Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Video z IAA 2011: Šéf VW na návštěvě i u Hondy

Japonský konkurent Volkswagenu Golf pod drobnohledem šéfa VW, Martina Winterkorna.
Zpět na článek
5. 10. 2011 10:15
5. 10. 2011 10:21
5. 10. 2011 10:52
5. 10. 2011 16:15
5. 10. 2011 10:45
5. 10. 2011 10:56
5. 10. 2011 11:28
5. 10. 2011 15:20
5. 10. 2011 16:42
5. 10. 2011 16:22
5. 10. 2011 16:41
5. 10. 2011 12:12
5. 10. 2011 12:57
5. 10. 2011 14:06
5. 10. 2011 18:03
5. 10. 2011 10:11
martin winterkorn a jeho video blog?
tak nakoniec nebol len u korejcou >:-[]
Rozbalit vlákno
6
Avatar - Bubáq
5. 10. 2011 10:53
Re: martin winterkorn a jeho video blog?
Jistě by bylo zajímavé vědět - a hodně, které vozy si zblízka prohlédl. Za srandovní ale považuji způsob prohlídky: bouchat dveřmi je už přece jen poněkud "zastydlé", stejně jako nakrátko se posadit na řidičovo místo... Auta jsou stále více a více nivelizována v rozměrech i ergonomii pro řidiče, kvalita výroby u všech roste raketovým tempem (s výjimkou Fordu ) ;-) a tak mi počínání Winterkorna připadá poněkud dětinské. Daleko zajímavější je posoudit kvalitu plastů, kvalitu textilu, hledat, kde a čím Honda či Hyundai šetří výrobní náklady. Ale tohle šetření jistě provedou lépe v koncernových tech centrech, tam už auta umí pěkně rozřezat... Tak sakra proč celá suita nohsledů s rozhodujícími pravomocemi následují nejvyššího páprdu s tak nepřirozenou submisivitou?! Piëch vypadá, jako by se nejraději v blízkosti Winterkorna na těchto záběrech nevyskytoval... ale ostatní vypadají, že tento teátr považují za zlomový okamžik ve svých kariérách! >:D
5. 10. 2011 11:00
Re: martin winterkorn a jeho video blog?
Pokud toho člověka znáš a víš, že se v mnoha věcech vyzná, budeš se chovat naprosto stejně. Obecně.

On není na tom místě jen tak náhodou. Musel prokázat své kvality a ostatní to o něm vědí. To je celé.
5. 10. 2011 15:18
Re: martin winterkorn a jeho video blog?
Ale jeho kvality tady přece nikdo nezpochybňoval!!! Paco hovořil jen a pouze o tom samotném komediálním aktu prohlížení si konkurence na autosalonu. I malé dítě přece ví, že opravdové kvality takového produktu rozhodně nepoznáš během pár minut zevrubné prohlídky před světly reflektorů a objektivy senzacechtivých kameramanů.... Já osobně naprosto chápu, že si "pan W" chtěl jen tak prohlédnout konkurenci. Ale ta komedie okolo (hlavně z řad jeho spolupracovníků) je opravdu úsměvná :-)
5. 10. 2011 15:12
Re: martin winterkorn a jeho video blog?
Naprostej souhlas, působí to velice uměle... :-) :yes:
5. 10. 2011 15:47
Re: martin winterkorn a jeho video blog?
Tedy z dřívějšího pomalu si "sednutí na zadek" se to změnilo na komedii pro novináře. >:D
Avatar - gld
5. 10. 2011 13:48
Re: martin winterkorn a jeho video blog?
Len by ma zaujímalo, či takto chodí aj šéf hondy či hyundaiu. S metrom v ruke a svorkou underbossov za pätami >:D

Alebo vôbec, robí toto ešte nejaký šéf automobilky.
5. 10. 2011 10:15
Hm
Ten človek je asi chorý, chodí jak kačica...to stále nastupovanie a vystupovanie z konkurenčných áut mu teda nezávidím...
Rozbalit vlákno
3
5. 10. 2011 10:21
Re: Hm
trošku ucty k staremu mužovy >:-[] myslim,že treba istu davku ucty,alebo niečo v sebe,aby takto pred kamerami a bez hanbi chodil a pozrel si čo robia konkurenti,sympaticke... :yes:
5. 10. 2011 10:52
Re: Hm
Taky mi to tak přijde. Problémy s chozením.
Avatar - Ronault.
5. 10. 2011 16:15
Re: Hm
No vypadá to na arthrozy kyčelního kloubu, taky jsem si toho všiml. Možná by se to mohlo pomalu už i operovat, ale to by pak VW nějakou dobu bylo bez vedení
Avatar - Starfighter
5. 10. 2011 10:45
D-Fens
Tradičně velmi dobrý text napsal v reakci na video s prohlídkou nové i30 M. Winterkornem bloger D-Fens. Přečtěte si jej celý :yes:

