak se individuálně dovezl a "naskladnil" do VW Auto Podbabská, potom si to zřejmě někdo z nějakého důvodu rozmyslel (pravděpodobně mu propadla záloha) a teď je to auto volné a snaží se ho co nejlíp prodat. Věřím, že v takovém případě nebude velký problém (v případě zájmu) dostat se někam pod milion. Mimochodem tohle eRko má do max. příplatkové výbavy ještě hooodně daleko.
Mnoha lidem přijde milion za kompaktní hb (včetně Golfu) úlet, protože chce za ty prachy větší kus auta, ale jsou i takoví (včetně mě), co se na to dívají jinak. Cenu Golfu R nejde přímo srovnávat s nějakým běžným Golfem, ale logicky spíš s technicky nejpříbuznější Audi S3 a tam to srovnání vychází ve prospěch Golfu R (aspoň pro mě určitě) a jako bonus je nižší cena za neprémiovou značku, která v případě S3 technicky nic nepřidá, navíc má eRko o (sice poměrně nepodstatné) 4kW větší výkon, než S3.
Když jsem si v polovině 90.tých let kupoval nového Golfa III, chtěl jsem TDIčko v nejvyšší výbavě "GT special", která se k nám bohužel nevozila, takže mi nakonfigurovali GTéčko + výbavu na skoro stejné úrovni, jako měl GT Special, jenže cena (po slevě!) byla tehdy jeden milion korun, takže jsem poděkoval za nabídku a dovezl si nový GT Special z Německa sám, což mě ve finále vyšlo na nějakých 750 tis. a i za to jsem tenkrát mohl mít rok-dva starou prémii ve střední třídě, po čemž jsem ovšem vůbec netoužil.
A cenu kolem milionu za dost dobře vybavený Golf V GTI(dsg) mi tady (opět po slevě, nějakých 10%) spočítali i v roce 2007 a opět řešeno dovozem z Německa za konečných cca 750 tis.
Ale v r. 2009, kdy jsme kupovali G VI GTI (dsg) už byla zdejší cenová politika VW mnohem příznivější a dostali jsme se na cenu (vybaveného vozu, po slevě 10%) asi 800 tis. Kč a to už se dovoz z Německa opravdu nevyplatil.
Ne každý si kupuje Golfa skoro v základu se základními motorizacemi a rozsah jeho motorizací a výbav, kombinací a možností je na tuto třídu jedinečný..., tak proč toho nevyužít. Třeba u foťáku bych taky dal raději přednost špičkovému kompaktu, před nejnižší zrcadlovkou se základním setovým objektivem za stejnou cenu.
Navíc ze všech verzí Golfu má nejlepší poměr cena/výkon/výbava/vzhled... právě Golf GTI/GTD, viz i srovnání cen, výbavy, výkonu... všech možných verzí Golfu v AMuS, nebo AutoZeitungu.
28. 9. 2011 18:28
Re: KLÍÍÍD
Naprosto si rozumíme. Také mě napadlo, že to bylo pro někoho objednané, rozmyslel si to a prodejci zůstal. Vím, že to zdaleka není plná výbava - znám základní cenu R, mám nějakou představu o cenách příplatků Golfu, takže v plné bych čekal vyšší cenu. Je mi jasné, že se zájemce najde. Já ostatně do této kategorie také patřím - HB nižší střední za 1.5 milionu mi dává smysl, je to jen otázka toho, co od auta člověk očekává. Ostatně, skvěle vybavené nové BMW 118i vychází na více než 50 tisíc €. Není tomu zase tak dávno, kdy slušně motorizovaná C4 nešla pod 700 tisíc. Astra GTC stála myslím 1.3 milionu v plné výbavě. Paměť mě snad ještě nešálí a cena mě neuráží.

Vidět takovéto auto jako skladovku je velká rarita. Pobavilo mě to. Nic víc v tom nebylo. Spíš jsem to sem naservíroval, aby někteří místní odborníci viděli, za kolik se takový "obyčejný" Golf může prodávat.

A k tvé analogii fotoaparátů, jako majitel Canonu řady G mohu jen souhlasit. Většina lidí mě nechápe, ale nemám jim to za zlé ;-)
Avatar - white label
28. 9. 2011 22:49
Re: KLÍÍÍD
Pro Géčka od Canonu mám taky slabost, G5ka (tehdy žhavá novinka za cca 25-30 tis.) byl můj první digitální foťák a dodnes na něj nedám dopustit (pomalejší, ale na kompakt obrazově dokonalý a 5mega bohatě stačilo i na výstupy A3+). Já vůl ho pak "prodal" známému i s origo ext. bleskem a brašnou a dodnes mi ho nezaplatil...
Máš G12ku?
29. 9. 2011 09:46
Re: KLÍÍÍD
Můj první foťák byla G7. A ano, teď mám G12.
27. 9. 2011 17:50
Re: KLÍÍÍD
Český web, český trh, české ceny. Pokud nemám na mysli český trh, tak to explicitně uvedu. Máš pravdu, já debatu vnímal tak, jestli je 10-15% reálných. Jossalito pravděpodobně tehdy myslel český trh. Takže jsem se orientoval na to. Jinak je to známá věc, že v každé zemi je něco jiného výhodného. Je jen na tobě, jestli se ti vyplatí objíždět a shánět, nebo ne.
Avatar - iudex
27. 9. 2011 15:53
Re: KLÍÍÍD
No v Čechách som sa pýtať samozrejme nebol. ;-) U nás je to skutočne asi inak, skladovky majú katalógovú cenu: [odkaz] a z týchto Ti predajca spúšťa. Opakujem, pri opakovanom jednaní cca. v 5 salónoch som sa v 1 prípade dostal na max. 8%.
27. 9. 2011 14:13
Re: KLÍÍÍD
Na příplatky se dají získat nehorázné slevy. Je to dané tím, že cena příplatku je určená tak, aby se to automobilce vyplatilo i při koupi jediného. Když jich kupuješ hromadu, je to stejné jako s pakety. Na příplatky se dá u prémie dostat třeba 50% slevu. Na kastli s motorem a převodovkou dostaneš mnohem, mnohem menší slevu, logicky. Proto nemá smysl porovnávat cenu auta, které má prakticky vše ve stupních výbav a balíčcích, s cenou auta, které má jen příplatky po položkách. Čím jsou ta auta vybavenější, tím dál jsi od reality.
27. 9. 2011 14:30
Re: KLÍÍÍD
:yes: Tak tak.

Opět si tu připadám jako ve školce. Někteří si neumí dát dvě a dvě dohromady. 8-s
Avatar - Andromeda
27. 9. 2011 15:17
Re: KLÍÍÍD
Kdy jsi byl zkusit kupovat vůz jako běžný rezident ??? Když už mluvíš o prémii, tak kolik jich bylo fyzickou osobou koupeno ( pokud nejde o zvýhodnění díky předešlému nákupu t