Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Nové BMW 3 (F30): Motory, ceny, premiéra 14.října 2011

Jaké motorizace můžeme pod kapotou nové řady 3 čekat? A co nabídne hybridní verze? Základní technický popis nové trojky je tady.
Zpět na článek
30. 9. 2011 19:53
30. 9. 2011 19:57
30. 9. 2011 19:59
30. 9. 2011 23:04
1. 10. 2011 09:12
1. 10. 2011 09:51
30. 9. 2011 20:07
Avatar - CHerokee
30. 9. 2011 19:45
BMW 3 jako V3...
Od v poslední době rádoby sportovní značky bych čekal víc. To je samý hybrid, tříválec a podobné takzvané ekopitomosti. Turbovysavače...a nevidím pořádný atmosférický 6 válec ani 8 válec. Eko kraviny? Limity...ale dyť i to jde...třeba pomocí odpojování válců v citymodech atp. Pořádná auta se dnes dělají ve Stuttgartu.
Rozbalit vlákno
8
Avatar - Ham.
30. 9. 2011 19:51
Re: BMW 3 jako V3...
No ve Stuttgartu se dělají dobrá auta, v Mnichově ale ještě a kousek lepší a to hlavně co se týká motorů. [odkaz]
30. 9. 2011 21:31
Re: BMW 3 jako V3...
Pokud bys v každé druhé diskuzi nepropagoval svůj rádoby sportovní SLK, tak by tvůj příspěvek nevypadal tak trapně :*)
Avatar - CHerokee
30. 9. 2011 23:01
Re: BMW 3 jako V3...
1. Nenapsal jsem ani ň o sportovním SLK, to je jiná třída
2. MB i v C třídě lá 350 CGI...306 koňový atmosférický motor (a nepotřebuje k tomu 2 turba), i v C třídě má 63 AMG = 6,2 litrový atmosférický motor. A je otázka času, kdy i zde bude u MB znovuobjevená technologie s odpojováním válců, která je krom V 12 i u V8 (55 AMG).

Takže, co se motorů týká... eko BMW nechápu. Ale pro toho, kdo se o to nezajímá, co má pod kapotou, tak může mluvit o tom, že má sportovní auto a pod kapotou tříválec...
>:D
1. 10. 2011 10:48
Re: BMW 3 jako V3...
BMW v současné době nastavuje nové trendy v oblasti motorů, a tak co se týče 3válců, je dost pravděpodobné, že ho budou ostatní výrobci následovat. Trochu se obávám, že atmosférickým V8 a V12 u Mercedesu hraje labutí píseň. Nejsem z toho zrovna nadšený a můžu jen doufat, že tohle turbo šílenství brzy vyjde z "módy".

3válcové BMW asi nikdy nebude dost sportovní, stejně jako nejslabší motorizace konkurentů. Ne každý prahne po sportovním a výkonném autě ať už jde o jakoukoliv značku včetně BMW. Na sportování je tu stále ještě M3 ;-)
Avatar - CHerokee
1. 10. 2011 13:43
Re: BMW 3 jako V3...
Myslím, že atmosférické velkoobjemové motory ještě nejsou mrtvé...technologie odpojování válců ve městě. 55 AMG umí jezdit na 4 válce. Obdobnou technologii už používají také v Americe. Pro mě je to ideální cesta...
7. 10. 2011 20:14
Re: BMW 3 jako V3...
Člověku připadá mluvit u německé trojky o sportovnosti , bohužel, mírně řečeno legrační (spíše smutné), když v nich jsou ve velké většině nesportovní diesly. "Zlatý" atmosférický nebo turbobenzín.
1. 10. 2011 06:28
Re: BMW 3 jako V3...
Upozorňuju, že naprosto stejnou strategii s R3 motory připravuje M-B. Btw, není to zrovna Mercedes kdo dává jako jediný do limuzíny čtyřválec? :-)
Avatar - CHerokee
1. 10. 2011 09:19
Re: BMW 3 jako V3...
Jistě, výborná volba pro hotely. Ale taky velkoobjemové V12 a V8 a V6 ...
Avatar - jenik1
30. 9. 2011 19:53
Cena
To je tak dokonalý, že to stojí skoro 4x více na Grande Punto?
Rozbalit vlákno
7
Avatar - Ham.
30. 9. 2011 19:57
Re: Cena
Ano, asi tak desetkrát. Snad nechceš prcka navíc jeden z nejstarších modelů ve třídě porovnávat s přicházející špičkou střední třídy.
30. 9. 2011 19:59
Re: Cena
Ano, nové BMW 3 (můžeme to napsat již dnes) je (bude) dokonalé auto středního prémiového segmentu. V podstatě je (bude) to jedno ze dvou, tří nejlepších aut na světě (na světě, Jendo) jaké můžeš mít ve střední třídě.

