Testy
při pohledu na kufr tohoto auta nějak nechápu. Svažitá záď auta ubírá v horní části kufru potřebné litry a využitelnou se stává pouze spodní část kufru. Pokud budu štosovat krámy do výšky, tak patrně páté dveře nepůjdou zavřít. [odkaz]
A prečo chceš od SUV taký nezmysel? Na to si kúp Caddy! Niektorí už neviete, jak by ste si kopli...
možná tě to překvapí, ale kufr potřebuji k tomu, abych něco převezl. A pokud mi designer tuto možnost bere jen proto, aby vytvořil nesmyslný designérský prvek, tak to se na mě nezlo, ale to mi hlava nebere. Praktičnost neočekávám od Ferrari, ale od takového auta ano.
Vídám dva (!) v ulici kde pracuju. Je to vážně nepovedený auto - jako facelift se u týhle kačeny dá počítat i čelní náraz nebo pár kotrmelců ze stráně. Tohle je ale marnej boj, zásadní chyby zůstaly a jen dostaly modernější fasádu.
Definuj zásadné chyby. Ak ostanú v rovine dizajnu, beriem. A z praktického hľadiska?
to by som si tiež rád prečítal 😉
lebo zatiaľ v roznych testoch to s Koleosom dopadne vždy +/- rovnako😒br />
negatíva - vzhlaď podivný až šeredný
a potom už len pozitíva a sociálne istoty - slušný podvozok jak na ceste tak do terénu (vychádza z X-trail, takže to nie je len "mestské" SUV)
interiér kvalitný (samozrejme nemusím sa každému páčiť)
Motory slušné, priestor v rámci triedy adekvátny.
Osobne se mi tiež nepáči (aj keď v niektorých farbách sa na to dá pozerať), ale čisto z pohladu cena vs užitná hodnota (bez exteriéru) to nie je vobec zlá ponuka
lebo zatiaľ v roznych testoch to s Koleosom dopadne vždy +/- rovnako😒br />
negatíva - vzhlaď podivný až šeredný
a potom už len pozitíva a sociálne istoty - slušný podvozok jak na ceste tak do terénu (vychádza z X-trail, takže to nie je len "mestské" SUV)
interiér kvalitný (samozrejme nemusím sa každému páčiť)
Motory slušné, priestor v rámci triedy adekvátny.
Osobne se mi tiež nepáči (aj keď v niektorých farbách sa na to dá pozerať), ale čisto z pohladu cena vs užitná hodnota (bez exteriéru) to nie je vobec zlá ponuka
[odkaz]
vyzera to jako clio grandteur suv ,nikdy sa mi to nepačilo ,čo sa tyka interieru nemam slušneho slova...ale predok sa im podaril,aspon,že ten :yes: viac ma zaujala diskusia pod člankom,teda skor len jeden diskuter...len tak dalej Klaudius možno obratiš druhych na tvoju vier >😒] :no:
dizajn je vec vkusu, kto chce si kupi koleos iny zase nieco ine o tom to vlastne je. Nikto nikoho to predsa nenuti kupovat a tak je zbytocne sa ukajat a nadavat a zhadzovat to auto.
Pri pohlade do inerieru vidime ze navigacny system je velmi pekne zapusteny do palubovky a je pekne vyssie cize displej je pekne viditelny a citatelny a nemusime tam nic vyklapat ani zase dole smatrat pod volantom aby sme daco videli. Lepsie to nema vymyslene ani volvo ani nemci, v tomto niet co vytknut absolutne sikovne vyriesene a velmi elegantne. Takisto sa mi paci ten ovladac za radiacou pakou je rieseny opat velmi prakticky a clovek len polozi ruku na lktovy opierku a intuitivne to ma vsetko pod rukou. Opat treba pochvalit ze vo dverach je dost mieat na flasu a je to iste lepsie riesenie ako pchat na stredovy tunel rozne drziaky a male priecinky. Volant, budiky, zladenie kurenia bocne vyplne dveri a linia okien , vyhlad, nemam co vytknut auto posobi zvnutra sviezo a elegatne a moderne. Vsetko je tam kde ma byt a navyse dizajnovo do seba to peken zapada, kruhove otvory ventilacky davaju autu hravy a sportovy nadych a celkovo to posobi nie nudne ale naopak velmi hravo a stylovo.
Z praktickeho hladiska absolutne niet co vytknut a auto odnesie ludi rovnako fajn a pohodlne ako RAVka, tiguan sportage a dalsie
Pri pohlade do inerieru vidime ze navigacny system je velmi pekne zapusteny do palubovky a je pekne vyssie cize displej je pekne viditelny a citatelny a nemusime tam nic vyklapat ani zase dole smatrat pod volantom aby sme daco videli. Lepsie to nema vymyslene ani volvo ani nemci, v tomto niet co vytknut absolutne sikovne vyriesene a velmi elegantne. Takisto sa mi paci ten ovladac za radiacou pakou je rieseny opat velmi prakticky a clovek len polozi ruku na lktovy opierku a intuitivne to ma vsetko pod rukou. Opat treba pochvalit ze vo dverach je dost mieat na flasu a je to iste lepsie riesenie ako pchat na stredovy tunel rozne drziaky a male priecinky. Volant, budiky, zladenie kurenia bocne vyplne dveri a linia okien , vyhlad, nemam co vytknut auto posobi zvnutra sviezo a elegatne a moderne. Vsetko je tam kde ma byt a navyse dizajnovo do seba to peken zapada, kruhove otvory ventilacky davaju autu hravy a sportovy nadych a celkovo to posobi nie nudne ale naopak velmi hravo a stylovo.
