Testy
Na jedne strane pristroje bez kelimku, :yes: na strane druhe po slozeni zadnich sedadel nevznikne rovna plocha... :no😒br />
Take motor na lihobenzin s hlinikovymi srouby ve mne zadnou zvlastni duveru nevzbuzuje :no:
Take motor na lihobenzin s hlinikovymi srouby ve mne zadnou zvlastni duveru nevzbuzuje :no:
To jsou faktické osobní dojmy? Nechceš mi dělat konzultanta nákupu firemních aut? >😒]
...mne to prijde stejny jak Tiguan, myslim uvnitr, jinak se sedi niz asi proto, ze to ma podvozek Golf plus nebo se pletu ??? U mne to ma prave v tomto minus (i ten Tiguan), kdyz uz takove auto, tak hlavni vyhoda je, ze mam na silnici pres mensi auta lepsi rozhled, kdezto v tomto ne ;-\
Tiguan má světlou výšku snad 20 cm, to není Golf Plus. Nižší posed v SUV je taková zvláštní deviza, ale nic ti nebrání si dát sedadlo výš.
Tiguan a Golf Plus, stejně jako normální Golf, Scirocco a spousta dalších aut koncernu používají stejnou platformu. To však nedělá nižší posed.
Tiguan a Golf Plus, stejně jako normální Golf, Scirocco a spousta dalších aut koncernu používají stejnou platformu. To však nedělá nižší posed.
...ne nizsi, ale stejny. Napr. v kaskaji sedis vic vzprimene a mas lepsi rozhled, sedis vys nez rozdil nejakych x cm podvozku. Sice je pravda, ze zase je min mista nad hlavou. A neni pravda, ze si muzes dat sedadlo vys, sedi se tam proste jinak jak v jinych primarne stavenych SUV, dat si vys sedadlo nepomuze.
Psal jsi: "jinak se sedi niz asi proto, ze to ma podvozek Golf plus nebo se pletu ???"
Zopakuji to: Pleteš se. Světlou výšku má na úrovni segmentu, stejný podvozek jako Golf Plus nemá, ale sdílejí platformu (jestli vůbec víš, co to platforma je). Dál se k tomu vyjadřovat nebudu, protože tvůj příspěvek je jeden blábol větší než druhý. Promiň.
Zopakuji to: Pleteš se. Světlou výšku má na úrovni segmentu, stejný podvozek jako Golf Plus nemá, ale sdílejí platformu (jestli vůbec víš, co to platforma je). Dál se k tomu vyjadřovat nebudu, protože tvůj příspěvek je jeden blábol větší než druhý. Promiň.
Hmmm, ja mam blabol a ty si ani v jednom aute nesedel, ja jo >😁
Prostě si sedíš na vedení. Posed má v tomto případě s podvozkem prd společného. Bláboly to jsou, protože Qashqai je crossover a ty mluvíš o nějakých "primárně stavěných SUV." S Tiguanem mají stejnou světlou výšku a Tiguan je o téměř 9 cm vyšší. Já neříkám, že se v těch autech sedí stejně, ani, že je z nich stejný výhled, ale sedadla v Tiguanu mají velkorysé možnosti nastavení a výšku si zvolit můžeš. Proto k tvojí otázce, je to podvozkem, odpovídám - ne, není. Co je na tom těžkého pochopit? Si připadám, že diskutuji s pětiletým dítětem. V Tiguanu jsem si ve Švédsku něco odjel, ale možná že ty jsi jezdil s nějakou sociální verzí bez výškového nastavení.
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
Hezké..... Daewoo >😁 😉
Opravdu v tom předku lze vypozorovat rysy mistra designu třídy MPV 90. let Tacumy, to je děs... :no:
predpokladam ale ,ze teraz to kritikom nevadi.... :no:
Soudruzi z Ingolstadtu se inspirovali u soudruhů ze Zwickau a Eisenachu?
Tam volnoběžka fungovala před pěti desetiletími.U Trabantu jen na nejvyšším stupni,u Wartburga vypínatelná na všech.Taktéž v rámci snížení spotřeby...výhodou byla neskutečně plynulá jízda bez cukání...skoro jako s automatem,jen lehce přidat plyn.
Se všemi efficiency dynamics a podobnejma blbinama můžou jít do kopru,pokud se nesníží hmotnosti aut...
Tam volnoběžka fungovala před pěti desetiletími.U Trabantu jen na nejvyšším stupni,u Wartburga vypínatelná na všech.Taktéž v rámci snížení spotřeby...výhodou byla neskutečně plynulá jízda bez cukání...skoro jako s automatem,jen lehce přidat plyn.
Se všemi efficiency dynamics a podobnejma blbinama můžou jít do kopru,pokud se nesníží hmotnosti aut...
Mne skôr príde to "quattro" v názve auta ako pekný podraz... Také kvatro nech si strčia niekam.
:-! tohel je další ze série aut se čtyřma kruhama, který jsou možná nadupaný technikou, ale za dva-tři roky vypadají jako mnoehm starší, jejich užitná hodnota je poloviční, než kolik je třeba při první koupi zaplatit a nic moc parádního to opravdu není... španělsko převlečený na steril-design, technika na odjetí 8 let.... nene - ty prachy bych za tohle malý prdítko nedal ani náhodou !
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
to je tak ošklivé auto... :no:
Q3 se bude taky dařit. X1 vypadá jak prošlápnutá PETka a MBéčko nemá nic.
Ad porovnanie s X1: Kvé trojka nie je žiadna Cindy Crawford, ale X1 je Roseanne, nad ktorou musí zvíťaziť každý konkurent. >😒]
Dělám si samozřejmě legraci, ale faktem je, že tohle opravdu nejsou hezká auta...
Na X1 vyslednej efekt kazdopadne staci, byt nejhezci Qckovou Audinou zustava nepochybne Q5. Ta je koneckoncu spolu s XC60 a Evoque imho designove vubec nejstravitelnejsim SUVckem na trhu, coz samozrejme nemuze zastrit, ze za pozadovanou sumu clovek sezene mnohem hezci vozy s klasicky tvarovanou karoserii.