Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Škoda Auto: v Mladé Boleslavi vyroben desetimiliontý vůz

38 komentářů

Avatar - zdravy rozum
zdravy rozum
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - zdravy rozum
zdravy rozum
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
geroc I.
Všechny zpravodajské servry jsou plné omezení výroby motorů a převodovek ve Škodovce. Jen na AUTO.cz je hypersuperextra oslavný článek o Škodě. Můžu se domnívat že to je skrytá reklama (což nejspíš je), anebo je redakce neskutečně "korunovaná".
Avatar - Ronault.
Ronault.
Tak tak... :yes:
Avatar - Ronault.
Ronault.
Je tam samozřejmě překlep "strukturovaný". Je to téměř odborný pojem, který použil jeden psychiatr k popisu takového prosťáčka a moc se mi to líbilo.
K TObě tento popis rozhodně nepatří 😉
Avatar - Special-line
Special-line
"lineárně struktorovaný člověk" , tak to by mě zajímalo co jsem já >😁
Avatar - Special-line
Special-line
Stejně tak jako zkostnatělý průmysl autopříslušenství, materiály nebyly na úrovni, nemožnost dovážet věci ze západu a zaplatit je, atd. ale to už je na jinou debatu.
Avatar - Ronault.
Ronault.
Ono ty jsi hlavně odborně řečeno "lineárně struktorovaný člověk", ale to už je jiná záležitost.

To lepené sklo nebylo zcela všude, ale to hlavní jej měli, stejně jako jeho větší sklon, tak jak původně plánoval Bertone.

180 tkm na Favorita či Felicii nebylo mnoho. V podstatě odzkoušená technika po desítky let bez větších technologických výdobytků... ale i tak, když to vemu zpětně, dokázal Favorit/Felicia pozlobit. Třeba homokyneťáky odcházely hodně brzy, stejně jako relé alternátoru, nová pojistková skříň na faceliftovaných modelech byla daleko horší než na předfaceliftovým a pořád tam byl nějaký studeňák... korozi je zbytečné zmiňovat.

Ale motor, tak ten díky řetězu a pokud měl správnou údržbu po stránce oleje a vody (pokud jej někdo neodvařil), vydržel statisíce.
kvand
takze to si zapotil hned na uvod v tom tvojom dementnom prispevku...to znamena, ze hjundaj kija su vyspelejsie masiny ako ferrari...tiez sa ich vyrobilo len par!!! Ty si tomu dal....made in slovakia
Avatar - Ronault.
Ronault.
Pravda, z druhé strany byl připraven motor o objemu 1,1 a 1,6 s 74 kW, což nebylo málo. Samozřejmě vzhledem k finančním možnostem by se nic z toho do výroby nedostalo, natož diesel.
Ono mozky na to ve Škodovce byly, i za komunistů, ale ne finance.
Avatar - Special-line
Special-line
Okruhy do kříže byly od začátku, zátěžák byl ve všech Forman, Pick-up. Všechny Favority měly omezovací ventily, u Feldy to bylo myslím stejně.
Avatar - Special-line
Special-line
To je pravda, ale na evropskou konkurenci mu chyběl pětiložiskovej OHC motor s různými objemy, diesel a nějaká ta výbava.
honysek
Chestere, Chestere u tebe dvojnásob platí, že mluviti stříbro a mlčeti zlato. Příště než něco napíšeš, tak si to prosím hodně rozmysli, ať nejsi za trotla. Hyundai těch tvých 3 mil vozů vyrábí v několika výrobních závodech (desetinu z nich i v Nošovicích).
Nechápu, proč by zdejší diskutéři neměli vynášet Škodu na H/K? H/K se rozvíjejí mílovými kroky, ale zatím nejsou prakticky v žádném směru na špici. Jen přestali ve všech směrech zaostávat za konkurencí a jsou s ní plně srovnatelní. Stejně jako Škoda...
Zatím VW prodá minimálně 2 x více než H/K, takže dle tvého úsudku k němu přichází 2 x více zkušeností, 2 x více odezvy od zákazníků, taže (zase dle tvého úsudku) se bude VW 2 x rychleji vzdalovat H/K i ve vývoji....
A na poslední blábol nebudu reagovat, protože to už udělalo mnoho jiných....
Avatar - petrumr
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Ronault.
Ronault.
Ano, to máš recht, že Favorit do r. 93 měl rozteče 98 a později po faceliftu měl 100.
ALE😒br /> 1) předešlé modely měly jinou rozteč, pokud se nepletu, tak Š105 108mm
2) nejde říci, že od r. 93 se vyráběl nekomunistický Favorit, protože v základu to byl pořád stejný Favorit. Měl jsem oba, jak před tak po faceliftu a rozdíl nebyl nijak diametrální. Rozteč se zvětšila proto, že byl dán brzdový systém z Golfu, ale celkově ty brzdy lépe nebrzdily, v podstatě stejně.
3) On ten "komunistický" Favorit se tady vyráběl do r. 2001 (pokud se nepletu) a to převlečený za Feldu. V podstatě se dá říct, že kdyby Favorit trochu dříve přišel na trh a měl jen pár věcí lepší, tak to bylo velmi dobré auto, i když navržené v komunistickém státě. Co mu chybělo na tu doby, to bylo lepené čelní sklo a dvojtá přepážka mezi motorovým prostorem a kabinou, proto ta hlučnost, což byla největší slabost Favoritu i Felicie. Jízdní vlastnosti naopak nebyly vůbec zlé.
GTI
:yes:
Avatar - petrumr
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Ronault.
Ronault.
Pánové (dámy), mějte prosím pro něj pochopení. Mnoho slováků je dnes vystavenou velkému stresu a zármutku, který vede u některých k psaní takových blábolů, neb jim včera padla vládá a zavládla u nic evidentně anarchie >😒]
Avatar - Ronault.
Ronault.
Rozteč byla do r.1993. navíc před tím byla rozdeč na Š120 taky jiná, jen Favorit měl (po vzoru Italů) tuto
vrkuboy
a lakatoš >😁
Avatar - petrumr
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - petrumr
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - jenik1
jenik1
Podle slovenských historiků a jejich posledního výzkumu, se na slovensku první auta montovali již v roce 1899. Dále zjistili, že centrum Velkomoravské říše bylo v Nitře. 😄
Avatar - jenik1
jenik1
A jaké auto dělali slováci na začátku minulého století?
XTad
Na ostatni nesmysly ve tvem prispevku jiz bylo reagovano, ale ty si opravdu myslis, ze si jubilejni vuz voli automobilka? Vyrabi to, co si zakaznik objedna, tudiz jak jim to tam prijde, tak to vyrobi. Nehlede na to, ze se superb v L&K jeste nedela.
Avatar - strýček BOB
strýček BOB
Člen rejže klubu promluvil >😁 Hochu, když Laurin s Klementem skládal první káru, tak pánové kia a huyndai nakládáli do kýble kimči, neb to bylo to jediné, co jim v té době šlo...
bojler_
Ne všichni, tady je dost nereprezentativní vzorek (po všech stránkách).
figurka
>😁 >😁 >😁 Jako fór dobrý.
Avatar - Egi
Egi
Vidíte, já si ani nevšiml, že píše slovensky. Mimochodem po opětovném přečtení mého příspěvku jsem se sám zděsil, co jsem to za Hotentóta, protože slovo ,,vyrobyla" přímo bije do očí. Moc se omlouvám za, i pro mě, nepochopitelný překlep a opravuji na ,,vyrobila" 😄
Avatar - twistedTSD
twistedTSD
Není co dodat. :yes: :yes:
Avatar - Special-line
Special-line
Škodovka dělala řadové osmiválce když ještě Korejci nevěděli co je to auto.

