Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

BMW M5: Cena pro český trh

David Bureš David Bureš 27. 9. 2011 • 07:35
133
59
Zobrazit náhledy (133)
BMW M5 BMW M5 BMW M5 BMW M5 BMW M5 BMW M5 BMW M5 BMW M5 BMW M5 BMW M5 BMW M5 BMW M5 BMW M5 BMW M5 BMW M5 BMW M5 BMW M5 BMW M5 BMW M5 BMW M5 BMW M5 BMW M5 BMW M5 BMW M5 BMW M5 BMW M5 BMW M5 BMW M5 BMW M5 BMW M5 BMW M5 BMW M5 BMW M5 BMW M5 BMW M5 BMW M5 BMW M5 BMW M5 BMW M5 BMW M5 BMW M5 BMW M5 BMW M5 BMW M5 BMW M5 BMW M5 BMW M5 BMW M5 BMW M5 BMW M5 BMW M5 BMW M5 BMW M5 BMW M5 BMW M5 BMW M5 BMW M5 BMW M5 BMW M5 BMW M5 BMW M5 BMW M5 BMW M5 BMW M5 BMW M5 BMW M5 BMW M5 BMW M5 BMW M5 BMW M5 BMW M5 BMW M5 BMW M5 BMW M5 BMW M5 BMW M5 BMW M5 BMW M5 BMW M5 BMW M5 BMW M5 BMW M5 BMW M5 BMW M5 BMW M5 BMW M5 BMW M5 BMW M5 BMW M5 BMW M5 BMW M5 BMW M5 BMW M5 BMW M5 BMW M5 BMW M5 BMW M5 BMW M5 BMW M5 BMW M5 BMW M5 BMW M5 BMW M5 BMW M5 BMW M5 BMW M5 BMW M5 BMW M5 BMW M5 BMW M5 BMW M5 BMW M5 BMW M5 BMW M5 BMW M5 BMW M5 BMW M5 BMW M5 BMW M5 BMW M5 BMW M5 BMW M5 BMW M5 BMW M5 BMW M5 BMW M5 BMW M5 BMW M5
Pátá generace BMW M5 (F10) bude na českém trhu stát 2.597.500,- Kč.

Nová generace BMW M5 (F10) je již k dispozici českým zájemcům. Na českém trhu bude tento rychlý sedan stát 2.597.500,- Kč. To je více než kolik stojí konkurenční Mercedes-Benz E 63 AMG.

Nová M5 má pod kapotou místo atmosférického vidlicového desetiválce turbodmychadlem twin-scroll přeplňovaný osmiválec, rovněž uspořádaný do V. Díky dvoustupňovému dopingu, přímému vstřikování a variabilnímu nastavení ventilů Valvetronic dává z objemu 4395 cm3 největší výkon 412 kW (560 k)/6000-7000 min-1. Na zadní nápravu je přenášeno maximálních 680 Nm, které jsou k dispozici v rozmezí 1500-5750 min-1, a to pomocí sedmistupňové dvouspojkové převodovky M DCT s elektronikou Drivelogic.

Ostrý sedan z Mnichova zrychlí z 0-100 km/h za 4,4 s, maximální rychlost je elektronicky omezena na tradičních 250 km/h. Při objednání M Driver's Package M5 dosáhnout rychlosti až 305 km/h, na českém trhu však tento paket zatím není možné objednat.

Kombinovaná spotřeba paliva M5 klesla díky rekuperaci brzdné energie a funkci Auto Stop/Start na hodnotu 9,9 l/100 km.

Konkurenční Mercedes-Benz E 63 AMG je od letošního roku poháněn novým motorem 5,5 V8 biturbo o výkonu 386 kW (525 k) a točivém momentu 700 Nm. Mercedes-Benz E 63 AMG na českém trhu stojí 2.532.000,- Kč. Za 202.699,- Kč je možné si pořídit paket AMG Performance zvyšující výkon na 410 kW (557 k), vrchol točivého momentu vzroste na 800 Nm. Za další příplatek 78.408,- Kč je možné odstranit omezovač rychlosti a zvýšit maximální rychlost E 63 AMG na 300 km/h.

Audi přímého konkurenta M5 v současnosti nevyrábí, aktuální S6 je s výkonem 309 kW příliš slabá, RS6 minulé generace se přestalo prodávat loni.

BMW M5 bude na českém trhu vybaveno šesti airbagy, kontrolou tlaku v pneumatikách, čtyřzónovou automatickou klimatizací, adaptivními tlumiči DDC (Dynamic Damper Control), bi-xenonovými světlomety, předním a zadním parkovacím asistentem PDC, dešťovým senzorem, vyhříváním předních sedadel a head-up displejem.

Paket Surround View zahrnující zadní kameru a boční kamery monitorující prostor kolem vozu je za příplatek 27 tisíc korun, aktivní tempomat s funkcí Stop&Go stojí 39.075,- Kč, za vyhřívaný volant připlatíte 6.300,- Kč. Příplatek za HiFi systém "Professional" s 16 reproduktory činí 24.700,- Kč, za BMW Night Vision pak 50.425,- Kč.

BMW M5 (F10) - technická data a srovnání s konkurenty
ModelBMW M5 F10Mercedes-Benz E 63 AMGAudi RS 6
Motor4,4 l V85,5 l V85,0 FSI V10
Převodovka7DCT7A6A
Zdvihový objem [cm3]439554614991
Válce/ventily8/48/410/4
Největší výkon [kW/min-1]412/6000-7000386/5250-5750426/6250-6700
Největší toč. mom. [Nm/min-1]680/1500-5750700/1750-5000650/1500-6000
Max. rychlost [km/h]250250250
Zrychlení 0-100 km/h [s]4,44,34,5
Komb. spotřeba [l/100 km]9,99,813,9
Cena [Kč]2.597.500,-2.532.000,--

Témata
Autorizovaný prodej Servis osobních aut Autobazary Pneuservisy Náhradní díly
15. 4. 2012 03:02
Nova M5 nadchla v Top Gearu
Videli jste Top Gear s novou M5? [odkaz]
Avatar - Rubb
19. 11. 2011 06:55
Re: Pedály
Osobně se mi taky líbí víc ty "gumokovové". Vrtaný hliník jsem vzpomněl kvůli tomu, že se tu někdo oháněl sporťáky ;-)
Stejně se tu ale najde kupa bmw fans, co budou tvrdit, že se do M5 hodí jedině gumáky (nemyslím holínky) ;-)
Avatar - white label
18. 11. 2011 19:45
Re: Pedály
Čistě vrtaný hliník by to být nemusel, ale takové "gumokovové" pedály ala RS6 by M5ce slušely určitě mnohem víc, než lacině vypadající "gumáky".
[odkaz]
[odkaz]
Avatar - Rubb
18. 11. 2011 12:04
Re: Pedály
To sice nejezdí, ale třeba Ferrari používá výhradně vrtaný hliník a to už je dle mého nějaký sporťák... Navíc je to věc ze světa motorsportu, takže bych to pouze jako pozlátko rozhodně nebral - zvlášť k ceně M5... ;-\
Avatar - Parda71 (BMWfans)
3. 10. 2011 21:18
Re: Stojí to za to?
Takže to snad je jiný motor, nebo ne??? Nárůst 100kw se musel projevit i jinde zákonitě.

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerát Zobrazit nabídku