Z praktickeho hladiska absolutne niet co vytknut a auto odnesie ludi rovnako fajn a pohodlne ako RAVka, tiguan sportage a dalsie
pre mna by nemalo to auto jedinu vedu keby sa zasadne zmenili dve veci... 1. interier nakolko toto čo je tam dnes je čista korea čo sa tyka tvaru aj kvalitou spracovania a použitich materialou. Renault robi posledne roky krasne palubovky tak prečo musi byť taky patvar v koleose??/ do dvojičky Samsung QM5 sa hodi,ale renault si zasluži niečo viac.../ a 2. silueta je to čo nemožem jaksi prekusnut,auto tejto velkosti,určenia,s prihliadnutim ake auta su mu konkurenciou u mna neuspeje ked bude vyzerať ako aktualne clio v kombiku...
Prečítaj si dočerta aspoň názov príspevku - píše o PRAKTICKOM hľadisku, čo tu teraz drístaš o patvaroch palubky a siluete? Keby si namiesto toho kopania za každú cenu aspoň 5 minút uvažoval... Ak máš čím teda...
No tak jsem zkoukl galerii a pozvracel jsem se. Korejec a Renault je vhnus velebnosti.
Kapriku, diky, ze jsi nas o sve nehode informoval. doufam, ze se to obeslo bez vaznejsich nasledku...
Jo v pohodě teď to čtu a dloupu se v nose a uvažuju jestli si to někdo vůbec koupí.
Když už máš za sebou kompletní a komplexní vyprázdnění, tak zamáčkni to v nose a počkej si na statistiku-aby nebylo repete...
peugeotu a citroenu, ti to přeci jen s převlekem outlandera a asx zvládli o světelné roky lépe :yes: renault se pořád designově hledá ... už od dob představení avantime 😉
Je historickou pravdou, že moderní Francie má kapitulaci jaksi v krvi. Některé - údajně vtipy - mluví dokonce o tom, že francouzské tanky mají jenom zpátečku a nejopálenějším místem francouzského vojáka je jeho podpaží, ale proč proboha kapituluje Renault i v případě designu. Předesílám, po kolikáté už, že nejsem designový odborník a vozy posuzuji jen podle toho jestli "se mi to líbí" nebo ne. Ostatně i můj vkus - Subaru - nekoheruje s hlavním proudem, ale francouzskou "školu" - mám hozenou asi někde úplně jinde.... Tohle je korea, jak vyšitá a přijde mi, že obkreslovali u Sang Yongu, přičemž SY to obšvihl od Buicku, takže nevím vlastně, kde tento vůz má kořeny - má-li nějaké.
O obestavění a vnitřním prostoru asi nemá smysl se bavit - tady to auto bude na špičce, ale tak nějak vnitřně nechápu, proč se Renault ubírá tímhle směrem.... Vždyť umí hezká auta..............
O obestavění a vnitřním prostoru asi nemá smysl se bavit - tady to auto bude na špičce, ale tak nějak vnitřně nechápu, proč se Renault ubírá tímhle směrem.... Vždyť umí hezká auta..............
😄 Ozawasane... dokonalé, smekám pane :yes:
Díky, leč smutně přiznám, že mne současný směr Renaltu nějak vnitřně neuspokojuje - kdysi to byla premisa francouzského šarmu - nyní.................v nejlepším mnoho otazníků.....
Minimálne Koleos a Latitude idú po vedľajšej ceste, pravda pravdúca.
Na druhú stranu všimni si - keď šiel Renault vlastnou cestou, bol za to tvrdo kritizovaný. Tí istí ľudia mu dnes vytýkajú opúšťanie danej línie...
Na druhú stranu všimni si - keď šiel Renault vlastnou cestou, bol za to tvrdo kritizovaný. Tí istí ľudia mu dnes vytýkajú opúšťanie danej línie...
to sice ano, ale já si renaultu vážil pro jeho setrvání do docela elegantním stylu, kterým tlačil dopředu "francouze", když Citroën a Lviče spali na vavřínech a trošku uvadali(pro lingvisty Citroën a Peugeot jako značky uvadaly a spaly - jistě). To se mi na Renaultu líbilo a byl mi tím sympatický. Tohle, jak přiléhavě píšeš, chození po vedlejší cestě, rozdvojení, mi přijde ranou pod vlastní pás....