[odkaz]
Rozbalit vlákno
6
Avatar - miromen
5. 10. 2011 10:56
Re: D-Fens
K tomu jen dodam pačka v Golfu nerachoti a je prakticky bezhlučna takže nevim co si mam o tom myslet.
5. 10. 2011 11:28
Re: D-Fens
Tady si ale zcela jstě odporuješ s Vaším nejvyšším...
Ten jasně přece řekl, že VY to neumíte...a BMW taky ne...

;-) ;-)

Ale chápu modla...
5. 10. 2011 15:20
Re: D-Fens
Souhlas,také jsem si to hned vyzkoušel u svého VI Golfu a je to naprosto bezhlučné... :-)
Avatar - miromen
5. 10. 2011 16:42
Re: D-Fens
Zřejmě se snaži z někoho udělat vola.
5. 10. 2011 16:22
Re: D-Fens
A ja to zkusil v Golfu V a VI a ve Fiatu a vsude je to bezhlucne.
Avatar - miromen
5. 10. 2011 16:41
Re: D-Fens
Tak co tim pan ředitelskej chtěl řict ?
5. 10. 2011 12:12
VWYBÍRAČKA
No, tohle svůj racionální podtext nepochybně má. Tohle je velmi zřetelný signál. Vypadá to, že VW bude brzy nakupovat. Jistě ne nadarmo se velký Martin takto okatě zajímá o asijskou produkci. Jako jednička na čínském trhu si své postavení nějak upevňovat musí. Někdo to tu již snad dokonce i zmiňoval, globalizace není jen to, že doma přelepuješ odznáčky na přední masce importovaných silničních majstrštyků... globalizace znamená i to , že ti silní pohlcují ty slabší, nebo se snad domníváš, že ve světě aut je to naopak?

VWONDA... VWONDA... docela dobrý název, co? Zmizelo by (speciálně v českém případě to asociačně negativní "Ho"... a zdá se mi, že i pro běžného čínana by ten název byl tak nějak i výslovností bližší.
Rozbalit vlákno
31
5. 10. 2011 12:57
Re: VWYBÍRAČKA
Diskusniho partnera ti dělat šášulko nebudu, leč musím říct, že v tomto přání trocha racionality je. Jistě ne v případě H/K, ale v případě Hondy to pravděpodobné je. Když to nevyšlo se Suzuki, budou to zkoušet s Hondou. A Honda partnera nutně potřebuje.

