Novinky
Parda71 (BMWfans)
0
>😁 :yes:
Přejít do diskuze
Srovnavate nesrovnatelne, mluvite o stejnem vykonu ale cenove nestoji proti 535i 535d ale jen 530d a tam je uz vykonovy rozdil znat.
535d je o 160tis jinde nez 535i, spotrebou bude lepsi jen o 2-3L (takze podle stylu jizdy se vam penize vrazene do dieslu vrati az za 150-200tis. km a protoze penize ktere mam ted jsou cenejsi nez ty budouci za me vede stale benzin :yes: ) Btw. mozna se pletu ale nebude porad zrychleni lepsi 535i? 😉
535d je o 160tis jinde nez 535i, spotrebou bude lepsi jen o 2-3L (takze podle stylu jizdy se vam penize vrazene do dieslu vrati az za 150-200tis. km a protoze penize ktere mam ted jsou cenejsi nez ty budouci za me vede stale benzin :yes: ) Btw. mozna se pletu ale nebude porad zrychleni lepsi 535i? 😉
On i Citroën C5 se 177 kW NEjede špatně.. 😉
.. ale benzín je prostě benzín .. :yes: 😄
.. ale benzín je prostě benzín .. :yes: 😄
teď ale porovnávám jen verze 535d a 535i, nafta je jen o 100kg těžší, tzn, že když bych si do benzinu sedl jako spolujezdec, tak se to vyrovná. Takže zanedbatelné, ale zrychlení, výkon, krouťák je větší u nafty. Vždyť výkon byl u benzinu vždycky větší a teď už ani to ne. Z údajů ze zrychlení prostě dostane benzin na * a je jedno, že bude mít třeba lepší průběh.
Ono u nové 5er záleží na konfiguraci podvozku. Můžeš si jej nakonfigurovat "jako audi", což je přesně příklad testované 535ix a nebo klasicky, tzn. M-Paket bez el. fičur. Krásně to vysvětluje Dinar na svém blogu a asi bysme se všichni divili jaké rozdíly mohou být mezi dvěma identickými auty jen s jinou konfigurací podvozku a řízení.
Celkově mi přijde, že BMW nějak vyměklo a "zaudinovatělo". Řízení nové pětky je víc Audi než BMW. O elektronickém podvozku škoda mluvit...
Tak 535i v automatu ještě ujde, sám bych volil manuál ale kvůli konkurenci/klientům ten automat nabízet musí a zrovna tyto automaty jsou špička. V testu 535ix asi nejvíce uškodil adaptive drive který z podvozku dělá elektronickou "mrtvolu".
Sice může mít motor zajímavější průběh, ale zásadně vyšší hmotnost, zmenšený objem kufru, to opravdu není to pravé ořechové. Když chci zajímavější zážitky, tak zaplatit spotřebou navíc 1,2 litru na sto kilometrů není zas tak velká daň. A pokud budu chtít šetřit, diesel bude lepší volba. Tohle auto zkrátka není určené pro Evropu.
Ten hybrid je podobná blbost jako už samotné 535i v automatu (viz i zdejší test). Když automatový cesťák od BMW, tak proč ne rovnou 550i?
Navíc zatím neznáme cenu a ta ten projekt dle mě pohřbí úplně. Hybridy v téhle třídě jsou prostě slepá ulička vhodná jedině pro američany, kteří si pořízením hybridu připadají hustě ekologičtí.
To je bohužel pravda, spotřebu níž než diesel nedostanou a pouze zvětší hmotnost auta o 2 metráky, takže zmizí i poslední zbytky lehkosti. Osud v EU bude stejný jako 7er AH nebo S 400H tedy nezájem kupců. Docela by mě zajímala čísla z US zda to alespoň tam má nějaký prodejní efekt.
Mercedes s CDI300 a 170 kW / 580 Nm pojede taky slušně a výrazně za méně. Benzín hybridy zůstaávají úlitbou Americe.
PAPÍR(ový výkon) je PAPÍR(ový výkon) 😉
Ten je zajímavý hlavně pro "srovnávače číslíček" 😄
PS: Tohle auto (určitě) NEbude jezdit "pesimisticky" (ale řekla bych že HODNĚ dobře, navíc s docela slušnou spotřebou :yes: 😉
Ten je zajímavý hlavně pro "srovnávače číslíček" 😄
PS: Tohle auto (určitě) NEbude jezdit "pesimisticky" (ale řekla bych že HODNĚ dobře, navíc s docela slušnou spotřebou :yes: 😉