Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Chrysler Delta: Nové fotografie

Delta se ve Velké Británii začala prodávat pod značkou Chrysler. Od výchozí verze je k nerozeznání.
Zpět na článek
1. 10. 2011 10:36
1. 10. 2011 12:32
1. 10. 2011 12:37
1. 10. 2011 14:12
1. 10. 2011 10:42
1. 10. 2011 10:45
1. 10. 2011 14:10
1. 10. 2011 19:42
1. 10. 2011 13:15
1. 10. 2011 17:21
1. 10. 2011 18:58
1. 10. 2011 10:36
?
Tak nevím... mám se smát nebo brečet? :no: Otočit lamely v masce o 90° a přelepit loga jistě dalo hodně práce. Takto se buduje prestige? Je to tragikomedie :-(

EDIT: Vedle článku je odkaz na článek z data 26.4.2011 s titulkem "Lancie se nevydají do Severní Ameriky, Chrysler Delta zůstane studií"
"Zatímco Chryslery se do Evropy dostanou jako nové Lancie, opačný postup Fiat nakonec nepoužije."
:-)
Rozbalit vlákno
3
1. 10. 2011 12:32
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
1. 10. 2011 12:37
Re: ?
Napadá mě tedy snad jen Čína... pokud se tam ovšem nenabízí Lancia. V zemích kde se neprodává Lancia, ale Chrysler ano je to rozšíření nabídky logické, ale jinak si nedovedu představit, že dá někdo přednost Chrysleru před originálem. ;-\
1. 10. 2011 14:12
Re: ?
tak ono že by i tahle Delta byla bůhvíjaký originál.... to se nedá moc říct....

Dej tomu šanci.... V Itálii se taky prodává Freemontů x-krát víc, než by se prodalo "originálu"....

Jinak emoce nejsou na místě.... ten model bude v portfoliu Chrysleru okrajový, spíš jen takové dokompletování nabídky, než aby to někdo bral moc vážně.... Ale proč to nezkusit....
1. 10. 2011 10:42
...
Proc ne. Chrysler nema male auta, Lancia zase velke. Takhle se to hezky doplni + se Lancia dostane na trhy, kde se neprodavala a naopak. A Delta je podle me nejkrasnejsi hatchback. :-)
Rozbalit vlákno
3
Avatar - 3_diamanty
1. 10. 2011 10:45
Re: ...
delta je najkrajsi hatch ano ale lancia delta a nie tento nepodarok chrysler delta ;-)

toto by som nechcel ani zadarmo
1. 10. 2011 14:10
Re: ...
Topre tak čekat od někoho tak náročného, jako je ortodoxní fanda korejců, že by si koupil něco italsko/amerického, to si nedovolí ani Marchione....

Tohle není auto pro fajnšmekry tvého kalibru :yes:
1. 10. 2011 13:15
no čo
Vymenit prednu masku za staru a hotovo....žiadne strachy ;-)
Rozbalit vlákno
0
1. 10. 2011 17:21
Delta
Tohle auto je podle mě v jistém směru trochu nedoceněné. Protože ikdyž se snaží tvářit jako stylovka, její síla je podle mě především ve slušné praktičnosti a zajímavém řešení vnitřního prostoru.
Rozbalit vlákno
0
1. 10. 2011 18:58
hmmm
Tak já naopak musím říci, že mě to auto překvapilo a to mile. :yes:
Rozbalit vlákno
0
1. 10. 2011 19:47
Kliniec do rakvy slávnej značky.
Tí Taliani sú fakt šialení. Pre prachy čokoľvek... ;-\ :no:
Rozbalit vlákno
10
1. 10. 2011 19:56
Re: Kliniec do rakvy slávnej značky.
.... bla bla bla.... Británie je pro Lancii zcela minoritní trh, neprodá tam nic.... Tak proč to nezkusit pod jinou značkou, která tam má nějaké jméno a distribuční síť? Ty si jako myslíš, že prodloužený Fiat Bravo je takový klenot, že je zakázané na něm přelepit znáček?