Aby bylo jasno, já kvůli Renaultu sebevraždu realizovat nehodlám, jen mne segment SUV zajímá, protože mi je blízký a Renault mne tímhle krokem zkrátka trošku mrzí, protože je excelentní ve vnitřním obestavění prostoru a šarmu interiéru, ale dokonale to k....í vnějškem - a to by se schopnému spolutvůrci automobilových dějin stávat nemělo. Pominu-li jeho "dar nedar" v podobě 2,5dCi motoru Navaře, tak mi nic zlého neprovedl... 😉
Aby bylo jasno, já kvůli Renaultu sebevraždu realizovat nehodlám, jen mne segment SUV zajímá, protože mi je blízký a Renault mne tímhle krokem zkrátka trošku mrzí, protože je excelentní ve vnitřním obestavění prostoru a šarmu interiéru, ale dokonale to k....í vnějškem - a to by se schopnému spolutvůrci automobilových dějin stávat nemělo. Pominu-li jeho "dar nedar" v podobě 2,5dCi motoru Navaře, tak mi nic zlého neprovedl... 😉
Je fakt, že od určitého období jako by měla automobilka svůj vnitřní problém sama se sebou. Ano, vzhledem k její bývalé pozici z let devadesátých a začátku milenia, kdy měla tah na branku, na trh uvedla několik pro veřejnost designově sporných , nicméně svébytných, originálních a vyjímečných vozidel, může oprávněně působit na pozorovatele jako ústup z kdysi vyjímečných vydobitých pozic...
Na otázku: "Proč se tak dělo" ( snad v minulém čase ) nejspíše může z fleku vypuknout dlouhá polemika a zas tak jednoduchá odpověď to nebude - tudíž se vyhnu spekulativním názorům.
Budu optimista a doufám, že ono období vnitřní konsolidace ( nejen v rámci značky, ale i koncernu-myslím toho s kosočtvercem ) sloužilo jako oddechový čas, jako nadechnutí před výrazově jasněji profilovaným a modelově náležitě sebevědomým návratem do ringu...
Vyzývatelů přibývá...
Na otázku: "Proč se tak dělo" ( snad v minulém čase ) nejspíše může z fleku vypuknout dlouhá polemika a zas tak jednoduchá odpověď to nebude - tudíž se vyhnu spekulativním názorům.
Budu optimista a doufám, že ono období vnitřní konsolidace ( nejen v rámci značky, ale i koncernu-myslím toho s kosočtvercem ) sloužilo jako oddechový čas, jako nadechnutí před výrazově jasněji profilovaným a modelově náležitě sebevědomým návratem do ringu...
Vyzývatelů přibývá...
Že by s tým niečo mala aj neprítomnosť Le Quémenta?
Toť otázka... Kdo ví, co vše se pod Renaultí sukní v čase změn ve vedení dělo...Idylka to asi nebyla...
Le Quémentovi asi poslední roky trochu přistřihli křídla. Ale je pořád na co vzpomínat.
Talisman (2001)
[odkaz]
Vel Satis (199😄
[odkaz]
Argos (1994)
[odkaz]
Fluence (2004)
[odkaz]
Altica (2006)
[odkaz]
.
.
.
Talisman (2001)
[odkaz]
Vel Satis (199😄
[odkaz]
Argos (1994)
[odkaz]
Fluence (2004)
[odkaz]
Altica (2006)
[odkaz]
.
.
.
Řekl bych, že v duchu redefinic cílů a směřování , k nimž došlo po personálních změnách ve vedení koncernu, byl elegantně vlivově "odzbrojen"a s poděkováním naznačeno, že doba a její duch si žádá změny >😒] ... A dle mne tímto krokem přišel Rencek o "koule", o spolutvůrce ( jestli ne tvůrce ) dnes tolik žádané vyjímečnosti,vyzionářství a avantgardy...
Bohužel...
K těm studiím: co dodat...Opravte mne, ale co se týče minimálně mainstreamu ( drze tvrdím s velkým přesahem ), v té době neměla konkurence nikoho lepšího, jestli vůbec stejně schopného...
Bohužel...
K těm studiím: co dodat...Opravte mne, ale co se týče minimálně mainstreamu ( drze tvrdím s velkým přesahem ), v té době neměla konkurence nikoho lepšího, jestli vůbec stejně schopného...
:yes: Právě osobnosti jako P. Le Quément dokáží získat automobilkám věrné fanoušky. Není jich však tolik, aby se objevily v každé automobilce a v každé době. Já jsem měl to štěstí, že jsem si mohl osobně užít Twingo, Mégane II HB a Scénica - auta na která se bude dlouho vzpomínat. Na Mégane II HB jsem ani po skoro 10 letech nenašel nic rušivého. Líbí se mi pořád víc. Nenapadá mě jiný kompakt za posledních 20 let, který by se mu kvalitou designu alespoň přiblížil.
