Novinky
10 litru >😁 >😁 >😁 >😒] :yes:
zdravy rozum
at si nejdriv udelaji tlustou prevodarnu a skripajici volant. :yes:
Dřív stálo za to připlatit si za exkluzivitu. Dneska má M5 stejný motor jako dvě další SUV, sedmička a pětka GT. Jenom trošku víc přeplňovaný. Teď se k tomu ještě přidá X-drive (předpokládám, že se jich objedná daleko víc než poctivých zadohrabů) a z legendy zůstane tak leda ***
Jestli bude jízdníma vlastnostma o třídu výš, než jmenovaná auta, jakože asi jo, tak mi je celkem fuk, že má stejný motor. Co by měli říkat vlastníci SLS nebo Gallarda? Víc mi vadí, že je přeplňovaný... A volitelně x-drive mi vzhledem k R8 nebo Lambům nepřijde jako zas takový průšvih, i když bych do něj jako zákazník nešel. Ale částečně rozumím. Mělo být udělané jako vyladěný celek a Bůh ví, co za kompromisy v konstrukci nebo nastavení auta použití x-drive znamená...
😁rive má u tohohle auta víc než smysl. Pokud ho nechceš jen na machrování na vesnici, ale i třeba na jízdu v zimě nebo na mokru, x-drive se hodí. Bude 100% měkčí než starší M5, stává se z toho takový exkluzivnější cestovák. A za mě je to jen dobře, výkonný sedan se 4x4 je nejlepší volba pokud nepotřebuješ vozit psa :yes😒br />
Na blbiny tu zůstává M3, 1M a Kaipan
Na blbiny tu zůstává M3, 1M a Kaipan
Přesně tak, ono přenést 400kW jednou nápravou dá práci, tak proč si ji neulehčit. Jasně, nová M5 už nikdy nebude tak ultimativní jako třeba E34, ale to je všechno v přímých souvislostech s váhou, velikostí a především dobou, v jaké M5 F10 vzniká. Takže se takovým věcem může divit jen člověk, jež si neumí utřídit souvislosti. To samé nová M3. Asi těžko lze ve 21. století vytvořit 1,2 tuny těžkou hravou hračku bez elektronických fičur na základě sedanu střední třídy... Ale tady už jsem zaběhl do tématu, jež by vydalo na sálo dlouhou diskuzi.
Z původní myšlenky toho auta už nezbylo nic. Teď z toho bude BMW RS6.
Původní myšlenka bylo udělat z rychlého sedna v sérii super rychlý sedan. Já myslím, že i u F10 /F11 je tohle splněno. Absolutně nechápu, kde vidíš problém. Pokud tedy nejsi schopen pochopit fakt, že čistě racionálně dnes nelze konstruovat a vyrábět auta, jako v 90. letech.
BMW RS6? Tady jsi hodně ustřelil...
BMW RS6? Tady jsi hodně ustřelil...
Dřív jako dneska, M5 je poměrně těžký sedan a na sportování není. Na to jsou legendy jako M3 (současná i budoucí). M5 je prostě relativně velmi pohodlná kára, která je velmi rychlá v přímce, 4x4 si určitě objedná nadpoloviční většina lidí protože chce jezdit bez problému za zhoršených podmínek. Pokud chceš sportovat tak musíš do 3er ale to platilo i v minulosti. Určitě to bude schopný konkurent třeba Panameře (což je opět těžký luxusní sedan byť nabušený a na sportování je tu 911 nebo i Boxter).
Před-předchozí M5 platila za velmi zábavné auto, s exkluzivní motorizací, dala se pořídit s manuálem. S pohonem 4x4 a přeplňovaným motorem to bude úplně něco jiného. I předchozí M5 s zapnutým M-módem mohl řídit jen dobrý řidič, tohleto zvládne i blondýna.
Podivej na Lotus a jejih plany na nove modely, pokud chteji prodavat vice aut, musi se prizbusobit vice vkusu mainstreamu - a tim mainstreamem mam v tomto pripade na mysli prave treba BMW - ktere ve svem segmentu jednoznacne mainstreamem je - nova M5 je proste poplatna dnesni dobe. Nejsem asi uplne mimo misu, kdyz napisu, ze M5 nasledujici generace nekdy za x let vyvola opet reakce typu "stare dobre casy...".
550i / Xi po velmi mírném tuningu bude dosahovat naprosto stejných dynamických vlastností jako M5. Viz tuning od firmy Schnitzer. Prakticky ji pohání úplně stejný motor. Stojí za to si připlácet?
petrumr
já jsem myslel, že M je vždy nejlehčí,nejvýkonější,nej... a oni start-stop,rekuperace....Už vidím jak Mkář na semaforech bude provokovat motorku a motor bude mět stopku 😄
petrumr
teploměr chladící kapaliny to má kde,za to se taky připlácí, nebo to ukazuje počítač?