PS: "pre prachy čokolvek...." - kdo by to od tržní firmy čekal, že?
1. 10. 2011 23:34
Re: Kliniec do rakvy slávnej značky.
Ona Lancia mala kedysi asi iný zvuk... Príliš zlá doba.
2. 10. 2011 09:30
Re: Kliniec do rakvy slávnej značky.
poslední pořádné auto od Lancie byla ta hranatá Delta.... Rok 1983? To už je sakra dávno.... Čili ohánět se tím, že si nějak "kazí jméno" atd.je absurdní....
Avatar - del42sa
2. 10. 2011 14:44
Re: Kliniec do rakvy slávnej značky.
ba ne, ona i taková Kapa byla veli dobrým autem se vším co je pro Lancii typické a to zase není tak dávno ;-)

PS: i s Thesis měla Lancia velké ambice a já osobně patřím spíše k těm kterým se Thesis líbila. Někdo ji sice přirovnával k Scorpiu po fl, ale tyhle dvě auta pokud nemáte něco s očima na silnici určitě nězaměníte a v té světle modré metle ta Thesis vypadala na silnici báječně :yes: [odkaz]

takhle si ještě v roce 2010 představovali novou Themu [odkaz]
2. 10. 2011 16:02
Re: Kliniec do rakvy slávnej značky.
ale jo, samozřejmě i po staré Deltě přišly dobré auta.... Nejen ta Kappa, ale třeba i Lybra byla dost povedená a i druhá generace "Y" byla velmi úspěšná.... Ale všechno to byly auta úspěšné jen v Itálii, šlágr typu Delta už se nepodařil.....

A vyvíjet dneska od nuly novou střední třídu by v případě Lancie byl obrovský risk, na 90% předurčený k neúspěchu (o vyšší střední se ani nebavme, tam je to bez šancí....). Ale tohle všechno už jsme tady řešili.... Teď budou nějakou dobu fungovat s těma předělanýma amerikama a u nové generace se uvidí....
1. 10. 2011 21:47
Re: Kliniec do rakvy slávnej značky.
Tohle je kopaní za každou cenu.O ničem...
1. 10. 2011 23:34
Re: Kliniec do rakvy slávnej značky.
Koho si kopol?
Avatar - Achernar9
2. 10. 2011 00:20
Re: Kliniec do rakvy slávnej značky.
Souhlasím. Hřebík do rakve Chrysleru. Takovej hnus se bude prezentovat jako "Cháčko".
Je to už hooooooooooooodně dávno, co Lancia dělala hezký auta a co to jméno mělo zvuk.
2. 10. 2011 20:13
Re: Kliniec do rakvy slávnej značky.
Je to výkon. Jednou ranou przniť dve značky....
Avatar - Barrichello
3. 10. 2011 10:46
Re: Kliniec do rakvy slávnej značky.
No, Delta ještě se zavřeným okem jde, ale C hrysler Ypsilon je nešerednější auto v celé historii, které vyjelo s logem chrysler.
Avatar - Stejsn
1. 10. 2011 20:39
Fiatu definitivně jeblo
Je mi z toho hrozně smutno, mám tu značku (a její podznačky) rád. Ale poslední roky jen zděšeně přihlížím, jak se * k naprosté nekoncepční ekonomické sebevraždě. :-( :'-(
Rozbalit vlákno
0
1. 10. 2011 21:47
to nejvíc smutné
..na podobných diskuzích (až na výjimky) je to, že se přehlíží fakt, že ta Delta je opravdu výborné auto.

Pokud přehlídnu oficiální ceníky a vemu si, za kolik se to auto dá jako skladovka sehnat... tak mě už nenapadá jediný důvod shánět cokoliv v lépe vybavených verzí aut značek jako H/K, opel a podobně.

To auto se dá totiž opravdu sehnat za ceny jiných hatchů nižší střední, ale je to ÚPLNĚ o něčem jiném.. a je jen pro zákazníky smůla, že toto auto více neobjevili.

Je fakt výborné. Prostor, zpracování se s konkurencí nedá srovnat a s klidem a úplně vážně mohu říct, že ve Frankfurtu sem si sedl a nastavil pozici a vyblbl v úplně každém hatchi nižší střdní (chtěl sem si udělat porovnání taky s Bravem), tedy nehodnotím jízdní vlastnosti, které však u tohoto auto jsou taky velmi dobré...a nenašel sem jediné auto, ve kterém bych se cítil líp, případně komfortněji. Ať se bavíme o tom novém korejském zázraku, Golfu a nebo jedničkovém bávu (fakt zklamání)... a nejvíce se tomu BLÍŽIL větší DS5 Citroen...