Kdybys pak hledal nějakou realistickou cenovou logiku v porovnání ke Grande Punto, tak by ti nestačil ten čtyřnásobek, jako realistický poměr bych to viděl někde v rovině legendárního... desetinásobku. Reálnou cenu Grande Punta vidím někde v rovině jedno sta tisíce korun. No a to bávo za milión. Sedí to, co?
Avatar - CHerokee
30. 9. 2011 23:04
Re: Cena
GTi má nejspíše pravdu. BMW 3 určitě bude skvělé auto. Ale taky první eko hybrid turbo trojková řada a to mi osobně moc nevoní. I když většině zájemců je to asi jedno, takže proč ne Jen BMW nedává moc na výběr...
Avatar - 4hill
1. 10. 2011 09:12
Re: Cena
Vždyt je to nesmysl..Frekvenci s jakou se obměnují vozy snad překoná většina aut..To na kolik si ho cení výrobce nemá nic společného s realnou hodnotou vozu..Za deset let ztratím na BMW půl milionu a na tom Puntu? Proč? Je předražené a může klidně jezdit po stropě.. :-!
1. 10. 2011 09:51
Re: Cena
Jen jemnou korekci, rozhodující je, na kolik si to které auto "cení" kupci. A jak vidíš, problém není prodávat auta za milióny, problémem je naopak prodávat auta za pár stováků.

Velmi tě chválím za tvé auto snů :-) když už jsi se tu rozepsal o těch cenách, možná by bylo zajímavé, jak nahlížíš v předmětných souvislostech právě na cenotvorbu VOLVO, když už tedy sis ho vetknul mezi své sny.
Avatar - white label
30. 9. 2011 20:07
Re: Cena
>:D
Vidíš Jendo, je to "Grande" a ještě k tomu skoro zadarmo, na druhou stranu "přepočtená" cena za bod (punto), je u něj poměrně vysoká... >:-[]
Avatar - KANKUNEN
30. 9. 2011 20:01
Eko nebo výrobce
Mě by zajímalo, kdo nutí dělat BMW tříválce, zákazníci určitě ne, těm 0,3 litru navíc vadit nebude, zbývají ekoteroristi nebo snižování nákladů s výmluvou na emise. Ještě, že je nafta. Někdo tvrdí, že benzín je jen do sekaček, ale sekačkové motory jsou už v BMW.
Rozbalit vlákno
3
Avatar - Pekelná Micinka
30. 9. 2011 23:50
Re: Eko nebo výrobce
A na východě je benzín i do kosaček! >:-[]
1. 10. 2011 06:31
Re: Eko nebo výrobce
Kde vidíš Kankunene jeden reálný sekačkový motor? 1,6turbo???

Baví mě číst tyto bludy ;-)
Avatar - white label
1. 10. 2011 07:15
Re: Eko nebo výrobce
Třeba já kupuju zásadně luxusní automasážní sekačky s dieselem, takže u mě už benzín nemá šanci ani na tomto (travnatém) "poli"... ;-)
1. 10. 2011 08:33
Návrat ke kořenům ...
... trumfne současné BMW svůj dřívější jednoválcový motor 0,25 litru, který v 50. letech požívala v BMW Isetta ? :-)
Rozbalit vlákno
0
Avatar - boost.
1. 10. 2011 11:49
nové fotky a video s M3
Našel jsem nejnovější spy shoty:
[odkaz]

a taky video s novou M3, u níž psali, že to zní jak V6 Biturbo :-O
[odkaz]
Rozbalit vlákno
2
Avatar - CHerokee
1. 10. 2011 13:46
Re: nové fotky a video s M3
Snad aspoň u M3 by mohli zachovat slušný (klasický V8) motor :-(
Avatar - 125S
2. 10. 2011 00:06
Re: M3 Keramické brzdy
Šestiválec mi v m-trojce tolik nevadí, aspoň bude lehčí. Ale spíš mě na videu zaujaly ty brzdy, vypadají jako by byli karbonkeramický :-) .
2. 10. 2011 18:07
motorová hrůza
Tak jestli tohle BMW myslí s motory (hlavně naftovými šestiválci) a pohony vážně, tak to je slušná hrůza. Ty motory se v ničem neliší od současné E90/E91, jak jako hodlá BMW přesvědčit někoho se současnou 330d, 330xd nebo 335d, aby si novou generaci koupil? To spadli z višně, že tam dají ty samé motory! :no:

A kde je čtyřkolka k 335d? Kde je 330d poladěná nejméně na aktuální výkony v nové 5er? Kde je 335d poladěná na výkony v 535d?

Jsem měl dojem, že se u nové 5er poučili, takže naftové šestiválce pěkně poladili, ke všemu přidali xDrive a k tomu slibují i naftové šestiválcové Mko (v Touringu to bude ideální rodinné auto), ale jestli to takto bude s trojkou, tak vážně nevím, proč kupovat novou trojku, když pětka bude úplně jinde.
Rozbalit vlákno
0