Ten současný letos končí. Příští rok přijdou nové modely a FL stávajících. Uvidíme už práci dua VDA + A.Loo. Pelatu ve vedení vystřídal navrátilec z Nissanu a infiniti C. Tavares, který by měl dostat od Ghosna více volnosti. Renault si samozřejmě kritiku za několikaletý spánek zaslouží. Na začátku tisíciletí ovládl evropský trh a trochu se při tom unavil. Doufejme, že nový designový směr, nové motory, nástup elektroaut a snad i vstup do prémiových vod dostane Renault zpět na evropský trůn. Pak by snad francoužští Renaultfans odpustili i nenáviděnému C. Ghosnovi.
nejopálenějším místem francouzského vojáka je jeho podpaží >😁 >😁 >😁 :yes😒br />
Renaulty mám moc rád a právě proto se mě Koleos nelíbí. Čert vem jestli je to Korea nebo ne. Hlavní problém je že to nevypadá jako Renault. Ani jedna designová špetka ze zbytku portfolia Renaultu, žádný společný rys.... prostě nic. To auto má asi tolik sexepealu jako korejská plavkyně. Nicméně o technických a jízdních kvalitách nepochybuji.
Renaulty mám moc rád a právě proto se mě Koleos nelíbí. Čert vem jestli je to Korea nebo ne. Hlavní problém je že to nevypadá jako Renault. Ani jedna designová špetka ze zbytku portfolia Renaultu, žádný společný rys.... prostě nic. To auto má asi tolik sexepealu jako korejská plavkyně. Nicméně o technických a jízdních kvalitách nepochybuji.
Čtu velmi ostrá diskusní slova na hlavu koleose, pánové klid, já bych to zase tak špatně neviděl. Nezapomínejme, že Renault jednak není Volkswagen, a současně pak si uvědomme, že každá automobilka vyrábí auta především pro zájemce, kteří si ta auta kupují. No, a Koleos si kupují lidé, kterým je (i) designový směr Renaultu nejbližší na celém světě, proč jinak by si renaulty kupovali, že? Totiž jen o to jde, my zde máme výbornou vizuální definici toho, jak si u Renaultu představují vůz dané kategorie, a to ceňme.
Pro mne je Koleos designově vrcholným aktuálním Renaultem, je v podstatě jedním z vrcholů aktuální nabídky. Vše, co na jeho karoserii vidím je "porenaultovsku" jistě správně. Nebo se snad domníváš, že Renault vyrábí modely, které považuje za nepovedené?
Koneckonců, pasujme horní model do celého portfolia značky - například Fluence, Latitude, to jsou přece věrné a "porenaultovsku" jistě nádherné modely. Nevytrhujme proto jeden model z jinak ucelené nabídky.
Tedy ano, kupci Renaultů jásají nad modernizovaným koleosem, na diskusním renaultovském fóru se jistě pějí ódy, prostě zcela přirozený stav. A to, že tvá či má představa o mainstreamovém SUV je zcela, ale zcela jiná... no, právě proto přece Renaulty nejezdíš, nejezdím... nejezdíme.
Na prvních dojmech oceňme jednak to, že jistě správně pasují Koleose mezi konfigurační klasiku, viz. - klasické uspořádání přídě, to se ostatně v rovině značkového genofondu potvrzuje i co se týká konfigurace posazu za volantem, no, za volantem, jak je shora uvedeno, spíše - nad volantem... a tedy i v tomto si klasičtí renaultovští (zejména MPV) jezdci budou jistě libovat. Pozornosti by neměla uniknout i formulace, totiž, cituji: "Vysoko umístěná a do výšky vyhnaná kabina..." To "vyhnání", jako velmi velmi ojedinělá charakteristika svou věcnou a výrazovou opodstatněnost v textu jistě má.
Pro mne jsou zdejší horní první dojmy (ostatně jako tradičně) významným informačním pramenem. Dnes snad bych ještě dodal že i velmi velmi výmluvným.
BRAVWO VOLKSWAGEN :yes:
Pro mne je Koleos designově vrcholným aktuálním Renaultem, je v podstatě jedním z vrcholů aktuální nabídky. Vše, co na jeho karoserii vidím je "porenaultovsku" jistě správně. Nebo se snad domníváš, že Renault vyrábí modely, které považuje za nepovedené?
Koneckonců, pasujme horní model do celého portfolia značky - například Fluence, Latitude, to jsou přece věrné a "porenaultovsku" jistě nádherné modely. Nevytrhujme proto jeden model z jinak ucelené nabídky.
Tedy ano, kupci Renaultů jásají nad modernizovaným koleosem, na diskusním renaultovském fóru se jistě pějí ódy, prostě zcela přirozený stav. A to, že tvá či má představa o mainstreamovém SUV je zcela, ale zcela jiná... no, právě proto přece Renaulty nejezdíš, nejezdím... nejezdíme.
