Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Ford F-150: Lehké retuše pro modelový rok 2012

Ondřej Pavlůsek Ondřej Pavlůsek 4. 10. 2011 • 21:11
17
22
Zobrazit náhledy (17)
Ford F-150 Ford F-150 Ford F-150 Ford F-150 Ford F-150 Ford F-150 Ford F-150 Ford F-150 Ford F-150 Ford F-150 Ford F-150 Ford F-150
Ford pro modelový rok 2012 lehce upravil svůj bestseller F-150. Vedle řady kosmetických úprav nastupuje i několik úprav v technice.

Hlavní novinkou je nová podoba verzí s označením FX4 a FX2. Pro modelový rok 2012 jsou pro ně standardem zatmavené světlomety, nárazníky v černé barvě, nová grafika na bocích a 20palcová litá kola v černé barvě.

Interiér těchto verzí bude standardně vybaven doplňky z kartáčovaného kovu na palubní desce, čalouněním sedadel a volantu černou kůží v kombinaci s červeným prošíváním.

Původní systém elektronicky řízeného pohonu všech čtyř kol nahrazuje nový, který nabídne navíc režim auto 4x4. Ten má v případě protočení zadních kol okamžitě poslat část točivého momentu na přední kola. Pro budoucí majitele má být F-150 s tímto systémem ještě jednodušší na ovládání než doposud.

Novinkou ve výbavě Fordu F-150 je také nový systém Hill Start Assist, který usnadní rozjezdy do kopce.

Model F-150 EcoBoost 4x4, který je poháněn přeplňovaným vidlicovým šestiválcem o objemu 3,5 litru s výkonem 272 kW (370 k) a točivým momentem 569 Nm, je nově standardně vybaven palivovou nádrží o objemu 136 litrů. Ta umožní tomuto pick-upu dojezd na jedno natankování okolo 1217 km.

Lehkých úprav se dočkal i ostrý F-150 SVT Raptor. Tento pick-up inspirovaný závodními stroji bude v modelovém roce 2012 vybaven novým předním diferenciálem Torsen. Upravena je grafika na karoserii a design kol. Výbava na přání nyní mimo jiné obsahuje kameru na přídí pro sledování terénu před vozem a navigační systém s osmipalcovým displejem.

Témata
Avatar - Barrichello
6. 10. 2011 10:35
Re: Spotreba
tam bude zřejmě problém mezi volantem a pedály navíc asi s tím těžko jezdí po dálnici 130, že. BTW na prvních 20ti km hradecký dálnice nejde jet víc jak 90, ten úsek je šílený a na závěrečným úseku je dopravní omezení kde je snížená rychlost.

A mustang nemá narozdíl od HEMi vypínání válců.

Takže rozdíl je v tom, že moloděc co na to celou trasu šlape jak blázen jede za 20, no a já půl trasy odjedu vlastně s motorem 2,8 a 4 válcy.
Proto to nežere >:D

Ono s těmi auty chce taky jezdit hlavou.
5. 10. 2011 20:07
Re: Spotreba
Asi takhle.Nedávno jsem se svezl v mustangu 4,6 V8 kabrio,kterýho vlastní můj kolega z práce.Když pominu že je to při výkonu 224kw lenoch,tak při otázce na spotřebu mi odpověděl že pod dvacet se dostává těžko.Tramtadadá...
Avatar - Barrichello
5. 10. 2011 09:55
Re: Spotreba
Asi takhle pánové. V sobotu sem an černáku vynuloval PP a trasa PHA-černák-chrudim-PHA černák - tramtadadá - 9,4 L průměr.
5,7 V8.

Takže co by moderní ecoboost nejezdil za to co uvádí....

Ony ty ameriky dneska už moc nežerou, už nejsou 50-70 léta. Zkuste otočit kalendář.
Avatar - Barrichello
5. 10. 2011 09:51
Re: Uaaa
No já nevím, ono takový DAF45 taky zrovna nežere málo.
Tohle totiž není konkurence pro osobáky, ale v evropě je jediná konkurence tohto lehké nákladáky typu Avia, DAF, Renault atd.
Pro verze 250, 350 atd. to platí zejména...

A nafta se tam montuje už dávno, diesly bud vlatní nebo Cummins atd.

Ale jinak máš pravdu, v USA se ještě dělaj poctivá auta a motory. Naštěstí.
Avatar - Vencos
5. 10. 2011 08:18
pokrok nezastavíš
Víte, je to jakoby přišel někdo sem a začal tady psát,že oktávka musí žrát 10 ve městě, protože si matně pamatuje,že nějáká 120ka měla takovou spotřebu a dnes to přeci nebude jinačí.
Pánové(a dámy?), pokrok. Ano, ještě nění úplně pryč doba, kdy pro SUV byla aerodynamika srposté slovo a benzín stál dolar za galon,ale stejně jako v EU, i v USA existeuje pokrok. 20 litrů na sto po městě, to může být tak spotřeba Fordu F150 z roku řekněme 1977..? Koukám, v roce 94 měl nejgorší spotřebu Dodge Ram 2500,ale to je větší tonáž a bylo to 21 město a 15,7 dálnice, v roce 2005 to bylo povětšinou kolem 17 město/ 14 dálnice a dnes?

6.0 V8 Chevy Sivlerado (ano Hybrid), žere 11,5 na sto po městě a 10 na dálnici, no a tady EcoBoost F150 jezdí podle EPA Ratings za 13,8 město a dlánici za 10,2! Zde by se hodilo též připomenout, že 3,6 V6 Camaro s 315 HP ujede 30 mil na gallon, čili 7,8L na sto. Myslím,že americká auta už nejsou tak žravá,ale hlavně, hlavně jsou plná moderní techniky

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerátZobrazit nabídku