Navíc Hyundai si mohl vyrábět co chtěl, kde chtěl, v jakým množství chtěl. Že tady strana a vláda neinvestovala do Škodovky, že byly Spartaky jen na poukaz, že se Škodovka nedostala za 40 let přes 190 tis. aut ročně, že se 120tky jakožto jediná modelová řada vyráběla 14 let, za to Škoda opravdu nemůže.

Chce to tlumit vášně, zamyslet se a na věc se podívat z globálnějšího pohledu.
chester
hlupacku... nj__my slovaci sme vlastne uplne ini ludia...

sa spamätaj...ale na co ti to budem vysvetlovat...

moj prispevok je ironia...
Avatar - Special-line
Special-line
A mě to bylo nějaký divný, že už jsem o 10 milionech tady četl a v roce 2011 se mi to zdálo málo. Díky za upozornění že je to jen v Mladé Boleslavi 😉
Kvasiny
Opět se potvrzuje co slovák to...doplňte si sami...
bojler_
Vzhledem k jazyku kterým píše bude asi fandit montážním závodům jiných značek.
chrudoš
Jak pise Egi, chce to trosku zauvazovat, nez neco napises. Hyundai a Kia ma po svete nekolik zavodu, tzn produkce se mezi ne deli, napr v Nosovicich, v Ziline ale i v Koline (toyota+PSA) je kapacita lehce pres 300 tis. aut za rok, tzn i oni budou 10 mio aut bouchat pres 30 let 😉
Avatar - Egi
Egi
Pane, vy musíte být zjevně ***. 1) Nebýt zde 40 let totality a nebýt Škoda, tehdy AZNP, znárodněná, tak je dnes také na jiné úrovni. 2) Superb se vyrábí v Kvasinách a nikoliv v Mladé Boleslavi. Zde jde o 10 000 000. vůz vyrobený právě v MB. 10 miliónů vozů dohromady vyrobyla škoda již v roce 2006, přesněji 13. července. Místo, abyste byl rád, že Škoda Auto vydělává celé republice, tak jen plivete špínu. Howgh
chester
za 106 rokov, dakujem pekne....
Hyundai vyprodukuje za rok priblizne 3 mil. aut, cize taketo cislo dosiahnu behom troch rokov.
a to je automobilka, ktora ma nieco cez 50 rokov...

to len pre info__pre tych silnych diskuterov, ktori vyzdvihuju skodu nad h/k...

cize, ked viac predas, mas vacsiu odozvu od zakaznikov, co polepsit, co sa ludom paci a v neposlednom rade nadobudnute skusenosti atd...
preto skoda vzdy bude zaostavat, aj ked ma "silneho partnera" ktory hlada inspiraciu na stankoch Hyundai. 😁

mimochodom, vacsiu plecku nemohli zvolit za jubilejny voz...
fabiu monte carlo??? to radsej supa v LK prevedeni...
za toto rozhodnutie :no: