Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Citroën C4 Aircross: Třetí do party

Se svou verzí Mitsubishi ASX přispěchal taky Citroën. Nejmenšího modelu značky s víceprvkovou zadní nápravou se dočkáme v létě 2012.
Zpět na článek
3. 10. 2011 10:04
neregistrovaný "Bjoern"
30. 9. 2011 12:15
30. 9. 2011 12:18
30. 9. 2011 13:16
30. 9. 2011 13:36
30. 9. 2011 14:24
30. 9. 2011 14:18
30. 9. 2011 15:50
30. 9. 2011 14:51
30. 9. 2011 17:18
30. 9. 2011 19:11
1. 10. 2011 15:18
1. 10. 2011 20:05
3. 10. 2011 08:39
30. 9. 2011 16:14
30. 9. 2011 16:20
30. 9. 2011 16:22
30. 9. 2011 16:35
30. 9. 2011 18:01
30. 9. 2011 18:29
30. 9. 2011 19:24
30. 9. 2011 18:42
30. 9. 2011 20:48
30. 9. 2011 23:44
30. 9. 2011 23:58
Avatar - 3_diamanty
30. 9. 2011 11:20
sranda ze ste to nedali rovno do jedneho clanku
ale aj tak peugeot sa mi paci najviac ;-)

tie citroenovske svetla predne aj zadne to je fakt na mna vela, aj masku ma peugeot krajsiu ;-) pre mna teda, kazdy ma svoj nazor
Rozbalit vlákno
3
Avatar - WinDiesel
30. 9. 2011 11:37
Re: sranda ze ste to nedali rovno do jedneho clanku
O VW a Škodě klidně napíšou několik článků o 1 autě (naposledy o Citygo), a tady jsou 2 auta, i když z jiného chovu. Tak proč ne. :-)
Avatar - 3_diamanty
30. 9. 2011 11:53
Re: sranda ze ste to nedali rovno do jedneho clanku
ok pravda, lenze o skode sa myslim toho viacej napise a diskutuje ako o citroene, tam keby urobil ijeden clanok a bolo by tam 600 prispevkov bolo by to dost neprehladne myslim ;-) ale tu keby tieto dve auticka dali do jedneho clanku s fotogaleriami nic by sa nestalo :-)

ale ok dostal si ma
30. 9. 2011 16:18
Re: sranda ze ste to nedali rovno do jedneho clanku
Souhlas, Peugeot vypadá nejlépe :yes:
Avatar - LEGOPARK
30. 9. 2011 11:38
Cena v porovnani s DS4
Vcelku by ma zaujimalo, ako to bude s cenou v porovnani s DS4 ?
Rozbalit vlákno
14
Avatar - 3_diamanty
30. 9. 2011 11:56
Re: Cena v porovnani s DS4
DS4 je podla mna na to co ponuka strasne drahe a neprakticke auto, nehovoriac o tom ze tento diajnovy smer cotroenu sa mne osobne vobec nepaci, je ot take nasilne a na svetlach to vidno najlepsie. Len si pozri predne a zadne svetla 4008 micky a toho noveho C4 Aircrossu, v oboch pripadoch ma peugeot skutocne elegantne prevedenie co sa o citroenovskych chaotickych svetlach neda povedat. O maske uz ani nevravim.
30. 9. 2011 13:24
Re: Cena v porovnani s DS4
Citroen sa podla mna rychlejsie "okuka", Peugeot sa mi paci viac, ale ani tymto Citroenom by som urcite nepohrdol.
Avatar - Hammunasakra
30. 9. 2011 12:14
Re: Cena v porovnani s DS4
Cenově se budou určitě "překrývat" (zato složení potencionálních zákazníků myslím VŮBEC NE :-)
30. 9. 2011 12:30
Re: Cena v porovnani s DS4
Proc? Cvok jako cvok.