Na prvních dojmech oceňme jednak to, že jistě správně pasují Koleose mezi konfigurační klasiku, viz. - klasické uspořádání přídě, to se ostatně v rovině značkového genofondu potvrzuje i co se týká konfigurace posazu za volantem, no, za volantem, jak je shora uvedeno, spíše - nad volantem... a tedy i v tomto si klasičtí renaultovští (zejména MPV) jezdci budou jistě libovat. Pozornosti by neměla uniknout i formulace, totiž, cituji: "Vysoko umístěná a do výšky vyhnaná kabina..." To "vyhnání", jako velmi velmi ojedinělá charakteristika svou věcnou a výrazovou opodstatněnost v textu jistě má.
Pro mne jsou zdejší horní první dojmy (ostatně jako tradičně) významným informačním pramenem. Dnes snad bych ještě dodal že i velmi velmi výmluvným.
BRAVWO VOLKSWAGEN :yes:
Tohle má s Renaultem společné asi tolik co Freemont s Fiatem. Nulová designová invence. Žádný designový odkaz na zbytek modelové řady Renaultu. Jasný příklad nepovedeného přelepení loga.
Bravo Peugeot/Citroen tam se to povedlo na 100%
Bravo Peugeot/Citroen tam se to povedlo na 100%
Facelift se jednoznačně povedl... možná původní verze měla větší návaznost na designový jazyk značky, ale předek z Clia na SUV vypadal divně (no, na Cliu taky). A dá se očekávat, že s příchodem nových modelů u Renaultu zapadne Koleos do portfolia lépe.
Myslím, že 2.0dCi 110kW v 4x4 je docela zajímavá nabídka. Ne že by mě to auto nějak nadchlo, ale to nakonec ani žádné jiné mainstreamové SUV. Snad jen ten středový panel mi vyloženě vadí.
Myslím, že 2.0dCi 110kW v 4x4 je docela zajímavá nabídka. Ne že by mě to auto nějak nadchlo, ale to nakonec ani žádné jiné mainstreamové SUV. Snad jen ten středový panel mi vyloženě vadí.
Čo konkrétne Ti na ňom nesedí? Vzhľadovo alebo z praktického hľadiska?
Vzhled.
To je subjektívna záležitosť. Popravde ani ja nie som z dizajnu tohto auta nijak odviazaný, a to jak zvonka, tak zvnútra. Ale kvitujem jeho priestorovú ponuku (kabína je takmer na úrovni MPV), praktickosť a jazdné kvality. Ostáva dúfať, že ďalšia generácia dostane podobnú techniku, ale podstatne francúzkejšiu tvár.
Exteriér mi nevadí... možná proto, že v této mě nepříliš sympatické třídě nejsem schopen vnímat jemné nuance, všechno pro mě padá do jednoho pytle. Tiguan nebo Koleos, nevidím v tom až tak zásadní rozdíl. Ok, Audi Q5 nebo BMW X3 jsou jiná liga... ale to i velikostně.
Jde o to s čím srovnáváš, oproti původní verzi je tenhle FL krok vpřed. Tiguan je naprosto jiná liga a např i oba nový frantíci P4008 a C4 Aircross jsou o dost dál :yes😒br />
To samé bych řekl o jejich bratříčkovi ASX a třeba o Kii Sportage. Koleos v tomto případě tahá za sakra krátkou část provazu 😉
To samé bych řekl o jejich bratříčkovi ASX a třeba o Kii Sportage. Koleos v tomto případě tahá za sakra krátkou část provazu 😉
Tiguan sice po faceliftu také prokoukl, ale nějaký zásadní rozdíl v tom nevidím. Snad krom toho interiéru.
Opravdu nevím co by mě přimělo si Koleos koupit... ;-\ To auto neni ani hezký ani zajímavý. V podstatě to, co já na něm vidím použitelného, je motor 2.0dCi.
Tiguan je naprosto dotažený malý SUV, za mě kloubouk dolu. Je jich vidět po cestách hodně, kdežto Koleos jsem viděl za poslední půl rok jen jeden a to u mého klienta (dostal ho za hubičku) 😉
Z novinek v tomhle segmentu jsem hodně zvědavý na P4008, to se mi fakt moc líbí a jakmile bude na trhu, jdu se projet :yes:
Tiguan je naprosto dotažený malý SUV, za mě kloubouk dolu. Je jich vidět po cestách hodně, kdežto Koleos jsem viděl za poslední půl rok jen jeden a to u mého klienta (dostal ho za hubičku) 😉
Z novinek v tomhle segmentu jsem hodně zvědavý na P4008, to se mi fakt moc líbí a jakmile bude na trhu, jdu se projet :yes:
To záleží, proč by sis vůbec kupoval SUV. Pokud by tě zajímaly jízdní vlastnosti v terénu, pak Koleos umí nabídnout víc než Tiguan.
Pokud se podíváš do ceníku, pak 2.0dCi 110kW 4x4 pořídíš za 600t se slušnou výbavou. Za 670 už máš i kůži, Xenony a audio od Bose. Nejlevnější čtyřkolka v naftě od VW je za 680, je to ale pěkné holátko (mimo jiné jede na ocelových 16" a ty vypadají opravdu otřesně).
