Tak nevím... mám se smát nebo brečet? :no: Otočit lamely v masce o 90° a přelepit loga jistě dalo hodně práce. Takto se buduje prestige? Je to tragikomedie :-(
EDIT: Vedle článku je odkaz na článek z data 26.4.2011 s titulkem "Lancie se nevydají do Severní Ameriky, Chrysler Delta zůstane studií"
"Zatímco Chryslery se do Evropy dostanou jako nové Lancie, opačný postup Fiat nakonec nepoužije." :-)
Napadá mě tedy snad jen Čína... pokud se tam ovšem nenabízí Lancia. V zemích kde se neprodává Lancia, ale Chrysler ano je to rozšíření nabídky logické, ale jinak si nedovedu představit, že dá někdo přednost Chrysleru před originálem. ;-\
tak ono že by i tahle Delta byla bůhvíjaký originál.... to se nedá moc říct....
Dej tomu šanci.... V Itálii se taky prodává Freemontů x-krát víc, než by se prodalo "originálu"....
Jinak emoce nejsou na místě.... ten model bude v portfoliu Chrysleru okrajový, spíš jen takové dokompletování nabídky, než aby to někdo bral moc vážně.... Ale proč to nezkusit....
Proc ne. Chrysler nema male auta, Lancia zase velke. Takhle se to hezky doplni + se Lancia dostane na trhy, kde se neprodavala a naopak. A Delta je podle me nejkrasnejsi hatchback. :-)
Tohle auto je podle mě v jistém směru trochu nedoceněné. Protože ikdyž se snaží tvářit jako stylovka, její síla je podle mě především ve slušné praktičnosti a zajímavém řešení vnitřního prostoru.
.... bla bla bla.... Británie je pro Lancii zcela minoritní trh, neprodá tam nic.... Tak proč to nezkusit pod jinou značkou, která tam má nějaké jméno a distribuční síť? Ty si jako myslíš, že prodloužený Fiat Bravo je takový klenot, že je zakázané na něm přelepit znáček?
PS: "pre prachy čokolvek...." - kdo by to od tržní firmy čekal, že?
poslední pořádné auto od Lancie byla ta hranatá Delta.... Rok 1983? To už je sakra dávno.... Čili ohánět se tím, že si nějak "kazí jméno" atd.je absurdní....
ba ne, ona i taková Kapa byla veli dobrým autem se vším co je pro Lancii typické a to zase není tak dávno ;-)
PS: i s Thesis měla Lancia velké ambice a já osobně patřím spíše k těm kterým se Thesis líbila. Někdo ji sice přirovnával k Scorpiu po fl, ale tyhle dvě auta pokud nemáte něco s očima na silnici určitě nězaměníte a v té světle modré metle ta Thesis vypadala na silnici báječně :yes: [odkaz]
takhle si ještě v roce 2010 představovali novou Themu [odkaz]
ale jo, samozřejmě i po staré Deltě přišly dobré auta.... Nejen ta Kappa, ale třeba i Lybra byla dost povedená a i druhá generace "Y" byla velmi úspěšná.... Ale všechno to byly auta úspěšné jen v Itálii, šlágr typu Delta už se nepodařil.....
A vyvíjet dneska od nuly novou střední třídu by v případě Lancie byl obrovský risk, na 90% předurčený k neúspěchu (o vyšší střední se ani nebavme, tam je to bez šancí....). Ale tohle všechno už jsme tady řešili.... Teď budou nějakou dobu fungovat s těma předělanýma amerikama a u nové generace se uvidí....
Souhlasím. Hřebík do rakve Chrysleru. Takovej hnus se bude prezentovat jako "Cháčko".
Je to už hooooooooooooodně dávno, co Lancia dělala hezký auta a co to jméno mělo zvuk.
Je mi z toho hrozně smutno, mám tu značku (a její podznačky) rád. Ale poslední roky jen zděšeně přihlížím, jak se * k naprosté nekoncepční ekonomické sebevraždě. :-(:'-(
..na podobných diskuzích (až na výjimky) je to, že se přehlíží fakt, že ta Delta je opravdu výborné auto.
Pokud přehlídnu oficiální ceníky a vemu si, za kolik se to auto dá jako skladovka sehnat... tak mě už nenapadá jediný důvod shánět cokoliv v lépe vybavených verzí aut značek jako H/K, opel a podobně.
To auto se dá totiž opravdu sehnat za ceny jiných hatchů nižší střední, ale je to ÚPLNĚ o něčem jiném.. a je jen pro zákazníky smůla, že toto auto více neobjevili.
Je fakt výborné. Prostor, zpracování se s konkurencí nedá srovnat a s klidem a úplně vážně mohu říct, že ve Frankfurtu sem si sedl a nastavil pozici a vyblbl v úplně každém hatchi nižší střdní (chtěl sem si udělat porovnání taky s Bravem), tedy nehodnotím jízdní vlastnosti, které však u tohoto auto jsou taky velmi dobré...a nenašel sem jediné auto, ve kterém bych se cítil líp, případně komfortněji. Ať se bavíme o tom novém korejském zázraku, Golfu a nebo jedničkovém bávu (fakt zklamání)... a nejvíce se tomu BLÍŽIL větší DS5 Citroen...
Faktem je, že tam vystavená verze měla přístrojovku v kůži (což je pro srovnání nírně nefér), ale ani ostatní auta nebyla holátka...,ale proti té Lancii.. Fakt bych ji dal i proti nejnovější konkurenci přednost... a i teď mě mrzí, že sem místo Brava nekoupil právě tu Lancii (tenkrát ještě byla jako novinka pro mě nedostupná, resp. cena neakceptovatelná). Stáloe ybch ji dal přednost před Giuliettou, i dkyž má o chlup horší podvozek, ale v lepší verzi si enmyslím, že by byl nastavený hůř než u brava sport, což je jeden z těch lepších podvozků na rychlou jízdu ve třídě.
Tak Delta je oproti Bravu a Giuliettě někde jinde vnitřním prostorem hlavně proto, že je o 30cm delší.... to už musí být poznat.... ;-)
Bohužel dvojičku Bravo/Delta Fiat pohřbil cenou.... Být Bravo za cenu Meganu a Delta za cenu Brava (čili s T-jetem a střední výbavou za 350tkč), tak je dnes všechno jinak....
ano sám jsem ji měl půjčenou s motorem 1,4 T a musím uznat, že to auto jede velmi dobře , dokonce ani ten recyklovaný vnitřek ala Fiat Bravo mi nevadil, protože ta stříbrná úprava tomu dodávala jakýsi punc něčeho lepšího (luxusnějšího), Jediné co mi vadilo byly ploché sedačky bez náznaku nějakého bočního vedení, tedy spíš jakési "lavice". Jinak souhlas, být to auto za nižší ceny, tak se prodává určitě mnohem více... škoda.
.... a ještě tak z toho udělat kombík, tzn. zachovat vnitřní prostor (který je opravdu královský), natáhnout to o 10cm a dát tomu nižsí nakládací hranu, tak máme auto, které bude parádní alternativou pro ty, co nechtějí přerostlé kombíky střední třídy (délka pomalu 5m) a zároveň nechtějí úplně obyčejnou konfekci typu Focus a spol....
Celkovo mám pocit, že Taliani robia divnú politiku. Zatiaľ čo ostatní zbroja vo veľkom, Fiat s výnimkou snáď iba fungl novej Pandy len mení znáčky na kapotách. Amerika pod talianskou značku, Taliansko pod americkou - niečo iné na obale a niečo iné vo vnútri. Európa dnes žiada značku a Taliani núkajú Tesco-produkty...