Mimochodem - zadni okna jsou taky napevno, nebo uz tam pro zicher nejsou vubec?
Avatar - Hammunasakra
30. 9. 2011 12:42
Re: Cena v porovnani s DS4
Ad zadní okna - no comment (tohle je OPRAVDU - dle testů - nejlepší vůz své kategorie ;-)
Ad cvok - tohle je OPRAVDU - velmi pravděpdobně - nejlepší vůz své kategorie :-)
PS: CO byste volil vy (jako NEcvok? ;-)
30. 9. 2011 12:57
Re: Cena v porovnani s DS4
Ja se nerad pohybuju v rovine bych.

Vzhledem k tomu, v jakych vodach lovim, mne kategorie techto HBxSUV (nebo co to je za kockopsy) dokonale miji.

Designove je to typicka krec po francouzsku: Vsichni maji svetla takhle, tak my je dame uplne jinak a jeste je protahnem dolu, at se nepodobaji zadnym jinym. Vsichni delaji C sloupek viditelny, tak my ho zakryjem - jejda, on ho nekde uz nekdo zakryl! :-O A tak my ho teda udelame jen tak jako do pulky a bude to. A jeste tam namontujem dopredu co nejvetsi hubu, at to vypada, ze chce sezrat nejen cestu pred sebou, ale i auta pred sebou a autobus Student Agency i se stevardkami. A nacpem tam LEDky a furu chromu a bude to premie jako hrom...
Avatar - Hammunasakra
30. 9. 2011 13:24
Re: Cena v porovnani s DS4
I mne tahle kategorie (jak jsem i zde napsala) "dokonale míjí" ;-)
PS: A s tím designem - to je skoro LEGRACE ("hlavně" dle NĚJ posuzovat věc TAK "složitou" a sofistikovanou jako je auto).
Těch modelů (které se občas mírně odlišují i ve slabších a silnějších verzích) a pak jejich faceliftů je za ty roky už TOLIK, že být ORIGINÁLní je opradu TĚŽKÉ (a tak se OPRAVDU "řeší" bubosti typu sloupek B či C takový/makový větší/tlustší menší/skoroNEviditelný atd...
... a skoro všude čtu o tvaru světlometu (ale NE o tom jaký má světlo dosvit a rozptyl) a ... a tak dál (jistě víte co chci říct :-)
PPS: Prostě tahle auta (tedy "dárce orgánů" ASX) jsou "povedená" a představující naprostou ŠPIČKU ve své kategorii (i zde je totiž použit "přístup" jaký mi TAK "vyhovuje" u C5, tedy že vůz "nižší" třídy je postaven na platformě vozu VYŠŠí třídy :yes: :-) - a nikoli OBRÁCENĚ! :no: 8-s
Pěkný den (s asi NEJlepším vozem své kategorie, Mitsubishi ASX - a jeho "klony" ;-)
Avatar - Ronault.
30. 9. 2011 17:12
Re: Cena v porovnani s DS4
Takže už máš sepsanou objednávku na 3 kusy DS4 a C4 Aircross.

K těm oknům. DS4 má takovou věc, říká se jí klimatizace. Asi to v autě nemáš, ale věř, že díky ní tě nesundávací zadní okénka trápit až tolik nebudou.
Avatar - Hammunasakra
30. 9. 2011 17:29
Re: Cena v porovnani s DS4
(Elektricky) STAHOVACí zadní okno má smysl JEN v případě že musíte nechat vůz delší dobu na pražícím slunci, PAK krátkodobé stažení i zadních oken (a rychlé "vyvětrání") vozu dává smysl, jinak ...
(a klientela DS4 se s tím že se nestahuje zadní okno asi až tak NEtrápí.. :-)
Avatar - Ronault.
30. 9. 2011 19:11
Re: Cena v porovnani s DS4
Samozřejmě, využití by se v tomto případě našlo, ale ona to nakonec zvládnout i 2 stahovací okna, není to hangár k provětrání, plus něco vyřeší zatmavená okna.

(Přiznám se, že mě aktuálně ani tolik netrápí, že se mi nestahuje řidičovo okno >:D )
3. 10. 2011 07:29
Re: Cena v porovnani s DS4
Jasne, na co stahovaci okna...