Pokud se podíváš do ceníku, pak 2.0dCi 110kW 4x4 pořídíš za 600t se slušnou výbavou. Za 670 už máš i kůži, Xenony a audio od Bose. Nejlevnější čtyřkolka v naftě od VW je za 680, je to ale pěkné holátko (mimo jiné jede na ocelových 16" a ty vypadají opravdu otřesně).
Dobrá otázka, nu 4x4 už jen proto, že mám chalupu na Vysočině a taky jsem přes zimu dost často na horách. Popravdě je to občas záhul s předokolkou, když to na Vysočině napadne :yes😒br />
S těmi cenami máš pravdu, Koleos je levnější, nicméně to nevyváží to jak to auto vypadá. Prostě se mi nelíbí a přece si nebudu kupovat něco z čeho bych pak byl nas.... 😉 To si raději připlatim a budu v klidu :yes:
S těmi cenami máš pravdu, Koleos je levnější, nicméně to nevyváží to jak to auto vypadá. Prostě se mi nelíbí a přece si nebudu kupovat něco z čeho bych pak byl nas.... 😉 To si raději připlatim a budu v klidu :yes:
Facelift Tiguanu se mi dost líbil na fotkách, v reálu je to slabší, teda s výjimkou verze Track and Field, která vypadá dost dobře i v reálu, bohužel je těchto verzí Tiguanu velmi málo, přitom mu sluší a dává mu nejen větší styl, ale (podle mě) i větší smysl ...
Změny jsem uvítal, příď vykazuje dynamičtější tvary a lépe koresponduje s podobně zaměřeným Latitude...
Ale!
Poté, co Renault vychoval novou generaci futuristů, lze považovat jejich současné modely (čest výjimkám!) za pouhopouhé doplnění klasiky, za kterou se mnozí lidé, namlsaní četnými kreacemi, nechtějí ani otočit... nějak jim za tu námahu nestojí. Štafetu invence nyní přebírá Citroën, který si pokrokářů a futuristů váží očividně více.
Vždyť jen pouhé srovnání otevírá oči😒br />
[odkaz]
vs.
[odkaz]
...
[odkaz]
vs.
[odkaz]
...
[odkaz]
vs.
[odkaz]
Smutné, přesmutné...
Ale!
Poté, co Renault vychoval novou generaci futuristů, lze považovat jejich současné modely (čest výjimkám!) za pouhopouhé doplnění klasiky, za kterou se mnozí lidé, namlsaní četnými kreacemi, nechtějí ani otočit... nějak jim za tu námahu nestojí. Štafetu invence nyní přebírá Citroën, který si pokrokářů a futuristů váží očividně více.
Vždyť jen pouhé srovnání otevírá oči😒br />
[odkaz]
vs.
[odkaz]
...
[odkaz]
vs.
[odkaz]
...
[odkaz]
vs.
[odkaz]
Smutné, přesmutné...
Tak tak, jako by se kladl příliš důraz na ono "košile bližší kabátu", nebo "lepší vrabec v hrsti,než.....". Znovu opakuji, že na mne to působí tím dojmem, že se v rámci koncernu hooodně "konsolidovalo, optimalizovalo slaďovalo", včetně stránky personální.
Zapomíná se, že kucí mají skutečně globální záběr, po období velkých fúzí na konci minulého milenia se během nedlouhé doby v nesnázích ocitli takřka všichni účastníci těchto operací a některé spojení i přes finanční + především "kulturní" náročnost nepřežily. Jiní naopak e😜andovali tak rychle, až byly dostiženi vlastnoručně vygenerovanými omyly z vidiny celosvětového produkčního premianství společně s důsledky opuštění receptů sloužících v minulosti k dosažení pozic, z nichž onen útok realizovali...
Snad se u Renaultu i přes prozatím ordinovanou designovou asketickou kůru znovu vzchopí a po období "pro ně průměrnosti" , použijí u nových vozidel onu správnou porci originality... 😉
Zapomíná se, že kucí mají skutečně globální záběr, po období velkých fúzí na konci minulého milenia se během nedlouhé doby v nesnázích ocitli takřka všichni účastníci těchto operací a některé spojení i přes finanční + především "kulturní" náročnost nepřežily. Jiní naopak e😜andovali tak rychle, až byly dostiženi vlastnoručně vygenerovanými omyly z vidiny celosvětového produkčního premianství společně s důsledky opuštění receptů sloužících v minulosti k dosažení pozic, z nichž onen útok realizovali...
Snad se u Renaultu i přes prozatím ordinovanou designovou asketickou kůru znovu vzchopí a po období "pro ně průměrnosti" , použijí u nových vozidel onu správnou porci originality... 😉
Slibně zatím vypadá aktuální trend studií R-space a dalších. Zdá se, že Renault po letech hledání nachází alespoň náznak lepší budoucnosti. Uvidíme, snad to tentokrát výjde 😄
Už je Jakube na čase, příliš ho nezbývá...