Jen se obávám, že Honda za pertnera chtít VW nebude a zatím je to pro VW až příliš velké sousto. Na Hondu nejspíš nebudou marky. Byla-li by na prodej.
Avatar - Bristol
5. 10. 2011 13:53
Re: VWYBÍRAČKA
Tak jako proc ne vid aspon by se chlapci z koncernu mrkli jak se dela opravdovej motor. A mohli by to zacit montovat misto tech svych htp a mpi
5. 10. 2011 15:25
Re: VWYBÍRAČKA
>:D >:D Jak se dělá opravdovej motor ? Myslíš, jak motorářská "hvězda" nemá moderní naftu pod 2.0l, nemá moderní turbo benzín, nemá vysokootáčkovou atmosféru, ve střední třídě nemá ani naftu a ani benzín nad 2,5l a ve vyšší třídě nemá vůbec naftu, resp. má jediný motor ? Vyloženě inspirace pro koncern. >:D >:D
Avatar - Bristol
5. 10. 2011 15:47
Re: VWYBÍRAČKA
Hele smoulo...bez se mrknout co delala a dela honda za motory a pak pyskuj. Jestli chces porovnavat motory i-vtec s tim co plodi koncern tak ti preji mnoho stesti a pro tvou informaci honda ma i dvoulitrovou naftu. Staci mrknout.
5. 10. 2011 16:10
Re: VWYBÍRAČKA
Mrkam, mrkam - a nis. >:D
5. 10. 2011 16:15
Re: VWYBÍRAČKA
Čo bolo to bolo. Nebo dělají výprodej muzea ? A co dělá ? U Jazzu ještě OK. V této třídě si nemá cenu hrát na nějaké výkony, byť moderní nízkoobjemový turbo benzín i nafta by nebyly od věci. Ve třídě Civicu je výborná nafta, ale opět schází moderní nízkoobjemový benzín a také výběr jen jedné nafty, navíc nad 2.0l mi nepřijde uplně v pořádku. Trestuhodné je neschopnost udržet vysokovýkonnou atmosféru, tak charakteritickou pro Hondu. V podstatě nejviditelnější markanta není. 1.8 benzín vůbec není špatný, 1.4 jako základ taktéž, ale něco vyjímečného... U Accordu už začíná přituhovat. Tady už se hraje více na prestiž, která je spojena také s dostupným výkonem/objemem/počtem válců. Základ na 2.0 v atmosféře ještě OK, ale maximum 200HP na 4 válcích ? I ten "blbej" Passat, který přece nemůže být pro Hondu konkurencí umí víc. O Audi radši taktně pomlčíme. Nafta ? Ano 2.2 od Hondy není špatná. Dobře odhlučněné, příjemný průběh, ale jedná se o dobrý začátek, ale také maximum. Legend ? Ano, "odpovídající" počet válců, výkon, charakter. Absence odpovídající nafty je ale v evropě tragická. A vlastně i v benzínech jako motorářská hvězda (?) končit na 300HP není v této třídě nic vyjímečného.
Štěstí v porovnání nepřej mě, ale hlavně Hondě. Zatím mám dost soudnosti, aby jako odpověď na tvé generalizování použil 2 značky, které zdaleka nejsou těmi esy, které VW má v rukávu.
5. 10. 2011 16:19
Re: VWYBÍRAČKA
...doraz ho :yes:
Avatar - Bristol
5. 10. 2011 18:01
Re: VWYBÍRAČKA
Mám pocit ze mluvime o motorech...on je totiz motor a motor. Nejlepe se to da porovnat tak ze si sednes do nejakeho nizkoobjemoveho tsi...zatah od nizkych otacek solidni kultivovanost a spotreba ok...ale tim to tak nejak konci...zvuk pofiderni...vykon ve vyssich otackach taky zadna slava...muzes namitnout ze je to zbytecne kdyz ho mas v nizkych ok neni problem a vetsina zdejsich ti da za pravdu.

Ovsem poradim ti posad se klidne i do par let stareho civica ci accordu...klidne i jeste starsi prelude...uvedom si ze honda uz tehda tahala z nizkoobjemovych ctyrvalcu to co z toho taha koncern dnes a jeste k tomu potrebuje dnes tak oblibene turbo a stim spojene neduhy jako neochota vytaceni a vetsi nachylnost k porucham ktere jsou spolecne pro vsechny turbomotory temer bez vyjimky. Vykon neni vse. Dulezita je charakteristika a naladeni motoru a o tom mluvim. Honda proste motory umi jako malokdo a kraci...nebo donedavna kracela svoji cestou a evropanum odkojenych na tdi a malych turbomotorech to pochopitelne moc nevoni
5. 10. 2011 18:54
Re: VWYBÍRAČKA
Já si velmi dobře uvědomuji, že Honda vyráběla velmi zajímavé motory a k nim i auta. Co z toho ale zůstalo ? Z minulosti se žít nedá. Dnes už jejich motory nejsou ničím vyjímečné. Ano, projev motoru a pocity z něj jsou velmi dobré, ale hodnoty výkonů nejsou nikterak oslnivé. Ostatní používají turbo. A ? A i ten nemohoucí Volkswagen má vlastně špičkovou motorizaci bez turba a z prakticky stejného objemu dostává stejný výkon jako Honda. Co má Honda proti atmosférické špičce Audi ? (Když už tedy vyžaduješ tu atmosféru). Evropani odkojení malými turbomotory ? Vždyť to je masově rozšířený trend posledních dvou let. Honda tahala zajímavé Hodnoty. TAHALA. Viz. CTR. Proti tomu si postav Renault, ve kterém spousta lidí motorářskou špičku nevidí a přesto je schopen, navzdory zelenému Bruselu, udržet v nabídce atmosféru parametrů Hondy. VW se opravdu nepotřebuje dívat k Hondě, jak se dělá pořádnej motor. Je totiž nutno odlišit běžné spotřební modely, které musí oslovit co nejvíce potencionálních zákazníků od modelů, kde ten důraz na (EX)Hondí hodnoty má smysl. A znovu opakuji, nejvíce je toto cítit u Accordu a Legendu. A opět, generalizuješ koncern. Už vidím, jak chlapci ze Sant`Agaty jdou ke stánku Hondy, aby žádali o radu (jak to udělal Ferucio). Holt doba je jiné.