Osobne by mne zajimalo, co byste psali, kdyby nesla stahovat zadni okna treba ve ...Fabii RS --> ? >:D

To uz by asi nebyla takova banalita, co?
neregistrovaný "Bjoern"
3. 10. 2011 10:04
Re: Cena v porovnani s DS4
Fabia je klasický 5-dveřový hatchback. Myslím že u DS4 jde o něco jiného. Celý vůz byl navržen jako coupe ale navíc dostal zadní dveře, které i přes svůj užší rozměr umožní lidem dozadu nastoupit mnohem pohodlněji jak by tomu bylo u 3-dveřového vozu. A v 3-dv. coupe nebo hatch to zadní okno stejně nelze otevřít (třeba jako u nové Astry GTC).
3. 10. 2011 11:12
Re: Cena v porovnani s DS4
3dverove auto ma obvykle vetsi dvere a pocita se s nim hlavne pro ty dva vpredu. U 4, nebo 5ti dverovych se pocita i se zadnimi cestujicimi.
To tvoje kupe s dodelanymi zadnimi dvermi, co nemusi mit otviraci okna je jinak normalni 5dverovy HB asi jako AR Giulieta ( [odkaz] ), ve ktere se okna otevrit daji a nikomu to nepripadlo divne...
Ale to je fuk, jde o to, ze se jedna o Citroen a tak pevna zadni okna nejsou na zavadu, kdezto u te Fabie RS napriklad (taky jen omezena vyroba a vyssi cena) by to byla katastrofa.
Mimochodem - Mazda RX-8 je taky navrhnuta jako kupe, taky ma zadni dvere spis do poctu (dle mne spis nez Citroen) a okno se da aspon vyklopit...
Ostatne ta moje poznamka nahore, kterou to zacalo, bylo jen takove jemne rypnuti, ja bych to dal nerozvadel.
3. 10. 2011 07:19
Re: Cena v porovnani s DS4
Chapu, ze zpoza volantu olitaneho auta, ktere bylo olitane uz v dobe, kdys jeste ani nemel ridicak, se uvazuje jinak a podobne konstrukcni nesmysly BYS klidne toleroval - hlavne, ze koupis avantgardniho frantika a ne nejakeho nemce, vid?
Tak az si jednou svou vlastni praci vydelas pul az trictvrte mega a pujdes si za ne koupit svoje prvni vlastni NOVE auto, tak pak dej vedet, jak jsi s temi pevnymi zadnimi okny spokojeny.
K te klime:
Prave proto, ze ji v aute mam, vim, ze je lepsi mit vsechna okna v elektrice a k tomu i sibr (ten - bohuzel - nemam). Osobne klimu pouzivam kdyz potrebuji odmlzit okna, nebo kdyz jedu opravdu pomalu (typicky v kolone) a je vedro. Jinak preferuji pruvan.
Avatar - Pekelná Micinka
30. 9. 2011 12:06
Tady někdo bude
...zas jednou mít vlhko v kalhotkách. >:-[] ;-)
Rozbalit vlákno
11
Avatar - Hammunasakra
30. 9. 2011 12:13
Re: Tady někdo bude
On tu někdo nosí kalhotky? (no ono to NENí až TAK "výjímečné" :-)
PS: Já tedy (skoro)výhradně tanga ;-)
PPS: A tohle mne moc NEbere (byť ASX s dieslem 1.8 je asi NEJlepší vůz své kategorie) - KDYŽ už takovéhleho "mrňouska", tak DS4 Racing (také 4kolka, ale s "maličko" větším výkonem :-)
Avatar - Pekelná Micinka
30. 9. 2011 12:23
Re: Tady někdo bude
No jo, o potrefené huse to znáš. ;-) >:D Z této trojice se mi nejvíc líbí 4008. Ale uvidíme naživo, u DS4 Asc mě na těch fotkách výše docela zklamal čumák, zejména provedení toho "prolnutí" světel a masky, na skice to vypadá pěkně, ale skutečné provedení moc ne. Naopak mě potěšil detail na C-sloupku.
Avatar - Hammunasakra
30. 9. 2011 12:27
Re: Tady někdo bude
Vzhledem k vašemu původnímu příspěvku (že ten s kalhotkami bude z auta "celý vedle") se tohle MNE NEtýká (že? ;-)
PS: Mitsubishi ASX 1.8 Di-D sice (jak jsem napsala) považuji za NEJlepší vůz své kategorie vůbec, ale ani on, ani jeho francouzské "klony" MNE NE"oslovují" (to NEjsou vozy pro mne - a "povedené" asi budou :yes: :-)
PPS: Já na "designové rafinovasti" až tak NEjsem (tedy snažím se nejdříve koukat na PODSTATU a až PAK na design - a tam spíše na INTERIER, rsp. jak se MI tam "sedí", na vše sahá atp.
30. 9. 2011 12:34
Re: Tady někdo bude
Jestli mas vlhke kalhotky, nebo tanga, to musis vedet sama. A sverovat se nemusis, na to mame stavnatejsi stranky.