Přesně tak, zvláště, když nejbližší konkurence (PSA) zbrojí (velmi zajímavě)... někdo by měl ve Francii prásknout do stolu.
Nevím jestli do stolu, nebo do "velkého" Carlose G. >😒]
Možná se to už stalo. C Tavares má mít mnohem víc volnosti než Pelata. C. Ghosn po průseru s údajnou špionáží, nevstoupením Renaultu na čínský trh, nasazením designu ala Toyota ( geniální Ghosnova myšlenka, jak se stát světovou jedničkou), neschopnost prodat veřejnosti zlepšení kvality, ........... už akcionáře Renaultu asi moc nebaví.
😉 souhlas. Carlos, původně dosazený Renaultem do vedení Nissanu, aby co by finanční "jezuita" alias krotitel nákladů přivedl japonce k černým číslům, po své misi převzal otěže koncernu a některá rozhodnutí hraničí...s výchovným záhlavcem.
Když si jeden uvědomí, jakou měl Rencek pozici třeba před 11 lety ( jak jsi trefně nedávno vzpomenul v jiné souvislosti, včetně čísel Fiatu...), tak se dá říci, že tvůrčí anestezie trvá příliš dlouho.Narážel jsem i na pravděpodobné neshody ve vedení po dosazení Carlose a z toho plynoucí personální změny - prostě klasika.
Je načase...
Když si jeden uvědomí, jakou měl Rencek pozici třeba před 11 lety ( jak jsi trefně nedávno vzpomenul v jiné souvislosti, včetně čísel Fiatu...), tak se dá říci, že tvůrčí anestezie trvá příliš dlouho.Narážel jsem i na pravděpodobné neshody ve vedení po dosazení Carlose a z toho plynoucí personální změny - prostě klasika.
Je načase...
Na druhou stranu je také možné, že C. Ghosn postupoval v Renaultu správně. Třeba se Renault opravdu potřeboval dát v ústraní dohromady. Na přelomu tisíciletí měl Renault skvělý design, zaváděl novou techniku, vytvářel nové segmenty, byl prodejně velice úspěšný - prodával vic než VW. Měl velkou šanci dál růst. Možná tehdy moc spěchal a to se mu vymstilo (kvalita). Pravdu o C. Ghosnovi se dozvíme během několika málo let. Je čas, aby se Diamant opět rozzářil.
Je to možné, minimálně tlak na kvalitu byl krok správnou cestou. Docházelo také k vzájemnému "prolínání kultur" ,způsobů řízení a personálním změnám, rotacím přímo ve vedení Renaultu - kdo byl někdy jakoli účasten fúzi dvou velkých firem,bývalých konkurentů mi dá za pravdu, že to není jednoduchý proces...
Nicméně kroky C.G., které jsi popsal, z jeho strany šťastné nebyly. Jde o svébytnou osobnost a souhlasím s tím, že jeho skutky zhodnotí čas...
A samozřejmě ona záře -> už aby tu byla 😉 ...
Nicméně kroky C.G., které jsi popsal, z jeho strany šťastné nebyly. Jde o svébytnou osobnost a souhlasím s tím, že jeho skutky zhodnotí čas...
A samozřejmě ona záře -> už aby tu byla 😉 ...
Ono je celkem snadné kritizovat. Ale i peníze jsou důležité. A ty možná na vstup na čínský trh nebo SUV nebyly. Navíc až nyní be se měly začít projevovat výhody aliance - společné platformy, motory,..... A pak je tady jedna velká Ghosnova sázka na budoucnost Renaultu jako lídra na trhu elektroaut - stálo to hodně prostředků a kapacit a výsledek je nejistý.
Chraň bůh, že bych vůči němu vedl nějakou válku nebo propagandu - to ne. Nazývám posledních cca 6 ( možná více ) let obdobím celkové konsolidace, obdobím vstřebání a fukčním zažitím fúze s Japonci, takovým uklidněním a nadechnutím - výše uvádím, že vždy jde o z mnoha hledisek náročný proces, nota bene s globálním dopadem. Nezmiňuji to jen jednou.
Co se konkrétně mně nelíbí, je příliš dlouhá doba "průměrnosti" a "ochota", s jakou opuštěl své pozice.
Ty jsi uvedl jeho konkrétní sporná rozhodnutí a přes respekt vůči němu začínám být přesvědčen, že hraje hru dost na ostří nože, až vabank ( právě ony elektrovozy...).
Trocha reality: Nissan - opouští v Evropě v rámci koncernové strategie střední třídu ( nahrazen Renaultem, jinak velmi nezvyklé řešení ) a klasickou nižší střední (tady je na scénu novátorsky vržen v nové kategorii Kaškaj-risk, jenž je ziskový ).
Renault se vzhledově velmi, velmi umírňuje, zpomaluje se implementace nových technologií ( nehodnotím "elektrodivizi" ) do produktů, některé mají celkové zpoždění ( vzhledem k velikosti, významu a historii automobilky ).
