tam bude zřejmě problém mezi volantem a pedály navíc asi s tím těžko jezdí po dálnici 130, že. BTW na prvních 20ti km hradecký dálnice nejde jet víc jak 90, ten úsek je šílený a na závěrečným úseku je dopravní omezení kde je snížená rychlost.
A mustang nemá narozdíl od HEMi vypínání válců.
Takže rozdíl je v tom, že moloděc co na to celou trasu šlape jak blázen jede za 20, no a já půl trasy odjedu vlastně s motorem 2,8 a 4 válcy.
Proto to nežere >:D
Asi takhle.Nedávno jsem se svezl v mustangu 4,6 V8 kabrio,kterýho vlastní můj kolega z práce.Když pominu že je to při výkonu 224kw lenoch,tak při otázce na spotřebu mi odpověděl že pod dvacet se dostává těžko.Tramtadadá...
No já nevím, ono takový DAF45 taky zrovna nežere málo.
Tohle totiž není konkurence pro osobáky, ale v evropě je jediná konkurence tohto lehké nákladáky typu Avia, DAF, Renault atd.
Pro verze 250, 350 atd. to platí zejména...
A nafta se tam montuje už dávno, diesly bud vlatní nebo Cummins atd.
Ale jinak máš pravdu, v USA se ještě dělaj poctivá auta a motory. Naštěstí.
Víte, je to jakoby přišel někdo sem a začal tady psát,že oktávka musí žrát 10 ve městě, protože si matně pamatuje,že nějáká 120ka měla takovou spotřebu a dnes to přeci nebude jinačí.
Pánové(a dámy?), pokrok. Ano, ještě nění úplně pryč doba, kdy pro SUV byla aerodynamika srposté slovo a benzín stál dolar za galon,ale stejně jako v EU, i v USA existeuje pokrok. 20 litrů na sto po městě, to může být tak spotřeba Fordu F150 z roku řekněme 1977..? Koukám, v roce 94 měl nejgorší spotřebu Dodge Ram 2500,ale to je větší tonáž a bylo to 21 město a 15,7 dálnice, v roce 2005 to bylo povětšinou kolem 17 město/ 14 dálnice a dnes?
6.0 V8 Chevy Sivlerado (ano Hybrid), žere 11,5 na sto po městě a 10 na dálnici, no a tady EcoBoost F150 jezdí podle EPA Ratings za 13,8 město a dlánici za 10,2! Zde by se hodilo též připomenout, že 3,6 V6 Camaro s 315 HP ujede 30 mil na gallon, čili 7,8L na sto. Myslím,že americká auta už nejsou tak žravá,ale hlavně, hlavně jsou plná moderní techniky
Nebo jsi to nepochopil ty :-) Pro nejnižší spotřebu je ideální dlouha okreskova cesta mimo dálnici . Naproti on sděluje, že jede dálnici rychlostí až 160km/h a to ještě s dvou tunovým vlekem :-)
OMG >:D Dlha dialnica cesta z ZH-PRH kde mas relativne vela kopcov, ktomu este vlek a obcasna rychlost 100mph si nemyslim ze aute s aerodynamikou garazovych dveri prospieva. Btw. po zurichu sa da jazdit za 15 v pripade dodrzovania dopr. predpisov. Takze 20l chyba 33% do 20l >:D
po zaplave ciga, mii a upu konecne zas poradny auto :-) Zde by se dala jemne parafrazovat reklama na Globus: "Amerika, tady je svet (aut) (zatim) jeste v poradku :-)
Nicmene je jasne, ze i tam dochazi ke zmensovani motoru, vse se podrizuje spotrebe a v Evrope takoveto auto nema s dnesnima cenama benzinu zadny smysl, jedine v poradne nafte (ktera se v USa pomalu ale jiste prosazuje, touhy na snizovani spotreby nezastavis...)
Kdyz to lechats (coz samozrejme staci), tak urcite. Kdyz tomu davas, tak si to pres 20 vezme, o tom zadna. Nicmene porad je to stejne, jako treba X6 v benzinu atd, ty motory maji spotrebu srovnatelnou.
Z F-150 som nikdy nesiel. Avsak mam skusenosti s Lincolnom Navigator rocnik cca 2005. Na ceste z Zurichu s vlekom do Prahy (na vleku bolo MG-TF) sme mali spotrebu 17.5 litrov, pricom sme miestami isli aj maximalkou (100mph), mali sme zapnutu klimu a klimatizovane sedacky kedze to vonku bolo vedro.
Takze o spotreba 20 litrov su kecy ludi co bud jazdia nonstop kladou alebo nepredvidaju alebo jazdia 1.2HTP a myslia si ze V8 zozere aj chodnik pri trave. Da sa s tym jazdit po meste (Zurich) za 15 a mimo mesto za 13.
ecoboost je u f150 ten nejúspornější motor. a těch 11 litrů bych docela i chápal, tedy u ukazatele highway tedy bez městského provozu. přesný spotřeby ale ford moc neuvádí, protože prej záleží na spoustě věcí na tom autě (korba, diferenciál atd) a je to prej pak těžký.
každopádně za V6 ecoboost se připlácí 1055-1300 dolarů oproti dvouventilu V8 5.0, což je v očích pravověrného američana "poctivej" motor.