ecoboost je u f150 ten nejúspornější motor. a těch 11 litrů bych docela i chápal, tedy u ukazatele highway tedy bez městského provozu. přesný spotřeby ale ford moc neuvádí, protože prej záleží na spoustě věcí na tom autě (korba, diferenciál atd) a je to prej pak těžký.
každopádně za V6 ecoboost se připlácí 1055-1300 dolarů oproti dvouventilu V8 5.0, což je v očích pravověrného američana "poctivej" motor.
Z F-150 som nikdy nesiel. Avsak mam skusenosti s Lincolnom Navigator rocnik cca 2005. Na ceste z Zurichu s vlekom do Prahy (na vleku bolo MG-TF) sme mali spotrebu 17.5 litrov, pricom sme miestami isli aj maximalkou (100mph), mali sme zapnutu klimu a klimatizovane sedacky kedze to vonku bolo vedro.
Takze o spotreba 20 litrov su kecy ludi co bud jazdia nonstop kladou alebo nepredvidaju alebo jazdia 1.2HTP a myslia si ze V8 zozere aj chodnik pri trave. Da sa s tym jazdit po meste (Zurich) za 15 a mimo mesto za 13.
Kdyz to lechats (coz samozrejme staci), tak urcite. Kdyz tomu davas, tak si to pres 20 vezme, o tom zadna. Nicmene porad je to stejne, jako treba X6 v benzinu atd, ty motory maji spotrebu srovnatelnou.
OMG >:D Dlha dialnica cesta z ZH-PRH kde mas relativne vela kopcov, ktomu este vlek a obcasna rychlost 100mph si nemyslim ze aute s aerodynamikou garazovych dveri prospieva. Btw. po zurichu sa da jazdit za 15 v pripade dodrzovania dopr. predpisov. Takze 20l chyba 33% do 20l >:D
Nebo jsi to nepochopil ty :-) Pro nejnižší spotřebu je ideální dlouha okreskova cesta mimo dálnici . Naproti on sděluje, že jede dálnici rychlostí až 160km/h a to ještě s dvou tunovým vlekem :-)
Asi takhle.Nedávno jsem se svezl v mustangu 4,6 V8 kabrio,kterýho vlastní můj kolega z práce.Když pominu že je to při výkonu 224kw lenoch,tak při otázce na spotřebu mi odpověděl že pod dvacet se dostává těžko.Tramtadadá...
tam bude zřejmě problém mezi volantem a pedály navíc asi s tím těžko jezdí po dálnici 130, že. BTW na prvních 20ti km hradecký dálnice nejde jet víc jak 90, ten úsek je šílený a na závěrečným úseku je dopravní omezení kde je snížená rychlost.
A mustang nemá narozdíl od HEMi vypínání válců.
Takže rozdíl je v tom, že moloděc co na to celou trasu šlape jak blázen jede za 20, no a já půl trasy odjedu vlastně s motorem 2,8 a 4 válcy.
Proto to nežere >:D
po zaplave ciga, mii a upu konecne zas poradny auto :-) Zde by se dala jemne parafrazovat reklama na Globus: "Amerika, tady je svet (aut) (zatim) jeste v poradku :-)
Nicmene je jasne, ze i tam dochazi ke zmensovani motoru, vse se podrizuje spotrebe a v Evrope takoveto auto nema s dnesnima cenama benzinu zadny smysl, jedine v poradne nafte (ktera se v USa pomalu ale jiste prosazuje, touhy na snizovani spotreby nezastavis...)
No já nevím, ono takový DAF45 taky zrovna nežere málo.
Tohle totiž není konkurence pro osobáky, ale v evropě je jediná konkurence tohto lehké nákladáky typu Avia, DAF, Renault atd.
Pro verze 250, 350 atd. to platí zejména...
A nafta se tam montuje už dávno, diesly bud vlatní nebo Cummins atd.
Ale jinak máš pravdu, v USA se ještě dělaj poctivá auta a motory. Naštěstí.
Víte, je to jakoby přišel někdo sem a začal tady psát,že oktávka musí žrát 10 ve městě, protože si matně pamatuje,že nějáká 120ka měla takovou spotřebu a dnes to přeci nebude jinačí.
Pánové(a dámy?), pokrok. Ano, ještě nění úplně pryč doba, kdy pro SUV byla aerodynamika srposté slovo a benzín stál dolar za galon,ale stejně jako v EU, i v USA existeuje pokrok. 20 litrů na sto po městě, to může být tak spotřeba Fordu F150 z roku řekněme 1977..? Koukám, v roce 94 měl nejgorší spotřebu Dodge Ram 2500,ale to je větší tonáž a bylo to 21 město a 15,7 dálnice, v roce 2005 to bylo povětšinou kolem 17 město/ 14 dálnice a dnes?
6.0 V8 Chevy Sivlerado (ano Hybrid), žere 11,5 na sto po městě a 10 na dálnici, no a tady EcoBoost F150 jezdí podle EPA Ratings za 13,8 město a dlánici za 10,2! Zde by se hodilo též připomenout, že 3,6 V6 Camaro s 315 HP ujede 30 mil na gallon, čili 7,8L na sto. Myslím,že americká auta už nejsou tak žravá,ale hlavně, hlavně jsou plná moderní techniky