Muzu vedet, co te tak zaujalo na ASX?
Pro mne je uz jen vzhledove nestravitelne, o technice nic moc nevim...
Avatar - Hammunasakra
30. 9. 2011 13:27
Re: Tady někdo bude
NEvím jak na tom se svým prádlem jste vy (a jestli jste NEpochopil můj předchozí text), ale pro jistotu ZOPAKUJI:
Tento vůz (tedy "dárce orgánů" Mitsubishi ASX) považuji za NEJLEPŠí ve své kategorii (obzvláště s VYNIKAJÍCÍM motorem 1.8 Di-D), ale MNE osobně NE"zajímá", neb je "pod zónou mého zájmu" (= z tohohle JÁ NEzvlhnu - bylo to DOSTATEČNĚ konkrétní? ;-)
30. 9. 2011 15:41
Re: Tady někdo bude
Supr zeleny :yes:
Avatar - Pekelná Micinka
30. 9. 2011 13:23
Re: Tady někdo bude
PS. nejsou tanga zároveň kalhotky? Ve smyslu malé auto, taky auto. ;-) Vedle na hp je v autofun na titulce taky pěkný, duhový model.
Avatar - Hammunasakra
30. 9. 2011 13:30
Re: Tady někdo bude
Tanga jsou "malé" auto typu (minimálně) DS3, když nakupujete u Lise Charmel (doporučuji!), tak spíše Ferrari 458 Italia ;-)
PS: A ten "duhový model" to NEjsou tanga! To jsou "průměrné plavky" (na "pěkném zadečku", mohu-li soudit :-)
Avatar - Pekelná Micinka
30. 9. 2011 13:45
Re: Tady někdo bude
Plavečky jsou nejlepší bílé a dvojdílné. :-)
30. 9. 2011 15:43
Re: Tady někdo bude
Jednodilne
Avatar - kosmonaut
30. 9. 2011 12:15
Huhu
Tak na jedné straně si Peugeot s přehledem podá Mitsubishi, na straně druhé Citroen předvede, jak lze ASX zmrvit. Takhle kolotočově to auto vypadá zoufale. Škoda designu, který Citroen razil ještě u fantastické C6. Tyhle neuchopitelné, blikající přízraky plné chromu, světýlek a hodinkových sedadel začínají být vyloženě odpuzující. :no:
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Righ
30. 9. 2011 12:18
Marna snaha
Tezko podle me lze na hranaty, vyslovene agresivni a dravy tvary ASX naroubovat soucasny avantgardni styl Citroenu kombinujici francouzskou eleganci s extravaganci a az umeleckym zamerenim designu. Navic tech roztodivnych prvku predevsim na pridi uz zacina byt moc, coz jsem si rikal i ve Frankfurtu u DS5ky, ktera by pritom mela predstavovat designersky to vubec nejlepsi od Citroenu. Skoro to az zavani urcitou bezradnosti - kdyz nemam jasnou myslenku, jasny zamer, tak proste na sebe vrsim ruzny radoby vyjimecny a hodnotny prvky, az je jejich vyslednej shluk proste co nejvic vystredni a uspesne pouta okamzitou pozornost, ktera vsak nema dlouhyho trvani.

Skoda, C-Crosser pritom byl o poznani hezci nez 4007cka, byt tedy latka byla nastavena hodne nizko.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - strýček BOB
30. 9. 2011 12:55
Překombinované...
Přeplácané, překombinované, zadní světla jsou vyložené odporná. Jediné, co je na tom autě zajímavé je ten dehtový motor od mitsu. Slušný automat v nedohlednu, slušný benzín v nedohlednu. Jsem zvědavý na interiér, neb interiér ASX je takový malý bakelitový zázrak... ;-\
Rozbalit vlákno
1
30. 9. 2011 13:04
Re: Překombinované...
...tak to je presne.
Avatar - idam.i
30. 9. 2011 13:06
benzín s turbom
Stále čakám,kto konečne do týchto áut vloží benzínovi turbo motor so 6 stupňovým manuálom.Já naftu apriori nemusím a 1,6 bez turba je slabá.V ASX interier pôsobí hodne plastický,alebo že by platikovo ;-\ ? Pokial by Peugeot použit 1,6 turbo a dal tam interier typu 3008 tak budem silno rozmýšlať
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Blue Sun
30. 9. 2011 13:16
Druhý
Tak porovnáním designu všech tří verzí mi jednoznačně nejlépe vychází Peugeot 4008. Na tvarech ASX je to nejhezčí variace. Citroën, i přes podivnou příď a zadní polosloupek obsazuje druhé místo. ASX doplácí na podivnou designovou vlnu Mitsubishi, jejíž ostré tvary sluší možná Lanceru, ale ASX rozhodně ne.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - gld
30. 9. 2011 13:30
Prečo nie citroen? Lebo mitsubishi.
Tak vám poviem, akú motiváciu bude mať niekto kúpiť si francúzske klony namiesto japonského originálu? Odhliadnuc od ceny, ktorá rozhodne nebude nižšia než v prípade asx je tu ešte dizajn. Som veľký priaznivec citroenu, ale nový aircross je škaredé auto.