Přejme tedy značce návrat na světla ramp...
Co se konkrétně mně nelíbí, je příliš dlouhá doba "průměrnosti" a "ochota", s jakou opuštěl své pozice.
Ty jsi uvedl jeho konkrétní sporná rozhodnutí a přes respekt vůči němu začínám být přesvědčen, že hraje hru dost na ostří nože, až vabank ( právě ony elektrovozy...).
Trocha reality: Nissan - opouští v Evropě v rámci koncernové strategie střední třídu ( nahrazen Renaultem, jinak velmi nezvyklé řešení ) a klasickou nižší střední (tady je na scénu novátorsky vržen v nové kategorii Kaškaj-risk, jenž je ziskový ).
Renault se vzhledově velmi, velmi umírňuje, zpomaluje se implementace nových technologií ( nehodnotím "elektrodivizi" ) do produktů, některé mají celkové zpoždění ( vzhledem k velikosti, významu a historii automobilky ).
Přejme tedy značce návrat na světla ramp...
Do stolu se už prásklo. Nové vedení, nové duo designérů. Ještě k tomu Koleosu. To je samozřejmě pro Renault nedůstojné. I to je jedna z věcí, které fanoušci Renaultu C. Ghosnovi vyčítají. Zastavil projekt Megane SUV a velkého SUV. Pro Japonce je C. Ghosn ikona, ve Francii ho nenávidí. C. Ghosn podle nich upřednostňuje Nissan před Renaultem. Podle mě,ale Renaultfans jen trochu závidí Nissanu úspěch.
"Štafetu invence nyní přebírá Citroën, který si pokrokářů a futuristů váží očividně více."
skor ako citroen by mi tam pasoval peugeot... :yes:
skor ako citroen by mi tam pasoval peugeot... :yes:
Myslím, že Peugeot jde cestou elegance se sportovním nádechem. Určitý futurismus vidím spíš u Citroënu (v rámci PSA, v současné době i Francie obecně).
Souhlas, jen aby to nebyl futurismus ala DS5, aneb jak pejsek s kočičkou pekli dort... 8-s 😉
edit: reakcia na "17:40 Avantime"
povodne som si to myslel,ze to tak aj bude,no v mojich ociach sa citroen dostava skor do cirkusantskej roviny,ako do roviny futurizmu.iste,ds linia nesie posolstvo studii,z ktorych vychadza,avsak preplacanost zabija ich cistotu.
samozrejme tymto netvrdim,ze je to tak,ako pisem,a nie tak,ako ty. 😄 😉
povodne som si to myslel,ze to tak aj bude,no v mojich ociach sa citroen dostava skor do cirkusantskej roviny,ako do roviny futurizmu.iste,ds linia nesie posolstvo studii,z ktorych vychadza,avsak preplacanost zabija ich cistotu.
samozrejme tymto netvrdim,ze je to tak,ako pisem,a nie tak,ako ty. 😄 😉
...to možná taky nebyl zázrak, ale přišel mi celkem akceptovatelný. Teď to, co se mi líbilo nejvíc, vyměnili za jakousi divnou nesourodou směs tvarů...Nic moc tedy...
...bola podarená: [odkaz]
Mrzí ma že si Renault takto kazí meno. Dúfam že Samsung dizajn postupne prestane prúdiť do Európy a Renault sa vráti k svojmu vlastnému originálnemu dizajnu a bez žiadnych kompromisov.
Mrzí ma že si Renault takto kazí meno. Dúfam že Samsung dizajn postupne prestane prúdiť do Európy a Renault sa vráti k svojmu vlastnému originálnemu dizajnu a bez žiadnych kompromisov.
Odložené dálkové ovládání z počátku 80. let nebo pokus o netradiční skloubení designu a ergonomie? [odkaz] [odkaz]
Ja myslel, ze brzda je upne automaticka, tzn ze ji tam nemam. Proc by se nemohla aktivovat vzdy pri zastaveni? No, asi by se to kazilo, jasne, ale uby by čudl
To tlačítko je dôležité - takáto brzda zároveň plní funkciu asistenta pri rozjazde do kopca. Vtedy brzdu tlačítkom zatiahneš, zaradíš jedničku, pustíš spojku a v okamihu záberu sa ručná brzda sama povolí a plynule sa rozbehneš. Výborná vec, hlavne pre tých, ktorým rozbiehanie sa do kopca inak robí problémy.
Čudlík namiesto páky je dosť dobré zlepšenie - nechcel by si ovládanie hlasom? >😁
Elektronika v spojení s mechanikou nie je vždy na 100% spoľahlivá, záložný spôsob ovládania vždy príde vhod.
Predpokladám, že nie si technik.
A jak pise kamenp, Koleos ma asistent v kopci, ktery neni primo rucni brzda, ale souhra brzd, proc by toto nemohlo platit i pri zastaveni?
Nejdriv prosim te poradne cti, nez tu zacnes nekoho poucovat...
I po faceliftu hrozné auto. :no: