Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

BMW M5: Cena pro český trh

59 komentářů

Avatar - Rubb
Rubb
Možná jsem blázen, ale myslím, že emko by si zasloužilo kovové pedály...
Avatar - lordlord
lordlord
nema je ani 1m a x5m
Avatar - white label
white label
Tím hůř pro BMW a jeho zakazníky a naopak líp pro tuningové/tuzingové firmy... :no: 8-s
Avatar - Parda71 (BMWfans)
Parda71 (BMWfans)
Je to hodně blbé, asi BMW doufá, že zákazníci využijí BMW Performance a připlatí si za ně.
Avatar - white label
white label
Blázen nejsi, taky to nechápu, ale to je bohužel problém (nejen) M5ky i u minulých generací..., třeba taková RS6ka je má. Podle mě jednoznačně šetření na nesprávném místě. Já bych "kovové" (kombinace "hliníku"+gumy) nabízel za příplatek i k ostatním modelům, nebo aspoň k M-paketu.
Avatar - boost.
boost.
Tak u M-paketu bych to možná i pochopil, ale eMka by měla mít kovový pedály...
Avatar - white label
white label
Jasně, dyť to přesně tak píšu... 😉
Avatar - Parda71 (BMWfans)
Parda71 (BMWfans)
Ale o˙ tom zde už dobrou čtvrthodinu hovoříme, Mlho!
>😁
Avatar - beibej
beibej
A jste si jistý že to jsou fota interiéru M5? Není to 520D s M paketem? Vypadá tak nudně a obyčejně :no:
Avatar - Parda71 (BMWfans)
Parda71 (BMWfans)
Rozeber prosím pojem nudný a naopak zábavný interiér, jsem na to moc zvědav!
A když teda pomineme tuto slovní nesmyslnost, jež si použil mi vysvětli, jak by tě interiér nového BMW M5 zaujal, abys o něm prohlásil, že se ti líbí a pojmy nudný a zábavný pro jednou vynechme. Ano, kovové pedály, o nichž je diskuze výše, kabině M5 chybí, ale co dál. Volant je eMkový, velice kvalitní a příjemný na omak, průměr bych řekl tak akorát. Volič SMG je atypický, jež jinde nenajdeš (ani v 520d)+ pádla pod volantem. Na sedačky snad nelze říct křivého slova, tak co bys teda ještě vylepšil? Na budíky dal hustý polep? Dal do barvy rámečky ventilace, nebo potahy s plameny?
Neber si tohle nějak osobně, ale mě naprosto irituje, když si kdokoliv stěžuje na jakousi nevýraznost či málo změn kabin sportovních verzí aut oproti normálu. A to jak v případě M5, tak třeba Fabie RS. Co by tedy měli automobilky do kabin výkonných verzí instalovat, aby změn bylo dost, jinými slovy bych rád viděl příklad automobilu, jehož sportovní verze se odlišuje od běžné adekvátně. Mě osobně například vyvedení kabiny nové M5 (až na ty pedály) naprosto vyhovuje a kdybych byl jo rozmařilý, tak mi BMW je schopno nabídnout pomoc v programech BMW Individual a BMW Performance.
Avatar - stene
stene
Co když je vlastník Zondy a hledá něco na běžné ježdění? 😄 Pak bych možná i to zklamání pochopil. Když se ale člověk podívá na předchozí generace, interiéry "zábavnější" nikdy nebývaly, takže těžko teď kritizovat.
Avatar - Parda71 (BMWfans)
Parda71 (BMWfans)
Přesně tak, navíc BMW nikdy nebylo pro pozlátko, ale na využitelnou a pragmatickou parádu, jež byla funkční.
Avatar - positivemind
positivemind
Nemá smysl se čertit a vůbec na tyhle příspěvky reagovat, argumentace se stejně nedočkáš.
Avatar - zdravy rozum
zdravy rozum
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Machýrek
Machýrek
Ty vole co tohleto ma byt >😁 >😁 >😁 >😁 >😁
Avatar - zdravy rozum
zdravy rozum
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - zdravy rozum
zdravy rozum
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Parda71 (BMWfans)
Parda71 (BMWfans)
Trefná reakce člověka, jež ještě asi neměl s místním pošukem čest, to sedlo jak pr.el na hrnec :yes:
On je trošku debilní, takže ho nech vykecat a on po několika reakcích na své příspěvky zase odleze.
Avatar - jurajos
jurajos
A nie sú kovové padály klzkejšie a nemá klasická guma v kontakte s podrážkou lepšiu, ako to nazvať "priľnavosť" ?

Otázka od človeka ktorý je v tomto smere praxou nedotknutý. >😒]
Avatar - white label
white label
Jde o kombinaci: kov + guma (viz včera 17😁7)....
Avatar - Ham.
Ham.