P.S. Na Hondě jsem vyrostl. Konkrétně Civic Coupe. Jediný problém byla výroba tohoto modelu v USA. Nejvíce to bylo znát na chladící soustavě, která při letním "evropském" použití nestíhala (vyřešeno chladičem z CRX). Na to auto s láskou vzpomínám. Ovladatelnost, lehkost (jak reálně nízká hmotnost, tak pocit), cit na brzdách. Ale hlavně přesnost s jakou se to auto dalo vodit a celkové vyvážení. Vše výborné. Ale to byl produkt Hondy devadesátých let. Podobný pocit přesnosti vedení jsem zažil u také japonské produkce, novějšího data narození, ale jiné značky, ale s turbem a 4x4. Naopak, takto silný pocit jsem již nikdy neměl ze žádné novější produkce Hondy vyjma CTR. I charakter motorů se postupně vytratil.
Avatar - Bristol
5. 10. 2011 19:49
Re: VWYBÍRAČKA
Nevim jak tobě me prijde 200koni z benzinu a vrcholnych 180 z nafty celken dostacujici...na stredni tridu...problem u hondy bych videl spis v absenci mensich motoru jako na cenu od...ono jinak mit benzinovej dvoulitr za 580 hadru s dobrou vybavou neni vubec spatna volba...podle ne je accord pro evropskou konkurenci docela konkurenceschopna nabidka nehlede na to ze accord te bude ridicsky jiste tesit mnohem vic nez passat ktery je navic se srovnatelnou motorizaci urcite drazsi. Jsem ted na telefonu takze mám omezenou moznost si to zjistit. Jasne passat nma navrch jeste 3.6 fsi ale ruku na srdce kdo tohle koupi? Drtiva vetsina middle class se nakupuje v dieselu a ty accord ma a slusny kdo chce benzin ma na vyber taky slusne

A srovnavat hondu s audi nebo s ostatnimi z premie to nejde...to je trochu nekde jinde...ale srovnani se skodou a vw je vic jak na miste a honda mi z toho proste vychazi lepe...kazdopadne rozumim i volbe od koncernu...sám s temi auty firemni jezdi...ale krom toho ze si clovek řekne hmm slusny tak ho to jinak nijak neprekvapi...honda pri nekolika kratkych setkanich na me udelala mnohem lepsi dojem...hlavne motorove oproti koncernu
5. 10. 2011 20:09
Re: VWYBÍRAČKA
Ano. Hlavmě tvůj druhý odstavec to popisuje/vysvětluje. Srovnání se Škodou a VW je vice na místě než s Audi. A to je ta tragédie Hondy. V 90tých letech si vytvořila specifickou image, která Hondu stavěla nad běžnou nabídku. Honda byla ta, kdo byl "něco víc" než mainstream. Audi bylo v podstatě jen trochu lepší mainstream. Kde jsou oba dnes. Srovnání s nejmanstreamovější automobilkou evropy, což lze také vnímat jako tou, která se snaží zaujmout masy bez nějakých vystřelků a automobilkou, která se ještě před 20ti lety vymaňovala z "řízené" "rudé" produkce je přeci pro Hondu opravdu smutné.
Avatar - Bristol
6. 10. 2011 06:52
Re: VWYBÍRAČKA
Ja teda hondu, mazdu, mitsubishi vzdy stavel jako alternativu k evropskymu mainstreamu. Nechtel jsi koncernovku, nebo frantiky? Vzal sis japonce...pro byla kvalitni technika, dobre benzinove motory a v pripade hondy a mazdy i velmi dobra spolehlivost overena vsenoznymi magaziny a studiemy. Proti stal japonsky typ designu ex i interieru ktery ne vzdy musi evropskemu zakaznikovi sedet. Prodeje techto znacek na narocnych trzich doma, arabskych zemich ci USA kde se na nakou tu kvalitu duraz dava(a jiste nebudu kecat kdyz reknu ze prave na techto ytrzich se koncernu moc nedari) jsou velmia to z dlouhodobeho hlediska...a tyto znacky jsou na techto trzich co do prodejnich cisel rovnocenna s nemeckou premii ci americkymi znackami, a nic jineho se na techto trzich prakticky neprodava

