Od v poslední době rádoby sportovní značky bych čekal víc. To je samý hybrid, tříválec a podobné takzvané ekopitomosti. Turbovysavače...a nevidím pořádný atmosférický 6 válec ani 8 válec. Eko kraviny? Limity...ale dyť i to jde...třeba pomocí odpojování válců v citymodech atp. Pořádná auta se dnes dělají ve Stuttgartu.
1. Nenapsal jsem ani ň o sportovním SLK, to je jiná třída
2. MB i v C třídě lá 350 CGI...306 koňový atmosférický motor (a nepotřebuje k tomu 2 turba), i v C třídě má 63 AMG = 6,2 litrový atmosférický motor. A je otázka času, kdy i zde bude u MB znovuobjevená technologie s odpojováním válců, která je krom V 12 i u V8 (55 AMG).
Takže, co se motorů týká... eko BMW nechápu. Ale pro toho, kdo se o to nezajímá, co má pod kapotou, tak může mluvit o tom, že má sportovní auto a pod kapotou tříválec...
>:D
BMW v současné době nastavuje nové trendy v oblasti motorů, a tak co se týče 3válců, je dost pravděpodobné, že ho budou ostatní výrobci následovat. Trochu se obávám, že atmosférickým V8 a V12 u Mercedesu hraje labutí píseň. Nejsem z toho zrovna nadšený a můžu jen doufat, že tohle turbo šílenství brzy vyjde z "módy".
3válcové BMW asi nikdy nebude dost sportovní, stejně jako nejslabší motorizace konkurentů. Ne každý prahne po sportovním a výkonném autě ať už jde o jakoukoliv značku včetně BMW. Na sportování je tu stále ještě M3 ;-)
Myslím, že atmosférické velkoobjemové motory ještě nejsou mrtvé...technologie odpojování válců ve městě. 55 AMG umí jezdit na 4 válce. Obdobnou technologii už používají také v Americe. Pro mě je to ideální cesta...
Člověku připadá mluvit u německé trojky o sportovnosti , bohužel, mírně řečeno legrační (spíše smutné), když v nich jsou ve velké většině nesportovní diesly. "Zlatý" atmosférický nebo turbobenzín.
Ano, nové BMW 3 (můžeme to napsat již dnes) je (bude) dokonalé auto středního prémiového segmentu. V podstatě je (bude) to jedno ze dvou, tří nejlepších aut na světě (na světě, Jendo) jaké můžeš mít ve střední třídě.
Kdybys pak hledal nějakou realistickou cenovou logiku v porovnání ke Grande Punto, tak by ti nestačil ten čtyřnásobek, jako realistický poměr bych to viděl někde v rovině legendárního... desetinásobku. Reálnou cenu Grande Punta vidím někde v rovině jedno sta tisíce korun. No a to bávo za milión. Sedí to, co?
GTi má nejspíše pravdu. BMW 3 určitě bude skvělé auto. Ale taky první eko hybrid turbo trojková řada a to mi osobně moc nevoní. I když většině zájemců je to asi jedno, takže proč ne Jen BMW nedává moc na výběr...
Vždyt je to nesmysl..Frekvenci s jakou se obměnují vozy snad překoná většina aut..To na kolik si ho cení výrobce nemá nic společného s realnou hodnotou vozu..Za deset let ztratím na BMW půl milionu a na tom Puntu? Proč? Je předražené a může klidně jezdit po stropě.. :-!
Jen jemnou korekci, rozhodující je, na kolik si to které auto "cení" kupci. A jak vidíš, problém není prodávat auta za milióny, problémem je naopak prodávat auta za pár stováků.
Velmi tě chválím za tvé auto snů :-) když už jsi se tu rozepsal o těch cenách, možná by bylo zajímavé, jak nahlížíš v předmětných souvislostech právě na cenotvorbu VOLVO, když už tedy sis ho vetknul mezi své sny.
Mě by zajímalo, kdo nutí dělat BMW tříválce, zákazníci určitě ne, těm 0,3 litru navíc vadit nebude, zbývají ekoteroristi nebo snižování nákladů s výmluvou na emise. Ještě, že je nafta. Někdo tvrdí, že benzín je jen do sekaček, ale sekačkové motory jsou už v BMW.
Tak jestli tohle BMW myslí s motory (hlavně naftovými šestiválci) a pohony vážně, tak to je slušná hrůza. Ty motory se v ničem neliší od současné E90/E91, jak jako hodlá BMW přesvědčit někoho se současnou 330d, 330xd nebo 335d, aby si novou generaci koupil? To spadli z višně, že tam dají ty samé motory! :no:
A kde je čtyřkolka k 335d? Kde je 330d poladěná nejméně na aktuální výkony v nové 5er? Kde je 335d poladěná na výkony v 535d?
Jsem měl dojem, že se u nové 5er poučili, takže naftové šestiválce pěkně poladili, ke všemu přidali xDrive a k tomu slibují i naftové šestiválcové Mko (v Touringu to bude ideální rodinné auto), ale jestli to takto bude s trojkou, tak vážně nevím, proč kupovat novou trojku, když pětka bude úplně jinde.