Pokud vím, tak je součástí BC. Nicméně důležitější je u přeplňovaného motoru teploměr oleje, jež nechybí.
Další věcná poznámka, jež je namířená naprosto špatně, tedy přesně podle tvého stylu?
Další věcná poznámka, jež je namířená naprosto špatně, tedy přesně podle tvého stylu?
petrumr
BC je co?Mě zajímá takový věci,tak se ptám, ale v dnešní době co auta mají vodou chlazený turba s dochlazováním, dávat na palubku teploměr oleje?Kdyby to byl vzducháč, tak neřeknu ani slovo a jestli to má výměník-olej-voda, tak ten teploměr vody je důležitější, než olejový.Tuším,že to auto bude vhodný pro kolotočáře, protože na turbo motoru montovat start/stop je uchylka.
Board Computer.
Na zbytek nehodlám reagovat, neb by to byla v tvém případě ztráta času, každý si asi udělá o tobě obrázek díky těmto tvým plkům sám. Jeden větší nesmysl než druhý.
Pořád lepší M5 pro kolotočáře, než HTP pro tebe 😉
Na zbytek nehodlám reagovat, neb by to byla v tvém případě ztráta času, každý si asi udělá o tobě obrázek díky těmto tvým plkům sám. Jeden větší nesmysl než druhý.
Pořád lepší M5 pro kolotočáře, než HTP pro tebe 😉
A mazané je turbo čím ? Taky vodou ? Vzhledem k tomu, že olejová náplň se na provozní teplotu ohřeje za podstatně delší dobu než voda v chladícím systému, je údaj o teplotě oleje směrodatnější pro plné využití potencionálu motoru.Dochlazování je k ničemu pokud není současně zajištěna cirkulace oleje.
>😁
A když teda pomineme tuto slovní nesmyslnost, jež si použil mi vysvětli, jak by tě interiér nového BMW M5 zaujal, abys o něm prohlásil, že se ti líbí a pojmy nudný a zábavný pro jednou vynechme. Ano, kovové pedály, o nichž je diskuze výše, kabině M5 chybí, ale co dál. Volant je eMkový, velice kvalitní a příjemný na omak, průměr bych řekl tak akorát. Volič SMG je atypický, jež jinde nenajdeš (ani v 520d)+ pádla pod volantem. Na sedačky snad nelze říct křivého slova, tak co bys teda ještě vylepšil? Na budíky dal hustý polep? Dal do barvy rámečky ventilace, nebo potahy s plameny?
Neber si tohle nějak osobně, ale mě naprosto irituje, když si kdokoliv stěžuje na jakousi nevýraznost či málo změn kabin sportovních verzí aut oproti normálu. A to jak v případě M5, tak třeba Fabie RS. Co by tedy měli automobilky do kabin výkonných verzí instalovat, aby změn bylo dost, jinými slovy bych rád viděl příklad automobilu, jehož sportovní verze se odlišuje od běžné adekvátně. Mě osobně například vyvedení kabiny nové M5 (až na ty pedály) naprosto vyhovuje a kdybych byl jo rozmařilý, tak mi BMW je schopno nabídnout pomoc v programech BMW Individual a BMW Performance.
tyhle vozy, nekvalitni, kupuji jen debbilove :yes:
A u ty konstrukce je BMW v peachi, ne jen vrzajici volant kvality VW co je vec konstrukcne vyrobni, ale ta prevodarna a pak pedaly je vec konstrukcni. Dale 6 tka beznadejne se rozpryskavajici u narazu, ty preruzne materialy proste nemohou drzet taznost!!!
BMW je shitofka.
Napriklad prvnim vozem s nebrzdenim, jako toyota, byla pred 20 lety jeep, lide si mylily pedaly, brzda nebyla napravo pod volantem kvuli tluste prevodarne.
Znicene koule a nohy do O to uz je jen takova tresnicka.
Stalo se.
V 3 jce treba nejde dat nohy pod sedadlo ridice, co to navrhlo, takove neco a co si to koupilo? >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 :yes:
On je trošku debilní, takže ho nech vykecat a on po několika reakcích na své příspěvky zase odleze.
Otázka od človeka ktorý je v tomto smere praxou nedotknutý. >😒]
[odkaz]
[odkaz]
Stejně se tu ale najde kupa bmw fans, co budou tvrdit, že se do M5 hodí jedině gumáky (nemyslím holínky) 😉