Tak tohle není ani M3 ani 1M, je to elegantní a pohodlný sedan a tam se kolotočové prvky nosí jen velmi, velmi decentně, nitě na volantu, otáčkoměr s logem no a pak už můžeš hledat 5 rozdílů proti standardní verzi, asi je nenajdeš. Já myslím, že je to dobře, kvalitní a decentní interiér se neprzní, kouzlo těchto nadupaných sedanů je, že vypadají skoro jako třeba 520d ale jsou "trochu" rychlejší (ani exteriérové prvky se nepřehánějí, prostě jen to co je nezbytně nutné třeba k uchlazení brzd a thats it). Podívej se do 911, ve starém modelu pedály černé jak noc, v novém modelu černé, orámované tenkým rámečkem po vzoru Panamery a že je to nějaký sporťák. Na kovové pedály auta nejezdí.
Avatar - Rubb
Rubb
To sice nejezdí, ale třeba Ferrari používá výhradně vrtaný hliník a to už je dle mého nějaký sporťák... Navíc je to věc ze světa motorsportu, takže bych to pouze jako pozlátko rozhodně nebral - zvlášť k ceně M5... ;-\
Avatar - white label
white label
Čistě vrtaný hliník by to být nemusel, ale takové "gumokovové" pedály ala RS6 by M5ce slušely určitě mnohem víc, než lacině vypadající "gumáky".
[odkaz]
[odkaz]
Avatar - Rubb
Rubb
Osobně se mi taky líbí víc ty "gumokovové". Vrtaný hliník jsem vzpomněl kvůli tomu, že se tu někdo oháněl sporťáky 😉
Stejně se tu ale najde kupa bmw fans, co budou tvrdit, že se do M5 hodí jedině gumáky (nemyslím holínky) 😉
hand
10 litru >😁 >😁 >😁 >😒] :yes:
Avatar - Ham.
Ham.
E AMG má dokonce jen 9,8 litru >😒] >😒] >😒]
Avatar - Parda71 (BMWfans)
Parda71 (BMWfans)
Jste jak malí >😁
Avatar - Ham.
Ham.
Sranda musí bejt i kdyby na M5 nebylo
Avatar - Parda71 (BMWfans)
Parda71 (BMWfans)
>😁 :yes:
Avatar - zdravy rozum
zdravy rozum
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
hand
presne, jedine spravne auto pro CHlapa s gulama je chipnuta Oktavka v kamnech :yes: :yes: :-!
Avatar - boost.
boost.
a s fialkama a šíbrem 😉
Avatar - zdravy rozum
zdravy rozum
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Mig_35
Dřív stálo za to připlatit si za exkluzivitu. Dneska má M5 stejný motor jako dvě další SUV, sedmička a pětka GT. Jenom trošku víc přeplňovaný. Teď se k tomu ještě přidá X-drive (předpokládám, že se jich objedná daleko víc než poctivých zadohrabů) a z legendy zůstane tak leda ***
Avatar - stene
stene
Jestli bude jízdníma vlastnostma o třídu výš, než jmenovaná auta, jakože asi jo, tak mi je celkem fuk, že má stejný motor. Co by měli říkat vlastníci SLS nebo Gallarda? Víc mi vadí, že je přeplňovaný... A volitelně x-drive mi vzhledem k R8 nebo Lambům nepřijde jako zas takový průšvih, i když bych do něj jako zákazník nešel. Ale částečně rozumím. Mělo být udělané jako vyladěný celek a Bůh ví, co za kompromisy v konstrukci nebo nastavení auta použití x-drive znamená...
Avatar - positivemind
positivemind
😁rive má u tohohle auta víc než smysl. Pokud ho nechceš jen na machrování na vesnici, ale i třeba na jízdu v zimě nebo na mokru, x-drive se hodí. Bude 100% měkčí než starší M5, stává se z toho takový exkluzivnější cestovák. A za mě je to jen dobře, výkonný sedan se 4x4 je nejlepší volba pokud nepotřebuješ vozit psa :yes😒br />
Na blbiny tu zůstává M3, 1M a Kaipan
Avatar - Parda71 (BMWfans)
Parda71 (BMWfans)
Přesně tak, ono přenést 400kW jednou nápravou dá práci, tak proč si ji neulehčit. Jasně, nová M5 už nikdy nebude tak ultimativní jako třeba E34, ale to je všechno v přímých souvislostech s váhou, velikostí a především dobou, v jaké M5 F10 vzniká. Takže se takovým věcem může divit jen člověk, jež si neumí utřídit souvislosti. To samé nová M3. Asi těžko lze ve 21. století vytvořit 1,2 tuny těžkou hravou hračku bez elektronických fičur na základě sedanu střední třídy... Ale tady už jsem zaběhl do tématu, jež by vydalo na sálo dlouhou diskuzi.
