Novinky
Bylo by to silný a mělo by to dostatečný počet válců. A samo že by to mělo díru a pak náraz jak od kamionu. Sotf turbo je sice příjemný na norm jízdu, ale turbo ve Ferrari by mělo umět mnohem víc!
Já těmhle autům fakt nerozumím .... pokud bych chtěl dávku adrenalinu, určitě bych nelezl do placky na 4 kolech, ale osedlal bych oře dvoukolového a po zadním bych vyrazil za lovem zážitků ....
A já bych si zase koupil bungee jumping lano a šel bych skákat z mostu.
Na pekelný stroj o dvou kolech bych nesedl ... ostatně mám strach a respekt z každého motocyklu (krom Babety). Jedna stopa mi nic neříká. Nicméně kdo z nás si tu může tohle Ferrari koupit? Nemyslím peníze ... možnost dostanou jenom ti, co už nějaké to Ferrari doma mají ... hned bude stejně série vyprodaná >😁
Ferrari (vlastně nikomu) se F40 dosud nepodařilo překonat, co takhle se vrátit ke kořenům? 😄
Mě vadí, když se někdo snaží zakrýt charakter motoru - teď je móda ploché výkonové křivky, postupného nástupu výkonu, z turba se motoráři snaží udělat atmo, z benzínu naftu. Asi jsem staromódní, ale líbí se mi, když turbo nakopne, když je slyšet hvízdání a tak... 😄 Vem si Deltu. Výkonové parametry nic moc, ale stačilo přifouknout na 1,4 baru, nastavit agresivní mapy a byla z toho taková raketa, že člověka po kilometru bolela krční páteř.
Chápu, že se dnes auta dělají blbuvzdorná, 997 v Mostě pilotuju jakoby nic, v 964 Turbo jsem se většinu cesty nahlas modlil. >😁 A to mi prostě chybí, v té nejistotě a agresivitě je právě zábava.
Škoda, že z superaut pro řidiče dělají auta na každý den.
V této třídě hypersportů jsem na rozpacích přesně z těch důvodů co popisuješ výše. Je otázkou, co by použití turba v podání Ferrari udělalo se současnou, velmi návykovou charakteristikou. To spojení pedálu plynu je dokonalé a silně pochybuji, že by se právě v dnešní době odvážili postavit "turbohovado" ve smyslu F40. Na druhou stranu McLaren ukázal, že jde postavit vysokootáčkové turbo s reakcemi atmosféry. ;-\
Na to, jestli je tento "old scholl" turbo projev negativum se dá dívat různě. U 2.0 ten kopanec vždy vyvolá úsměv, u 2.5 není nikterak dramatický.
Při rozjedzdu z 0 řešíš u atmosféry prakticky stejný problém, pořád potřebuješ otáčky (jako u toho turba). Na úrovni F je to už samozřejmě jiné, ale zde také porovnání s nízkým objemem a turbem už není uplně rovnocenné.