Japonci mají svoje premie v podobe lexusu, infiniti nebo acury...to je pro me japonska premie nikoli honda...ta je u nas alternativa k evropskemu mainstreamu. Trhakem firemnich flotil nebude. Tam se hledi na ceny od a na zvlastni dealerske slevy a ani jednim honda nedisponuje. Kdo však chce kvalitni, spolehlive auto s vybornym motorem a dobrou vybavou a koncernove znacky mu nic nerikaj je u japoncu potazmo u hondy na spravne adrese pred 15 lety i dnes
Avatar - Choochoo
6. 10. 2011 19:50
Re: VWYBÍRAČKA
Nevim kde je Audi, ale cenou znacky na urovni Hyundaie >:D Evrope se Honda moc nevenuje, ale porad ji to bohate staci. Na co bude delat spoustu podprumernych motoru, kdyz ji na evropu staci par nadprumernych motoru. Kdyz Kouknem na USA, Japonsko, tak co to je to koncern, v jakem JZD to vyrabej? >:D >:D >:D
Neni nad to poslechnout si slusnej motor
[odkaz] >:D
Ono konkurovat HTP a podobnejm 1,2 sragoram jde fakt tezko, ale popravde myslim ze je to spis pod jeji uroven ;-)
7. 10. 2011 10:22
Re: VWYBÍRAČKA
No právě že nestačí. Poslechnout slušnej motor si samozřejmě můžeš a ani se k tomu nemusíš tahnout na NS a doufat, že uslyšíš prototyp, kterej najdeš právě tak maximálně na tý trati, ale u dealera určitě ne, ale může ti k tomu stačit vlastní garáž ve které bude něco lepšího třeba právě z toho koncernu.
Honda dnes v evropě nemá ani jeden nadprůměrný motor.
5. 10. 2011 19:03
Re: VWYBÍRAČKA
Tyhle placky jsou zde docela beznym omylem, vzniklym z nedostatecneho zivotniho nadhledu.

Ty si snad myslis, ze by VW (pripadne KDOKOLIV jiny) nedokazal vyrobit a pouzivat v autech dejme tomu 1,6 atmosferu s vykonem treba 160 koni?
Avatar - Choochoo
6. 10. 2011 19:44
Re: VWYBÍRAČKA
Presne a ty snad myslis ze automobilka, ktera technologicky ma naskok oproti koncernu nedokaze vyrobit nejakou upocenou naftu? >:D >:D >:D
Pro Hondu neni evropa hlavni trh, takze to co zde nabizi, ji v poho staci.
Ze nema moderni turbobenzin? Ono to moderni se mele hodne tady v evrope;-) Ono totiz Turbobenzin, neni uspornejsi oproti atmobenzinu, opak nafty. Takze se ani nepredpoklada ze prijde. Az prijde ted do Civica nova 1,6 nafta 120 koni a 160, tak to bude neco jineho nez co jsem jel dneska v naftovym 1,6 koncernovym linym sraci 55kW, tomu se tak maximalne vodspoda huli, to urcite radsi 20 let starou Hondu >:D.
7. 10. 2011 13:39
Re: VWYBÍRAČKA
On ti to, ŠUŠU, uz kolega figurka vysvetlil - nejde JEN o absenci konkurenceschopne nafty, ale o celkove malou nabidku motoru v kazdem segmentu a rezignaci Hondy na sve drive tradicni atributy. Jeste pred par lety Honda = podvozek (viceprvky vpredu i vzadu) + motor (vetsinou skoro zavodni charakteristika se spickou ve vysokych otackach) + prevodovka (perfektne sladena k motoru). To vse zabalene do nekonfliktniho designu.
Dnes? Honda = normalni podvozek (McPherson vpredu, lesenovka vzadu - vim, samozrejme naladeno nejlepe ve vesmiru) + standartni motor (jak vykon, tak konstrukce uz nikoho k slzam nedojmou a VTEC je tam jen pro paradu) + normalni prevodovka. To vse zabaleno do UFO designu, ktery nema kam pokracovat, coz se na Civicu 9G prave projevilo tou vzhledovou kreci, a ktery se hromade lidi spise zajida. Na tom chce Honda stavet prodeje a srovnavat se s Golfem?
Avatar - King
5. 10. 2011 14:06
Re: VWYBÍRAČKA
Předně musím říci, že mi tento způsob obhlídky nového auta také přijde poněkud zvláštní, i když chápu, že Němcům neleze do hlavy, jak lze udělat měkké zaklapnutí dveří, aniž by musel cvakat zámek. ;-)