Faktem je, že tam vystavená verze měla přístrojovku v kůži (což je pro srovnání nírně nefér), ale ani ostatní auta nebyla holátka...,ale proti té Lancii.. Fakt bych ji dal i proti nejnovější konkurenci přednost... a i teď mě mrzí, že sem místo Brava nekoupil právě tu Lancii (tenkrát ještě byla jako novinka pro mě nedostupná, resp. cena neakceptovatelná). Stáloe ybch ji dal přednost před Giuliettou, i dkyž má o chlup horší podvozek, ale v lepší verzi si enmyslím, že by byl nastavený hůř než u brava sport, což je jeden z těch lepších podvozků na rychlou jízdu ve třídě.
Rozbalit vlákno
4
2. 10. 2011 09:33
Re: to nejvíc smutné
Tak Delta je oproti Bravu a Giuliettě někde jinde vnitřním prostorem hlavně proto, že je o 30cm delší.... to už musí být poznat.... ;-)

Bohužel dvojičku Bravo/Delta Fiat pohřbil cenou.... Být Bravo za cenu Meganu a Delta za cenu Brava (čili s T-jetem a střední výbavou za 350tkč), tak je dnes všechno jinak....
Avatar - del42sa
2. 10. 2011 14:40
Re: to nejvíc smutné
ano sám jsem ji měl půjčenou s motorem 1,4 T a musím uznat, že to auto jede velmi dobře , dokonce ani ten recyklovaný vnitřek ala Fiat Bravo mi nevadil, protože ta stříbrná úprava tomu dodávala jakýsi punc něčeho lepšího (luxusnějšího), Jediné co mi vadilo byly ploché sedačky bez náznaku nějakého bočního vedení, tedy spíš jakési "lavice". Jinak souhlas, být to auto za nižší ceny, tak se prodává určitě mnohem více... škoda.
2. 10. 2011 15:56
Re: to nejvíc smutné
.... a ještě tak z toho udělat kombík, tzn. zachovat vnitřní prostor (který je opravdu královský), natáhnout to o 10cm a dát tomu nižsí nakládací hranu, tak máme auto, které bude parádní alternativou pro ty, co nechtějí přerostlé kombíky střední třídy (délka pomalu 5m) a zároveň nechtějí úplně obyčejnou konfekci typu Focus a spol....
Avatar - Ronault.
1. 10. 2011 23:22
Kde jsem to jen viděl...
Koukám na ty fotky, nějak si nemůžu pomoct, ale mám pocit, že jsem tohle auto už někde viděl. Neumíte někdo tu záhadu rozluštit? :-| :-O >:-[]
Rozbalit vlákno
5
Avatar - gld
1. 10. 2011 23:54
Re: Kde jsem to jen viděl...
Technický základ tohto chrysleru pochádza od lancie delta.
Avatar - Ronault.
2. 10. 2011 01:07
Re: Kde jsem to jen viděl...
Povedzte mi Kefalín, co si predstavujete pod takym pojmom "technický základ"? >:-[]

PS: Čekám, že ty jsi tu ironii pochopil, přece nejsi jo-jelito ;-)
2. 10. 2011 07:55
Re: Kde jsem to jen viděl...
Celkovo mám pocit, že Taliani robia divnú politiku. Zatiaľ čo ostatní zbroja vo veľkom, Fiat s výnimkou snáď iba fungl novej Pandy len mení znáčky na kapotách. Amerika pod talianskou značku, Taliansko pod americkou - niečo iné na obale a niečo iné vo vnútri. Európa dnes žiada značku a Taliani núkajú Tesco-produkty...
Avatar - gld
2. 10. 2011 11:32
Re: Kde jsem to jen viděl...
Skôr som prekvapený, že iróniu si nepochopil ty ;-)
Avatar - Ronault.
2. 10. 2011 21:27
Re: Kde jsem to jen viděl...
Sorry, jak píšu, byl jsem upozorněn, že nemám na některé klást moc velké nároky, tak se dle toho řídím >:-[]