Mig_35
Z původní myšlenky toho auta už nezbylo nic. Teď z toho bude BMW RS6.
Avatar - Parda71 (BMWfans)
Parda71 (BMWfans)
Původní myšlenka bylo udělat z rychlého sedna v sérii super rychlý sedan. Já myslím, že i u F10 /F11 je tohle splněno. Absolutně nechápu, kde vidíš problém. Pokud tedy nejsi schopen pochopit fakt, že čistě racionálně dnes nelze konstruovat a vyrábět auta, jako v 90. letech.
BMW RS6? Tady jsi hodně ustřelil...
figurka
Už to naznačuje Parda. Jaká tedy byla původní myšlenka auta.
Avatar - Ham.
Ham.
Dřív jako dneska, M5 je poměrně těžký sedan a na sportování není. Na to jsou legendy jako M3 (současná i budoucí). M5 je prostě relativně velmi pohodlná kára, která je velmi rychlá v přímce, 4x4 si určitě objedná nadpoloviční většina lidí protože chce jezdit bez problému za zhoršených podmínek. Pokud chceš sportovat tak musíš do 3er ale to platilo i v minulosti. Určitě to bude schopný konkurent třeba Panameře (což je opět těžký luxusní sedan byť nabušený a na sportování je tu 911 nebo i Boxter).
Mig_35
Před-předchozí M5 platila za velmi zábavné auto, s exkluzivní motorizací, dala se pořídit s manuálem. S pohonem 4x4 a přeplňovaným motorem to bude úplně něco jiného. I předchozí M5 s zapnutým M-módem mohl řídit jen dobrý řidič, tohleto zvládne i blondýna.
Avatar - Machýrek
Machýrek
Podivej na Lotus a jejih plany na nove modely, pokud chteji prodavat vice aut, musi se prizbusobit vice vkusu mainstreamu - a tim mainstreamem mam v tomto pripade na mysli prave treba BMW - ktere ve svem segmentu jednoznacne mainstreamem je - nova M5 je proste poplatna dnesni dobe. Nejsem asi uplne mimo misu, kdyz napisu, ze M5 nasledujici generace nekdy za x let vyvola opet reakce typu "stare dobre casy...".
Mig_35
550i / Xi po velmi mírném tuningu bude dosahovat naprosto stejných dynamických vlastností jako M5. Viz tuning od firmy Schnitzer. Prakticky ji pohání úplně stejný motor. Stojí za to si připlácet?
Avatar - Parda71 (BMWfans)
Parda71 (BMWfans)
Určitě to není stejný motor. Chce to lépe nastudovat problematiku...
Mig_35
Motor je stejný, přeplňování je jiné
[odkaz]
chce to lépe nastudovat problematiku
Avatar - Parda71 (BMWfans)
Parda71 (BMWfans)
Takže to snad je jiný motor, nebo ne??? Nárůst 100kw se musel projevit i jinde zákonitě.
Avatar - petrumr
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - positivemind
positivemind
Jo, start-stop u takových aut je trošku na palici. Ale pomáhá to snížit spotřebu, ukojí to nejednoho eurokomisára a určitě to půjde vypnout 😄
Avatar - Machýrek
Machýrek
Samozrejme, ze to jde vypnout.
Avatar - Parda71 (BMWfans)
Parda71 (BMWfans)
Lépe bych to neřekl :yes:
Avatar - petrumr
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Parda71 (BMWfans)
Parda71 (BMWfans)
Pokud vím, tak je součástí BC. Nicméně důležitější je u přeplňovaného motoru teploměr oleje, jež nechybí.
Další věcná poznámka, jež je namířená naprosto špatně, tedy přesně podle tvého stylu?
Avatar - petrumr
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - curwasportiva
curwasportiva
Další defensova ovce >😒]
Avatar - Parda71 (BMWfans)
Parda71 (BMWfans)
Board Computer.
Na zbytek nehodlám reagovat, neb by to byla v tvém případě ztráta času, každý si asi udělá o tobě obrázek díky těmto tvým plkům sám. Jeden větší nesmysl než druhý.
Pořád lepší M5 pro kolotočáře, než HTP pro tebe 😉
figurka
A mazané je turbo čím ? Taky vodou ? Vzhledem k tomu, že olejová náplň se na provozní teplotu ohřeje za podstatně delší dobu než voda v chladícím systému, je údaj o teplotě oleje směrodatnější pro plné využití potencionálu motoru.Dochlazování je k ničemu pokud není současně zajištěna cirkulace oleje.
Avatar - Parda71 (BMWfans)
Parda71 (BMWfans)
Namáháš se zbytečně... On tohle nepochopí, co taky čekat od člověka, který ti tvrdí, že automatická převodovka nemá spojku 😒
xmikm36
Videli jste Top Gear s novou M5? [odkaz]