Peugeot je na tom lepšie ale stále nie je krajší než ASX.
Rozbalit vlákno
12
Avatar - Hammunasakra
30. 9. 2011 13:42
Re: Prečo nie citroen? Lebo mitsubishi.
Já bych ASX (nebo tyhle dva klony) volila asi skoro URČITĚ s vynikajícím (nejlepším motorem své kategorie) 1.8 Di-D (nebo HDi), ale "lákadlem" (jak se píše v textu) v případě "francouzských verzí" asi opravdu bude 1.6 HDi 82 kW/280 Nm (zvlášť jestli budou za "zajímavou" cenu ;-)
Avatar - gld
30. 9. 2011 14:04
Re: Prečo nie citroen? Lebo mitsubishi.
1.6 HDi sa mi nezdá oproti 1.8 Di-D ako lákadlo. Micu ho ponúka od 24 700 € v druhej výbave. Vzhľadom na sebavedomú cenovú politiku francúzov to ťažko tromfnú.
Avatar - Hammunasakra
30. 9. 2011 15:53
Re: Prečo nie citroen? Lebo mitsubishi.
Ano, samozřejmě záleží na konkrétní cenové politice (volba 1.8 Di-D jako "optimální" motorizace je JASNÁ - o kolik bude "jen" předokolka s 1.6 HDi levnější je otázka - a nakolik je to pro každého "motivační" také.. ;-)
30. 9. 2011 21:38
Re: Prečo nie citroen? Lebo mitsubishi.
Jako bonus ke "skvělému" naftovému motoru z dílny Mitsubishi báječné problémy s regenerací DPF a bude to dokonalá koupě, viz odkaz. Osobně se tam chodím asi půl roku bavit, kterak borce nadšení z naftové ASX docela dobře opustilo....no nic, stane se a občas se někomu opravdu,ale opravdu motor nepodaří,byť papírově je úúúúúúúúúžasný :yes:
[odkaz]
BTW. když motor na naftu, pak z dílny PSA
Avatar - gld
30. 9. 2011 21:50
Re: Prečo nie citroen? Lebo mitsubishi.
Filtre pevných častíc robia problémy v každom aute. Mať takú habaďúru v aute tak to nechám vyrezať a prepáliť softvér v riadiacej jednotke :-!
Avatar - Dan0044
30. 9. 2011 22:17
Re: Prečo nie citroen? Lebo mitsubishi.
DPF filtr je problémová záležitost skoro všude, kde je. Měli s nim problémy příbuzní s Peugeotem, lidi s VW, tak i lidi s ASXkem. Tohle se nevyhýbá žádnému autu s DPF, je to prostě ekologická sr**ka.
btw. ten motor je velmi podařený, kromě toho DPF filtru je opravdu skvělý a měl jsem možnost mluvit s několika majiteli - nevyměnili by ho za jiný.
30. 9. 2011 22:50
Re: Prečo nie citroen? Lebo mitsubishi.
Třeba Toyota má regen. DPF řešenu vstřikem paliva do filtru samostatnou tryskou, žádné vstřikování paliva při expanzním zdvihu,takže žádné těžké frakce nespálené nafty do oleje v klik. skříni, žádné problémy s růstem hladiny oleje, pardon směsi oleje a báječného "maziva" zvaného nafta. PSA má řešeno jinak,ale solidní řešení. Většina výrobců řeší zvýšením teploty spalin ve válci, a to je průser, takže i nafťák v ASX je průser a bude průser v tomto hezkém Citroenu.
Avatar - Ronault.
30. 9. 2011 22:55
Re: Prečo nie citroen? Lebo mitsubishi.
Nejen Toyota, ale i Ford má toto řešení pro ""svá"" TDCi
Avatar - Dan0044
30. 9. 2011 23:13
Re: Prečo nie citroen? Lebo mitsubishi.
Tak přecijen, je to po dlouhé době první diesel od Mitsubishi, jako všechny má dětské nemoci. Aktuáně už je to vyřešeno částečně softwarově a úplně mechanicky. Takže nafťák v ASX není průser a nebude průser ani v tomto divném Citroënu.
Avatar - Ronault.
30. 9. 2011 23:57
Re: Prečo nie citroen? Lebo mitsubishi.
Divný rozhodně není, podle mě je podařenější než ASX. Samozřejmě s dieselem se musí umět a největší potíže s tím budou mít ti, co jezdit neumí.
1. 10. 2011 19:21
Re: Prečo nie citroen? Lebo mitsubishi.
Mohl bys,prosím,definovat, co to je neumět jezdit?
[odkaz]
Tihle všichni neumí jezdit? Si to projdi a a nemluv o neumění jezdit. Nebo to prodáváš?Neblbni, prostě naftový motor od Mitsu je a bude průser. PR řeči jsou pro naivky a neznalé konstrukce.
Avatar - Ronault.
1. 10. 2011 20:03
Re: Prečo nie citroen? Lebo mitsubishi.
Neprodávám, jen jsem generální ředitel Mitsu. >:D Nezastávám se konkrétního motoru, jestli není doladěný jak má, přecejen je to pro ně novinka, tak je to problém. Ale neustálé pláče nad DPF...? Vybrali jste si diesel, většina z problematických kusů motor vyloženě podtáčí atd.
Avatar - KANKUNEN
30. 9. 2011 13:36
Vředy
Ty zadní lampy znázorňují slimáčí ocas. >:D
Rozbalit vlákno
3
Avatar - Hammunasakra
30. 9. 2011 13:40
Re: Vředy
POZNÁMKA: až uvidím slimáka, "prostudovat" jeho "ocas" (konec) ;-)
ad zadní lampy - působí že budou DOBŘE viditelné :yes: :-)
Avatar - KANKUNEN
30. 9. 2011 14:24
Re: Vředy
Já myslel slimáka, ne pana Slimáka. :-)
Avatar - Amerika
30. 9. 2011 14:18
Disproporční