Ale k vwybíračce - v tomto případě přání otcem myšlenky opravdu není. I kdyby Honda na prodej byla, jako že není, pochybuji o tom, že by na ni měla nějaké automobilka dostatek financí. Honda nebyla ani jediný rok své existence ve ztrátě (uvidíme, zda to bude platit i po zemětřesení), jedná se o zcela zdravou firmu, která je dnes asi 7. největším výrobcem na světě a největším výrobcem motorek a motorů. Jen samotná hodnota značky je tuším 3. nebo 4. nejvyšší mezi autovýrobci. Asi by se našla mnohem snazší sousta. ;-) Navíc by asi nepřipadala v úvahu ani aliance, u Hondy by na nízké kvalitativní standardy VW nepřistopili...

Důvod obhlídky je prozaičtější - Honda prohlásila, že vzala jako benchmark pro Civic 9G Golfa a ve všech ohledech jej výrazně překonala. Tak Marťas prostě přišel okouknout lepší auto. ;-)
5. 10. 2011 16:06
Re: VWYBÍRAČKA
Kingu, tys už 9G jel,že víš že Golf je "překonán"? >:D To zpracovaní minulé generace bylo horší, než u Golfa.Na druhou stranu, 8G je co vím spolehlivej, když nějaké mouchy má.Ale které auto je nemá že...
5. 10. 2011 16:12
Re: VWYBÍRAČKA
On King asi myslel to chvastani nejakeho manazera Hondy v rozhovoru o 9g.

Osobne by mne opravdu zajimalo, jak si tohle vychvalovane (zatim jen Hondou) auto povede...

Zda se mi, ze Honda chce - pro mne nepochopitelne - udelat tlustou caru za vsemi temi svymi vysokootackovymi motokarami.
5. 10. 2011 18:03
Re: VWYBÍRAČKA
Honda byla ve ztrate a pred krachem na prelomu 80. a 90. -tych let, pokud se nepletu.
Avatar - miromen
5. 10. 2011 17:46
Re: VWYBÍRAČKA
Zbožne přani hondistu. Jinak ten novej Civic to je ale vzhledově humač co....
Avatar - Andromeda
5. 10. 2011 17:03
Re: VWYBÍRAČKA
Ještě že kamery nezachytily návštěvu M.Winterkorna u MB... :-!
5. 10. 2011 17:06
Re: VWYBÍRAČKA
A pockej, az ho ukazou u Fiatu >:D
5. 10. 2011 19:00
Re: VWYBÍRAČKA
Myslíš, jak kouká na 2 reálná auta Alfy a říká: "Chlapci, chlapci a jste si opravdu jisti, že by jsme tohle měli koupit".
Avatar - Andromeda
5. 10. 2011 20:20
Re: VWYBÍRAČKA
Chlapci, vwy se jednou z toho vwšeho zvwencnete...
5. 10. 2011 20:49
Re: VWYBÍRAČKA
Ber to jako hodně nadsazený fór. Vidět v tom cokoliv jiného je příznak již proběhlého zbláznění se . Nemůžeme to všechno brát tak vážně.
Avatar - Andromeda
5. 10. 2011 22:08
Re: VWYBÍRAČKA
Ale já to tak beru, chybí tam smajlík ;-) ... Však už ta moje poznámka byla silná ironie na zdejší rádobyspekulace okolo návštěv jednoho bosse jednoho koncernu na stáncích konkurence...
Avatar - Andromeda
5. 10. 2011 22:43
Re: VWYBÍRAČKA
Neb u HK údajné uznání, u Hondy rovnou kvůli "převzetí"...Proto jsem zvědav, co by, kdyby se toulalo video s návštěvou u MB, copak bychom se z místních komentářů dovwěděli - zda-li bude MB pohlcen ( mutace na Mercedes Wagen ), nebo jen pochvwala za vwystavwené produkty >:-[] ...
Avatar - Ham.
6. 10. 2011 00:42
Nebylo by jednodušší
zveřejnit u které automobilky MW nebyl? Takto to vypadá na seriál na celý rok.
Rozbalit vlákno
0