Už jsem to psal u Pažouta, ale tady ještě malinko rozvinu tenhle Citron... Auto je absolutně disproporční.. Předek z C-Crossera a zadek z DS4??? :-O Dyť to je přeci nesmysl a každý s lehounkým citem pro design to musí vědět...... Auto vypadá že se každou chvíli přvrátí dopředu..... Škoda... ASX je z těchto 3 jasná volba :yes:
Rozbalit vlákno
1
30. 9. 2011 15:50
Re: Disproporční
Jak vedle chválím Peugeot, tak tohle tedy opravdu dost špatné. Ale je to opravdu horší než ASX? Může to být kvalitní a dobré auto, ala kabát to má z roku 1996.
30. 9. 2011 14:51
pěkný
Nesnáším francouzský auta, ale musím uznat, že tohle se mi líbí.
Rozbalit vlákno
7
Avatar - Hammunasakra
30. 9. 2011 15:56
Re: pěkný
Já "snáším" C5 V6 Bi-turbo HDi docela DOST dobře, abych pravdu řekla ;-)
PS: A Bugatti Veyron je HODNĚ "nabubřelý" projekt, ale "snášela" bych ho zřejmě také "bez problémů" :-)
PPS: A tenhle Mitsubishi-Peugeot-Citroën se mi vzhledově až tak moc NElíbí, ale jako auto je to VELMI DOBRÉ (nejspíš NEJlepší ve své kategorii :yes: ;-)
Avatar - Ronault.
30. 9. 2011 17:18
Re: pěkný
Já nesnáším koprovku, ale abych řekl, že nesnáším nějakou produkci určitého státu?
Avatar - Hammunasakra
30. 9. 2011 17:25
Re: pěkný
No zvlášť v dnešní "propojené" době - viz Citigo = ČESKÉ auto, navržené NĚMECKÝMI inženýry, smontované na SLOVENSKU ;-)
(o případných dílech z mnoha různých zemí raději NEmluvě :-)
Avatar - Ronault.
30. 9. 2011 19:11
Re: pěkný
Ale nechme omezené pohledy omezencům. ;-)
1. 10. 2011 15:18
Re: pěkný
Je celkem fuk kde se to auto montuje. Průser francouzských aut je, že jsou vyvíjený francouzema a ty uměj udělat akorát design a interiér. Jinak ostatní jejich konstrukční řešení jsou většinou katastrofa. Proto je nesnáším, ne proto, že bych měl nějakou averzi k francouzům.
Avatar - Ronault.
1. 10. 2011 20:05
Re: pěkný
Zvláštní, asi pokulháváš ve znalostech konstrukce. Podíváš-li se jen kousek do historie, tak uvidíš, kdo s jakými konstrukčními řešeními přišel. To, že jsou někteří primitivové a nedokážou je pochopit, to je jiný kolorit našich servisních končin, kde většina je naučena opravit jen Škodu 120 L
3. 10. 2011 08:39
Re: pěkný
Jedno z těch výborných konstrukčních řešení je například detail uchycení tlumiče v těhlici. Normální auta mají díru skrz těhlici a v ní šroub s matkou na konci, čímž se tlumič stáhne. V případě, že šroub nejde povolit se jednoduše uřízne a nahradí novým. V Renaultu vymysleli geniální řešení udělat závit přímo do těhlice. Čili ve chvíli kdy šroub nejde povolit (rozuměj vždycky) se ten zpravidla přetrhne, načež následuje asi 1-2 hodinová anabáze s odvrtáváním šroubu a vykružováním nového závitu. Tímhle stylem je vymyšlený bohužel celý auto, takže proto francouzský auta nesnáším.
Avatar - twistedTSD
30. 9. 2011 16:14
:-/
Tak to teda nic moc. Předek mi přijde strašně překomplikovaný, divný. A zbytek auta na tom o moc líp není... 8-s Zlaté ASX...
Rozbalit vlákno
2
30. 9. 2011 16:20
Re: :-/
Mrkni na Pažouta, vypadá z nich nejlépe ;-) :yes:
Avatar - twistedTSD
30. 9. 2011 16:22
Re: :-/
Teď jsem ho omrknul, s tímhle se to nedá srovnávat. :yes: :-)
Avatar - Katikakus
30. 9. 2011 16:35
AirCross
Soucasny design Citroenu se mi libi a jakoze hodne. AirCross z tohot designu tezi a rozviji ho dal, auto se mi libi. Musim ale rict, ze bratricek od Peugeotu je na tom designove jeste o kus lepe... :yes:
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Dan0044
30. 9. 2011 18:01
Propast
No... Na jednu stranu se skláním před designéry Peugeotu, kteří na zdatně okopírovaný základ Mitsubishi naroubovali vcelku pěkný kabát. Na druhou stranu Citroën šlápl vedle a - ejhle co to vyšlápl. C4 Aircross se příliš nepovedl.
A co se týče porovnání - C4 Aircross a 4008 s ASXkem téměř nelze porovnávat. Razí poněkud jiné styly, jiné směry.
ASX je ucelené, přímé, dodělané a působí jako celek. Ale je designově víc při zemi.
4008 je vepředu velmi dravá, rozmanitá, ale nesourodá a ani nechci vědět, jaký je přední nájezdový úhel. Oproti tomu zadek je asexuální boule s divnym C-sloupkem. To auto je jako svařený ze dvou, či více, s jiným designem.
C4 Aircross je oproti 4008 víc designově sjednocená, působí víc jako celek a kulatý zadek nepůsobí tak divně - už proto, že není až tak kulatý. Ale vypadá z nich nejvíc jako pouze zvýšený hatchback. Ostatní vypadají důstojně robustně, C4 Aircross vypadá jako C4 s jen o něco málo zvýšeným podvozkem.
VÝSLEDEK?
Prosil bych 1x předek Peugeot, 1x zadek Mitsubishi, 1x 1,8 DI-D

PS.: ASX je designově velmi povedené dílo, říkejte si, co chcete. Líbí se mi z nich jako celek nejvíc.
Rozbalit vlákno
2
Avatar - 3_diamanty
30. 9. 2011 18:29
Re: Propast
v pohode kazdy mame dnes moznost vyberu, ty by si bral ASX ja levika, kamarat zase citrona, kazdy si vyberie a o tom to je :yes:

lenze mnoho ludi to nechape a ma pocit ze ked sa im nieco nepaci tak automaticky sa to nebude pacit nikomu, lenze na svete je 6 miliard ludi a tak je logicke ze nie kazdy ma ten isty nazor.

kazdy si vyberie a o to ide

:yes:

ja beriem peugeota a myslim ze aj ten slabsi HDi so 6 manualom uz bude slusna volba
Avatar - Dan0044
30. 9. 2011 19:24
Re: Propast
Tak jasně.... Jen jako ostatní sdílím také svůj názor, částečně taky proto, že se tu ozývají nehezké názory na ASX, bez kterého by tu ti dva nebyli, ale o to nejde, jen jsem měl pocit, že je potřeba říct i názor někoho, komu se ASX líbí víc než ti dva, aby se pomyslné "váhy" alespoň trochu vyvážily. Jinak to nikomu nenutim.
No slabší HDI stačí, ale na druhou stranu, ten diesel je natolik dobrý, že by bylo škoda koupit něco jinýho tady u toho auta :yes:
Avatar - salamoon
30. 9. 2011 18:42
cudne
cudne,preplacane :no:
peugeot zvladol transplantaciu na asx ovela lepsie... jedine pekne ds je ds3...
Rozbalit vlákno
0
30. 9. 2011 20:48
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Del Puento
30. 9. 2011 22:24
CITROEN...? CITROEN!!!
Někdo se holt spokojí s babou, která umí jakžtakž svíčkovou, ale nedá se na ni prostě dívat (made in germany apod.) a někdo holt miluje krásu, ladnost, sexy křivky baby, která se občas plete, kde se píše s nebo z..(made in france specially CITROEN) :-) HOWGH !!
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Perun
30. 9. 2011 23:44
DSair
Nerad to říkám, ale co dobře funguje u řady DS, to tady trochu skřípe. Peugeot si se zadáním poradil mnohem (!) lépe a oproti originálu září jako hvězda.. Citroën tentokrát, naprosto výjimečně, stojí opodál ;-\
Prodeje na diskuzích na ACZ příliš nezáleží, přesto si ale dovolím tipnout na pořadí: Peugeot - Mitsubishi - Citroën.
Uvidím na živo.
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Ronault.
30. 9. 2011 23:58
Re: DSair
Já bych to viděl skoro podobně s prodeji, ale nemyslím si, že to bude až tak zlé. Na živo tolik ty cinkrlátka nevyniknou, ne všechny výbavy je budou mít, takže bych se klidně i k C4 klonil, uvidíme.